מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לפני צילום רחםעדי09/03/2009
האם מותר לקחת נורופן לפני הצילום או שזה כדור לא מומלץ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפני צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו09/03/2009אתחיל ואדגיש שבד"כ אין צורך בהכנה מיוחדת נגד כאבים.
הבדיקה גורמת אי נוחות ובד"כ כאב ניסבל.
לחוששות במיוחד ניתן להתכונן ע"י:
נר נקסין כ חצי שעה לפני הבדיקה.
כדור אסיוול 5 מ"ג כשעה לפני הבדיקה (אסור לנהוג ויש צורך במלווה לנוטלות תכשיר זה).
ג'ל עזרקאין למריחה בנרתיק לפני הבדיקה.
במקרים חריגים במיוחד ניתן לבקש הרדמה מקומית בזריקת אילחוש לצוואר רחם.
מותר לקחת גם נורופן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דוק
עדי09/03/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייאלין06/03/2009
נפגשתי עם חברה שעה אחרי שעשתה צילום רחם, האם יש בכך סיכון? אני בהריון שבוע 17 (כוונתי בסיכון במידה וגופה פלט יוד...או חומר מסוכן אחר..) אשמח שתרגיעו אותי... אלין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגישה לאחר צילום
פרופ' ראול אורביטו06/03/2009אם לא נפגשתם במכון הרנטגן- במקום שבו מקרינים- אזי אין סיכון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אלין07/03/2009הרגעת אותי, לא נפגשנו במכון עצמו אלא שעה אחרי בבית.. אלין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםעדי05/03/2009
שלום אני אמורה לעשות צילום רחם ביום ה-13 למחזור. בד"כ אני מבייצת סביב יום זה. השאלה היא 1) במידה ובאותו יום אני מבייצת האם הביצית שהשתחררה נשטפת החוצה לאחר הזרקת היוד? 2)אם עוד לא בייצתי-האם קרני הרנטגן עלולים לפגוע בביצית שתשתחרר? 3)מותר לקיים יחסים אחרי הצילום או שיש מניעה על מנת לתת למקום להחלים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון צילום
פרופ' ראול אורביטו06/03/2009ראי תשובתו של דר' טוגנדרייך לרוני מ-10 פברואר (דף 2 בפורום)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IVF עקב בעיה בחצוצרות-איזו קופ"ח כ?שרונה05/03/2009
הומלץ לי ע"י רופא ללכת על IVF בגלל שני הריונות חוץ רחמיים שהראשון גרר כריתת חצוצרה. אני בקופ"ח מאוחדת, המממנת רק 50% מעלות הIVF. הומלץ לי לעבור לקופ"ח מכבי המממנת 100% בכפוף לאישור ועדה. שאלתי היא: מהם הסיכויים שהועדה תאשר לי IVF בהתחשב בעובדה שיש לי חצוצרה אחת פתוחה, אך לא בהכרח תקינה - עובדה שהשתרש בה הריון חוץ רחמי.תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ' ראול אורביטו06/03/2009לגבי הסיכוי לאישור הועדה, עליך לפנות לרופא המטפל- שאמור למלא את טפסי הועדה ולשאול אותו לגבי הסיכויים
לפרטים אחרים בנושא IVF אנא פני לפורום המתאים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאנה04/03/2009
שלום וברכה. אני בת 36 ללא ילדים. מצורף דוח בדיקה פתולוגית לאחר לפרסקופיה בשל אנדומטריוזיס: RIGHT ANDEXA TISSUE WITH FOLLICLLE CYST AND CIST CONSISTENT WITH ENDOMATRIOSIS/ LEFT ANDEXA;TISSUE FROM OVARY SHOWING FIBROSIS AND CHRONIC INFLIMATION.מבקשת לקבל הסבר על הממצאים בשחלה השמאלית והשפעתם על פריון מודה מראש.(לציין כי לאחר הניתוח התגלו גם פוליפים ברחם שהוסרו בהיסטרוסקופיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטולוגיה
פרופ' ראול אורביטו05/03/2009מדובר על תהליך דלקתי שקרוב לודאי קשור לאנדומטריוזיס או לתהליך זיהומי ישן.
אנדומטריוזיס לכשעצמה קשורה בירידה בפוריות, שניתנת לטיפול באמצעות השראת ביוץ והזרעות או הפריה חוץ גופית, בתלות במצב החצוצרות ומפושטות המחלה
מציע שתפני לרופא המטפל שביצע את הלפרוסקופיה על מנת לדון בפרטים ובהמלצות להמשך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוסלפינגסליאת03/03/2009
שלום רופאים יקרים. עברתי IVF אחד. ההריון נקלט, אך נפל בשבוע השני. באחת החצוצרות יש הידרוסלפינגס. חצוצרה שנייה נכרתה. ובנוסף עברתי 2 ניתוחים לפרוסקופיים (שאיבת ציסטות) וגם ניתוח שכלל פתיחת בטן. בנוסף אציין שיש הידבקויות רבות בבטן. שאלותיי הן: האם לדעתכם, יש סיכוי להיקלטות הריון למרות ההידרוסלפינגס, בהתחשב בכך שכן נקלט אצלי הריון לאחר IVF. האם העובדה שכן נקלט הריון בעבר אינה איזשהו סימן חיובי? והאם יכול להיות שההריון לא החזיק מעמד בגלל ההידרוסלפינגס? אציין כי הרופא המטפל בי רוצה שאעבור רק עוד שאיבה והחזרה אחת. ובמידה ולא יהייה הריון אזי הוא ירצה שאעבור ניתוח נוסף. מודה לכם על התשובות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו04/03/2009הסיכוי להריון בנוכחות הידרוסלפינגס נמוך בהשוואה למצב ללא.
הטיפול הינו אכן כריתה
בארץ נהוג לבצע מספר טיפולי IVF לפני הפנייה לכריתה- כי גם לכריתה (ניתוח) יתכנו סיבוכים.
לאור "סיפורך" והניתוחים הרבים שעברת בעבר, נראה לי מוצדק להיצמד להמלצת רופאך המטפל ולבצע עוד 1 או יותר נסיונות IVF לפני הפניה לכריתת ההידרוסלפינגס
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם לאחר הריון אקטופישרונה26/02/2009
שלום לרופאים היקרים, ההסטוריה שלי היא כזו: אני בת 30 אמא לשני ילדים חמודים מהריונות ספונטניים. הריון שלישי - חוץ רחמי שגרר כריתת החצוצרה השמאלית. הריון רביעי -בתוך הרחם , אך הסתיים בהפלה בשבוע 8. בין ההריון הרביעי לחמישי - בצעתי צילום רחם ב-7/12/2008 במהלכו התברר שהחצוצרה השמאלית (והיחידה) סתומה. ע"י הפעלת לחץ הרופא הצליח לפתוח את החסימה, ובס"הכ תוצאות צילום הרחם היו תקינות. הריון חמישי- וסת אחרון 1/1/2009 - שוב חוץ רחמי שהתגלה בזמן, וקיבלתי זריקת מטטרוקסט. בהוראות לזריקה MTX הומלץ על ביצוע צילום רחם חודשיים לאחר הזריקה. שאלתי היא: האם זה לא מוקדם מידי בהתחשב בעובדה שביצעתי כבר צילום רחם לפני כשלושה חודשים. וגם אם תגרם חסימה - הרי זו פתולוגיה שלוקחת זמן? מתי המלצתכם לבצע שוב צילום רחם? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה אחת והריון מחוץ לרחם
ד``ר דניאל טוגנדרייך26/02/2009קיים סיכון מוגבר להריון חוץ רחמי במידה ותתעברי
צילום רחם נחוץ ע"מ לקבוע אם עדיין קיים מעבר בחצוצרה היחידה שסבלה מהריון חוץ רחמי ויתכן ונסתמה.
סיכום מצבך:
אם החצוצרה היחידה סתומה ואת רוצה להתעבר עלייך לפנות לטיפול ב "הפרייה חוץ גופית"
אם החצוצרה היחידה עדיין פתוחה (לפי צילום רחם שתבצעי) יש לך סיכוי להריון ספונטני וסיכון מוגבר להריון חוץ רחמי נוסף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי מומלץ לבצע צילום רחם?
שרונה05/03/2009תודה על ניתוח מצבי בצורה ברורה. שאלתי היא, מתי כדאי לעשות צילום רחם, לאור העובדה שתאריך וסת אחרון ב-1/1/09, וקבילתי זריקת מטטרוקסט בתאריך 15/2/09?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו06/03/2009לגבי תיזמון צילום רחם
ראי תשובתינו לשרונה מ- 10 פברואר עמ' 3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםחלי25/02/2009
שלום אני ובעלי מנסים להכנס להריון כבר בערך כשנתיים וחצי, ועכשיו התחלנו עם סידרת בדיקות עשיתי בדיקת דם ואלוטרסאונד הכל היה תקין , ובעלי עשה בדיקת זרע וגם הופיע שהכל תקין עכשיו שלחו אותי לעשות צילום רחם, אני אמורה ללכת ביום חמישי, ואמרו לי להתחיל לשתות אנטביוטיקה יום לפני הצילום למשך 3 ימים DOXYCYCINE HYCATE 100 MG) אנחנו גרים בניו יורק, ואני כ"כ לחוצה מהבדיקה היום של הבדיקה שלי הוא היום ה-10 למחזור (הביוץ שלי בערך ביום ה-12) האם אני יכולה לקיים יחסי מין לילה לפני הבדיקה? כדי להיות בטוחה שאני לא אפספס את הביוץ? והאם ביום של הבדיקה כדאי לקיים יחסים? האם אני חייבת ללכת עם מלווה לבדיקה? או שאני יוכלה להסתדר לבד מבחינת הנהיגה, והכאבים? אני כ"כ לחוצה, למרות שאני כל הזמן אומרת לעצמי תהיי רגועה, ותמיד טוב לדעת מה הסיבה שאני לא נכנסת להריון....האם מקבלים את התשובות בזמן הבדיקה...תודה וערב טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין אנחנו בני 32
חלי25/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילום
פרופ' ראול אורביטו25/02/2009התיזמון בסדר
אסור לקיים יחסים לפני הבדיקה
אם את בלחץ- כדאי לבוא עם מלווה, למרות שמרבית הנשים מתפקדות אח"כ רגיל
את התשובה מקבלים בחלק מהמכונים במקום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חסימת חצוצרותרינת25/02/2009
ד"ר שלום רב, רציתי לדעת האם יש סיכוי להיריון ספונטני עם חצוצרות חסומות משני הצדדים, ז"א האם הבדיקה היא מהימנה מספיק? האם זה אומר שרק בהפרייה אוכל להיכנס להיריון??? מהם הסיכויים שלי בהפרייה? יש לציין שאני בשנות העשרים והזרע של בעלי תקין... אודה לתשובתך.... תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרות סתומות
ד``ר דניאל טוגנדרייך25/02/2009כמומבן שאם החצוצרות באמת סתומות לחלוטין - אין סיכוי להריון.
יחד עם זאת הבדיקה עלולה להטעות ולהכשל בהדגמת חצוצרות גם כשהן תקינות.
עלייך להתיעץ לגבי האופציה של "הדגמה סלקטיבית של החצוצרות" = "צנתור חצוצרות" שהיא בדיקה דומה לצילום רחם אבל יותר ספציפית ומצליחה להדגים חצוצרות גם כשצילום הרחם ה"רגיל" כשל בכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה סתומה בשנית???ליאת24/02/2009
לפני כ-6 שנים היה לי חצוצרה סתומה ונותחתי הבאתי שני ילדים היום אני מנסה שוב אבל לא מצליחה האם יש אפשרות ששוב זה קרה היו מקרים כאלה והאם שוב צריך לעשות ניתוח? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה סתומה
פרופ' ראול אורביטו25/02/2009במידה ואינך מצליחה להרות כדאי לפנות לרופא נשים לבירור\ טיפול.
במסגרת הבירור ובהתאם לשיקול דעתו של רופאך, יתכן שתשלחי לביצוע צילום רחם נוסף- על מנת לבחון האם ה"סתימה" חזרה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרהגלית23/02/2009
שלום רב! דווחתי לרופאה שלי אודות תוצאות צילום הרחם. היא הסבירה לי שעכשיו החצוצרה אכן פתוחה, אך השעורות בתוך החצוצרה עלולות להיפגע. מה הכוונה? האם פגיעה כגון זו מתרחשת לעיתים קרובות? ומה המשמעות של פגיעה זו? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שערות בחצוצרה
פרופ' ראול אורביטו23/02/2009ראה תשובתו של ד"ר טוגנדריך ל- A מ- 9 יול בעמוד 2י
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםניקול23/02/2009
לרופאים שלום, בת 35 מנסה להרות שנים רבות, ומחזור וסת סדיר ללא דימומים ביו-ווסתיים בצילום רחם נמצאו הממצאים הבאים: רחם במבנה תקין מילוי לא הומוגני של חלל הרחם פגמי מילוי כפוליפים בחלל הרחם מעבר ופיזור משני הצדדים האם יש צורך בבירור ע"י הסטרוסקופיה? מה הסיכויים להתעבר באופן ספונטני במצב כזה? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו23/02/2009המימצאים אכן מצדיקים היסטרוסקופיה, למרות שקיימות בדיקות נוספות (כולל אולטרסאונד עם הזלפת נוזל.. וכו')
הסיכוי להריון ספונטני נמוך- אם כי קשה לכימות
מציע שתפני לרופא מטפל שינחה לגבי אופן המשך בירור \ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחצוצרה ימנית סתומה
שני17/03/2009לפני כחודשיים עברתי צילום רחם ונאמר לי שימנית סתומה וזאת לאחר נסיונות לפתוח אותה מאז אני בדילמה האם להתחיל טיפול שיזרז את הכניסה להריון או שמא לחכות ולהמתין ששמאלית תעבוד שאלתי היא כזאת: האם חצוצרה פנויה ומעבר נקי בצד השמאלי מספיק לכניסה להריון? האם אני צריכה להתחיל טיפול? איך אני יודעת בכלל אם אני מבייצת בכלל בצד שמאל הפעם? מחכה לתשובתך שני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה חד צדדית
פרופ' ראול אורביטו17/03/2009ניתן להרות אם צד אחד פתוח
כמה לחכות? תלוי בגורמים נוספים כמו גיל, סדירות הוסת, איכות הזרע ועוד- על מנת להחליט מתי להתחיל טיפול, רצוי לפנות ולהיוועץ עם רופא מטפל
כדי לדעת מאיזה צד מבייצת, ניתן לבצע סונר זקיקים סמוך לביוץ ואז לקבוע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כנראה אכן הריון חוץ רחמירוני23/02/2009
זו אני מההודעות הקודמות. כרגע בבילינסון בשל חשד להריון חוץ רחמי. בטא לא השתנתה מיום חמישי ועד ראשון (355 ואז 320 אתמול). ממתינה לתוצאות של היום להחלטה בהמשך, אך ב- US לא נצפה שק הריון בשום מקום... שאלתי היא... לאחר שאסיים את הסיפור הזה, אילו בדיקות כדאי לערוך? האם רצוי לערוך צילום רחם לראות אם יש חסימה בחצוצרות? (אני לאחר 2 גרידות וקיסרי באמצע)? כמה זמן אחרי סיום ההריון הזה ניתן לערוך את הצילום? אילו בדיקות נוספות הייתם ממליצים? ושוב תודה על כל עזרתכם הרבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו23/02/2009ראשית, סיימי את הטיפול בהריון הנוכחי
תיאורתית, לאחר סיום ההריון- תמתיני מחזור ויסתי תקין ובוסת שלאחריו- תבצעי צילום
בלי שום קשר, רצוי שכל הבירור\ טיפול יהיו מול רופא הנשים שלך- שמכיר אותך היטב ויתכן שיציע אפשרויות בירור\ טיפול לגיטימיות אחרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מחוץ לרחם - סימנים?רוני20/02/2009
לרופא שלום רב, ו.א. 13.1. ב- 7.2 דימום שחשבתי שהינו ווסת. לאחר כשבוע בבדיקת שתן ביתית- יצא פס חלש. ביום ראשון ביצעתי בדיקת דם. בטא מיום ראשון=49. אתמול ביצעתי בדיקה חוזרת של בטא=355. אולם, לפי מיטב ידיעתי ולפי בדיקות הורמונים שביצעתי - הביוץ לא היה מאוחר אלא מוקדם וזו תוצאה קצת נמוכה. האם יתכן הריון מחוץ לרחם? האם עלייה תקינה של בטא קיימת גם בהריון מחוץ לרחם? אילו סימנים נוספים יכולים להעיד על הריון חוץ רחמי? אינני סובלת מכאבים או דימומים (מאז אותו דימום לפני כמעט שבועיים), ולמעט קצת בחילות לעיתים - אין לי שום תופעות או תחושות. קבעתי תור לרופא ביום שני - אולם מעוניינת לדעת האם יתכן נזק בהמתנה עד יום שני אם אכן מדובר בהריון חוץ רחמי? ובאילו נסיבות יש לפנות למיון לפני מועד הבדיקה? (אני לא רוצה לגרום לנזק על ידי המתנה לרופא) תודה על עזרתך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר HCG
פרופ' ראול אורביטו20/02/2009עלית HCG בהתחשב בו.א ב-13 ינואר לא תקין. אולם עליה מ- 49 ל- 355 ב-4 ימים (למעשה קיימת הכפלה כל יומיים)- יתכן תקין עם ביוץ מאוחר.
יש להמשיך לעקוב אחרי HCG ובדיקת רופא כולל סונר.
בכל שינוי במצב בריאותי, דמם וסתי ומעלה, כאבי בטן, כאבים בכתפיים או תחושת עילפון עליך לפנות מיד למיון, אחרת לבצע בדיקת HCG ביום א ולפנות לרופא בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה
רוני20/02/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אתה מציע...רינת19/02/2009
קודם כל אני רוצה להגיד תודה רבה על התשובה המהירה!!!!! עכשיו מה לדעתך... האם לעשות הפרייה או לעשות את הניתוח הזה???? אודה לתשובתך המהירה... תודה רבה רבה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IVF
פרופ' ראול אורביטו19/02/2009IVF, אבל ממליץ לדון עם רופא מטפל שמכיר אותך היטב
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



