מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פוליפיםמעיין16/03/2010
שלום,
מזה חודשיים שאני לא מצליחה לנשום דרך נחיר שמאל. כמו כן יש ירידה משמעותית בחוש הריח והטעם שלי.
הייתי אצל אף אוזן גרון שבדק אותי עם מצלמה ואמר שיש "רושם לפוליפים בחלל נחיר שמאלי נזופרינקס" ושלח אותי לCT במערות הפנים.
מה זה אומר? האם אצטרך ניתוח? מה דרכי הטיפול הנוספות?
תודה
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפים
ד``ר יהושע דנינו17/03/2010שלום מעיין
נא הפני שאלותייך לפורום א.א.ג מבוגרים.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנואיד מוגדל ושקדיםשירלי15/03/2010
שלום,
בתי, בת השנתיים, סובלת מהפסקות נשימה בשינה ונחירות, ישנה עם פה פתוח ונושמת מהפה. אובחנה, ע"י א.א.ג מומחה, לאחר צילום רנטגן, כסובלת מאדנואיד מוגדל והנ"ל הפנה אותנו למעבדת שינה על מנת לבדוק עד כמה הפסקות הנשימה חמורות ואז יקבל החלטה האם יש צורך בניתוח. יש לציין, שהרופא לא בדק את השקדים היות ובתי לא אפשרה לו. אתמול, בבדיקה נוספת אצל א.א.ג מומחה אחר, נאמר לנו שהאדנואיד אינו גדול והבעיה נובעת משקדים מוגדלים ובנוסף יש נוזלים באזניים. יש לציין שבתי מעולם לא סבלה מדלקת גרון/שקדים או דלקות אזניים ולא ניכרת בעיית שמיעה. רופא זה טען שאין צורך במעבדת שינה היות ואנו יודעים שסובלת מהפסקות נשימה, ונתן טיפול באמצעות ספריי סטרואידים לאף על מנת לנסות ולהקטין את השקדים והאדנואיד, כאופציה לא כירורגית. ביקש שנחזור לאחר כחודש לבדוק האם יש שיפור ובמידה ולא, ממליץ על ניתוח להסרת שקדים ואדנואיד.
שאלתי היא, האם יכול להיות שרופא אחד רואה אדנואיד והשני לא? האם יש טעם במעבדת שינה? האם הבעיה יכולה לחלוף עם הגיל ללא התערבות?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקדים ואדנואידים
ד``ר יצחק ענתבי15/03/2010שירלי שלום רב.
אחת הסיבות לניתוח שקדים, היא סיפור של הפסקות נשימה בשינה, אלא שגם כאן ההחלטה על הניתוח אינה גורפת, והיא תלויה בעיקר בחומרת ההפסקות כלומר בתדירות, ובמשך ההפסקות.
ביחס לנוזלים באוזניים (ללא דלקות אוזניים), גם כאן ההחלטה על ניתוח תלויה רק בחומרת ליקוי השמיעה והתפתחות השפה. (ד"א הסטרואידים לא מקטינים את נפח השקדים).
לאור הנאמר עד כאן, לפני ניתוח יש חובה (גם מבחינה רפואית ומישפטית) לבצע בדיקת שמיעה, ובדיקה במעבדת שינה.
באשר להבדלי האינטרפרטציה של הצילום, הדבר יכול להיות בהחלט, ולדעתי לא צריך לראות את גודל השקד השלישי, אלא את רוחב נתיב האוויר בלוע האף. בכל מקרה בו תהיה החלטה על כריתת שקדים, כדאי יהיה לנתח גם את השקד השלישי, (אלא אם קיימת התווית נגד).
שאלתך האחרונה היתה אם יש סיכוי שהכל יחלוף ללא ניתוח, התשובה יכולה להיות חיובית, אלא שיש לקחת בחשבון סיבוכים והרעות בהתפתחות של הילדה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דום נשימה והפרעה בקצב הלבמנסה לא לטעות14/03/2010
לבני בן ה-9 דום נשימה שגורם בין היתר להפרעה בקצב הלב.
מה משמעות הדבר?
האם לאחר כריתת השקדים והשקד השלישי הדבר מסתדר מאליו?
האם יהיה צורך בטיפול נפרד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דום נשימה
ד``ר יצחק ענתבי14/03/2010למנסה לא לטעות, שלום רב.
דום נשימה בשינה מפריע בעיקר בריווי החמצן בדם, ובאופן נדיר הוא גורם להפרעה בקצב הלב.
אין ספק שלאחר כריתת הגורם לדום הנשימה, שקדים בעיקר, יהיה שיפור מחד- באיכות השינה, ומאידך- בריווי החמצן.
אם הטיפול הכירורגי לא יפתור את ההפרעה בקצב הלב, יהיה צורך בבירור ניפרד לבעיה זו.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי טימפנוסקלרוזיסלאה14/03/2010
שלום רב!
לבעלי יש מחלה טימפנוסקלרוזיס. לאחרונה המחלה התפשטה והליקוי בשמיעה החמיר,
הוא מרכיב מכשירי שמיעה מזה שנים.
מה שכן, ישנו פחד מהתפשטות המחלה.
ברצוני לדעת איזה ניתוח מתאים לטיפול במחלה?
רופאים מסויימים המליצו על סטפדקטומיה ואחרים שללו,
יש המלצה לעשות ניקיון של חללי המסטואיד בניתוח מאסטודקטומיה.
שמענו גם על ניתוח טימפנופלסטיה.
בברכה,
לאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוטוסכלרוזיס
ד``ר יצחק ענתבי14/03/2010לאה שלום רב.
אתייחס בקצרה ביגלל שפורום זה עוסק בבעיות א.א.גרון בילדים!
המחלה היא הפרעה בתנועת עצמות השמע, ובכך "נחסם" גירוי הקול בדרכו לשבלול.
שיפור השמיעה אפשרי ע"י ניתוח החלפת העצם ה"תקועה", או ע"י מכשיר/י שמיעה.
פרטים נוספים לבטח תוכלי לקבל בפורום א.א.גרון.
איחולי בריאות לך ולבן זוגך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעולמירית14/03/2010
שלום,
בני בן שנה חלה לפני שלושה חודשים. במשך חודש הייתה לו נזלת ושיעול, הנזלת עברה אך מאז כבר שלושה חודשים כל פעם שהוא מתעורר משינה הוא משתעל עם ליחה. הייתי אצל רופא ילדים לפני כחודש שאמר שאין מה לעשות והכל נראה תקין. במקביל עשיתי לו בדיקת דם שמראה שיש איזושהי אלרגיה.
האם יש קשר בין הדברים? האם ניתן לבדוק זאת ולטפל בזה
תודה מראש
ליהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
ד``ר יצחק ענתבי14/03/2010ליהי שלום רב.
בהסברי כרופא א.א.גרון, לא אתייחס לאפשרות של שיעול ביגלל בעיות בברונכים ובריאות.
שיעול יכול לנבוע מגורמים אחדים בדרכי הנשימה העליונים, כמו, 1,גודש ברירית האף על רקע אלרגי, 2, הפרעה בנשימה דרך האף ביגלל שקד שלישי מוגדל ומיצר את נתיב האוויר בלוע האף,
3, הפרעה בסינוסים (נדיר בגיל זה), 4, החזר קיבתי-וישטי,(רפלוקס),
כל אלו אמורים להיבדק ע"י רופא א.א.גרון של בנך.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 2.5 - פוליפים + ירידה בשמיעהשרון11/03/2010
שלום רב,
לבננו בן השנתיים ו-5 ח' אובחנה ירידה בינונית בשמיעה - בבדיקת srt באוזן ימין 60 ובאוזן שמאל 50.
בנוסף, התגלו נוזלים באוזניים - בטימפנומטריה - bb- חוסר היענות דו"צ, תומכת בקיום מרכיב הולכתי.
בנוסף - בצילום נזופרינקס אובחן "הגדלה של האדנואידים, לחץ קל על עמוד האויר " (מצ"ב הצילום)
הילד לעיתים נוחר בשינה ולעיתים ישן בפה פתוח (לא תמיד).
בנוסף, בני מרייר הרבה, עד כדי לעיתים החלפת חולצות. מדבר סביר מאוד לגילו (די ברור, משפטים של 3 מילים)
מה המשמעות של כל אלה ? עד כמה חריפה הבעיה שלנו?
מהו הטיפול האופטימלי לאור הנתונים הללו ?
תודה רבה,
אם היסטרית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפים וירידה בשמיעה
ד``ר יהושע דנינו11/03/2010שלום שרון,
לבנך יש הגדלה של השקד השלישי ונוזלים באוזניים. הריור אינו קשור לממצאים הקודמים אלא קשור לבשלות מנגנון הבליעה.
לשם אימות הממצאים יש להתייעץ עם מומחה א.א.ג על מנת להחליט על הטיפול שקרוב לודאי יהיה כירורגי.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! ושאלה נוספת
שרון11/03/2010האם יש תחליף יעיל כלשהוא להתערבות כירורגית?
תודה רבה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה נוספת
ד``ר יהושע דנינו13/03/2010שלום שרון,
אין תחליף לכירורגיה של השקד השלישי. לנוזלים באוזניים יש טיפולים שיעילותם מגיעה לכ-50% הצלחה.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקד+ילד בן 1.10ליאת11/03/2010
שלום, בני בן שנה ועשרה חודשים, הוא סובל משקדים מוגדלים-כמעט נושקים,נושם מהפה+נחירות,נוזלים באוזניים וירידה בשמיעה- ימין-40 שמאל 25 טימפנוb דו צדדי.
מה המשמעות?
האם כדאי לנתח בגיל כל כך צעיר? או שרצוי להמתין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לנתח?
ד``ר יצחק ענתבי11/03/2010ליאת שלום רב.
השקדים המוגדלים והכמעט משיקים (או נושקים), אך ללא סיפור של הפסקות נשימה בשינה (אלא תלונה של נחירות), לא מחייבים את כריתתם !
נשימה עם פה פתוח - בין היתר- ניגרמת משקד שלישי מוגדל וכדאי לבדוק אותו.
מצב השמיעה אינו כה חמור, ואני מניח שבעונות השנה החמות, מצב הנוזלים באוזניים יישתפר,
וכך גם השמיעה. (חסרה לי התייחסות במכתבך על התפתחות הדיבור).
לאור כל אלה אין כל דחיפות בניתוח, שבהחלט יכול להמתין.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ברה לתינוקתליאור מרגלית11/03/2010
שלום רב,
ביתי בת 4 חודשים אשר נולדה פגית במשקל 1.300 עברה בדיקת ברה אשר הממצאים הם:
סף השמיעה באוזן - 75
סף שמיעה באוזן התיכונה - 40
לדעת הבודקת הפער הוא כתוצאה מנוזלים באזניים ובנוסף יש לה ליקוי שמיעה עיצבי.
האם יש סיכוי שלאחר ייבוש הנוזלים הבעיה תיפתר?
ובמידה ולא האם ליקויי השמיעה הנ"ל הפיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת BERA
ד``ר יצחק ענתבי11/03/2010שלום רב.
אכן על פי בדיקת הBERA, לבתך יש ליקוי שמיעה מעורב, דהיינו, יש מרכיב עצבי של כ 40 ד.ב. ואליו נוספת הפרעה הולכתית של עוד כ 30 ד.ב.
אין ספק שהסרת המרכיב ההולכתי בליקוי השמיעה יישפר את השמיעה, באופן משמעותי, אלא שיש לשים לב לליקוי השמיעה העצבי של 40 ד.ב. שהינו בעל משמעות ויש להתייחס אליו, גם בשלב זה של התפתחות הבת.
אציין שבחלק מהמקרים בדיקת BERA מאוחרת יותר יכולה לתת תוצאות שמיעה טובות יותר, וזאת
עקב הבשלה טובה יותר של מערכת השמיעה בגיל 8-9 ח'.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעה בילדה בת שנתיים וחציאפרת09/03/2010
שלום,
בעקבות דלקות חוזרות באזניים והצטברות נוזלים בבתי בת השנתיים וחצי , הופנו לעשות בדיקת שמיעה
עליי לציין שהיא מדברת מאוד יפה ומעולם לא הבחנו אצלה בקושי בשמיעה.
הבדיקה שנעשתה היא SRT בעזרת חפצים והתוצאות הן (ככל שאני יכולה לקרוא מתוצאות הבדיקה)
SRT ימין 25 שמאל 25
SRT BONE ימין 10/50.55 שמאל 10/50.55
נעשה נסיון להתניה עם PT אך הבדיקה לא הייתה אמינה
קלינאית התקשורת אמרה שיש ירידה קלה בשמיעה והפנתה לאאג.
האם עליי להיות מודאגת
תודה רבה מראש,
אפרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליקוי שמיעה.
ד``ר יצחק ענתבי10/03/2010אפרת שלום רב.
בתשובה לשאלה בסיפא של מכתבך, התשובה היא לא!! אין מקום לדאגה !!
יש לבתך נוזלים באוזניים וליקוי השמיעה עקב כך, הוא קל, ולא אמור להפריע בהתפתחות השפה והדיבור.
לא ברור ממכתבך כמה דלקות אוזניים יש בשנה, כי במקרה של דלקות חוזרות יש מקום לשקול הכנסת צינוריות איוורור, מפני שאין כלל ספק שבשעת דלקת ליקוי השמיעה הוא חמור הרבה יותר.
כדאי על-כן להיות במעקב רופא א.א.גרון ולוא לצורך מעקב אחר הדלקות באוזניים.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תפקיד השקדיםרוני08/03/2010
מהו למעשה תפקידם הרפואי של השקדים והשקד השלישי שכה מהר ממהרים להסירם.האם אין להם כל חשיבות רפואית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקיד השקדים
ד``ר יהושע דנינו11/03/2010שלום רוני,
השקדים והשקד השלישי הם חלק מהמערכת הלימפטית המשתתפת בהבשלת הכדוריות הלבנות. תפקיד השקדים והשקד השלישי בטל בשישים לעומת הנזק שהם גורמים כשהם מוגדלים.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוחדים מסיבוכיםרוני08/03/2010
דר דנינו שלום רב
לבתי בת ה-7 שקדים מוגדלים וכננאה גם שקד שלישי מוגדל.בעבר הומלץ ניתוח אך דחינו זאת משום הטבה בשמיעה.(תקינה לחלוטין).היום ,עקב הצלבה בלסת כתוצאה מלשון שאינה דוחפת מספיק את הלסת העליונה וחסימת אויר המליץ האורטודנט לשקול ניתוח מאחר ולא יוכל להציע יישור ללא פעולה זו.
כיצד ניתן להבטיח בעיות של שטף דם?האם ישנם ילדים שמועדים יותר לסיבוך מסוג זה?מאד מאד חוששים.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח שקדים
ד``ר יהושע דנינו11/03/2010שלום רוני,
דחיית ניתוח שקדים בגלל הטבה בשמיעה אינה מוצדקת משום שאין קשר בין השמיעה לבין ההפרעה של השקדים. חוסר תיקון מעבר האויר בגלל השקד השלישי המוגדל והשקדים המוגדלים יפריעו להצלחת הטיפול האורטודנטי ולכן המליץ האורטודנט על הניתוח.
במידה ותפקודי הקרישה תקינים והניתוח נעשה בצורה סבירה לא אמורים להיות שטפי דם, ילדים שלהם הפרעה בקרישה מועדים יותר לסיבוך מסוג זה.
סיבוכי הניתוח הינם באחוזים קטנים, הנזק באי עשיית הניתוח הוא בסבירות גבוהה. לכן ראוי שכל הורה יבחן את השאלה האם החששות שלו, שהם הגיוניים, סבירים ומובנים, יכולים להיות שיקול במניעת טיפול רפואי הולם מהילד. הערתי האחרונה אינה רפואית אולם היא מתבקשת.
אני מאחל לכם כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילד בן 4.7שני08/03/2010
הילד משתעל כבר חודשיים בבוקר משתעל במשך כחצי שעה ויותר עד שלבסוף כבר מקיא
ניסינו אינלציה ונטולין שום דבר לא עוזר
רופאת הילדים הפנתה לאף אוזן גרון ונקבע לי תור למחר אך הרופא חולה והתבטל התור עד לסוף החודש
איך אני יכולה להקל על הילד הוא מותש נרדם מוקדם בלי תאבון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול
ד``ר יצחק ענתבי08/03/2010שני שלום רב.
תופעת השיעול יכולה לנבוע מהפרעה בריאות-ברונכים, ואני מתאר לעצמי שרופאת הילדים "האזינה"
לריאותיו. מבחינת א.א.גרון שיעול יכול להיגרם גם מהפרעה בדרכי הנשימה העליונים, סינוסים, אף, שקד שלישי ולוע האף, ולזה יכול להינתן טיפול על-ידי הרופא המקצועי הבודק. אין להוציא מחשבון
גם בעיית רפלוקס, (המתאפיינת בהפרעה בעיקר בשעות הבוקר).
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמא08/03/2010
בוקר טוב
בני בן ה11 היום בבוקר היה לו ליחה חומה עם קצת דם קרוש בפינות הפה האם זה משהו שצריך להילחץ?
אשמח לתשובה מהירה
אמא לחוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם בפה
ד``ר יצחק ענתבי08/03/2010אמא שלום רב.
1, לא צריכה להיות לחוצה!!!
2, כדאי לפנות לבדיקת רופא א.א.גרון, לאתר את מקור הדם, שיכול להיות בגיל זה, מהאף, החניכיים
או הלשון, ועל פי המימצאים, לתת מענה לבעיה.
היה והמקרה של המימצאים המתוארים, לא יחזור על עצמו, אני מסופק אם הרופא הבודק יוכל לאתר את מקור הבעיה.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח שקדיםאינה08/03/2010
שלום,
בני בן 2.5 צריך לעבור ניתוח להסרת שקדים+פוליפים, הבנתי שהניתוח קשה וגם ההחלמה.
אני מבקשת המלצה למנתח מומחה מאזור המרכז.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר ארי דירוא מומלץ.
מנסה לא לטעות08/03/2010חפשי את האתר שלו....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי רק לומרשלי07/03/2010
תודה על כל היעוץ שנתתם לי כאן עד לפני כחודש וחצי ביתי כיום כחודש לאחר הניתוח שקדים שקד שלישי פוליפים וכפתורים באוזניים אחרי אישפוז בדנה לאחר חשד בזיהום הכל עבר הילדה חזרה לעצמה ואפילו התחילה בקצב מהיר להדביק חלק מן הפערים שצברה בהתפתחות כתוצאה ממחסור חמור בשינה שהיה לה (היתה מתעוררת יותר מ - 15 פעמים בלילה) היעוץ תרם ועזר ואפילו לעיתים אף הוריד את מפלס המתחים שהיו אצלי בתור אם חד הורית שהכל מוטל עלי כולל הרגעת הילדה ההרדמה והכל
שוב אחזור תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לשמוע פרטים נוספים
מנסה לא לטעות08/03/2010בת כמה הילדה?
במה זה בא לידי ביטוי?
תוך כמה זמן ניכר השיפור?
אנחנו באותו סרט. כרגע לפני ניתוח.
בדילמה לגבי המנתח ושיטת הניתוח.
גרים בצפון. מקווה שנסגור את העניין הזה כמה שיותר מהר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למנסה לא לטעות
שלי08/03/2010לדעתי אם הניתוח הוא מאסט זה לא יהיה טעות לעשותו ביתי בעת ביצוע הניתוח היתה בת שנה ועשרה חודשים אומנם אמרו לי שאת השקד השלישי לא מומלץ להוציא לפני גיל 3 אך יש יוצאים מן הכלל.
אם אומר שתיכף היה הכל בסדר זהו יהיה שקר גדול היה קצת סיבוך קל ואישפוז בבית חולים דנה לילדים (אישפוז של 48 שעות שהיו סיוט גם לילדה ניסתה לברוח מן המלחקה שם כל הזמן ורצתה להיות רק בחוץ ובצדק) השיפור החל אחרי שבוע וחצי בדרך כלל הניתוח עובר ממש בקלות וללא סיבוכים (אגב אצלי היא לא אוכלת בשר בכלל ומתברר שהיתה לה צניחת ברזל גם שהחלה לפני הניתוח) היום קיבלתי את הבת שלי בחזרה נקיה מנזלת לא משתעלת לא מחרחרת לא נוחרת ישנה הרבה יותר טוב בלילה ויש עוד הרבה שהיה קודם ועכשיו אין וזה הכי שווה בעיניי
אם חייבים לבצע את הניתוח אני ממליצה לא לדחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)








.jpg)
(1).jpg)
