מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות צילום רחםאביבית01/04/2009
שלום רב,
בבדיקת רחם שבוצעה התוצאות הן: חצוצרה שמאלית חסומה . מבנה רחם תקין מעבר ופיזור הומגוני בחלל הרחם חצוצרה ימנית תקינה.
מה הכוונה?
בעברי שני הריונות חוץ רחמיים בחצוצרה השמאלית עם הדרוסלפינקס בחצוצרה השמאלית.
האם כדאי לנסות שוב להקלט להריון למרות שיש בעיה בחצוצרה.
בבדיקת בבדיקת US האחרונה לא נצפה הידרוסלפינקס בחצוצרה השמאלית האם ההדרוסלפינקס יכול להעלם?
הרופא שלי אמר שכנראה הנוזל התנקז אך החצוצרה דבוקה.
האם יש מצב להדבקויות?
האם ניתן לזהות הדבקויות באגן ובחצוצרה בצילום רחם והאם צילום רחם יכול להפריד את ההדבקויות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה
פרופ' ראול אורביטו01/04/2009ההידרוסלפינגס וההריונות החוץ ריחמיים משמאל מעידים על חצוצרה עם תיפקוד לקוי.
יכולה לנסות להרות רגיל, סיכוייך להיקלט נמוכים ממצב תקין (אך קיימים)- וצריך לזכור שקיים סיכוי גבוה להריון חוץ ריחמי.
העדר הידרוסלפינגס מעיד על כך שכרגע אין נוזל בחצוצרה- יתכן שהתנקז\ נספג, יתכן גם שיחזור!!
יתכנו הדבקויות- צילום רחם יכול רק לרמז עליהן, ולא יכול להפריד אותם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילו רחם המשך....
אביבית01/04/2009ד"ר יקר תודה על תשובתך המהירה.
האם כדאי לנסות טבעי שוב ולבצע מעקב בטא במידה ויש קליטה של הריון או שעדיף לבצע לפרוסקופיה לבדוק את מצב ההדבקויות במידה ויש?
בעברי שני ניתוחים אחד בפתיחת בטן להוצאת מיומה והשניה קיסרי שבעקבות ניתוח זה החצוצרה כנראה נפגעה.
מה לדעתך כדי לעשות במצבי?
אני ממש רוצה הריון נוסף היות ואני כבר בת 37* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח
פרופ' ראול אורביטו02/04/2009בשלב זה לא חושב שהייתי ממליץ על ניתוח, אלא לנסות- טבעי ואח"כ השראת ביוץ
אולם- הנכון ביותר זה להיוועץ עם רופא הנשים שמכיר אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בעזרקאין לפני היסטרוסקופיהמיה01/04/2009
כמה זמן לפני הבדיקה עלי למרוח את המשחה, והאם ניתן למורחה בכל חלל הנרתיק (עד כמה שאני יכולה)? האם אוכל לבקש מהרופא למרוח גם באזור צואר הרחם?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרקאין
פרופ' ראול אורביטו01/04/2009כחצי שעה\ שעה לפני
ניתן לבקש גם מהרופא- אך לא יהיה כל כך יעיל. ניתן מאידך להזריק אילחוש מקומי לצואר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחםאיריס01/04/2009
אני בת 36 יש לי ילד מהריון ספונטני ותאומים בני 9 מהפריית מבחנה. אני מנסה להיכנס להריון ובבריור עשיתי צילום רחם. בתוצאה כתוב חצוצרה משמאל עדינה בחלק פרוקסמלי, בחלק דיסטלי קיים סקטולפינקס. לאחר לחץ לא הודגמה חצוצרה ימנית.אין מעבר של חומר ניגודי בחלל הצפק דו צדדי. אני סובלת מאנדרומטריוזיס שאובחן לפני ההריון הראשון.
מה אומרת התוצאה?האם יאשרו לי הפרית מבחנה? והאם הממצא פוגע באחוזי ההצלחה של ההפריה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו01/04/2009מדובר על חסימה דו צדדית- רחיקנית משמאל וקריבנית מימין
לאור סיפור של אנדומטריוזיס, בנוכחות הסקטוסלפינגס והריון IVF בעבר- קרוב לודאי שתזדקקי גם ל- IVF במחזור נוכחי
אנא, פני לרופא מטפל להמשך הנחיות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה על תוצאות צילום רחםמאיה31/03/2009
רחם: פגם מילוי בגוף הרחם משמאל.
חצוצרה ימנית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
חצוצרה שמאלית הודגמה עם מעבר ופיזור תקינים.
אין סימנים לאי ספיקת צואר הרחם.
להבנתי ה"פגם" מדבר על מעין צלקת ברחם.
עברתי גרידה לפני 9 חודשים בשבוע 8 לאחר שלא התפתח דופק. האם יתכן שתהליך זה יצר את הצלקת? מאז לא היה הריון, למרות שכל הנסיונות היו עם השבחת זרע, בדיוק כפי שנכנסתי להריון בתחילה.
האם יתכן כי הפגם המדובר הוא הסיבה לאי הכניסה להריון בכל החודשים הללו?
האם מומלץ לעשות בדיקת היסטרוסקופיה במצב זה?
מה האפשרוית המומלצות להמשך?
אפנה, כמובן, גם לרופא שמטפל בי, אבל חשובה לי דעתכם.
רוב תודות!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגם מילוי
פרופ' ראול אורביטו31/03/2009פגם מילוי יכול להעיד על מימצא תוך ריחמי- כמו פוליפ\ שרירן וכו'
כמובן שדרושה קורלציה של סונר
אם קיים מימצא אמיתי- יכול להשפיע על הסיכוי לכניסה להריון
הבדיקה הדפיניטיבית- הינה אכן היסטרוסקופיה- שגם מאבחנת ויכולה גם לטפל
אנא פני לרופא מטפל להמשך בירור\ טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם עוד ישנו סיכוי להריון?ד31/03/2009
שלום רב,
הייתי מעוניין לדעת האם עוד ישנו סיכוי להריון?
וסת אחרונה 02/03/09 ,
תאריך ביוץ (משוער) 18-19/03/09 ,
ביצוע הזרעה בתאריך 19/03/09
בתאריכים 26-29/03/09 היה דימום,
בתאריך 30/03/09 בוצעה בדיקת דם להריון (בטא-HCG) והתקבלה תשובה שלילית.
האם עוד ישנו סיכוי להריון? (למשל, השתרשות ברחם לאחר 12 יום ממועד ההפריה)
ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכוי
פרופ' ראול אורביטו31/03/2009בדיקת הדם נעשתה מוקדם יחסית ולכן לא בהכרח משקפת
רצוי לבצע בדיקת דם להריון כמותי לפחות שבועיים מהביוץ (הזרעה)
דמם שבוע לאחר הזרעה יתכן, ולא בהכרח שולל הריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חצוצרה חסומה באולטרסאונדשרונה31/03/2009
באולטרסאונד שגרתי נראה ממצא צמוד לרחם, ככל הנראה של חצוצרה, אשר חסומה משני צידיה.
באולטרסאונד לא ניתן היה לדעת האם מדובר בחצוצרה ימין או שמאל. הומלץ אולטרסאונד חוזר בעוד חודשיים, והומלץ להימנע מהריון לנוכח העובדה כי לא ברור באיזה חצוצרה מדובר. האם ניתן לטפל בדרך כלשהי כבר עכשיו? האם צפוי לחול שינוי במהלך החודשיים הקרובים? האם ניתן להיכנס להריון ספונטני במצב כזה או שמא קיים סיכון להריון מחוץ לרחם? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חצוצרה סתומה
פרופ' ראול אורביטו31/03/2009בנוכחות חצוצרה "סתומה"- ניתן להכנס עדין להריון (אם כי בשיעור מופחת)- במידה והחצוצרה השניה פתוחה
הסיכון להריון חוץ ריחמי מוגבר- אך עדין מרבית ההריונות הם תוך ריחמיים
לגבי אפשרויות בירור\ טיפול נוספים- רצוי להיוועץ עם הרופא המטפל האמון על הטיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים לפני צילום רחם- דחוף !!רמי30/03/2009
מחר אני מתעתדת לעבור צילום רחם ומאוד לחוצה מזה.
הרופא שלי המליץ לקחת נקסין, אני מעוניינת להוסיף גם חצי כדור קלונקס.
האם יש בעיה ב"קוקטייל" הזה? אני לא מעוניינת לקחת את הכדורים על בטן ריקה, מה אפשר/מומלץ לאכול לפני הצילום?
תודה רבה
מיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור
פרופ' ראול אורביטו30/03/2009נסין מקובל נגד כאבים- עדיף עם ארוחה קלילה
לגבי לונקס- רצוי לברר אם ה"קוקטיל" מקובל עם הרופא שרשם לך מירשם לקלונקס. בד"כ נקסין אמור להספיק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום רחםיעל29/03/2009
ביום חמישי עשיתי צילום רחם והתוצאות של הבדיקה היו:
רחם במבנה תקין, מילוי לא הומוגני של חלל הרחם, פגם מילוי כפוליפ/הדבקות בגוף הרחם, מעבר פיזור משני הצדדים, אינטרוזציה עם ומוגרם אגן.
למה הכוונה במילוי לא הומוגני של חלל הרחם? מה משמעות הפגם?
מה הסיכוי להריון ספונטני ואיך ממשיכים הלאה?
המון תודה,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו29/03/2009בצילום קיים רמז למימצא תוך ריחמי היכול להפחית את הסיכוי להריון ספונטני- בתלות בגודל המימצא.
אם אכן המימצא משמעותי- יתכן ויש מקום לבצע היסטרוסקופיה שגם תאבחן וגם תטפל במימצא.
פני לרופא מטפל על מנת לדון בתוצאות הצילום ובצורך בטיפול נוסף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר צילום רחםהילי26/03/2009
ביום שלישי בבוקר עשיתי צילום רחם ומאז ועד היום (חמישי בערב) יש לי דימומים אדומים בתחתונית וגם בניגוב לאחר הפיפי (ולא הפרשות חומות כפי שצויין שיש לאחר צילום רחם).
האם זה נורמלי? עוד כמה ימים עליי להמתין ובמידה וזה לא מפסיק ללכת לרופא?
אציין כי הדימומים אינם מלווים בכאבים או בחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו26/03/2009אם הדמם רק בניגוב\הכתמה ניתן להמתין עוד מס ימים (במהלכם ישנה צבעו לכהה)
אם מתגבר- בכמות של וסת או יותר- לפנות לבדיקה
כמובן שאם נלווים לדמם כאבים או חום- אז גם לבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך לשאלה קודמת...אנה26/03/2009
מצטערת שכחתי לשאול מה ההמלצות לגבי המשך טיפול לפריון....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצות
פרופ' ראול אורביטו26/03/2009לאחר סיום בירור המימצאים- ובהתאם למצבך\בן זוגך ומשך אי הפריון- צריך לשקול האם יש מקום להתחיל בטיפולי השראת ביוץ עם\ללא הזרעות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום וצינטוראנה26/03/2009
שלום וברכה. אני בת 36 לני כלודשיים עברתי לפרסקופה בשל אדומטריוזיס. לפני כחודש עברתי היסטרסקופיה ניתוחית להסרת פוליפים מהרחם.(לאחר שניצפו באבחנתית) בדוח הניתוח ההיסוסקופי כתוב שכל הנגעים הוסרו וצורפו צילומים של לפני ואחרי.
השבוע עברתי צילום רחם וצינטור וולהלן התוצאות:
מימין חסימה קריבנית
משמאל חסימה קריבנית
בוצעה הזרקה סלקטיבית משמאל עם מעבר ופיזור תקינים.
בוצעה רקלניזציה והזרקה סלקטיבית מימין עם מעבר ופיזור מופחת.
פגמי מילוי בחלל הרחם.
לאור העודה שערתי ניתוח לפני כחודש
האם ייתכן שפגמי המילוי בחללל הרחם נובעים מאוויר או מרקמה שנשארה מהניתוח? (כך לדברי המנתח)
האם ייתכן שבמהלך שלושה שבועות הופיעו פוליפים חדשים?
כמובן שאפנה גם לרופא המטפל אך אשמח לשמוע חוות דעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו26/03/2009פגמי המילוי מכוונים על מימצא תוך ריחמי, יתכן "אויר" או פוליפים.
מציע שתפני לרופא מטפל,
לנסות להסתייע בסונר למראה רירית הרחם מיד לאחר הוסת.
בהתאם למימצאים אלה ורביזיה חוזרת של הצילום- לשקול צורך בבירור נוסף (היסטרוסקופיה)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בהמשך לשאלתי- דימום לאחר צילום רחםהילי25/03/2009
כמה ימים אחרי צילום הרחם עלול להימשך הדימום וזה ייחשב כנורמאלי?
ואם הדימום נמשך מעבר לימים שציינת מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו25/03/2009אם נמשך מעבר למס ימים\מתגבר\ משתנה בצבעו לאדום\מלווה בכאב או חום- עליך לפנות לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומים לאחר צילום רחםהילי25/03/2009
רציתי לדעת מה הסיבה שלאחר צילום רחם יש הפרשות דמיות למספר ימים?
מהיכן הדימומים?מצוואר הרחם או מהרחם עצמו?
האם הרחם ניזוק במהלך הצילום וכתוצאה מכך קיימים דימומים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דמם
פרופ' ראול אורביטו25/03/2009ברוב המיקרים הדמם הוא מצואר הרחם, בעקבות תפיסתו או במעבר הקטטר בצואר
נדיר שמהרחם (ניתן לשאול את המבצע לגבי המקור)
בד"כ אין נזק לרחם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם- קביעת תור לד"ר טוגנדרייךאילנה25/03/2009
שלום, אני מבוטחת של הכללית מאזור השרון הצפוני.
רציתי לדעת האם ניתן לקבוע תור לצילום רחם אצל ד"ר טוגנדרייך במסגרת הקופה (או שלא במסגרתה)
תודה
אילנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם דר' טוגנדרייך - קופ"ח כלל
ד``ר דניאל טוגנדרייך25/03/2009מכון רנטגן של קופ"ח כללית:
ימי ג רחוב הרצל 34 ר"ג בין השעות 0800 ועד 1000 (לשים לב לא להגיע בערב חג או חג) אין צורך בהתחייבות יש צורך בהפנייה מרופא מטפל. אין צורך להרשם מראש - סדר הכניסה לבדיקה כסדר ההגעה למתקן.
את הבדיקה יש לבצע אחרי ווסת ובטרן יחסי מין (ע"מ שלא יהיה חשש שהבדיקה מבוצעת לאישה מעוברת).
בי"ח השרון פ"ת זימון תורים 9372222 -03 יש להצטייד בטופס התחייבות(17)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר צילום רחםלוטם24/03/2009
ד"ר שלום,
אני לאחר כריתה של שחלה וחצוצרה מצד ימין.
בצילום רחם שעשיתי לאחרונה , נראתה חסימה דיסטלית בחצוצרה השמאלית.
על אף זאת נכנסתי להריון (שהתברר בהמשך כלא תקין...).
האם יתכן הריון במצב שהחצוצרה היחידה שיש לי חסומה? האם תיתכן טעות בממצאי הצילום?
האם קיימים סיכונים בביצוע צילום רחם חוזר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפריה חוץ-גופית
פרופ' ראול אורביטו25/03/2009יתכן והחסימה לא מלאה- מה שמאפשר עדין פגישה בין זרע לביצית אך לא בהכרח השרשה תקינה ועם סיכון מוגבר (יחסי) להריון חצוצרתי.
מציע לוותר על צילום חוזר- ולעשות רביזיה של הצילום שעברת בעבר
אם אכן קיימת חסימה ואפילו חלקית בחצוצרה היחידה- יש לשקול טיפול בהפריה חוץ-גופית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



