מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לפני ניתוח כפתורים (צינוריות)גבי01/02/2010
בני בן 4.5 שנים. בגיל 3 עבר ניתוח צינוריות, אשר במשך הזמן נפלו.
במס' בדיקות שמיעה שונות נמצא כי קיימת, ירידה של 40 דציבל בכל אוזן וכי יש נוזלים בשתי האוזניים.
קיים איחור שפתי קל ובהגית הברות מסוימות.
לא סובל מנחירות ומדלקות באוזניים.
טיפול תרופתי "לייבוש הנוזלים" לא הצליח.
רופא א.א.ג ממליץ לחזור על ניתוח הצינוריות.
האם קיימים פתרונות אחרים לפני ביצוע ניתוח נוסף (חוששים מההרדמה)?
כמו כן הבן סובל מדמעת בעין ימין. האם יתכן קשר בין הנוזלים באוזניים לדמעות?
תודה רבה על התייחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח צינוריות חוזר.
ד``ר יצחק ענתבי01/02/2010גבי שלום רב.
אכן ליקוי השמיעה הזה ושיבושי ההיגוי מצריכים ניתוח צינוריות חוזר, ניתן לנסות טיפול במכשיר
אירפופר, ואם הטיפול ישפר את מצב השמיעה לבטח תחסך ההרדמה הכללית.
אין קשר ישיר בין דמעת היתר, לנוזלים באוזניים, הסיבות לדמעת גם מהבחינה האנטומית שונות מאלו של נוזלים באוזניים.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת שמיעהגלית01/02/2010
שלום רב
בני יעלה לכיתה א' בשנה הבאה, האם כדי לעשות בדיקת שמיעה לפני עליה לכיתה א' ?
יש לציין שאני לא חושבת שיש בעיית שמיעה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמיעה.
ד``ר יצחק ענתבי01/02/2010גלית שלום רב.
עצם העלאת השאלה מצביעה על חוסר בטחון ששמיעת בנך תקינה לחלוטין, ונניח שכן, מה תפסידי אם תבצעי לו את הבדיקה? שהרי אם היא תקינה, תהיי רגועה, ואם יש ליקוי כל שהוא, ניתן יהיה לטפל בו לפני כניסה לכיתה א'
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת נשימה חסימתית ברגה קשה לילדגל01/02/2010
בני בן 7 וחצי. בעבר: ניתוח שקד שלישי + כפתורים (עקב נחירות, נוזלים וירידת שמיעה של 40 בכל אוזן - הבעיה הזו נפתרה) הנחירות נמשכו ולאחרונה אף התעצמו.
בבדיקת סיב אופטי - לא גדל השקד השלישי.
נשלח למעבדת שינה: התוצאות לא טובות: 119 אירועים חסימתיים מתוכם 49 אפנאות, ממוצע של 6.9 בשעה, חלקן לוו בירידה של עד 83% בריווי החמצן בדם. בנוסף כתוב שהיו: 15.1 יקיצות בלילה (ישן 8:36 שעות בפועל - רק 6:40) וכן כתוב: תקופות של היפוונטילציה עם ירידת סטורציה של 88%-90% ותקופות ממשוכות של נשימה פרדוקסלית.
שורה תחתונה רשום הפרעה בדרגה קשה וכן המלצה להתערבות ניתוחית דחופה.
אני מבינה שמדובר בניתוח שקדים ושאולי ואין מנוס ממנו?. ממנו אני מאד חוששת בגלל הסיבוכים אני יודעת שיש שיטות שונות השאלה אם במצב כזה של הפרעה השיטות הללו מתאימות (קובלציה?) או שעדיף ניתוח בבית חולים עם ניטור מלא בשיטה הרגילה? הפחד שלי זה הדימומים.. וההחלמה וזה פשוט מדיר שינה מעיני.
סליחה שהארכתי וממתינה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה דילגו עלי
גל01/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדום נשימה בשינה.
ד``ר יצחק ענתבי01/02/2010לאמא השואלת שלום רב.
לאור תוצאות הבדיקה במעבדת השינה, אין ככל הנראה מנוס מניתוח נוסף לכריית השקדים, ובאותה ההזדמנות גם לבדוק את השקד השלישי (שמא גדל שוב).
הטכניקות הניתוחיות :קובלשין, הרמוניק סקלפל, וניתוח דיסקציה רגילה של השקדים. בקובלשין יש הקטנה של מסת השקדים, ולא מדובר בכריתה, בהרמוניק סקלפל יש פחות דימומים, אך לא מעט בצקות. השיטה נתונה בידי המחלקה או הרופא המנתח.
בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש קשר בין ניתוח שקדים להפרעותרוזה31/01/2010
בבלוטת התריס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר
ד``ר יצחק ענתבי01/02/2010רוזה שלום.
לא, לא קיים קשר, והשיקול בכריתת השקדים, או טיפול בהם, הוא לגופו של השקד .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקד בולטליהי31/01/2010
שלום, בתי בת 6 ולאחרונה שמנו לב שיש לה שקד בולט לכיוון חלל הפה. בהתייעצות עם רופא המשפחה הוא טען שאין צורך לעשות דבר ואילו מומחה א.א.ג. טוען כי יש לעשות ניתוח ולהוציא את השקדים שכן שקד זה חוסם לה את מעבר האויר ולכן היא עם פה פתוח כל הזמן ונוחרת בלילה. מה לעשות? האם אתה יכול להמליץ על רופא א.א.ג. שאינו ממליץ על ניתוח כשגרה? אנחנו רוצים חוות דעת שנייה אצל רופא מומחה. הבנו שאם מסירים את השקדים, במקרה של זיהום חיידקי כמו סטרפטוקוק, אין "חומת הגנה " ראשונה והחיידק ינדוד "דרומה". תודה מראש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקד בולט.
ד``ר יצחק ענתבי01/02/2010ליהי שלום רב.
חוסר סימטריה בולט ולזמן ממושך בין 2 השקדים, מצריך מחשבה לכריתה לצורך ביופסיה.
שקדים גם אם הם גדולים, אך אינם גורמים להפסקות נשימה בשינה, אין צורך להוציאם.
הנחירות בלילה אינן תוצר של השקד הבולט, אלא של הפרעות אחרות בזרימת האוויר.
אינני מכיר רופא א.א.גרון "שממליץ על ניתוח כשיגרה"
באשר לחומת ההגנה מפני נדידה דרומה, מעבר לשקדים אלו, ולזה השלישי, קיים שקד נוסף ודי
גדול, בדמות בסיס הלשון, ולכן אם יש צורך רפואי לכרות את השקדים, החשד מנדידה דרומה, אינו שיקול.
איחולי בריאות שלמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזן חמה ואדומהגיא30/01/2010
שלום רב,
התופעה עד כמה שזכור לי קורה באופן רנדומלי, ללא קשר ישיר למשהו.
לאחרונה (כמה חודשים האחרונים), התחלתי בנטילת מולטיויטמין של GNC לנערים, בסך הכל זה לא גרם לבעיות ואולי אף תרם בכללי, המנה היומית היא בעיקרון 3 כדורים קטנים, יוצא שרוב הזמן אני לוקח במכה 2 כדורים קטנים ולאחר מכן כדור נוסף בהמשך היום.
לאחרונה שמתי לב שאחרי נטילת 2 הכדורים ביחד כרגיל, מידי פעם האוזן שלי מתחממת ונהיית אדומה, כמובן שאצלי זאת תופעה די מוכרת שקורה לי בלי שום קשר לדברים בדרך כלל, לעיתים סתם שאני שם ג'קט שמקרין חום על האוזן, עד כמה שזכור לי זה רק אוזן ימין בדרך כלל, אך יתכן מאוד שאני טועה וזה משתנה או קורה ב2 האוזניים לסירוגין.
אני שוב רוצה להדגיש שזה קרה לי המון פעמים בעבר, בלי קשר למולטיויטמין ובדרך כלל לפי הנחתי עקב ג'קט שהקרין חום על האזור.
אם יש צורך להדגשה אני נער בן 15.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארצה להוסיף להודעה הראשית
גיא30/01/2010יש לי גם הצטברות של נזלת לפעמים, כנראה נזלת אלרגית, ללא מחלה, שגורמת לעיתים לכאבים שדומים לתופעות סינוזיטיס, אם זה יכול להיות קשור לתופעה של האוזן האדומה והחמה שהזכרתי, רק רציתי להוסיף מידע שיתכן ויהיה חשוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח צינורית באוזן והסרת שקדיםתמי ח.30/01/2010
שלום ד"ר דנינו
לאחרונה הגעתי עם ביתי בת ה- 10 אליך עקב ירידה בשמיעה באוזן ימין
לאחר בדיקתך ולאחר שעיינת בתוצאות בדיקת השמיעה ובדיקת הנוזלים המלצת על ניתוח באוזן להשתלת צינורית לתקופה של שנה עד שנתיים + ייתכן שגם הסרת השקדים
כשהיתה בת 4.5 נותחה כבר על ידך והושתלו לה צינוריות בשתי האוזניים + הוסר שקד שלישי
שאלותיי:
1. אנו חוששים מניתוח בהרדמה מלאה: האם הניתוח הכרחי? האם ישנה דרך אחרת לניקוז הנוזלים באוזן?
2. ובמידה ואיננו מנתחים - מהם הסיכונים?
3. קראתי שלקראת גיל ההתבגרות הבעיה אמורה לחלוף מעצמה: האם נכון? והאם לא כדאי לחכות?
4. מהי הסבירות שגם לאחר הניתוח בעית השמיעה תישאר? תחזור על עצמה בגיל מאוחר יותר?
5. האם תוכל לתת הסבר קצר על תהליך הסרת השקדים - ומהם הסיכונים הכרוכים בכך? האם ייתכן שיגדלו שוב בהמשך?
אודה על תשובותיך
האמא הדואגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח צינורית באוזן והסרת שקדים
ד``ר יהושע דנינו01/02/2010שלום תמי
1.ישנם טיפולים ללא ניתוח אך כנראה הם לא מתאימים לביתך ,אם נאמר שדרוש ניתוח.
2.יכול להיות החמרת מצב,או יגרמו נזקים בלתי הפיכים.
3.בד"כ חולפים ,אך לא בכל המיקרים כמו אצל ביתכם.
4.סיכוי קטן מאד.
5.שקדים לא גדלים מחדש ,כמו השקד השלישי.הניתוח בהרדמה כללית,15-20 דקות,הסיכון העיקרי הוא דימום.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעהסיון28/01/2010
בני בן השלוש בריא בדרך כלל ברוך השם
אך לאחרונה יש לו ירידה בשמיעה לפני כשבועיים היה לו כאב אוזניים בלילה שטופל עי נורפן ועבר כבר למחרת בבוקר
כרגע הילד קצת מצוננן עם אף סתום
אך הירידה בשמיעה מורגשת ששואל מה מה כול הזמן
איך לפתע אחרי כאב אוזניים שעבר ללא בעיה רפואית מיוחדת יש פתאום ירידה בשמיעה
האים יתכן שללא דלקות אוזניים יכול להיות לו מים באוזניים וירידה בשמיעה
בבדיקת שמיעה אכן אובחן ירידה בשמיעה וקצת מים באוזניים
מה שמטריד אותי איך היתכן ירידה פתהומית כזו בשמיעה
בתודה מראש סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בשמיעה
ד``ר יהושע דנינו28/01/2010שלום סיון
דלקת אוזן שחולפת מותירה בחלק מהמקרים נוזלים באוזן, שהם התפליט הדלקתי שעבר סטריליזציה בריפוי של הדלקת.
נוזלים באוזניים מפריעים למעבר גלי הקול ולכן גורמים לליקוי שמיעה.
הליקוי ניתן לטיפול על יד תרופות ובמידה והליקוי לא משתפר ניתן לנקז את הנוזלים בניתוח.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקוי שמיעה בינוני - כיצד לטפל?ליאת27/01/2010
שלום,
בני בן שנתיים ושמונה חודשים, סובל מגיל של מספר חודשים מהפרשות מרובות באוזניים.
כל ביקור אצל רופא הילדים גורר דרישה לניקויי כיוןן שאין באפשרותו לבדוק כלל את האוזן.
ואכן יש המון המון שעווה.
אציין כי הוא החל לדבר מגיל מאד מאד צעיר, ומבחינה זו הוא ממש מתקדם לגילו, אך יש המון הברות אותן מבטא באופן שגוי ועיקבי, בזמן האחרון הרגשנו כי יש גם ירידה בשמיעה.
השבוע האוזניים נוקו, שוב, והרופאה ראתה ריבויי נוזלים באוזניים. היא הפנתה אותנו לבדיקת שמיעה שבוצעה כיום.
תוצאותיה -
בדיקה אודיולוגית - חפצים
speach by bone BC LT5dB+55sw
S.R.T RT 15 LT35-40
בדיקת טימפנומטריה
אוזן ימין ושמאל : עקומה שטוחה type B
מה משמעות התוצאות??
האם יש דרך לטפל בנוזלים באוזניים?? האם זו בעיה שתשפיע על ההתפתחות?
האם בעיית השמיעה היא הפיכה?
אציין שאנו גרים בחולון - אנא המליצו לי על רופא מומחה לילדים (גם פרטי)
סליחה על האורך,
אשמח לכל עזרה אפשרית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליקוי שמיעה בינוני
ד``ר יהושע דנינו28/01/2010שלום ליאת,
בדיקת השמיעה מראה כי לבנך יש נוזלים באוזניים הגורמים לליקוי שמיעה קל-בינוני משמאל.
הטיפול בנוזלים הוא באמצעות טיפול תרופתי שרק אם הוא לא יעזור ניתן לנקז את הנוזלים באמצעות ניתוח.
לאחר הטיפול השמיעה חוזרת לנורמה.
באשר להמלצה על רופא, אני ממליץ על רופא א.א.ג מומחה. אחת הדרכים לבחור היא לגלוש באתרי בתי החולים ומשם לבחור רופא מומחה.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברור מימצא ברנטגןורדה27/01/2010
שלום,
ילדה בת 12 שנים. מזה כ10 ימים נחירות בזמן שינה. בבדיקה התגלה אפטה בלוע שמאלי.
ברנטגן:
"התעבות הרירית בסינוסים מקסילריים ופרונטנטלים.
הצרות עמודת אויר בגובה הנזו-פרינקס".
מה המשמעות הרפואית של מימצאים אלה ?
האם יש מקום לטיפול אנטיביוטי ו/'או תרסיס סטרואידים לאף ?
תודה והמשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רנטגן
ד``ר יצחק ענתבי27/01/2010ורדה שלום רב.
בגיל 12, גילה של בתך, בד"כ עדיין הסינוס הפרונטאלי אינו מפותח דיו, לכן תשובת הרנטגן ניראית לי בספק. ההתעבות ברירית בסינוסים המקסילרים, אם אין סימפטומים אינם מחייבים טיפול .
ההיצרות בנזופרינקס, מצביעה על שקד שלישי מוגדל,
מאחר והנחירות הינן רק בימים האחרונים, אני משוכנע שמימצאים אלו חסרי משמעות, וייתכן שהנחירות ניגרמו בעקבות היצטננות, או נפיחות של הרירית באף.
אין מקום לטיפול אנטיביוטי, ולגבי השאלה לתרסיס לאף, (בגיל זה לא חובה תרסיס עם סטרואידים).
כדאי להתייעץ עם רופא א.א.גרון, שיוכל גם לבדוק וגם לחוות דעה בקשר לצילום, ואולי להרחיב את הבירור ע"י בדיקת CT.
איחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לנחירות בלילה
ורדה01/02/2010שלום,
הרופא טוען שיש מקום בלבד לניתוח לכריתת האדנואיד, ואינו מוכן לנסות טיפול בתרסיס אף mometasone furoate .
. מדוע לא לנסות לתקופה מוגבלת את התרסיס ?
האם להתעקש על חווד שניה ?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנחירות.
ד``ר יצחק ענתבי01/02/2010ורדה שלום רב.
לאור התיאור במכתבך הראשון, כתבתי את הליך המחשבה על ההחלטה כן או לא לניתוח, אין בידיי את הנתונים שיש לרופא שבדק את בנך,
אני ממליץ בחום לא לגשת לניתוח כשאינך משוכנעת בצורך בו, ובהחלט לצורך זה קיימת
האופציה של חוות דעת שניה.
בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירותצפון26/01/2010
שלום רב
הבן שלי בן שנתיים ו-3 חודשים עם פגיעה מוחית, עבר כריית שקד שלישי לפני 8 חודשים, הייתה רגיעה אך שוב נחירות , נשימה רעשנית מאוד ומאומצת,והפסקות נשימה
מעבדת שינה- הפסקות נשימה שטיבן לא ברור בתדירות 20 לשעה- לא ניתן להשיג מזה מסכנות
בדיקת רופא א.א.ג- בקהילה -שקדים מעט מוגדלים אך לא חוסמים
היום נבדק על ידי פרופ פינקלשטיין שעשה לו בדיקה מקיפה ואמר שהוא סובל מגלוסופטוזיס, שקדים מעט מוגדלים והמליץ בינתיים על ניתוח כריתת שקדים
האם יש טיפול אחר לגלוסופטוזיס, האם יכול לעזור הניתוח של כריתת השקדים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות
ד``ר יהושע דנינו27/01/2010שלום מוסא,
כפי שכתבתי לך בתשובתי הקודמת ניתוח להסרת שקדים יעזור להפסקות הנשימה ולכן הוא מומלץ. באשר לגלוסופטוזיס יש לשקול את הטיפול אחרי החלמה מניתוח השקדים במידה ויהיו עדיין הפרעות בנשימה.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחיר חסוםרמי משומר26/01/2010
לבננו בן ה-7 יש נחיר סתום
לאחר בדיקת רופא א.א.ג ניטען ע"י הרופא כי ניתן לבצע ניתוח רק בהגיע הילד לגיל 17.
האומנם?
האם ישנן עוד אפשרויות לפתרון הבעיה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחיר חסום
ד``ר יהושע דנינו27/01/2010שלום רמי,
בדרך כלל מקובל לבצע ניתוחים באף לאחר גיל ההתבגרות משם שהסחוסים של האף גדלים עד גיל זה ורצוי לנתח לאחר סיום הגדילה.
במקרים מיוחדים ניתן לפתוח את הנחיר החסום, גם לפני גיל זה, תלוי בנסיבות החסימה.
אני ממליץ לך להיוועץ עם רופא א.א.ג מומחה נוסף ולקבל החלטה בהתאם לייעוץ ולחומרת מצבו של הילד.
כל טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס בשקדים???????שלי25/01/2010
אנחנו יומיים לפני ניתוח שקדים אינדואידים וכפתורים באוזניים אך היום ביתי קמה עם חום גבוהה בבוקר היה 38.4 ותוך שעה גם עם אקמולי עלה מעל 39 ובערב אף 40 מעלות לקחתי אותה לרופאת הילדים שלא מאשרת את ביצוע הניתוח כרגע עד החלמה מלאה ואמרה שלילדה יש וירוס בשקדים ושהם אדומים מאוד ונפוחים יותר ממה שהיו בין שישי לשבת הילדה גם הקיאה כמו ברז יש קשר בין הדברים? יכול להיות שכבר אז החלה להיות חולה והיום רק החריף לה?ביו ג' נלך לרופא א.א.ג של הילדה שאמור לנתח אותה גם שיבדוק אף הוא ויאמר מה דעתו
ומה זה אומר וירוס בשקדים? יש דבר כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וירוס בשקדים
ד``ר יהושע דנינו27/01/2010שלום שלי,
הסיבה השכיחה לחום היא ויראלית ולכן קרוב לודאי שאכן יש לילדה וירוס בשקדים. במידה ויש חום בימים שלפני הנתוח בדרך כלל יש לדחות את הניתוח עד מספר ימים לאחר שהמחלה הויראלית תחלוף.
כל טוב ובהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחירות והפסקת נשימה ....אריק25/01/2010
ילדנו בן ה-4, מאז ומתמיד סובל מנחירות וכנראה הפסקות נשימה, (כיצד ניתן לאבחן הפסקת נשימה?)
נשלחנו בעבר, ע"י רופא א.א.ג לניתוח כפתורים, בשל ירידה משמעותית בשמיעה, דחינו את הניתוח ולאחר נטילת אנטיביוטיקה בעקבות דלקת גרון, השמיעה השתפרה פלאים (במהלך צינון או מחלה בעיית השמיעה חוזרת ושוב חולפת).
אנו חוששים, כי איכות שנתו של בנינו ירודה למדיי!
נשמח לשמוע המלצותיך לשיפור המצב.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נחירות והפסקת נשימה
ד``ר יהושע דנינו26/01/2010שלום אריק.
כמובן ששמיעה המשתפרת לא דורשת טיפול.
ניתן לאבחן הפסקות שינה ע"י מעקב על הנשימה בשעות הקטנות של הלילה, בעזרת צילום או הקלטה של הילד ואח"כ לבדוק אם יש הפסקות נשימה בהקלטה.
במידה ויש ספק בהפסקות הנשימה יש לבצע בדיקה במעבדת השינה ולפי תוצאותיה להחליט על הטיפול.
כל טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה פשר הדברטל25/01/2010
עד לפני כמה חודשים בתי בת הארבע וחצי סבלה מינקות מדלקות אזניים חוזרות וכואבות מאוד - וקיבלה המון פעמים אנטיביוטיקה (אף פעם לא ראיתי שיוצאת לה הפרשה מהאוזן, תמיד נשאר בפנים). לפני כמה חודשים הלכנו לרופא אף אוזן גרון שנשף לה עם מעין פומפה באוזן - ומאז - טפו טפו טפו - אין לה דלקת. מה זו הפומפה הזו והאם יש קשר בין זה לבין פתרון הבעיה?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשיפה באוזן
ד``ר יהושע דנינו26/01/2010שלום יעל
נשיפה עם פומפה באוזן מתבצעת לצורך בדיקת תנועתיות של עור התוף,דבר המלמד על הימצאות נוזלים באוזן.
קימת נשיפה לאף המכניסה אויר לאוזן,על ידי פתיחת התעלה בין האוזן לגרון.
זו יכולה לשפר תת לחץ באוזן.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
