מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפטות בפה וחוםלימור10/02/2011
בני בן 8 חודשים מזה כשבוע עם פצע מעל הפה אשר הולך ונעלם ומיום ראשון עם פצעים לבנים שלא נראה שהולכם להעלם הרופאה ראתה פעמיים(פעם אחרונה אתמול בבוקר) ואמרה שלא מדובר במשהו מדבק כנראה במשהו ויראלי. בנתיים אתמול אחה"צ העלה חום (40 חום) והתחילו שילשולים, כמו כן שמתי לב שגם לי בשד החלו נקודות קטנטנות לבנות.
האים החום קשור לפצעים?
האים למרות שאין פריחה ביידים ורגליים זה יכול להיות הפה והטלפיים?
האים לפנות לרופאה למרות שרק אתמול בבוקר ראתה אותו?
תודה רבה וסליחה על השאלות הרבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות בפה וחום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/2011האים החום קשור לפצעים?
אפשרי, או שנדבקתם עם משהוא אחר כשהיתם אצל הרופא
האים למרות שאין פריחה ביידים ורגליים זה יכול להיות הפה והטלפיים?
כן, לפעמים זה רק מופיע בפה
האים לפנות לרופאה למרות שרק אתמול בבוקר ראתה אותו?
כדאי ביקורת אם זה ממשיך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלות בנוגע לטיפול בתינוקאורי09/02/2011
שלום רב,
השאלה הראשונה:
אמרו לי שכשתינוקות בוכים או צועקים - זה מפתח את הראות - האם זה נכון?
השאלה השניה:
האם זה לא משפיע על העיניים של תינוקת בת 2 חודשים, אם היא צופה בטלויזיה (בייבי אינשטיין). ועד כמה זה גורם התפתחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 שאלות בנוגע לטיפול בתינוק - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011אמרו לי שכשתינוקות בוכים או צועקים - זה מפתח את הראות - האם זה נכון?
זה לא נכון
האם זה לא משפיע על העיניים של תינוקת בת 2 חודשים, אם היא צופה בטלויזיה (בייבי אינשטיין). ועד כמה זה גורם התפתחות?
כגיל כזה אין סיבה להשיב ילד מול טלוויזיה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צואה ירוקהחופית08/02/2011
שלום רב,
בני בן שבועיים ושלושה ימים, לפני כשלושה ימים התחיל לתת צואה ירוקה. במקביל קצב העליה שלו במשקל איטית. הוא נולד במשקל 3300, היום שוקל 3180, וניזון מחלב אם בלבד. הוא מקבל גרפווטר נגד גזים
האם יש סיבה לדאגה? מה כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צואה ירוקה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011אני דואג על המשקל
הוא לא מקבל מספיק חלב
בדיקת רופא חובה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםמיטל08/02/2011
שלום ד"ר,
הבן שלי בן חודש ושבוע,ושמתי לב שיש לו פצעים לבנים קטנים..בטוסיק ממה זה יכול להיות? מה הטיפול לזה?(רק היום זה הופיע)
אני משתמשת במשחה לטוסיק "פנטן"
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011בליע לראות את הפצעים זה קשה להגיב
בד"כ זה כלום
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת 7 חוד'אלינור08/02/2011
בוקר טוב,
בתי בת 7 חודשים ולא רוצה בשום פנים ואפן להיות על הבטן, זורקת את יד שמאל או ימין אחורה ומתהפכת לגב, אני שמה לפניה צעצועים שהיא אוהבת, מנסה ללמד אותה לזחול ולא כ"כ מצליח לי.
מה אני צריכה לעשות?
חשוב לציין שהיא תינוקת לא רגועה בכלל מתבכיינת המון!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוקת בת 7 חוד' - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011עם סיפור כזה כדאי בדיקת רופא
יכול להיות שמדברים על טונוס מוגבר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטונוס מוגבר?
אלינור09/02/2011שלום רב,
מה זה טונוס מוגבר? אשמח לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטונוס מוגבר? - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011חוזק שרירים גבוה שצריך טיפול בפזיוטרפיה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
אלינור09/02/2011האם רופא ילדים / משפחה יכול לתת הבחנה אם מדובר בטונוס מוגבר?
אם לא לאיזה רופא יש לפנות?
תודה וסליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא ילדים
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברור
אלינור09/02/2011סליחה לא רואים את התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברור - תגובה
ד''ר קווין שרייבר13/02/2011רופא ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנה ו-4 ביצי כינים טיפול בתכשירטל08/02/2011
שלום רב.
בבקשה ייעוץ.
גיליתי אצל ביתי בת השנה וארבעה חודשים ביצי כינים כמובן שהיא נמצאת בגן.
האם בגיל שלה מותר להשתמש בתכשירים המיועדים לטיפול בתופעה זו , מכוון שהיא נחשבת עדיין לתינוקת .
כולי בחרדה בבקשה ענו לי .
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנה ו-4 ביצי כינים טיפול בתכשיר - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011שימי מרקח שיער ל 8 שעןת(משך השינה)
בבוקר תשרקי
לא צרוכים תכשירים אחרים
את צריכה לדבר עם הגננת שכל הילדיםיבדקו!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכינים !! כינים !!! מה עושים ???
יורם10/02/2011כינים !!! כינים !!! מה עושים ???
כל חודשיים מתחיל מחזור חדש של חיי הכינים . מהטלת הביצה ועד בקיעתה עוברים כ- 10 ימים .מהבקיעה עד לבגרות עוברים כשבועיים . אורך חיי הכינה הבוגרת כחודש כשבכל לילה היא מסוגלת להטיל 5 - 10 ביצים . כינים שבקעו מההטלה של הלילה הראשון מתחילות את מחזור ההטלה שלהן כעבור כ שלושה שבועות . התיאור הזה נותן לכן רעיון על היקף הבעיה .
אנו פותחים בסדרת " טיפים " מעשיים ועדכוני ידע כלליים , בנושא הכאוב של
התמודדות עם המכה השלישית . כמובן שהכל בחינם וללא שום התחייבות .ככל שיותר הורים יחשפו לסדרת הטיפים / עדכוני ידע הללו הסיכוי למגר את
השקץ שלפני השערה יהיה גבוה יותר .
זו הסיבה שהחלטנו לפנות אליכם במטרה לעזור לנו להפיץ את הידע הזה .
בקשתנו היא : אנא העבירו את המכתב הנוכחי לחבריכם מכריכם ובקשו מהם הקישור להביע את הסכמתם לקבלת הטיפים ( 02-5861007 ,
[email protected] ) .
כמובן שלפני כן נשמח אם אתם תביעו את הסכמתכם לקבל את סדרת הטיפים .
במידה ואתם/ן מעבירים/ות את הבקשה הלאה נסו להדגיש שכל מי שמקבל /ת את הבקשה רצוי שיעביר/תעביר אותה למכרים- חברים . כך שמכסימום אנשים יחשפו לטיפים הללו .
חורף נעים
והעיקר חורף ללא כינים
יורם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברזלחנה08/02/2011
שלום,
בתי בת שישה חודשים בעוד שבוע ורק עכשיו אני נותנת לה ברזל 2 טיפות.
האם ממליץ על יותר בתור התחלה.
והאם הברזל גורם לכאבי בטן?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברזל - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011בגיל 6 חודש ממליצים 6 טיפות
זה יכול לגרופם לכאבי בטן
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הילהמנאל07/02/2011
שלום
באיזה גיל מתחילים באוכל מוצק? ומה הכמויות?? ובאיזה גיל מותר להוסיף ל תמ"ל קורנפלור נמס לחלב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011מתחילים טעימות בגיל 4 חודשים
אוכל בתור ארוחה 6 חודשים
הכמויות תלויות בילד
לא הייתי סתם מוסיף קורנפלור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חריגות בספירת דם.דבי07/02/2011
שלום, ביתי בת שנה, עשינו לה ספירת דם, והיו מספר חריגות, אשמח לדעת את משמעותן.
Neutrophils % % 19.8 28 *(.........) 59
Lymphocytes % % 71.8 50 (.........)* 70
RDW-CV % 15.1 11.5 (.........)* 15
תודה מראש , דבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חריגות בספירת דם. - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011זה תקין
על תדאגו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםקרן07/02/2011
שלום
אני מקווה שזה הפורום לשאלה שלי
אני ובעלי דוברי עברית כשפת אם אבל ילידי דרום אמריקה והספרדית היא שפת אם שלנו. אנו עוברים לארה״ב לתקופה של לפחות שנה ויכול להיות גם יותר
יש לנו תינוק בן 3 חודשים שאנו רוצים ילמד ספרדית וגם עברית
איך עושים זאת? האם באמת צריך כל הורה לדבר בשפה אחת איתו או שאפשר לערבב כיוון אלה שתי שפות מאוד שונות מה ההמלצה וממתי להתחיל?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר קווין שרייבר09/02/2011לא ידוע תשובות נכונות
יש גישות שונות
הרוב אומרים שהורה אחד ידבר שפה אחת והשני שפה שניה
הוא יכול לקלוט את שניהם בלי בעייה
לפעמים זה גרום לאיחור בשפה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאות מרובות מאודגלית07/02/2011
בני בן 9 חודשים, מגלה את עולם האוכל אט אט, השבוע הרחבנו לו את התפריט עם לביבות תירס וקציצות בקר עם עשבי תיבול טחונים.
זה יומיים שהוא עושה קקי 5-6 ביום, עד עכשיו היה עושה פעם אחת ביום. היציאות נראות בסדר, לא נוזליות מידי ולעיתים אף קשות. פתאום שמתי לב כי ביומיים האלה הוא גם שותה הרבה יותר מים מהרגיל.
הוא נראה בסדר, לא בוכה אבל פחות רגוע מהרגיל וגם בשבוע האחרון יש התעוררויות בלילה (מה שלא היה עד היום).
האם הכל בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יציאות מרובות מאוד - תגובה
ד''ר קווין שרייבר07/02/2011הכל בסדר על תדאגי!
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינוןמנאל06/02/2011
שלום
בני בן 4 חודשים מצונן, קניתי מבית המרקחת בלי מרשם סטרימר?? האם זה טוב??
הוא גם מחרחר בנשימה ולא רוצה לקחת אותו לקופת החולים עם כל המחלות בימי הלו, מה אפשר לעשות??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינון - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/02/2011מכשיר אדים ומי מלח יקלו
פרט לכך תרופות לא מומלצות בגיל זה
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשימה מחרחרתLיצן קטן אחד06/02/2011
בתי בת 4 חודשים.
לעיתים כאשר שוכבת על הבטן (וגם על הגב) ניתן לשמוע שהשנימה שלה קצת מחרחרת,כאילו יש לה ליחה והיא לא יכולה להשתעל ולהוציא אותה.
היא איננה מצוננת/חולה,אלא רק הסימפטום הזה.
כמו כן לא נראה כי הדבר מפריע לה,גם לא בשינה.
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשימה מחרחרת - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/02/2011תופעה מוכרת כשיש ליחה
אין מה לדאוג
בדרך כלל חולף ללא כל צורך בטיפול
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
Lיצן קטן אחד07/02/2011אולם אני לא רואה סימנים לכך שיש לה ליחה..
יכול להיות שבגיל הזה לא "רואים" אותה?
כי היא לא משתעלת..זה רק נשמע כאילו יש ליחה שהיא לא יכולה להוציא..מלבד זה הכל בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך!
Lיצן קטן אחד07/02/2011אולם אני לא רואה סימנים לכך שיש לה ליחה..
יכול להיות שבגיל הזה לא "רואים" אותה?
כי היא לא משתעלת..זה רק נשמע כאילו יש ליחה שהיא לא יכולה להוציא..מלבד זה הכל בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףףחסוי06/02/2011
שלום לכולם. חייבת עזרה דחוף - אני פשוט אובדת עצות.. האם יש כאן אמהות שעברו את אותו הדבר????
בני בן שנה וחודשיים, ילד בריא, שובב ושמח, נולד בלידה תקינה בשבוע 39.
אך מיום שלישי האחרון- הקיא בשעות הערב.
יום רביעי - לא הלך לגן, החום שלו עלה ל40.2, שלשל והקיא.
יום חמישי- עדיין עם חום, בסביבות 39, הקיא פעמיים, שלשל כמה פעמים, נסענו איתו למיון, מסתבר, שהיא איבד המון נוזלים והילד מיובש, קיבל אינפוזיה.
יום שישי- כבר הרגיש יותר טוב, אך עדיין שלשל והקיא, אבל היה הרבה יותר ערני.
יום שבת - שוחרר מהבית חולים, עדיין הקיא פעם אחת + שלשל
יום ראשון - מסרב לאכול, ישנוני בטירוף, הדבר היחיד שהוא אוכל זה תרכובת מזון לתינוקות, לדוגמה היום מהבוקר, אכל 180CC ולאחר מכן עוד 60 CC. מסרב לשתות, הלכתי איתו לרופא ילדים שאמר שחייב לתת לו מינרלי, הוא כמובן גם לא מסכים, אני מנסה לתת לו עם מזרק, האם הגיוני שהוא אמור לשתות 500CC של מינרלי?? זה בקבוק שלם.
האם הכרתם תופעה כזאת? מה עליי לעשות? הילד פשוט מסרב לשתות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוףףף - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/02/2011תגשי איתו לבקורת חוזרת אצל הרופא
או למוקד
אלו יעשו הערכת מצב לגבי מאזן הנוזלים בגופו ואם התייבש
ובמידת הצורך ירכיבו לו עירוי
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך להודעה למטה בקשר לגדםמיטל06/02/2011
הודעה משמחת:
אחריי חודש ושבוע סוף סוף נפל הגדם
עכשיו,אני צריכה עוד לחטא על הטבור באלכוהול??
כי שמתי לב שיש את הסימן של הגדם עדיין..
מה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך להודעה למטה בקשר לגדם - תגובה
פרופ' יצחק לוי07/02/2011אין צורך לחטא אחרי שהגדם נפל
בהחלט יש לנקות היטב עם מים וסבון
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)