פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אטופיק דרמטיטיס ודלקת אוזניים
    איתמר
    13/01/2010

    שלום רב,
    ביתי בת שנתיים ועשרה חודשים סובלת מאטופיק דרמטיטיס רק באוזניה (לפי אבחנת רופא הקופה). כתוצאה מכך היא מגרדת ללא הפסק עם אצבעה עמוק בתוך האוזן. כרגע יש לה דלקת אוזניים (אני סבור שיש קשר- אולי נכנס זיהום?). השאלה היא כיצד ניתן להפסיק את הגירוד שגורם לה לסבל רב? נתנו לנו Clean ear, אבל זה לא עוזר בכלל. האם יש פתרון? האם זה עניין של העור או האוזן (למי לפנות? )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרמטיטיס, ודלקת אוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/01/2010

    איתמר שלום רב.
    אי אפשר לשלול שהתהליך הדלקתי באוזן החיצונית ניגרם ממחלת העור ממנה סובלת בתך.
    באיזור הנגוע באפרכסת, יש לטפל על-פי הנחיית רופא עור, ועל-פי המימצאים באוזן החיצונית,
    - לאחר בדיקת רופא א.א.גרון, יש לטפל גם בהם.
    אני מסכים אתך על כך שהספרי עליו אתה מדבר אינו יעיל, ולבטח לא במקרים של גרד.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפרכסת אדומה
    רוית
    13/01/2010

    בני בן שנתיים ו4חודשים וזו הפעם השנייה בחצי שנה האחרונה שמופיע אודם חזק באזור הסחוס באפרכסת של אותה אוזן. בפעם הראשונה הרופאה אמרה שאו שזאת עקיצה או שזו דלקת בסחוס ונתנה לו אנטיביוטיקה, הפעם הלכתי לרופא אחר וזה אמר לי שזו תופעה מאוד נדירה ושהוא לא יודע להגיד לי מה זה והוא צריך לחפש בספרות כי האוזן מאוד אדומה אך אינה כואבת או מגרדת. האם יש לך איזשהו רעיון מה זה יכול להיות ומה אני צריכה לעשות? תודה רוית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפרכסת אדומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפרכסת אדומה

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/01/2010

    רוית שלום רב.
    האודם באפרכסת ללא סימני נפיחות כאבים, או שלפוחיות, אינו דלקת - ואין כלל צורך בטיפול אנטיביוטי, (מדובר בהתרחבות כלי דם מקומיים).
    לרוב אודם זה הינו קצר, וחולף מעצמו, במקרה בו התכיפות גבוהה, כדאי להתייעץ עם רופא
    עור.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח להסרת שקדים ופוליפ שלישי
    מירב
    13/01/2010

    בני בן ה3 וחצי נוחר בשנתו וכנראה גם סובל מהפסקות נשימה.( עדיין לא נבדק במעבדת שינה). הומלץ ל ע"י רופאת א.א.ג ניתוח שקדים ואדנואידים. בממצאי הבדיקה אובחן kissing tonsill. האם ניתוח הכרחי? מהן סכנותיו?
    במידה ויתגלה בבדיקה שבני סובל מהפסקות נשימה מעטות, האם עדיין רצוי לבצע את הניתוח?
    קראתי באינטרנט על ילדים שמתו בעקבות ניתוח זה, סלח לי על ההסטרייה, אך ניתוח בהרדמה מלאה בילד בן 3 וחצי נשמע לי מאיים במיוחד.
    אשמח לכל מידע,
    בברכה,
    מירב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/01/2010

    מירב שלום רב.
    מיאור של הפסקות נשימה בשינה, המלווה במצב בו השקדים נושקים האחד לשני, מצריכים כריתתם.
    המצב בו הפסקות הנשימה תימשכנה יפריעו להתפתחות הילד,
    הניתוח אינו מוגדר כניתוח מסוכן, ובמעט זהירות ותשומת לב, לא אמורים להגיע למצב של מקרי מוות עליהם קראת.
    כן הניתוח מתבצע רק בהרדמה כללית, ובגיל זה סיכוני ההרדמה אינם גבוהים מהרדמה כללית במבוגרים.
    בהצלחה ובריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות בגרון חוזרות

    עינת
    18/01/2010

    שמי עינת, בתי בת ה 6- סובלת מדלקות בגרון חוזרות ונשנות , לעיתים יש סטרפ ולעיתים ויראליות, השבוע התייעצתי עם מומחה לגבי הסרת שקדים והוא המליץ לבצע את הניתוח. יש לציין שהיא חולה כמעט כל חודש -חודשיים. האם לבצע אני מתלבטת מאוד, אם תוכל לעזור נורא אשמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח, כן / לא

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/01/2010

    עינת שלום רב.
    ממכתבך אני מבין שבשנה יש כ 7-9 דלקות בשנה, דלקות אלו (חידקיות או וירליות), גורמים לסבל
    לילדה בראש וראשונה, וכמובן למשפחה.
    כן מומלץ ובחום, להסיר את השקדים, וחבל להמתין לדלקת חוזרת .
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמט של הלוע
    לילך
    13/01/2010

    שלום רב

    בני בן ארבע וחצי ואובחן כסובל מתמט של הלוע, בני מתעורר אין ספור פעמים בלילה ועושה המון הפסקות נשימה הוצאנו את השקד השלישי אך ללא הואיל, שאר השקדים בגודל תקין, האם ניתן לעשות עוד משהו, אולי לישון עם מסכה המצב הוא בלתי נסבל, האם הפסקות הנשימה מסוכנות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תמט של הלוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמט הגרון

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/01/2010

    לילך שלום רב.
    תיאורך על הפסקות נשימה בשינה "המון", מחייבות בירור הכולל מעבדת שינה, לרוב התמט והסימטומים בעקבותיו, אמורים להשתפר עם הגדילה וההתפתחות, וכדי להקל על נשימתו, מומלץ להגביה בשכיבה את פלג גופו העליון. מסיכה אינה באה בחשבון.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו שמטריד אותי האם יש קשר?
    שלי
    10/01/2010

    הילדה כבר כמה ימים נחנקת משיעול ביום שישי האחרון הגעתי איתה למיון ילדים בדנה עקב חבלת ראש במעון נפלה מהכיסא כתוצאה מן השיעול היינו שם בהשגחה שלוש וחצי שעות העלתי את בעית השיעול בדקו ריאות אמרו לי שנקי בדקו גרון וראו את השקדים שלה שהם מאוד מוגדלים ואז הרופאה טענה שהילדה חייבת להשתעל והם רוצים שהיא תשתעל יש מצב שהשקדים גדלו יותר וחוסמים יותר ולכן משתעלת? מה הקשר ומדוע צריך כך? מישהי נוספת אתמול אמרה לאמא לי אותו הדבר שהילדה חייבת כי זה עור לה להכניס חמצן מה הקשר? היום אני לוקחת אותה לרופאת הילדים שלה כי היתה עם חום כל השבת נראה מה יהיה
    הילדה סובלת וזה מפריע לה
    בנוסף האם גודל השקדים מפריע לבליעת המזון? את רוב האוכל אם אינו רך מספיק פשוט מוציאה מן הפה בגן היא אוכלת בסדר אמרו לי שם שהם נותנים אוכל רק בבית אני ע"פ רוב פתאום מוצאת את עצמי מרסקת כדי שתאכל לבלוע מה הקשר בין הדברים נכון להיום אני פועלת בזה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים, אוכל ושיעול.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/01/2010

    שלי שלום רב.
    לשאלה אם שקדים גדולים גורמים לשיעול, התשובה היא בד"כ לא, כי על פי הנאמר לך ע"י רופאת הילדים שלא בצדק, "הילדה צריכה לנשום ועל-כן היא משתעלת", (שיעול אינו פעולה נשימתית).
    שקדים גדולים לעומת זה, כן יכולים וגורמים להפרעה באכילה, כי במצב בו נימצא האוכל בפה, לילדה קשה לנשום, ועל-כן היא תעדיף לפלוט,(בד"כ) או לבלוע לפני לעיסה, (מקשה על הילדים).
    עדיף אצלם אוכל רך שבליעתו מהירה וקלה.
    יש מקום להבדק ע"י מומחה א.א.גרון לבירור שתי הבעיות, ולשקול טיפול תרופתי או כירורגי.
    איחוי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטיפול כבר

    שלי
    11/01/2010

    קודם כל נאמר לי בבית חולים שזה טוב שהילדה משתעלת ולא ע"י רופאת הילדים שאמרה שלא תקין והתחלנו ישר אינהלציות כי הילדה סובלת מחירחורים
    לגבי השקדים יש תאריך לניתוח להסרת שקדים במעון היא אוכלת אוכל רך מה שמציק זה התחיל רק בשבועיים האחרונים לפני כשבועים בערך נתנו לה כריך במעון שאכלה אותו בדרך מהגן בעגלה פתאום אבא שלי שמע שקט הסתכל עליה וראה אותה כאילו קפואה עם פה פתוח ישר נתן לה טפיחות על הגב ונשף לה בפנים תוך שניות אחרדות חזרה לעצמה וחתיכה של לחם נפלטה גם כן כאילו יש חסימה לבליעה בבית עכשיו גם אוכלת רק רך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2010

    שלי שלום רב, שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    שלי
    12/01/2010

    האם גודל השקדים יכולים גם לגרום לחסימה במעבר רוק?
    כלומר הילדה מוציאה המון רוק כמויות אדירות במצב שכל החולצה והסנטר רטובים וזה לא משיניים כבר יש לה את כל השיניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריור יתר.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/01/2010

    שלי שלום רב.
    בד"כ בעיית הריור אינה קשורה לגודל השקדים או השקד השלישי, יתכן שלאחר הניתוח תהיה הקלה מסויימת, ויהיה צורך לעקוב, ועל-פי הצורך גם לטפל.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גרון
    איריס
    09/01/2010

    שלום רב, בני בן ה-5 סובל מכאבי גרון לפחות פעם בשבוע. מאז היותו בן שנה כל פעם כאבי גרון
    שקדים מוגדלים עם נקודות לבנות. מגיעים לרופא עושים משטחי גרון והתוצאות יוצאות תקינות. לטענת הרופא -ויראלי. ברצוני לציין שגם אני וגם אימי עברנו ניתוחי שקדים כי גם סבלנו בצורה כרונית מהגרון. לפעמים זה מלווה בחום ולרוב זה עובר גם ללא חום יומיים -שלושה. הוא נעדר המון מהגן אני מאד מוטרדת כי מה יהיה שיכנס לביה"ס? השאלה האם מנתחים ילד גם אם הוא לא סובל מסטרפטקוקים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות שקדים

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/01/2010

    איריס שלום רב.
    לשאלה המסכמת במכתבך, התשובה היא כן!!!
    התהליך הדלקתי החיידקי ו/או הוויראלי המפריעים לבנך (כאבים וחום), כמעט כל שבוע, חייבים להפסק, שהרי איכות חייו ואיכות חייך ניפגעים משמעותית.
    וללא קשר עם עברך והעבר של אימך, המקרה של בנך מצריך פתרון בדמות טיפול כירורגי של השקדים, ויש לשקול, ע"י רופא מקצועי א.א.גרון, גם את הצורך בכריתה של השקד השלישי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרחבת מערות האף?
    ג
    09/01/2010

    הבת שלי תעבור ניתוח לכריתת אנדואיד ב26-1 בעבר הומלץ לה גם לפתוח את מעברי הנשימה ...במערות האף "הרחבת מערות האף" ,אולי עם לייזר.. לא זכור לי ההסבר.( הרופא המנתח הוא לא אותו הרופא שהמליץ בעבר )המנתח אמר בבדיקה שלפני הניתוח שהוא לא רואה סיבה כרגע להוסיף את הניתוח הזה אך ביום שהיינו אצלו הילדה לא היתה מנוזלת כלל ונשמעה תקין ,לא כמו שבשיגרה .
    שאלתי האם תוך כדי ניתוח אפשר להחליט אחרת במידה ורואים אחרת... הניתוח יתבצע באופן פרטי באסותה האם קיים שם לייזר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרחבת מערות האף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח סינוסים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/01/2010

    גיגי שלום רב.
    במכתב חסרים הרבה נתונים, : בת כמה הבת? ממה היא סובלת? האם יש כאבי ראש, האם בוצעה
    הדמיה, צילום? CT? האם נאמר לכם שמדובר בניתוח FESS ?(לסינוסים).
    כדי לתת מענה כדאי להשלים ולפרט על הנתונים החסרית.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מערות אף

    ג
    11/01/2010

    הילדה סובלת מנזלת כרונית, ומנחירות קלות בלילה, היא ישנה עם פה פתוח וכך גם מתהלכת כל היום...ולכן היא גם סובלת מריח נוראי מהפה..
    הרופא הראשון אמר את אשר ציינתי בשאלתי .
    הוא לא ציין שם של ניתוח ,רק אמר שאם נעשה זאת במדיקל סנטר יש שם לייזר וזה היה נישמע משהו ש"על הדרך" עושים אם כבר הילדה מנותחת..מהשאלות שלך זה נשמע מפחיד ורציני יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי עוד פרטים

    ג
    11/01/2010

    הסינוסים שלה תקינים, (היא עברה צילום )אין לה כאבי ראש היה נשמע שהמטרה זה רק על מנת להקל עליה את הנשימה מהאף הוא גם לא ציין ניתוח מחיצות אף! למה התכוון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2010

    גיגי שלום רב.
    תוספת הפרטים מצביעה על ניתוח לייזר או קובליישין של ריריות הכונכות התחתונות, לשיפור זרימת האוויר באף. מאחר וצילום הסינוסים תקין,ואין עדות להפרעה חריפה או כרונית בסינוסים, לא יבוצע הניתוח ( FESS ), אותו הזכרתי במענה הראשון.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קובליישיין שך הרירית/לייזר

    ג
    12/01/2010

    O.K השאלה המקורית היתה האם שמגיעים לניתוח ל הסרת אנדואיד כמו במקרה שלנו.. יש אפשרות
    1. מבלי לתכנן מראש לבצע את הנ"ל.
    2. זה משהו שבמסגרת הניתוח אפשר לדעת את הנחיצות שלו יותר מלפני הניתוח?
    3.אותו לייזר קיים גם בבי"ח אסותה
    4. זה נחשב משהו מסובך יותר מהסרת אנדואיד ?או בכלל מה הסקנות בניתוח כזה של הקובליישין או הלייזר?

    סליחה על המון שאלות תודה על הזמינות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרטים נוספים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    12/01/2010

    גיגי שלום רב.
    לגבי שאלתך המקורית, ניתוח שקדים הוא ניתוח שקדים, ולא כל דבר אחר ! את ניתוח האדנואידים לא מבצעים בליזר !
    בד"כ בבדיקה טרום ניתוחית אפשר לקבוע את סוג הניתוח (לבטח שמדובר באדנואידים), ממכתביך
    הובן שנאמר שיש גם צורך בניתוח סינוסים, אלא שצילום הסינוסים היה תקין, ועל-כן אין בו צורך, וככל הניראה הוא לא מתוכנן.
    ניתוח שניתן לבצע בלייזר או קובלישין, הוא לריריות הכונכות, כדי לשפר את מעבר האוויר באף, אלא שכמו שכתבתי ניתן להחליט אם צריך בבדיקה המקדימה, ולא תוך כדי ניתוח !
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת המגן
    אביגיל
    08/01/2010

    שלום רב, שבת שלום!!

    אני בת 57 סובלת מבלוטת המגן לאחרונה, רופאת המשפחה שלי
    שלחה אותי לעשות בדיקות דם
    ולאחרונה בלוטת במגן יוצאת מהנורמה החוצה גבוה מאוד. כבר כמה פעמים גבוה
    תאריכים הם כך :
    תאריך ראשון 30/6 - TSH: 4.58
    תאריך שני 18/12 - TSH : 6.07
    תאריך שלישי 22/12 - TSH : 6.15
    ואחרי כמה פעמים יצאה המנורמה הרופאה
    ושלחה אותי לעשות סונר של בלוטת המגן - תירואיד

    סונר בלוטת המגן:

    אונה ימנית בגודל רגיל _1.7*1.2_*3.7 _ הודגמו מוקדים
    בודדים זעירים עד 0.4 ס"מ.

    המיצר בעובי תקין.

    אונה שמאלית בגודל רגיל __ 1.5*1.2*.3.3__ סמ.הודגמו
    מוקדים בודדים בגודל עד 0.6 ס"מ.

    הבלוטה נעה בחופשיות בעת בליעה.

    בצוואר מימין הודגמו בלוטות לימפה לסתיות בודדות ההגדול ביותר 0.5*1.6 מבנה שמור.

    השרשרת גוגולרית הודגמו בלוטות לימפה נוספות הגדולה
    ביותר 0.3*1.4.

    בצוואר משמאל הודגמו בלוטות תת לסתיות הגדולה
    ביותר 0.9*2.4 מבנה שמור.

    לא הודגמו בלוטות לימפה מוגדלות נוספות בצוואר משמאל.

    בבקשה אם אפשר הסבר מה קורה לי בבלוטת המגן?
    ומה עושים בנידון אני מפחדת נורא.
    תודה רבה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת המגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת המגן

    אביגיל
    08/01/2010

    סליחה טעיתי אני בת 57 ויש לי נכדה בת 7

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/01/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=91 id=link]סוכרת אנדוקרינולוגיה [/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/01/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=91 id=link]סוכרת אנדוקרינולוגיה [/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח פה
    עינת
    08/01/2010

    שלום,
    בני בן ה-11 סובל מריח פה רע מאוד, מאז שהיה קטן. שיניו וחניכיו מטופלות ללא דופי. הוא מנוזל ובעל ליחה תמידית, אני מניחה כי זה הגורם לריח. שאלתי היא מה ניתן לעשות
    תודה עינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריח פה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח מהפה

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/01/2010

    עינת שלום רב.
    בציינך שמצב החניכיים והשיניים הינו ללא דופי, אני ממליץ לבדוק את האף והסינוסים, ולוע האף, חשוב כמו-כן לבדוק את השקדים, (לא מעט מקרים של ריח לא טוב ניגרמים עקב המצאות פלורה חיידקית בחלק האחורי של השקדים). אם בירור זה לא יעלה על הסיבה, מומלץ להרחיב את הבירור לכיוון מערכת העיכול.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח פה (הליטוזיס) בילדים

    ד"ר ניר שטרר
    23/01/2010

    בילדים ברוב המקרים מקור הריח הוא בלשון. הברשה של גב הלשון בזמן צחצוח השיניים בד"כ מטיבה את המצב. ריח מהסינוסים מורגש בד"כ מהאף, ומעורבות של השקדים אינה שכיחה (3-5% מהמקרים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת כרונית
    דלית
    07/01/2010

    לבני בן ה-4 יש נזלת כרונית מזה שנתיים וחצי, ללא קשר לעונה או למחלות אחרות. הנזלת נעה בין שקופה ומימית לירוקה וסמיכה. נישינו טיפול במכשירים הומאופטים (R49), רפואה סינית, טיפות אבץ, מי מלח ומה לא...כל דבר מקל מעט וברגע שמפסיקים את השימוש זה חוזר. לפני שבועיים היתה לו דלקת באוזן (פעם ראשונה) וקיבל מוקסיפן 5 ימים. הנזלת כמעט עברה, אבל יומיים אחרי שהפסקנו את האנטיביוטיקה היא חזרה ובגדול.
    כשהמצב ממש אני נותנת לו "היסטפד" שלפחות ישן בלילה ולא יתעורר מנזלת מטורפת (אבל ברור לי שזה לא פתרון) ובמשך היום אי אפשר לתת לו תרופה ליבש כי זה מרדים אותו, ואני מבינה שזה בכל מקרה מקל על הסימפטום ולא מרפא אז אין טעם.
    אני כבר אובדת עצות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזלת כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזלת.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/01/2010

    דלית שלום רב.
    לי נראה שמקור הבעיה הוא השקד השלישי ובמכתבך אינך מזכירה אותו כלל. כל הטיפולים התרופתיים והאחרים, לא שיפרו לאורך זמן את המצב, על-כן תמוהה בעיניי שלא פנית לרופא א.א.גרון, לבדוק את מהו הגורם לתופעה של ה"נזלת הכרונית".
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות חוזרות לאחר צינוריות איוורור
    מרים
    07/01/2010

    שלום,
    בני בן שנה ו-5 חודשים.
    בחודש האחרון עבר ניתוח להחדרת צינוריות איוורור עקב דלקות אוזניים חוזרות ונשנות מגיל חצי שנה וכן ירידה בשמיעה.
    שבוע לאחר הניתוח הוא פשוט היה ילד חדש, רגוע, בריא שמח, אכל טוב.
    מאז השבוע הזה החלו שוב דלקות חוזרותבשתי האוזניים, בבדיקה אחת היה דלקת באוזן אחת וחסימה של הצינורית עם קריש דם, החלנו שוב טיפול אנטיביוטי וטיפות. כעבור כמעט חודש הצינורית נפתחה אבל בצד שני נסתמה עי צרומן ושוב הופיעה דלקת מלווה בחום אי שקט.
    בשבוע האחרון הוא באי שקט , תחת טיפול אנטיביוטי, חסר תאבון, לא עולה במשקל, מסכים לאכול רק מעט סימילאק בבוקר ובערב ופרט לכך כלום ...
    אני כבר מיואשת, יש פתרון נוסף פרט לצינוריות איוורור. כבר ניסינו גם טיפול מונע בעבר שלא עזר.
    יש טעם לקחת ספירת דם?
    יש טעם לנסות אנטיביוטיקה אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בעקבות צינורית

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/01/2010

    מרים שלום רב.
    לאור המצב המתואר במכתבך, ייתכן ומדובר בתגובה של האוזן ל"גוף הזר" המתבטא בדלקת והפרשות מהאוזן.
    חשוב לזהות את סוג הזיהום, ולתת טיפול אנטיביוטי על-פי המשטח, ובעיקר אין לשכוח את הטיפול המקומי.
    יש לזכור שמים יכולים גם הם לגרום להיווצרות דלקת.
    רק אם הטיפול המכוון לא יפתור את בעיית ההפרשות, יהיה צורך לשקול הסרת או החלפת הצינוריות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות לאחר צינוריות איוורור

    מרים
    11/01/2010

    שלום,
    בהמשך לתגובתך, הדלקות החוזרות אינן מתבטאות בהפרשה מהאוזן, רק בחום ואי שקט ובבדיקת אאג נראה כי יש סימני דלקת - אודם ובלט בעור התוף, והצינורית סתומה.
    קשה לי להאמין שמדובר בתגובה לגוף זר, כי אז הטיפול האנטיביוטי לא היה עוזר בכלל , לא?
    לגבי מים, אנחנו מאד מקפידים על מקלחות עם אטמים ואין כלל מגע של מים עם האוזן.
    איזה טיפול מקומי מומלץ?
    לגבי החלפת הצינוריות, יש סוגים שונים של צינוריות? מה תעזור החלפה אם ממילא הצינורית תסתם שוב גם בפעם הבאה ככל הנראה?

    ועד אז, האם צפוי נזק לאור העובדה שבני מקבל טיפול אנטיביוטי ממושך, למעשה כבר למעלה מחצי שנה עם הפסקות של ימים בודדים בין טיפול לטיפול?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/01/2010

    מרים שלום רב.
    ככל הנראה ההפרשות באוזן התיכונה, צמיגות דיין, וגורמות לחסימה של הצינוריות, כך גם השעווה.
    פתיחת החסימות יכולה להתבצע ע"י רופא א.א.גרון, בניקוי או בטיפות לאוזן, ובצורה זו נימנע מלהגיע
    למצב של חוסר שקט, בלט בתופית, וחום. הרופא ישקול גם אם יש כלל צורך בטיפול אנטיביוטי דרך הפה.
    אכן יש סוגים רבים של צינוריות, בעלי אורך, רוחב, ופתח איוורור שונים, וכמובן שקיימות גם צינוריות
    מחומרים ומרכיבים שונים.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיפור עצוב

    or
    19/01/2010

    אולי תנסי הומאופטיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיניטוס אצל בן שנתיים וחצי???
    חגית
    06/01/2010

    בוקר אור,
    לאחר שלילת נוזלים באוזניים, הקטן שלי מתלונן כבר בערך שבועיים שלושה, בעיקר בלילה, בעיקר בצרחות אימה, שיש לו יתוש באוזן. תופש את הראש ופשוט צורח. לא מצליחה להרגיע אותו, גם נורופן לא עוזר. אשמח לעצתכם הדחופה, בא לי לצרוח "הצילו" כי קראתי על זה קצת, אבל אצל מבוגרים, לא קטנים כאלה...
    תודה,
    אמא עייפה אבל בעיקר מאד דואגת!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טינטון.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/01/2010

    חגית שלום רב.
    אין מקום לדאגה, כי לא מדובר ברעש באוזן (טינטון), האופייני לפגיעת שמיעה עצבית, - עליה קראת. הרעש (או ה"יתוש") באוזן או באוזניים, הוא ככל הנראה רחש הנוזלים באוזניים, שמפריעים בעיקב במצב שכיבה, ומתגברים עם הנעת הראש.
    מומלץ על-כן לפנות לרופא א.א.גרון, לבדוק את מצב האוזניים, ולבצע בדיקת שמיעה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה משמעותית בשמיעה
    עמית
    05/01/2010

    בני בן שנתיים וחצי עם נוזלים באוזניים שקד שלישי וירידה חמורה בשמיעה עבר סקשן פעמיים בחודש אחד עקב זה ההיתפתחות השפתית שלו מאוד איתית יש לו אוצר מילים של ילד בן שנה וחצי האם ניתוח כפתורים והוצאת השקד השלישי ישפר את הדיבור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה משמעותית בשמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוי שמיעה ואיחור שפתי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/01/2010

    עמית שלום רב.
    אכן, ניתוח כפתורים (צינוריות), ישפר בוודאות את מצב השמיעה, ובעקבות כך ישפר בהדרגה ובמהירות את התפתחות והגדלת אוצר המילים של בנך. בד"כ נהוג בניתוח הצינוריות לכרות גם את השקד השלישי, אלא, שיש צורך בבדיקת מומחה א.א.גרון, לשלול התווית נגד לכריתתו.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה משמעותית בשמיעה

    ד``ר יהושע דנינו
    16/01/2010

    שלום עמית,
    ליקוי שמיעה בגיל של בנך יכול לגרום לפיגור בהתפתחות השפתית, לכן מומלץ במקרה של בנך לבצע את הניתוח. כמובן כולל את השקד השלישי שמשתתף גם בהפרעה בנשימה דרך האף וגם בסתימה של התעלות בין האוזניים והגרון.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלות וירליות חוזרות
    תמי
    04/01/2010

    שלום רב שמי תמי ואם לילד בן שנתיים והוא עבר הרבה מחלות ויראליות ודלקתיות עד עכשיו.כל פעם שהוא חולה או חום קשור לאף אוזן וגרון הרופאה אומרת שזה מוירוס אבל כל פעם? רק השנה הכנסתי אותו לגן ולקחתי בחשבון את המחלות כרגע יש לו נוזלים בשתי האוזניים ולא עובר ועכשיו יש גם חום ולא יודעת ממה ,הרופאה אומרת שיש מערכת חיסונית נמוכה רק חלק עליון מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלות וירליות חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות וירליות

    ד``ר יצחק ענתבי
    04/01/2010

    תמי שלום רב.
    המחלות הווירליות, הינן דלקות לכל דבר, אלא שיש להבדיל בין דלקת ויראלית, לדלקת חיידקית (בקטריאלית).
    רופאי א.א.גרון יכולים, בחלק רב של המקרים - על-פי בדיקה גופנית - להבדיל בין השתיים, ובמקרים בהם אין וודאות, ספירת דם, או/ו מישטח, מהווים כלי עזר יעיל בהבדלה בין שתי סוגי הדלקות.
    נוזל באוזניים בתקופה זו של העונה, ובגיל הרך, אינם קשורים בהיכרח להיותו בגן, וכדאי שרופא מקצועי יבדוק את הילד והחלטה על מעקב, וטיפול.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בעור התוף
    הילה
    03/01/2010

    באחת מהתשובות שכתבה רשמת לניתן לגרות את שולי הנקב וע"י כך לעודד את הנקב להיסגר האם זה רלווניטי גם לילדים שהחור לא נסגר יותר משנה?

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חור בעור התוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוי שולי נקב.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    הילה שלום רב.
    כן, רלוונטי לכל גיל, ולנקב הקיים כבר שנים.אלא שתלוי בגודל הנקב
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום