מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- היכן מוכרים טיולון סייבקס איזי s +?רוני11/12/2019
אני לא מוצאת חנות שמוכרת את הדגם הזה (שאני רוצה לבדוק אותו בעקבות המלצתך).
האם אתה מכיר חנויות שיש להן אותו?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר12/12/2019שלום רוני,
אני יודע שמכרו בתינוקות זה אנחנו בראשון לציון.
לדעתי כרגע לא משווק בארץ. אני מציע לפנות ליבואן: נובל אינפינטי ולברר מולם לקבלת תשובות יותר מדויקות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לעיר ולשטח עם בולמי זעזועיםמורן09/12/2019
הי קובי!!
אני מעוניינת בעגלה עם בולמי זעזועים טובים.
אני רצה בין 5 ל10 קילומטר, אומנם אני גרה בעיר אבל כשרצים בפארק צריך עגלה עם תמיכה גבית ובולמי זעזועים טובים.
אשמח שהעגלה תהיה נוחה לקיפול וקלה יחסית אנחנו גרים בחו"ל וטסים המון אז שיהיה נוח לטיסות.
המליצו לי על גולס או בוגאבו פוקס מה דעתך עליהן?
ולגבי סלקל.. יש סלקל איכותי וטוב שנשכב ל180 מעלות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/12/2019שלום מורן,
ראשית בישראל לא נמכרות עגלות המיועדות לריצה!
ג'ולס לא נמכרת בישראל, לדעתי העגלות שלהן מתאימות יותר לאירופאים ופחות לארץ. הפוקס כמו רוב דגמי ג'ולס מגיעה עם טיולון שלא נשכב למצב שטוח אבל בניגוד לעגלות ג'ולס היא מאוד קלה במשקל. מצד שני מאוד מסורבלת לתפעול וקיפול.
לגבי חו"ל כל העגלות זהות מבחינה זו, מוסרים בעליה למטוס כך שאין הבדל גדול אבל מה שכן, בפוקס לדוגמא צריך לפרק את הטיולון טרם הקיפול ולכן זה גם מסרבל וגם בעייתי יותר באיסוף העגלה לאחר הטיסה (אלא אם שמים בתיק ייעודי).
הייתי ממליץ לבדוק את איי.בי.סי דיזיין סלסה שנוחה לניוד ועם מערכת קפיצים ייחודית, טיולון עם שכיבה מלאה וקיפול יחסית נוח יחד עם מושב הטיולון. כמוכן אפשר לשקול גם את אינגלזינה אפטיקה ופג בוק אבל שתיהן מגיעות מערכת קפיצים מאוד בסיסית.
בנוסף כן הייתי ממליץ לרכוש עגלה ייעודית לריצה, אלו בדרך כלל עגלות 3 גלגלים (עם גלגלים גדולים ולרוב גלגלי אוויר לבלימת זעזועים טובה יותר) ולרוב לא מגיעות עם אמבטיה, גם אם כן אז הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מולכם עד גיל שנה + ולכן אני ממליץ לרכוש עגלות אלו כעגלה שנייה ולא כראשית. בארה"ב הן יחסית זולות אולי גם דרך אמזון שכרגע שולחים חינם לישראל חלק מהמוצרים (תצטרכו להוסיף מע"מ למחיר המוצג באמזון, זה מחושב אוטומטי לפני התשלום). גם לבייבי ג'וגר יש דגמים כאלו ולברייטקס תחת המותג בוב. יש גם את מאונטיין באגי שעושים דגמים כאלו.
לגבי סלקל, לדעתי סלקל נשכב הוא מוצר מיותר! א. לא ניתן להשכיב ברכב רק בשימוש על העגלה. ב. המשקל שלהם כלכך כבד שיחד עם תינוק, לרוב הנשים יהיה סופר קשה להרים.
ג. הם סופר יקרים וסלקל משמש לתקופה מאוד קצרה.
הייתי ממליץ להתמקד בסלקלים בטיחותיים ללא שכיבה ולא להשתמש מעבר לנסיעות ברכב, זה גם לא נוח לתינוקות, גם לא בריא וגם עלול לסכן חיים (בשהיות ארוכות).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלה לעיר ולשטח
מורן10/12/2019הי קובי תודה על התשובה המהירה!
אנחנו גרים בארופה וכאן כולם ממליצים על גולס או icandy או בוגבו אני מאוד מתלבטת בין שלושתם אשמח שתעזור לי לבחור את הנכונה ואם יש משהו אחר שנראה לך נכון יותר אשמח לשמוע.
על הABC שאמרת לא שמעתי ולא מצאתי כאן אבל אולי אפשר להזמין און ליין
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלה לעיר ולשטח
מורן11/12/2019שכחתי להוסיף את שמות הדגמים.. icandy lime
Joolz hub, bugaboo .
fox.
אם יש משהו בקטגוריה הזאת שנראה לך יותר טוב אשמח לשמוע תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/12/2019שלום מורן,
כשרשמת ג'ולז די הבנתי, זה אחד המותגים הכי נמכרים באירופה. בארה"ב לא התרומם וכשל בישראל למרות שלהבנתי יעשו כאן סיבוב שני בשנה הבאה.
לגבי ABC, באיזו מדינה אתם? אם המליצו על ICANDY סביר שבאנגליה כי מלבד אנגליה היא לא נמכרת טוב בעולם וגם בישראל ניסו פעמיים ולא צלחו.
לדעתי האיי קנדי יותר פרקטית בתפעול מהבוגבו והג'ולז משתיהן אבל היתרון של בוגבו הוא משקל קל יחסית. ג'ולז HUB הוא הדגם "הקטן" של המותג. הוא שוקל 11 ק"ג (קילו יותר מבוגבו), היתרון שהוא יחסית נוח לניוד ובניגוד ל-2 הדגמים שציינת, לטיולון שלו יש מצב שכיבה ישר ולא שקע, הדגם הקטן מתקפל לגודל קטן ויחסית בנוחות.
מצד שני החיסרון של קטן הוא הטיולון שמאוד קטן ויחסית צפוף לדעתי בטח ובטח במזג האוויר קר עם לבוש עבה. לדעתי אם מגיעים למשקלים של 11 ק"ג כבר עדיף ללכת על העגלות המרווחות יותר שציינתי פג בוק, אינגלזינה אפטיקה, איי.בי.סי דיזיין סלסה. אם תמקדי אותי היכן אתם גרים אולי אוכל לתת עוד אופציות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמבטיה לתינוק - חובה או לא חובה?טליה08/12/2019
שלום קובי,
רציתי לדעת האם האמבטיה היא מוצר חובה לתינוק? יש לה יתרונות וחסרונות? ראיתי לא מעו עגלות שהאמבטיה היא למעשה הטיולון במצב שכיבה. מומלץ/לא מומלץ?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר10/12/2019שלום טליה,
אמבטיה אינה חובה, יש המון עגלות/טיולונים שמאושרים מגיל לידה.
אני אישית בעד אמבטיה, הזווית שכיבה יותר נוחה לתינוק, המזרן יותר נוח מאשר גב של מושב שגם לא שוכב כמו אמבטיה וגם לא חלק מתחת. בנוסף האמבטיות יותר אטומות שזה מעולה לחורף וכשיש אבק. אמבטיה זה סוג של מיטת תינוק ניידת ויש המון תינוקות שאוהבים לישון באמבטיה של העגלה ולא בעריסה/מיטה בגלל החמימות שהיא מעניקה.
לגבי האמבטיות שציינת שלדוגמא קיימת ביויו ניו בורן, לדעתי זה לא אמבטיה, זה יותר שק שינה ולדעתי זה כמו לרכוש עגלה ללא אמבטיה. כמוכן בעגלות אלו הטיולון חד כיווני אז אני פחות ממליץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי עגלת סלסהחן08/12/2019
היי קובי אשמח לשמוע את חוות דעתך על עגלת סלסה 4 דיימונד ספיישל אדישן רוז גולד החדשה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום חן,
אם לא קראת את הביו שלי אז גילו נאות, אני מייבא את המותג לארץ.
לגבי ספיישל אדישן, חשוב להדגיש שאין הבדל בינה לבין הגרסאות הרגילו אשר זולות יותר ואין הבדלים טכניים אל רק עיצוביים.
לגבי הדגם: לדעתי הסלסה היא אחת העגלות הכי טובות שאפשר לרכוש אם המחשבה היא על התינוק!
מדובר בעגלה עם אמבטיה סופר מרווחת, עם מזרן עבה וגגון ענק + רשת איוורור, כלומר המחשבה נטו על נוחות התינוק גם בפרטים הקטנים.
גם הטיולון רחב מהממוצע עם גגון ענק. גם האמבטיה והטיולון גבוהים מה שנוח לכם כשמכניסים את התינוק (פחות או לא צריך להתוכפף), גם התינוק גבוה מעל פליטות מזהמים של רכבים עם שדה ראיה טוב יותר.
השלדה עם סל ענק, גלגלים גדולים ומערכת קפיצים ייחודית שאין באף עגלה ולכן יכולת הניוד מדהימה גם בדרך משובשת.
צריך לקחת בחשבון שהיא כבדה מהממוצע וטיפה גדולה לאחר הקיפול, יחד עם זאת נכנסת ברוב המוחלט של הרכבים. אם יש מעלית או גרים בקומת קרקע עניין המשקל לדעתי, פחות רלוונטי מכיוון שההרמה תהיה רק לרכב עניין של מספר שניות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה קטנה
חן09/12/2019האם לדעתך קיים פער בינה לבין הסייבקס פריאם מבחינה מכנית? מתלבטת בין שתיהן..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/12/2019שלום חן,
אני לא חושב, לדעתי הסלסה מתעלה על הפריאם בהמון דברים וזולה משמעותית. הפריאם בעיקר מעוצבת, יש לה רשת נוספת באמבטיה 2 לעומת 1 בסלסה. מעבר לכך אני לא רואה יתרונות.
שתיהן עגלות גדולות והיתרון שלהן הוא המרווח הפנימי לתינוק, נוחות הניוד ובסלסה גם בלימת זעזועים שבעגלות קלילות זה לא באותה הרמה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת עגלת תאומים/ אחים עד אלף שחרעות08/12/2019
תוכל להמליץ לי על עגלת תאומים/אחים עד מחיר 1000 ש"ח
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום רעות,
אין הרבה אופציות במחיר. יש של ג'ואי שהיא עגלה טובה ביחס למחירה. אולי שווה לשקול יד 2 ואז יש את ביבה קוקו, מאונטיין באגי, בייבי מונסטרס (אני לא מכיר את המחירים של יד 2 ולכן רשמתי את המומלצות בלי קשר למחיר).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחפשת עגלת תאומים/אחים
רעות08/12/2019מה שחשוב לנו זה שיהיו 2 גגונים ושרוחב העגלה לא יעלה על 75 ס"מ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/12/2019שלום רעות,
שוב עד 1000 ש"ח חדשות אין אופציות טובות לדעתי. רק יד 2 אבל איני מתמצא במחירים. כמו שציינתי, כיד 2 הייתי ממליץ על: ביבה קוקו, מאונטיין באגי, בייבי מונסטרס
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשים המלצה לטיולון מתקפל בנוחות וקל לנשיאה וגם מאסיבי ונוח לניודרוני08/12/2019
שלום ותודה מראש על העזרה!
מתלבטים לגבי טיולון. נשמח שהקיפול יהיה נוח וגם שלאחר הקיפול יהיה קל לשאת אותו/שלא יתפוס הרבה מקום ברכב, אבל זה רק במסגרת עוד שיקולים (כמו שכיבה מלאה וניוד נוח)
כל מה שראיתי הוא עם גלגלים קטנים, מה שמפחיד אותי שמדובר בעגלות צעצוע כאלה שמתאימות רק להליכות בעיר.
בנוסף, לי שיקול של תקציב ואשמח להשקיע במשהו ששווה את ההשקעה... (לעומת זאת, לא מחפשת דוקא משהו "שיקי" והמילה האחרונה מבחינת העיצוב שהרבה פעמים המחיר היקר הוא קצת על זה).
ראיתי פה באתר המלצות על מקלארן אטום, יויו, סייבקס טויסט וגם על ארגו מטרו (שאני חוששת שהוא חדש וקשה לדעת מספיק עליו), אשמח לשמוע מה ההבדלים וכמובן אם יש לך המלצות נוספות אשמח לשמוע.
המון המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום רוני,
חייבים לקחת בחשבון שהיחס של משקל קל וקיפול קטן בא על חשבון דברים אחרים כמו גלגלים קטנים, מושב צר, גב עם שרוך וכו'. אין דרך לעשות מוצר קל מבלי לצמצם דברים.
הארגו מציע גלגלים מעט יותר גדולים מהממוצע ומושב מרופד תומך יותר מהשאר. המקלארן לדעתי גם מאוד נוח לניוד וכנ"ל היויו. הטוויסט לדעתי פחות מוצלח מה-4 ומציע רק יתרון אחד שהמושב פונה אלייך.
סה"כ אלו הדגמים המובילים כיום לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד
רוני08/12/2019תודה רבה על התשובה וסליחה שאני ממשיכה עם שאלות.
אני מתחילה לחשוב שאולי עדיף לתת פחות משקל למאפיינים שמשתמשים בהם פחות ביום יום ולתת את הדגש יותר למה שמורגש בשימוש יומיומי כמו נוחות ניוד (גם בדרכים קצת משובשות) ובולמי זעזועים שיוצרים "חווית נסיעה" מוצלחת ופחות על קיפול (אנחנו לא טסים כל יומיים וגם לא כל חודשיים...) ושינוי מצבים (על אף שגם זה חשוב מאוד, פשוט אין ברירה אלא לוותר על משהו).
אז אשמח שוב אם תוכל למנות אלה דגמים עונים על החידוד הזה...
עוד שאלה, עד כמה פגוש הוא משמעותי?
וגם, ראיתי שבאטום הברקס נמוך ויכול 'להיתקע' כשעולים מדרגות, זה משמעותי?
שוב, אין בעיה של תקציב, מחפשים משהו אמין ששווה את המחיר.
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/12/2019שלום רוני,
לדרישות האלו הטיולונים לא תואמים. עגלה קומפקטית תענה טוב יותר לדרישות, עגלות כמו בייבי ג'וגר סיטי מיני, ביבה טאיטאי, ג'ואי מייטרקס ועוד. הן גדולות וכבדות ביחס לטיולון אבל ביחס לעגלות הן קלות וקומפקטיות יותר, כלומר הן די באמצע.
פגוש לדעתי לא קריטי, אין לו ערך בטיחותי והוא בעיקר לנוחות התינוק כי הם אוהבים לאחוז בו.
לגבי האטום, אני בכלל לא ממליץ לעלות מדרגות עם עגלה, זה הגורם מספר אחת לבלאי גובה עד קריסת העגלה. הברקס באטום הוא פחות הבעיה יותר הגלגלים הקטנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיית אמבטיה קטנה מדיאבי07/12/2019
תינוקות בת כמעט 4 חודשים. גדולה יחסית. כרגע אנחנו עם ארמדילו ומאוד מרוצים ממנה הבעיה היחידה היא האמבטיה שהיא מאוד קטנה. אנחנו נכנסים לחורף והייתי שמח להשאיר אותה כמה שיותר באמבטיה אבל בארמדילו היא כבר תופסת את כל האמבטיה (לאורך ולרוחב) מחפשים לקנות עגלה יד 2 עם אמבטיה בלבד רק לחורף כלומר שתחזיק עד גיל חצי שנה. אחכ נמכור אותה. שאלתי היא האם יש אמבטיה מספיק גדולה שתחזיק עד לגיל חצי שנה?האם להעביר לטיולון בגיל 4 חודשים זה לא מוקדם מדי? איזו אמבטיה אתה ממליץ לחפש?אין לנו בעיות עם משקל או גודל. רק שתהיה עגלה שאפשר למצוא ביד 2. תודה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום אבי,
אכן מדובר באמבטיה צרה (יחסית), יש את איי.בי.סי דיזיין סלסה, פג פרגו, אינגלזינה ובבה קאר, כולן עגלות גדולות ולכן האמבטיות רחבות יותר בכ- 5 עד 6 ס"מ מהארמדילו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית אמבטיה קטנה מדי המשך
אבי08/12/2019היא לא רק צרה היא גם נראת על פניו גם קצרה יותר. לפחות בהשוואה לאמבטיות אחרות שאני רואה (השוותי לפג ולאויסטר) ממה שאני מבין הבדל של 3 סמ הוא משמעותי ומקנה לי לפחות עוד חודש וקצת (קצב צמיחה ממוצע לתינוק לחודש) יש לי אפשרות להביא בייבי גוגר יד 2 במחיר מאוד מפתה.. האם לדעתך זו אמבטיה מספיק גדולה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/12/2019שלום אבי,
אכן האמבטיה גם יחסית קצרה. כפי שאני מציין תמיד, זה המחיר של מוצר קומפקטי בדרך כלל. האמבטיה של הג'וגר יחסית מרווחת, בתור טיולון אני פחות ממליץ, היות וזה רק לתקופת האמבטיה נראה שזו אופציה טובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Uppababy minu אשמח לחוות דעתהילה06/12/2019
ראיתי שחדש בארץ, מה היתרונות/ חסרונות לעומת יויו עבור פעוט בן שנתיים? חשוב לנו יכולת ניוד ונוחות לילד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום הילה,
דגם חדש בישראל ולכן אין לי חוות דעת מישראל.
מקצת קריאה של חוות בחו"ל מדובר במוצר טוב, נוח לניוד, קל, קיפול נוח. התלונות הן על מוצר יחסית צר וצפוף אך זה נורמלי לרוב הטיולונים בסגנון. המושב לא מגיע למצב זקוף, ישנם תינוקות שלא אוהבים זאת. סה"כ טיולון טוב אך לדעתי במחיר שלו מקלארן אטום, ארגו מטרו והיויו יותר מוצלחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לעגלה מגיל לידה ללא אמבטיההילה ק06/12/2019
שלום קובי,
אנחנו לקראת לידה שלישית ויש לנו עגלה עם אמבטיה בבית מהילדים הקודמים, אך אנחנו מעוניינים כרגע בעגלה קלילה, ללא אמבטיה, שלא תהיה כבדה, שנוכל להתנהל איתה בקלות, סגירה ופתיחה מהירה, שלא תתפוס מקום בבגאז', אבל חשוב שלא תהיה כמו עגלת צעצוע קטנה.. יש משהו כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום הילה,
לצערי רוב העגלות הדו כיווניות מגיעות עם אמבטיה, ניתן לרכוש חלק מהן ללא אבל המחירים יחסית יקרים ביחס לטיולונים.
לדרישות שלך יש את בוגבו בי 5 שניתן לרכוש ללא אמבטיה וארמדילו פליפ שצריך לקחת בחשבון שיחסית כבדה אבל עונה לשאר הדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינגלזינה אפטיקה או ספורטליין XLמור06/12/2019
היי,
מתלבטים בין שני סוגי עגלות: אפטיקה או ספורטליין. הספורטליין יותר קלילה והאפטיקה כבדה יותר. מאוד התחברנו לספורטליין, אבל המוכרת אמרה שהיא ממליצה על אפטיקה מאחר והמזרן באפטיקה הוא מבד נושם, וכן אפשר לכוונן את המזרן למעלה ולמטה. שני הדברים הללו לא נמצאים בספורטליין. אשמח לדעתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/12/2019שלום מור,
מדובר בעגלות בסגנון שונה לחלוטין ולכן תלוי מה הדרישות שלכם מהעגלה.
הספורטליין היא עגלה עירונית יחסית קלה וקומפקטית בXL יש לה יכולות טיפה מעבר לעירוניות אך היא כבדה יותר.
האפטיקה משמעותית יותר מרווחת לתינוק, מרופדת טובה יותר עם תמיכה טובה יותר בטיולון, הגלגלים יותר גדולים ולכן יכולת הניוד עדיפה בעיקר ככל שהדרך תהיה משובשת. מצד שני היא משמעותית יותר כבדה וגדולה לאחר הקיפול, לכן אתם צריכים להחליט מה נכון לכם יותר, פחות להסתמך על דברי מוכרנים כי לעיתים יש להם אינטרס למכור מוצר לא בהכרח כי הוא מתאים לכם אלא להם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום קובי שאלה לגבי הרטן מידותל .06/12/2019
רציתי לשאול לגבי עגלה הרטן jts המידות של האמבטיה הם בערך 70 על 30 עד כמה חודשים זה? 3 4 ? והאם הטיולון נשכב למצב שכיבה ממש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר06/12/2019שלום,
הטיולון נשכב למצב שטוח והיחיד מסוגו עם 5 מצבים לעומת 3 ברוב העגלות ו4 בחלק קטן.
האמבטיה יותר ארוכה ורחבה 35X78 אם אני זוכר נכון, מאושרת לשימוש עד 9 ק"ג שזה גם מעבר לחצי שנה אם יהיה בכך צורך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקובי תודה רבה על המענה
ל .06/12/2019ושבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סילבר קרוס פיונייר לילד ראשוןטל05/12/2019
אשמח לשמוע חוות דעת על עגלה זו, ילדה ראשונה..
יתרונות חסרונות..
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר05/12/2019שלום טל,
יתרונות: יש לה נוחות ניוד טובה, נוחה לתפעול וקיפול, מתקפלת לגודל סביר שנכנס לרוב המוחלט של הרכבים.
חסרונות: הטיולון לא נשכב למצב שטוח, כבדה מהממוצע, האמבטיה לא הכי מרווחת שיש והבדים מתאימים יותר לאקלים אירופאי קר לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
טל05/12/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון מומלץ- גואי פקט או ציקו לייטוואיחיה04/12/2019
שלום.
מחפשת טיולון קליל ויציב.
האם גואי פקט הוא טיולון מומלץ?
ומה לגבי ציקו לייטוואי?
האם ישנם טיולונים מומלצים אחרים?
אשמח להמלצות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/12/2019שלום חיה,
מדובר ב-2 טיולנים מאוד שונים אחד מהשני ולכן תלוי מה העדפה שלכם?
הג'ואי קלה יותר, קטנה יותר לאחר הקיפול, יותר נוחה לניוד עם יד אחת ואילו הצ'יקו יותר מרווח לתינוק עם גגון טוב יותר.
לכן אם תמקדי אותי איזה סגנון עדיף? 2 ידיות או אחת? יהיה יותר יותר קל לתת המלצות למוצרים בסגנון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיולון מומלץ- גואי פקט או ציקו לייטוואי
חיה05/12/2019מעוניינים בעגלה קלה נוחה לקיפול, ידית אחת גגון רחב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/12/2019שלום חיה,
אז הפקט יותר תואמת את הדרישות.
בסגנון שלה יש את ספורטליין וייפר שהיא מהסגנון מציעה את הגגון הכי גדול שיש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיולון מומלץ- גואי פקט או ציקו לייטוואי המשך
חיה05/12/2019ומה לגבי מאמ טיק טק פלוס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/12/2019שלום חיה,
אני גם ממליץ עליו אבל יש לקחת בחשבון שהגגון שלו יחסית קטן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיולון מומלץ- גואי פקט או ציקו לייטוואי המשך
חיה08/12/2019הגגון שלו יותר קטן משל גואי פקט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר08/12/2019שלום חיה,
די דומה בגודל, התכוונתי בהשוואה לוייפר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביקורות על בייבי בוס טייגר או בובקטנופר04/12/2019
היי קובי,
האמת שזו אינה שאלה אלא בקשה.
אני מתלבטת רבות אם לרכוש את הבייבי בוס וכשהלכתי לראות אותה התרשמתי מאוד. העניין הוא שאני לא מוצאת ביקורות עליה בשום מקום. לא ברשת ולא מאנשים ששאלתי ולכן אני מתלבטת עם הקניה. כמישהו שהיה שותף בפיתוח העגלה, אשמח אם תוכל להעביר לאנשי השיווק בקשה להנגשת מידע מלקוחות. אולי הזמנה לתת תגובות על העגלה ממי שרכש אותה וכדומה.אני שמה לב מרחבי הרשת שאני לא היחידה במצב שלי וכנראה שזוהי בעיה רחבה שתוכל להטיב עם החברה אם תיפטר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/12/2019שלום נופר,
אני מבין את הדילמה אבל אנו לא יכולים להכריח רוכשים לרשום ביקורת והאמיני לי שאנו מבקשים. הייתה ביקורת כאן לפני כחצי שנה לגבי הטייגר שהייתה מאוד מפרגנת.
לגבי בובקט יהיה בלתי אפשרי למצוא כי העגלה רק שבועיים נמכרת.
את יכולה לעקוב אחרי הדף של בייבי בוס, אבקש שיעלו כפוסט חדש את הביקורות שנכתבה כאן. בנוסף, אני מתחיל לראות ברחובות הורים עם הטייגר, אם יוצא לך, לא להתבייש ולגשת לשאול, לדעתי זה המידע הכי נכון שכן ברשת תמיד יש חשש שהמידע מזויף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנדחפת לשאלה
אלינור04/12/2019מה ההבדלים בין העגלות? הייתי בחנות בירושלים ויש 3 עגלות, הטייגר, החדשה ועוד אחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר04/12/2019שלום אלינור,
יש לנו 2 דגמים:
טייגר ובובקט. בירושלים גם מוכרים איגל של איזי בייבי וספורטליין סיילו.
בין הטייגר לבובקט: האמבטיה והטיולון זהים. בשלדה של הבובקט הגלגלים יותר קטנים וסל החפצים יותר קטן, כמוכן השלדה יותר דקה במעט. הסיבה, הבובקט יותר עגלה עירונית ואילו לטייגר יש יכולות טובות יותר בדרך משובשת, בשל כך הבובקט יותר קלה בחצי קילו. כדי להחליט בינהן השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם האם תלכו בדרכים משובשות? כמוכן בעיר עתיקה ובירושלים יש לא מעט מקומות, עם הטייגר יהיה יותר נוח להתנייד. אם ההליכות הם במדרכות רגילות, קניונים וכו' אז הבובקט בהחלט תעשה את העבודה.
בנוסף, הטייגר טיפה יותר שטוחה לאחר הקיפול.
לגבי הבדלים בין ספורטליין או איגל זה כבר נושא אחר.
היתרונות הגדולים של העגלות של בייבי בוס עליהן לדעתי זה בגלגלים (החומר בבייבי בוס יותר איכותי) ובמושב הטיולון, בבייבי בוס המושב יצוק מפלסטיק ולכן לדעתי תומך טוב יותר ומגיע לזווית ישיבה טובה יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין על הבייבי בוס טייגר
רעות11/12/2019התלבטנו המון לפני רכישתה ולאחר ש"קפצנו למים" הבנו עד כמה היא נתנה תמורה מלאה לכסף מבלי להתפשר על ביצועים, וביצועים הכוונה נוחות מלאה לתינוק ועמידה בכל תנאי דרך אפשרי כולל ירושלים בני ברק ומסלולים בצפון, כמובן שמקום האיחסון לא איכזב והעגלה סחבה יפה מאוד מבלי להתאמץ.
בגיל 7 חודשים עברנו לטיולון
אני מציעה שינוי שם לעגלה. "טייגר 4*4"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר11/12/2019שלום רעות,
תודה רבה על המילות החמות! ההמלצה על הטייגר בהחלט עושה אותי מאושר :) זאת מכיוון שפונים אליי כל הזמן הורים עתידיים שחוששים לרכוש מוצר ללא ביקורת, תגובה, חוות דעת או המלצה.
לכן כל פיסת מידע שהיא גם חיובית תעזור לעגלה להצליח יותר.
תודה רבה!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת אחים לתינוק של ABCלואיזה03/12/2019
המלצה לעגלת אחים של Abc?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/12/2019שלום לואיזה,
תלוי מהן הדרישות ומהם התנאים (רכב עם תא מטען יחסית מרווח, קומת קרקע וכו'). לדעתי מדובר בעגלה הכי נוחה לתינוקות. היא היחידה שמציעה אמבטיה וטיולון של עגלת יחיד ובמקרה של ABC, האמבטיה והטיולון שלהם הם מהמרווחים ביותר שיש לעגלות יחד ולכן לדעתי מדובר בכפל נוחות לתינוק בהשוואה למתחרות. החיסרון שהיא מאוד ארוכה אבל היא מאפשרת כלכך הרבה ביחס לעגלות תאומים אחד ליד השני.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבמשך
לואיזה04/12/2019אנחנו גרים בקומת קרקע עם רכב עם תא מטען סביר.
חשוב לנו מאוד הנוחות לתינוק.
נשמח לשמוע גם מה דעתך לעגלת אחים של פג פרגו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/12/2019שלום לואיזה,
העגלה של פג קצרה יותר ולכן לדעתי פחות נוחה לתינוקות, בעיקר בשלב הטיולונים כי לא תוכלו להשכיב יחד מבלי שהמושבים יגעו אחד בשני. כמוכן בגלל שהיא קצרה עם משקל של 2 תינוקות יהיה קשה לעלות ולרדת מדרכות גבוהות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


