מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה נוספת תזונהאושרת04/05/2009
היי
מה רצוי לאכול באותו היום וכמה שעות לפני הבדיקה?
האם עדיף להגיע על בטן ריקה?
רצוי לשתתו הרבה לפני הבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין צורך בצום
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/05/2009לאכול ולשתות כרגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם ופעילות גופניתאושרת04/05/2009
האם מותר לעסוק בפעילות גופנית אינטנסיבית לפני ואחרי הצילום?
האםן הצילום ממש כואב? מתי לקחת משכך כאבים, כמה שעות לפני הבדיקה?
האם אדוילג'ל זה בסדר?
אני ממש לחוצה מהבדיקה, אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הכל מותר
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/05/2009אין מגבלות רפואיות על פעילות גופנית לפני ואחרי צילום רחם.
לא נורא כואב.
אדוויל מתאים - אם יכאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה חסומה ושחלות פוליצסטיותמנאל04/05/2009
לפני כשנה וחצי התחלתי בטיפולי IUI , לאחר שגילינו שהשחלות אינן מביצות והינן פוליציסטיות ובנוסף בצילום הרחם יצא כי חצוצרה ימנית חסומה , ורחם בצורת T .
חמישה נסיונות עד כה להריון נכשלו .
השאלה שלי אם אבצע את צנתור החצוצרה הסיכוי להרות יגדל? והאם לצנתור זה ישנן השלכות שליליות ותופעות ליווי לא רצויות?
יש לציין שאני בת 27.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל הדרכים מובילות ל IVF
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/05/2009כשהריון לא מושג אחרי טיפולי "השראת ביוץ" משולבים ב IUI (הזרעה לרחם) - יש לשקול טיפול בהפריית מבחנה.
אם אתם מאד רוצים להמנע מטיפול IVF - ניתן לשקול צנתור החצוצרה הסתומה.
קיימים מחקרים המראים שגם פתיחה של חצוצרה אחת כשהשניה תקינה -משפרת את הסיכוי להרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אני צריכה לעשות צילום רחםלירון03/05/2009
לפני 3 חודשים היה לי הריון מחוץ לרחם בעקבות ההריון ההיתי צריכה לעבור לפרוסקופיה דחופה.
הלפרוסקופיה הודגמה חצוצרה שמאלית תפוחה מדממת - בוצעה כריתה בשלמות.
חצוצרה ימנית נפוחה ללא עדות לדימום,וצויין כי הודגמו הדבקויות מרובות באגן ובאיזור הכבד.
הרופאים בבית חולים לאחר הניתוח אמרו לי שאני לא יכולה להיכנס להריון רק דרך הפריה האם זה נכון?
אם זה נכון למה אני צריכה לעשות צילום רחם?
כמה זמן לוקחת הבדיקה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה יחידה לא תקינה
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/05/2009לפי התאור שלך אמנם נראה שע"מ להשיג הריון תזדקקי לטיפול בהפרייה חוץ גופית.
הצורך בצילום רחם יכול לנבוע ,בין השאר, מהצורך לבדוק אם החצוצרה הנותרת "סתומה" ומכילה נוזלים מצב המוכר כ"סקטוסלפינגס" ועלול להפריע גם לטיפולי הפרייה חוץ גופית.
הבדיקה אורכת בד"כ מספר דקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לד"ר טוגנדרייך...סנדרה03/05/2009
ד"ר טוגנדרייך שלום רב,
לאור המלצות רבות וחמות שקיבלתי מחברות הוירטואליות שלי רציתי לבצע צילום רחם על ידך.
ברצוני לדעת מה הדרכים שלי לעשות זאת כלקוחה של כללית (מחוז צפון)?
האם בגלל שאני לא ממחוז מרכז אני אצטרך לעשות זאת באופן פרטי?
מקווה שתוכל לענות לי במסגרת הפורום.
שאלה נוספת לגבי תגובות בין תרופתיות, אני לוקחת באופן קבוע מטפורמין (כטיפול בשחלות פוליציסטיות) ומקרודאנטין (דלקות שתן חוזרות) - האם עליי לפני צילום להפסיק את התרופות (אם כן כמה זמן לפני?)
המון תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילומי רחם בכללית
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/05/2009אני מבצע צילומי רחם בכללית ברחוב הרצל 34 ר"ג. ניתן להגיע מכל הארץ. יש צורך בהפנייה מרופא.
ניתן לקבוע ב *2700 . אין צורך להפסיק טיפול במאקרודנטין ו/או גלוקופאג'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםטניה03/05/2009
שלום
אני בת 31 , עם ציסטות בשחלות , הפלה בגיל 18 החלטתי להיכנס להיריון , כמה חודשים מנסה ללא הצלחה
רופאה הפנתה אותי לצילום רחם..שמעתי כל כך הרבה דברים על הבדיקה..שהיא ממש כואבת
אך שמעתי מלא המלצות על דר טוגנדרייך אני רוצה לשאול , האם הבדיקה אכן כל כך כואבת? אני כל כך מפחדת ממנה
ודבר שני, איך עליי לדעת אם אני אלרגית ליוד או לא? אף פעם לא עברתי כזו בדיקה..
איך יודעים?
מחכה לתגובתכם
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
פרופ' ראול אורביטו03/05/2009הכאב הינו אינדיבידואלי, בד"כ- לא מאוד כואב- אי נוחות
לגבי רגישות ליוד
ראי תשובתו של דר' טוגנדרייך ל-ד' מתאריך 22 אפריל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם המשךזהבה02/05/2009
שלום רב ותודה על התשובה המהירה
בהמשך לשאלתי הקודמת, רציתי לברר מה עדיף לעשות, צילום רחם או היסטרוסקופיה אבחנתית?
ואיזה המהבדיקות כרוכה בפחות סיבוכים.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו02/05/2009מבחינת אי נוחות- דומות
לגבי האינפורמציה שמתקבלת:
צילום רחם נותן אינפורמציה על חלל הרחם ו"פתיחות" החצוצרות
היסטרוסקופיה- על חלל הרחם (מידע יותר מהימן
מציע, שבבוא היום תיוועצי עם רופאך המטפל,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםזהבה02/05/2009
שלום רב
לפני 5 חודשים נאלצתי לבצע גרידה בשבוע 14 בגלל בעיה בעובר, זה נעשה בבית חולים,
לאחר יומיים החום עלה חזרתי לבית החולים נשארו שאריות, נתנו לי אנטיביוטיקה לוריד,וביצעו היסטרוסקופיה להוצאת השאריות, וחודש נוסף נתנו לי הורמונים כדי שלא יהיו הידבקיות ברחם.
מאז התהליך שעברתי המחזור תקין אבל 3 ימים סביב הביוץ יש לי כאבים האם זה סביר? לפני כן לא היה, רציתי לדעת האם עלי לעשות צילום רחם? אני חוששת מאוד מאוד מזיהום נוסף.
האם בשיטת הצילום של ד''ר דניאל טוגנדרייך הסיכון לזיהום פחות?
אני בת 35 בלי ילדים והזמן דוחק.
מחכה לתשובתך בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו02/05/2009כאבים סביב ביוץ הינם מימצא יחסית שכיח, אולם כדי לשלול בעיה, רצוי לפנות לרופא מטפל בזמן הכאב, לצורך בדיקה + אולטרסאונד.
לגבי צורך בצילום רחם- לאור ההיסטוריה הרפואית שלך, זוהי בדיקה מתבקשת. אולם התיזמון נתון לשיקול רופאך המטפל- ותלוי במשך אי הפוריות והטיפול שעברת.
הסיכוי לזיהום נוסף בעקבות צילום- קטן. הייתי ממליץ לך ליטול אנטיביוטיקה מניעתית סביב הצילום- בהתאם להנחית הרופא שיבצע (במידה שתזדקקי לצילום)
בהצלחה
ן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איסוף ביצית על ידי חצוצרה נגדיתרות30/04/2009
שלום,
במצב בו חצוצרה ימין ,לדוגמה, אינה פעילה, ושחלה שמאל אינה פעילה, האם קיימים דיווחים על איסוף הביצית מן השחלה הפעילה על ידי החצוצרה הנגדית הפעילה?
כלומר - האם ייתכן הריון טבעי במצב כזה?
היכן אפשר לקרוא חומר (בעברית או באנגלית) על הנושא הזה?
תודה,
רות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איסוף
פרופ' ראול אורביטו30/04/2009קיימים דיווחים
הריון אפשרי, אם כי בשיעורים נמוכים יותר
קריאה ספציפית, תנסי אולי חיפוש ב- GOOGLE
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר שלוםהללויה30/04/2009
האם זה פורום גם להפריה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם
ד``ר דניאל טוגנדרייך30/04/2009פרופסור אורבייטו מנהל יחידת "הפרייה חוץ גופית" במרכז הרפואי ברזילי.
דר' טוגנדרייך רופא נשים מומחה במרכז הרפואי רבין פ"ת.
נשמח לענות על כל שאלה הקשורה בבירור וטיפול בעיות פריון.
הפורום כשמו מתמקד ומתמחה במיוחד ב"חצוצרות סתומות,צנתור חצוצרות וצילום רחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחם - משמעות של צל לא סדירד``ר דניאל טוגנדרייך29/04/2009
שלום
בת 36+2 , ללא חצוצרה שמאלית , ובצד ימין ציסטה מסוג אנדומטריוזיס אשר הוסרה לפני כמה שנים וחזרה שוב
עברתי צילום רחם , תוצאה: רחם קשתי , פיזור מימין תקין
צל לא סדיר באגן הימני במיקום השחלה
מה הכוונה ב"צל לא סדיר"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוכר את הבדיקה שלך.
ד``ר דניאל טוגנדרייך29/04/2009במקרה זכורה לי הבדיקה שלך
רקמות רכות "שקופות" לקרני הרנטגן לכן כדי להדגים רחם וחצוצרות בצילום עלינו להזרים חומר "אטום" יחסית לקרני הרנטן ואז ניתן להדגים את הרקמות הרכות כמו רחם וחצוצרות.
אנו מכנים "צל" ממצא שאינו "שקוף" לקרני הרנטגן וניתן לזהותו גם לפני שהוזרם חומר ניגוד לרחם.
"צל" באגן יכול להגרם ממצאים שחלתיים או ממצאים סמוכים לשחלה. ממצא שכיח הגורם ל"צל" כזה הוא ציסטה מסוג דרמואיד (כמעט תמיד שפירה) שעשויה להכיל מבנים רקמתיים סולידיים הגורמים לצל.
ע"מ להתקדם באבחנה יש צורך בבדיקת אולטראסאונד של האגן.
התמונה הרצ"ב להמחשה בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה סתומההללויה28/04/2009
שלום ד"ר
חצוצרה שמאל סתומה, שחלה שמאל לא מודגמת בכלל וחסרת זקיקים כלשהם באופן קבוע.
האם כל חודש הזרע עובר לחצוצרה אחרת? כלומר שהסיכוי שלי מידי חודש הם 50 אחוז? האם תוכל להסביר לי כיצד כל זה עובד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאן הולך הזרע?
ד``ר דניאל טוגנדרייך29/04/2009לאחר יחסי מין הזרע מצוי כ"מאגר" בנרתיק.
תאי הזרע נודדים באופן אקטיבי ע"י תנועה קדימה
עוברים דרך צוואר הרחם לחלל הרחם ולתוך החצוצרות
תהליך זה מתרחש משני הצדדים וללא קשר לצד המבייץ.
אזור ההפרייה בו נפגשים הזרע והביצית ליצירת עובר הוא
באזור של החצוצרה המצוי בצד השחלתי שלה.
כמובן שדרך חצוצרה סתומה לא יעבור זרע ולא תעבור ביצית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה ושאלה נוספת
הללויה29/04/2009תודה רבה רבה על התשובה, ועל האיור המצורף..
ד"ר, האם תוכל לומר לי מה המלצתך?
כפי שאמרתי בעלת חצוצרה אחת סתומה. בת 40 אוטוטו, ללא הריונות קודמים. FSH 5.4 .
עברתי 5 הזרעות. 2 ספונטני, 2 +איקקלומין, 1 +גונל. ללא הצלחה. אחרי איקקלומין וגונל ציסטות אשר בגללן נאלצתי לחכות חודשיים למחזור טיפול הבא.
האם לדעתך עלי להמשיך ל-IVF או לנסות עוד מחזור/מחזורים עם גונל ?
אודה לך על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהIVF
פרופ' ראול אורביטו30/04/2009המעבר ל- IVF מקובל אחרי 2-3 מחזורים של טיפול בגונל, בתלות בתגובה
ממליץ לשקול את הנושא עם רופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בשחלות בתקופת הביוץאנונימית28/04/2009
שלום,
באולטרסאונד אומרים שיש לי שחלות פפוליציסטיות, למרות שההורמונים שלי בסדר
לאחרונה ולהיטים יש לי בזמן הביוץ כאב עצום בשחלות, פעם אחת בגלל הכאב עשו לי באותו רגע אולטקסאונד ואמרו שיש ציסטה 3 ס"מ, לאחר מכן הכאב עבר, לאחרונה הכאב כמעט כל חודש ועובר לקראת המחזור, למה זה קורה? ואיך כשיש כאב לנסות להיכנס להריון כשכל תזוזה כואבת, מה הפתרון?
חשוב לציין שעברתי גרידה לפני 3 שנים, כאשר אחריה המחזור שלי מועט, למרות שגם לני הגרידה היה להיטים רחוקות כאב כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בזמן ביוץ
פרופ' ראול אורביטו28/04/2009אנא פני לפורום פוריות לקבלת תשובה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםאנונימית28/04/2009
שלום, אני אמורה לעובור צילום רחם 13 ימיםלמחזור, האם הזמון הוא טוב?
הסיבה לצילום רחם כי עברתי לפני שלוש שנים הפלה מלאכותית ומאז המחזור שלי מאד מועט, האם זה נכול לעשות צילום רחם במקרה כזה או היה עדיף ישר לעשות היסטרוסקופיה?
האם צילום רחם לא מזיק?
מה היא ההכנה לקראת צילום רחם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו28/04/2009תיזמון טוב במידה וכבר לא בוסת וחשוב לא לקיים יחסים עד הצילום
השיקול אם צילום או היסטרוסקופיה נתון בידי הרופא המטפל- אם כי שבמצבך כנראה עדיף צילום- שיקנה גם אינפורמציה על החצוצרות
צילום רחם לא אמור להזיק ואין הכנות מיוחדות, לגבי סיכונים\ סיבוכים- אנא דפדפי בדפי הפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאוד של אגן הקטן בטנינופר27/04/2009
שלום
אני בת 18
ואני כבר שלושה חודשים לא מקבלת מחזור
הלכתי לרופאת משפחה והיא הפנתה אותי לצילום אולטרסאוד
איזה בדיקה זאת? מה רואים בבדיקה
אני בתולה לא באתי עם מגע עם גבר
אבל אני מחדירה דברים לאיבר מיני
האם המחזור של מתעכב מסיבוכים או זיהום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סונר
פרופ' ראול אורביטו27/04/2009מחזור מתעכב בשל הריון, העדר ביוץ או הפרעה הורמונלית אחרת
האולטרסאונד- מיועד לבחון את הרחם, עובי הרירית והשחלות (להימצאות ציסטות)
במקרה שלך, עליך לידע את המבצע טרם הבדיקה שאת בתולה- ואז יבוצע אולטרסאונד על הבטן.
כדי לשפר את איכות ה"תמונה", עליך לשתות הרבה ולהגיע לבדיקה עם שלפוחית שתן מלאה
בהצחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)



