מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בת 10 חודשייםאני16/01/2011
שלום רב,
שמתי לב כי לביתי יש אודם (בהיר) בתבור.
האם זה זיהום? לא היה בעבר כול בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת 10 חודשיים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011נשמע כמו רגישות בעור לא זיהום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עינייםשירי16/01/2011
בת שנה סובלת כבר יומיים מלקת עיניים שמתבטאת בהפרשות מהעין וגירוד.
אני מנקה לה את העיניים עם תה פושר.
האם ניתן למרוח סיטומיצין על דעת עצמי או שזה מחייב התערבות של רופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011את יכולה להתחיל עם סינטו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנפומיילאורי16/01/2011
שלום,
יש לי כמה שאלות
1. תינוקת שלי מקבלת אינפומייל כבר יומיים והיציאות שלה נעשו קשות וסמיכות מאוד וגם בתדירות גבוהה יותר מאשר אני רגילה (3 פעמים ביום אתמול, לעומת פעם ביום עם סימילאק). האם זה תקין? האם זה לא מעמיס מערכת העיכול שלה?
2. בשעות הצהרים היא כמעט ולא ישנה - בקושי 45 דקות בין הארוחות ורוצה לאכול כל שעתיים, אוכלת כמויות קטנות יותר מאשר אני רגילה (עכשיו עם אינפומייל היא
אוכלת 40-60 והייתה רגילה עם סימילאק לאכול 60-80) האם זה תקין? בחישוב שלי לסך הכל ביום הכמויות הם אותו הדבר, נאים בין 450 מ"ל ל 560 מ"ל. המשקל שלה 4 ק"ג והגיל 6 שבועות.
אודה מאוד על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנפומייל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011. האם זה תקין? האם זה לא מעמיס מערכת העיכול שלה?
זה תקין. שינויים בתזונה גורם לשינוים ביציאות
2. בשעות הצהרים היא כמעט ולא ישנה - בקושי 45 דקות בין הארוחות ורוצה לאכול כל שעתיים, אוכלת כמויות קטנות יותר מאשר אני רגילה (עכשיו עם אינפומייל היא
אוכלת 40-60 והייתה רגילה עם סימילאק לאכול 60-80) האם זה תקין? בחישוב שלי לסך הכל ביום הכמויות הם אותו הדבר, נאים בין 450 מ"ל ל 560 מ"ל. המשקל שלה 4 ק"ג והגיל 6 שבועות.
זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררות לתינוק בן חודשלילך16/01/2011
שלום
רציתי להתיעץ לגבי טיפול לבני בן ה 7 שבועות שהתקרר,
אני עושה לו אינהלציות של מי מלח אבל בנתיים אין שינוי
ואני יודעת שבגילו לא נותנים טיפול תרופתי אבל אני רוצה להיות בטוחה יותר
לגבי זה,אגב אין לו חום וגם לא היה,אבל שומעים בנשימה שלו שהוא קצת חנוק,
תודה על העזרה שבוע טוב לכולם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקררות לתינוק בן חודש - תגובה
ד''ר קווין שרייבר17/01/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקיץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיבה של ילודסמדר הרן15/01/2011
האם יודעים מהו גודלה של קיבה של ילוד בימים הראשונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיבה של ילוד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011בסביבות קלמנתינה גדולה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשואלת שוב
סמדר הרן17/01/2011אני מתכוונת לגודל של קיבה בימים הראשונים לאחר הלידה, קלמנטינה, זה בערך אגרוף של אישה, אז לא מסתדר לי עם תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשואלת שוב - תגובה
ד''ר קווין שרייבר18/01/2011את מתכוונת לגודל האנטומי של ה"קיבה" stomach
יציאות צואה כל גודל תקין
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזל לתינוקת בת שנהנטלי15/01/2011
שלום רב...בביקור אחרון בטיפת חלב נאמר לי שהילדה צריכה להפסיק את מתן הברזל.לאחרונה היא חסרת תאבון(בגלל בקיעת שיניים) ובקושי אוכלת.ימים שלמים היא כבר מפסידה את ארוחת הפירות שלה וגם בקושי אוכלת בשר.האם מומלץ להמשיך עוד קצת עם הברזל,לפחות עד שהסתדר לה עם התאבון?בתודה מראש.נטלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל לתינוקת בת שנה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011יכולים להמשיך עם הברזל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברזל לתינוקת בת שנה
נטלי16/01/2011תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון של שפעתאמא15/01/2011
בני בן 5 חודשים, ואני מתלבטת האם לחסן אותו כנגד השפעת עקב כל התמותה שאני שומעת עליה בימים אלו. האם ניתן לחסן? ואם כן, האם כדאי בשלב זה ?
אציין כי בני אינו במעון /בגן.
תודה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון של שפעת - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011תתיעצי עם הרופא ילדי שלכם
משרד הבריאות אומר כדאי לחסן כל ילד מ6 חד עד גיל 3
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלותיוליה14/01/2011
שלום רב,
יש לי תינוקת בת חמישה שבועות והיא עושה קקי אחת לכמה, בממוצע אחת לשבוע.
לאחר שהשתחררנו מביהח היא עשתה קקי לאחר כל ארוחה (היציאות היו תקינות בצבע צהוב עם גרגירים), ואז פתאום הפסיקה. הלכתי איתה לרופאה אשר אמרה שעד שבוע מותר שלא תעשה קקי.
באמת אחרי כמה ימים היא חזרה לעשות קקי אחרי כל ארוחה, ואז לאחר ימים מספר הפסיקה. ומאז עושה אחת לשבוע.
הייתי אצל הרופאה פעם שניה ועדיין היא אומרת שאין שום בעיה.שהמערכת שלה עדיין לא עובדת טוב...
אני נורא מודאגת , אני מניקה בלבד ללא שום תוספות ולפי הדרישה שלה..אניואוכלת בריא + שותה מים.
התינוקת עושה 6-8 פעמים פיפי ביממה. בטיפת חלב אמרו שעולה תקין במשקל.
מה לעשות??? נראה כי היא סובלת מכאבי בטן עזים במשך רוב שעות היממה, אני יודעת שזה קוליק אך אולי גם אי מתם הקקי משפיע??
שאלה נוספת היא לגבי אדמומיות וריח לא טוב בקפלים של בית השחי ובצוואר.. זו תופעה שהחלה ביומיים האחרונים, האם לפנות לרופא או שזה יעבור מעצמו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי האדמומיות בצוואר
אמא16/01/2011ממש כדאי להקפיד לסבן ולשטוף היטב באמבטיה ועוד יותר חשוב אח"כ ממש לייבש היטב בין קפלי הצוואר, אפשר בעדינות עם חיתול בד. אם היא שוכבת על הבטן ומרימה קצת את הראש אפשר לנשוף על הצוואר כדי לייבש קצת. אני אפילו מרחתי טיפונת בייבי פסטה. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי בתדירות יציאות תונוק 3 חודשיםליטל14/01/2011
שלום, בני בן 3 וחצי חודשים, יונק בלבד.
לפני כשבוע פתאום ירדה תדירות היציאות שלו מפעם פעמיים ביום לפעם ב 3-4 ימים. הצואה היא מימית, כך שזה כנראה לא עצירות אבל אנחנו מודאגים מהירידה החדה.
הילד גם אינו נראה סובל...
מה אפשר לעשות על מנת לוודא שאין בעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי בתדירות יציאות תונוק 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011נשמע תקין
על תדאגו
בברככה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבור מדמםאמא נועה13/01/2011
שלום דר'
יש לי שאלה נוספת: גדם הטבור של ביתי בת העשרה ימים נשר כארבעה ימים לאחר הלידה. עד היום יש מעט דם שיוצא מהטבור.,אני מנקה מדי יום באלכוהול. אין אודם או סימן כלשהו לדימום או זיהום,אך הדימום הקל נמשך. האם זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טבור מדמם - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011זה בסדר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינטומיצין לתינוקת בת שבועייםאמא נועה13/01/2011
שלום דר
בתי בת שבועיים, יש לה דלקת בעין, האם מותר למרוח סינטומיצין 5%?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינטומיצין לתינוקת בת שבועיים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011דלקת או הפרשות
בדרך כלל בגיל כזה מדברים על כיס הדמעות ולא דלקת
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת מאבעבועותשי13/01/2011
שלום רב.
לתינוקנו בן השנה היה אבעבועות ברמה דיי קשה.
נותרה צלקת בינונית במצח.
האם ניתן לטפל בנושא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקת מאבעבועות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011gאין הרבה לעשות
יש משחה KELOCOTE שאולי יקל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח ספירת דם תינוק בן 11 חודשיםעינת12/01/2011
שלום,
אשמח לדעת האם ארבע החריגות שסימנתי בכוכביות הן משמעותיות לתינוק בן 11 חודשים וכן האם אפשר להפסיק לתת ברזל.
WBC 13.0 K/ul
RBC 4.58 M/ul
HB 12.8 g/dl
HCT 35.4 % * הטווח 37-49 *
MCH 27.9 pg
MCHC 36.2 g/dl * הטווח 30-36 *
MCV 77.3 fL * הטווח 78-98 *
NEUT% 31.7 %
LYM% 54.7 %
MONO% 11.0 %
EOS % 2.1 %
BASO % 0.5 %
NEUT.abs 4.1 K/ul
LYMP.abs 7.1 K/ul
MONO.abs 1.4 K/ul * הטווח 0.2-1 *
EOS.abs 0.3 K/ul
BASO abs 0.1 K/ul
PLT 304 K/ul
MPV 10.5 fL
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקין
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לחיסון של 4 חודשיםרות12/01/2011
שלום
היום הבן שלי קיבל את חיסון PNEUMO ואת החיסון המחומש.את אותו החיסון הוא קיבל לפני חודשיים. כאשר לאחר החיסון בגיל חודשיים התופעה היחידה הייתה אי שקט במשך יומיים. לעומת זאת היום כמה דקות אחרי שקיבל את הזריקה המחומשת החוויר ממש,התחיל להזיע, שלשל, העיניים שלו התחילו להיסגר. רופא ילדים שבדק אותו מיידית אמר שהדופק בסדר הוא בהכרה מלאה. אחרי שנתנו לו חמצן במשך כ 15 שעה הצבע התחיל לחזור לעצמו לאט לאט.
האם התגובה הזו היא לחיסון זה ספציפי או לעצם הזריקה?
מה לעשות לקראת החיסון ומחומש הבא?
מה לעשות עם חיסונים הבאים בכלל?
תודה
רות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לחיסון של 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011
האם התגובה הזו היא לחיסון זה ספציפי או לעצם הזריקה?
לזריקה
מה לעשות לקראת החיסון ומחומש הבא?
אין מה לעשות
מה לעשות עם חיסונים הבאים בכלל?
תתיעצי עם רופא הילדים שלכם, אני הייתי נותן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיסון של 4 חודשים
רות13/01/2011תודה על התשובה
1. אם התגובה הקיצונית הזו היא לזריקה לפי מה שאתה אומר, איך יכול להיות שבפעמים הקודמות לא הייתה שום תגובה הדומה לזו?
2. האם ייתכן שגם בפעמים הבאות הבן שלי יכול להגיב ככה? האם במקרה כזנ כדי לפצל את החיסונים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לחיסון של 4 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר16/01/2011
1. אם התגובה הקיצונית הזו היא לזריקה לפי מה שאתה אומר, איך יכול להיות שבפעמים הקודמות לא הייתה שום תגובה הדומה לזו?
אין קשר
2. האם ייתכן שגם בפעמים הבאות הבן שלי יכול להגיב ככה?
אולי
האם במקרה כזנ כדי לפצל את החיסונים ?
לא הייתי עושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אף מנוזלLיצן קטן אחד12/01/2011
מה אפשר לעשות במקרה של אף קצת מנוזל לבת 3 חודשים?(בהנחה ואין בבית מכשיר אדים)
קצת מתעטשת,ושומעים לפעמים כשהיא נושמת שיש נזלת באף...
אשמח לעזרה
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף מנוזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011ילדים קטנים כשהם מנוזלים או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
