פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזלת עם שיעול יבש מהגרון
    ורד
    22/02/2010

    בני בן 4 סובל מנזלת שגורמת לו לשיעול יבש ממושך מהגרון לפני שנתיים עבר ניתוח לכריתת פוליפים יש לו שקדים מוגדלים ללא אודם ודום נשימה יושן עם פה פתוח ברצוני לדעת האם מדובר על אסטמה כי מקבל בודיקורט וטרבולין מרופא ילדים בגלל השיעול היבש הממושך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת עם שיעול יבש מהגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת עם שיעול יבש

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום אוה,
    מחלת האסטמה שייכת לתחום של רפואת ילדים או רפואת ריאות ילדים, לכן אני ממליץ לך לפנות לפורום הרלוונטי בתחום.
    באשר לנזלת זו יכולה להיות קשורה לשקדים המוגדלים ויתכן שהיא קשורה לפוליפים שצמחו מאז שהסירו אותם לפני כשנתיים. באשר לדום הנשימה, והפה הפתוח בשינה אלו אמורים להיות מטופלים על ידי ניתוח של הסרת השקדים והפוליפים במידה וגדלו.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה והרפס
    טל
    22/02/2010

    שלום,
    לפני שנה בערך נדבקתי בהרפס (שפתיים) ומאז כל חודש יוצא לי,ממש עם המחזור.

    ברגע שהוא יוצא מתנפחת לי בלוטת הלימפה בגרון ממש מתחת ללסת..
    לזה כבר התרגלתי,

    אבל החודש קרה משהו מוזר והתנפחה לי גם בלוטת הלימפה מתחת לאוזן
    (הגולה הקטנה הזאת)

    האם יש סיבה להלחץ? או שזה יעבור כמו הבלוטה השניה שעוברת
    ברגע שההרפס עובר.

    אשמח לעזרה
    תודה
    טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת לימפה והרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה והרפס

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום טל,
    כיון שמדובר בפורום א.א.ג המיועד לילדים אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום המתאים.
    זה יכול להיות א.א.ג למבוגרים ו/או רפואת עור.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים עם מים באוזניים
    אריה
    22/02/2010

    בת שנתיים עם מים באוזניים נשלחה לבדיקת שמיעה ושם אובחנה ירידה קלה
    האם לגשת ישר לניתוח כפתורים או שמה לדוק טיפול קונבנציונאלי אחר או אוליי טיפול אלטרנטיבי
    נרות הופי
    לפני שניגשים לניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנתיים עם מים באוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים עם מים באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום אריה,
    הטיפול בנוזלים באוזניים מתחלק לטיפול תרופתי ולטיפול כירורגי. בדרך כלל מתחילים עם תרופות שאמורות לפתוח את התעלה שבין האוזן לגרון, חוזרים שנית על בדיקת השמיעה ובמידת הצורך שוקלים טיפול כירורגי.
    נרות ההופי אינם עוזרים לטיפול בנוזלים באוזניים והטיפול האלטרנטיבי של איירפופר אינו מתאים לגיל של ביתך.
    לכן אני ממליץ לך להיוועץ במומחה א.א.ג .
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף לילד בן שנתיים ושמונה ח
    גילי
    21/02/2010

    הבן שלי סובל מדלקות אוזנים חוזרות בתקופה האחרונה. בבדיקה של רופא א.א.ג נמצאו נוזלים באוזנים דבר שהעלה חשד אצל הרופא לפוליפים באף. נעשה לילד צילום רנטגן שבו נמצאו אנדואידים מוגדלים והרופא אמר שראה חסימה בזרימת האוויר בחלל האף. הרופא הציע טיפול במי מלח לחודש ואז לשקול ניתוח. האם כדאי למהר לניתוח בגיל כזה ,ומה ההשלכות של ניתוח?
    האם יש דרכי טיפול אחרות או שמצב כזה יכול לחלוף?
    האם אתה רואה קשר בין הדלקות החוזרות באוזנים לפוליפים באף?
    ושאלה אחרונה האם יש דרכים ליבש נוזלים באוזן כדי למנוע את הדלקות?

    מצורף הצילום. תודה מראש.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליפים באף לילד

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום גילי,
    לפי הצילום שצרפת מדובר בהגדלה ניכרת ומשמעותית של השקד השלישי (הנקרא גם הפוליפים), הגדלה הגורמת לחסימה ניכרת במעבר האויר דרך האף.
    הטיפול במצב זה הוא כירורגי בלבד, כלומר הסרת השקד השלישי בניתוח. ניתן לבצע את הניתוח מעל גיל שנה.
    השקד השלישי תורם לדלקות אוזניים חוזרות שכן החיידקים הקיימים עליו ובסמיכות לפתחי תעלות האוזניים המגיעות לגרון, יכולים ליצור זיהומים חוזרים ונשנים באוזניים.
    ניתן ליבש את הנוזלים על ידי תרופות. ההצלחה בטיפול התרופתי אינה באחוז גבוה ולכן מקובל לנקז את הנוזלים בניתוח שבו מסירים את השקד השלישי.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בעור התוף
    עדן
    21/02/2010

    שלום רב,
    בתי בת ה 4.5 סובלת מאז היותה בת חצי שנה מדלקות באוזניים. בעקבות כך קיים אצלה בשתי האוזניים חורים בעור התוף מה שגרם לירידה בשמיעה. באוזן שמאל 40 דציבלים ובאוזן ימין 30 דציבלים. רופא א.א.ג המליץ על ניתוח לסגירת עור התוף רק בגיל 7. אך הנני חוששת שהירידה בשמיעה תמשיך ותגדל מה שיפגע בתפקודה בגן ובמוכנותה לכיתה א'.
    באיזה גיל אפשר לבצע ניתוח לסגירת עור התוף, האם הניתוח מסוכן ומה אחוזי ההצלחה בניתוח כזה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חור בעור התוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בעור התוף

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום עדן,
    סגירת נקב בעור התוף מצליחה באחוז גבוה כאשר הנקב יבש במשך תקופה ארוכה מעל לחצי שנה. ישנן אסכולות שונות ביחס לגיל הרצוי לבצע בו את הניתוח. האסכולה המקובלת גורסת שמעל גיל 11-12 רצוי לקיים את הניתוח כי אז יש פחות נזלות, שיכולות לגרום לדחיית השתל ויש יותר סיכוי בגיל זה לשיתוף פעולה מהמנותח, בטיפולים הנדרשים לאחר הניתוח.
    בדרך כלל סגירת הנקב אמורה לשפר גם את השמיעה ובמידה ויש ליקוי שמיעה דו-צדדי, לעיתים מומלץ מכשיר שמיעה שישמש את הילד עד הניתוח.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינורית
    ירון
    21/02/2010

    ילד בן 8 עם צינורית באוזן ימין שקיימת כבר שנתיים וחצי וצריך להוציא אותה בניתוח בהרדמה מלאה כי יושבת ממש טוב ולא מראה סימני יציאה.
    באוזן שמאל נקב קטן שקיים כבר 6.5 שנים.
    הבנתי מהרופאים שבנקב לא מטפלים לפני גיל 11 אך השאלה שאני שואל היא כזו:
    אם בכל מקרה מרדימים ומוציאים את הצינורית מאוזן ימין ועושים מה שנקרא הטרייה לאחר הוצאת הצינורית ,האם לא כדאי לעשות את אותה פעולת הטרייה גם בצד שמאל היכן שיש נקב ? אולי יעורר את האיזור והנקב ייסגר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינורית

    ד``ר יהושע דנינו
    23/02/2010

    שלום ירון,
    לסגירת נקב שקיים 6.5 שנים בדרך כלל לא מספיקה פעולת הטרייה והיא אינה הטיפול המומלץ, שכן לעיתים הטרייה שכזו בלי טיפולים נוספים לסגירה עלולה לגרום להגדלת הנקב.
    ההטרייה מומלצת באוזן שבה מוציאים את הצינורית ושם הסיכוי להצלחה הוא טוב.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בספריי Dry Ears לילד עם פקקי
    שלומי
    19/02/2010

    שלום,
    אני מעוניין לדעת האם ניתן להשתמש בספריי Dry Ears לילדבן שנה וחצי שיש לו פקקים באזניים?
    האם יש השפעה לכך שיש פקק?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה וניקוי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/02/2010

    שלומי שלום רב.
    התכשיר Dry Ears Spray, מיועד לאידוי וזירוז ייבוש האוזן ממים (רק מים), לאחר רחצה, בריכה, וכו'. התכשיר במפורש אינו להוצאת פקקי שעווה מהאוזניים.
    בגיל בנך, כדאי מידי פעם לבקר רופא א.א.גרון לניקוי הפקקים, על-פי התדירות בה הם מופיעים. יש לזכור שדלקות האוזניים בילדים הינן ברובן, דלקות אוזן תיכונה, שאינן ניגרמות ממים מבחוץ !
    אין לי ניסיון מוכח ביעילות התכשיר המדובר, אני ממליץ לבוגרים להם יש רגישות למים באוזניים להשתמש במייבש שיער, שהינו מספיק אפקטיבי, (ואולי יותר בהתכשיר) .
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ד"ר יצחק ענתבי

    שלומי
    20/02/2010

    תודה על התשובה, אבל בכוונתי שלילד יש פקקים התכוונתי שהילד עבר ניתוח השתלת צינוריות בעור התוף ע"מ לנקז נוזלים מהאוזניים.
    לילד בפירוש אין פקקי שעווה אך הוא סובל רבות מבעיות באזניים, לרבות מסטואידיס.
    ניסינו לשים לו אטמים נגד מיים אבל הוא משתולל ומוציא אותם (כנראה מהטראומה שהוא עובר עם האוזניים), שמעתי שיש את הספריי הזה והוא יכול להוות אפשות טובה אבל אנחנו לא יודעים אם הוא בטוח לשימוש אצל ילדים והאם ניתן להשתמש בו למרות שיש כפתורים (צינוריות) לילד.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעות קטנה זה לא פקקים זה כפתורים

    שלומי
    23/02/2010

    היי לילד יש כפתורים לא פקקים,
    השאלה האם מותר להשתמש בספריי למרות הצינוריות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Dry Ears

    ד``ר יצחק ענתבי
    23/02/2010

    שלומי שלום רב.
    העובדה שלילדך צינוריות איוורור (כפתורים), רק מחזקת את מה שכתבתי בתשובתי ראשונה,
    כאמור הסתייגתי מהתועלת בו.
    מאחר והילד מתנגד לאטמי אוזניים, ניתן לנסות להשתמש בצמר-גפן מרוח בווזלין, או צמר גפן
    העטוף בניילון הנצמד, כל זה עד להשתחררותו מטראומת הניתוח.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת "שקד שלישי "
    אביב
    17/02/2010

    בני בן ה 4 מועמד לניתוח שקד שלישי וצינוריות אוורור. יש ירידה בינונית בשמיעה (40db) ונוזלים באוזניים.
    האם הסרת "שקד שלישי" ללא צינוריות יכולה לפתור את הבעיה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח להסרת "שקד שלישי "

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נולים באוזן ושקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    17/02/2010

    אביב שלום רב.
    בד"כ הניתוח המתוכנן נועד לשפר באופן ישיר ומהיר את ההפרעה, ובמקרה של בנך הבעיה היא ליקוי שמיעה בחומרה משמעותית בקבלת גירויים שמיעתיים.
    הסרת השקד השלישי (בנוסף לצינוריות), במקרה של נוזלים באוזניים יכולה לשפר את המצב, ולהביא לידי כך שהסיכוי להישנות נוזלים באוזניים - יפחת.
    מצב הפוך של כריתת השקד השלישי במקרה של נוזל באוזניים לא יכול להבטיח שיפור בשמיעה,
    וחבל, כי ייתכן שיהיה צורך בהרדמה נוספת לאוזניים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות
    אור
    17/02/2010

    בני בן 11.5 חודשים. לפני 4 חודשים נכנם לגן ומאז חלה 5 פעמים בדלקת אזניים וטופל באנטיביוטיקות שונות, מוקסיביט,אנזיל,אוגמנטין.
    1) אני מאוד חוששת שמה נגרם לו נזק. האם החשש מוצדק?
    2) מה השלב הבא? האם ניתוח?
    3) החלטנו לנסות טיפול הומאופטי כי אני מאוד חוששת מהאפשרות של הניתוח, מה דעתך? האם יש מקום לנסות גם הומאופטיה או שאני מבזבזת זמן יקר ?

    ייעץ לי בבקשה מה כדאי לנו לעשות, אני אבדת עצות!
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות חוזרות.

    ד``ר יצחק ענתבי
    17/02/2010

    אור שלום רב.
    דלקות בגיל זה באוזניים הינן שכיחות ביותר, אלא ש 5 פעמים ב 4 ח' זה באמת יותר מדי.
    בד"כ נהוג לטפל בטיפול אנטביוטי, ועל פי תוצאות הטיפול המלא, לשקול המשך טיפול מונע.
    לשאלותייך. אין חשש לנזק שמיעה עצבי, ובלתי הפיך, אך יש כן לקוי שמיעה הולכתי זמני, שיכול להפריע בהתפתחות השפה והדיבור.
    טיפול כירורגי אינו מוצא מהחשבון, אלא שהוא יהיה כדאי רק במקרה של כשלון הטיפול אותו ציינתי בתחילת התשובה.
    לאור 2 תשובותיי הראשונות, ולאור החשש מניתוח, אין כאן כל עניין של "ביזבוז זמן יקר", ובהחלט ניתן יהיה לשקול ניתוח רק לאחר הטיפול ההומאופטי.
    כדאי לעשות הכל בדעה ובעצה צלולה, איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב מתמשך באוזניים.
    ליאור
    16/02/2010

    שלום ,
    אני DJ ומנגן במסיבות.
    אני כמעט תמיד שומר על האוזניים שלי (אוזניות בעלות אטימות , אטמי אוזניים , כשאני לא עובד אז אני משתדל לצאת לכמה דקות לבחוץ וכ''ו)
    ביום חמישי האחרון עבדתי כרגיל עם אטמי אוזניים והכל , היו כמה חלקים שהייתי צריך להוריד את אטמי האוזניים ואני יודע שנחשפתי לעוצמה חזקה של סאונד.
    בסוף המסיבה לא סבלתי מכלום והרגשתי הכל בסדר (למרות חבר שהיה בלי אטמים שכאב לו קצת)
    אבל ביום שישי בבוקר היו טיפה כאבים ופשוט נשמרתי מרעש. עבר כבר כמעט שבועה ואני עדיין מוצא את עצמי נשמר ממוזיקה ולא שומע אפילו במחשב , כשאני מתחיל לשמוע יש לי קצת כאבים.
    אם אני לא שומע כלום אז לא כואב לי , אבל היה לי 2 מקרים שפתאום אני מרגיש באוזן דקירה כזאת חזקה ואחריה עוד כמה קטנות ואז זה נעלם.
    אשמח לדעת מה כדאי לעשות , ואם יש עוד עצות איך להישמר ומה לעשות אני אשמח מאוד , זה חשוב לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב מתמשך באוזניים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    16/02/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בן 16 זה נחשב ילדים או מבוגרים?

    ליאור
    16/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה להודעה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    17/02/2010

    ליאור שלום רב.
    בהיותך בן 16, ובמסגרת עבודתך כ DJ,
    הינך מוגדר כמבוגר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יובש ודימומים באף
    סנוצקה
    15/02/2010

    בתי בת 9 סובלת מיובש ודימום מהאף בתקופות של שרב ועונות מעבר. נבדקה אצל אף אוזן גרון והבדיקה היתה תקינה. (2 נימים פתוחים שכרגע הומלץ לא לנתח אלא לשמור על הלחות באיזור) אנו משתמשים בוזלין לשמירת הלחות והוא מאוד יעיל. אולם הבנתי לאחרונה שהוא נשאף לריאות ולכן הייתי מעוניינת להחליפו במשהו טבעי ופחות מזיק. הומלץ לי ע"י נאוטרופט למרוח אלוורה ג'ל. שאלותי הן :
    א. האם אלוורה ג'ל אכן עוזר למניעת יובש ודימום מהאף ?
    ב. האם ניתן להשתמש באלוורה ג'ל אצל ילדים (גילאי 6 ו-9)
    ג. באיזו תדירות מותר למרוח ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יובש ודימומים באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום באף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/02/2010

    סנוצקה שלום רב.
    את הווזלין יש למרוח בקדמת הנחיריים, ולעסות טוב, ואין כל סיכוי שהחומר יגיע א הריאות !
    מאחר והטיפול באף עם הווזלין יעיל ולא הייתי עובר לאלוורה, אם בכל זאת את כן מעוניינת לעבור, אין מניעה בגילאים המצויינים, להשתמש בג'ל זה, ומספיק פעמיים ביום.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים "סמויה"
    לאה
    15/02/2010

    שלום

    בני בן 2.5 עבר בדיקת שמיעה לאור חשד שלי שאינו שומע טוב. בדיקה יצאה לא תקינה.
    אצל אף אוזן גרון נמצאו נוזלים באוזניים ודלקת.
    לילד אין חום, אי שקט או שום סימפטום נראה לעין שכואב לו.
    האם יש דבר כזה דלקת ללא שום סימפטומים וללא כאב?
    איזה טיפול נותנים לסוג כזה של דלקת?

    תודה מראש
    לאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים "סמויה"

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת סמויה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/02/2010

    לאה שלום רב.
    נוזלים באוזן הינם מאוד שכיחים בגילאים אלו, ויותר בתקופות החורף והקור. מאחר ולבנך אין כאבים
    או חום לא מדובר בדלקת אוזן, אלא בנוזלים המפריעים בהולכת גל הקול אל האוזן הפנימית
    וכתוצאה מכך ירידה הולכתית בשמיעה.
    אינך מציינת את מצב השמיעה, ובמקרים מסויימים כדאי יהיה לבצע בדיקת שמיעה חוזרת, לחומרת השמיעה תהיה המדד היחיד אם יש צוך בטיפול (כירורגי- צינוריות במקרה של ליקוי חמור) .
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע מהפה לאחר ניתוח אדנואידים?
    אמא
    14/02/2010

    שלום
    בתי-בת שנתיים וחצי, 4 ימים לאחר ניתוח להסרת שקד שלישי בשל הפסקות נשימה חמורות בשינה.
    אתמול /שלשום התחיל ריח רע מהפה שלא חולף עם צחצוח השיניים.
    האם יש קשר לניתוח?
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע מהפה לאחר ניתוח אדנואידים?

    ד``ר יהושע דנינו
    14/02/2010

    שלום אמא
    ריח רע מהפה יכול להיות מנזלותשיורדות מאחורי האף,או חניכיים שיניים, מבסיס הלשון,או מהשקדים,או מהקיבה.
    לשם איבחון מציע לפנות למומחה א.א.ג
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטריוין
    תחושת אף סתום
    14/02/2010

    אני נושמת מהפה, אני רוצה לשנות את ההרגל הזה ולנשום רק מהאף.
    הרופא א.א.ג אמר לי להתרגל לנשום מהאף.
    הייתי מעוניינת לדעת איך מתרגלים לזה?
    בנוסף יש לי כונכיות מוגדלות והרופא לא המליץ לבצע ניתוח.
    רציתי לדעת עם התרופה אוטריוין יכול לשנות את המבנה של הנחריים באף?
    בנוסף האם יש תרופה יותר יעילה ופחות מזיקה לקונכיות מוגדלות שחוסמות את האויר כל פעם בנחיר אחר מלבד אוטריוין הממכר.
    אני לא מדברת פה על אלרגיה אני מדברת על תחושת אף סתום , שצריך למצוא פתרון תרופתי ולא נתוחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטריוין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוטריווין

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/02/2010

    שלום רב לאלמונית.
    אתייחס בקצרה לבעייתך כי אין לי נתונים על גילך, והאם פורום זה מתאים לך.
    גודש בריריות הכונכות באם טיפול תרופתי אינו משפר את הנשימה, יש דרך טיפולית כירורגית (מצריבה, דרך קולשין, ועד כריתה מלאה).
    ניסיון לשנות את צורת הנשימה באף סתום לא יצליח מעולם ! לא מדובר בהרגל אלא בצורך פיזיולוגי נשימתי.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה באוזניים
    אני
    14/02/2010

    שלום רב,

    בתי בת השש התלוננה מספר פעמים בזמן שקמה בבוקר מהמיטה כי אינה שומעת. לאחר מספר דקות הפקק היה משתחרר והכל היה רגיל. אני מתארת לעצמי שמדובר אולי בכניסת מים לאוזניים.

    גם אני סובלת מזה מפעם לפעם.

    בנוגע לבתי - לאחרונה יש לי הרושם כי היא לא תמיד שומעת כאשר אני מדבר אליה. אלא אם כן היא קשובה אלי. אך אם למשל היא במחשב ואני קוראת לה. לא תמיד היא שומעת אותי אלא אם כן אני מרימה את קולי.

    כשאני מקריאה לה סיפור במיטה לפני השינה אז היא שומעת הכל.

    מה לדעתך הבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה באוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת שמיעה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    14/02/2010

    אני שלום רב.
    תלונה של אטימות באוזניים ברגעים הראשונים לאחר שינה, מצביעה על שעווה שבתנוחות מסויימות גורמת לחסימה של תעלות השמע, ומשיכה קלה של האפרכסת משחררת את החסימה.
    הרושם שלך שיש גם הפרעת שמיעה חייבת להבדק ע"י רופא א.א.גרון, ובעקבות בדיקתו, ופינוי השעווה (אם יש), יהיה צורך גם בבדיקת שמיעה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    14/02/2010

    שלום אני
    לפי סיפורך יתכן ויש לביתך שעווה באוזניים.
    ממליץ להבדק אצל מומחה א.א.ג שיאבחן וימליץ על בדיקת שמיעה לפי צורך
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום