פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נתוח שקדים+פוליפים הסכנות והיתרונות
    ג
    11/11/2009

    יתי בת 12 אמורה לעבור ניתוח להסרת שקדים ופוליפ השלישי את השקדים מוצאים בגלל ריח רע בפה לטענת הרופא יש לה בשקדים חורים ששם נאגר לה אוכל ומשם הריח? ואת הפוליפ בעקבות נזלת כרונית
    א. ע"פ ניסיונךהאם בעקבות הניתוח הילדה תתחיל ללכת עם פה סגור למרות ששנים הורגלה לנשום מהפה)ולהשאר כך למשך כל היום...(בת 12 כמעט כל הזמן עם פה פתוח)
    ב. כמה זמן אישפוז אחרי הניתוח?
    ג. הדימומים בגיל הזה מסוכנים יותר?
    ד.ד. ש עוד תופעות שצריך להיזהר ולאותת על סכנה מלבד הדימומים
    אמא חוששת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים ואדנואידים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/11/2009

    אמא יקרה שלום רב.
    הסיבה לכריתת השקדים והשקד השלישי מוצדקים רפואית, ולאור ההכרח בניתוח אנסה לענות לשאלותייך אחת לאחת.
    א. תופעת הפה הפתוח קשורה לנזלות ולחסימה האפית, אם מחסום זה יוסר אין כל סיבה שאט-אט
    הנשימה תעבור לדרך הטבעית, - האף - ובעקבות כך לסגירת הפה.
    ב. הנחיות לאחר ניתוח שקדים היא להשגחה בביה"ח ללילה, ואם בתך תרגיש מספיק טוב, תשתה, ולא יהיו סיבוכים, ניתן יהיה לשחררה יום לאחר הניתוח.
    ג. דמם לאחר ניתוח הינו מסוכן בכל גיל, וללא הבדל, השעות הראשונות לאחר הניתוח הינן הקריטיות, ולכן היא תימצא בהשגחה בביה"ח.
    ד. תופעות נוספות : כאבים , מעבר לכאב באיזור הניתוח יכול להיות כאב גם באוזניים, בגלל קירבתן לאיזור הניתוח, כאבי בטן - ביגלל דם שמגיע לקיבה תוך הניתוח, וכאבי גפיים, (לשעות אחדות) ביגלל חומרי ההרדמה.
    יכול להופיע גם חום. יש להשגיח בימים הראשונים, להיות בקרבת הילדה, לבדוק אחת למספר שעות את הפה-לוע, ולדרבן אוכל ושתיה, על-פי הנחיות שיינתנו ע"י המנתח.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנוידים
    אירנה
    11/11/2009

    שלום.
    לפני שבוע לבו שלי הוא בן 3.6 עשו ניתוח פוליפים?ועדיין נשאר לו נוזלת ורציתי לדעת ככה זה צריך?או שאני צריכה לפנות לרופא?
    תודה רבה על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדנוידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    11/11/2009

    אירנה שלום רב.
    בד"כ לאחר פעולה כירורגית מסוג זה, יש בצקות היכולות לגרום מספר ימים לאחר הניתוח להמשך הסימפטומים שקדמו לו. מובן שאם התופעה תימשך, יש לפנות ולבדוק את המצב ע"י מומחה א.א.גרון.
    אין להוציא מכלל אפשרות בעיה נוספת, מעבר לשקד השלישי המוגדל, כמו תופעה אלרגית, אשר תמשיך לגרום לנזלות גם לאחר ניתוח השקד השלישי.
    מעט סבלנות, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינורית שנפלה
    נירית
    10/11/2009

    נכדי בן שנתיים וחצי יש דלקות באוזן מאז היותו בן שנה לפני כחצי שנה שמו לו כפתור באוזן אחת וצינורית באוזן שניה למרות זה יש לו דלקות כל הזמן קיבל אנטיביוטיקה ומיד כשגמר חזרה הדלקת, בבדיקה אחרונה הרופא אמר שצינורית נפלה ולא ברור אם יצאה או שנדחפה פנימה, הוא אמר לחכות כחודש נתן לנו תרופה שניתן להשיגה רק בביח בילנוסון או בחול, אני דואג מאד האם באמת אפשר לחכות? והאם יתכן שצינורית נדחפה פנימה? ואם כן מה עושים הוא אמר שיש צילום מאד מסובך כדי לגלות זאת. האם זה מסוכן? אודה לך מאד על התשובה כי אני מאד דואג
























    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינורית שנפלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעלומת צינורית.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/11/2009

    משה שלום רב.
    הצינוריות ברובם המכריע ניפלטות דרך התעלנ החוצה, ללא שהרופא וההורה לא יכולים להיות מודעים לכך, במקרים מאוד בודדים, בהם נעשה נקב גדול מדי, או הוכנסו צינוריות קצרות מדי,
    יכולה הצינורית ל"החליק" אל האוזן התיכונה. במצב זה שבו בוודאות יש צינורית באוזן התיכונה ניתן להוציאה בניתוח פשוט. במקרים של ספק, לא מומלץ לצלם, או לנתח.
    צינורית שמסיבות האמורות "נישאבת" לאוזן התיכונה, לא גורמת לנזק, ואם היא , כ"גוף זר" תגרום לדלקת, רק אז יהיה מקום לשקול התערבות כירורגית.
    מן האמור לעיל תבין שלא מדובר בדבר מסוכן.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת באף לתינוקת
    ר.ח
    10/11/2009

    בתי בת 7 חודשים ומזה כשבוע שסובלת מאף סתום בעיקר בלילה המקשה על נשימתה ושנתה. בבוקר יש גושי נזלת קשים הדבוקים לאפה וקשה להסירם. בלילה האחרון גם דיממה מנחיר אחד. לא היה לה חום.
    רופא הילדים אומר שזו דלקת באף ויש למרוח משחה אנטיביוטית (היקומיצין) ולנקות האף היטב כל יום.
    האם לא נורא שנוגעת באף ויכולה להכניס הידיים לפה עם המשחה?
    וכן ממה זה נגרם? נגיף או חיידק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת באף לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף סתום.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/11/2009

    אמא יקרה.
    סיפור הקורה את אף בתך, מחייב בדיקת רופא א.א.גרון, ולו כדי לשלול גוף זר באף, (באותו נחיר מדמם), עד אז מומלץ טיפול אנטיביוטי מקומי, (משחה), כאשר מריחתה מבוצעת ביסודיות, באצבע! ולא בקיסמי צמר-גפן, מעט המשחה המועברת אל השפה והפה, אינה מסוכנת.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע מהפה
    עינת
    09/11/2009

    לבתי בת ה- 6.5 יש ריח רע מהפה.
    כמו כן יש לה שקד שלישי גדול ושקדים מוגדלים אשר אנחנו בתהליך לקראת ניתוח.
    שאלתי היא האם יש קשר בין הריח מהפה לבין השקדים?
    וכן האם הניתוח יפתור גם בעיה זאת.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריח רע מהפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע בפה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/11/2009

    עינת שלום רב.
    בעבודות רבות נמצא שמקור ריח לא טוב בפה, מקורו באיזור שמאחורי השקדים הפלטינים, שם יש קרקע נוחה לצמיחת חיידקים.
    הוצאתם יחד עם השקד השלישי אמורה לשפר את המצב הלא נעים, והסיכוי לכך גבוה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתור באוזן שלא נשר
    בתיה טישלר
    09/11/2009

    שלום רב
    בני בו ה6 וחצי עבר נתוח כפתורים לפני שנה ותשעה חודשים.באוזן ימין הכפתור נשר אך באוזן שמאל הכפתור עדיין נמצא.
    לפני הנתוח הסביר הרופא שהכפתורים נשארים עד שנה.בבקורנו האחרון נאמר שכל שהכפתור נשאר יותר זמן זה יותר טוב ולא כדאי לבצע התערבות על מנת להוציא את הכפתור משום שיכול להיוצר חור בעור התף שלא תמיד מתאחה ואז יש לבצע נתוח נוסף לאיחוי.
    רציתי לברר האם זה הגיוני שלאחר שנה ותשעה חודשים לא נפל הכפתור?הדבר משפיע על איכות החיים של בני(שוחה באופן קבוע) ומה אתה ממליץ לעשות.
    בברכה
    ובתודה
    אם מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כפתור באוזן שלא נשר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפתור "עקשן"

    ד``ר יצחק ענתבי
    10/11/2009

    בתיה שלום רב.
    כפתורי איוורור לאוזניים, בממוצע נימצאים במקומם כשנה, אצל בנך הכפתור נימצא מעל לזמן הממוצע, ויש מקום לשקול את הוצאתו.
    הוצאה מאוחרת יותר, היא, שעלולה לגרום לכך שעור התוף לא ייסגר. לאחר זמן כה רב, כדאי להוציאו, ובשעת הוצאת הכפתור, יש מקום לגרות את שולי הנקב, ובכך לגרום לצמיחה מחדש באיזור הנקב.
    ברוב המקרים הנקב ניסגר בעקבות פרוצדורה זו, וככל שהדבר ייעשה מוקדם יותר, יוכל בנך לשוב לאורח חיים רגיל, וללא מיגבלות.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול שנמשך יותר מחודש
    יעל
    08/11/2009

    בתי בת שנה וכבר משנולדה הייתה פולטת הרבה ומשתעלת וכאילו נחנקת. גם היום כשהיא אוכלת אוכל מוצק אפילו בחתיכות ממש קטנות קורה לעיתים קרובות שהיא משתעלת וכאילו נחנקת. בנוסף, בלילה הרבה פעמים היא מתעוררת משיעול שנראה כאילו היא מעלה גרה ובולעת בחזרה..
    הגננת אמרה שכדאי לבדוק אם יש וסת צרה. ואני רוצה לשאול מה עושים במקרה כזה. לקחתי אותה לרופא אף אוזן גרון ולרופאת משפחה שבדקו את הגרון האוזן הריאות ואמרו שאין לה כלום..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול שנמשך יותר מחודש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/11/2009

    יעל שלום רב.
    תופעת השיעול, הפליטות והחנק המתוארות המכתבך, בשעת אכילה ובשעת שכיבה, מצריכים בירור שבעיקרו הוא בשטח הגסטרואנטרולוגי.
    ייתכן מחד, שיש הפרעה בתנועות הושט, ומאידך אין לשלול רפלוקס קיבתי-וישטי,
    מומלץ על-כן להרחיב את הבירור.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון קשורה
    מלי
    08/11/2009

    שלום,
    בני בן תשעה חודשים ורק כרגע הובחנה אצלו לשון קשורה.
    הרופא אמר שבדרך כלל עושים את זה עד חצי שנה.
    האם כן ניתן לחתוך בגיל זה? בהרדמה? במידה ולא עושים את הניתוח איזה השלכות יהיו לילד?

    תודה מראש,
    גלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשון קשורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון קשורה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/11/2009

    מירי שלום רב.
    לשון קשורה ניתן לנתק (או לשחרר) בכל גיל, כולל גילו "המבוגר" של בנך.
    הפעולה קצרה ביותר ( דקות בודדות ), ואני מעדיף בהרדמה כללית ומאוד שטחית.
    הימנעות מהניתוח יכולה (והדבר תלוי גם ב"גודל" הקשירה של הלשון), להפריע בדיבור, שיבושים בהיגוי, שלא לדבר על פעולות אכילה/ליקוק.
    מאחר ומדובר בפרוצדורה פשוטה, אני ממליץ לבצעה.
    בהצלחה, ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הסיטי של בתי בת ה-16
    ירדנה
    08/11/2009

    לכבוד ד"ר ענתבי וכל הצוות הנכבד,
    כתבתי אליך בעבר בקשר לבתי בת -16 כיום. היא סובלת הרבה מנשימה דרך הפה וכו' על רקע אלרגי. היינו תקופה ארוכה אצל אלרגולוג, והיא לקחה פליקסונז, טלפסט ופעם אחת זריקת קורטיזון.
    אחר כך היא לקחה סינגולר. אבל לא היה שיפור מי יודע מה לפי דבריה. אני ראיתי שיפור אחרי הקורטיזון אבל זה אחר כך חזר. הרופא ניסה להחזיק את ההשפעה בעזרת סינגולר אבל זה לא מספיק עזר. היה לה גם נטיה חזקה לסטרפטים בגרון , אבל ב"ה לקחנו את עצתה של ד"ר מרק, לגרגר עם כף וודקה פעם בשבוע וזה עוזר ב"ה. הדלקות קורות פחות ממה שהיה.בתי אלרגית מאוד לאבק. ציינתי גם שבעלי גם סובל מאוד מאוד מפוליפים באף וגם עבר נתוח מעקפים בלב בגיל 44. היום הוא בן 50. ועדיין לא עשה נתוח בקשר לפוליפים. בכל אופן בתי עשתה סיטי שבוע שעבר, נודה לך אם תוכל להסביר לנו מה דעתך. כמובן, נשאל גם את הרופא א.א.ג., אבל התור יקח קצת זמן. בתי לא עשתה שום נתוח אף פעם באף.

    ct מערות אף
    מחיצת האף בצורת s
    איוורור טוב של מערות הפנים
    הomu פתוחה דו צדדית
    עיבוי קל של הרירית בבית הקונכה התחתונה מימין, קונכה בולוזה מימין
    איוורור טוב של תאי המסטואיד.

    זאת הפעם הראשונה שהיא עשתה סיטי.
    רציתי גם לציין שהיא צריכה לרדת קצת במשקל, האם גם זה קשור?
    תודה רבה רבה
    ירדנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הסיטי של בתי בת ה-16

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT-סינוסים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/11/2009

    ירדנה שלום רב.
    מאחר והמחלה האלרגית של בתך הוכחה - ככל הניראה, כדאי (במידת האפשר) להימנע מהגורמים לה, בהתייחס לתשובה הכתובה של בדיקת ה - CT, אני למד על הפרעה במעבר האוויר באף, כתוצאה של עיבוי ריריות הכונכות התחתונות, בשילוב מחיצה לא ישרה. איוורור טוב של הסינוסים, והמעבר הפתוח בין הסינוסים לאף, לא מצריך ניתוח.
    ייתכן שההפרעה באף, המעברים הצרים - יחייבו ניתוח לפתיחת המעברים, לישור המחיצה ואולי גם לכריתת הכונכות התחתונות.
    אלא שאת ההחלטה על ניתוח יש לקבל רק לאחר התייעצות עם מומחה א.א.גרון, כשהגורם המכריע בהחלטה אם לנתח, הוא המצב הקליני ולא הרנטגני.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים וגמגום האם יש קשר??
    מאיה
    07/11/2009

    שלום רב!!
    יש לי ילדה בת שנתיים וחצי שסובלת מדלקת אוזניים בפעם השנייה בחייה בפעם הראשונה טופלה במוקסיפן והדלקת חזרה שוב כעבור חודשיים בערך. ובפעם השנייה מאז שהחלה להתלונן על הכאבים באוזניים הופסק הרצף בדיבור והחלה לגמגם, מיום ליום הגמגום הולך ומתגבר האם יש קשר בין הגמגום לדלקת אוזניים?? ואם כן מה עליי לעשות?? היא עדיין מטופלת באנטיביוטיקה האם עליי להפסיק או שמא מדובר בנוזל באוזן???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים וגימגום

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/11/2009

    מאיה שלום רב.
    אין קשר ישיר בין דלקת באוזניים, והכאב בעקבות הדלקת, לבין הגימגום.
    הטיפול האנטיביוטי ניתן על-פי שקול דעת רפואי ביגלל הדלקת, ועל-כן אין להפסיקו.
    אם מדובר בנוזל באוזניים ועד כמה נוזל זה מפריע, יש צורך להבדק ע"י רופא א.א.גרון, ולבצע בדיקת שמיעה וטימפנומטריה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול מאונפף
    ענת
    07/11/2009

    שלום, בני בן 4 ו 10 ח'.
    אינו משתמש היטב בקולו (מתאמץ לדבר דרך הגרון) וגוון קולו מאונפף-חסום.
    מה עליי לעשות כדי שיהיה לו קול "רגיל"?
    האם הפיתרון הוא רק ניתוחי במידה ויש לו אדונאיד מוגדל? (טרם ניבדק ע"י הסיב האופטי אנו חוששים מבדיקה חודרנית ולא נעימה)
    האם במידה ומתבצע ניתוח להסרת אדונאיד יש סיכוי שהוא יחזור מתישהו?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קול מאונפף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קול מאנפף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/11/2009

    ענת שלום רב.
    תחילה בנושא הישנות לאחר כריתה של השקד השלישי. הסיכוי שבגיל בנך השקד יצמח מחדש,
    הוא קלוש ביותר, אם בכלל.
    יש חובה לבדוק את מצב האף, ואת לוע האף, (שקד שלישי), לא מדובר בבדיקה בלתי נעימה, ואם
    בכל זאת את חוששת, אפשר לצלם את לוע האף.
    יש סיכוי סביר שאם יוכח שהשקד השלישי הוא הגורם לאינפוף, הסרתו - תשפר את קולו של בנך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר ענתיבי

    ענת
    08/11/2009

    הי ותודה על תשובתך.
    במידה ובבדיקה ימצא שיש שקד שלישי, האם "מקובל" לבצע הסרתו רק בגלל קול מאונפף (אין בעיה של נזלות או נחירות או הפסקת נשימה בלילה) ואיך יודעים בוודאות שהאדונאיד הוא הגורם לקול המאונפף?
    ושאלה נוספת, האם תוכל להמליץ לנו על רופא אאג ילדים באזור המרכז (אנחנו בכללית אבל אפשר גם פרטי)
    תודה לך :-)))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינפוף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/11/2009

    ענת שלום רב.
    אין ביטחון ולא אוכל להבטיח שכריתה של שקד שלישי תעלים את הקול המאנפף, שכאמור יכול להגרם גם מגודש באף, ומתנועה לא טובה של שרירי החיך, אך מאחר ולשקד השלישי תפקיד מכריע בהפרעה, ואין לו (כמעט) תפקיד תועלתי, לא הייתי מהסס בכריתה,
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות ושיעול בלילה
    אורית
    07/11/2009

    שלום רב,
    בני בן שנתיים, לפני 5 חודשים עבר ניתוח להסרת שקד שלישי וכפתור באוזן. מאז הניתוח הפסיק לנחור בלילה. לפני כחודש החל שוב לנחור בלילה וגם להיחנק ולהשתעל. הרופאה הסתכלה לו לפני כמה ימים בגרון ואמרה שהשקדים שלו מאוד נפוחים ונתנה לו בטנזול ל-3 ימים ולאחר מכן אריוס לעוד שבועיים. ביום הראשון של הטיפול הוא ישן בלילה ללא נחירות ושיעול. ביום השני כל התופעות חזרו.
    מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נחירות ושיעול בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לאחר ניתוח

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/11/2009

    אורית שלום רב.
    הופעת הסימפטומים המתוארים במכתבך, וכל זאת לאחר 4 חודשי רגיעה, בעקבות כריתת השקד השלישי, מחייבת הרחבת הבירור ע"י רופא א.א.גרון, לבדיקה חוזרת של לוע האף, ולבדיקה של מצב השינה (מעבדת שינה). ייתכן שמלכתחילה היה צורך בכריתה של השקדים (בנוסף על השקד השלישי).
    באשר לשאלתך השניה, אכן כאשר הכריתה של השקד השלישי נעשית בגיל רך, כגיל בנך, הוא
    יכול לצמוח מחדש, אלא שתקופה כה קצרה (4 ח'), אינה אופיינית.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימפטומים באוזן
    דנה
    06/11/2009

    שלום דוקטור,

    בתי בת ה8 אביגייל הייתה בגן היום איזה ילד צעק לה באוזן בלי כוונה

    והיא חזרה הבייתה ואמרה לי אמא כואבת לי האוזן, הוא לא צעק לה הרבה אבל חזק היא אמרה
    והיא מרגישה מין דפיקות דוקרות באוזן
    היא מרגישה הרבה בחילות וחוזר איזון כלשהו
    מה אפשר לעשות ?




    בברכה בתי,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימפטומים באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימפטומים באוזן

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/11/2009

    שלום רב.
    אני מפנה אותך לתשובתי לדנה, מלפני מספר דקות.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באוזן כתוצאה מצעקה חזקה עזרה*
    דנה
    05/11/2009



    שלום ,

    לפני כיומיים הלכתי לבצפר בבצפר הסתובבתי בטעות נישענתי על מגבר כזה- כאילו ילד צועק באוזן שלי חזק זה היה כ3 שניות חזק


    ואז החל לי כאב חזק באוזן אחת (במקרה שלי השמאלית) וכאבה לי די

    ועד עכשיו (אחרי יומיים) היא כואבת לי אני לא יודע מה לעשות, לפי מה שקראתי זה צריך לפוג תוך 16 שבועות


    האם יש פיתרון להקלה ולהעלמת הכאב

    שמתי דקס אוטיק אתמול 2 טיפות והיום גם 2 והכאב ממשיך

    תיאור הכאב: מין נקישות מעצבנות באוזן השמיעעה ירדה אבל בקצת וזה כאילו אני מרגיש שיש לי משהו באוזן מן אבן

    ושאני בולע רוק אני מרגיש נקישה כואבת כזאת, סחרחורת בחילה קצת

    אודה לכם אם תענו לי בדחיפות אני מש צריך זאת






    אני זקוק לעזרתכם בדחיפות בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צעקה באוזן

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/11/2009

    צעקה או כל רעש מזיק, לבטח לאור הקירבה למקור הרעש, יכולים לגרום לנזק שמיעה רעש באוזן וכאב.
    משך הסימפטומים האלה תלויים במשך החשיפה, עוצמת הרעש, הקירבה למקור הרעש, ורגישות אוזן הניפגע.
    מומלץ בהחלט לפנות לבדיקת מומחה א.א.גרון, ומומלצת הפניה לבדיקת שמיעה וטימפנומטריה,
    ורק על פי תוצאותיהן ניתן לשער את תקופת ההחלמה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניגרם נזק?

    דנה
    06/11/2009

    זה היה חזק וזה היה כ3 שניות האם ניגרם נזק ממשי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזקי רעש

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/11/2009

    דנה שלום רב.
    למשך זמן כה קצר, ככל הנראה לא ניגרם נזק בלתי הפיך, ולמרות זאת, מומלץ לפנות למומחה א.א.גרון, לבדיקת האוזניים, ולבדיקת שמיעה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחכוח בגרון..
    טל
    05/11/2009

    שלום רב,

    בני בן 6 וחצי ומזה חודש וחצי כל הזמן מכחכח בגרון ופותח בפיהוקים גדולים??...
    זה לא קורה כאשר הוא ישן!!
    בדקנו אותו עם רופאת המשפחה ואמרה שהכל תקין לחלוטין ואולי זה קצת רצון לתשומת לב.. לפני כחצי שנה נולדה לו אחות קטנה..
    מה דעתך?

    תודה, טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כחכוח בגרון..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיחכוח-פיהוק.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/11/2009

    טל שלום רב.
    נושא הכיחכוחים מחייב בדיקת רופא א.א.גרון לשלילת הפרשות מהאף לבדיקת שקד שלישי, ולבדיקת האפשרות שמדובר ברפלוקס גסטרו-פרינגאלי.
    נושא הפיהוקים צריך להיבדק גם ע"י רופא ריאות-ילדים.
    רק אח"כ, ניתן יהיה לשקול נושאים שאינם רפואיים, כמו תשומת לב, וכו...
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום