מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גומה קטנטנה ממש בתחילת הישןיעל12/01/2011
שלום,
בתי בת חודשיים, היום גיליתי אצל הרופא בטיפת חלב כי במכתב השחרור בבית החולים מצויין שיש לה סינוס פילונידלי.
ובאמת הרופא הראה לי שיש לה גומה קטנטנה ממש בתחילת הישן (צריך ממש "לפתוח" את הישסן כדי לראות זאת)
כרגע הוא המליץ רק על אולטראסאונד.
מה זה אומר? כיצד מטפלים בזה?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוס פילונידלי - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011צריכים לעשות אולטרסאנד לראות כמה עמוק זה ואם יש חיבור לעמוד השידרה
הטיפול לפעמים כירורגית
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכי בלתי פוסקשמרית12/01/2011
שלום רב, בני בן חודשיים ועד להיום נדיר היו המקרים בהם בכה. מאמצע הלילה הוא התעורר ולא מפסיק לבכות, בכי היסטרי שכמעט כלום לא מרגיע אותו למעט הנקה ( נוא יונק בלבד). יש לציין כי עד עתה לא סבל מגזים או כל תופעה אחרת. רופא הילדים בדק אותו ולא מצא כלום אך אמר כי יש חשש לסתימת מעיים למרות שלמעט הבכי אין עוד שום סימפטום קליני. ברצוני לשאול אילו עוד אפשרויות יש? תודה שמרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בכי בלתי פוסק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011אוזניים??
עצירות???
שיניים???
שריתות בעיניים???
ועוד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפורניים לבת 3 חודשיםLיצן קטן אחד11/01/2011
ניסיתי להוציא לקטנה ציפורן (באמצעות היד שלי, לא במספריים),
וכנראה ש"הרמתי" אותה יותר מדי כי עכשיו אם מרימים את הציפורן רואים את העור חשוף מלמטה,כאילו אין כלום..
אני מודאגת מאוד-לא התכוונתי כמובן לפגוע בה!
מה אפשר לעשות?
האם להשאיר ככה?
לגזור?
ללכת לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורניים לבת 3 חודשים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר12/01/2011לא צריכים לעשות כלום
זה קורה
על תדאגי!!!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא
Lיצן קטן אחד12/01/2011האם הציפורן תחזור לעצמה?
כי זה נראה כאילו עוד רגע היא נושרת..
האם זה מתאחה לבד?תוך כמה זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה היא - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/01/2011ציפורן חדשה תיצמח הציפורן הזה תיפול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום ד"רשימרית11/01/2011
בני בן חודשיים
מאחר ואינו עדיין שולט בצוואר הוא התנגש עם ראשו בראשי.
הוא הגיב בבכי לזמן קצר מאוד ומאז מתנהג רגיל.
לציין שהמכה כאבה אפילו לי
האם יש צורך בבדיקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ד"ר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011אין צורך בבדיקות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמ"ל ומכשיר תמי 4ליהיא11/01/2011
האם אפשר להכין פורמולה בבקבוק עם מים ממכשיר תמי 4?
העניין הוא שישנה פונקציה לקביעת טמפ' מראש שתתאים לתינוק, אולם אז הדבר נעשה ע"י ערבוב אוטומטי של מים רותחים ומים קרים. האם הדבר לא מבטל את הסטריליות של המים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמ"ל ומכשיר תמי 4 - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011עדיף שלא אבל יכולים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלי חום בתינוקותנועה10/01/2011
שלום רב
בני בן שנה ושלושה חודשים. היום נקראתי לקחת אותו מהגן מהסיבה ש"יש לו 38 חום". הגעתי לקחת אותו כעבור חצי שעה ומצאתי ילד במצב רוח מצוין, ללא חום, אך לבוש חם. הגעתי הביתה הסרתי את השכבות, לא נתתי לו דבר, ומדדתי חום, והיה 36.3 שזהו אינו חום לכל הדעות.
הגגנת התעקשה שכנראה יש לילד "גלי חום". מאז לא היה לו חום, הרופא בדק ואמר שהוא בריא. האם יש דבר כזה גלי חום בתינוקות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר והאם לבוש חם בגיל שנה ושלוש משפיע
נועה10/01/2011על חום הגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהאם לבוש חם בגיל שנה ושלוש משפיע - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011כן!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי חום בתינוקות - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011חום גוף יכול להשתנות משך היום
הייתי סומך על רופא לא גננת לעניני רפואה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר עלייה בעקומות הגדילהליהיא10/01/2011
בת 5 חודשים ושבוע
משקל לידה - 3190, ראש 36
בגיל 2 חודשים - 4606, אורך 57, ראש 40.5
3 חודשים - 5212, אורך 60.5, ראש 41
4 חודשים - 5622, אורך 63, ראש 42.2
היום - 5690, אורך 64, ראש 42.5
יונקת מלא כל 2.5-3 שעות. לציין מתפתחת היטב מוטורית וקוגניטיבית, חייכנית וקשקשנית, מתהפכת מגב לבטן. נותנת שתן היטב, יציאה אחת ביום.
עד כמה מדאיגה ההאטה?
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר עלייה בעקומות הגדילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011לעכשיו שקילה בעוד שבוע לראות מה קורה
אם זה ממשיך בדיקת רופא
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כרסום גירמיקי10/01/2011
שלום
היום כאשר שיחקתי עם בני בן השנה וחצי וכאשר לא שמתי לב הוא אכל מעט גיר (גיר צבעוני ללוח ירוק)
האם זה רעיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כרסום גיר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011זה לא רעיל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעת והנקהצביה10/01/2011
אתמול אחרי יום ארוך של חולשה וכאב ראש מטורף וערב קשה עם הבן שלי בן השלוש שמורד בכל דבר ותינוקת בת 4 חודשים שצריכה אותי ויונקת כל שעתיים הגיע גם החום 38.5 שיעול חונק וכאב בכל הגוף.
אני נורא מפחדת להדביק אותה. היא 90% מהזמן עלי, או יונקת או סתם רוצה חיבוק ושיסתובבו איתה על הידיים.
אני היחידה שמטפלת בה בגלל ההנקה וגם ביגלל שאין לי הרבה עזרה חוץ מאמא שלי שעובדת וקופצת כמה שהיא יכולה למרות שאין לה איך לעזור הרבה, הילדה רוצה רק אותי.
מה עושים?? האם היא יכולה להידבק מההנקה?? היא יונקת רק בשכיבה צמוד אלי במיטה שלי, זה הרגל שנוצר בגלל ההנקות בלילה
והיא גם ישנה בעריסה צמוד אלי כי המיטה שלה הגדולה בחדר משותף עם הבן הבכור ובלתי אפשרי להשכיב אותה שם בגלל ההתקפים של המרד שלו הוא צורח ובוכה מכל דבר קטן.
בקיצור אני מתוסכלת, מפחדת לשלומה והאמת גם חוששת לגבי מכל הסיפורים שרצים בחדשות
אפילו לרופא אני צריכה ללכת ביחד איתה כי אין לי אם מי להשאיר אותה אז אני בכלל שוקלת לא ללכת ולקוות לטוב בבית.
מה דעתכם??
תודה וסליחה על הנימה "האופטימית"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפעת והנקה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר11/01/2011האם היא יכולה להידבק מההנקה?
לא. היא יכולה לידבק ממיך אבל מחלב אם
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד שלישי מוגדלבר08/01/2011
למומחים שלום,
בתי בת שנה ו-9 חוד'. היא נכנסה לגן בגיל שנה ו-5 חודשים (עד אז שהתה בבית והיתה בריאה לחלוטין), ובערך מתקופת הסתיו החלה לחלות שוב ושוב: התקררות, נזלות, שיעול, חום. בשלב מסוים הנזלת הפכה לנזלת סמיכה וירוקה, תופעה שנמשכה זמן רב. כמו כן, החלה לישון עם פה פתוח ולנשום גם מהפה, נוחרת לפעמים בלילה, מחרחרת.
לאחר בדיקות אצל רופא א.א.ג, צילום רנטגן ומכון שמיעה נמצא שקד שלישי מוגדל ונוזלים באוזניים. רופאת א.א.ג ממליצה על ניתוח הסרת השקד +ניקוז הנוזלים.
עקב גילה הצעיר של הילדה אנחנו מאוד חוששים מאופציה של ניתוח. התעניינו בחדרי מלח, שם טוענים שהשהייה בחדרי מלח יכולים לפתור את שורש הבעיה, כמו כן, אף שאלנו מספר הורים במקום שאכן העידו על שיפור במצב הילד מאז התחלת הטיפול בחדרי מלח.
שאלותיי הן:
1. האם אני אמורה לקחת את הילדה למעבדת שינה?
2. האם ניתוח בגיל כזה איננו מסוכן (הרדמה כללית, דימום וכו')?
3. מה ידוע לכם על חדרי מלח ומה דעתכם בעניין?
4. ובכלל אשמח לשמוע דעתכם לפי פרטי המקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד שלישי מוגדל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/01/2011
1. האם אני אמורה לקחת את הילדה למעבדת שינה?
ממה שאת מתארת, כןץ
2. האם ניתוח בגיל כזה איננו מסוכן (הרדמה כללית, דימום וכו')?
יחסי לא
3. מה ידוע לכם על חדרי מלח ומה דעתכם בעניין?
זה יכול לעזור אבל אין הרבה מחקרים שאומרים שזה בודאי יעזור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאילנית08/01/2011
בוקר טוב ד"ר,
אבקש לשאול שאלה, אתמול בערב התאחרתי אצל חומתי שבדיוק החליפה חיתול לבני בן החמישה חודשים, כאשר היא מפנה את תשומת לבי כי איבר מינו של בני בצבע כהה מהרגיל (הכיפה בלבד). אחרי כמה שעות החלפתי שוב חיתול והצבע היה נומרלי ורק אח"כ קצת התחיל להתכהות שוב. לי זה פשוט היה נראה בגלל מזג האויר הקר.
מה דעתך בדבר, יכול להיות שזו תופעה לא רגילה?? שמצריכה בדיקת רופא (לטענת חמותי שהלחיצה אותי..... )
תודה על תשומת הלב,
ורדית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/01/2011זה נשמע תקין
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים שתינוקת מפסיקה לנשום?עפרי07/01/2011
ישבתי ושיחקתי עם האחיינית שלי, היא בת שנה וחצי, היא כעסה והרימה את היידיים באוויר ופתאום "נתקעה" שריריה היו רפואים, היא גלגלה עיניים והפסיקה לנשום, אמא שלה לקחה אותה והתחילה לרוץ החוצה ואחרי כ- 30 שניות אולי יותר היא חזרה לעצמה...והחלה לבכות, ישר אחרי זה היא נרדמה
יש לציין שהיא כרגע סובלת מדלקת ריאות ומטופלת באנטיביוטיקה
מה עושים? מה זה יכול להיות והאם זה משהו חד פעמי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים שתינוקת מפסיקה לנשום? - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/01/2011תופעה מוכרת וידועה
חולפת עם הגיל
נקראת breath hollding spell
קורה לרוב אחרי בכי.
שלכם
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבל הטבורמיה07/01/2011
ביתי בת חודשיים וחבל הטבור עדיין לא נשר , שמה מס' פעמים ביוןם אלכוהול ובכל זאת לא נשר , מה לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבל הטבור - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/01/2011או לחכות בסבלנות זה בסוף נושר
או לפנות לכירורג ילדים שיזרז את העניין על ידי פעולה כירורגית קטנה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון גיל שנה לאחר רוטה וירוסאביבה06/01/2011
שלום רב ! בני בן השנה חלה לפני 3 שבועות ברוטה וירוס עם אשפוז של 4 ימים , אף על פי שעברו 3 שבועות עדיין סובל מגזים רבים ושיהוקים ולעיתים גם הקאות של חלב מטרנה , בהתייעצות עם רופא גסטרו ילדים נאמר לנו כי תופעות אלו קרוב לוודאי נובעות מהרוטה שעדיין יכולה לתת תסמינים כאלו גם 3 שבועות לאחר החלמה . אנו אמורים לחסן אותו בחיסון של גיל שנה ואני דואגת שאולי זה עדיין מסוכן כי כביכול עדיין יש תופעות של הרוטה , האם כדאי לדחות את החיסון או שאין מה לדאוג? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון גיל שנה לאחר רוטה וירוס - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/01/2011אם אין חום אין צורך לדחות החיסון
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפלוקס או גזיםנעמה05/01/2011
שלום
התינוק שלי בן חודש ושבוע
בערך בגיל שבועיים התחילו לו כאבים הוא היה מאדים מתכווץ ומותח רגליים אחורה
הנחתי אז שמדובר בגזים (אני נותנת לו רק חלב אם)
הוא היה בוכה למשך זמן רב (שעה ומעלה) והכאבים הופיעו יום כן, יום לא.
עכשיו (בשבוע וחצי האחרון) חל שינוי - הוא בוכה כל פעם אחרי אוכל למשך זמן קצר יחסית 10-15 דקות. וזה מתרחש כל יום.
חברה שלי העלתה השערה שמדובר בריפלוקס. (למרות שהוא לא פולט).
מה דעתכם?
איך אפשר להבחין בין גזים לבין ריפלוקס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריפלוקס או גזים - תגובה
פרופ' יצחק לוי08/01/2011קשה להבדיל
נראה לי יותר קוליק או גזים בהעדר פליטות
אין צורך בבדיקות או התערבות אם זה חולף מעצמו
תודה
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)
