מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מצב חצוצרות לאחר דלקת אגניתציפי19/04/2009
בדצמבר אושפזתי עקב דלקת אגנית עם זיהום בהתקן תוך רחמי. ההתקן הוצא בעת האשפוז, תורבת ונמצא עליו אנטרוקוקוס. חודש לאחר מכן קיבלתי דלקת בשתן, שלקח לי חודש של טיפול אנטיביוטי כדי להתגבר עליה. מאז ועד היום אני סובלת מכאבים בבטן התחתונה, ומצריבות קבועות בשתן, לא רק בעת מתן שתן, אלא בכל זמן כל היום. לאחרונה נוסף גם כאב טבור. הכאבים מתגברים בימי הביוץ, ועוברים אחריו. בביוץ האחרון דיממתי מעט. בזמן וסת אין תופעות מיוחדות.
שמתי לב שלאחר קיום יחסי מין ולאחר אולטרא-סאונד וגינלי (כלומר לאחר חדירה כלשהי) מצבי משתפר מאד, אך מידרדר חזרה לאחר מספר ימים.
היום - ציסטוסקופיה ושתן לציטולוגיה - תקינים. אני בבירור גניקולוגי. האולטרא-סאונדים תמיד תקינים, ותרביות וגינליות תמיד תקינות, מלבד פטריה.
האם יתכן שהחצוצרות שלי נפגעו ומכאן מקור הכאב? איך בודקים מצב חצוצרות למציאת דלקת? אנא כתוב לי אילו בדיקות נותנות תוצאה חד משמעית. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
פרופ' ראול אורביטו19/04/2009דלקת בחצוצרות\אגן, ניתן לחשוד עפ"י בדיקה קלינית, וחד משמעית לאבחן ע"י לפרוסקופיה
עליך להשלים בירור גינקולוגי בנושא כאב אגני, ובמידה ולא תימצא סיבה יתכן שתזדקקי ללפרוסקופיה אבחנתית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה!!שירי19/04/2009
שלום רב!
לאחר טיפול באיקקלומין, היום ביום ה-11 למחזור בבדיקת א.ס. נצפו זקיקים בגודל 23,24,11 בצד שמאל ובצד ימין זקיקים בגודל 10,11. (זה טוב עבורי כיוון שבצד ימין החצוצרה חסומה, כך שכנראה הביוץ הינו מצד שמאל.) בבדיקת דם, האחות אמרה לי כי עלי לקיים יחסים היום ומחר ע"מ להרות.
אך, אמרה לא להזריק אוביטרל.
שאלתי היא מדוע לא להזריק אוביטרל? האם זהו עיצומו של ביוץ כך שעבר זמנו של האוביטרל?
ע"פ הזקיקים מתי אמור להתרחש הביוץ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוביטרל
פרופ' ראול אורביטו19/04/2009מתן אוביטרל - הינו אופציה הנתונה לשיקול דעתו של הרופא המטפל. לכן, לשאלתך האם לקבל ולמה- רופאך הוא הכתובת
לגבי הביוץ במחזור נוכחי, תחת איקקלומיד, לאור גודל הזקיקים- אמור להיות היום-מחר, כפי שתוזמנו היחסים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד נתונים....
נילי20/04/2009בבדיקת הדם שביצעתי נמצא כי:
ערכי פרוגסטרון 7.9
L.H 8
4633
האם יחד עם הנתונים על 2 זקיקים בגודל 23,24 הייתי לקראת ביוץ, בזמן ביוץ או אחרי ביוץ?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביוץ
פרופ' ראול אורביטו20/04/2009תלוי בערכים,אם pmol/L לקראת, אם pg/mL אחרי
כדאי לפנות לרופא מטפל- שנתן את ההוראה לאיקקלומיד, כדי לקבל תשובות יותר מדויקות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ב-GONAL F במקביל לצילום רחםשרונה16/04/2009
האם ישנה מניעה לטיפול ב-GONAL F במטרה לעודד התפתחות מס' זקיקים + זריקת OVITRELLE המיועדת לתזמן ביוץ סביב היום ה-17 למחזור, כאשר צילום הרחם נעשה ביום ה-7 למחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מפריע
ד``ר דניאל טוגנדרייך16/04/2009צילום רחם המבוצע מספר ימים לפני ביוץ מושרה בתרופות אינו פוגע בסיכוי להרות ואינו מסכן את ההיריון העתיד לבוא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסטרוסקופיהשרית16/04/2009
האם הסטרוסקופיה אבחנתית ביום השביעי של המחזור פוגעת ברירית הרחם? ופוגעת בסיכויי ההיקלטות באותו החודש? ביוץ ביום העשירי למחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא פוגעת
ד``ר דניאל טוגנדרייך16/04/2009היסטרוסקופיה אבחנתיתלא פוגעת ברירית הרחם ולא פוגעת בסיכוי להתעבר ימים ספורים אחרי ביצועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם קופ"ח לאומיתאורית16/04/2009
האם ד"ר טוגנדרייך מקבל גם מבוטחות של קופ"ח לאומית ואם כן היכן, באילו ימים ומה הטל' לקביעת תורים?
משום מה, במקוד של קופ"ח לאומית נאמר לי שבאזור המרכז, אני יכולה לבצע את הבדיקה רק בבית חולים תל השומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאומית
פרופ' ראול אורביטו16/04/2009להתשקרות ספציפית עם דר' טוגנדריך- נא ליצור קשר עם המרפאה
רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה רבה על ההתייחסות המהירה....עודשיר16/04/2009
מדוע ישנה הסתייגות לגבי הזרעה לאחר צילום רחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרעה
פרופ' ראול אורביטו16/04/2009החדרה תכופה של נוזל לשיקוף ובהמשך זרע לרחם- יכולה תיאורטית להעלות סיכון לזיהום
אם כי, כפי שציינתי- אין הורית נגד, עדיף לדעתי- שלא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריונות כימיים
סיון04/05/2009אני בת 25 מזה3 שנים מנסה להרות הצלחתי להרות 4 פעמים ורק בעזרת איקקלומין אך כולם התבררו כהריונות כימים ונפלו בשלמותם לבד הטיפול הבא שאני אמורה לעבור זה הזרעה בשילוב 2 כדורי איקקלומין שבעבר קיבלתי רק אחד שאלתי היא האם זה יכול למנוע הפלה או הריון כימי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיקקלומיד
פרופ' ראול אורביטו05/05/2009מטרת האיקקלומיד לגרום לביוץ עם יותר מזקיק אחד.
לא אמור להפחית את הסיכוי להריון כימי או למנוע הפלה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נר נקסיןשרונה15/04/2009
אני אמורה לעבור צילום רחם ביום ראשון הקרוב. זכור לי שקראתי בעבר בפורום שהמלצתם על לקיחת נר נקסין אחד כחצי שעה לפני הצילום.
שאלותי הן:
1. האם אכן מומלץ?
2. סליחה על הבורות, אבל לאיפה יש להחדיר את הנר: לנרתיק או לפי הטבעת?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נר שמים בפי הטבעת
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/04/2009נקסין יכול להפחית תחושת הכאב.
צורת נטילה: נר מיועד להחדרה לפי הטבעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשיר15/04/2009
שלום לד"ר טוגנדרייך,
מספר שאלות לי אליך:
1. אני צריכה לעבור צילום רחם ביום שלישי הקרוב, כאשר זה יהיה היום השמיני מיום המחזור. שאלתי היא האם התזמון הוא בסדר בהנחה שרוצים "לנצל" את החודש?
2. כמה זמן אחרי הצילום אפשר לקיים יחסים? והאם מומלץ לעשות הזרעה במועד הביוץ?
3. יש לי רגישות יתר בעור, מה שאומר למשחות מסוימות או למוצרים קוסמטיים, האם כדי לי לקחת אנטיביוטיקה לפני צילום כדי להימנע מאלרגיה כתוצאה מהיוד.
4. אני עוברת את צילום הרחם אצלך, דרך קופת חולים כללית, איפה אפשר לקנות את "הבלון" עבור הבדיקה? והאם כדי להשתמש בו במהלך הצילום כי נאמר לי שהוא קצת מסתיר את הרחם בזמן הצילום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו15/04/20091. תיזמון בסדר- להזבירך אין לקיים יחסים עד הצילום
2.ניתן לקיים יחסים לאחר הפסקת הדמם, ניתן אי כי לא הייתי ממליץ לבצע הזרעה
3. אם קיימת רגישות ליוד, אנטיביוטיקה לא תעזור. עליך ליצור קשר עם המכון בו מבוצע הצילום- לעדכן ברגישות, ולבצע הכנה לפני הצילום
4. אין צורך לקנות "בלון", דר' טוגנדריך מבצע את הבדיקות גם עם בלון- רק לוודא שבמכון בו את מבצעת את הבדיקה, הבלון מצוי ביום הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלון
ד``ר דניאל טוגנדרייך15/04/2009בכל האתרים בהם אני מבצע צילומי רחם יש אופציה לבלון (לא עולה כסף).
השימוש בבלון נעשה רק אם מתעורר צורך. בניגוד לדעה הרווחת הבלון
לא אביזר למניעת כאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המשמעותשושי13/04/2009
עברתי היום צילום רחם במכבי השלום.
בתשובה כתוב גם "הדגמת המעבר והפיזור מימין הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה".
אחרי הבדיקה כאב לי קצת בבטן מימין. הרופא אמר לי שהכל בסדר.
אני לא שקטה - מה המשמעות של המשפט הזה? האם זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקה סלקטיבית.
ד``ר דניאל טוגנדרייך13/04/2009לעיתים בזמן ביצוע צילום רחם מודגמת רק חצוצרה אחת.
הסיבה יכולה להיות חסימה מלאה או "קושי" במעבר הנוזל
בחצוצרה זו - הגורם "להעדפה" של הנוזל לזרום בחצוצרה
בה ההתנגדות נמוכה יותר.
ע"מ להתגבר על הקושי ולהדגים גם את החצוצרה הבעייתית
מוליכים את הצנתר לפתח החצוצרה ומזריקים את חומר היגוד
לפתח החצוצרה.
במקרה שלך -לפי התאור הפעולה צלחה והחצוצרה הודגמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לטיפולי פוריותשירי12/04/2009
הי,
יש לי חסימה דיסטלית בצד ימין, חצוצרה שנייה תקינה. בדיקת זרע של בעלי תקינה.
החסימה נגרמה כתוצאה מהריון חוץ רחמי שעברתי.
אני מטופלת במרפאת פוריות ולאחר כישלון בחודש שעבר (קיבלתי טיפול של איקקלומין -2 כדורים ביום וזריקת אוביטרל+ קיום יחסים בימים שלפני הביוץ וביום של הביוץ עצמו).
שוב בחודש זה, למורת רוחי, החליט הרופא על מתן טיפול זהה.
1) האם לו מומלץ לעבור גם הזרעה ע"מ למקסם את הטיפול?
2) בחודש שעבר נצפו הזקיקים המובילים בצד ימין ((הצד החסום), כך שזה היה אבוד מראש....האם לא מומלץ להתקדם בטיפול?
3) האם ניתן ונהוג לבקש זאת מהרופא המטפל שיקדם את הטיפול? אולי לעבור כבר עכשיו להפרייה חוץ גופית?
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולי פוריות
פרופ' ראול אורביטו12/04/2009למעשה את זקוקה לטיפול פוריות- ואכן זה מה שאת עושה!!
יש מידרג לטיפולים, החל בכדורים ובהמשך זריקות עם וללא הזרעות ולבסוף הפריה חוץ- גופית
לגבי הסברים כלליים בנוגע לחסימה חד צדדית, ראי תכתובת בפורום עם SOS ב-15.16 למרץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה ועוד....
שירי12/04/2009כפי שציינתי בדיקת הזרע של בעלי תקינה.
האם היית ממליץ על הזרעה בכל זאת? קראתי דעות חלוקות על יעילות ההזרעה כאשר הזרע למעשה תקין. מה בעצם ההבדל בין השפעת ההזרעה לבין קיום יחסים ספונטניים על הסיכויים להרות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזרעה
פרופ' ראול אורביטו13/04/2009באופן עקרוני, הזרעה אמורה לשפר את הסיכוי להריון, כשמשולבת עם השראת ביוץ.
אולם לא תמיד באחוזים משמעותיים
עליך להיוועץ עם רופאך המטפל- המכיר את בעיתך, לגבי התועלת בשילוב הזרעה לעומת "טיבעי"
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IVFרינת12/04/2009
ד"ר שלום רב,
לאחר גילוי של חסימה דו צדדית רחיקנית הוחלט על הפריית מבחנה, פרוטוקול ארוך... זה ככה בקצרה..עשיתי זריקת דקפפטיל לפני שבוע וחצי לערך ואתמול קיבלתי מחזור, האחות בביה"ח אמרה לי להגיע ביום השני של המחזור לעשות בדיקת אולטרסאונד וגינלית.. שאלתי היא מדוע עושים בדיקה זו במחזור עצמו? מה הבדיקה אומרת? אודה לתשובתך... תודה מראש וחג שמח..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IVF
פרופ' ראול אורביטו12/04/2009אנא פני לפורום המתאים העוסק בהפריות מבחנה
חג שמח ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםעינת09/04/2009
ביום שני צילום רחם, היתה תגובה לא טובה ליוד, וכאבים חזקים מאוד בזמן הצילום וכשעה אחריו. לאחר מספר שעות השגחה שוחררתי.
אחרי הצילום דימום קל שהמשיך להכתמות ללא כאבים, היום (3 ימים אחרי) עדיין הכתמות, כאבי בטן קלים/אי נוחות וחום יחסית נמוך (עד 37.7 ) יורד עם אקמול, האם קשור לצילום? האם כדאי לגשת למוקד/מיון? האם ניתן לחכות?
תודה מראש,וחג שמח.
עינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום
פרופ' ראול אורביטו09/04/2009לאור התגובה בצילום, כאבי בטן וחום עד 37.7 רצוי לפנות לבדיקה במוקד\מיון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה והמשך...
עינת10/04/2009היינו במוקד. בדיקה גיניקולוגית "רגילה" ללא א.ס. , הרופא אמר שנראה תקין ואם החום ימשיך עד יום ראשון לפנות לרופא מטפל. החום אכן ממשיך (עד 38) וכך גם כאבי בטן וגב תחתון לא קשים מדי.מלבד זה, ללא סימפטומים נוספים.האם סביר לחכות ליום ראשון לבדיקת רופא מטפל?
חג שמח ותודה רבה על המענה המהיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחום
פרופ' ראול אורביטו11/04/2009אם חום נמשך עד 38, רצוי לפנות לבדיקה ושקילת טיפול אנטיביוטי, ובהקדם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי גרידההילה07/04/2009
עברתי היום גרידה בשבוע 9 + יומיים (מ- IVF בגלל בעית זרע) עקב שק הריון ללא קוטב עוברי שמתאים לשבוע 5 + שישה ימים. לא היו לי דימומים או כאבים. זה הריון ראשון ומחזור טיפול שני.
הממצאים שכתבו בכתב השחרור הם: חשד למחיצה מומלצת היסטרוסקופיה לברור החלל וההמלצות שנכתבו הן לעבור ביקורת אצל הרופא המטפל בעוד חודש וכן מומלצת היסטרוסקופיה אבחנתית לברור החלל לאחר הוסת הבאה.
1. האם היסטרוסקופיה זה צילום רחם?
2. מה זה אומ מחיצה? חלל? האם נובע מהגרידה או משהו שקיים ואיך לא ראו זאת עד היום באולטראסאונד?
3. האם זה עשוי לגרום לבעיה להכנס להריון באופן טבעי (בעית הזרע נבעה מוריקוצלה וטופלה) או להפלה חוזרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחיצה
פרופ' ראול אורביטו07/04/2009היסטרוסקופיה איננה צילום רחם- אלא בדיקה בא מחדירים מצלמה לרחם ומביטים על החלל מבפנים
מחיצה, הינה מימצא מולד\ התפתחותי הקיים ברחם ויכול להיות קשור לבעיות בכניסה להריון, הפלות ולידות מוקדמות.הטיפול הוא כריתה היסטרוסקופית
מימצא זה לא מודגם ע"י סונר רגיל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה נוספת
הילה08/04/2009אז כיצד בגרידה האלו את החשש לכך אם זה הריון ראשון שלי? האם בודקים שהרחם נקי וריק מתכולת ההריון ע"י היסטרוסקופיה ולא על ידי אולטראסאונד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיצה
פרופ' ראול אורביטו09/04/2009במהלך ריקון הרחם "חשו" במחיצה
רחם ריק מתכולת הריון ניתן לבדוק הן ע"י סונר והן ע"י היסטרוסקופיה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
הילה21/04/2009במכתב השחרור מבית החולים כתבו לי לעשות בדיקה אצל הרופא המטפל חודש אחרי הגרידה, האם לא משנה אם עדיין לא אקבל את המחזור עד אז?
בנוסף, הומלצה לי היסטרוסקופיה לבירור החשד למחיצה ברחם אחרי קבלת המחזור שאחרי הגריידה.
האם זה הכרחי או שניתן לבצע לפני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
פרופ' ראול אורביטו21/04/2009רצוי בדיקה + היסטרוסקופיה אחרי קבלת הוסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםנטלי03/04/2009
שלום רב,
תוצאות בדיקת הצילום רחם הן:
רחם במבנה תקין.
מילוי הומגני של חלל הרחם. מה הכוונה מילוי הומגני האם תקין או מעיד על הדבקויות באגן?
משמאל, סקטוסלפינגס ללא מעבר וללא פיזור מה הכוונה?
אשמח להסבר מפורט
תודה וחג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מילוי הומוגני
פרופ' ראול אורביטו04/04/2009מילוי הומוגני- הכוונה לחלל הרחם שמתמלא באופן תקין ללא עדות לבעיות בחלל
משמאל- חסימה רחיקנית. אם חצוצרה ימנית תקינה- אזי עדין קיימת סבירות להרות באופן טבעי או עם השראת ביוץ והזרעות בהמשך(אם כי בשיעור מופחת בהשוואה לתקין)
ראי פירוט בפורום (למשל, תשובתינו לשירלי מ- 13 מרץ עמ' 3 ולליאת מ- 3 מרץ עמ' 4..ועוד)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרות סתומותאלה02/04/2009
יש לי שתי שאלות שאלה ראושנה האם יש מצב בצילום רחם לא להבחין בחצוצרות סתומות?
שאלה נוספת במידה ויש לאשה חצוצרות סתומות האם כדאי לה לעשות IVF או כדאי לה לעבור פתיחה או ניקוי של חצוצרות במידה ויש הליך כזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו02/04/2009צילום מאבחן חצוצרות פתוחות
אם סתומות רחיקנית- גם מאבחן והטיפול ניתוח- שלא הכרחי
אם חסימה קריבנית- לעיתים בשל בעיה טכנית או פקק רירי- ואז לעיתים יש אפשרות לפתוח ע"י צינטור חצוצרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
אלה02/04/2009תודה רבה על התשובה המהירה
אני מצטערת שלא כל כך הבנתי
אני אשאל את השאלה שלי בצורה ברורה יותר
עשיתי בעבר אקקלומין+IUI וטפול GONALF+IUI
קיבלתי הפניה לIVF והתייעצתי עם פרופסור לגניקולוגיה שאמר לי שייתכן שהחצוצרות שלי סתומות מאחר ובעבר היה לי הריון מחוץ לרחם
השאלה שלי האם ייתכן שהחצוצרות שלי אכן סתומות (עשיתי בעבר צילום רחם אחרי ההריון מחוץ לרחם ) הפרופסור שהלכתי אליו ראה את כל הבדיקות שעשיתי כולל את תוצאות צילום הרחם
בעבר הרופאת נשים שלי אמרה לי שאין לי סתימה בחצוצרות לפי צילם הרחם
ולכן אני לא מבינה האם יש מצב שבכל זאת החצוצרות שלי סתומות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרות
פרופ' ראול אורביטו04/04/2009צילום הרחם אחרי הריון מחוץ לרחם העיד על חצוצרות פתוחות
אולם, עצם קיום ההריון מחוץ לרחם- יכול להעיד על תיפקוד לקוי של החצוצרות (ואגב- שמעלה את סיכוייך להריון חוזר מחוץ לרחם)
כנראה שלזה התכוון הפרופסור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)