מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- המלצה לעגלה קלה לתינוק פגאביטל15/01/2020
הי קובי
אני מחפשת עגלה חדשה לתינוקי. יש לנו פג ואנחנו סובלים מהמשקל והסרבול ומחפשים משהו קל יותר (קומה שנייה בלי מעלית)
אבל חשוב לנו שתהיה מדגם ישן יחסית (!!) כדי שנוכל לקנות מיד שניה. כמובן נשמח שתהיה איכותית וטובה בשאר הפרמטרים, אבל זה הדבר המשמעותי מבחינתי כרגע. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/01/2020שלום אביטל,
ראשית אני ממליץ לציין תקציב, לפעמים ניתן לרכוש מוצר חדש שמתעלה על הישן באותו המחיר.
שנית חשוב לציין גיל, האם רוצים אם אמבטיה, טיולון דו כיווני וכו'.
אחר כך אוכל לכוון בצורה יעילה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופס..
אביטל16/01/2020לא שמתי לב עד כמה השאלה חסרה.
מחפשים עגלת אמבטיה לתינוק בן 3.5 חודשים, קלה. נצטרך אח"כ גם טיולון, אבל אני נוטה לקנות טיולון בנפרד כי הם הרבה יותר קלילים וקומפקטים.
התקציב- עד כ600 ש"ח.. לכן לא נראה לי סביר למצוא יד ראשונה (ואנחנו מעדיפים יד שניה גם מסיבות אקולוגיות)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/01/2020שלום אביטל,
עכשיו אני מבין יותר.
קצת קשה לי לעזור כי אני לא מכיר את מחירי יד 2. לדעתי אין יותר מדי אופציות לתקציב ולכן אני ממליץ לך למצוא מספר דגמים, לאחר מכן לשאול אותי ספציפית לגביהן. אני ממליץ לוודא שהן תקינות או במצב טוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על כסא אוכלנעמה15/01/2020
שלום קובי,
אנחנו רוצים לקנות כסא אוכל לתינוק (בן 10 חודשים כרגע)
הכי חשוב שיהיה נח לתינוק (עם ריפוד) ומתקפל קומפקטי.
וכדאי גם משענת מתכווננת, ומצבי גובה שונים.
אני מתלבטת בין הכסאות הבאים:
1- FAVA Evenflo
2- BabyMichel Honey
3- Urbini
מה ההבדלים, יתרונות וחסרונות שלהם?
ואולי יש לך המלצה טובה יותר? (עד 350 ש"ח)
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר15/01/2020שלום נעמה,
עד 350 לדעתי ההאני נותן את התמורה הכי טובה לכסף. אם אפשר לטפס לאזור ה-400 יש כיסא אוכל שנקרא מאמ, הוא יותר נוח לתפעול ולקיפול (גם לא צריך לפרק את המגש כשמקפלים), הבד יותר נעים לדעתי ויותר נוח לניקוי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
נעמה16/01/2020תודה על התגובה
ראיתי את הכסא של מאמ, אבל המגש שלו לא נכנס מספיק פנימה, כך שיש רווח בין התינוק למגש...
בהאני המגש נסגר יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומבחינת הגודל
נעמה16/01/2020ועוד משהו ששכחתי להוסיף - חשוב לי שהגודל של הכסא יהיה כמה שיותר קטן וכמה שפחות מסורבל (כי יש לי מטבח קטן)
איזה מביניהם הכי קטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר17/01/2020שלום נעמה,
"הפטנט" של המגש במאמ נלקח מכיסאות של פג פרגו, היות ואני השתמשתי באחד של פג לילדי אני יכול לציין שאין בעיה עם המגש, היות ואצלנו היה צורך לקפל הרבה, מצאתי את האפשרות של הקיפול יחד עם המגש מאוד נוחה ופרקטית. בהאני כדי לחסוך מקום צריך לפרק את המגש ולתלות בגב הכיסא.
זה עיקר היתרון של המאמ, אם זה לא קריטי, כמו שציינתי ההאני אחד הכיסאות הכי טובים שיש בטח ביחס של תמורה למחיר.
מבחינת גודל הם די זהים כאשר בהאני תולים את המגש מאחור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה נוספת לגבי טיולוןשרון14/01/2020
הי,
אשמח לחוו"ד על טיולון טאי טאי של ביבה. האם יציב? קיפול נוח? עומד במבחן הזמן? זקוקה לטיולון עבור תינוק בן 4 חודשים שהאמבטיה קטנה לו (ברמה שהרגליים כבר יוצאות...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלה
שרון15/01/2020בנוסף, האם יש טיולון דו כיווני שאתה ממליץ עליו? אין לי בעיה אם הטיולון לא הכי קל בעולם אבל חשוב שהטיפול לא יהיה קשה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
שרון15/01/2020הכוונה לקיפול לא קשה כמובן לא טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר15/01/2020שלום שרון,
לגבי טאיטאי, זה שילוב של עגלת טיולון ולא טיולון נטו, הכוונה שמדובר במוצר יותר גדול מטיולון (גם יותר מרווח לתינוק), יותר כבד וכו'. מצד שני כפי שציינתי נוחות התינוק טובה מטיולון וגם נוחות הניוד. הטאיטאי מעולה לעיר, יחסית לעגלה הוא קל, נוח לקיפול ויחסית קומפקטי.
טיולון דו כיווני בעייתי, רובם מגיעים עם אמבטיה וגם אלו שניתן לרכוש ללא מאוד יקרים (ביחס לטיולון או לטאיטאי).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סל קל ג'ואי I level עם מצב שכיבהשירה14/01/2020
שלום יש לי פגית ששוקלת 2200. מחפשת סל קל מתלבטת לגבי הסל קל הזה בעיקר בגלל שיש לו מצב שכיבה של 157 מעלות שיותר בריא לא יודעת איך הוא במבחני ריסוק. האם יש משהו אחר מומלץ לתינוקות כאלה קטנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום שירה,
בטיחותית הוא ברמה גבוה, השכיבה בכלל לא רלוונטית לדעתי, ברכב צריך לחגור בישיבה ואני ממליץ (על פי מחקרים) שלא ישהו בסלקל מעבר לנסיעות ברכב, כך שזווית השכיבה די מיותרת, זה גם עושה אותו לכבד מאוד.
לדעתי צ'יקו קייפיט מרופד ברמה מעולה לתינוקות קטנים, הכי בטיחותי שיש וגם יחסית שוכב כשהוא מותקן ברכב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה לילד הראשון שתשמש לילדים הבאיםרינת13/01/2020
שלום קובי,
נשמח מאוד לעזרתך בבחירת עגלה. ילד ראשון, מחפשים עגלה שתשמש לילדים הבאים מכיוון שלא נוכל להרשות לעצמנו כל פעם לקנות עגלה. גרים בקומה 2 ללא מעלית. מחפשים עגלה יציבה נוחה ועמידה לאורך זמן ולא נמוכה. אציין שאני לא בחורה חזקה.
בחנות ראינו את עגלת אינגליזינה שאומנם היא מגושמת מעט, אבל נראית איכותית וטובה לתינוק אנחנו מתלבטים אם העגלה הזאת תהיה נוחה לנו ולי בעיקר לאור העובדה שהיא כבדה ועד כמה זה יהיה לי קשה לתפעול ביום יום..
אנחנו מחפשים עגלה נוחה, קלה אבל יציבה וגדולה באמבטיה וטיולון ( אני יודעת שזה לא אפשרי - אבל נשמח להכי קרוב לזה)
אשמח לעזרתך, רינת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום רינת,
די סיכמת נכון במשפט האחרון. אין עגלה שתכיל הכל. ככל שהעגלה יותר גבוהה ויותר מרווחת כך משקלה עולה וכך היא יותר גדולה לאחר הקיפול. לדעתי האינגלזינה |(אני מבין שהכוונה לדגם אפטיקה כי לא ציינת דגם) עגלה טובה עם המון יתרונות אבל בהחלט המשקל הוא חיסרון עצום לדעתי למי שצריך לעלות קומות ללא מעלית. זה בעיקר שיקול שלכם.
העגלות הקלות לא גבוהות ולא הכי מרווחות, בייבי בוס טייגר לדעתי העגלה הכי מרווחת שיש ויחסית גבוהה והיא שוקלת 8.8 ק"ג יחד עם טיולון שזה משקל ממש קל לדעתי.
יש לה גלגלים גדולים ביחס לעגלות קלות וקומפקטיות מה שיוצר נוחות ניוד טובה כמו באניגלזינה וגם מעלה את הגובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין סייבקס מיוס למאמא אנד פאפסעדן13/01/2020
היי קובי,
ילד ראשון, מתלבטים בין הסייבקס מיוס 2 שהציעו לנו ב3800
לבין המאמא אנד פאפס ארמדילו פליפ 3 3000 הדגם המעוצב יותר.
הבנו שבעיקר משקל מבדיל בניהם , אבל לעתיד מה יותר עדיף? מה יותר אמין, ונוח לילד ?
והאם הטיולון של הסייבקס יציב שהילד גודל, הרגיש שהיא טיפה מתנדנדת מרוב שהיא קלה.
סתם עוד שאלה אם אפשר, האם ממליץ על החבילות של המיטה ושידה ועגלה? או לחכות עם המיטה ולרכוש בנפרד?
תודה מראש !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום עדן,
אכן עיקר ההבדל לטובת המיוס הוא המשקל היותר קל לדעתי.
הפליפ לדעתי יותר נוחה לניוד, לעליה וירידה ממדרכות, המושב יצוק מפלסטיק (לדעתי מספק תמיכה יותר טובה וגם יותר אמין כי לרשת יש בלאי יחסית גבוה), בשל כך יותר נוח לכוונן גובה רצועות או לפרקן כשרוצים לכבס את הבד (במיוס הן תפורות לבד). ניתן לקפלה עם הטיולון גם שהוא פונה אליכם, במיוס רק לכיוון הנסיעה. כמובן שיש גם יתרון מחיר לפליפ.
המיוס מעבר להיותה יותר קלה בעלת מערכת קפיצים יותר טובה, רוחב שלדה יוצר צר, יש רשת נוספת לאמבטיה (לדעתי בעיקר גימיק כי כל המטרה לעודד את התינוקות להרים את הראש בעזרת הידיים, כאשר יש רשת למטה זה רק מעודד לעצלנות, לפחות לפי דעתי).
לדעתי אם המשקל לא מהווה חיסרון (לרוב ההורים זה מהווה חיסרון ענק) אז הפליפ עדיפה כמעט בכל הפרמטרים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי מושבי בטיחות ובוסטרלי13/01/2020
שלום קובי
אשמח לעזרתך לגבי מושבי בטיחות.
1. לתינוק בן 10 חודשים ששוקל כ 11 קג- האם nextfit zip max החדש הינו בטיחותי ומומלץ?
2. לילדה בת 5 גבוהה, שוקלת 21 קג, כרגע יושבת בכסא אוונפלו טריומף ברכב של הסבתא. אני רוצה להעביר אותה לבוסטר ולהעביר את התינוק לטריומף אצל סבתא. אשמח להמלצה לבוסטר - הבנתי שבוסטר רצועות עדיף עד כמה שאפשר למשוך מבחינה בטיחותית. האם קיים בוסטר רצועות שהופך לבוסטר גב, בטיחותי ואיכותי אך לא מאוד יקר? סביב ה 500 שח?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום לי,
1. אכן הצ'יקו מאוד מומלץ בעיקר בגרסאת הזיפ. אני אישית הכי ממליץ עליו מבין כל הכיסאות בשוק.
2. לצערי בעייתי, הבוסטר רצועות הכי טובה עד 500 ש"ח הוא אוונפלו מאסטרו, "הבעיה" הוא מתאים רק עד 22 ק"ג עם הרצועות ולכן תצטרכו לפרקן די מהר מה שלא מצדיק רכישה שלו לדעתי. כאלו שעד 30 ק"ג עם רצועות ומומלצים עולים באזורים של 1000 ש"ח. (המומלצים לדעתי הם גרקו נאוטילוס וצ'יקו מיי פיט).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! מה לגבי הגרקו טרנזיישן?
לי14/01/2020מה דעתך לגבי הגרקו טרנזיישן שמתאים לחגירה עם רצועות עד 29 קג?
שוב תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום לי,
הוא לא ברמה של הדגמים שציינתי אך עדיין הוא ברמה טובה, אם התקציב עד 500 ש"ח אז לדעתי הוא האופציה הטובה ביותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין שתי עגלותחן13/01/2020
היי קובי אשמח לעזרתך
מתלבטת בין עגלת סלסה abc הגולד לבין הסולה 2 גולד של מאמאס אנד פאפס.
יש ביניהם הבדל מחיר משמעותי..האם ההבדל באיכות גדולה?
חשוב לי שתהיה נוחה לתינוק עם מזרן טוב ושנשכבת 180 מעלות . תודה רבה על עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום חן,
יש המון הבדלים. ראשית הסולה פותחה ב-2009 כאשר הסולה 2 הייתה מתיחת פנים רצינית הוצגה בסביבות 2012.
הסלסה יצאה ב2016 כאשר ב-2019 נעשתה מתחית פנים רצינית לדגם.
לכן זה אומר שהסלסה יותר מתקדמת.
אמבטיה: של הסלסה יותר מרווחת, הגגון יותר גדול, המזרן יותר עבה ונושם. כמוכן האמבטיה יותר גבוהה ולכן הגישה של הכנסה והוצאה הרבה יותר קלה.
טיולון: הטיולון של הסלסה יותר מרווח, יש לו גגון יותר גדול, כמו הטיולון יושב יותר גבוה.
שלדה: הגלגלים בסלסה יותר גדולים ויש מערכת קפיצים רצינית במרכז, בסולה הקפיצים ממש קשים, לכן הניוד, בלימת זעזועים, עליה וירידה ממדרכות בסלסה הרבה יותר טובים.
סל החפצים יותר גדול, יש ידית טלסקופית (נוח יותר להורים עם הבדלי גובה ולעליה וירידה ממדרכות). אם יש הורה גבוה מהממוצע, לסלסה אין סרן אחורי המקשר בין הגלגלים האחוריים, מה שקורה ברוב העגלות עם סרן, הורים גבוהים נתקלים בו הרבה בזמן צעידה עם העגלה.
יתרונות הסולה: מחיר, מחיר, מחיר (לדעתי עדיין עגלה שנותנת הרבה ביחס לעלות שלה). היא גם יותר קלה מהסלסה בקילו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חן14/01/2020תודה רבה על תגובתך המפורטת. הלכנו לראות את הסלסה והיא בהחלט נראית איכותית ומפנקת אבל מה..ענקית ממש. רציתי לראות את הסולה 2 הרוז גולד והמוכר ממש ניסה להוריד אותנו ממנה והראה לנו את הספורטליין סיילו (גם הרוז גולד) והמליץ עליה וסגרנו מקדמה. אחרי שבדקתי קצת בפורום הבנתי שהטיולון שלה פחות מומלץ.. האם לדעתך כדאי להחליף או שהיא דווקא כן מומלצת מעבר לזה? תודה רבה קובי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת..
חן14/01/2020
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום חן,
לגבי הסלסה, היא רק נראית ענקית. בגודל לאחר הקיפול היא באורך ובעובי של הסולה, רק ברוחב היא רחבה ב- 3 ס"מ וכמו שציינתי יותר כבדה. אני ממליץ גם להרים את האמבטיה שלה ואת האמבטיה של הספורטליין סתם כדי להבין שזו אשליה אופטית, כנ"ל לגבי השלדה, המושב של הסולה או הספורטליין יהיה יותר קל אבל זה בגלל שהם יותר צרים וקצרים.
מצד שני הספורטליין גם ביחס לסולה יותר קומפקטית. אחת הסיבות שהספורטליין מרגישה קלה זה בגלל שאין לה גב יצוק מפלסטיק וזו הסיבה שלדעתי יש עגלות עם מושבים תומכים יותר ובעלי זווית ישיבה יותר זקופה (הסולה בינהן). לדעתי הגרסא מזהב בסיילו מיותרת כי היא יותר כבדה מגרסאת הXL שכמעט זהה לה, גם יותר יקרה, הכל בגלל פסי המתכת מסביב לאמבטיה או לגגון הטיולון. היתרון היחיד שלה ביחס לXL הוא הגגון של האמבטיה שמגיע עם רשת ויותר גדול.
ביחס לסולה, זה תלוי מה מחפשים? הסיילו יותר נוחה לקיפול, יותר קומפקטית, נוחות הניוד די זהה וכמו שציינתי לדעתי המושב של הסולה יותר מוצלח.
אם יש זמן לקראת סוף פברואר תגיע עגלת הבובקט שאנו משווקים בזהב, היא גם יותר קלה וקומפקטית מהספורטליין והסולה, גם יותר נוחה לניוד משתיהן לדעתי וגם עם מושב כמו בסולה, בימים הקרובים יהיו תמונות שלה שיעלו לפייסבוק של בייבי בוס אז אם מעניין כדאי לעקוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל לעגלת uppababy cruzמירי13/01/2020
היי קובי,
רכשנו עגלת Uppababy Cruz, ואנחנו מבינים כי מתחברים אליה מספר סלקלים, ביניהם מקסי קוזי וסייבקס אטון.
מכל הביקורות נשמע כי האטון 5 הוא הבטיחותי ביותר אך נראה כי מאוד קשה להשיג את המתאמים הנדרשים (היבואן של העגלה לא מחזיק כאלו).
האם אתה מכיר חנות/אופן בו ניתן בכל מקרה להשיג את המתאמים או שסלקל מקסי קוזי קבריו עונה ברמה מספקת על דרישות הבטיחות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר14/01/2020שלום מירי,
האם יש מתאמים למקסי קוזי? כי אם כן זה אותו המתאם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי קובי
מירי15/01/2020אכן יש מתאמים של מקסי קוזי - מעולה!
אז אם כך ממליץ ללכת על האטון 5?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר15/01/2020שלום מירי,
תלוי מה הדרישות שלכם. האטון 5 דורג עם ציון מקסימלי במבחני ריסוק עם או ללא בסיס, הוא מאוד יקר ללא בסיס והבסיס לא זול.
ג'ואי אייג'ם קיבל דירוג דומה ללא בסיס אבל עם בסיס ירד לו במעט הדירוג, הוא זול משמעותית מהאטון.
מקסי קוזי מיקו כולל במחירו בסיס (הוא עולה כמעט כמו האטון 5 ללא בסיס) ודורג עם 4 כוכבים מתוך 5.
צריך לקחת בחשבון שהסלקל משמש לתקופה מאוד קצרה ומה שחשוב יותר לדעתי הוא כיסא הבטיחות שבו צריכה להיות מירב ההשקעה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על טיולון לילד ראשון בן שנהשני מ12/01/2020
מחפשת טיולון לילד ראשון בן שנה, בע״ה ארצה שהטיולון יישמר ויעבור איתנו הלאה. חשוב לי שיהיה לו פגוש מעקה קדמי, שתהיה שכיבה נוחה, קיפול פשוט ולא כבד במיוחד וגם נוח לנו ההורים לנוע איתו. אנחנו בהתלבטות על מקלארן אטום או ספורטלייי וייפר. אשמח לדעת מה שונה בניהם ומה לדעתך יותר מומלץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום שני,
ראשית המקלארן יקר משמעותית!
המקלארן משמעותית יותר קל, לדעתי מעט יותר נוח לניוד, הבדים איכותיים יותר, הקיפול יותר קטן.
בויפר יותר נוח לשנות מצבים (בעזרת לחצן לעומת שרוך במקלארן), הגגון יותר גדול, הסל יותר גדול וכמו שציינתי פער המחיר גדול.
לגבי אורך חיים, שני הדגמים יחסית חדשים (באזור שנה) בשוק.
קשה לתת חוות דעת אבל לפחות לגבי מקלארן, כל דגמי העבר שלהם שרדו המון המון שנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
שאלה נוספת13/01/2020תודה רבה על המענה. בהנחה שכסף אינו שיקול על מי מהם היית ממליץ יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/01/2020שלום שני,
קשה לי לתת תשובה חותכת, בדרך כלל אני ממליץ לגשת לחנות עם התינוק (עם לבוש עבה, זה מדד לגבי הנוחות כשהם גדלים), לשים בעגלה, לטייל בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכה גבוהה, לשנות זוויות שכיבה (חשוב לגבי המקלארן להבין אם נוח לכם מנגנון שרוך שהוא פחות נוח לרוב ההורים), לנסות לקפל, להרים, לבדוק ברכב ואז לקבל החלטה מושכלת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מזרן לעריסה וחגירה נכונה ברכבאלינור12/01/2020
חברה מבקשת לברר שני נושאים. מזרון נושם לעריסה, יש דגם מומלץ? מה חשוב לבדוק
שאלה שנייה קשורה לסלקל/כסא בטיחות וחגירה במושב הקידמי. מה ההנחיות? האם כסא בטיחות גם מותר לחגור במושב הקידמי? אם כן, עד מתי מותר מקדימה? ואם מאחורה, היכן מאחור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום אלינור,
לגבי מזרן, אין מומלץ. אין גם מזרן נושם רק מזרן עם כיסוי רשתי שזה המומלץ (השני עם כיסוי שעוונית).
מותר לחגור מקדימה, יש רק לבטל את כרית האוויר. מקדימה מותר נגד הכיוון, כלומר עד גיל שנה. החוק לא אומר שאי אפשר לחגור גם בשלב הפנים קדימה אבל חשוב להדגיש, סטטיסטית המושב הכי מסוכן ברכב במקרה של תאונה הוא המושב ליד הנהג. אם אין צורך ממשי הייתי ממליץ לחגור מאחור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מגיל לידהדניאל צור12/01/2020
הייי קראתי כמה מהשאלות לגבי כסא בטיחות והייתי שמחה להתיעץ
כמובן שאין שיקול כלכלי בכסא ביטחון ראיתי שרשמת על ברייטקס מרתון קליקטייט.
אני קיבלתי המלצות לגבי הברייטקס בוליוורד קליקטייט מה ההבדלים.
בנוסף יצא עכשיו הוואן פור לייף של ברייטקס אבל הבנתי שעדין אין מבחני ריסוק האם שווה לקנות כי אולי הוא טוב יותר מהדגמים הישנים? או שיכול להיות שמבחינת בטיחות או נוחות הוא יורד ברמה ולא כדאי לקנות לפני שיש מבחני ריסוק?
ושאלה אחרונה לגב המקטין כסא בטיחות, מה מומלץ לקנות האם יש חברה מומלצת מגיל לידה מדובר. כי ראיתי שיש כאלה שרק כרית וכאלה שכל הגוף מה הכי מומלץ.
תודה רבה,
דניאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום דניאל,
לגבי בולווארד מרתון, מדובר במושב זהה כאשר בבולווארד יש הגנות ראש פנימיות מאסיביות יותר. במבחנים השוואתיים ההבדל לא היה משמעותי כך שהמרתון נותן תמורה טובה יותר לכסף. אם אין שיקול כלכלי אז הבלווארד עדיף אך בפער מאוד מאוד קטן.
לגבי וואן פור לייף, זהו אכן דגם חדש כך שקשה כרגע להמליץ, אני בכל אופן נוטה פחות להמליץ על כיסאות משולבים בוסטר (0-45 ק"ג) כי לדעתי, א. הם בדר"כ פחות יעילים ככיסא ב. הם לא באמת חוסכים רכישת בוסטר שזה עיקר הגימיק שלהם.
לגבי הכרית, ממליץ לכל הגוף של חברת בנבת, לדעתי היחיד בשוק שגם עבר מבחני ריסוק (כמו כיסאות בטיחות).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לילד ראשון סייבקס מיוס או לארמדילו פליפNati12/01/2020
היי קובי,
ילד ראשון מתלבטים מה לרכוש:
סייבקס מיוס 2 או 1 לארמדילו פליפ 3 השיקולים שלנו שתהיה יציבה ועמידה וגם קלה .
בנוסף מחפשים כיסא בטיחות לרכב מגיל לידה ברמת אמינות גבוהה לשנים קדימה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום נתי,
הארמדילו לדעתי הרבה יותר נוחה לניוד, בעיקר ככל שהדרך משובשת. כמוכן יותר נוח לעלות ולרדת מדרכות גבוהות איתה.
הארמדילו מתקפלת עם הטיולון לשני הכיוונים, במיוס זה רק לכיוון הנסיעה. בארמדילו המושב יצוק מפלסטיק מה שלדעתי מספק תמיכה יותר טובה, בלאי נמוך יותר, יכולת לשנות גבוה רצועות או לפרקן לכביסה. כמוכן יש לה יתרון גדול במחיר, כמעט מחצית ממיוס 2 וכמה מאות פחות ממיוס 1 (כאשר ביחס למיוס 1 יש לה רשתות איוורור).
החיסרון הגדול שלה לעומת המיוס הוא המשקל. היא שוקלת כ- 3 ק"ג יותר מהמיוס, לדעתי הנתון יורגש רק בהרמה לרכב כל עוד לא גרים בבניין קומות ללא מעלית.
לגבי כיסא, ההמלצה שלי לכיסא מלידה היא צ'יקו נקסטפיט בדגש על גרסאות הזיפ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות נוסף נוח וצרבתיה09/01/2020
שלום,
אנחנו מחפשים כסא בטיחות מגיל 0 עד 30 ק"ג, שיהיה בטיחותי, נוח וצר.
התקציב שלנו הוא אזור ה600 שח, יש חיה כזאת?
שאלה נוספת- יש לבתנו בת השנה וחצי כסא בטיחות של טוויגי, מה דעתך עליו מבחינת בטיחות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום בתיה,
המומלצים לתקציב הם: אוונפלו שורייד, סונס או טריביוט, כולם די זהים בטיחותית עם הבדלים בנוחות.
יש גם את קוסקו סנרה.
כל הדגמים שציינתי למעלה יחסית צרים!
אם עולים טיפה בתקציב יש את גרקו סלים פיט שהוא צר ומתאים עד טווחי משקל הרבה יותר גבוהים מכל שאר הדגמים שציינתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
בתיה12/01/2020תודה רבה!
אשמח להתייחסות גם לגבי הכיסא בטיחות של חברת טוויגי, מה דעתך עליו?
זה הכיסא של ביתי בת השנה ו8 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום בתיה,
מדובר במוצר מדבקה סיני, אני פחות ממליץ. אין מידע לגבי יעילות המוצר או מבחנים השוואתיים לגביו כך שאי אפשר לדעתי מהי רמת בטיחותי. לדעתי המוצרים הסיניים הם ברמה נמוכה ביחס למותגים האמריקאים או האירופאים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות - לרכב של ההוריםאביעד09/01/2020
כסאות בטיחות -
בן 8.5 חודשים. לא מאוד גבוה, שוקל באזור ה8.5 קילו. כרגע עדיין עם סלקל, נראה שמתחיל להיות קצת קטן לו.
אין לנו רכב קבוע, ככה שלא מאוד ממהרים להיפרד מהסלקל, אבל כן נמאס לנו להיגרר כל פעם עם הסלקל. מחפשים כרגע כיסא בטיחות שיהיה אצל ההורים (שלפחות אליהם לא נצטרך להיסחב עם הסלקל) ראיתי שני דגמים שמתאימים לנו מבחינה תקציבית.
הדגם הראשון: evenflo sonus
הדגם השני: evenflo sureRide
רציתי לדעת מה ההבדל בניהם? מה עדיף מבחינת בטיחות?
האם יש לך עוד המלצות לכיסאות במחיר מתחת ל700₪?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/01/2020שלום אביעד,
לגבי אוונפלו, שניהם בטיחותית ברמה גבוה מאוד. הסונס לדעתי מעט יותר נוח לתינוק. אפשר גם לשקול את קוסקו סנרה שזול מהתקציב, בטוח מאוד אך מאוד בסיסי ברמת הריפוד.
המלצות נוספות יש אך הן יותר לכיוון ה- 900-1000 ש"ח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אביעד12/01/2020קודם כל, תודה רבה!
כמו שזה נראה כרגע, נחכה כבר לפברואר. שאז זה חודש הבטיחות ויש מבצעים על כיסאות הבטיחות בדר"כ.
ולכן, נשמח לשמוע מה המלצותיך לכיסאות גם בטווח של 900-1000 ש"ח, בתקווה שעם המבצעים של פברואר הם יגיעו לטווח התקציב שלנו (ואם לא, אז נחזור לאוונפלו)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר13/01/2020שלום אביעד,
באזורים של 1000 ש"ח יש את גרקו מיי סייז. הערכים הנוספים שתקבלו ממנו ביחס לאוונפלו הם: הגנות ראש טובות יותר, ריפוד מפנק יותר, זוויות שכיבה (למרות שזה לא בשימוש כך שזה לא ממש יתרון), מתאים עד משקל גבוה יותר.
צריך לקחת בחשבון שהמותג גרקו עבר בימים האחרונים ליבואן חדש כך שקשה לי לדעת מה יהיה מחירו (או אם בכלל יהיה זמין במלאי), עד היום במבצעים היה נמכר באזורים של 900 ש"ח ולפעמים מעט פחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


