מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פצעונים על פנים של תינוקתאתי26/01/2011
שלום רב לפורום הנכבד
לבתי בת ה-11 ימים החלו להופיע פצעונים באיזור הפנים (כמו פצעי בגרות) המזון היחיד אותו היא אוכלת הוא חלב אם, ממה הדבר יכול לנבוע? האם אני צריכה לדאוג?
האם אני צריכה לקחת אותה לרופא?
בברכה,
איילת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעונים על פנים של תינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/01/2011ממה הדבר יכול לנבוע?
פריחת ילודים
האם אני צריכה לדאוג?
לא
האם אני צריכה לקחת אותה לרופא?
לא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מגדם הטבור וגזיםאתי26/01/2011
שלום רב,
לבתי בת ה-13 ימים כבר נשר גדם הטבור לפני שבוע באמצע האמבטיה, לפני מס' ימים בטיפת חלב, האחות הוציאה חתיכה נוספת של הגדם ממרכז הטבוא ואמרה לי להתחיל לחטא את המקום באלכוקסידין ולא באלכוהול 70% כפי שעשיתי עד עתה.
היום לאחר האמבטיה, ראיתי כי היה לה דימום קל מהטבור האם זה תקין? האם אני צריכה לקחת אותה להבדק אצל רופא. ?
כמו כן, לפני כיומיים נראה שבתי החלה לסבול מגזים שכן אחרי ההנקה היא מתעוותת ומתקפלת ועל כן רכשתי בעבורה טיפות בייביזים. האם ניתן לתת לה את הטיפות כבר מגיל זה ? האם ידוע על תופעות לוואי שיש לתכשיר ?
אודה לקבלת תשובה
אתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מגדם הטבור וגזים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/01/2011היום לאחר האמבטיה, ראיתי כי היה לה דימום קל מהטבור האם זה תקין? האם אני צריכה לקחת אותה להבדק אצל רופא. ?
זה בסדר, לא צריכים ביקורת
האם ניתן לתת לה את הטיפות כבר מגיל זה ? האם ידוע על תופעות לוואי שיש לתכשיר ?
יכולים לנסות סימבקל (simvacol)
לפעמים זה עוזר וזה לא מסוכן בגיל כזה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 7 חודשיםשירי.א26/01/2011
יש לי תינוק בן 7 חודשים, הוא מאוד רזה שוקל 5.800 (נולד 2.610) הוא אוכל נוטרמיגן בגלל שבגיל 3 חודשים היה לו דם סמוי בצואה הטסטים יצאו שליליים אבל החליטו לא לקחת סיכון. הוא לא ממש אוהב את האוכל עושה טובה שהוא אוכל אותו ולרוב צורח בזמן האוכל. את המרק הוא ממש אוהב וגם עם פירות אין לו בעיה. היה לו וירוס רוטה (למרות החיסון) לפני מעל שבוע קיבל עירוי וכו'... ומאז הוא השתנה הוא לא מפסיק לבכות (כבר אין שלשולים והקאות 4 ימים) אם הוא לא ישן אז הוא בוכה, ולפני הוא כמעט ולא בכה שיחק לבד וכו'... את הנוטרמיגן הוא כמעט ולא מוכן לאכול . אם הוא לא ישן הוא צורח... האם אחרי הרוטה ההרגשה עדיין נמשכת באיזושהי צורה גם מעל שבוע? אני ממש מתוסכלת כי הוא לא ישן בלילות ובעצמו הוא מותש אין לו מצב רוח היינו אצל רופא ולא היה לו מה להגיד אין בדיקותץ שצריך לעשות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה משעובר כרגע בני בן 7.5 חודשים
ילנה07/07/2011שלום ,
בן שלי גם עבר תקופה קשה של מחלה ואשפוז ומתן עירוי מתי זה סתדר לכם?
אני נורא מודאגת.....
תודה
ילנה [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוק בן 7 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/01/2011האם אחרי הרוטה ההרגשה עדיין נמשכת באיזושהי צורה גם מעל שבוע?
זה יכול להיות
היינו אצל רופא ולא היה לו מה להגיד אין בדיקות שצריך לעשות???
צריכים לחזור לרופאה אם זה ממשיך
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת לא ישנההילה25/01/2011
שלום,
יש לי תינוקת בת כחודש וחצי. אני מניקה אותה מלא והיא עולה יפה במשקל.
היא ככל הנראה סובלת מגזים.
נתחיל מזה שהיא בקושי ישנה במהלך היום..היא יכולה להיות ערנית יום שלם מבערך 10:00 בבוקר עד 12 בלילה עם שינה קצרה במהלך היום של 10 דקות פה ושם.
כל עוד היא ערנית היא לרוב נראית נינוחה.
בערב היא נכנסת למין טירוף של אוכל וכל הזמן רוצה לינוק. היא יכולה להיות לי שעתיים- שלוש רצוף על ציצי. ולוקח הרבה זמן עד שהיא נרדמת.
בלילה היא ישנה ומתעוררת כל שעתיים- שלוש לאוכל.
בזמן שהיא ישנה היא בוכה הרבה עם עיינים עצומות. בוכה כמה רגעים משתוללת עם הידים, הרגלים..מזיזה את הראש מצד לצד ואז נרגעת. לפעמים זה קורה אחת לחצי שעה ולפעמים ממש כל חמש דקות..
יש לי 3 שאלות:
1. האם זה תקין שהיא ערנית כל כך הרבה שעות במהלך כל היום?
2. מה עושים כשהיא רוצה כל הזמן לינוק במשך כמה שעות?
3. איך להתנהג בזמן שהיא בוכה מתוך שינה. האם לתת לה לבכות או להרים אותה ולהרגיע אותה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת לא ישנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/01/20111. האם זה תקין שהיא ערנית כל כך הרבה שעות במהלך כל היום?
זה בסדר
2. מה עושים כשהיא רוצה כל הזמן לינוק במשך כמה שעות?
צריך להיות זמני אכילה, סדר היום
לא הייתי נותן לה בגיל כזה לנינוק ל"שעות" ברצף
3. איך להתנהג בזמן שהיא בוכה מתוך שינה. האם לתת לה לבכות או להרים אותה ולהרגיע אותה?
עם היא ישנה לא הייתי מעיר אותה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זו התעללות?מיכל24/01/2011
שלום,
לחברים שלנו יש ילד בן 7.5 חודשים אשר נולד בשבוע 34 וכיום שוקל 13 ק"ג!
מלכתחילה הוא היה ניזון מחלב אם + פורמולה (והמון!!!)
מבחינה התפתחותית הוא בקושי מחזיק את הראש. כמובן שאיננו מתהפך/יושב/זוחל...
הוריו גם אינם מניחים אותו על הבטן לצורך התפתחות, כי לדבריהם הוא "לא אוהב את זה".
בנוסף הוא סובל מבעיה בראיה והוריו לא מעוניינים שירכיב משקפיים, כפי הרופא המליץ.
לצורך הבהרה, לא מדובר בהורים אשר מתעלמים ממערכת הבריאות, ולא מדובר באנשים רעים, אלימים, מזניחים, טיפשים או כל תואר שלילי אחר.
הם מחסנים את הילד, לוקחים אותו לטיפת חלב לשקילה ולבדיקת רופא התפתחות, אולם בוחרים להתעלם מהנזיפות ומההמלצות.
אין ספק שהילד המתוק שלהם נפגע מכך מכל בחינה אפשרית ושהוא יסבול מכך בעתיד יותר ויותר.
האם ניתן להגדיר זאת כהזנחה/ התעללות/ פגיעה- לפי חוק?
האם צריך לדווח, הרי הילד מוכר למערכת הבריאות ובטיפת חלב?
האם צריך לפנות לרשויות הרווחה?
מה עושים? הילד ממש מסכן וההורים שלא במכוון פוגעים בו!!!
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זו התעללות? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/01/2011אני לא מוכן לענות על השאלה הזו בפורום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם זו התעללות? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר27/01/2011לא הייתי מוכן בלי להכיר את המשפחה
סליחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהראשליהיא24/01/2011
בת 6 חודשים
יש לה ריח לא נעים מהראש
לציין כי יש לה קשקשים/ יובש בראש שאובחן כסבוראיק דרמטיטיס
האם קשור?
האם הריח דורש בדיקה או טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהראש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/01/2011זה קשור לקסקסים
לא צריכים בירור
אל תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומיות בצווארLיצן קטן אחד24/01/2011
בתי בת 3.5 חודשים.
שמתי לב לכך שכשהיא מותחת את ראשה לאחור ניתן לראות שהאיזור של הגרון (יש שם קפלי עור כאלה) הוא אדמדם.
האם זה תקין?
האם יש משהו לעשות למניעה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמומיות בצוואר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר26/01/2011תשתמשי עם קרם לחות וזה אמור לעבור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בכל הגוףדבי24/01/2011
לבני בן ה8 חודשים הופיעה פריחה אדומה בכל הגוף וזה ממשיך ועולה לכיוון הפנים העורף ולגפיים
שאלתי את הרופא אמר שזה כנראה בטוח פריחה ויראלית ולא צריך לדאוג ואפשר גם לשלול בבדיקת דם את האופציה שזו מחלת הנשיקה
הוא כרגע תחת אנטיביוטיקה בעקבות דלקת ריאות והפריחה הופיעה לו אתמול לקראת סוף הטיפול של האנטיביוטיקה
האם יש חשש באמת למחלת הנשיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה בכל הגוף - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011זה יכול להיות מחלת הנשיקה. לא הייתי עושה בדיקות דם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקטיה23/01/2011
בתי בת 4 חודשים, השבוע צריכה לעבור חיסון. הקטנה קצת מצוננת(ללא חום), האם יש צורך לדחות את החיסון? זה יכול לסכן אותה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011לא צריכים לדחות
אין סיכון
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 5 חודשיםענבל23/01/2011
שלום. בתי בת חמישה חודשים ומאז הלידה שמנו לב שכפות הרגליים שלה אדומות
ומזיעות באופן קבוע, ללא תלות במזג האוויר-
גם כשקר בחוץ.
נוצר מצב שהרגליות שהיא לובשת , או הגרביים תמיד תמיד רטובות
ולפעמים ניתן לראות אגלי זיעה ממש על כפות הרגליים.
שאלתי היא האם זה נורמלי?
מה ניתן לעשות עם זה?
תודה
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 5 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011כדאי בדיקת רופא
במיוחד עם זה מחמיר בזמן אכילה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיניים לתינוקתרוית23/01/2011
שלום , ביתי בת 3 וחצי חודשים, מריירת המון, בוכה הרבה בזמן אוכל, ואוכלת פחות מבד"כ. בשאר הזמן חוץ מהאוכל היא רגועה וחייכנית. האם יתכן שמדובר כבר בבקיעת שינים, או יכול לנבוע מבעיה אחרת כגון ריפלוקס? לציין היא פולטת ממש מעט, בעיקר מריירת.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שיניים לתינוקת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011נשמע כמו שיניים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 2.3 חזרה לאכול בקבוק בלילהנטע23/01/2011
שלום רב,
בתי הקטנה בת 2.3 חזרה לאכול בקבוק בלילה לפני חודש כשכבר מגיל 3 חודשים לא היתה מבקשת אוכל בלילה בכלל. כל לילה בין 2-4 לפנות בוקר היא דורשת בקבוק, מים לא בא בחשבון בכלל. במהלך היום היא אוכלת טוב מאוד, אני גם משתדלת לתת לה ארוחת ערב מגוונת ועשירה . אבל כל זה לא עוזר ואני לא יודעת מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 2.3 חזרה לאכול בקבוק בלילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011זה התנהגותי
לא הייתי נותן לה בשום אופן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינון אצל תינוקת בת חודשייםקארין23/01/2011
שלום
יש לי תינוקת בת חודשיים אשר בשבוע האחרון החלה להצטבר לה נזלת קשה בחור הנשימה הפנימי של האף, מה שגורם לה לקשיי נשימה מאחר והנזלת חוסמת לה את האזור.
היא מתעטשת גם מידי פעם במהלך היום, ולעיתים נשמע כאילו היא משתעלת טיפה מין שיעול קליל כזה ללא ליחה אך לא ברור לי אם זה שיעול סתמי כתוצאה מבליעת רוק או שזה קשור למה שיש לה
יש לציין שלא נוזלת לה נזלת מימית מהאף אלא מדובר רק בנזלת קשה, ללא חום.
האם יש צורך בבדיקת רופא? מה ניתן לעשות על מנת להוציא לה את הנזלת הזאת מהאף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון אצל תינוקת בת חודשיים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריהלימור23/01/2011
לבת שנה (בת שנה וחצי) היה כמה פעמים פטריה בלשון
טופלה במשחה דקטרין אורל ג'ל שעזרה מהר מאוד
הרופאה אמרה לי שאני לא צריכה לבוא בכל פעם ואם אני מזהה את הפטריה אני יכולה לשים מהמשחה שוב.
השאלה שלי :
האם הסימן היחיד הוא לובן בלשון או יש עוד משהו שיכול לעזור לי לאבחן ?
וכמה ימים נמשך הטיפול במשחה ? (אני שמה 3 פעמים ביום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011האם הסימן היחיד הוא לובן בלשון או יש עוד משהו שיכול לעזור לי לאבחן ?לבן
וכמה ימים נמשך הטיפול במשחה ? (אני שמה 3 פעמים ביום)
עד שזה עובר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בריאותית או קוליק?אפרת22/01/2011
שלום,
בני נולד לפני שלושה שבועות, ביממה השנייה לחייו היתה לו צואה דמית,
ותרבית צואה חזרה חיובית לחיידק השיגלה. לאחר 6 ימים של אנטיביוטיקה (ובידוד),
שוחררנו סוף סוף הביתה.
בשבוע האחרון הוא התחיל לסבול מקוליק, אך בכל יום שעובר הוא סובל יותר.
כשהוא אוכל, הוא אוכל מאוד מהר ובולע המון אוויר, תוך כדי אוכל הוא צורח ולא מסוגל ממש לאכול באופן סדיר, קשה לי להבין אם הוא בולע אוויר עם האוכל או אולי מקדים קנה לוושט. כל האכלה זו "מלחמה" והמון המון בכי.
בנוסף, גם תוך כדי שינה הוא סובל נורא, כולו מתאמץ והופך מאוד אדום וזה מעיר אותו, הוא לא מצליח לישון יותר משעה-שעתיים.
כל זאת קורה 24 שעות ביממה (בניגוד לגזים/קוליק) שהבנתי שהם מחריפים בעיקר בשעות אחר הצהריים-ערב.
אנא, אשמח לעזרה דחופה וחוות דעת, אולי יש לו איזושהי בעיה בוושט (מהזונדה), או כל בעיה אחרת בקיבה, עקב השיגלה או הטיפול בה.
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בריאותית או קוליק? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר23/01/2011זה נשמע כמו גזים או קוליק יותר מכל משהוא אחר
הוא עולה במשקל?
אני לא חושב שזה קשור לזונדה או ל שיגלה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא מעלה במשקל
אפרת23/01/2011נכון ליום שני שעבר, עלה 400 גרם מהשחרור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוא מעלה במשקל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר24/01/2011כדאי בדיקת רופא
נשמע כמו גזים או ריפלוקס
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
