פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה בשמיעה כתוצאה מנוזלים
    עדי
    08/02/2010

    ביתי בת שלוש וחצי,בבדיקת שמיעה תנועת עור התוף b בשני הצדדים- srt 35 בשני הצדדים,
    מעולם לא סבלה מדלקת באוזניים.
    האם יש פיתרון אחר פרט לכפתורים והוצאת שקד שלישי?האם יכול להיגרם נזק בלתי הפיך לשמיעה אם נחכה מספר חודשים.ולא נבצע ניתוח?
    בתודה מראש




















    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/02/2010

    עדי שלום רב.
    מדובר בליקוי שמיעה בינוני שיכול להפריע בהתפתחות השפתית. בתקופות הקור והגודש במערכת הנשימה, בד"כ יש החמרה במצב השמיעה, אם אין הפרעה בנשימה או שידוע שהשקד השלישי אינו מוגדל, כדאי להמתין, עד לעונה חמה יותר ואז לבדוק את מצב השמיעה.
    המתנה במספר חודשים באבחנה ובהחלטה הטיפולית לא יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך !!!
    אוסיף גם שאם בבדיקה הבאה עדיין יהיה ליקוי שמיעה, והשקד השלישי אינו מפריע, אפשר בגיל זה
    (גם לפני ניתוח), לנסות טיפול באירפופר.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדר דנינו המהולל
    אילת
    08/02/2010

    לפני כשעתיים שחחנו בטלפון הבן שלי אחרי הפסקה של יום אחד עם אוגמנטין ודלקת חזקה באוזן עם חום גבוהה היתחננתי שתקבל אותי בהקדם האפשרי או תדריך אותי מה לעשות ואתה בתגובה ניתקת את הטלפון בפנים לא יאה ולא נאה לרופא במעמדך גם לא בתור אדם להיתנהג בצורה כזו בוטה תיתבייש לךךךךךךךךךך זו לא היתנהגות אני פשוט בהלם שרופא מיתנהג כך ושוב אלפי תודות ושוב תתבישששששששששש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לדר דנינו המהולל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד``ר יהושע דנינו
    09/02/2010

    שלום אילת,
    אני מבקש להתנצל בפניך על תחושתך, אני מבין ומזדהה עם המצוקה שחשה אם שבנה סובל מכאבים. ועם זאת אנצל את הבמה שאת מאפשת לי להסביר את אחד מעיקרי עבודתי. כרופא הפוגש מטופלים רבים מידי יום, מטופלים המייצגים קשת רחבה של גילאים ובעיות רפואיות קשות, אני עושה מאמץ להקדיש לכל מטופל את מלוא תשומת ליבי, את מלוא הבנתי המקצועית ולהעניק לו את עומק ועושר הניסיון הרבים שיש לי. לכן ובשל כך אני לא משוחח עם מטופלים בטלפון בעת בדיקה של מטופל אחר. אין לי ספק שאת כמו כל אלפי מטופלי מעריכים עובדה זו עד מאד. מאחר ופנית אלי באמצע טיפול במטופל אחר, במקרה הספציפי הזה מדובר היה בתינוק עם בעיה רפואית מורכבת, השבתי לך שאינני יכול לדבר והבטחתי לשוב אליך כשאתפנה.
    ואכן, שבתי אלייך פעמיים באותו היום, ניסיתי לבחון אפשרות לקבל אותכם באופן מיידי ומשלא יכולתם לבוא באופן מיידי, שבתי מאוחר יותר והתקשרתי אליכם ונתקלתי בתגובתכם הלקונית "תודה" שלאחריה ניתקתם את השיחה. יתכן שהציפייה שלך כפי שאת מציינת הייתה לקבל הנחיות טלפוניות לטיפול. אינני מטפל דרך הטלפון! זה לא מקצועי ולא אחראי. אם מישהו עושה זאת אני מציע להזהר ממנו, כי דרך זו יכולה לגרום לנזקים.
    אני מבקש להבהיר מדוע אני מתעכב בהסבר?
    יכולתי לענות בקצרה ולציין שהפורום הזה אינו המקום הראוי לפנייה מהסוג שלך, שכן מדובר בפורום מקצועי שתכליתו לתת מענה לשאלות גולשים.בחרתי לא לעשות זאת כדי להבהיר לך ולקוראים את עמדתי בסוגייה שהעלית, ולשוב ולהתנצל בפניך.
    אני מבקש לאחל לכם בריאות שלמה וכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אזניים
    שגית
    08/02/2010

    בתי בת 8 חודשים ובשלושה חודשים האחרונים סובלת מהפרשות מוגלתיות מהאזניים (כל שבוע אוזן אחרת) ללא חום.
    הטיפול שקיבלנו מהרופאת ילדים הוא מי חמצן + טיפות אזניים, ללא אנטיביוטיקה(במשך כל שלושת החודשים).
    לפני שלושה שבועות קיבלה הילדה אזניל בעקבות קוצר נשימה ודלקת באוזן (חד פעמי).
    שבוע שעבר הרופאה העבירה את הטיפול לרופא א.א.ג.
    אתמול ביקרנו אצל הרופא שנתן טיפול אנטיביוטי ל- 10 ימים (3.5 cc פעמיים ביום מוקסיפן) ועוד פניסטיל 7 טיפות , 3 פעמים ביום עד גמר הבקבוק.
    לטענת הרופא, אם היינו מתחילים טיפול אנטיביוטי בהתחלה אולי לא היינו מגיעים למצב כזה. האם זה נכון?
    הרופא ביקש לחזור אליו עוד ארבעה שבועות ואם הטיפול שהוא לא נתן לא יעזור, הילדה תצטרך החדרת כפתורים, צינוריות וכ"ו.
    האם ניתן למנוע את הפעולה הנ"ל?
    האם טיפול אלטרנטיבי יכול לעזור (נרות הופי, דיקור סיני וכ"ו)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    09/02/2010

    שגית שלום רב.
    הטענה שמניעת טיפול אנטיביוטי דרך הפה היתה יכולה למנוע את המצב של דלקות חוזרות, הינה
    נימהרת ומיותרת.
    לא צריך למהר בגיל זה לבצע ניתוח וטיפול מקומי ולפעמים גם סיסטמי, יוכל להקל, אם לא לפתור, את בעיית הדלקות.
    מאחר והפניסטיל יכול לגרום לנימנום והירדמות, אולי כדאי לחשוב על מתן התכשיר בלילה לפני השינה, כשהמנה המומלצת היא טיפה וחצי- על כל ק"ג במשקל בתך.
    אינני יכול להתייחס לטיפולים החלופים לטיפול בדלקות.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ריפלוקס ו-ווב מסוכנים ?
    אפי
    07/02/2010

    ביתי כבת 20 ,סבלה שנים רבות מצרידות ,מריפלוקס ומקוצר נשימה , עקב "ווב" בלרינקס, שגרם למיתרים להישאר פתוחים . בשבוע שעבר ,היא נותחה להרחבת הקנה ולפתיחה של המיתרים בעזרת לייזר, הניתוח עבר בהצלחה וחל שיפור משמעותי בנשימה שלה, אבל הקול אבד לה .
    נאמר לי שצילומי הסיטי, הראו שהקנה "חולה" ,כנראה כתוצאה מריפלוקס ומלכלוך שהצטבר שנים רבות בקנה הנשימה.הרופא טוען ,שהוא לא מתכוון למחלת הסרטן בכלל, למרות שלקח ביופסיות מהגרון ,ציין שבכוונתו לטפל בקנה בעזרת תרופות, לאחר תוצאות בדיקות המעבדה.
    שאלותיי:
    האם הרופא מסתיר משהו ?
    האם כשלוקחים ביופסייה,זה בהכרח לצורך שלילת סרטן ,או גם בדיקות נוספות ?
    האם יש מקום לדרוש בדיקת פט-סיטי ?
    האם אובדן הקול לאחר הניתוח הוא זמני?
    האם התופעה עלולה לחזור ?
    תודה -שבוע טוב ובשורות טובות.
    אפי






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: אפי

    ד``ר יהושע דנינו
    07/02/2010

    שלום אפי
    שאלתך לא מתאימה לפורום ילדים ,מציע להעבירה לפורום המתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב
    שיר
    07/02/2010

    בני בן 9 חודשים מגיל ארבעה חודשים סובל מדלקות אוזניים חוזרות, מידי חודש!
    בפעם האחרונה לפני כחודש טופל באנטיביוטיקה למשך שבוע.
    לפני שלושה ימים החל להשתעל והיה מנוזל ,לקחתי אותו לבדיקת רופא ושוב נראתה דלקת בשתי האוזניים.הילד סובל מאד לא רגוע ואינו אוכל
    .רופא הילדים נתן מרשם לאנטיביוטיקה פעמיים ביום למשך עשרה ימים,כמו כן ציין שאם לאחר הטיפול הדלקת תחזור נצטרך לתת לילדי טיפול מונע למשך שלושה חודשים!
    אני מאד חוששת להתחיל בטיפול והלואי שלא נצטרך.
    מה דעתך האם המצב של ילדי מחייב טיפול מונע או שאפשר לטפל בדלקות בדרך אחרת?
    האם יש משהו שאני יכולה לעשות כדי להקטין את הסיכוי לדלקות החוזרות(אנחנו לא משתמשים בקיסמי אוזניים ובמקלחת אני שמה לו אטמי אוזניים)
    תודה על המענה ויום טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    07/02/2010

    שלום שיר
    הטיפול בדלקות אוזניים חוזרות הוא טיפול אנטיביוטי מונע או ניתוח כפתורים.
    מניעה וטיפול בנזלת יכול למנוע יכול לעיתים למנוע את הדלקות.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות
    טל
    07/02/2010

    לעזעזל אני נוחר מה עושים - אישתי משתגעת וגם אני צריך עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נחירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/02/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון קשורה
    רינת קוגן
    07/02/2010

    בני בן 8 שבועות, נולד עם לשון קשורה, בתחילה ויתרתי על ההנקה עקב כך, אך במחשבה לחזור להניק. למי עליי לפנות לשם ביצוע הליך הניתוק? האם זה מבוצע דרך הקופה או שמא יש לפנות באופן פרטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לשון קשורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון קשורה

    איילת
    07/02/2010

    בני עבר ניתוק בגיל 5 ימים אצל דר' אייל בוצר בשיכון דן. מדהים ההבדל אחרי הניתוק. התחיל לינוק ועדיין לא הפסיק (כיום בן שנה...)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשון קשורה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/02/2010

    רינת שלום רב.
    הלשון הקשורה, יכולה להפריע בהנקה, ובמקרה כזה מומלץ כן לנתק את הקשר. פעולה זו הינה פשוטה ביותר, קצרה ביותר, ויכולה להתבצע בטישטוש קל, (או בלעדיו), באופן אמבולטורי (ללא אישפוז).
    הטיפול מבוצע ע"י רופאי א.א.גרון או כירורג פלסטי ויכול להתבצע דרך ובמימון הקופה שלך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כריתת שקדים
    צפון
    06/02/2010

    שלום ד"ר
    הבן שלי בן שנתיים ו -3 חודשים עבר ניתוח כריתת שקדים לפני יומיים, הילד ידוע על פגיעה ניורולוגית
    אך עכשיו לא נוחר, נשימה שקטה, רק נהיית רעשנית רק שיש לו הרבה ליחה בגרון שמצטברת וכך הוא פחות נושם טוב
    האם הצטברות הליחה בגרון אחרי ניתוח כריתת שקדים דבר טבעי, עד מתי נמשכת ההצטברות, ואם יש טיפול לליחה ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח כריתת שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    06/02/2010

    שלום מוסא,
    לאחר הסרת שקדים בניתוח יש כאבים בגרון שמתגברים בזמן בליעה, לכן הילדים נמנעים מלבלוע, דבר שגורם להצטברות ליחה שלא נבלעת. לכן מומלץ לתת לילד אקמול במינון לפי המשקל ולהמתין חצי שעה ואז לנסות לתת לילד לשתות נוזלים שישטפו את הליחה.
    כל זמן שיש כאבים יכולה להיות הצטברות של ליחה.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אזניים
    נורית
    06/02/2010

    בני בן שנה ושמונה חדשים, בתכיפות של אחת לחודש מעלה חום עד 39.5, הוא לרוב מנוזל, מלא ליחה ומשתעל . בבדיקת רופא ילדים: החרחורים ממקור עליון. אוזן דלקתית (לא מתלונן על כאבים), בליטה בבדיקת האוזן כפי שהרופא התבטא.
    זו פעם שניה של דלקת אזניים עם חום גבוה, ייתכן דלקות נוספות שהילד לא התלונן ורופא הילדים לא
    בדק.
    בדלקת הקודמת קיבל אזניל במשך שלושה ימים. בסוף שבוע שעבר עליית חום אך כפי שאמרתי לרוב
    בודקים את החרחורים ולא האוזן. מיותר לציין - הילד בשלושת הימים האקוטים לא אוכל שום דבר !
    האם ייתכן עליית חום מיום אחד למשנהו עקב דלקות באזניים והאם יש לעשות עם זה משהו.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    06/02/2010

    שלום נורית,
    דלקת אוזניים יכולה לעלות את החום למצב שבו נמצא ילדך, כמו כן יכולה לגרום גם לירידה בתיאבון כפי שאת מתארת. לאור בדיקת רופא הילדים שמצא אוזן דלקתית ובליטה באוזן נראה שאכן מדובר בדלקת אוזניים חריפה ולאור העובדה שזו חוזרת מומלץ להתייעץ עם מומחה א.א.ג שיאשר את האבחנה וימליץ על המשך טיפול.
    כל טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים חריפה
    אנני
    04/02/2010

    שלום רב,
    בת 38 סובלת מדלקת אוזניים חריפה באוזן ימין כבר 4 ימים.
    נוטלת אנטיביוטיקה(מוקסויט פורטה 500) שלוש פעמים ביום.
    אני כבר 3 ימים עם אנטיביוטיקה ועדין כואב לי. אומנם לא כאבי תופת כמו ביום הראשון אך עדין כואב לי. תחושה של אוזן "סתומה" (כמעט ולא שומעת בה), דקירות (מעין מחטים), ודופק.
    הבנתי מהרופא שהדלקת היא פנימית ולא ניתן לראותה דרך המכשיר הרגיל.
    אני יודעת שזה רק יעוץ מרחוץ אבל בכל זאת, מה ניתן לעשות עוד?
    שאלתי:
    האם אחרי 3 ימים של אנטיביוטיקה לא אמור לחלוף הכאב?
    האם התחושה נורמלית לזמן הזה?
    מהם דרכי הטיפול במידה והאנטיביוטיקה לא משפיעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים חריפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד משהו קטן

    אנני
    05/02/2010

    שמעתי שטיפול במוקסיויט אינו יעיל לדלקת אוזניים. האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/02/2010

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=115 id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקד שלישי
    אלה
    04/02/2010

    לפני כ-5 ימים בני בן השנתיים עבר ניתוח להסרת שקד שלישי.
    האם ייתכן שלאחר חמישה ימים מופיע חום או שהחום נובע פשוט מצינון או וירוס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/02/2010

    אלה שלום רב.
    הופעת חום מספר ימים לאחר ניתוח מחייבת בדיקה קפדנית יותר מאשר לילד שלא עובר ניתוח.
    מובן מאליו שאיני יכול לשלול זיהום מכל סוג שהוא, (חידקי או ויראלי), אלא שבמקרה זה של בנך כדאי גם לשלול הפרעה וחום כתוצאה ישירה או עקיפה מהניתוח, ועל כן יש חובה להבדק בראש וראשונה ובהקדם, ע"י המחלקה או הרופא המנתח.
    איחולי החלמה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמינות בדיקה אודיולוגית לילד בן 8 ח
    רינת דריקס
    04/02/2010

    שלום רב!

    מאחר ובני לא עבר בדיקת שמיעה בטיפת חלב רופא אא"ג הפנה אותנו לבדיקה אודיולוגית מאחר ולא מצא נוזלים או בעיה כלשהיא.

    תוצאות הבדיקה היו אוזן ימין 35

    אוזן שמאל 55

    כעת הפנו אותנו לבדיקת ברה.

    ברצוני לדעת מהי אמינות הבדיקה האודיולוגית מאחר והממצאים לא טובים

    והאם בבדיקת ברה הממצאים יהיו דומים האם זה מצריך מכשיר שמיעה או טיפול מיוחד?

    ברצוני לציין שבני נולד פג במשקל של 1800 בשבוע 32

    ועוד דבר ששמתי לב הוא שתמיד היה לו, עד לא מזמן, כמויות גדולות של שעווה באוזן.

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמינות בדיקה אודיולוגית

    ד``ר יהושע דנינו
    04/02/2010

    שלום רינת
    האמינות נקבעת ע"י האודיולוג,ותגובות הנבדק.
    הבדיקה צריכה לכלול גם בדיקת נוזלים,אלו ניתנים לטיפול.
    במידה וימצא ליקוי דומה בברה ולא ימצאו נוזלים,יש לשקול מכשיר שמיעה.
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח פוליפים ושקדים לילדה בת 2
    טל
    02/02/2010

    ערב טוב
    בתי בת השנתיים סובלת מקשיי נשימה, וירוסים ודלקות גרון רבות (סטרפטיקוקוס, דלקת סימפונות...)
    בצילום אאג אחרון נכתב כי קיימת חסימה של תעלת האויר ורופא אאג המליץ לבצע ניתוח הסרת שקדים+פוליפים.
    1. אשמח לקבל הבהרה למונח פוליפים והאם מדובר בהסרת השקדים הנראים לעין או שקד שלישי
    2. האם רצוי לבצע הניתוח בגיל כה צעיר והאם אין סכנה בכך
    3. הבנתי כי קיימות שיטות שונות לביצוע הניתוח, מהי המומלצת וכיצד עלי לבחור בשיטה הטובה ביותר ובמנתח בעל נסיון בשיטה זו

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/02/2010

    טל שלום רב.
    הפוליפים, השקד השלישי, והאדנואיד הם שמות שונים לאותה מסה המצירה את נתיב האוויר
    בלוע - האף .
    על-כן כשנאמר שיש מקום לניתוח שקדים ופוליפים, הכוונה לשקדים הפלטינים ( 2 ), ולשקד השלישי.
    מאחר ולבתך יש גם דלקות גרון חוזרות היתה המלצה להוציא את כל השלושה.
    את הניתוח מבצעים בשיטת הדיסקציה (קילוף), שיטת הקובלשין (צימצום השקדים הניראים),
    ושיטת ה"הרמוניק סקלפל".
    בכל שיטה שתבחרי כדאי יהיה לבדוק במרכזים המנתחים מהן השיטות בהם הם מבצעים את הניתוח.
    בהצלחה ואיחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת שמיעה
    זמיר לאה
    02/02/2010

    ביתי בת חמש ושלושה חודשים התחילה לדבר בגיל 3 מטופלת אצל קלנאית תקשורת מגיל שנתיים וחצי בדיקות שמיעה שנעשו יש ירידה בשמיעה מצורפת בדיקה אחרונה לילדה יש בעיה עדיין בהיגוי ולפי דעתי מכך שהיא לא שומעת טוב קשה לה להיות מרוכזת מה האפשרויות שעומדת לנו חוץ מניתוח כפתורים אודה לכם על תשובתכם


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת שמיעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליקוי שמיעה

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/02/2010

    לאה שלום רב.
    ליקוי השמיעה בבדיקה המצורפת, מצביע על הפרעה הולכתית דו-צדדית, בינונית (+). ובמקרה של בתך, ביגלל האיחור בדיבור, הליקוי הינו משמעותי !
    מומלץ על כן לבצע ניתוח לצינוריות, וקיימת גם האופציה הטיפולית ב - אירפופר, אותו ניתן לרכוש
    (פרטי), בבתי המרקחת. יש הדוגלים גם בטיפול בסטרואידים.
    כדאי לקבוע מראש, תאריך יעד קרוב לניתוח, במידה והטיפול הלא כירורגי לא יצליח.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת באוזן לתינוקת - דחוף!!!
    ח.
    01/02/2010

    שלום רב,

    רציתי לשאול לגבי המינון של מוקסיפן פורטה 250 שניתן לבתי בת 10 חודשים ששוקלת 10.5 ק'ג -
    7cc פעמיים ביום.

    בני בן ה-9 קיבל מינון של 10 cc פעמיים ביום ולכן נראה לי המינון של התינוקת גבוה מדי.

    האם המינון סביר?

    לציין שהדלקת לא חמורה לפי מה שהבנתי. לפני מספר ימים ראה הרופא טיפה דלקת להגדרתו, והיום אחרי 3 ימים בהם החום המשיך לעלות (הגיע ל-39.59 ) ראה שהדלקת קצת החמירה ורשם את האנטיביוטיקה.

    אני אמורה להתחיל בטיפול היום ואשמח לתגובה מהירה !


    המון תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת באוזן

    ד``ר יצחק ענתבי
    01/02/2010

    ח.ר. שלום רב.
    נהוג שמוקסיפן מחולק ל 3 מנות יומיות ולא 2. מנה מקסימלית של אנטיביוטיקה היא עד 80 מ"ג /ק"ג
    ליום, (מחולק ל 3 מנות).בד"כ נהוג לא לתת את המנה המקסימלית אלא את מחציתה.
    ולכן היה מספיק לתת כ 9 סמ"ק ביממה, (כלומר 3סמ"ק שלוש פעמים).
    איחחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום