פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נחירות והפסקות נשימה
    צפון
    25/01/2010

    שלום רב
    הבן שלי בן שנתיים ו-3 חודשים עם פגיעה מוחית, עבר כריית שקד שלישי לפני 8 חודשים, הייתה רגיעה אך שוב נחירות והפסקות נשימה
    מעבדת שינה- הפסקות נשימה שטיבן לא ברור בתדירות 20 לשעה- לא ניתן להשיג מזה מסכנות
    בדיקת רופא א.א.ג- שקדים מעט מוגדלים אך לא נוקשים
    סטוראציות בשינה ממוצע 88%
    איך מתקדמים בעניין של הבירו והטיפול, ומה הדחיפות בעניין הזה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נחירות והפסקות נשימה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות והפסקות נשימה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/01/2010

    שלום מוסא
    אם מדובר בתוצאת מעבדת שינה אחר הניתוח יש לבדוק האם ההפסקות על רקע חסימתי.אם כך יש לבדוק אם אין חסימה נוספת לשקדים וכמובן יש מקום לניתוח .סוג הניתוח יקבע לפי בדיקה זו.
    בד"כ יש לנתח את השקדים ו/או שקד שלישי(במידה וגדל).
    כמובן שאין דחיפות,אך גם אין לדחות את הטיפול ליותר ממספר קטן של חודשים.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים מתחממות מאוד ומאדימות בלילה
    ורד
    24/01/2010

    ערב טוב,
    בני בן ה- 10 סובל מתופעה מוזרה בחודשים האחרונים, האוזן השמאלית שלו מתחממת ומאדימה
    אך זה קורה רק בשעות הערב המאוחרות ומגיע לשיאו בשעות הלילה.
    אין לו כאבים באוזן, אבל החום באוזן מאוד מפריע לו.
    מה יכול לגרום לתןפעה המוזרה הזו?
    תודה רבה
    ורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזניים מתחממות ומאדימות

    ד``ר יהושע דנינו
    26/01/2010

    שלום ורד,
    התחממות והאדמה של האוזניים קשורה לעור האפרכסת ולמערכת אספקת הדם.
    לכן, אני ממליץ לפנות ליעוץ לרופא עור מומחה ובמידת הצורך הוא יחליט האם יש צורך ביועץ נוסף,
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • sleep apnea
    נטע
    24/01/2010

    שלום,
    כשביתי בת ה 1.4 ישנה עליי אני מבחינה בהפסקות נשימה קצרות ומאוד נלחצת. האם זה יכול להיות sleep apnea? האם זה מסוכן? מה עוד זה עשוי להיות? מה עליי לעשות למי עליי לפנות לבדוק את זה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    sleep apnea

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקות נשימה בשינה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/01/2010

    נטע שלום רב.
    את כן מתארת הפסקות נשימה בשינה, אלא שלא כל הפסקת נשימה, מצריכה מיידית טיפול, ולא מצריכה להלחיץ אותך.
    בעזרת רופא א.א.גרון ותיאור המצב, ניתן להפנות למרפאה להפרעה בשינה, ולמעבדת שינה.
    על פי תוצאות השינה, יחליט הרופא המקצועי על טיפול הבחירה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה ונזלת בפעוט
    שרון ברונר
    24/01/2010

    שלום רב,
    בני בן שנה ועשרה חודשים סובל מזה חצי שנה מנזלת וליחה, גודש בכל מערות האף
    בשל גילו לא ניתן היה לבצע צילום מערות אף תקין, אך מבדיקה של רופא אף אוזן גרון
    רואים שקדים מוגדלים שנושקים אחד לשני וכנראה ישנו גם שקד שלישי.
    הילד נוחר, מתקשה בנשימה וסובל בשל כך גם מאיחור בהתפתחות השפה- מדבר מאוד לא ברור
    כנראה ליקוי שמעתי עקב נוזלים מרובים.
    כרגע מרופאים ממתינים עם ביצוע ניתוח להוצאת שקדים והילד במערב רפואי.

    מה עושים? הילד סובל ואין פתרון.

    אנחנו אפילו משלבים טיפול אלטרנטיבי (דיקור) כתוספת לאדים חמים, אינהלציה, סירופים שונים ליבוש/הקלה בשיעול.
    הנזלת הליחה והשיעול לא מניחים לילד. אשמח לשמוע את עצתכם בנושא זה.

    תודה, שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ליחה ונזלת בפעוט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה ונזלת

    ד``ר יצחק ענתבי
    24/01/2010

    שרון שלום רב.
    אנסה לסכם בעיות בנך המתוארות במכתב: איחור בהתפתחות השפה, ליקוי שמיעה, קושי בנשימה דרך האף (ונחירות), נזלות וליחה.
    עם צרור כזה של בעיות, בנך אינו פעוט !!!
    אין ספק שהבן חייב לעבור ניתוח, כן, גם בגיל זה, אלא שקודם לניתוח, כדאי לבצע בדיקות
    הכרחיות, בדיקת שמיעה (שאני מבין שכבר בוצעה), ובדיקה במעבדת שינה, כדי לוודא מה מצב
    וחומרת הפסקות הנשימה בשינה.
    כל זאת כדי לדעת מה לנתח, ולא אם לנתח.
    חוסר שיתוף הפעולה בצילום השקד השלישי אינו בעל משקל, כי יהיה מקום לכרות אותו בכל
    מקרה.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות
    צפון
    22/01/2010

    הבן של בן שנתיים וחצי, סובל מפגיעה מוחית- לא ברור מה המחלה, הבעיה היא שהוא נוחר בלילה, לפני 7 חודשים עבר ניתוח כריתת שקד שלישי , היה מצבו הנשימתי טוב והנחירות פסקו, אך שוב לפני כחודש נחירות וירידה בטוראציה, נבדק על ידי רופא א.א.ג שראה שקדים מוגדלים אך לא חוסמים, נשלח לבדיקת שינה, בבדיקת שינה התוצאה הייתה אפניות מסיבה חסימתית אך גם מרכזית
    האם הניתוח של כריתת שקדים יכול לעזור לו במצב הזה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נחירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות

    ד``ר יהושע דנינו
    24/01/2010

    שלום מוסא,
    הפרעה בנשימה הגורמת להפסקות נשימה והמוכחת בבדיקת מעבדת שינה יכולה להיות על רקע של הגדלת שקדים ו/או שקד שלישי, במידה וההפרעה שנמצאה במעבדת השינה הינה חסימתית. אצל בינך נמצאה הפרעה מעורבת שיש בה גם מרכיב חסימתי. שיפור מרכיב זה דורש טיפול בשקדים ו/או בשקד השלישי במידה והם מוגדלים. לכן, מומלץ במקרה של בינך להסיר את השקדים המוגדלים בניתוח.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טשטוש
    יעל
    22/01/2010

    האם טשטוש לצורך בדיקת ברה לתינוק בן 10 הוא מסוכן. ככל הידוע לנו אין לו אלרגיות למיניהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טשטוש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טשטוש

    ד``ר יהושע דנינו
    24/01/2010

    שלום יעל,
    הטשטוש לצורך בדיקת הברה אינו מסוכן בדרך כלל לילד בריא אך כמובן להתייעץ עם רופא ילדים המכיר את הילד ולקבל את אישורו.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודש באף
    המדוכאת
    21/01/2010

    שלום בני בן 7.5 ומאז שהייה קטן היה מתעורר הרבה בלילה מצמא,סבל הרבה מדלקות אזניים טופל במייבשי נוזלים.בשנתיים האחרונות אני שמה לב כי בני לא ישן טוב בלילה (הוא לא נוחר) אך ישן עם פה פתוח.כל הלילה אני שומעת אותו כאילו מנסה לבלוע ולא מצליח (מעין דביקות ויובש בגרון)בצעתי גם מעבדת שינה אך שם לא דווח על הפרעות של דום נשימה בגל 5..בצעתי צילומי מערות האף ומתברר שפוליפים קיים (אין לי מושג כמה) אך חוות דעת של רופאה אחת הייתה לנתח ומיידי בגיל 5 ורופא נוסף טען שאין צורך. לפני חודשיים בצענו שוב צילום והרופא טוען שיש גודש באף ואין צורך למהר לנתח.קבלתי טיפול של פליקסונז ספריי מידי לילה לחודש מלא ולאחר מכן הפסקה לשבוע וכך הלאה.אמנם זה עוזר לילד אך עדיין אני מרגישה שהוא לא יישן שינה איכותית וזה משפיע עליו למחרת בביה"ס -עייפות נוראית ועצבני מאד מעייפות.מה חוות דעתך ואודה לך מאד על ייעוצך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גודש באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גודש באף

    ד``ר יהושע דנינו
    24/01/2010

    שלום לאמא המודאגת,
    לעייפות סיבות רבות. אחת הסיבות הינה הפרעות שינה. על מנת לשלול הפרעות אלו יש לבצע ולדון בתוצאות מעבדת השינה. מכיון שעברו מעל שנתיים מאז הבדיקה האחרונה ומאז ישנה החמרה במצב שינתו של הילד, יש מקום לשקול בדיקת מעבדת שינה חדשה על מנת להחליט על הטיפול המתאים.
    במידה והבדיקה תהיה תקינה יש לחפש סיבות אחרות.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה חוזרת לתינוקת אחרי החיאה
    נוגה
    21/01/2010

    בתי נכשלה בבדיקת סינון שמיעה בגיל שבועיים ועשינו לה בדיקת ברה שיצאה תקינה למעט ליקוי קל באוזן ימין, רופא א.א.ג של קופ"ח אמר שהבדיקה תקינה מבחינתו.
    בגין חודש וחצי עברה בתי החיאה בשל הפסקת נשימה, היא היתה מאושפזת עם דלקת ריאות חריפה ועברה החיאה נוספת בטיפול נמרץ. לאחר שבועיים בטיפול נמרץ היא החלימה, והיום, תודה לאל היא בריאה ומטופלת בביקורת של רופאת ריאות ילדים ובמכון להתפתחות הילד.
    היום היא בת 9 חודשים.
    לפני כשבועיים במסגרת בדיקת שמיעה בטיפת חלב, האחות ביקשה שנלך איתה לבדיקה של רופא א.א.ג כי לדעתה היא אינה שומעת טוב. הלכנו לרופא א.א.ג שביקש שנחזור על בדיקת הברה ולו בגלל ההחייאה שהיא עברה- כדי להסיר חשש לליקוי שמיעה בעקבות ההחיאה.
    שאלתי היא: מה כרוך בבדיקת ברה חוזרת- בבדיקת הראשונה היא היתה קטנה ולא נדרש טשטוש. האם הטשטוש מסוכן? אין לה אלרגיות, ככל שאנחנו יודעים.
    והיכן כדאי לערוך בדיקת ברה? על איזה מכון באיזה בית חולים מומלץ לביצוע בדיקות כאלו לתינוקות? את הבדיקה הראשונה עשינו בבי"ח מאיר. רציתי לדעת אם אתה יכול להמליץ עליו או על מכון יותר טוב ממנו. אנחנו פשוט רוצים להיות רגועים, שאנחנו עושים את הבדיקה במכון טוב ומתמחה בתינוקות. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה לתינוקת אחרי החיאה

    ד``ר יהושע דנינו
    21/01/2010

    שלום נגה,
    בדיקת הברה (BERA) בתינוקות צריכה להעשות עם טשטוש כדי שהתינוק לא יזוז. הטשטוש אינו מסוכן בדרך כלל אך דרוש לשם כך אישור רופא ילדים.
    לפי בדיקת הברה הראשונה נראה שלא היה לילדה ליקוי שמיע משמעותי. במידה וכעת קיים חשד לליקוי, הוא אמור להיות ליקוי קל. הליקוי השכיח בגיל של ביתך נובע מנוזלים באוזניים שניתן לטפל בהם ואז השמיעה חוזרת לנורמה.
    את בדיקת הברה ניתן לבצע בכל בית חולים בו יש מכון שמיעה עם מכשיר ברה.
    מחלקת א.א.ג של בי"ח מאיר נחשבת למחלקה טובה ותוצאות הברה שיתקבלו בה אמורות להיות מהימנות.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי לציין...

    נוגה
    25/01/2010

    ראשית, רציתי להודות על העזרה והתשובה המהירה.
    בנוסף, אני לא יודעת אם יש לזה חשיבות, אבל שכחתי לציין כי בתי מטופלת כיום בבודיקורט (אירו-צ'מבר) בוקר וערב.
    האם יש לזה השלכות על הבדיקה עצמה או על הטשטוש?
    האם זה עלול לפגוע בתוצאות הבדיקה או במהימנותן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ברה

    ד``ר יהושע דנינו
    26/01/2010

    שלום נוגה
    הטיפול שצינת לא משפיע על הבדיקה או הטישטוש.
    כמובן שגם לא משפיע על התוצאות או מהימנות.
    כל טוב ובהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה מוגדלת מעט וכואבת
    ליאור
    20/01/2010

    בחודשיים האחרונים בלוטת לימפה מוגדלת מעט (1/2 ס"מ) וממורגשת במגע (מרגיש כמו דלקת גרון).

    יחד עם זאת, הוחלט לקחת ביופסיה חיצונית והתשובה היתה שלא ניתן להבחין האם חיידקי או ממאיר, בשל פיצול של תאים.

    בן 37, בריא בדרך כלל, הייתי מצונן לאחרונה, אבל לא באופן דרמטי.

    ביקשו שאמתין חודש. האם תשובות כאלו הן שגרתיות? האם החולשה שיש לי יכולה להיות מהלחץ או יכול להיות תוצר ישיר של המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    20/01/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריכוז של אנטיביוטיקה
    or
    19/01/2010

    בני בן ה10 חודשים סובל מדלקות אזניים חוזרות. קיבל מוקסיביט בפעמיים הראשונות ,
    בפעם השלישית קיבל אנזיל ועכשיו הדלקת חזרה שוב בפעם הרביעית והוא מקבל אוגמנטין למשך 10 ימים 2.5cc פעמיים ביום. סה"כ 5 CC ליום
    הבעייה היא:
    גיליתי שהרוקח הכין את בקבוק האנטיביוטיקה באופן שגוי, כלומר, על מנת להכין את התחריף הוא היה צריך להוסיף לבקבוק 32cc מים כדי לקבל 35cc תחריף (הוראות היצרן שכתובות על האריזה). כמות זו, לפי המינון שקבעה הרופאה, אמורה להספיק ל 7 ימים אולם הבקבוק נגמר לי אחרי 5 ימים מכאן המסקנה שהוא מהל עם פחות 10cc מים .
    יוצא מזה שנתנתי לבן שלי במשך 5 ימים אנטיביוטיקה מרוכזת
    (זה כאילו קיבל 3.5cc במקום 2.5cc ).
    את הבקבוק השני הכנתי בעצמי ,מהלתי את כמות המים המדוייקת ואכן קיבלתי כמות גדולה יותר. אני מאוד מודאגת ועד שאגיע לרופאה ואשמח בנתיים לקבל
    תשובה לשאלה האם זה מצב מסוכן? האם יש מקום להפסיק את מתן האנטיביוטיקה לפני תום 10 ימים?. מה עושים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריכוז של אנטיביוטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    19/01/2010

    אור שלום רב.
    בהתייחס לנתונים אותם הסברת, ובמחשבה שבנך שוקל בערך 8 ק"ג, (נתון שהיה חשוב מאוד),
    הרי ש 3.5 סמ"ק של אוגמנטין 400, הינו עדיין מינון מקובל, (ועדיין לא המנה המקסימלית המומלצת).
    תשובתי לכן, שלא מדובר במינון מסוכן, וכדאי להמשיך במתן האנטיביוטיקה, למשך הזמן שהומלץ ע"י הרופא.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם מהאף
    ורד
    18/01/2010

    הבן שלי בן שלוש וחצי לפעמים שהוא מחטט באף יורד לו דם כנראה הוא מחטט קצת בפרעות האם אני צריכה להלחץ מזה ? האם זה מעיד על משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם מהאף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם מהאף.

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/01/2010

    אמא יקרה שלום רב.
    חיטוט באף, גם אם הוא מבוצע שלא בפראות, יכול לגרום לדימום, במידה והדבר חוזר על עצמו, מומלץ
    להשתמש במשחה אנטיביוטית לנחיר המדמם, ומומלץ לבצע בדיקות דם כולל תיפקוד קרישה.
    אם הבדיקות תקינות, אין מקום לדאגה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנאוידים מוגדלים בבת שנה וחצי
    מאיר
    18/01/2010

    בוקר טוב,

    בתי בת שנה וחצי ונמצא שיש לה אדנאוידים מוגדלים. ההמלצה שקיבלנו היא לבצע ניתוח.
    מכיוון שיש הפסקות נשימה במהלך השינה והיא קצת נוחרת.

    רציתי לדעת האם מישהו פה בפורום מכיר ו/או יכול להמליץ על רופא שניתח את בנו/בתו והיה מרוצה? כמו-כן אם מישהו מכיר רופא שמבצע ניתוחים לגיל זה ויש עליו המלצות.
    עדיף רופא מאזור המרכז.

    תודה,
    מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח אדנואידים

    ד``ר יצחק ענתבי
    18/01/2010

    מאיר שלום רב.
    מדובר בניתוח מאוד פשוט, שמרבית מומחי א.א.גרון מבצעים אותו בצורה מושלמת,
    הניתוח דורש הרדמה כללית קצרה, והשגחה לאחר הניתוח לשעה עד שעתיים.
    אשאיר לקוראים בפורום להמליץ לך על מנתחים.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס בילדים
    בטי
    17/01/2010

    בני בן 6 שנים סובל מנזלת מוגלתית רק בנחיר ימני -לא גוף זר. וברנטגן ללא שקד שלישי מוגדל רופא א.א.ג קבע חד משמעית:סינוסיטיס כרוני, ואילו רופאיי ילדים טוענים כי אין סינוסיטיס בילדים. מהו ההסבר לשתי קביעות סותרות אלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוסיטיס בילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוסיטיס בילדים

    ד``ר יהושע דנינו
    17/01/2010

    שלום בטי,
    סינוסיטיס יכולה להיות בילדים בגיל 6 כמו גם סיבוכים שלה. אני ממליץ לך להיוועץ עם מומחה א.א.ג נוסף לשם החלטה על המשך בירור וטיפול.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה מוגדלת
    הגר
    17/01/2010

    שלום ,
    אני מרגישה בלוטת לימפה מוגדלת מתחת ללסת לכיוון הגרון,יש לי מזה שבועיים אפטה גדולה על הלשון האם יש קשר?
    כמה זמן להמתין כד שצריך לגשת לבדיקה?
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת לימפה מוגדלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטת לימפה מוגדלת

    ד``ר יהושע דנינו
    17/01/2010

    שלום הגר,
    בלוטת לימפה מוגדלת מתחת ללסת יכולה להיות תוצאה של תהליך דלקתי בחלל הפה. עם ריפוי הדלקת הבלוטה אמורה לקטון. קצב הריפוי והקטנת הבלוטה משתנים ויכולים לנוע בין שבועיים למספר שבועות. במידה והבלוטה או האפטה לא חולפים תוך זמן זה יש לפנות ליעוץ למומחה א.א.ג
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות לימפה מוגדלות ואפטות בלוע וב - תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    13/10/2012

    שלום יפה
    לא ברור ממכתבך אם נבדקתם ע"י מומחה לא.א.ג.
    האפטות דורשות טיפול מקומי בלבד,ישנן משחות שמקלות על הכאב ומאפשרות אכילה ושתיה.
    בקשר לבלוטות ממליץ שוב לפנות לבדיקה של מומחה לא.א.ג.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנואידים מוגדלים
    ליטל
    14/01/2010

    שלום רב,

    אני פונה אליך לאחר שהרופא שנועצנו בו לא עזר לנו כלל וכל שאלה ששאלתי נעניתי בצעקות.
    בני בן שלוש ושלושה חודשים. מגיל 0 סובל מריור. בצילום אובחנו אדנואידים מוגדלים. בדיקת שמיעה - 20% ירידה בשמיעה באוזן אחת (בשניה תקין). בחודש האחרון הריור התגבר מאוד והוא נוחר חזק מאוד בלילה.
    הרופא שנועצנו בו ממליץ לחכות לקיץ (לא ברור לי למה) ואז לשקול ניתוח.
    השאלה היא האם כדאי לנתח או להמתין?
    מה הסיכונים הטמונים בניתוח זה מלבד הסיכון הטמון בהרדמה מלאה?
    האם הפגיעה בשמיעה היא הפיכה, כלומר האם לאחר הניתוח השמיעה תהיה תקינה לחלוטין?
    מה זה "כפתורים" שעליהם דיבר הרופא?

    תודה מראש,
    ליטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדנואידים מוגדלים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנואידים וריור.

    ד``ר יצחק ענתבי
    15/01/2010

    ליטל שלום רב.
    יש לך ולבנך את הזכות המלאה להגיע לרופא שעונה,ואינו צועק !!!
    הפיתרון לבעיית הריור אינו בניתוח השקד השלישי (האדנואיד). אלא שמסיפורך את מתארת שרק בחודש האחרון הריור התגבר, כדאי לבדוק אם אין בעיה אחרת בבדרכי הנשימה העליונים, או בחלל הפה.
    כריתת האדנואיד כן חיונית במקרה של נחירות, אך מאחר ומצב זה של הנחירות הינו חדש יחסית, לא כדאי למהר!
    הירידה בשמיעה לא נימדדת ב %, אלא בדציבלים, וממכתבך אני למד שיש "ירידה" של 20 ד.ב.
    את המילה ירידה שמתי בגרשיים, כי למעשה השמיעה ב 20 ד.ב. נמצאת מתאימה לנורמה.
    מאחר ועל פי תשובתי יש ספק בצורך בניתוח, ובתקופות החורף הגודש במערכת הנשימה ואיוורור
    האוזניים פוחת, (ובקיץ מישתפר), המליץ הרופא להמתין לקיץ.
    כל פגיעת שמיעה הולכתית היא לא פגיעה קבועה, ובטיפול נכון ניתן לתקנה.
    הכפתורים או הצינוריות, הם אותם כלים שהמנתח מכניס לתופיות כדי לשמור על איוורור האוזן
    התיכונה, ולשפר בכך את השמיעה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ליטל
    19/01/2010

    אני מודה לך מקרב לב על ההסבר הבהיר והמפורט.

    בברכה,
    ליטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום