מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דלקת גרון ואוזנים תינוק בן שנה ושמוישראל20/01/2011
שלום ד"ר
יש לי בת שהיא בת שנה ושמונה כבר שלושה ימיים עם חום גבוה כ 39 40 בבוקר הלכתי לרופא ומצא דלקת גרון אוזנים ועניים נתן לי אנטיביטיקה 4 סיסי 3 פעמים ביום עכשיו הבת שלי מתנגדת בכול תוקף לשתות את התרופה יש איזה דרך יצירתית לתת לה את התרופה.
אשמח לקבל תשובה
ישראל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת גרון ואוזנים תינוק בן שנה ושמו - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011או במזרק לאט לאט או למהול בקצת מים או מיץ
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סליקרןאינה20/01/2011
שלום רב !
בתי בת 9 חודשים עם קשקשת על הראש. הרופא רשם סליקרן.
לאחר השימוש השיער נשאר שמנוני מאוד והקשקשת יורדת עם רווצות גדולות של השיער. האם יכול להגרם נזק לשורשי השיער ?
לתשובה מהירה אודה
אינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליקרן - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011לדעתי לא נגרם נזק מאחר והטיפול שטחי
אך יש להתייעץ עם רופא עור
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעדני חלבחנה19/01/2011
שלום,
בתי בת 5 חודשים . נתתי לה לטעום מילקי והיא אהבה מאוד.
האם מותר? באיזה גיל אפשרי כבר לתת מוצרי חלב?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעדני חלב - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011תשובה למעלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקהליטל19/01/2011
שלום
לפני שבוע בני בן ה-4 חודשים היה חום גבוה מנוזל ומשתעל.
היינו אצל הרופא והוגדר כמחלה ויראלית. חזרנו לרופא שהייתה רופאה מחליפה באותו יום שהוא עדיין לא הרגיש טוב והיא נתננה אוגמנטין. האבחנה שלה ברונכיטיס.
האם לא נגרם נזק? ומתי אפשר להפסיק עם האוגמנטין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011נזק לא נגרם
להפסיק לפי המלצת הרופאה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לחיסון שפעת ילד בן שנתיםשרון לוי19/01/2011
בני בן השנתיים חוסן לשפעת יום למחרת היה לו חום 38 מעלות - עד כאן נורמלי . בערב והיום כבר יש לו חום 39.5 הוא מצונן מאוד. ומאוד מעוך לא אפטי
האם זו תגובה קיצונית לחיסון שפעת?
האם הוא פשוט חטף שפעת?
האם הוא כדאי לעשות לו את החיסון השני עוד 4 שבועות - או שיש בדיקה שניתן לעשות
כדי לראות למה זה קרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לחיסון שפעת ילד בן שנתים - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011קרוב לודאי חלה במחלה ויראלית שאינה קשורה בחיסון
עוד חודש כנראה ניהיה אחרי מגיפת השפעת
בשנה הבאה נחסן בזמן
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה אצל התינוקת והאמאש19/01/2011
שלום
לבתי בת החודש סוג של פריחה (נקודות אדומות על העור) בפנים,בקרקפת,בחלק העליון של הגב ובחלק העליון של החזה.
הדבר תמיד ניכר יותר אחרי מקלחת ונרגע.
הבוקר שמתי לב שגם על בחלק הפנימי של ידי (אמה וזרוע) יש אותו סוג של פריחה.
בחלק הפנימי של הידיים אני מחזיקה אותה בזמן הנקה.
התינוקת ניזונה מהנקה בלבד.לאחר סקירה של המזון שאכלתי במהלך הימים האחרונים לא היה משהו אלרגני. (כוסמת,קינואה,מרק עוף,טחינה,ביצה וקיוי)
מה זה עשוי להיות? איך מטפלים בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה אצל התינוקת והאמא - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011קור לודאי מדובר באקנה של תינוקות
לא מחייב כל טיפול ועובר לבד
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרי חלבחנה18/01/2011
שלום,
בתי בת 5 חודשים . נתתי לה לטעום מילקי והיא אהבה מאוד.
האם מותר? באיזה גיל אפשרי כבר לתת מוצרי חלב?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוצרי חלב - תגובה
פרופ' יצחק לוי22/01/2011לפי משרד הבריאות סביב 8 חדשים
ישנם הרבה רופאי ילדים שמתחילים קודם סביב 6 חדשים
בהצלחה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקיצהשרין18/01/2011
שלום דוקטור, בתי בת 9 חודשים, לפני חודשיים עקץ אותה יתוש (כנראה) בלחי. העקיצה היתה נפוחה הרבה זמן, לאט לאט התחילה לעבור אך עד היום יש צלקת אדומה - כבר חודשיים, האם זה נורמלי? אציין כי אנו גרים באזור ים המלח ואני מפחדת כי זו עקיצת שושנת יריחו, האם ניתן וכדאי לבדוק זאת? מודה מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקיצה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/01/2011שושנת יריחו בודאי יכלול להיות בסיפור.
כדאי בדיקת רופאה ילדים או רופא עור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחורים ושיעולעאזם תאלא18/01/2011
יש לי תינוקת בת שלושה חודשים מאז שנולדה עד היום יש לה חירחורים ונזלת ושיעול הציעו לי לשים לה טיפות מי מלח אבל לא עזר והמצב לא השתפר להפך השיעול נהיה חזק וממושך .
האם יש תרופה להופעה זו .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חירחורים ושיעול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/01/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חירחורים ושיעול בזמן מתן אוכלבתיה18/01/2011
שלום,
יש לי תינוקת בת 10 ימים וכבר מהזמן ששהינו בבית חולים האף שלה היה סתום. נתנו לי טיפות מי מלח.
בזמן ההנקה היא לפעמים משתעלת ובזמן מתן בקבוק קורה שהיא מחרחרת ונראה שקשה לה לנשום.
האם יש מקום לדאגה?
מה ניתן לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חירחורים ושיעול בזמן מתן אוכל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/01/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטרנה "מקולקלת"מירה17/01/2011
שלום רב,
כשהגנו עכשיו הערב הביתה, בני בן ה - 5 חודשים שתה מטרנה שנשארה בבקבוק ממנה שהוא לא סיים בבוקר
לפי דעתי הוא לא הספיק לשתות הרבה, אולי 20 מ"ל, האם זה מסוכן???
בבקשה תשובתכם המהירה כתמיד
מירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטרנה "מקולקלת" - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011זה בסדר
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק כמעט נחנק משיעולמאיה17/01/2011
שלום,
ביתי בת 10 חודשים, חולה כבר שבוע - החום כבר עבר והרופא אמר שהשיעול מלמעלה ואין צורך בתרופות. היא מנוזלת ומשתעלת המון, בעיקר בשינה. השיעול חזק מאד גורם לה להתעורר בבכי והיא ממש נחנקת ולא יכולה לנשום, משמיעה קולות של הקאה ולפעמים גם מקיאה, כאילו מכניסה את עצמה לטרנס של שיעול ובכי. אינהלציה מי מלח לא עוזרת. הגבהנו מאד את המזרן וזה עזר מאד - כעת מתעוררת כל שעתיים ולא כל 15 דקות כמו לפני שבוע. אני עדין חוששת שהיא תיחנק בשינה. מה ניתן לעשות? אציין שהיא כבר מספר חודשים מתעוררת כל יום בסביבות עשר בבכי עז וחוזרת לישון אחרי שמרגיעים אותה קצת. אני קצת מרגישה שחלק מזה פסיכולוגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק כמעט נחנק משיעול - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011היא לא תחנק
ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלומות בהקיץ?נועה17/01/2011
שלום רב,
בני בן שנה ושלושה חודשים
ילד מפותח ומתקשר, מדבר כ30 מילים, מצביע, יוצר קשב משותף
אך יש עניין שמאוד מטריד אותי. קורה לו לעיתים שהוא בוהה- לכמה שניות, אני קוראת לו 3 - 4פעמים והוא לא מגיב, מזיזה אותו ונוגעת בו, ורק אז חוזר לעצמו. מה זה יכול להיות?
המקרה קרה לי כבר מס פעמים. בפעם הראשונה אוד נבהלתי ופניתי לרופא הילדים שאמר שזה בסדר וגם מבוגרים בוהים. עם מי ניתן לעשות בירור בעניין זה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלומות בהקיץ? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011נשמע תקיןץ אין צורך בבירור
הבירור נעשים ע"י נורולוגים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה בת 7 חודשיםאלינור17/01/2011
ד"ר קווין שלום,
קראתי באחת התגובות שכתבתה לאמא שהילדה שלה לא מפסיקה לבכות, שריתות בעיניים, מה זאת אומרת?
הילדה שלי גם בוכה רוב הזמן, אולי גם לה יש את אותה הבעיה, היא גם משפשפת את העיניים כל הזמן לפני שהיא מנסה להירדם, אם כן איך מטפלים בזה????
תודה אלינור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת 7 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011בכי כרוני לא שייך לשריתות בכרנית
כדאי בירור אחר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפתח בראש עדיין פתוחשרה17/01/2011
שלום,
בתי בת שנתיים ועדיין הפתח בגולגות לא נסגר לגמרי למרות שהוא הצטמצם מאוד מאז שנולדה. היא ילדה חכמה, פעילה, בלי עין הרע
היא מקבלת תוסף ברזל בטיפות בעקבות חוסר ברזל שנמצא בבדיקת דם
נולדה בשבוע 34 במשקל 1,600 ק"ג (תאומים שהשני לא שרד אחרי הלידה)
האם יש סיבה לדאגה או אולי חוסר בויטמין D?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפתח בראש עדיין פתוח - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011כדאי לעשות בירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)