פורום חצוצרות חסומות, צנתור חצוצרות, צילום רחם - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי חצוצרה חסומה
    שירי
    17/03/2009

    שלום רב! באחת התשובות בפורום זה, הבאת תוצאות מחקר שנעשה ולפיו נשים עם חסימה חד צדדית קריבנית, הטיפול המומלץ הוא השראת ביוץ עם\ללא הזרעות ואילו נשים עם חסימה רחיקנית הטיפול המומלץ הינו לפרוסקופיה או ישירות -IVF. מדוע הומלץ כך, מה הבדל בין אופי החסימה של החצוצרה לגבי הטיפול המומלץ? האם בכל מקרה ,גם בחסימה קריבנית וגם בחסימה רחיקנית, החצוצרה חסומה ואין אפשרות דרכה להיכנס להריון, אלא זה אפשרי רק דרך החצוצרה השנייה התקינה או IVF?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי חצוצרה חסומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה בחצוצרה

    פרופ' ראול אורביטו
    17/03/2009

    ראשית נדייק: ההמלצה אינה ישירות ללפרוסקופיה או IVF אלא התוצאות, כפי שפרטנו בפורום הינם שהסיכוי להריון בהשראת ביוץ נמוך יותר בנוכחות חסימה רחיקנית, והמעבר ל- IVF צריך להיות "מהיר" יותר.
    כאמור" בתמצית תוצאות מחקר מדעי שהתפרסם לאחרונה ושהשוה בין הסיכוי המצטבר להריון לאחר 3 מחזורי טיפול והשראת ביוץ בנשים עם חסימה חד-צדדית לעומת נשים ללא חסימה.
    למעשה, בעוד שלא נמצא הבדל בשיעורי ההריון בין שתי הקבוצות, בתת קבוצה של נשים עם חסימה רחיקנית\ דיסטלית של החצוצרה נצפו שיעורי הריון מופחתים באופן יחסי.
    מסקנות העבודה היא שהטיפול הנבחר בנשים עם חסימה חצוצרתית חד צדדית הוא השראת ביוץ עם הזרעות למס' מחזורי מוגבל עם "אצבע קלה על ההדק"- למעבר לטיפולי הפריה חוץ גופית.",

    לגבי שאר שאלותיך:
    חסימה קריבנית- ניתן לטפל\ לפתוח ע"י צינטור
    חסימה רחיקנית- בארצינו בד"כ מטפילם כנ"ל ועד שלבי ה- IVF. במידה ונכשלים 2-3 פעמים ב- IVF ובנוכחות הידרוסלפינגס (נוזל בחצוצרה)- מפנים לניתוח (לפרוסקופיה)
    הפניה לניתוח א-פריורית (במקרי חסימה רחיקניתובנוכחות הידרוסלפינגס) , לפני טיפול פוריות הינה גם לגיטימית (ומקובלת יותר בעולם)
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת HSG
    גילה
    16/03/2009

    בבדיקה שעשיתי היום צוין שהיה קושי טכני בגין צוואר רחם דחוק כלפי דופן קדמי של הנרתיק. מעבר לכך התוצאות כדלקמן: הרחם במבנה תקין. מילוי הומוגני של חלל הרחם- למעט בועות אוויר. מעבר ופיזור משני הצדדים. חומר הניגוד מתפזר כלפי מעלה משני הצדדים- יתכן סימן להידבקויות סביב הטפולות. האם אלו תוצאות תקינות? למיטב הבנתי , ההדבקויות ומיקומו של צוואר הרחם הינם בגין 2 ניתוחים קייסריים שעברתי, לא? האם יש לכך השפעה על כניסה להריון באמצעות הזרעה? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת HSG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי

    פרופ' ראול אורביטו
    16/03/2009

    סה"כ צילום תקין.
    יתכן עדות לבעיה (הדבקויות)- בעקבות ניתוח הבטן (קיסרי)
    אמורה להמשיך טיפול עפ"י הנחיות רופא מטפל- הזרעות עם\ללא השראת ביוץ ובהמשך- במידת הצורך- הפריה חוץ-גופית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה הריון כימי? נוזל חופשי?
    s.o.s
    15/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון כימי

    פרופ' ראול אורביטו
    16/03/2009

    הריון כימי, הינו הריון שמתבטא בבדיקת דם חיובית, ללא עדות קלינית להריון (לא נצפה שק הריון באולטרסאונד).
    נוזל חופשי יכול להיות מימצא פיזיולוגי (ללא משמעות קלינית) או עדות לבעיה (דמם..וכו')
    אנא פני לרופא מטפל להמשך בדיקה והנחיות להמשך בירור\טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולפוסקופיה
    s.o.s
    15/03/2009

    שוב שלום לכולם/ן 1} רציתי לדעת את פיענוח התשובה לבדיקה הנ"ל בבקשה: בתשובת הבדיקה קולפוסקופיה נרשם לי : אין לראות איזור המעבר, בהסתכלות נצפו מס' נבוט בשעות 6-7 ושעות 11-12, ללא ממצא חריג נוסך בצוואר או בנרתיק ללא עדות דימום פעיל. לא בוצע שילר מלאור שדוע על רגישות יוד. 2} בצילום רחם אולטראסאונד 05-03-09 נרשם לי שחלה ימנית 19 ממ X 16 ממ במבנה תקין שחלה שמאלית 32 ממ X 26 ממ ובתוכה החזר ציסטי עכור בגודל 18*21 ממ וזקיק בקוטר 11 ממ מה הכוונה לממצאים אלה בבקשה... 3} בתשובה של צילום הרחם שלי עם הזרקת היוד נכתב לי: א. מבנה גוף הרחם וצואר הרחם נראה תקין { אף כי איכות טכנית של הצילום מוגבלת, לא ניתן לראות היטל AP של רחם במנח קדמי}. חצוצרות: קיימות עדות לחסימה דיסטלית של החצוצרה השמאלית {SACTOSALPINX] אולם אין לומר בוודאות מה מצבה של החצוצרה הימנית. ללא ספק קיים מעבר חומר ניגוד אל חלל הבטן /אגן {דרך חצוצרה זן} וניתן אולי אף להצביע על כפלי רירית {ארכיים} המעידים על סיכוי פרוגנוסטי חיובי. אנא תפענחו לי תוצאות אלו בבקשה ותכוונו אותי מה עלי לעשות מכאן ןהלאה...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולפוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח

    פרופ' ראול אורביטו
    16/03/2009

    1) הקולפוסקופיה- אינה מספקת- עליך לפנות לרופא מטפל\ מבצע לגבי צורך בבירור\ טיפול נוסף
    2) סונר- עדות למימצא ציסטי- היכול להתאים לגופיף צהוב?- דרוש סונר ביקורת לאחר וסת- לוודא היעלמות, ואם לא נעלם- להמשך בירור רופא מטפל
    3)צילום רחם- חסימה ודאית משמאל וכנראה בעיה במעבר מימין- עדות לבעיה מיכנית, עליך לפנות לרופא מטפל ולבחון את אפשרויות הטיפול הנוספות (במידה ומעונינת בהריון)- למעשה האם צריך להתקדם להשראת ביוץ או לעבור ישירות להפריה חוץ-גופית
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לרופאים...
    s.o.s
    15/03/2009

    שלום לכולם/ן... קוראת את השאלות בפורום לגבי הפריות ופוריות - לאחר שערכתי צילום רחם וגילוי של חצוצרה סתומה והפניה ללפרסקופיה לכריתת אחת מהן עקב סתימה... לא מובנים לי כמה נושאים פה ואני מוטרדת ומפוחדת נורא.. רציתי לשאול בבקשה על חצוצרות חסומות או סתומות: לגבי הצינתור, פתיחת החצוצרות, כריתה או אחר... א} באילו מהפעולות הנ"ל נוקטים לחצוצרות סתומות לפי צילום הרחם? ב} מה ההבדל בין כל פעולה לפעולה בהחלטת הביצוע? ג} מה ההבדל בחצוצרה סתומה בצד ימין לחצוצרה סתומה בצד שמאל? ד} מה זה הצד הלא נכון והנכון, האם באמת קיים דבר כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות לרופאים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SOS

    פרופ' ראול אורביטו
    16/03/2009

    צינטור מתאים לפתיחת חסימה קריבנית
    בנוכחות חסימה רחיקנית- או שמנתחים או שעוברים ישירות לטיפולי פוריות
    אין הבדל אם החצוצרה סתומה מימין או משמאל
    אין דבר כמו צד נכון

    באופן כללי לגבי חסימה חד צדדית:
    קיים סיכוי להרות ספונטני בנוכחות חצוצרה אחת פתוחה, אם כי קטן יותר בהשוואה למצב תקין.
    במידה ואין הריון, לאחר מס' חודשים, כדאי לנסות טיפול בהשראת ביוץ בשילוב הזרעות.
    לגבי הטיפול הנ"ל:
    תוצאותיו השתקפו היטב בתוצאות מחקר מדעי שהתפרסם לאחרונה ושהשווה בין הסיכוי המצטבר להריון לאחר 3 מחזורי טיפול והשראת ביוץ בנשים עם חסימה חד-צדדית לעומת נשים ללא חסימה.
    למעשה, בעוד שלא נמצא הבדל בשיעורי ההריון בין שתי הקבוצות, בתת קבוצה של נשים עם חסימה רחיקנית של החצוצרה נצפו שיעורי הריון מופחתים באופן יחסי.
    מסקנות העבודה היא שהטיפול הנבחר בנשים עם חסימה חצוצרתית חד צדדית הוא השראת ביוץ עם הזרעות, למעט אותם מיקרים עם חסימה רחיקנית, אותם יש להפנות ללפרוסקופיה או ישירות ל- IVF
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופסור

    s.o.s
    16/03/2009

    ראשית תודה לתשובה המהירה! ושנית אשמח לדעת בבקשה מה הכוונה ל " הרשאת ביוץ עם הזרעות" ? מהו התהליך? האם במידה וחצוצרה אחת חסומה ודאית ולא יודעים מה מצב השניה לפי תשובת הבדיקה... אני חייבת לעשות לפרסקופיה וליקרות אחת מהן או את שתיהן או שאפשר לעשות תהליך פוריות ללא הכריתה? האם זה נכון שאם החצוצרה מזוהמת או אחר עדיף להורידה בכדי שלא תפריע לביוץ או תזהם את הרחם עם העובר? מה זה סונר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לפרופסור

    פרופ' ראול אורביטו
    16/03/2009

    השראת ביוץ - טיפול בו נותנים כדורים\זריקות על מנת "להגביר" ביוץ, כדי שבחודש נתון תבייצי עם יותר מביצית אחת ואז הסיכוי למפגש בין זרע לביצית ולכן גם להריון- יעלו.
    בנוכחות חצוצרה סתומה- כפי שציינתי הסיכויים להרות מופחתים אך קיימים
    בנוכחות חסימה קריבנית ניתן לנסות לפתוח את "הסתימה" ע"י צינטור. בנוכחות חסימה רחיקנית- ניתן להתעלם ולהשרות ביוץ, ואם החסימה גם מלווה בהידרוסלפינגס- אז ניתן לשקול לפרוסקופיה וטיפול ניתוחי. שתי האופציות לגיטימיות, ויש לפנות לרופא מטפל ולדון ב-2 האופציות (בעד ונגד) ואז להחליט.
    סונר- הכוונה לאולטרסאונד
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי צילום רחם
    חלי
    15/03/2009

    לפני כ-שבועיים בערך עשיתי בדיקת צילום רחם (היום ה-10) והכל היה ברוך ה' בסדר וקימנו יחסי מין יום אחרי ובזמן הביוץ ממש מסביב לשעון... והכל היה בסדר אני אמורה לקבל את הווסת הקרובה ביום שני שזה יוצא 28 יום (ב-3 חודשים אחרונים אני מקבלת באופן קבוע ב-28 יום) הקטע המוזר הוא שבשבוע וחצי האחרונים לא קיימנו יחסים בגלל שהייתי חולה, וביומיים אחרונים שכבנו ובסופו של דבר היה לי דימום , שבסופו של דבר זה נעלם ואתמול אותו הדבר שכבנו, ובסופו של דבר יש לי שוב דימום מעולם לא קרה לי דבר כזה, וזה יום אחרי יום, האם יש לזה קשר לצילום רחם שעשיתי? על מה זה יכול להעיד, אני צריכה לקבל את הווסת בעוד יומיים...אשמח לקבל תשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחרי צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמם

    פרופ' ראול אורביטו
    15/03/2009

    קרוב לודאי שהדמם לא קשור לצילום (רחוק בזמן)
    צריך לבדוק אם את בהריון- ע"י בדיקת HCG לפחות שבועיים מהביוץ, ורצוי גם לפנות לרופא נשים לבדיקה ואולי גם ביצוע משטח צואר רחם (פאפ)
    בכל מקרה, אם הדמם מתגבר\ מופיע חום או כאב- יש לפנות למיון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני

    חלי
    15/03/2009

    לגבי אם אני בהריון..מחר אני אמורה לקבל..אז עדיין נראה לי מוקדם לעשות בדיקה כי עדיין אין לי איחור לגבי הדימום זה קרה לי פעמיים ורק אחרי קיום יחסי מין, ואז זה נעלם זה היה ממש דימום אדום, ונעלם כבר אחרי כשעה אתמול למשל לא קימנו יחסי מין..האם זה יכול להראות סימן להריון????????????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמם

    פרופ' ראול אורביטו
    16/03/2009

    כפי שציינתי, הכל יתכן
    בצעי את הפעולות שפורטו: בדיקת דם, בדיקת רופא ופאפ
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום רחם
    איילת
    14/03/2009

    צריכה לעשות צילום רחם, כחלק מטיפולי פוריות ivf. אני בת 36, ללא ילדים, לאחר קוניזציה שעשיתי לפני שש שנים. בעקבות הקוניזציה צוואר הרחם שלי הפך לקטן וצר מאודו מאוד. הזרעה לא הצליחו לעשות. היסטרוסקופיה אבחנתית עשיתי פעמיים בהרדמה כללית. החזרה של עוברים בivf הייתה פעם בהרדמה כללית (כי לא הצליחו אחרת) ופעם פרופסור לב רן בקושי הצליח. הפלה של עובר שלא התפתח, ניסוי באמצעות כדורים, ההריון נתקע בצוואר, ובסוף נאלצו לעשות גרידה. הפגיעה ברחם היא כתוצאה מאותה גרידה. אני חוששת שאצטרך הרדמה כללית, מכיוון שצוואר הרחם מאוד קטן ורגיש. קבעתי לתחילת אפריל במרכז של מכבי בראשל"צ(אצל ד"ר טוגנדרייך), ללא הרדמה. שאלתי: 1. האם אני צריכה הרדמה כללית, לאור הבעייתיות עם צוואר הרחם. 2. אני בקופת חולים מכבי, איזה בית חולים אני יכולה לקבוע על מנת שאוכל לעשות הרדמה כללית אצלך - ד"ר טוגנדרייך? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכנה לצילום

    פרופ' ראול אורביטו
    15/03/2009

    שאלותיך טובות ומאוד יחודיות
    כדי לקבל תשובה מעמיקה ומהימנה, מציע שתקבעי פגישה עם דר' טוגנדרייך לפני הצילום לצורך הערכה, הכנה ודיון לקראת הצילום
    מרפאתו: רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פוריות
    נילי
    13/03/2009

    שלום וברכה, בפגישה עם רופא מומחה לפוריות, דרך קופ"ח כללית, ולאחר אבחנה בצילום רחם ,כי קיימת אצלי חסימה דיסטלית בצד שמאל, עקב הריון חוץ רחמי, ואילו חצוצרה שנייה תקינה וכך גם כל השאר (מחזור וביוץ בזמן וכן בדיקת הזרע של בעלי תקינה), סה"כ אנו מנסים להרות כשנה וחצי. מעבר לזה שהרופא לא נחמד ולא הסביר לנו יותר מדי על הבעיה והתהליך אמר להתחיל לקחת כדורים של איקוקלומין במשך חודש, 2 כדורים ביום במשך 5 ימים, מיום הרביעי של המחזור ובמקביל לבצע מעקב אחרי זקיקים. האם זהו הטיפול המומלץ לדעתך? מהי בדיוק ההשפעה של האיקקלומין? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול פוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסימה רחיקנית חד צדדית

    פרופ' ראול אורביטו
    13/03/2009

    התשובה לשאלתך מצויה בתמצית תוצאות מחקר מדעי שהתפרסם לאחרונה ושהשוה בין הסיכוי המצטבר להריון לאחר 3 מחזורי טיפול והשראת ביוץ בנשים עם חסימה חד-צדדית לעומת נשים ללא חסימה.
    למעשה, בעוד שלא נמצא הבדל בשיעורי ההריון בין שתי הקבוצות, בתת קבוצה של נשים עם חסימה רחיקנית\ דיסטלית של החצוצרה נצפו שיעורי הריון מופחתים באופן יחסי.
    מסקנות העבודה היא שהטיפול הנבחר בנשים עם חסימה חצוצרתית חד צדדית הוא השראת ביוץ עם הזרעות למס' מחזורי מוגבל עם "אצבע קלה על ההדק"- למעבר לטיפולי הפריה חוץ גופית.,
    זה למעשה הטיפול שאת אמורה לעבור- עם האיקקקלומיד ובהמשך עם זריקות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. ובנוסף...

    נילי
    14/03/2009

    מה בדיוק עושה האיקקלומיד לגוף האישה ולשחלות, כיצד הוא משפיע על ביוץ, ביציות בהנחה,שכפי שציינתי הפרופיל ההורמנלי שלי תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איקקלומיד

    פרופ' ראול אורביטו
    14/03/2009

    גורם להפרשת הורמון ה- FSH, האחראי על גיוס זקיקים (ביציות) בשחלה. ולמעשה יוצר מצב, שבחודש נתון תבייצי עם יותר מביצית אחת, ובכך משפרים את הסיכויים למפגש בין זרע לביצית ולהריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לעשות היסטרוסקופיה?
    ל
    13/03/2009

    שלום רב, אני לאחר 3 ניתוחים קיסריים(האחרון לפי כ4 שנים) הריונות ספונטניים מנסה להרות כשנתיים ווסת סדירה 27-29 בדיקות הורמונליות תקינות,מעקב זקיקים תקין מאז הפסקת הגלולות יש לי כאבי בטן תחתונה בזמן גדילת זקיקים גם מהשחלה הימנית וגם מהשמאלית ב5/08 ביצעתי צילום רחם להלן התוצאה: רחם במבנה תקין ללא פיגמי מילוי חצוצרה ימנית הודגמה עם מבנה ופיזור תקינים חצוצרה שמאלית משוכה כלפי מעלה יתכן כביטוי להדבקויות סביב הטפולה השמאלית חצוצרה שמאלעית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים אין סימנים לאי ספיקת צוואר הרחם מאז הצילום היה לי הריוןן כימי ספונטני ב10/08 (האם יכול להיות שההריון היה מהשחלה השמאלית ולכן לא השתרש ?(דווקא באותו חודש לא עשיתי מעקב זיקיקים ,חודשיים לני היה זקיק מוביל שחלה ימנית) האם כדאי לעשות גם היסטרוסקופיה ??(לפני שאתחיל טיפולים רציניים כי אני רגישה לאיקקלומין)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לעשות היסטרוסקופיה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה

    פרופ' ראול אורביטו
    13/03/2009

    קשה לדעת מה מקור או סיבת ההריון הכימי
    לאחר צילום רחם אם חלל תקין, אין כרגע צורך בהיסטרוסקופיה
    יתכן ובעתיד, לפני או במהלך טיפולי הפריה חוץ-גופית (אם תגיעי לשלב הזה), תזדקקי להיסטרוסקופיה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות צילום רחם
    רוני
    12/03/2009

    שלום, בתוצאות צילום הרחם נכתב : פגם מילוי באזור צואר מימין. פרט לכך, הדגמה תקינה של חללי הרחם ושתי החצוצרות עם מעבר חופשי דרכן לתוך חלל הבטן. האם המשמעות עי הכל בסדר? מה משמעות "פגם מילוי"? האם יש לבצע בדיקות נוספות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגם מילוי

    פרופ' ראול אורביטו
    12/03/2009

    התשובה מעידה על מימצא צוארי, שקרוב לודאי חסר משמעות מבחינת הסיכויים להריון.
    יתכן- מימצא חסר משמעות, פוליפ בצואר או אחר
    מציע שתפני לרופא מטפל לבדיקה + סונר- והחלטה על נקיטת אמצעי נוסף לאיבחון- או אפילו "התעלמות"
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר צילום רחם - הפרשות
    רוני
    12/03/2009

    עברתי אתמול צילום רחם בו היתה חסימה בצד ימין אשר נפתחה בעת הצילום. לאחרונה עברתי הריון כימי שהיה ספק להיותו חוץ רחמי (בצד ימין - ראו נוזל חופשי אך לא שק הריון). הביתא התאפסה לבד ללא טיפול כלשהו. אתמול היו לי קצת הפרשות דמיות טריות קלות וכאבים קלים מאד, ואילו פעמיים (אתמול והיום) בזמן מאמץ בשירותים יצאו לי ממש כמו גושים (עיגולים בקוטר של 2 סמ) של הפרשה צמיגית ואדומה (אדום כהה). האם זה כתוצאה מהצילום או הפתיחה של החסימה? האם זה נורמלי? פרט לכך מרגישה מצוין- ללא כאבים או חום או כל בעיה אחרת. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר צילום רחם - הפרשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דמם

    פרופ' ראול אורביטו
    12/03/2009

    לאחר צילום- צינטור יתכן דמם נרתיקי בכמות קלה (פחות מוסת) שככל שמתרחקים מהצילום- הופך מאדום לכהה (חום)
    במידה וזה מה שקורה, אין כאבים חריגים או חום- יש להמתין ואמור לחלוף.
    במידה ודמם ממשיך אדום\ מתגבר\ מלווה בחום או כאבים- עליך לפנות למיון
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היסטרוסקופיה
    יעל
    10/03/2009

    שלום. אני לאחר היסטרוסקופיה ניתוחית.בשל פוליפים ברחם.(עברו 8 ימים) בימים האחרונים כבר ללא דימום אך עם הפרשות חומות. מתי ניתן לקיים יחסי מין???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היסטרוסקופיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים

    פרופ' ראול אורביטו
    11/03/2009

    רצוי להמתין לסוף הדמם ואז....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות צילום רחם
    ענת
    10/03/2009

    שלום רב, אני בת 31 ומנסה להיכנס להריון כשנה. עברתי היום צילום רחם בבלינסון ואשמח לקבל הסבר על התוצאות: צואר דיסטלי מורחב, דופנות משוננים. הודגמה הצרות קבועה בצואר הפרוקסימלי בעורק כ- 1.5 ס"מ עם מעבר איטי מאוד של חומר ניגוד דרך הצרות. רחם תקין. הודגמה רק חצוצרה ימנית ומעבר חופשי של חומר ניגוד לחלל הצפק. תודה רבה ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות צילום רחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח

    פרופ' ראול אורביטו
    11/03/2009

    בצילום רחם מקבלים איפורמציה על הצואר, החלל והחצוצרות
    החלל תקין
    חצוצרה אחת פתוחה, השניה לא הודגמה- יתכן וחסומה או ליקוי טכני- ניתן לנסות "לפתוח" ע"י צינטור
    לגבי הצואר- קיימת היצרות- אם כי לא אמורה להפריע למעבר זרע. אולם יתכן שבעתיד תזדקקי לטיפולים כמו הזרעות או IVF- שיצריכו ברחבת צואר.
    אנא פני לרופא מטפל שמכיר את בעיתך- לצורך דיון על התוצאות והמלצות להמשך טיפול
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינטור חצוצרות

    ענת
    11/03/2009

    תודה על התשובה. האם לדעתך המקרה שלי מתאים לצינטור חצוצרות? ואם כן איך ואיפה עושים זאת? (אני שייכת לקופ"ח כללית אבל אם צריך אני אעשה זאת באופן פרטי) האם להמשיך לנסות להרות באופן ספונטני או להתקדם להזרעה או IVF? (אני מנסה להרות כבר מעל שנה והזרע של בעלי תקין) תודה מראש ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינטור

    פרופ' ראול אורביטו
    11/03/2009

    צילום הרחם יכול להתאים לצינטור
    בכללית- מבוצע בבית חולים השרון בפ"ת
    לגבי האם\ כיצד ומה לעשות הלאה- תשובות יותר מכוונות ואחראיות עליך לקבל מרופאך המטפל שמכיר את מיכלול בעיותיך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרוסקופיה אבחנתית

    ענת
    07/04/2009


    שלום רב,

    אחרי שהראתי לרופא שלי את תוצאות צילום הרחב, הוא המליץ לי לעבור לפרוסקופיה אבחנתית ולא צינטור חצוצרות.
    אני מבולבלת ולא יודעת מה עדיף. (אני מנסה להרות מעל שנה, אני מבייצת, פרופיל הורמונלי תקין והזרע של בעלי תקין).

    מה ההבדל בין 2 הפרוצדורות ומה לדעתך יקדם אותי מהר יותר למטרה?

    תודה רבה

    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ

    פרופ' ראול אורביטו
    07/04/2009

    הבילבול נובע מייעוץ אינטרנטי (נקודתי ולא מלא) לעומת ייעוץ פרטני מול רופאך המטפלשקרוב לודאי מכיר אותך טוב יותר
    אם יש לך ספק לגבי חוו"ד רופאך, מציע שתפני לחוו"ד נוספת של אחד מהרופאים המומחים לטיפולי פוריות להסבר ודיון מקיף ומעמיק
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצוצרות חסומות
    ענת
    09/03/2009

    שלום רב, אני בת 34 ומנסה כשנה להכנס להריון, עברתי היום צילום רחם והתוצאות: לאחר הזרקת חומר ניגודי הוגדם חלל הרחם בגודל צורה ומיקום תקינים. אין פגמי מילוי. חצוצרות הודגמו עד לחלק דיסטלי. בחלק דיסטלי קיימת הרחבה משמעותית של החצוצרות יותר בולטת מצד שמאל. מצד ימין הודגם פיזור מוגבל של חומר ניגוד. לא הודגם מעבר של חומר ניגוד ופיזור מצד שמאל. לסיכום: סקטוספינקס משני הצדדים. האם ניתן לעשות צנתור חצוצרות או שהאופציה היחידה היא IVF? אודה לתשובתך ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חצוצרות חסומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צנתור חצוצרות או IVF

    פרופ' ראול אורביטו
    10/03/2009

    לא ניתן לעשות צנתור חצוצרות
    אם את רוצה להתעבר עלייך לפנות לטיפול ב "הפרייה חוץ גופית"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי צילום רחם-חסימה דיסטלית בחצוצר
    נצ
    09/03/2009

    שלום, בשבוע שעבר עברתי צילום רחם בו נמצאה חסימה דיסטלית בחצוצרה השמאלית. צוואר וגוף הרחם תקינים. החצוצרה והשחלה הימנית נכרתו לפני מס' שנתיים על רקע ציסטה. על פי הבנתי את התוצאות לא אוכל להכנס להריון בדרך טבעית בשל חסימה בחצוצרה היחידה שיש ברשותי. מהן האפשרויות האלטרנטיביות להריון במקרה כזה? תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IVF

    פרופ' ראול אורביטו
    09/03/2009

    אם החצוצרה היחידה סתומה ואת רוצה להתעבר עלייך לפנות לטיפול ב "הפרייה חוץ גופית"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוב תודות!

    נצ
    09/03/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום