מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- וסת אחרי צילום רחםשני24/03/2009
ד"ר שלום לפני שבוע ביצעתי צילום רחם ביום מחזור 13 (אני בד"כ מקבלת וסת כל 26 ימים). הפעם הגיע וסת היום(יום שלישי)כשבוע לאחר צילום רחם וכ-20 יום מהוסת האחרון. במשך השבוע האחרון מאז הצילום היו מעט כתמים חומים לסירוגין כל יומיים לערך. האם זה הגיוני שצילום רחם יקדים את הוסת?אני קצת לחוצה תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה
שני24/03/2009יום אחרי צילום הרחם בבדיקת דם יצא פרוגסטרון 22.3 nmol\l האם יתכן שזה מחזור או חלילה משהו נפגע מהצילום? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוגסטרון
פרופ' ראול אורביטו24/03/2009ערך כזה מעיד על ביצוע צילום רחם לאחר ביוץ- מה שיכול לכוון לכך שאכן הדימום הוא וסת
שוב- עדין רצוי להיבדק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוסת
פרופ' ראול אורביטו24/03/2009צילום רחם לא אמור להקדים וסת
לחץ\ ביוץ שמקדים יכול
הדמם הקל אחרי, הגיוני
כדי לברר מה באמת קורה- אם וסת\ או דמם שקשור לצילום- עליך להגיע לבדיקת רופא מטפל להמשך בירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה בחצוצרותסיג'23/03/2009
עברתי בעבר היסטרוסקופיה וצנטור שלא עבר בהצלחה .החסימה בחצוצרה נותרה חצוצרה שניה עם נוזל, לאחר 2 טיפולי הפריה שלא הצליחו, האם כדאי לעשות נסיון נוסף של צנטור לנסות לפתוח את החסימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו23/03/2009בנוכחות חצוצרה חסומה עם נוזל (הידרוסלפינגס)- הטיפול אינו צינטור- אלא לפרוסקופיה
מקובל בארץ- בנוכחות הידרוסלפינגס- להפנות ללפרוסקופיה לאחר 2-3 כשלונות ב- IVF
אנא, פני לרופא מטפל לדיין את הנושא ולקבל החלטה על המשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוריות בחצוצרה חסומהשירי23/03/2009
בוקר טוב בשל חסימת חצוצרה בצד ימין התחלתי טיפול של איקקלומין כולל מעקב זקיקים. ביום חמישי נצפו זקיקים יפים (כהגדרת האחות) ב-2 השחלות, אתמול נצפו מספר זקיקים בצד שמאל כאשר הגדול הוא 18 מ"מ, כנ"ל גם בצד ימין -הגדול 18 מ"מ. האחות אמרה שאני לקראת ביוץ ושעלי לקבל זריקת אוביטרל. היום משום מה נצפה זקיק בצד ימים 19 מ"מ ואילו בצד שמאל 17 מ"מ (הגדול מבין כמה). מה זה אומר? האם התרחש כבר הביוץ? אם לא, האם בכל זאת יתרחש ביוץ ב-2 השחלות? והאם ומתי עלי לקבל זריקה? תודה המשך יום נפלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד אציין כי
נילי23/03/2009אני ביום ה-11 מאז קבלת המחזור ,כאשר ביום הרביעי למחזור התחלתי לקחת איקקלומין- 2 כדורים כל יום במשך 5 ימים. מחכה לתשובה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחוצה לתשובה....
שירי24/03/2009אודה מראש להתייחסותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ' ראול אורביטו24/03/2009שאלותיך מצוינות
כנראה שאת לפני ביוץ- לפני גודל הזקיקים תוך טיפול באיקקלומיד
אולם, את שאלותיך כדאי ורצוי להפנות לרופא המטפל- האחראי על הטיפול- כדי שינחה אותך כיצד להתקדם- לקראת הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביום שלישי הקרוב יש לי תור לצילוםסיגל22/03/2009
ביום שלישי הקרוב יש לי תור לצילום רחם -זה יוצא היום ה-14 למחזור,האם כדאי לעשות צילום רחם במועד זה? אשמח לתגובה מהירה כי זה מחרתיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו22/03/2009כן
בתנאי שלא קיימת\תקיימי יחסים עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקויותהילי21/03/2009
במידה ויש הידבקויות ברחם, זה יכול להפריע לטיפולי IVF , או שחייבים לטפל בהידבקויות לפני ההפריה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקויות
פרופ' ראול אורביטו21/03/2009כעקרון- מפריע להשרשה, בתלות בנרחבות ובסוג
יש להיוועץ עם הרופא המטפל- האם יש מקום לטיפול לפני, או בהמשך במידה ונכשלים ב- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםעדי21/03/2009
ד"ר שלום ביום שלישי האחרון עברתי צילום רחם שלאחריו באותו יום היה מעט שימום שהפסיק לקראת ערב. היום יום שבת היה לי מעט כתם חום על התחתון ובניגוב. האם יכול להיות שזה עדיין שאריות של דם מהצילום למרות ששלושה ימים מאז הצילום לא ירד דם? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו21/03/2009יתכן דימום קל לאחר צילום שנמשך מס' ימים, משנה צבעו לכהה ובד"כ פחות מוסת.
אם הדמם שונה מהאמור, מלווה בכאבים\ חום- יש לפנות מיד לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל האם יכול להיות
עדי21/03/2009שלא היה דימום במשך שלושה ימים מאז הצילום וביום הרביעי מעט דם חום?זה תקין? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדמם
פרופ' ראול אורביטו22/03/2009יתכן
שימי לב לסימנים שציינתי, אם אין החמרה\ חום\כאב- בסדר.
אם יופיע, יופיע דמם אדום-לבדיקה מיד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלף תודות ד"ר יישר כח
שני22/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטלבטת האם לעבור לפרוסקפיהמרינה21/03/2009
לפני כשנתיים עברתי ניתוח לא מתוכנן על שחלה אחת.מאז אני מנסה להכנס להריון ללא הצלחה. צילום רחם הראה מעבר חופשי בחצוצרה אחת ובשניה (מנותחת) כמעט ואין מעבר. בדיקות זרע של בעלי פחות מנורמה. אבל הרופאים אומרים שזה סביר בשביל להכנס להריון. עוד עשינו בדיקת התאמה של זרע והפרשה בזמן ביוץ התוצאה הייתה : מחסום למעבר זרע.מצעד אחד אני שוקלת לעשות הזרעה אבל פוחדת מהריון חוץ רחמי בגלל מחסום בחצוצרה אחת . ומצעד שני אם אני אעבור לפרוסקפיה האם יפתחו לי את המחסום בניתוח? תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו21/03/2009בנוכחות חצוצרה בעיתית הסיכוי להריון מחוץ לרחם גבוה יותר, עם וללא לפרוסקופיה. אם כי הסיכוי להריון תוך ריחמי גבוה יותר.
במצב הנוכחי, יתכן ורצוי \ עדיף להמשיך בטיפולי פוריות (השראת ביוץ +\- הזרעות ואם לא מצליח- הפריה חוץ-גופית), ולדחות בשלב זה את הלפרוסקופיה
אנא פני לרופא מטפל להמשך ייעוץ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםהילי19/03/2009
ב14/07 פירטטת אתהאמור בטופס שחותמים לפני ביצוע צילום רחם ואני רוצה לומר לך שכרגע לאחר שקראתי אני מאוד מאוד בלחץ. במיוחד השורה האחרונה - שעלול להיוצר סיבוך ובו יכרת הרחם. האם ידוע לך על מקרה כזה שקרה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיבוך
פרופ' ראול אורביטו19/03/2009הסיבוך מתואר בספרות הרפואית, אני אישית לא נתקלתי בכזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה סתומהרימה19/03/2009
שלום רב! ביצעתי לפני מספר ימים צילום רחם בעקבות חוסר פיריון ו3 גרידות בעקבות הריונות שלא התפתחו גבר בשבוע ה5, בצילום הרחם נראה שיש סתימה קסקטוסלפינקס(מה שכתב הגניקולוג) בחצוצרה השמאלית, בנוסף בממהלך הרבה זמן לא נראית אתלי השחלה הימנית. מה עליי לעשות? עברתי גם אולטרסאונד שאישר את סתימת החצוצרה תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה סתומה
פרופ' ראול אורביטו19/03/2009למעשה זקוקה לטיפול פוריות
לגבי הסברים כלליים בנוגע לחסימה חד צדדית, ראי תכתובת בפורום עם SOS ב-15.16 למרץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם - דחוףהילי19/03/2009
ביום שלישי הקרוב נקבע לי צילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך ואני רוצה לקחת אנטיביוטיקה. איזו אנטיביוטיקה מומלצת? לכמה ימים? החל מאיזה יום? האם רופא משפחה יוכל לתת לי מרשם? כפי שהבנתי לא כל הרופאים ממליצים אך אנטיביוטיקה לא תוכל להזיק. אני צודקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
פרופ' ראול אורביטו19/03/2009מתן אנטיביוטיקה "סביב" צילום רחם לא ניתנת ע"י כל הרופאים ובכל המקומות. עליך ליצור קשר עם המכון בו יתבצע הצילום ולקבל הנחיות לגבי איזה הכנות דרושות לפני (כולל צורך באנטיביוטיקה)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםהילי19/03/2009
לפני כ- 3 שנים ביצעתי הפלה (גרידה) בשבוע 12 לאחר הריון לא רצוי. כעת אני מנסה טיפולי פיריון בהזרעות ללא הצלחה. שאלתותיי: האם לאחר גרידה עלול להיווצר נזק לרחם כגון הידבקויות? האם יש צורך לבצע צילום רחם? זה נכון שלעיתים צילום רחם עצמו עלול לגרום לנזק? לדלקות? מדוע קראתי באחד הפורומים שרצוי לקחת אנטיביוטיקה בזמן צילום הרחם? במידה ויש הידבקויות ברחם זה עלול להפריע לטיפולי הפריה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו19/03/2009לאחר גרידה יתכנו הידבקויות- לא מאוד שכיח
צילום רחם הינו חלק מבירור פוריות ומבוצע במהלך בירור\טיפול- בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל
נדיר שצילום רחם גורם לנזק- בד"כ מועיל (נצפתה עליה בשיעור הריון לאחר צילום)
יש מקומות שנותנים אנטיביוטיקה מונעת סביב הצילום- בררי האם צריכה לקחת במכון\רופא המבצע
אם יהיו הידבקויות- יכולות להפריע להשרשה- ניתן לטפל ע"י היסטרוסקופיה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
הילי19/03/2009תודה רבה על תשובותייך המהירות. אני שמחה שהגעתי לפורום הזה. ישנם אתרים שצריכים להמתין הרבה מאוד זמן לתשובה מהרופאים וזה מאוד מייאש. ח"ח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם והזרעהמורן19/03/2009
שלום, בצילום רחם שעברתי לפני כחודש וחצי הודגמו חצוצרה שמאלית תקינה עם מעבר חופשי בחלל הפריטונאום ואילו חצוצרה ימנית חסומה דיסטלית עם הרחבה ציסטית בקצה הדיסטלי הטיפול שהוחלט עבורי הוא איקקלומין+ הזרעה ואכן ביומיים האחרונים עברתי 2 הזרעות. השאלה שלי היא אם ידוע שתהליך ההפריה מתרחש בתוך החצוצרה האם כתוצאה מצילום הרחם שלי יש בכלל "עזרה" בכך שבוצעה הזרעה הרי החצוצרה הימנית חסומה ולמעשה לא יכולה להתרחש הפריה? האם במצב של חצוצרה סתומה יכולה בכלל להתקיים הפריה במצב זה? (למרות ההזרעה) האם אתה ממליץ על בדיקות/ טיפולים בעקבות החצוצרה החסומה? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה סתומה
פרופ' ראול אורביטו19/03/2009הפריה יכולה להתבצע בחצוצרה התקינה ולהניב הריון תקין וגם בחצוצרה הלא תקינה במידה ומתאפשר מפגש בין זרע לביצית- אולם אז יתכן הריון תקין וגם הריון מחוץ-לרחם. לכן, במידה ותהרי עליך לבצע סונר מוקדם (לאחר כשבוע מהבדיקה החיובית), כדי לוודא הריון תוך- ריחמי.
עליך להמשיך בטיפול ע"י הנחיות רופאך המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איקקלומיןשירי18/03/2009
שלום רב! שאלתי היא לגבי האיקקלומין, האם מטרתו לגרום לביוץ בשתי השחלות (בהנחה שהאשה מבייצת באופן סדיר) או שמטרתו להגדיל את מספר הביציות (ע"י גירוי השחלה) מצד אחד של השחלה ולא מהשנייה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איקקלומיד
פרופ' ראול אורביטו18/03/2009להגביר ביוץ\ להגדיל את מספר הביציות, באופן כללי (בשתי השחלות)- לא ניתן לכוון לצד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה...ועוד
שירי18/03/2009קראתי באחד האתרים שאישה אשר מבייצת באופן ספונטני מדי חודש (כמוני) אין הרבה תועלת בלקיחת איקקלומין, כיוון שכתוב שכדורים אלו גורמים לביוץ והרי ,כפי שציינתי, אני מבייצת סדיר, לכן יש לעשות טיפול זריקות אשר יגרמו למספר ביציות לצאת מהשחלה. האם אתה מסכים או סותר דעה זו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשראת ביוץ
פרופ' ראול אורביטו18/03/2009כפי שציינת, יש מיגוון טיפולים עם שיעורי הריון שונים ושיעור סיבוכים שונה
בחירת הטיפול- תבוצע ע"י רופא מטפל בהתבסס על נתוניך הבסיסים
באופן כללי, במקרי אי פוריות בלתי מוסברת (אשה מבייצית, בלי בעיה מיכנית וזרע תקין):
טיפול באיקקלומיד + הזרעות, מעלה את הסיכוי להריון מכ-3 ל- 10% במחיר של כ- 10% הריון מרובה עוברים.
טיפול בזריקות + הזרעות, מעלה לכ- 15% במחיר של כ-25% הריון מרובה עוברים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עובי המכשיר- צילום אחםדינה17/03/2009
הי! רציתי לדעת מהו קוטר המכשיר שמוחדר לרחם בצילום, זה חשוב לגבי ההלכה, אני דתיה. אם הוא בקוטר 6 מ"מ- אין שום בעיה, אבל יותר מזה זה שאלת רב. תודה דינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוטר
פרופ' ראול אורביטו17/03/2009בד"כ קטן מ-5 ממ, אולם תלוי באיזו שיטה מבוצע הצילום- ולכן כדי לשאול את המבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםעדי17/03/2009
ד"ר שלום לפני 3 חודשים הוצאתי פוליפ בגודל 2 ס"מ מדופן הרחם ביצעתי צילום רחם היום והתוצאות : רחם במבנה תקין,מילוי לא הומוגני של חלל הרחם.חצוצרה ימנית הודגמה עם פיזור ומעבר תקינים. חצוצרה שמאלית הודגמה במהלך כלפי מעלה,עם פיזור במרזב השמאלי. אני מאוד דואגת כי מנסה שנה וחצי להכנס להריון 1)מה זה אומר "מילוי לא הומוגני של חלל הרחם"? האם יכול להיות שהפוליפ חזר?או שמא זה משהו אחר? 2)מה הבעיה בחצוצרה השמאלית? האם אפשר להכנס כך להריון טבעי או שיש לעבור להפריות?(בהנחה שהזרע תקין ויש ביוצים?) תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו17/03/2009מילוי לא הומוגני יכול להעיד על בעיה תוך ריחמית- פוליפ\ הדבקות? או תקין. אם משמעותי- ניתן לבצע הסטרוסקופיה אבחנתית לאיבחון מדויק (אנא היוועצי עם רופאך המטפל)
חצוצרה ימנית במהלך כלפי מעלה- יתכן תקין או חצוצרה " משוכה" בעקבות הדבקות. למעשה לא מימצא שדורש התערבות, אלא התייחסות.
ניתן להיכנס להריון במצב זה, אם כי נסיון מעל שנה וחצי בנוכחות המימצאים בצילום מצדיקים התערבות טיפולית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ד"ר ושאלה נוספת ברשותך
שני18/03/2009בתוצאת צילום רחם שביצע ד"ר טוגנדרייך רשמתי כי מופיע: "חצוצרה שמאלית הודגמה במהלך כלפי מעלה,עם פיזור במרזב השמאלי"-טענת כי זהו ממצא שאינו דורש התערבות אלא התייחסות- 1)למה התכוונת ? 2)האם חצוצרה זו תקינה-כלומר המעבר בה תקין והאם היא יכולה להפרות בהתאם למה שציינתי?מה זה אומר מרזב שמאלי? תודה רבה רבה ד"ר אגב.כנראה אכן ההמלצות על מבצע הצילום נכונות.עבר בקלות!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה משוכה
פרופ' ראול אורביטו18/03/2009החצוצרה במנח כלפי מעלה. כלומר- יתכן מהלך תקין, או יכול להעיד באופן עקיף שמשהו (הדבקות למשל) מושך אותה כלפי מעלה.
הדרך לדעת מה באמת קורה- זה ע"י הסתכלות לתוך הבטן- לפרוסקופיה.
אולם, במקרה כזה, בד"כ לא מנתחים, אלא מתעלמים וממשיכים בטיפולי פוריות (תוך כדי הנחה, שתיפקוד החצוצרה הזו יכול להיות מופרע)
עליך לפנות לרופא מטפל להמשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



