מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחםטל27/01/2009
שלום, רציתי לשאול לגבי צילום רחם. יש לי וסטיבוליטיס ואני אמרח עזרעקאין לפני הצילום. וגם רחם אחורית. בנוסף אני צרה, רגישה והומלץ בעבר לנתח אותי להסרת היימן נוקשה . אני עוברת הזרעות בלי כל קושי וכל הבדיקות הגניקולוגיות ומעקב זקיקים - הכל כמובן עם המון עזרעקאין. 1. האם לפני ביצוע הצילום (אצל ד"ר טוגנדרייך) לאור המבנה שלי , אפשר יהיה לקבוע אם צריך להיעזר בבלון? או שספונטני ברגע האמת זה מאוחר? 2. האם אוכל לבקש שלא להשתמש בתופסן? 3. האם ייתכן כי לא ניתן לבצע את הבדיקה בקלות לאור המבנה שלי? תודה! אני אמורה לעבור צילום רחם ביום ה-9 למחזור. שזה בערך 4-6 ימים לפני ההזרעה. 1. האם הזקיק המוביל נפגע מהיוד??? 2. האם מומלץ לבצע הזרעה שבוע או פחות לאחר הצילום? 3. במידה ויש דימום בימים שאחרי, אוכל לבצע מעקב זקיקים? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/01/2009במידה ואת עוברת הזרעות בלי בעיה, קרוב לודאי שלא תהיה בעיה בצילום- אעבירי את כל בקשותיך לדר' טוגנדריך לפני הבדיקה
הצילום אמור להתבצע לפני התעברות\ביוץ- מבלי שקיימת יחסים עד אז. הזרעה אחרי צילום, למעשה אין מניעה, במידה ואין כאבים\ דימום לאחר צילום
אין מניעה מסונר זקיקים בנוכחות דימום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום לאחר צילום
טל27/01/2009שלום, תודה על המענה המהיר. ההזרעה תתבצע לפחות 4 ימים אחרי הצילום . האם יש מצב שעדיין יהיו דימומים מהצילום וההזרעה תתבטל? לגבי הבקשות מד"ר טוגנדרייך (בעיקר לגבי הבלון) - אפשרי בדקות שלפני הבדיקה או ליצור קשר מראש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום לאחר צילום
ד``ר דניאל טוגנדרייך27/01/2009בד"כ הדימום קל ונמשך שעות ספורות
בדיקה עם בלון מתבצעת לפי הצורך
הבלון זמין מיידית אם מתעורר הצורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטאטוס לאחר צילום רחםאלינור26/01/2009
שלום, אני לאחר צילום רחם לפני כמעט חודש, ע"פ התשובות הכל תקין. כמו כן הריתי באפריל אשתקד, ביצעתי הפלה ביוני בשל חוסר דופק ומאז כרגיל. הווסת החודש שונה מאד, ללא דם, אלא הפרשות חומות מעטות. האם זוהי תופעה רגילה, ייתכן כי אני הרה בעצם ולא יודעת?האם זה הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וסת שונה
פרופ' ראול אורביטו26/01/2009למעשה הכל אפשרי.
רצוי שתבצעי בדיקת דם\שתן להריון
אם לא בהריון ועדין אי סדירות\ וסת לא אופיני- גשי לבדיקה + סונר אצל רופא נשים מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםיעל26/01/2009
אני לוקחת גלולות ברצף ללא הפסקה בשל אנדומטריוזיס. האם אפשר לקיים יחסי מין לפני צילום ה רחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו26/01/2009כן, במידה ונעשה תחת גלולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימה בחצוצרהרוית25/01/2009
שלום רב, אני נשואה+2, ההריונות היו ללא כל קושי. מנסה להרות שוב למעלה משנה. ביולי 08 אובחנה סתימה בחצוצרה אשר נפתחה במהלך צילום הרחם והודגם מעבר חופשי. למרות זאת במשך 3 חודשים לא נקלטתי להריון והתחלתי בסדירת בדיקות לקראת הזרעה. בחודש המיועד נקלטתי באופן ספונטני. אולם, העובר לא התפתח ובשבוע 8 עברתי גרידה. היום אני חודשיים לאחר מכן. שאלתי היא האם ההריון הספונטני שהיה משמעותו שהחצוצרה חזרה להתפקד? או האם יש סיכוי שישנה חסימה שוב? האם הסיכויים להיקלטות ספונטנית שוב טובים כפי שהיו לפני החסימה? מודה מראש על התשובה רוית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו25/01/2009"חסימה" בתחילת צילום ש"נפתחה"- מעידה למעשה על בעיה טכנית שהתגברו עליה או פקק רירי שחסם- ונשטף. בסופו של צילום- הכל בדר ועובדה שהרית!
אי לכך, קרוב לודאי שסיכוייך להרות ספונטנית טובים כמו לפני ההפלה. במידה ולא תהרי תוך פרק זמן סביר- יתכן ויהיה מקום להמשיך לטיפולי השראת ביוץ והזרעות- כל זאת בתיאום עם רופאך המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
רוית26/01/2009מהו פרק זמן סביר במקרה זה. ההפנייה הראשונה שלי להזרעה הייתה לאחר שנה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
פרופ' ראול אורביטו26/01/2009חודשים ספורים, כדאי שתיוועצי עם רופא מטפל שמכיר אותך וינחה אותך בהמשך\תוכנית טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאור24/01/2009
עשיתי צילום רחם 3 שנים לאחר קיסרי ואמרו לי שיש הדבקויות בשתי החצוצרות ובאחת חלקי. לאחר שנתיים טיפולים ללא הצלחה עשיתי היסטרוסקופיה אבחנתית ושם הרחם נראה טוב ללא כל ממצא חריג והרופא אמר שהוא מופתע שנאמר לי שיש הידבקויות כי הוא ראה שהנוזל זורם יפה פנימה ולא חוזר..מה שהיה אמור להיות אם היתה חסימה. אני בת 37 ורוצה הריון נוסף הראשון היה טבעי ובקלות. מבקשת לדעת אם הבדיקה של ההיסטרוסקפיה שוללת את החסימה או לפחות נותנת סיכוי יותר טוב להריון ספונטאני. ואם היית מליץ לי על בדיקה נוספת כדי להיות קצת יותר בטוחה לגבי הסיכויים שלי להיכנס להרון טבעי? עשיתי 4 הפריות ולא הצליח מה דעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היסטרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו24/01/2009היסטרוסקופיה יכולה להעיד על פנים הרחם ובאופן מאוד, מאוד עקיף על החצוצרות. אם את מעונינת לבחון אם אכן החצוצרות פתוחות, אזי יש מקום לצילום רחם..
מאידך, עצם העובדה שכבר הגעת ל-IVF וגם עברת 4 מחזורי טיפול, נראה שיש מקום להמשיך. ההסתייגות היחידה היא נוכחות של הידרוסלפינגס (שיכול להיות מאובחן גם באולטרסאונד, שאם קיים, יש מקום קודם לטפל בו ואז להמשיך ל- IVF
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום מישהי יכולה לספר על צילום רחם?נטע24/01/2009
כואב?לקחתן נגד כאבים??? יש הכנה????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו24/01/2009לגבי צילום בכלל- איך, מתי וכו' - ראי תשובתינו לפזית בעמוד 6, מתאריך 22 אוקטובר
בהקשר לכאב- אינדיבידואלי וקשור לסף הכאב של הנבדקת והקושי הטכני בביצוע.
ניתן לקחת נגד כאבים לפני הבדיקה- נר נקסין\אינדומד וכו' (לא הכרחי)
אין הכנה מיוחדת, למעט נשים רגישות ליוד- אז צריך ליצור קשר מקדים עם המכון\הרופא המבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםשירה23/01/2009
שלום, אני מנסה להרות כשנה אך ללא הצלחה. יש לי ילדה בת שנה וחצי ועברתי הפלה טיבעית לפני כשנה. ביום שלישי האחרון ביצעתי צילום רחם והתוצאות יצאו מוצלחות בכל המובנים. לפי בדיקות נוספות שביצעתי בדיקת הורמונים, בדיקת זרע לבעלי, לטענת הרופא הבדיקות יצאו מוצלחות גם כן. ביום צילום הרחם נבדקתי ע"י הרופא והתברר שזהו יום הביוץ שלי כמובן קיימתי ימסי מין. אבקש לשאול מס שאולות: א. עברו כשלושה ימים ועדין ישנו דימים קל, האם זה הגיוני? ב. האם אחרי צילום רחם תקין, ישנו סיכוי גבוה לריון במיוחד זהו יום הביוץ שלי? ג. לאור כל הבדיקות התקינות ממה נובע חוסר ההצלחה להריון? תודה על תשומת הלב, שירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר .
פרופ' ראול אורביטו23/01/2009דימום קל לאחר צילום רחם יתכן. אמור לפחות ולשנות צבע לכהה ככל שעובר הזמן.
במידה ומתגבר- דמוי וסת, אזי יש לפנות למיון לבדיקה
יש סברה שבחודשים הראשונים שלאחר צילום רחם קיימת עליה יחסית בשיעור ההריו
כנראה אי פוריות על רקע בלתי מוסבר!
אנא פני לרופא מטפל להמשך הנחיות טיפוליות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי תוצאות צילום רחםנילי23/01/2009
שלום וברכה ד"ר בצילום רחם שעשיתי נתקבלה התוצאה הבאה: חלל הרחם בגודל, צורה ומיקום תקינים. אין פיגמי מילוי. חצוצרה שמאלית תקינה, הןדגם מעבר תקין ופיזור של חומר ניגוד בחלל הבטן. קיימת חסימה דיסטלית של חצוצרה ימנית. לפי הבנתי חצוצרה אחת חסומה לגמרי. בהנחה שהפרופיל ההורמנלי שלי תקין וכך גם בדיקת זרע של בעלי, מה אם כן, הסיכויים באחוזים להיכנס להריון באופן טבעי וספונטני? כלומר, אני יודעת שבכל מחזור קיים סיכוי של 25% להפרייה, כמה האחוזים הקיימים אצלי כרגע? ולסיכום, כמה זמן אתה ממליץ להמשיך לנסות ולהיכנס להריון באופן טבעי עד המיעבר לטיפולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה חד צדדית
פרופ' ראול אורביטו23/01/2009תשובה לשאלתך ועוד... תמצאי בפורום בצט עם רונן בעמוד 13 מתאריך 5 מאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבעיה שלימטי22/01/2009
ביום חמישי יש לי צילום רחם ואני דיי חוששת אני לפניי חתונה העיה שלי לפניי 3 שנים עשיתי 2 הפלות בהפרש של חצי שנה היום יותר משנה אני מנסה להיכנס ויש בעיה. הרופא נתן לי את הכדורים של החומצה ולאחר שלא היה שום תגובה אני נישלחתי לבידקת רחם רציתי לדעת קצת פריטים ומה ההשלחות של זה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם- הסבר
פרופ' ראול אורביטו23/01/2009ראי תשובתינו לפזית בעמוד 6, מתאריך 22 אוקטובר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת חצוצרה חסומהsos22/01/2009
שלום רב, יש לי כמה שאלות: 1.איך מסירים חצוצרה חסומה?? דרך ניתוח רגיל ( כמו קיסרי) או ויגינאלי? 2.מה הוא זמן ההחלמה? האם הוא מצריך אישפוז יותר מיום אחד? 3. ומתי אפשר להתחיל ב IVF אחרי ההסרה? תודה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה חסומה
פרופ' ראול אורביטו22/01/20091) בלפרוסקופיה- חתכים קטנים בבטן דרכם מחדירים מכשירים לכריתת החצוצרה
2.) אישפוז בד"כ 1-2 ימים, תלוי במדיניות המחלקה, במנתח ובמורכבות הניתוח
3) אין כללים, להערכתי תוך 2-3 חודשים (זמן החלמת האגן)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפר צווארילילך22/01/2009
האם מי שעברה בשלוש הריונות תפר בכל הריון תצטרך גם תפר בהריון הרביעי או כל הריון לגופו דרך אגב הריון ראשון נפל בשבוע 16 ולאחר צילום אמרו צוואר רחם מקוצר האם בכל הריון אצטרך ? במקרה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפר צוארי
פרופ' ראול אורביטו22/01/2009בד"כ - פעם תפר צוארי תמיד תפר צוארי (על אחת כמה וכמה אם עברת מס' תפרים)
מציע שלגבי פרטים נוספים תפני לפורום המתאים העוסק בהריונות בסיכון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידרוסלפינגס ו- IVFשירי22/01/2009
שלום, אני בת 32, יש לי ילדה אחת מ IVF (הסיבות ל IVF היו אנדומטריוזיס ושחלות פוליציסיטיות). לאחר אחת ההזרעות שעברתי חליתי בדלקת באגן. מספר חודשים לאחר הדלקת הצלחתי להרות באמצעות IVF ויש לי היום ילדה בת שנתיים (לידה קיסרית). לפני חזרה לטיפולים ביצעתי צילום רחם ואלה התוצאות - לאחר הזרקת חומר ניגודי הודגם רחם קשתי בגודל ומיקום תקינים. אין פגמי מילוי, שתי החצוצרות מורחבות במידה ניכרת בחלקן הדיסטליים: סקרטוסלפינגס דו צדדי. אין פיזור של החומר הניגודי בחלל הבטן. האם היית ממליץ לכרות את החצוצרות לפני התחלת הטיפולים? האם יש סיכוי להיכנס להריון (באמצעות IVF כמובן) ללא כריתת החצוצרות? בתודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו22/01/2009כל נושא ההידרוסלפינגס דויין מס פעמים בפורום- אנא דפדפי לעמוד 3 לתשובה לנטע מ- 24 נובמבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםנילי19/01/2009
שלום! תוצאות צילום הרחם הראו כי חצוצרה שמאלית תקינה, ואילו בחצוצרה ימנית קיימת חסימה דיסטלית. לפני חצי שנה עברתי הריון חוץ רחמי, ומאז לא הצלחתי להרות (בדיקת זרע תקינה וביוץ תקין). מה זה אומר? ומהן אפשרויות הטיפול? האם ניתן לפנות לטיפול ב-IVF תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה
פרופ' ראול אורביטו19/01/2009יתכן ןהחסימה נובעת מעצם ההריון החוץ ריחמי שהיה (אם אכן היה באותו צד)
בד"כ במקרה של חסימה חד צדדית מנסים השראת ביוץ עם\ללא הזרעות למס' מחזורים ואם אין הריון עוברים ל-IVF
מציע שתיוועצי עם רופאך המטפל שמכיר אותך ואת מיכלול בעיותיך כדי שימליץ על אפשרויות הטיפול המתאימות לך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
שירי21/01/2009שלום דר' הרופא המטפל המליץ שמכיוון שהכל תקין (זרע, ביוץ וחצוצרה שמאלית תקינה), עדיין ישנם סיכויים טובים להיכנס להריון באופן ספונטני וללא טיפולים. והמליץ שנמתין עוד מספר חודשים. שאלתי היא, האם ביצית שיוצאת משחלה ימנית ונתקלת בחצוצרה חסומה, יכולה "לשנות כיוון" לעבר החצוצרה הימנית התקינה? מה הממוצע של חלוקת הביציות ימינה ושמאלה בטווח זמן של חצי שנה והאם יש לנו איזושהי שליטה או יכולת "לכוון" את הביצית......? (נראה לי שלא, אבל הייתי חייבת לשאול) תודה והמשך יום טוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביצית
פרופ' ראול אורביטו21/01/2009ביצית יכולה לנדוד לחצוצרה שניה
אין שליטה או יכולת לכוון ביצית, מאידך ניתן ע"י סונר לעקוב אחרי הצד המבייץ
לגבי שאלת הממוצעים- לא חושב שקיימים נתונים כאלה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה סתומהשמחה19/01/2009
היה לי פצע מוגלתי מדלקת בפתח הנרתיק ( שמאוד מאוד כאב) 4 פעמים בזמן ההריון , 3 פעמים הראשונים הייתי גרה בחול והרופאים השונים נקו אותו במרפאה בלי הרדמה עם אנטיביוטיקה) רק בפעם האחרונה בחודש תשיעי הרופאה בארץ החליטה לנקות אותו עם הרדמה מלאה.. והוא לא חזר... אבל שאלתי האם הפצע הדלקתי יכול להיות סיבה לסתימת החצוצרה ( גלו אצלי חצוצרה סתומה, והדבקות בחצוצרה שניה)... גם עברתי ניתוח קיסרי שהוא יכול להיות הסיבה . האם יכולים לגלות שיש לי דלקת בגוף דרך בדיקת דם רגילה - אם יש דלקת שיכולה להיות באגן?? (בספירת דם)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
פרופ' ראול אורביטו19/01/2009לא נראה לי שקיים קשר ישיר בין הפצע המוגלתי לסתימה בחצוצרות.
יתכן קשר בין דלקות באגן ל"סתימה" בחצוצרות.
בבדיקות דם רגילות ובכלל , קשה לאבחן דלקת באגן.
ניתן לקבל חשד עקיף במידה ותבחינים המעידים על דלקת או לחליפין, עדות לקיום חיידק בבדיקות דם או מהפרשות מצואר הרחם- נמצאים בבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שמחה19/01/2009תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה/
פרופ' ראול אורביטו19/01/2009בבקשה ובהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפ בצוואר הרחםחן19/01/2009
שלום, אשמח לקבל תשובה מהירה אתמול גילו לי במעקב זקיקים כי יש החזר סולידי בגודל של 6*15 מ"מ - ככל הנראה פוליפ, הבנתי שצריך לעשות היסטרוסקופיה ואם צריך אז גם כריתה של הפוליפ , אני בת 32 עדיין בלי ילדים - מנסה חהרות כעשרה חודשים, האם ההיסטרוסקופיה עלולה לפגום ביכולתי להרות בעתיד? האם יש אלטרנטיבות אחרות להיסטרוסקופיה ניתוחית?כמה נפוץ הניתוח הזה? תודה, מודאגת...:(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ
פרופ' ראול אורביטו19/01/2009הפוליפ כנראה ברחם ולא בצואר
הטיפול הינו היסטרוסקופיה- שגם מאבחנת וגם מטפלת
פעולה מאוד שכיחה עם סיבוכים יחסית מועטים\ נדירים בידיים מיומנות
הפעולה אמורה לשפר ולא לפגום ביכולתך הפיריונית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוליפ בתעלת צוואר הרחם
חן19/01/2009תודה, בסיכום הבדיקה כתוב במפורש - בתעלת צוואר הרחם נצפה החזר סולידי בגודל 6*15 היכול להתאים לפוליפ, מה שמוזר הוא שאני כבר 3 חודשים ברציפות נמצאת במעקב זקיקים - למה רק עכשיו ראו החזר סולידי לא כל כך קטן? הרי במשך 3 חודשים אני עוברת אולטרסאונד וגינלי, יכול להיות שזה לא פוליפ? מה הסבירויות? האם יעשו לי בדיקה וגינלית שוב לפני שיעשו היסטרוסקופיה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוליפ
פרופ' ראול אורביטו19/01/2009אם בצואר, הטיפול למעשה אותו דבר- היסטרוסקופיה לאיבחון ובהתאם למימצא- טיפול
כל היסטרוסקופיה מתחילה בבדיקה וגינלית.
לגבי למה נמצא רק עכשיו? אז או שהיה ורק עכשיו נוכחותו בלטה מהצואר, או לחליפין יתכן שהתפתח רק עכשיו!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
