מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעול אצל בת 4 חודשיםLיצן קטן אחד19/02/2011
בתי בת 4.5 חודשים.
ביום-יומיים האחרונים שמתי לב לכך שהיא משתעלת קצת,בעיקר בלילה (לעיתים מתוך שינה),וזה נשמע כאילו היא נחנקת תוך כדי..(כאילו היא לוקחת נשימה והנשימה מפסיקה)..
מיותר לציין כי הדבר מפחיד מאוד!
השלה שלי היא האם יש צורך בבדיקה?רופא ילדים?
האם זה משהו שעובר מעצמו?כי היא גם טיפה מנוזלת..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול אצל בת 4 חודשים - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011ייתכן שהליחה מפריעה לנשימתה ברגילה
ממליץ להיעזר במכשיר אדים
וכן להבדק אם התופעה נמשכת
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטהקרן18/02/2011
שלום בתי בת 4 חודשיים באבחנה של מומחית א.א.ג נראה כי ישנה בלוטת לימפא מזה כחודש באזור העורף הבלוטה אינה גודלת ואין פצעים , עשינו אולטרסאונד והתשובה : "הודגם גוש תת עורי היפואקוגני בקוטר 1.5 ס"מ במקום שטיבו אינו ברור".
הרופא שלחה אותנו לניקור באיזור , שאלותיי הן:
1. האם הכרחי??
2. כמה זמן בלוטת לימפא יכולה להישאר?
3. האם יש מקום לדאגה לגבי סוג הלוטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011יש לברר מה פרוש גוש היפואקוגני
למה זה מתאים האם לךבלוטה או לציסטה או גוש אחר
האם התוכן נוזל או מוצק
ורק אז לענות על השאלות
יש לגשת לרופא הילדים אשר אמור לתת תשובות לאחר ייעוץ עם האא"ג ועם הרנטגנולוגית שעשתה US
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף תזונהאמא18/02/2011
בוקר טוב
התנוק שלי בן שנה עבר הרבה דלקות באוזניים והרבה וירוסם.....
אחוזון הגובהה שלו הוא96 אבל המשקל שלו מתחת לממוצע....
רופא הילדים של קופת חולים הציע פוליוויט......
ורופא הילדים הפרטי(חבר משפחה ) הציע וויטמולט.....
מה כדאי לתת..... מה מגביר תיאבון יותר......
תודה.......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף תזונה - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011אף אחד מהנל אינו מגביר תיאבון, ובכלל לא בטוח שיש כזו תרופה המגבירה תיאבון
אין הבדל בין השניים לצורך תוספת ויטמינים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לבני 4 חודשיהושע18/02/2011
התאומים שלי בני 4 חודש ושניהם אנמיים.
ע"פ המלצת רופא אני נותן להם ברזל ואמור להגיע עד 10 טיפות כל יום. הבעיה ששניהם סובלים מעצירות ממש קשה מלווה בכאבים. מה לעשות? לוותר על הברזל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות לבני 4 חודש - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011לא הייתי מוותר על הברזל אם יש אנמייה
הייתי מנסה תכשירים אחרים
והם קיימים בכל בית מרקחת
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות צואה- תינוק יונקגליה17/02/2011
שלום רב,
איתמר בן 6 שבועות, יונק בלבד.
בד"כ כל חיתול הוא עם הרבה שתן קצת צואה ו1-2 חיתולים עם כמות "מכובדת" של צואה
בששת הימים האחרונים עשה צואה פעמיים- פעם אחת כמות מועטה
ובפעם השניה גיריתי לו את פי הטבעת (ע"י מדחום עם וזלין) ויצא כמות גדולה, במרקם יותר סמיך מבד"כ, עם ריח רע ובצבע קצת קצת יותר ירקרק...
בינתיים מיום שלישי, שגריתי עם המדחום, ועד היום (היום ליל חמישי) הוא לא עשה בכלל..
האם עלי לדאוג? כיצד עלי לפעול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות צואה- תינוק יונק - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011אין מה לדאוג
ניתן להוסיף מספר כפיות של עגבניות מרוסקות בין הארוחות
לעיתים מעט מיץ שזיפים מיובשים פותר את הבעייה
ואלו הדרכים הטבעיות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרבר שזיפים עוזר מאוד!
שיר19/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרבר שזיפים עוזר מאוד! - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011תודה שיר
מכל מלמדי השכלתי
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה למיץ שזיפים
ילי31/03/2011מאיזה גיל אפשר לתת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה למיץ שזיפים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר03/04/20114-6 חודש
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה-6 שבועותגליה17/02/2011
שלום, איתמר בן 6 שבועות
יש יום בשבוע שאני משאירה אותו אצל מטפלת למשך כ6.5 שעות
ואני שואבת חלב לאותו היום. רציתי לדעת כמה חלב עלי להשאיר?
(אני מניקה אותו לפני יציאה)..
בעקרון הוא אוכל כל 3 שעות, אני לא יודעת כמה הוא שוקל,
הוא נולד 3.140 שוחרר 3.040 ובגיל 3 שבועות+יומיים שקל 3.940
שבוע שעבר השארתי לו 120ML והוא אכל אותם לשובע.
האם צריך כבר להגדיל את הכמות משבוע לשבוע???
או 120ML לארוחה זה מספיק לו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה-6 שבועות - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011אם מסיים את כל ה 120 בכל הארוחות ניתן להגדיל המנה
אמור לעלות כל שבוע כ200-250 גרם
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ישיבהקרן17/02/2011
בני בן 3 וחצי חודשיים מתי עליי להושיב אותו על הטוסיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ישיבה - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011החל מגיל 6 חדשים ותחילה עם תמיכה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעימותקרן17/02/2011
בתי בת 4 חודשים והבנתי שאני צריכה להתחיל לתת לה טעימות אז שאלותיי הן:
1. מהי הכמות?
2. כמה פעמיים ביום?
2. איזה מזון אסור לתת ?
ובנוסף לויטמין D יש עוד תוסף שעליי לתת לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעימות - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011בהחלט בגיל 4 חדשים להתחיל ברזל 3 טיפות ביום
טעימות מספר כפיות בין הארוחות
להתחיל עם ירקות
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםלאה17/02/2011
שלום דוקטור,1. האם זה הגיוני שתינוק סובל במשך שבוע רצוף מכאבים סביב הוצאת שיניים? (בוכה בצרחות ומכניס יד לפה) או שצריך לבדוק גם כיוונים אחרים? 2. האם מקובל לתת אקמול לכאב שיניים גם אם אין חום? 3. כמה זמן ברציפות מותר לתת אקמול לתינוק (שבוע זה יותר מידי?). תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים - תגובה
פרופ' יצחק לוי19/02/2011בהחלט כאבים של בקיעה יכולים להמשך שבוע
כן , ניתן לתת אקמול לכאבים אך לא ברצף יומיומי
וכן אם האי שקט נמשך כדאי להבדק בכוונים אחרים למשל לשלול דלקת אוזניים
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוסף תזונהאמא16/02/2011
שלום
רציתי לברר מה יותר חזק פוליוויט או הויטמולט......
אזה מהם גורם ליותר תיאבון ......
תודה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוסף תזונה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/02/2011צריכים יותר מידע על מה מדובר
גיל?
מחלות?
התפתחות?
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםמיטל16/02/2011
שלום ד"ר,
הבן שלי בן חודש ושבועיים,שנולד היתה לו צהבת שטופלה באור,סוכר נמוך,אנחנו במעקב של ספירת דם,ויש כמה שיוצאים ונמוכים מהטווח להלן:
RBC טווח תוצאה 4.50-5.30 תוצאה: 3.3
HB טווח תוצאה 10.5-13.5 תוצאה: 9.7
HCT טווח תוצאה 37-49 תוצאה: 28.4
RDW טווח תוצאה 11-16 תוצאה: 16.4
NEUTROPHILS %-DIF טווח תוצאה 30-50 תוצאה: 14.5
EOSINOPHILS % -DIF טווח תוצאה 0.0-7.0 תוצאה: 7.3
NEUTROPHILS abs.dif טווח תוצאה 1.5-8.5 תוצאה: 1
יש לציין שגם חודש שעבר בספירת הדם שלו,ה- neutrophils היו נמוכים..
הילד קצת מחרחר ומשתעל ומצונן ואני נותנת לו מיי מלח דרך האף
סובל מידי פעם בכאבי בטן וגזים ואני מביאה לו סימיקול לפני ארוחה (סימילאק)
למה ה-neutrophils לא עולה ולא מסתדר?בפעם שעברה התוצאה שלו היתה 1.4 שזה גם נמוך,והפעם זה עוד ירד!
מה זה אומר? למה זה ככה? מה הטיפול לזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/02/2011
למה ה-neutrophils לא עולה ולא מסתדר?בפעם שעברה התוצאה שלו היתה 1.4 שזה גם נמוך,והפעם זה עוד ירד!
זה לא מפריעה לי אם הוא מנוזל
אני יותר דואג על האנמיה שלו!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
מיטל17/02/2011ד"ר,אז אתה רואה שהוא אנמי? בכל התוצאות האלו?
מה עושים?מה לוקחים?
הרופאה שלו רוצה שהוא יעשה שוב ספירת דם שבוע הבא
ואז לקחת אותו למוטולוגיה לבדוק את התאים..
נ.ב-הרופאה שלו אמרה שבגלל שהוא מצונן זה קורה
וגם בגלל שהוא תינוק זה יכול לקרות
מה הטיפול לזה שזה נמוך לא אמרת לי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נר אקמולישיר15/02/2011
שלום, האם מותר לתת לבת 10 חודשים השוקלת 7.8 ק"ג נר אקמולי 150 מ"ג או שזהו מינון גבוה מידי? האם זה יכול להיות מסוכן? האם נר 80 מ"ג מספיק לגילה ולמשקלה? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נר אקמולי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/02/2011150 זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמיעה ורעששים15/02/2011
שלום רב
אנו עורכים שיפוצים בבית והתינוק שלי, בן שנה וחודשיים חשוף להמון רעש בדציבלים גבוהים.
האם אנו מזיקים לשמיעתו?
תודה
שים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה ורעש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/02/2011לפעמים כן!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים אדומים סביב הפהשים15/02/2011
שלום רב
בני בן שנה וחודשיים ולאחרונה הנצו פצעים אדומים וקטנים סביב הפה חיצוני.
ממה זה קורה?
איך אוכל לעזור לו?
תודה מראש
שים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים אדומים סביב הפה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/02/2011נשמע כמו איטופיק דרמטיטיס או הרפס
כדאי בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דםמיכל15/02/2011
שלום
ביתי בת 7 שבועות
נולדה בשבוע 36 + 5 בניוח קיסירי בשל רעלת הריון (לחץ דם גבוה ותפקודי כבד לא תקינים שלי)
היא נולדה במשקל 3 קילו בדיוק ועכשיו היא כבר שוקלת 4 וחצי (הנקה בלבד)
היא לאוך כל התקופה נראת צהובה
התחילה עם צהבת תינוקות (בילרובין של כ 15) ועכשיו הבילי רובין עומד על כ 7
הרופאה שלה גם ביצעה הבוקר עוד בדיקות דם כדי לבדוק תפקודי כבד
קיבלי את התוצאות במייל ואני קצת מודאגת כי למרות שאני לא ממש יודעת לקרוא את התוצאות חלק מהערכים נמצאים מחוץ לנורמה ומסומנים באדום....הרופאה אמרה לי שזה נראה בסדר אבל משום מה אני לא ממש שקטה ואשמח לעוד התייחסת
להלן התוצאות שסומנו באדום
AST(GOT) 78.00 U/L ( 5.00- 60.00) (.........)*
Hemolitic
BILIRUB. DIRECT 0.91 MG/DL ( 0.10- 0.40) (.........)*
BILIRUB.TOTAL 7.14 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
MCV 93.50 FL ( 72.00- 90.00) (.........)*
RDW 18.60 % ( 11.00- 17.50) (.........)*
אשמח להתייחסותך
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/02/2011אל תדאגי
זה יקח עוד קצת זמן
כדאי לבדוק גם בלוטת התריס
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
