פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעול נבחני אחר ניתוח להוצאת שקדים
    עדי
    11/12/2009

    שלום רב,

    ביום ד' האחרון (ה-9.12) בני בן השנה ועשרה חודשים עבר ניתוח להוצאת שקדים ושקד שלישי.
    בערב הראשון לאחר הניתוח היה לו מעט שיעול נבחני (נשמע כמו סטרידו) ובלילה הנוכחי השיעול התגבר וגרם לאי מנוחה בשינה. האם זו תופעת לוואי אופיינית לניתוח? האם עליי לעשות משהו בנידון? למה עליי לשים לב?

    תודה,
    עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול נבחני לאחר ניתוח הוצאת שקדים

    ד``ר יהושע דנינו
    12/12/2009

    שלום עדי,
    בדרך כלל השיעול הנבחני שאת מציינת לא צריך להיות קשור לניתוח משום שהניתוח מתבצע בחלל הפה והשיעול הנבחני מקורו מהגרון התחתון וקנה הנשימה. הטיפול בשיעול נבחני בדרך כלל הוא אדים ולעיתים אינהלציות אך יש כמובן להבדק על ידי רופא ילדים.
    כל טוב וחג חנוכה שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרחורים באף בן 3 וחצי חודשים
    תמר
    09/12/2009

    בס"ד
    שלום רב.
    בני בן שלושה חודשים וחצי מחרחר מיום לידתו ואף נוחר לעתים. כרגע כבר כחודש בנוסף סובל מנזלת שלא חולפת. נבדק כבר פעמים אצל רופא ילדים וכל פעם אומרים לי שאין מה לעשות ושזה יעבור ולהשתמש במי מלח (שלא עוזרים לו בכלל). נרא שהוא מאד סובל מכך ומתקשה אף ביניקה. מה ניתן לעשות ולמה זה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרחורים באף

    ד``ר יהושע דנינו
    12/12/2009

    שלום תמר,
    חרחור או נחירה בגיל של בנך נובע מהפרעת מעבר אויר דרך האף לגרון ומשם לקנה הנשימה. במידה ואת משתמשת בספרי של מי מלח לפחות במשך שבועיים ברציפות ואין שיפור יש להוסיף ספרי אוטריוין שמיועד לילדים למשך 6 ימים ובמידה וגם לאחר מכן אין שיפור יש להתייעץ עם מומחה א.א.ג.
    עם זאת אני ממליץ על השימוש במי מלח לילד בגיל כה צעיר שכן מדובר בתרופה טבעית. יתכן שעלייך להקפיד על אופן השימוש הנכון בהתאם להוראות.
    כל טוב, בהצלחה וחג אורים שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מים באוזניים
    נופר
    09/12/2009

    שלום, בני בן שנה ו5 חוד', סובל כבר שבוע מחום עולה ויורד , הוציאו לו מוגלה מהאוזן ע"י דיקור ושאיבה בבי"ח, כבר עברו 4 ימים ועדיין בוכה רוב היום ולא רגוע ,לא אוכל בכלל מוצקים רק דייסה וגם זה בקושי, אך שותה הרבה, בביקור שגרתי היום ואתמול אצל הרופא , אמר שיש לו מים בשתי האוזניים אך אין דלקת ואין מה לעשות בעניין, אך הילד באמת לא רגוע וגם הגרון כואב לו , כל היום פותח את הפה ומצביע על הלשון גם את המוצץ מוציא כל רגע כאילו מפריע לו משהו ורוצה להוציא..
    בנוסף הקיא הרבה ליחה כבר כמה ימים, אני עושה לו אינלציות גם
    רציתי לשאול מה אפשר עוד לעשות כדי להקל עליו וכמה זמן עד שהמים באזניים ייעלמו? בוכה המון וכואב לי לראות אותו כך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מים באוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מים באוזניים

    ד``ר יהושע דנינו
    12/12/2009

    שלום שירן,
    לפי תיאורך נראה שהילד סובל מבעיה בחלל הפה או הגרון, נוזלים באוזניים אינם גורמים לחום ואינם מפריעים לבליעה. נוזלים באוזניים יכולים להיספג עם הזמן ובמידת הצורך ניתן לטפל בהם בהמשך תרופתית או כירורגית.
    באשר להפרעה בבליעה יש לפנות שוב למומחה לא.א.ג על מנת שיציע טיפול מתאים.
    כל טוב וחנוכה שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן שנה ו-11 חודשים שלא מדבר
    מיקה
    08/12/2009

    שלום רב!
    הילד הנ"ל בטיפולי ולפני שאני מפנה את ההורים למכון להתפתחות הילד, הייתי רוצה להתיעץ אתך.
    הוא בן שנה ו-11 חודשים ומדבר מילים בודדות בלבד על אף שההבנה שלו עצומה והאינטיליגנציה שלו גבוהה יחסית לילדים בגילו, כמו כן יש לו קול מאוד צורמני בעל צלילים גבוהים במיוחד ובכי צורמני וקשה לשמיעה. כמו כן הוא מעדיף מאכלים שלא נדרשת לעיסה משמעותית בשבילם.האם יכולה להיות בעיה רפואית שיכולה לגרום לכל אלה?
    תודה מראש
    מיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איחור בדיבור.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/12/2009

    מיקה שלום רב.
    האיחור בדיבור מצריך בדיקת האוזניים, ובדיקת שמיעה, על אף הבנת הנאמר, ואינטלגנציה גבוהה, כל איחור בדיבור, מחייב לבדוק את מצב השמיעה.
    לגבי הקול הגבוה, ניתן לבדוק אנדוסקופית את המיתרים, ובבדיקה זו אולי אפשר יהיה להבין מדוע יש העדפה של אוכל נוזלי/דיסתי.
    ילדים שאינם מצליחים לנשום טוב דרך האף, תמיד יעדיפו אוכל הניבלע מהר, המאפשר להם גם לנשום מידית דרך הפה, יש לכן לבדוק את מצב דרכי הנשימה העליונים.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בשתי האוזניים
    הדס
    08/12/2009

    שלום, בני בן עשרה חודשים עם דלקת בשתי האוזניים. האם מומלץ טיפול אנטיביוטי? האם ניתן לערבב את הטיפות עם החלב או מים כי קשה לתת לו את הטיפות עם מזלף ושאלה אחרונה-האם אתה ממליץ לטפל בטיפות אזניים? משנה איזה סוג?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בשתי האוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/12/2009

    ימית שלום רב.
    בגיל 10 ח' מרבית דלקות האוזניים הינן דלקות האוזן התיכונה, מימצאי הבדיקה, מצב התופית, ומצבו הכללי של הילד, לפעמים מצריכים גם טיפול אנטיביוטי דרך הפה.
    את הטיפות שקיבל בנך, להבנתי, הוא אמור לקבל כטיפול מקומי לאוזן, ולא דרך הפה. אי לכך אין לערבבם עם חלב או מים.
    כל רופא א.א.גרון יוכל להמליץ לך על טיפול בטיפות, שלדעתו יעילות מחד, ולא מזיקות מאידך.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינון+סטרידור
    דנה
    08/12/2009

    שלום רב,

    בני בן 4 וחצי.

    כאשר נולד היה עם בעיות נשימה ורופא מומחה לדרכי נשימה טען לחשש בהיצרות בדרכי האף (נחיר אחד) והמליץ לצילום ראש ובמידה ויש צורך לניתוח.

    שמענו חוות דעת נוספות שהמליצו לתת לרך הנולד לגדול בשקט ולהגיע לביקורת.

    כיום בני סובל מסטרידור אחת למספר חודשים, מטופל באינלציות עם סטרואידים בעת הצורך.

    הוא מנוזל באופן די קבוע, לרוב אחד מהנחירים סתום, וכשישן נושם מהפה. (ללא נחירות).

    כרגע מקבל טיפות של Veramyst.

    לאחרונה רופאת הילדים שלו טענה שהשקדים שלו מוגדלים מאד ולא מן הנמנע שיצטרך לעבור ניתוח להוצאתם.

    ברצוני לדעת האם טיפות Veramyst ממכרות וכן האם יש קשר בין כל התסמינים הללו לסטרידור או שהיא תופעה בפני עצמה.

    כמו כן האם ניתוח להרחבת המחיצה באף אכן יפתור את כל הבעיות.

    אין אחידות בין חוות הדעת שקיבלנו ומכאן כל הבילבול.



    תודה רבה,

    דנה.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינון+סטרידור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרידור וצינון.

    ד``ר יצחק ענתבי
    08/12/2009

    דנה שלום רב.
    תיקון ההפרעה בנשימה דרך האף, בהחלט יכולה לעזור ולהפחית את התקפי הסטרידור, וחומרתם.
    יש חובה לבדוק יסודית את הסיבה לתופעת ההיצרות במעבר האוויר באף, או באיזור לוע האף. אם ע"י בירור אלרגולוגי, או בירור השקד השלישי, ואולי גם בבדיקה אנדוסקופית.
    שיפור והרחבת נתיב האוויר אמורים לשפר את נשימת בנך, להפחית משמעותית את הנחירות, וכאמור גם את הסטרידור.
    הטיפול המקומי (בטיפות) אינו תחליף לבירור הדרוש, ושקדים מוגדלים אינם מבחינת אור אדום, המחייבים ניתוח, וכריתתם תלויה לא רק בגודלם, אלא במרכיבים נוספים.
    בגיל זה של בנך, לא נהוג לבצע ניתוח במחיצה, (סחוס ועצם), אלא לשפר את מעבר האוויר ע"י הורדת גודש הריריות באף, (רק לאחר בירור אלרגולוגי).
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באזניים
    א
    07/12/2009

    שלום,

    בתי בת 7 חודשים.
    מזה שבוע לא רגועה מאד בשנתה גם במהלך היום וגם במהלך הלילה. מתעוררת בבכי כל 45 דקות עד שעה.
    אין לה חום. תיאבון בסדר. אין שלשולים או משהו כזה. כאשר ערה מחייכת ומשחקת.
    היא עם נזלת כבר כחודשיים. אך לארחונה הנזלת היא פנימית - לא רואים אותה אבל בהחלט שומעים אותה. נראה שהיא מצליחה לנשום - נושמת הרבה מהפה.
    התופעות מזכירות קצת תופעות שחווינו איתה כאשר יצאו שיניים - בחודש האחרון יצאו שתיים למטה. אבל במקרה זה כעבור 3 ימים חוסר הרוגע עבר והשן בקעה.
    מבחינת תזונה לפני כ-10 ימים עברנו לנוטרמיגן פעם ביום (השאר הנקה) בגלל חשד לרגישות לחלב פרה. פרט לזה לא היה שום שינוי.
    היינו אצל הרופאה. בבדיקה הכל נראה תקין פרט לנוזלים באוזן ימין (אותה היא אכן משפשפת בימים האחרונים). לא נראתה דלקת.
    האם יכולה להיות דלקת שקשה לראות וללא חום ? האם הנוזלים באוזן יכולים לגרום לכזה אי שקט ?
    מה עושים ? הילדה ממש מסכנה - אין לה מנוחה רצופה.
    (לפני כן נהגה לישון ברוגע בבוקר שעה, בצהריים שעתיים ובלילה להתעורר כל 4-5 שעות לאכול ולחזור לישון).

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוזלים באזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזלים באוזניים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/12/2009

    אפי שלום רב.
    הנוזלים באוזניים אינם גורמים לכאב, הם כן יכולים לגרום לחוסר נוחות, בהזזת הראש, הילדה שומעת רעשים אוזן ביגלל הנוזלים, וזה גורם לה לשלוח את היד לעבר האוזן ה"רועשת".
    העובדה שבשעות היום הילדה שקטה, מחייכת ומשחקת, מצביעה על בעיה שקשורה ככל הניראה
    לצמיחת השיניים, ולמיחושים הניגרמים עקב כך.
    בגיל זה כל רופא א.א.גרון יכול לאבחן תהליך דלקתי, ואין מושג של דלקת שקטה.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לאחר ניתוח שקדים
    אוסטרייכר לינ
    07/12/2009

    נכדי בן 3 לאחר ניתוח שקדים מזה 4 ימים מסרב לאכול או לשתות מכל סוג וצבע גם ממאן לקחת את התרופות לשיכוך כאבים כל פעם שהוא בולע הוא מתחיל לבכות מכאבים כיצד לנהוג והאם יש ישועה לגרום לו לשים דבר מה בפה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה לאחר ניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר ניתוח שקדים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/12/2009

    לסבא אוסטרייכר לינ, שלום רב.
    אכן הכאב הוא הסימפטום הדומיננטי לאחר ניתוח כריתת שקדים.
    4 ימים ללא שתיה או אכילה מחייבים טיפול מיידי, זאת כדי לא להגיע למצב של התייבשות.
    אפשר לנסות לתת נר נגד כאב, וכחצי שעה אח"כ, לנסות לתת לאכול דבר אוכל האהוב על הילד,
    או שתיה האהובה עליו, וכך ניתן לעשות כל 5-6 שעות.
    איחולי בריאות והחלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ענבל נפוח
    בת 16
    07/12/2009

    אני לא בטוחה איך קוראים לזה אבל נראלי שענבל
    נתחיל מי זה שאני מצוננת.
    והיום קמתי בבוקר ואני מרגישה משו שמפריע לי בפה
    הסתכלתי במראה ואני רואה את הדבר הזה בסוף הפה הענבל נפוח נורא
    וקשה לי לדבר איתו אני לא יכולה לדבר
    ולא יכולה לאכול כלום כואב לי לבלוע קצת והוא נורא נפוח ונוגעלי בפה וזה מגעיל אותי
    אני נורא מפחדת לגשת לרופא ונורא מפחדת מי מה שזה
    יש לי בית ספר ואני לא הלכתי בגלל הדבר הזה
    בבקשה תעזרו לי:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ענבל נפוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקת בענבל

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/12/2009

    לבת ה 16 שלום רב.
    נפיחות בענבל מבטאת לרוב תופעה אלרגית או דלקתית, לבד מההפרעה בדיבור, והכאב בבליעה, קיימת גם הסכנה להפרעה עד מצוקה נשימתית חריפה.
    כדי למנוע סיבוך זה יש לפנות לבדיקת מומחה א.א.גרון להחלטה על צורך בטיפול בסטרואידים, ו/או אנטיביוטיקה.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מגיעים למנתח מומחה
    נעמה
    06/12/2009

    בני בן 10 וקצת אמור לעבור ניתוח smr bit באישפוז יום לביצוע עי סניור.
    למה הכוונה?
    מזה סניור?
    האם ניתן לבקש רופא מומחה שהוא מנתח? איך עושים זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מגיעים למנתח מומחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנתח מומחה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/12/2009

    נעמה שלום רב.
    סניור, הוא רופא מומחה, בעל וותק, מדובר בניתוח יחסית קל, והשאלה אם אפשר לבקש רופא מסויים, תלויה באתר הניתוחי, ובדרך הניתוחית, (בי"ח, או דרך ביטוח קופתך, או חברת ביטוח ניתוחים)
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי
    אלי
    06/12/2009

    שלום רב

    לבני בן ה שלוש וחצי יש שקד שלישי שגורם לו לנחירות חזקות (במיוחד עכשיו בחורף).
    כרגע הדבר לא גורם לא לבעיות מעבר לזה (כמו דלקות אוזניים , או שקט ,הפסקת נשימה).
    מה ההמלצה ? האם לעשות ניתוח ? האם לחכות עם זה ? האם יהיה השלכות לעתיד אם לא נעשה ניתוח ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקון

    אלי
    06/12/2009

    שלום רב

    לבני בן ה שלוש וחצי יש שקד שלישי שגורם לו לנחירות חזקות (במיוחד עכשיו בחורף).
    כרגע הדבר לא גורם לו לבעיות מעבר לזה (כמו דלקות אוזניים , אי שקט ,הפסקת נשימה).
    מה ההמלצה ? האם לעשות ניתוח ? האם לחכות עם זה ? האם יהיה השלכות לעתיד אם לא נעשה ניתוח ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    06/12/2009

    אלי שלום רב.
    שקד שלישי מוגדל, מלבד ההפרעה בנשימה, (נחירות), וההפרעה בניקוז הפרשות מהאף (נזלות ממושכות), גורם גם לנשימה לא פיזיולוגית, (נשימה עם פה פעור). נשימה זו יכולה לגרום לדלקות גרון, ויובש בגרון. בעתיד הרחוק יותר, נשימה זו יכולה לגרום להפרעות אורטודנטיות, ולהגבהה
    של החיך הקשה (אצל ילדים הוא עדיין אינו קשה).
    לאור כל האמור, כדאי לפנות למומחה א.א.גרון להחליט על הצורך הרפואי, לכריתת השקד השלישי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקד שלישי
    מריסאת
    04/12/2009

    הבת שלי כעת בת 3 שנים, לפני כשנה וחצי עברה ניתוח כריתת שקד שלישי, והכנסת כפתורים לאוזניים עקב דלקות אוזניים חוזרות
    מאז היא בסדר
    אך הכפתורים עדיין באוזניים ולא נפלטו
    האם ללכת לרופא א.א.ג שיוציא את הכפתורים, או להשאיר אותם עד שיופלו לבד, האם יש סכנה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקד שלישי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינוריות איוורור.

    ד``ר יצחק ענתבי
    05/12/2009

    מריסאת שלום רב.
    הזמן הממוצע לצינוריות ל"בצע את תפקידה" הוא כ 8-12 ח', מעבר לזמן הזה הצינורית באוזן
    יכולה להועיל, אך גם להזיק, וכאן ניכנס לתמונה מומחה א.א.גרון שיוכל לייעץ לכם על הטיפול
    המתאים.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים גדולים
    גל
    03/12/2009

    בני בן 4 סובל מהפרעות נשימה בשינה.
    בצילום רנטגן הובחן כבעל שקד שלישי מוגדל.
    ומביקת של רופא אאג מומחה נקבע כי שקדים מוגדלים דרגה 3-4.
    הומלץ על כריתת שקדים+שקד שלישי.
    שאלתי היא- כיצד מוגדרים שקדים גדולים? האם דרגה 3-4 זה הגדול ביותר?איך מודדים? האם זה נושקים?
    אני מוטרד יותר מניתוח השקדים עקב הסיבוכים העלולים להתרחש ועקב הכאב לאחר הניתוח, מדוע חייבים להוציא גם אותם?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקדים גדולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקדים מוגדלים

    ד``ר יצחק ענתבי
    04/12/2009

    גל שלום רב.
    במכתבך מוזכרת הפרעת נשימה בשינה, ואיני יודע אם מדובר בדום נשימה בשינה ומה חומרת
    ההפרעה בשינה, על-כן מומלץ לבדוק את מצב השינה במרפאה להפרעות בשינה.
    גודל השקד הינו גודל שרירותי, כאשר הכל נתון לרשמיו של הרופא הבודק, ומקובל ששקדים מוגדלים 4+ (דרגה 4),הינם שקדים נושקים או משיקים.
    להזכירך, לא גודל השקדים הוא הקובע את הצורך בכריתתם, אלא רק תופעות הלוואי הניגרמות
    מהשקדים המוגדלים.
    ההחלטה על הצורך בכריתה של השקד השלישי בלבד, או עם השקדים, מיתחשבת רק בסימפטומים שהוסברו לעי"ל, ובהקשר זה חשוב לדעת, שאם יש הפסקות נשימה בשינה, ניתוח השקד השלישי בלבד, אינו אפקטיבי.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל השימוש באיירפופר
    חפצי
    01/12/2009

    האם יש אפשרות להשתמש באירפופר לתינוק בן שנה?
    התינוק סובל מדלקות אוזניים צפופות ומנוזלים באוזניים.
    עבר ניקור מספר פעמים והמלצת הרופאים אנטיביוטיקה לשלושה חודשים, ואם לא עוזזר - ניתוח כפתורים.
    אנו מנסים להמנע גם מאנטיביוטיקה וגם מניתוח. האם אירפופר הוא הפיתרון או שיש פיתרון אחר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל השימוש באיירפופר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל השימוש באיירפופר

    ד``ר יהושע דנינו
    03/12/2009

    שלום חפצי
    איירפופר לא מתאים לשימוש לטינוק, ראשית משום שהוא דורש שיתוף פעולה,דבר שלא קיים בגיל שנה.לא מומלץ גמ השימוש בזמן זיהום האוזן.
    כל טוב ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שיווי משקל לילדה
    מירב
    30/11/2009

    הילדה שלי בת שני וחצי, הלכה, טיפסה בביטחון רב עד לפני כשבועיים. לאחר תקופה של כשבוע בה לא ישנה בלילות ובכתה בלילה שכואב לה (רופאה לא מצאה כלום, חשבתי שזה רק שיניים. אז היא התחילה ללכת בצורה לא יציבה. היא חוששת לעשות דברים שעשתה בעבר, נופלת הרבה ונאחזת בדברים. למרות שלמי שלא מכיר אותה זה נראה הגיוני שילדה בגילה עדיין הולכת בחוסר ביטחון, אני וכל מי שקרוב אליה רואה שינוי משמעותי (הגננות, משפחה, חברים). מדובר על מצב שנמשך שבועיים, במהלכו פנינו לרופאת אף אוזן גרון שבצעה בדיקה שגרתית ולא מצאה כלום, נוירולוג ילדים שלא מצא כלום ושלח אותנו לבדיקות דם מקיפות, צילום אגן, מיפוי עצמות ואולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה. כל הבדיקות הללו לא מצאו כלום. נשאר MRI לעשות בשבוע הבא. מה זה יכול להיות לדעתך, האם כדאי לפנות לרופאים או בדיקות נוספות במהלך השבוע עד לבדיקת הMRI?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית שיווי משקל לילדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית שיווי משקל לילדה

    ד``ר יהושע דנינו
    30/11/2009

    שלום מירב,
    מתיאורך אני מבין שהילדה עברה בירור מקיף של א.א.ג ונוירולוג ילדים ובדיקות שונות כולל הדמיה. בכל הבדיקות לא נמצא ממצא פתולוגי, דבר שאומר סיבה לדאגה מוגברת בשלב זה.
    כמובן שחשוב להמתין לתוצאות ה- MRI על מנת לשקול את המשך הבירור והטיפול.
    כל טוב ובהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום