פורום אף אוזן גרון ילדים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח לסגירת נקב בעור התוף
    הילה
    03/01/2010

    ביתי בת 10 עברה בגיל 6 ניתוח כפתורים, בעקבות כך נשאר חור בעור התוף יש לציין שהיא סובת באופן כרוני מנזלת יש אפשרות שאם נטפל בנזלת החור באוזן יסגר מעצמו ללא התערבות כרוגית האם יש קשר בין השניים?

    כמו כן אם יש רופא ממולץ בירושלים לעשות את הניתוח כי הבנתי שהניתוח הרבה פעמים לא מצליח.

    הילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סגירת נקב.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    הילה שוב שלום.
    הנקב קיים לפחות 4 שנים (בחלק מהזמן עם צינורית, ובחלק האחר ללא הצינורית), אם הנקב גדול כדאי יהיה לבצע תיקון ניתוחי ולא "להטרות שוליים". טיפול בנזלת בנקב הקיים שנים לא ייסגר בד"כ.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרואידים לדלקות גרון אצל ילד
    שאלה
    01/01/2010

    שלום רב,
    ילדי בן ה 3 ו11 חודשים סובל כמעט כל הזמן מדלקות גרון חוזרות עם מוגלה לבנה על השקדים. תקופה של כ 5 חודשים הוא לא היה חולה כלל בדלקת גרון. אך לפני כן הדלקות היו חוזרות כמט כל חודש. הייתי איתו אצל אף אוזן גרון והוא אמר שיש תרופה שקוראים לה סטרואידים שאפשר לטפל בה. אבל הוא רצה לראות את הילד במצב חולה על מנת להחליט אם לתת את התרופא. היום הוא שוב חולה ואני הייתי אצל רופא ילדים שאמר שאם הילד סובל מדלקות חוזרות ניתן לתת לו סטרואידים. (רופא חדש שלא מכיר את ההסטוריה הרפואית של הילד) עכשיו השאלה היא מה זה התרופה הזאת? מה תופאות לוואי שלה? במה זה מואיל? והאם זה לא מיותר ולא גורם לסיבוכים בהמשך? תודה על כל התשובות מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמא לילדה עם היסטוריה של בעיות גרו

    שירלי
    02/01/2010

    אצלנו הרופא זיהה שמדובר במחלה בשם Pfapa . הגרון מלא אפטות לבנות הילד עם חום הסתכלות על הגרון מראה כאילו אין ספק שמדובר בחיידק אך משטחי הגרון יוצאים ללא חיידק וטיפול אנטיביוטי כמובן לא עוזר. התופעה אכן חוזרת לעיתים תכופות יכולה להימשך עד 7 שנים או גיל 10 לערך. הדרך היחידה שעוזרת אם אכן עקבת ועשית משטחי גרון שיצאו תקינים היא לתת סטרואידים - דנלון. מחסל את החום והסבל תוך שעות בודדות. יכול להיות שבהתחלה התכיפות תגבר אך עדיף לחסל את החום והחולשה עם מנה חד פעמית של סטרואידים (להתקף) מאשר כל אופציה אחרת.

    בהצלחה הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטרואידים.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    לשואל/ת שלום רב.
    בהתייחס לכך שמדובר בתהליך דלקתי חיידקי בלוע-שקדים, הטיפול המקובל הוא אנטיביוטי, ויש הטוענים שטיפול מוגבל!!! בסטרואידים יוכל לזרז את הריפוי, לסטרואידים תופעות לוואי, שתוכלי למצוא בכל אתר תרופות (קורטיזון).
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יש קשר? דחוף לי בבקשה
    שלי
    31/12/2009

    ביתי בת שנה ושמונה חודשים סובלת מנזלת מאז היתה בת חודשיים. לא היתה הפסקה בנזלת אף יום אחד ניסיתי כבר מלא סוגי מי מלח אך כלום לא הועיל ניסיתי אדים קרים אינהלציות בהתקפי ברונכיט שגם אז היתה נזלת ברמות היסריות סובלת אף מדלקות אוזניים קבועות אינה מדברת ברור ואף ישנם הברות כמו האות מם אשר אינה מבטאת בכלל כלומר את המילה אמא אינה אומרת אלא איבא או אבא (אני חד הורית ולצערי היא קוראת לי רק אבא) מיים אצלה זה בייב למוצץ היא קוראת צצי או אוצצי נקבע תור כבר לבדיקת שמיעה, וגם לאף אוזן גרון וגם קלינאית תיקשורת השאלה אם לא עלינו על בעיה מאוחר מדי? אני רצה איתה המון בגלל הנזלת הזו אף לרופאת הילדים כדי לקבל טיפול לייבוש ולא עוזר כלום בנוסף לילדה יש חסימה בדרכי הדמעות ונאמר לי כי יש קשר ישיר בין כל צינורות הפנים ובגלל הנזלת הקבועה הכל סגור לה וחסום ולכן יש חסימה האם נכון הדבר? נקבע לה תאריך לפתיחת החסימה אבל אם הל קשור ורופא א.א.ג ביום א' הקרוב יגיד שכן למה לבצע את ניתוח דרכי הדמעות שגם ככה לא יעזור?
    אבקש לקבל יחס ותשובה לשאלה זו שאלה בסגנון נשאלה גם בפורום רפואת עיניים כדי להבין יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יש קשר? דחוף לי בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבל שלא נעניתי

    שלי
    03/01/2010

    אבל הייתי היום אצל רופא א.א.ג. שאיבחן מספר דברים:
    נוזלים באוזן שמאל כבר המון זמן
    בדק יסודי ואמר שיש פוליפים מוגדלים אינדואידים (שקד שלישי) מאוד מוגדל ושקדים מוגדלים מאוד שעלולים לגרום לילדה לחנק בעת שינה כמו כן הילדה ממשיכה להתעורר המון פעמים במהלך הלילה (6 פעמים לפחות) קבע שהילדה חייבת לעבור ניתוח דחוף ע"מ למנוע חנק רופא ראשון שהייתי אצלו עם אותם סיפטומים אמר לי כל הזמן אז מה עם הילדה נוחרת או ישנה עם פה פתוח או מתעוררת בלילה את אמא שלה תטפלי בה זה תפקידך כמו כן על עצירת נשימה תוך כדי בכי טען שהילדה סתם מפונקת היום אני יודעת אחרת
    אבל האם הגיוני שהכל ביחד? כמה פעמים קרה שכל הדברים קרו ביחד אצל ילדים ומה הסיכוי של הצלחת הניתוח? ומדוע נאמר לי שתצטרך להישאר להשגחה לאחר מכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הםרעה חסימתית.

    ד``ר יצחק ענתבי
    04/01/2010

    שלי שלום רב.
    צר לי שעד היום את ממתינה לתשובה,
    אתייחס בתשובתי לשני מכתבייך.
    המערכת החסומה , הנזלות, הפרעות השינה, דלקות האוזניים, והדמעת, אינן בהכרח קשורים האחד לשני. אתייחס בתחילה לדמעת היתר, ניראה לי שמדובר בהפרעה התפתחותית של צינור הדמעות, הגורמת להיווצרות "שק"ללא מוצא, ולא בגודש באף הגורם לסתימת הפתח התחתון של צינור הדמעות.
    הנזלות, דלקות האוזניים והפרעות השינהשל הילדה, אכן חייבו בירור א.א.גרון עוד לפני ביקורך בתחילת השבוע. אני מסתייג מהתיאור של "סכנת חנק", ואין ספק שאם השקדים (שלושתם), מאוד מוגדלים, יש מקום להסירם. ההצלחה הניתוחית היא גבוהה, ויחול שיפור מיידי (עניין של ימים בודדים) באיכות חייה של בתך, ושלך.
    ניתוח העיניים היא פעולה אחרת ויש לבדוק מול הרופאים אם ניתן לשלבה עם ניתוח א.א.גרון, בהרדמה אחת.
    איחולי בריאות שלמה, והצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ובהמשך

    שלי
    06/01/2010

    נקבע תור באמת לניתוח לעוד 3 שבועות הרופא שאמרו לבצע את הניתוח בביתי אינו מתעסק בדרכי הדמעות והוא (הניתוח) מבוצע באסותא כולי תיקווה שאחרי הניתוח נראה התקדמוץ בכל התחומים כרגע הילדה בעיכוב התפתחותי קל כתוצאה מכך וגם עכשיו עדין סובלת שוב מאודם באוזן ובשניה מנוזלים עם טיפות אוזניים וכמובן לנזלת התמידית טיפות מי מלח שעוזרות למשך הלילה אך למחרת הכל חוזר
    ביינתיים נמסר לי להמתין לגבי העיניים כי יכול להיות שכן יעזור הניתוח הזה ככה נאמר לי והאמת אני מפחדת מיותר מדי ניתוחים והרדמות
    נאמר לי גם ששקד שלישי (אינדואיד) יכול לחזור ואם זה נכון באיזה גודל חוזר מה הסכנות בחזרת שקד שלישי? האם הוא חוזר גדול יותר? מפריע יותר? כל פען יש צורך לבצע ניתוח במקרה שחוזר?

    מצטערת על הצפת השאלות אני פשוט חוששת מזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הישנות לאחר כריתת שקד שלישי.

    ד``ר יצחק ענתבי
    07/01/2010

    שלי שלום.
    תיקוותי שהניתוח יפתור גם את בעיית העיניים, לגבי השקד השלישי אכן הוא יכול לגדול מחדש,
    לא מדובר בביטחון שהשקד יחזור, וגם אם הוא יחזור, לא מדובר בשקד שיהיה גדול יותר, ולא יגרום להפרעה חמורה יותר.
    רק במקרה שהשקד השלישי יגדל שוב, (אין לשכוח שגם הלוע של בתך יהיה רחב יותר), ובמקרה שבו ההפרעה תשוב, יהיה כן צורך, בניתוח חוזר.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינורית
    יעל
    30/12/2009

    ילד בן 8 עשה ניתוח צינוריות שני לפני כשנתיים וחצי וגם לפני 6 שנים.
    מאז הניתוח הראשון (לפני כ-6 שנים)נשאר נקב בתופית באוזן שמאל.
    באוזן ימין יש צינורית שהוחלפה לפני כשנתיים וחצי ועדיין לא נפלה.
    המצב כיום: נקב קיים באוזן שמאל בתופית מזה 6 שנים וצינורית "עקשנית" שלא מראה סימני יציאה.
    דלקות אוזניים חוזרות כ-3 פעמים בשנה ושמיעה תקינה.
    שאלות:
    1.האם ניתן להוציא את הצינורית "העקשנית" ללא הרדמה מלאה אלא תחת השפעת גז צחוק או טשטוש כבד?האם הילד יכול לזוז וזה יגרום נזק כאשר יוציאו?
    2.באיזה גיל מומלץ לסגור את הנקב?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינורית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן עקשנית.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    יעל שלום רב.
    ניתנה כבר תשובה לשאלתך וסליחה על האיחור במענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OTITIS MEDIA
    אמא מודאגת
    29/12/2009

    הבת שלי בת אוטוטו 3...לפני כחודש וחצי סבלה מאוטיטיס מדיה שפוספסה ע"י שני רופאי ילדים שככל הנראה חשדו שמדובר במשהו ויראלי פשוט, טענו גם שיש שעווה וקשה לראות ונתנו טיפות "אנסטתיק" שזה די כדי להשתיק את הסובבים...
    רק רופא אאג זיהה את הדלקת החריפה ומייד קיבלה אוגמנטין 10 ימים.
    היום בביקור חוזר אצל אותו אאג לאור תלונה חוזרת על אותה אוזן אובחנה שוב אוטיטיס מדיה אך הפעם ביקש הרופא להשהות את תחילת הטיפול ולעקוב במשך 72 שעות, כרגע אין חום ובמהלך היום כמעט ולא התלוננה.(בניגוד לאתמול בלילה שהתלוננה. חום לא היה כלל).
    הרופא אמר שלא כדאי לשולחה לגן כי היא חולה. אני בעד, אינני מהאימהות ששולחות עם נורופן. ברור שהיא תישאר בבית. השאלה כמה זמן להשאירה במידה ואין חום? הרי איך אדע שהמצב הסתדר? אין לי בעיה להשאירה בבית גם שבוע , יש סבתות שתמיד עוזרות.

    דבר נוסף, כמה פעמים עליה לחלות שוב ושוב עד שתישקל האופציה לניתוח כפתורים או בדיקת שמיעה? מהם הקריטריונים?

    תודה.
    שרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    OTITIS MEDIA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן תיכונה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    שרון שלום רב
    אני מבין ממכתבך שאת מאוד סומכת על רופא א.א.גרון של הילדה, וטוב שכך, לא אוכל להמליץ מרחוק על משך ההימנעות מביקור בגן, והאם יש קשר לביקור שלה בגן ולדלקות.
    בנושא הניתוחים למה את ממהרת?בסך הכל 2 דלקות ב 3 שנות חייה, ובקצב כזה אין מקום למחשבות אלו. בדיקת שמיעה ניתן לבצע תמיד, וללא קשר לשאלת הניתוח.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות לימפה
    גל
    29/12/2009

    בתי בת השנתיים אושפזה לפני כשלושה שבועות בעקבות בלוטות לימפה נפוחות בצוואר ובלוע. טופלה באוגמנטין 10 ימים, וניכר הטבה במצבה. היום גילינו כי ישנה נפיחות בבלוטת הלימפה במפשעה שלה, אין חום, יחד עם זאת אנו מאוד מודאגים.
    מה אתה מציע לעשות?
    תודה,
    גל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטות לימפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטות לימפה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    גל שלום רב.
    בגיל הרך יש בלוטות צוואר רבות ומוגדלות . (אין בלוטות לימפה בלוע)! העובדה שטיפול אנטיביוטי שיפר את המצב מעיד על כך שמדובר בתהליך זיהומי ולא גידולי.
    ביחס לבלוטות המפסעה כדאי להתייעץ עם כירורג ילדים .
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח שקדים
    צפון
    29/12/2009

    שלום ד"ר
    לי יש תינוק עם בעיה ניורולוגית, עקב נשימה מהפה,והפרעות נשימה בשינה, בצע לו ניתוח כריתת שקד שלישי, אך לא בוצע לו כריתת שקדים למרות שהם מוגדלים
    הייתה הטבה של 4 חודשים, אך כעת שוב נשימה מהפה והפסקות נשימה
    השאלה היא
    האם הסיבה לחזרת הפסקות הנשימה הוא שלא כרתו השקדים אז? או פשוט שהשקד השלישי שוב גדל? האם התוצאות יותר טובות שכורתים את השקד השלישי וגם השקדים ביחד?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח שקדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    סלמה שלום רב.
    חשוב מאוד לדעת מה חומרת הפסקות הנשימה בשינה, ואך ורק אם ההפסקות הן קשות ומרובות כדאי להוציא את השקדים. העובדה ש 4 ח' הילד נשם חופשי, מצביעה על כך שלשקדים על-אף גודלם אין חלק בהפרעה.
    מאוד ייתכן שהשקד השלישי גדל שוב, ויש לפנות למומחה א.א.גרון לבדוק אותו, ואת חומרת הפסקות הנשימה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת תת חריפה
    אליסה
    29/12/2009

    שלום, הרופא אמר שלבתי בת השנה וחודשיים יש דלקת תת חריפה סירוטית בשתי האוזניים. נתן אנטיביוטיקה. אציין כי אף פעם היא לא סבלה מדלקות אוזניים וזוהי פעם ראשונה שנתתי אנטיביוטיקה. השאלה היא מה הסיכוי שהדלקת תעבור? הרי שאינה סובלת מכאב או חום, איך אדע? הוא אמר שבגלל מים היא לא שומעת טוב. צריך לעשות בדיקת שמיעה? איפה עושים לגיל כזה ואיך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת תת חריפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת כן או לא

    ד``ר יצחק ענתבי
    04/01/2010

    אליסה שלום רב
    דלקת אוזן סירוטית, זה מה שיש לבתך, ניקראת כך על אף שלא מדובר בתהליך דלקתי במובנה המלא של המילה.
    להבדיל מדלקת חריפה או מדלקת כרונית (אילו שני סוגי הדלקות ה"אמיתיות" היחידות הקיימות
    ברפואה"), נוזל באוזן התיכונה לא מוגדר ככזה, על אף שישנם פירסומים המצדיקים טיפול אנטיביוטי לכך.
    כדאי לבנןת לרופא מקצועי א.א.גרון, לבדוק את מצב השמיעה, (כי אין סימטומים אחרים), ולהחליט אם כלל יש צורך בטיפול כל-שהוא.
    אחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות קשות בלילה דום נשימה וליחה כ
    שרית אבני
    27/12/2009

    שלום רב,
    בני בן הארבע עבר ניתוח כפתורים ופוליפים לפני כמעט שנתיים. הכל היה טוב עד לפני חודש. הנחירות הכבדות חזרו דום נשימה והצטברות ליחה במהלך השינה מלווה בהקאות באמצע הלילה (אך אין נזלת והוא אינו מקורר). יש לו שקדים מוגדלים שרופא בכיר בשניידר ממליץ לא להוריד.
    מה ניראה לך נכון לעשות האם הפוליפ חזר ואיך מקלים על הילד במיידי (מה לבקש להקלה כרגע מרופא המשפחה? ,כרגע קיבלתי ממנו רק נירות פרמין בכדי לעצור את ההקאות).
    מודה לך מראש על תשומת הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחירות ודום נשימה.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    שרית שלום רב.
    הנחת היסוד היא שהמצב הטוב שהיה במשך השנתיים האחרונות, אינו קשור לשקדים, (שממעטים לגדול) , והחזרה למצב ההתחלתי יכולה להעיד על כך שהשקד השלישי גדל שוב.
    אם כך הדבר, כדאי להסירו שוב, ואוכל להבטיחך, שבכריתת השקד השלישי בגיל זה, הסיכוי להישנות גדילתו היא מאוד מאוד נמוכה.
    איחולי בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת המלצה מהגולשים/גולשות
    אמא
    27/12/2009

    בתי בת 2.5 וסובלת גמחסימה נשימתית בדרגה קשה ומיועדת לניתוח הסרת שקד שלישי בהקדם!
    האם מישהו מכיר רופאי א.א.מומלצים באזור המרכז? האם מישהו חווה בדומה? ברור לי שאנו צריכים ניתוח בהקדם, אבל כמובן יש חששות ורוצה להפקיד את בתי אך ורק בידיים טובות עם המלצות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא יקרה

    שרית אבני
    28/12/2009

    רופא טוב מביה"ח שניידר סגן מנהל מחלקת אף אוזן גרון ד"ר יורם שטרן.
    אני יודעת שהמירפאה שלו הפרטית בפתח תקוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ,תודה ועוד

    אמא
    28/12/2009

    האם את מכירה אישית?
    והאם את מכירה מישהו שהילד בערך בגיל בתי עבר כזה ניתוח? מאד רוצה לשמוע מאנשים שעברו את זה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיימים לא מעט רופאים מומלצים ....

    שרית
    29/12/2009

    גם אני באותו סרט עם בניי התאומים בני שלוש ,אחד צריך פוליפים , והשני פוליפים +שקדים
    אני שמעתי וקראתי המון המלצות על : ד"ר דירוא ארי , רווה אייל , פינקלשטיין יהודה , ופרט נועם , אגב, פרט נועם ניתח את הבת שלי בגיל 3 , והכל עבר בשלום.(היום בת 11).
    ניתוח שקד שלישי (פוליפים) הוא נחשב לניתוח מאוד פשוט וקל

    שיהיה בהצלחה לכולנו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקה בדלקת גרון חיידקית.
    שרית
    26/12/2009

    רופא אא"ג איבחן אצלי דלקת גרון חיידקית (אבחנה קלינית - מוגלות וכ"ו, לא משטח גרון) ורשם לי טיפול בפאן-רפא (Penecillin V) ב500 מ"ג טבליה אחת פעמיים ביום. יש לציין שלא היו לי כאבים בגרון או חום רק אי-נוחות מסוימת בבליעה.
    יש לי תינוקת בת 10 לודשים שנראית בריאה.
    האם בכל-זאת כדאי לבדוק את התינוקת מחשש הדבקה?
    הסיבה לשאלה היא ששמענו שיש מקרים של דלקת גרון חיידקית אצל ילדים ללא סימני מחלה מובהקים כמו חום (בדומה למה שקרה אצלי).
    מה רצוי לעשות בכדי להקטין אפשרות הדבקה?
    האם יש סיכון בשימוש שלי בתרופה בזמן הנקה?

    תודה,

    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדבקה מדלקת

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    שרית שלום רב.
    אינני מכיר דלקת בגרון ללא כאב !!!כך שניראה לי שהטיפול האנטיביוטי לא היה נחוץ.
    באופן כללי, הסכנה להדבקה קיימת במקרים של מחלת הורה ביחס לילדו ולהיפך. כדי להפחית את הסיכון בהדבקות יש להימנע מקירבת מקור הזיהום לילדתך, לשמור על הגיינה של כלים ניפרדים, רחיצת ידיים וכו'
    לא אין סיכון בלקיחת האנטיביוטיקה בשעת הנקה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים עם מוגלה
    מיטל
    25/12/2009

    שלום, יש לי ילדה בת שנה ו-8 חוד' אשר סובלת מדלקות אוזניים עם מוגלה שיוצאת מהאוזן (כאשר אני לאישנה לילה לפני אני יודעת שזה הולך להתפוצץ למחרת) היא מטופלת בטיפות אוזניים+עיניים אבל הפעם האחרונה היא קיבלה את זה ממש קשה יחד עם חום ומוגלה אין סופית, לבסוף ביצעו לה שאיבה והרופא אמר שעור התוף שלה נקרע.

    מה זה אומר? והאם זה חולף?

    אפשר להגיד שהדלקת באוזניים היא פעם בשבועיים לפחות.

    מה ניתן לעשות בנושא והאם זה לא פוגע בשמיעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים עם מוגלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזן מוגלתית.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    מיטל שלום רב.
    דלקות המתוארות על ידך מחייבות טיפול אנטיביוטי, (לא רק לשבוע), על-פי מימצאי המישטח, בנוסף גם טיפול אנטיהיסטמיני, באם הטיפול לא עוצר לזמן סביר (של חדשים) את הדלקות, כדאי לחשוב על הכנסת צינוריות איוורור לאוזניים, ועל פי מצב השקד השלישי להחליט אם יש גם צורך בכריתה שלו.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן מקופלת
    אסי
    25/12/2009

    שלום,
    בתי נולדה לפני שבועיים כאשר החלק העליון בשתי האוזניים מקופל. אוזן אחת הסתדרה לאחר מס' ימים אך האוזן השניייה עדיין מקופלת בחלקו העליון.
    מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוזן מקופלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוזן מקופלת.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    אסי שלום רב.
    מומלץ בחום לפנות לכירורג פלסטי, קיים התקן מיוחד שאמור לסייע בשיפור האסטטי של האפרכסת.
    איחולי הצלחה ובריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיבוי רקמת אדנואידים בגג נאזופארינק
    עדי גולדגמר
    25/12/2009

    שלום,
    אני סובלת מכאבי ראש בדרגות משתנות מזה כחודשיים. בעבר סבלתי מבצקת באזור שבד"כ מצביע על סינוסיטיס. עמדתי לעבור ניתוח כאשר עד לניתוח, טופלתי בסטרואידים בספריי לאף. בבדיקה לפני הניתוח נקבע שנרפאתי ואין כל צורך בהמשך טיפול. בעקבות הכאבי ראש הופניתי לבדיקת סיטי. תוצאת בדיקת המח תקינה אך צוין שיש עיבוי רקמת אדנואידים בגג נאזופארינקס. אשמח לדעת מה זה אומר והאם יש קשר בין הממצא לבין כאבי הראש.
    תודה רבה,
    עדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדנואיד.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    עדי שלום רב.
    ניראה לי מאוד משונה שעמדת לעבור ניתוח סינוסים, עוד לפני שבוצעה לך בדיקת CT. אינני יודע מהו גילך, ובד"כ השקד השלישי מיצתמק עם ההתבגרות וו % קטן הוא קיים בגיל בוגרים.
    השקד השלישי אינו גורם לכאבי ראש, אלא אם הוא מפריע בצורה משמעותית בנשימה הפיזיולוגית דרך האף.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטריפטוקוק A באוזן
    ליאת
    22/12/2009

    שלום,
    בני בן השנה וחודשיים סובל מדלקות אוזניים חוזרות. טופל בעבר באזניל ולאחר מכן טיפול מונע אנטיביוטי שהופסק אחרי חודש שכן גם במהלכו נמשכו הדלקות.
    לאחר הפסקת האנטיביוטיקה הדלקת חלפה, אך כעבור שבועיים התפרצה שוב.
    במשטח מהאוזן מלפני יומיים נמצא חיידק מסוג A (חזרנו על המשטח פעמיים בהפרששל כמה ימים). ישהרב נזלת והפרשות מוגלתיות מאוזן שמאל, אך הן פוחתות וללא חום.
    האם ניתן להתגבר על החיידק ללא מתן אנטיביוטיקה?
    כאמור, הילד חיוני, שמח וללא חום. האם אי מתן אנטיביוטיקה יכול לגרום לנזק?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטריפטוקוק A באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חיידקית באוזן.

    ד``ר יצחק ענתבי
    03/01/2010

    ליאת שלום רב.
    לשאלתך בסוף המכתב, כן ניתן להתגבר על תהליך דלקתי באוזן גם ללא טיפול אנטיביוטי דרך הפה, (זה התפקיד של המערכת החיסונית) ניתן להעזר בטיפול מקומי בלבד, וטיפול תומך. אם התהליך הוא ממושך וחמור מזה של בנך, ניתן כן לשקול על-פי מימצאי המישטח גם מתן אנטיביוטיקה דרך הפה.
    איחולי בריאות שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום