מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםשמחה19/01/2009
דר נכבד אני נשואה 7 שנים בת 37 +1 ( מהריון ספונטני) נשלחתי לצילום רחם, אחרי 4 הזרעות, בגלל בעיית זרע ונסיון של 4 שנים. בצילום רחם הופתענו ממצאים חריגים נמצא ש: גודל וצורת חלל הרחם בגדר הנורמה הודגמו חצוצרות תקינות נראה מעבר חומר ניגוד דרך חצוצרה ימנית אך ללא התפשטות תקינה בחלל האגן. לא נצפה מעבר של חומר נגודי דרך הצוצרה שמאלית. הודגמה הרחבה סקולרית של חלקה דיסטלי סוכם : בבדיקה זו נמצאו ממצאים חריגים המחייבים התייחסות רפואית נוספת. שאולתי הן: 1. איך כותבים בממצאים שחצוצרות תקינות, אבל ממשיכים שמעבר החומר לא היה תקין? 1.האם אתה ממליץ שאני אמשיך עם הIVF בלי לעשות ניתוח להרקחת החצוצרה? או הרחקת החצוצרה הסתומה מעלה את הסיכויים ב IVF? ואיך? 2. הרופא אומר אם מרחיקים את החצוצרה הסתומה זה מעלה הסיכוי להריון ספונטני .. אינני מבינה איך זה מעלה את הסיכוי - מה ההבדל בין החצוצרה סתומה או איננה, מה יותר טוב? 3. הרופא לא הזכיר נושא צינתור חצוצרה? האם זה רלוונטי במקרה שלי? 4. האם יש טעם לנסות טבעי אם אחליט לעשות ניתוח להרחקת החצוצרה, לפי הניתונים שלי - גיל 37ובדיקות זרע של בעלי ( סטולר - 6.07 -2.4 מל , 32% תנ ברגר - 12.05 - 2.6 מל' , 24 מליון , 12% תנ' , 84% פת' .????? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו19/01/20091.המעבר בחצוצרה תקין- אך הפיזור באגן לא- כלומר מעיד באופן עקיף על הדבקויות סביב החצוצרה
2. בארץ מקובל IVF תחילה, ובמידה ואין הריון לאחר 2-3 מחזורים- ניתוח (כל זאת בידיעה שהסיכוי להריון ב- IVF בנוכחות נוזל בחצוצרה סתומה הינו מופחת)
3. הרחקת חצוצרה סתומה ותיקון הידבקויות , אם קיימות, סביב חצוצרה שניה- עשויות לשפר את הסיכויים להריון ספונטני, אם כי להערכתי הינם נמוכים יותר מהסיכויים ב- IVF
4. צינטור- לא רלבנטי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
שמחה19/01/2009תודה על התשובה המהירה.. מה עם הגיל שלי ובעיית הזרע אצל בעלי שהזכרתי בשאלה 4 : " האם יש טעם לנסות טבעי אם אחליט לעשות ניתוח להרחקת החצוצרה או ניסיון של IVF לפני הרחקת החצוצרה, לפי הניתונים שלי - גיל 37 ובדיקות זרע של בעלי ( סטולר - 6.07 -2.4 מל , 32% תנ ברגר - 12.05 - 2.6 מל' , 24 מליון , 12% תנ' , 84% פת' .????? " אני לא רוצה לבזבז יותר זמן..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ' ראול אורביטו19/01/2009להערכתי, IVF
אולם- את החלטה את אמורה לקבל לאחר דיון עם רופאך המטפל (שמכיר אותך היטב!)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שמחה19/01/2009יש לי רופא מצוין שגם הוא בעד חוות דעת נוספת מרופא מצויין אחר.. שיהיה לך יום נהדר.. תודה רבה.. זה מאוד עזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשירה18/01/2009
היי, עברתי היום צילום רחם , מועד הביוץ אמור להיות מחר. במידה ויחדלו הכאבים והדימום הקל שאני חשה, האם תקין לקיים יחסי מין כבר היום(באותו יום של הצילום רחם), כדי לא לפספס את הביוץ החודש? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין לאחר צילום
פרופ' ראול אורביטו18/01/2009ראי תשובתו של דר' טוגנדרייך לאלה ב-4 לאוקטובר (דף 6)
לענינך- במידה ויחדלו הכאבים\דימום- אז תיאורטית ניתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר צנתור חצוצרהמאיה17/01/2009
הי, לפני כחודש עברתי צילום רחם, במהלכו בוצע צנתור חצוצרה. עלי לציין, כי אני חולת מחלת קרוהן שעברה בעבר כריתת טפול ימני על רקע המחלה-tubo ovarian abscess. במהלך הצנתור חשתי כאבים עזים אשר נעלמו כמעט לחלוטין בתום הבדיקה. נאמר לי ע"י הרופא הבודק שבמידה ויהיו לי כאבים המלווים בחום, יהיה עלי לפנות למיון. מאז יש לי כאבים לסרוגין ללא חום, כאשר ביממה האחרונה הכאבים התגברו בצורה משמעותית ( ייתכן ואני מבייצת עכשיו). האם ייתכן כי הכאב נובע בגלל הביוץ? האם עלי לפנות למיון בשלב זה?. תודה מראש, מאיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו17/01/2009עפ"י דבריך, לאור בעייתך הבסיסית, הניתוח שעברת בשל טובואובריאן אבצס, והכאב שלא חלף וכעת התגבר לאחר צינטור, מציע שתפני לבדיה בהקדם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשירן15/01/2009
שלוב יש לי בבקשה מספר שאלות הרופא מטפל שלח אותי לעשות צילום רחם בעקבות אי פריון ובעקבות FMF שיש לי ולדבריו כנראה הדבר גורם להידבקויות השאלה שלי היא האם צילום רחם יכול לפתור את ההדבקויות האלה במידה ויש ועוד שאלה קטנה הבנתי שד"ר טוגנדרייך עושה צילומי רחם האם אפשר לעשות את זה בבית חולים בלינסון מכיוון שאני מפ"ת האם זה עולה כסף כשזה בבית חולים ? אני בכללית אגב תודה על תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם ו- FMF
פרופ' ראול אורביטו16/01/2009צילום רחם יכול לאבחן הידבקויות באגן אך לא מטפל בהן. מאידך אם יהיו חסימות קריבניות בחצוצרה, יש אפשרות לטפל בהם ע"י צינטור חצוצרות.
ד"ר טוגנדרייך אכן מבצע צילומי רחם בבי"ח השרון בפ"ת. הבדיקה במידה ותצוידי בטופס 17, אזי אין עלות כספית נוספת לצילום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחלי15/01/2009
עקב גילוי סרטן שחלות אצל אימי עשיתי בדיקת אולטרהסאונד גניקולוגי ונמצאה ציסטה שקופה 4 מ"מ. מה זה אומר בדיוק? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
פרופ' ראול אורביטו16/01/2009שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום- ורצוי שתיפני לפורום הספציפי
בכל אופן, ציסטה 4 ס"מ צלולה- מעידה בד"כ על אופי שפיר. עליך לפנות לרופא מטפל להמשך מעקב\בירור יתכן ועליך לבצע סונר נוסף + זרימות לאפין טוב יותר את הציסטה ובמידת הצורך בדיקות דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה בשתי החצוצרות המשך.צריכה עצהטלי12/01/2009
תודה פרופ' אני לא יודעת מה זה חסימה קריבנית. זה מה שכתוב בסיכום הצילום: מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים. קיימת הרחבה בצורה סקולרית בקצהו הדיסטלי של שתי החצוצרות. מימין - רושם לפיזור ממוקם של חומר הניגוד בחלל הצפק. משמאל - לא הודגם בודאות פיזור של חומר הניגודי. אשמח אם תייעץ לי מה לעשות במקרה הזה. IVF תהליך מאוד קשה נפשית ופיזית בעיקר ההפלה, קשה לי לחשוב על להמשיך הלאה אני חסרת אמונה כבר. אז אם יש עוד דרכים שיכולים לעזור אני רוצה לבחון אותם. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה רחיקנית
פרופ' ראול אורביטו12/01/2009אין המדובר בחסימה קריבנית אלא רחיקנית. לכן, אין מקום לצינטור ויש להמשיך ב- IVF.
במקביל\בנוסף רצוי לודא שלא קיים הידרוסלפינגס- שאם קיים בסונר- יתכן ויש מקום לביצוע לפרוסקופיה לצורך טיפול לפני המשך IVF* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימה בשתי חצוצרות צריכה עצה!טלי12/01/2009
בוקר טוב, באוגוסט עשיתי צילום רחם ויש לי שתי חצוצרות חסומות. הרופא שלי המליץ על IVF, עשיתי שני טיפולים. הטיפול האחרון הסתיים אתמול בהפלה בשבוע ה6.אולי בכל זאת כדאי לעבור צינתור חצוצרות, האם זה יפתור את הבעיה? אני בת 30. אני כבר מיואשת ולא יודעת מה לעשות. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו12/01/2009צינטור חצוצרות מתאים לטיפול בנשים עם חסימה קריבנית בחצוצרות- אם זאת האבחנה אצלך אז יתכן ויש מקום לבצע את הצינטור
למעשה, עפ"י דבריך התחלת כבר תהליכי IVF ואף הרית (אם היפלת). הייתי ממשיך טיפולי IVF ואולי במקביל (אם אכן יש לך חסימה קריבנית) לבצע צינטור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהזיוה07/01/2009
לפני יותר מ- 6 שבועות ילדתי והדימום הופסק לפני 5 ימים. לאחר בדיקה אצל הרופא - הכל בסדר. לקחתי מרשם לטבעת נוברינג. עד כה לא קימנו יחסי מין. האם עלי לחכות עד למחזור כדי להשתמש בטבעת או שניתן להשמש בה במיידי ללא קשר להופעת המחזור? ואם אכן ניתן זה אומר שהמחזור יגיע לאחר הוצאת הטבעת לאחר שלושה שבועות? או שהוא יגיע באמצע, ואז איך עלי לנהוג? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פורום חצוצרות חסומות,צינתור חצוצרות
ד``ר דניאל טוגנדרייך07/01/2009שאלתך היא מחוץ לספקטרום בו עוסק הפורום.
כעיקרון הנוברינג דומה לגלולת מניעת הריון. בטיחות מקסימלית בחודש השימוש הראשון מושגת אם מתחילים את הטיפול ביום התחלת הווסת. התחלת השימוש מאוחר יותר (אחרי יום 5 לפי סיפורך) יש להשתמש באמצעי מניעה נוסף בשבועיים הראשונים. הווסת , כמו בגלולות, צפוי להגיע לאחר ובסמוך להוצאת הטבעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינטור חצוצרותים04/01/2009
שלום רב, ביצעתי לפני כחודש צילום רחם ונאמר לי שיש לי סתימה בחצוצרות בשני הצדדים, רציתי לברר כמה פרטים האם הצינטור נעשה בהרדמה חלקית? הטם יש סיכון לחצוצרות בזמן הצינטור ? האם זה מלווה בכאבים או שזה אינדבדואלי לכל אחד? לרקע כללי אני מנסה כבר 10 חודשים להיכנס להריון אחרי הפלה בשבוע8 ולידה בשבוע 40 שנגמרה ללא דופק עוברי האם אפשר להרות מיד אחרי הצינטור והאם הסיכוים אמורים להיות טובים יותר. שאלה נוספת עקב המצב הביטחוני אני שייכת לבה"ח ברזילאי האם אוכל להגיע לצינטור באזור המרכז עם ההפניה שיש לי לבה"ח ברזילאי??אודה מראש לתשובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה בחצוצרות
פרופ' ראול אורביטו05/01/2009צינטור יכול להתבצע בהרדמה מקומית
צנתור חצוצרות היא פרוצדורה "הכוללת" בתוכה צילום רחם רגיל +תוספת - הצנתור.
לכן כל סיבוכי צילום הרחם יתכנו גם בצנתור (תגובות אלרגיות לחומרי הניגוד,התלקחות זיהום אגני,התנקבות הרחם ) רב הסיבוכים נדירים למדי. בצנתור בנוסף לצילום הרגיל מכניסים צנתר לפתח החצוצרה וזה מוסיף את הסיכון להתנקבות החצוצרה(נדיר ביותר) בנוסף לסיבוכים שהוזכרו.
הכאבים- אינדיבידואלי
לגבי אפשרויות אלטרנטיביות לביצוע- אנא פני לקופ"ח המבטחת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה ל ד''ר דניאל טוגנדרייך -חצוצרהמוניק04/01/2009
שלום רב, לפני שבוע הייתי אצלך בצילום רחם . תשובתך .הדגמת הפיזור משמאל הצריכה הזרקה סלקטיבית , קיימת התרחבות המתפוגגת לאחר ההזרקה. פניתי לרופא והוא אמר לי שאוכל להכנס להריון רק דרך הפריה חוץ גופית. הייתי מאוד רוצה לדבר איתך ולקבל דעה נוספת בנושא . איך אוכל ליצור קשר ? מודאגת מוניק ( גילי הוא 41 )
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ דר' טוגנדרייך
פרופ' ראול אורביטו04/01/2009מרפאתו של דר' טוגנדרייך:
בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :)
מוניק04/01/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
פרופ' ראול אורביטו05/01/2009.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לציסטה בשחלה.הדס01/01/2009
שלום. עברתי צילום רחם והחצוצרה הימנית נראתה תקינה אך פיזור החומר הניגודי היה מוגבל בשל הידבקויות כנראה. בחצוצרה השמאלית היה מעבר חופשי של החומר הניגודי. בבדיקה נאמר לי שקיים חשד למבנה ציסטי באיזור השחלה הימנית. מה ההשלכות של התוצאות לגבי כניסה להריון טבעית? האם ציסטות בשחלה מפריעות להפריה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
פרופ' ראול אורביטו01/01/2009אין קשר בין הציסטה בשחלה וצילום הרחם
לגבי משמעות הציסטה- מרביתן תיפקודיות, חולפות וחסרות משמעות בגיל הפוריות.
מציע שתפני לרופא נשים לביקורת + סונר חוזר לאחר הוסת.
במידה והציסטה עדין קיימת לבצע בדיקות על מנת לאפיין אותה ולבחון האם קיימות השלכות כלשהן- כפי ששאלת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה "הזרקה סלקטיבית"פזית31/12/2008
בצעתי צילום רחם אצל טוגנדרייך. כתוב בסיכום התשובה "בדיקה תקינה" בתיאור כתוב "הדגמת המעבר והפיזור מימין הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה..." אם תקין אז למה "הצריכה" ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקה סלקטיבית
פרופ' ראול אורביטו31/12/2008החצוצרה בצילום לא הודגמה. אי לכך היה צורך להחדיר לרחם צנטר מכוון לפתח החצוצרה- ואז להזריק חומר ניגוד "סלקטיבית" לצד החסום "לכאורה".
בתום הבדיקה\ טיפול- החצוצרות פתוחות\ נפתחו והכל תקין
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרקה סלקטיבית
מעיין25/05/2016הייתכן שבגלל שחצוצרה היתה סגורה היה עד כה בעייה להכנס להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרקה סלקטיבית - תגובה
פרופ' ראול אורביטו25/05/2016יתכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםרוני30/12/2008
שלום רב, אני מנסה להרות כבר מס' חודשים , לאחר שלוש הזרעות ( איקקלמין ואוביטרל) , הרופא ממליץ על צילום רחם. אינני יודעת על רגישות ליוד , אך אני רגישה לפניצילין וסולפה , וסובלת מאסטמה קלה ( כך זה ברשומות הרפואיות ,למרות שכבר מס' שנים לא היה לי התקפים) זה בעייתי? מה אתה ממליץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות
פרופ' ראול אורביטו30/12/2008רגישות לפניצילין וסולפה אינן מהוות התווית נגד לצילום רחם (שם נעשה שימוש ביוד)
לא נראה לי שקיימת הוראת נגד לצילום
בכל מקרה- עליך לציין את הרגישויות לרופא המבצע את הצילום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהנוספת ברשותך
רוני31/12/2008בנוסף , לאימי יש רגישות ליוד ( בעבר גרמה לה לחנק...) . מה אתה ממליץ - כדאי לי לקחת סיכון או לעשות את הבדיקה המקבילה באמצעות אולטרא סאונד.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רוני31/12/2008בנוסף , לאימי יש רגישות ליוד ( בעבר גרמה לה לחנק...) . מה אתה ממליץ - כדאי לי לקחת סיכון או לעשות את הבדיקה המקבילה באמצעות אולטרא סאונד.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגישות
פרופ' ראול אורביטו31/12/2008מציע שתיידעי את הרופא המבצע.
כל זאת על מנת לשקול אלטרנטיבה (כמו היסטרוסקופיה אבחנתית משולבת צינטור או הידרוסונוגרפיה}, או לחליפין לבצע טסט מקדים לרגישות ליוד ואם קיימת לתת טיפול מכין לפני צילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםייעל29/12/2008
היום עשיתי צילום רחם ולהלן התוצאות: מילוי תקין של חלל הרחם עם גבולות תקינים. התקבל מעבר עדין של חומר הניגוד לאורך החצוצרה מימין, החצוצרה השמאלית הודגמה משוכה על גוף הרחם. לא הודגם בודאות פיזור של חומר הניגוד בחלל הצפק. האם ניתן להיכנס להריון עם תוצאות אלה ? או שישנה איזה שהיא בעיה, אם כן מהי ואיך ניתן לפתור אותה ? בתודה מראש על התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו29/12/2008יימת חצוצרה אחת פתוחה המאפשרת הריון
לגבי החצוצרה השמאלית, קיים רמז\ספק לגבי ה"פתיחות" שלה לאור העובדה שהיא משוכה ושלא הודגם פיזור בודאות.
מציע לתפני לרופא נשים מטפל להמשך טיפול (השראת ביוץ +\- הזרעות) ובמידה ולא תהרי ל- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה קטנה
יעל30/12/2008האם לאור התוצאות יש מצב שיש לי דלקת בחצוצרה השמאלית ? האם אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת
פרופ' ראול אורביטו30/12/2008יתכן והיתה
הצילום לא אמור לאבחן זיהום.
כדאי להיבדק ע"י רופא מטפל- יתכן ויהיה חשד לזיהום בבדיקה קלינית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בצד שמאל לאחר צילום רחםמשמש23/12/2008
עשיתי הבוקר צילום רחם אצל טוגנדרייך. התוצאות היו בסדר. הרגשתי בסדר כל היום, עם עיקצוץ קל ותחושת כאב עמום בצד שמאל. ועכשיו אחרי לך היום נראה לי שיש נפיחות בצד שמאל יותר מאשר בימין וצד שמאל קשיח מעט מצד ימין. האם יש מקום לדאגה או לבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראוי שתיבדקי ע"י רופא.
ד``ר דניאל טוגנדרייך23/12/2008גם באופן רגיל יתכנו מיחושים בשעות הראשונות אחרי נבדיקה.
בכ"ז אני ממליץ שאם התסמינים לא חולפים תפני בהקדם לבדיקה ע"י
רופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)