מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- המלצה לעגלה וכסא בטיחות לילד ראשוןניקול30/04/2020
היי קובי,
אשמח להמלצה על עגלה שניתן להכניס לרכב יחסית בקלות, שלא תהיה כבדה נורא, אך שתהיה בטיחותית ונוחה לתינוק ככל האפשר (לא צריכה גם להיות הכי קלה שיש).
כסא בטיחות, לא צפוי לזוז מהרכב לכן שיהיה הכי בטוח שאפשר.
כל תקציב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/04/2020שלום ניקול,
לדעתי מהעגלות הקלות המומלצות הן בוגבו בי לתקציב גבוה.
לתקציב נמוך יותר בייבי בוס טייגר או בובקט.
בכל הדגמים המשקל יחסית קל, מקבלים טיולון דו כיווני עם מושב יצוק מפלסטיק שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר לתינוק. נוחות ניוד מעולה (כאשר הטייגר מאפשרת ניוד גם בדרך משובשת מאוד).
מבחינת כיסא בטיחות ההמלצה שלי בדרך כלל זה או צ'יקו נקסטפיט בגרסאות הזיפ ודגמי ברייטקס קליקטייט בעיקר המרתון לתקציב נמוך יותר או הבולווארד לתקציב גבוהה יותר. יש להם גם את האדבוקט העוד יותר יקר שלדעתי הוא מיותר כי הוא תופס יותר מקום ברכב ולא יעיל יותר בטיחותית באופן משמעותי מהבולווארד או המרתון שגם זולים ממנו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה להורים גבוהים בתל אביבאלה30/04/2020
היי קובי,
אני מחפשת עגלה שמתאימה לאבא גבוה מאוד (אמא ממוצע+), אנחנו גרים בתל אביב ולכן העגלה צריכה גם להיות חזקה ויציבה. חוץ מזה יש לנו כמה מדרגות לעלות עד למעלית ואז עוד כמה מדרגות לעלות או לרדת (בהתאם לקומה שבוחרים) עד שמגיעים לדירה. האם יש לך המלצה לעגלה שיכולה להיות יציבה מצד אחד, קלה לסחיבה, וגם מתאימה לאבא גבוה? מה דעתך על מאמאז אנד פאפאז?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/04/2020שלום אלה,
צריך לקחת בחשבון שעגלות גבוהות יהיו יותר כבדות ויותר גדולות.
כנ"ל לעגלה חזקה ויציבה, יש לזה מחיר וזה משקל.
לאור אלו צריך להחליט מה מעדיפים מוצר קל אבל פחות גבוה ופחות יציב (בגלל המשקל הקל) או להפך.
בדרך כלל לדרישות שלכם אני ממליץ על איי.בי.סי דיזיין סלסה.
עגלה גבוהה שהותאמה ונבנתה להורים גבוהים או הפרשי גובה.
כמוכן משקלה כבד אבל לא בהרבה מהממוצע, בקיפול היא נכנסת לרוב המוחלט של הרכבים והתפעול שלה נוח וקל.
על מאמאס אנד פאפאס לדרישות שלכם פחות הייתי ממליץ כי גם מדובר בעגלות יחסית נמוכות וגם הדגם המוביל שלהם לדעתי הארמדילו שוקלת רק ק"ג אחד פחות מהסלסה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לתשובתך
אלה01/05/2020היי קובי
תודה רבה על התגובה המהירה ועל ההמלצה. האם אתה ממליץ על עגלת nuna triv?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר01/05/2020שלום אלה,
שוב, תלוי מה חשוב לכם יותר?
הנונה קלילה וקומפקטית אבל, פחות נוחה לניוד בדרך משובשת בהשוואה לסלסה, אין לה בולמי זעזועים בגלגלים האחוריים והיא יותר נמוכה. כמוכן ביחס לסלסה גם פחות מרווחת.
אז כמו שרשמתי בהודעה הראשונה, תלוי מה סדר העדיפויות שלכם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פג פרגו 51 לוקס עליתנועה30/04/2020
היי קובי,
דבר ראשון תודה רבה על ההשקעה והתשובות המפורטת!
אני מתלבטת בין 3 עגלות - מיוס 2 , איזי ווקר צ׳ארלי ופרגו בוק s51 לוקס עלית.
לגבי הפרגו, לא הצלחתי למצוא מידע לגבי שכיבה של 180, פתח הצצה, ומשקל בסיס עם טיולון. בעקרון חשוב לי המשקל, קיפול נוח ומהיר וצלון ענק.מעדיפה גם עגלה גבוהה (לכן בוגבו ירד מהפרק). אשמח לשמוע על המלצות נוספות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/04/2020שלום נועה,
הפג מאד שונה מהמיוס או הווקר.
היא יותר גדולה ולכן גם יותר מרווחת לתינוק. הטיולון שלה יצוק מפלסטיק ולא רשתי כמו במיוס או עם תמיכת פרספקט כמו בווקר.
הגלגלים יותר גדולים ולכן היא נוחה יותר לניוד לפי דעתי, בעיקר ככל שהדרך משובשת.
מצד שני היא גם יותר גדולה לאחר הקיפול, יותר כבדה (כ- 11 וחצי ק"ג יחד עם הטיולון ותלוי גם עם איזו שלדה. המיוס שוקלת 8.6 ק"ג והווקר 8 ק"ג).
יש לה פתח איוורור באמבטיה אבל לא בטיולון, כן יש גגון גדול.
לאור זאת, השאלה אם הפג תואמת את הדרישות יותר מהמיוס או הצ'ארלי או להפך, כך אוכל להמליץ על עגלות מקבילות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוללא הפג..
נועה30/04/2020תודה רבה קובי!
נגיד שהורדתי את הפג בגלל המשקל, מי מבין השתיים עדיפות? בינתיים קראתי גם על הבייביבוס טייגר שגם נשמעת מעולה, מה משקלה עם הטיולון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר30/04/2020שלום נועה,
הטייגר שוקלת גם 8.6 ק"ג יחד עם הטיולון.
מציעה נוחות ניוד עדיפה לדעתי גם על המיוס וגם על הצ'ארלי. זאת בזכות גלגלים גדולים יותר ומחומר איכותי יותר לדעתי (כמו של הבוק S). בגלל זה רוחב השלדה שלה רחב בכ- 4.5 ס"מ מהצ'ארלי או המיוס.
יש לטייגר מושב כמו של הפג יצוק מפלסטיק. רשתות איוורור גם לאמבטיה וגם לטיולון. גם הטייגר וגם הצארלי מתקפלות עם הטיולון לשני הכיוונים, המיוס רק לכיוון הנסיעה.
הטייגר והצארלי נעות סביב המחיר של 2500 ש"ח בעוד המיוס באוזרים של 4000 ש"ח+.
סל החפצים של הטייגר יותר גדול.
גם לצארלי וגם לטייגר ידית טלסקופית, זה מקל מאוד בעליה וירידה ממדרכות גבוהות.
גם המיוס וגם הצארלי מתקפלות יחד עם הפגוש, בטייגר צריך לפתוח צד אחד שלו טרם הקיפול או לקפל בלעדיו.
לצארלי ולמיוס מתחברים סלקלים של סייבקס ובי סייף שלא מתחברים לטייגר ובנוסף: מקסי קוזי, ג'ואי ואבינוט שגם מתחברים לטייגר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלה לתינוק ראשוןאלכס28/04/2020
היי קובי,
נשמח לעזרה בבחירת העגלה שלנו.
כל תקציב, חשוב שתהיה איכותית ועמידה, שתתגלגל בקלות ובכיף ברחובות תל אביב, עליה וירידה של מדרכה, שתהיה יציבה ובמסגרת המגבלות האלה כמה שיותר קלה ונוחה לקיפול
גרים בבניין עם מעלית קטנה (באגבו 5 נכנסת בקושי) ויש רכב
לאחותי יש את הבאגבו והיא דיי מרוצה חוץ מזה אנחנו אבודים בים האפשרויות..
תודה על העזרה!
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/04/2020שלום אלכס,
הבוגבו בי מושלמת לת"א. גם יחסית קלילה, נוחה לניוד עם בולמי זעזועים טובים. הקיפול נוח והיא מאוד קומפקטית לאחר הקיפול.
לכן זו אופציה טובה. מהמותגים, הסייבקס מיוס זו המתחרה הישירה ולדעתי הבי מוצלחת יותר גם בניוד ולדעתי גם בגלל מושב טיולון יצוק מפלסטיק. כמוכן לבי ידית טלסקופית ולכן לדעתי נוחה יותר בעליה וירידה ממדרכות.
שתיהן מאוד צרות ברוחב הגלגלים ולכן נכנסות למעלית קטנה מאוד.
אפשר גם לבדוק את בייבי בוס בובקט, הרבה יותר זולה משתיהן, ברוחב די זהה להן, לדעתי נוחה יותר משתיהן בניוד בגלל גלגלים טיפה יותר גדולים. האמבטיה שלה יותר מרווחת משל הבי ועם רשת איוורור.
גם איזי ווקר צארלי עונה לדרישות היטב. היא מגיעה עם גלגלים יחסית קטנים וגם בה המושב לא יצוק מפלסטיק כמו בבי או בבובקט.
אלו ה-4 שאני ממליץ בעיקר בשל הרוחב, הקלילות והקיפולים הקופמקטיים.
מבחינת משקלים יחד עם הטיולון:
הבי שוקלת כ- 10 ק"ג
המיוס: 8.6 ק"ג
הבובקט: 8.3 ק"ג
הצארלי: 8 ק"ג
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס מתאם סלקלליאת28/04/2020
קןבי שלום רב
שמעתי לעצתל ורכשתי בייביבוס. .רציתי לדעת איך עובדים מתאמי סלקל ספצפית לסלקל מסוג מקסי קוזי . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/04/2020שלום ליאת,
צריך לרכוש את המתאמים בנפרד מהחנות שמוכרת את העגלה.
את המקסי קוזי ניתן לרכוש רק בשילב!
המתאמים מתחברים לשלדה די בקלות ולא מצריכים פירוק של מתאמי האמבטיה, כמוכן גם בשלב הטיולון ניתן לחברם מבלי לנתק את הטיולון.
ברגע שהמתאמים מחוברים לעגלה (מגיעים זוג ומחברים אחד בכל צד) מניחים את הסלקל עליהם והוא ננעל.
כדי לנתקו בסלקל יש 2 כפתורים קטנים (אחד מכל צד) לחיצה עליהם בו זמנית והרמה של הסלקל תנתק אותו מהמתאמים והעגלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סילבר קרוס פיוניר או סלסה abcאלה28/04/2020
היי הייתי רוצה לשאול על איזו עגלה אתה ממליץ. אני רוצה עגלה שתהיה טובה להליכה במושב, יציבה ונוחה לתינוק. מפחדת שהסלסה לא תיכנס בבגאז של האוטו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/04/2020שלום אלה,
שתיהן מעולת ביכולת הניוד, לסלסה יתרון בקפיצים הרבה יותר טובים ולכן לדעתי ככל שהדרך תהיה יותר משובשת כך הסלסה תהיה יותר יעילה.
בנוסף האמבטיה והטיולון של הסלסה יותר מרווחים והגגונים יותר גדולים.
עוד יתרון גדול של הסלסה לדעתי זה הטיולון שנשכב למצב שטוח בעוד שבפיוניר השכיבה היא בתנוחת עירסול עם שקע בין הגב לישבן.
הפיוניר מעט יותר צרה ברוחב השלדה אך מעבר לזה הן זהות בגודלן. הסלסה נכנסת לרוב המוחלט של הרכבים יחד עם הטיולון (גם הסלסה וגם הפיוניר מתקפלות יחד עם הטיולון אך רק כשהוא פונה לכיוון הנסיעה).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל המלצה על עגלה משולבת עם עריסה. טיולון וסלקלדרומית28/04/2020
עד 2500 שח.
חשוב לי
א. שהטיולון יתהפך ל2 הצדדים.
ב. שההצללה תהיה טובה ולא אצטרך לשים עוד כל מיני בדים מעבר..
ג. מעדיפה שהטיולון יתקפל עם העגלה כדי שלא יהיה מסורבל ומלכלך האחסון באוטו.
ד. שהנסיעה תהיה נוחה ולא ירגישו כל אבן. גרים באיזור ליד בניה.
ה. בגדול שתהיה אמינה וטובה.
ו. חשוב לי גם שתהיה יחסית יציבה כי בטח אחים שלה גם מאד ירצו להסיע אותה.
ז. לא צריכה שתהיה של מותג או נחשבת מבחינה חברתית. פשוט שתעשה את העבודה.
אם זה משנה יש ממש 2 או 3 מדרגות בכניסה לבית ומתנידים בגדול באוטו. ברוך ה.
לא צריכה עגלה שתחזיק הרבה שנים כי היתה לנו עגלה בעבר ששימשה אותנו יפה עם הילדים אבל החלטנו להשתדרג עכשיו לקראת הלידה הבאה כי לא היה לה סלקל מובנה ולא טיולון מתהפך ומאד רוצה...
חשבנו בינתיים על
ג'ואי dlx
או ג'ואי כרום
או על אוונפלור אונוה
או אם יש לך רעיון אחר..
מה עדיף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/04/2020שלום,
נתחיל מהעגלות שציינת. בג'ואי דגם הDLX מוצלח יותר ולדעתי גם עדיף על האוונפלו.
לדעתי עגלה כמו בייבי בוס טייגר יתאימו הרבה יותר טוב לדרישות שלך. היא קלה כ8 וחצי ק"ג, מתקפלת ביד אחת ומאוד קומפקטית. הטיולון דו כיווני ויש לה גלגלים מיוחדים לדרך משובשת כך שפחות מרגישים כל אבן, כמוכן הגלגלים הגדולים יחסית והחומר שממנו עשויים מקנים יציבות. הטיולון דו כיווני עם גגון גדול, מתקפלת עם הטיולון לשני הכיוונים.. היא גם נכנסת לתקציב ותחרוג ממנו במעט יחד עם סלקל. אם רוצים להישאר במסגרת התקציב יש גם את דגם הבובקט שזהה לטייגר רק קלה מהטייגר אבל הגלגלים יותר קטנים.
בגלל שזו לא עגלת מותג התמורה ביחס למחיר מדהימה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחנויות לבייבי בוס טייגר
קובי28/04/2020באיזה חנויות במרכז הארץ/ ירושלים ניתן למצוא בייבי בוס טייגר מתחת ל-2500 ש"ח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/04/2020שלום,
בירושלים יש ברהיטי אור.
במרכז:
ראשון לציון: בייבי לאב או תינוקות זה אנחנו
ב"ב/ר"ג: גולד בייבי או תינוקות זה אנחנו
פ"ת: מקס בייבי
הרצליה: עגליס
כרגע רוב החנויות מוכרות במחיר של 2500-2590* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת אינפיניטי דגם vibeאיאת27/04/2020
הי קובי
מה דעתך על העגלה הזו? ממליץ ?
יתרונות מול חסרונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום איאת,
לדעתי פחות. גם הסלקל לא ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר.
והעגלה עצמה מאוד בסיסית. אמנם היא זולה אך לדעתי יש חלופות מוצלחות יותר בהפרש כספי לא גובה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
איאת27/04/2020אשמח אם תפרט לי חלופות כמו מה?
הסיבה שגרמה לי להתלהב מהעגלה ה
נ"ל שהיא עם גלגלים גדולים ובסך הכל עם שני חלקים שמאפשרים גם מצב של טיולון, סל קל ואמבטיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום איאת,
גלגלים גדולים יש בהרבה עגלות, השילוב של אמבטיה וטיולון בחלק אחד לדעתי ממש לא מוצלח. א. אין שכיבה ישרה לטיולון. ב. הטיולון צפוף. ג. האמבטיה לא ממש שטוחה ויש את כל הרצועות מתחת למזרן.
עגלות במחיר סביר עם גלגלים גדולים: ג'ואי כרום או סירקל ראבנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס טייגררעות27/04/2020
היי,רכשתי את העגלה , הבנתי מהמוכר בחנות שיש דגמים שונים לעגלה וזו שרכשתי היא הדגם החדש של 2020 שמגיע בצבעים אפור או שחור. (באתר מופיע מספר צבעים והעגלה נראית דומה למידי)
אני רוצה לוודא שאכן מה שרכשתי זה הדגם האחרון אם ויש מספר דגמים שונים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום רעות,
לא הבנתי איזה צבע לקחת בסוף?
בגדול ההבדלים בין 2020 ל 2019 הם עיצוביים בלבד ולא טכניים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל שוכב JOIE או CYBEXהילה27/04/2020
היי קובי,
קוסם לנו הרעיון של סלקל שוכב, מכיוון שאם התינוק נרדם ברכב (כמו שקורה לרוב), אפשר לאחר הנסיעה להוציא אותו ולהשכיב את הסלקל בלי לגרום לו נזק. ואז או לחבר לעגלה או להשאיר אותו לישון עד שיקום ביעד.
אנחנו יודעים שיש כרגע את דגם CLOUD Z שיקר מאוד בארץ (שקלנו להביא מחו"ל ב-2000 שח עם הבסיס המסתובב), וראינו שיש גם JOIE I-LEVEL שעולה 800 שח כולל בסיס.
נשמח לשמוע את דעתך עליהם ואם אתה יודע לאיזה עגלות קלות ניתן לחבר אותם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום הילה,
נכון, זה נחמד שלא צריך להעיר את התינוק לאחר נסיעה אבל:
יותר בריא לישון בעגלה, יותר נוח ואפשר להשכיב על הבטן מה שאי אפשר לעשות בלילה, ככה הם ישנים טוב יותר וזה גם מפתח את גופם טוב יותר + מונע היווצרות ראש שטוח.
כמוכן הסלקלים השוכבים מאוד מאוד כבדים ולא עונים לשם סל קל! בניגוד לסלקלים הרגילים ישנן עגלות שהם לא מתחברים אליהן ולכן אם בכל זאת הלכתם על סלקל שוכב, לוודא טרם רכישת העגלה שהוא מתחבר!
לגבי הג'ואי: הוא ברמת בטיחות גבוהה ובמחיר שנותן תמורה מעולה מכיוון שהוא עולה באזור 800 וכולל כבר בסיס איזופיקס במחיר. יש לקחת בחשבון שלא ניתן לחבר ללא בסיס (אם יש רכב שני/מונית/רכב של סבא וסבתא).
לגבי הקלאוד: הוא עוד יותר כבד מהג'ואי ו-2000 זה מחיר מטורף לדעתי לסקל שמשמש כחצי שנה/שמונה חודשים במקרה הטוב, למרות שמתאימים עד שנה+ בפועל זה לא קורה כי זה לא נוח לתינוקות.
כמוכן הבסיס המסתובב מיותר אם המטרה לחבר לעגלה. היתרון שלו הוא למי שלא רוצה להוציא את הסלקל מהרכב, כך יותר נוח להוציא את התינוק.
לגבי הסלקלים לאחר שתתמקדו אוכל לכוון לעגלות אבל יש יחסית הרבה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
הילה28/04/2020כן ברור שעדיף שיהיה באמבטיה בעגלה או בטיולון, הצורך בסלקל נשכב זה רק אם התינוק נרדם ברכב ועכשיו שהגענו ליעד רוצים להסתובב קצת או להתארגן לפני שמעבירים אותו אז הוא יכול להמשיך לשכב ולישון. הרי לרוב מעבר לעגלה/מיטה לא ילך בצורה חלקה וזה בעצם הצורך היחידי שמצדיק סלקל לטעמי, להעביר ילד שנרדם ברכב, אבל רצוי לא להיות בתנוחת ישיבה יותר מ-45 דק' אז בעצם למה להשתמש בסלקל מלכתחילה אם הוא לא יכול לשכב? :)
באשר למחיר של הסייבקס, בארץ רק הסלקל עולה 2600 שח (נשארו רק דגמים מעוצבים), והבסיס עוד 1500 שח, המחיר מחו"ל הוא בעצם מחצית,בסיס מסתובב נראה ממש מפנק ומקל אבל כן מסכימים שעדיין ממש יקר.
מבאס קצת עם הג'ואי שחייבים את הבסיס כדי לחבר, עדיין יש לנו שני רכבים ולא היינו רוצים להעביר את הבסיס כל פעם.
יש בישראל עוד אופציות של סלקל נשכב? אנחנו יודעים שבחו"ל קיימים עוד.
עגלות אנחנו נוטים לכיוון עגלות קלות, כמו מיוס2, בי5, סיטי טור לוקס. קראתי שיש לך השגות שונות לגבי כל אחת מהן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר28/04/2020שלום הילה,
כמו שרשמתי, בריאותית אין שום בעיה.
החסרונות שצריך לקחת בחשבון:
הסלקלים האלו נורא כבדים עוד לפני שיש תינוק בתוכם! ככל שהתינוק יגדל כך יהיה עוד יותר קשה לחבר לעגלה.
הם צפופים ולכן זה פחות נעים לתינוק לשכב בהם.
שכיבה מרובה על הגב יוצרת ראש שטוח, זו לא בעיה בריאותית אבל אסתטית, זה תופעה עולמית שקוראת בעשורים האחרונים, גם בגלל שצריך בלילה שישנו על הגב אבל גם בגלל עצלנות ההורים ששמים בסלקל, טרמפולינות/נדנדה, אוניברסיטה ועוד ובכך נוצר מצב שלא משכיבים על הבטן מספיק. כדי להשכיב על הבטן חייבים להיות בקשר עין עם התינוק ואחד המקומות הכי טובים לכך לדעתי זו העגלה.
לגבי המחירים, אכן הסייבקס יקר נורא ויש לקחת בחשבון שגם יותר כבד מהג'ואי. שווה לבדוק מול יבואן ג'ואי אם ניתן לרכוש עוד בסיס בנפרד, זה עדיין יעלה זול יותר מהסייבקס. רק לוודא שהם מתחברים לעגלות שציינת (לדעתי כן). כמוכן רשמתי, לדעתי בסיס מסתובב בסלקל שאת מתכוונת לחבר לעגלה לא מעניק שום יתרון. היתרון היחיד שלו זה רק אם הכוונה להשאירו ברכב, אז יותר נוח להוציא את התינוק מהסלקל ולהעביר לעגלה/מנשא.
אני לא מכיר עוד סלקלים נשכבים בארץ.
לדעתי משלושת העגלות שציינת הבי הכי מוצלחת.
היא הכי נוחה בניוד ובגלל שהיא היחידה מה-3 עם ידית טלסקופית היא משמעותית יותר נוחה בעליה וירידה ממדרכות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלות
רן28/04/2020באשר למשקל, האמת ששניהם שוקלים 4.8 ק"ג לפי מה שמצאנו.
בעבר היה לנו סלקל פבל של מקסי קוזי ולפי מה שאני מוצא הוא היה במשקל 4.1 ק"ג, ונכון קליל הוא לא היה. בכל אופן אני מאמין שהמשקל שלהם פחות מפריע לנו. בסיס מסתובב נותן יתרון כאשר למשל לוקחים את הילד בעגלה וחוזרים לרכב, הרבה יותר נוח וקל להכניס מאשר להדחס ולרכון מעל התינוק, אבל כן זה לגמרי פינוק שלא מצדיק מחיר יותר מכפול.
ננסה לברר אם אפשר להשיג עוד בסיס לג'ואי.
מדוע ידית טלסקופית משמעותית יותר נוחה למדרכות?
אנחנו רוצים עגלה יחסית קלילה (מתחת ל-9 ק"ג), צרה מספיק לעבור בסופר, שאפשר לתלות עליה תיק וקניות עם שאקל בלי שתתהפך, אנחנו גרים בהוד השרון באיזור כפרי בית פרטי, שכונה בבניה שתהיה רחובות הולנדיים בהמשך. במקרה הקיצוני שנרצה יותר "שטח" נוכל גם להשתמש בעגלה ישנה שלנו (מוטצי EVO). אנחנו בגובה 1.7-1.8 מ'. רצוי שתגיע למצב שכיבה קרוב ל-180. שיהיה אופציה לקידון קידמי. אם הסל התחתון מרווח אז נהדר (חסרון ספצפית בבי5).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר28/04/2020שלום רן,
בקשר למשקל סייבקס מול ג'ואי, לי בהרמה מרגיש הבדל גדול. אולי הדגם שנמכר בחו"ל מתקדם יותר ממה שהיה בזמנו בארץ. היום הסייבקס הנשכב כמעט ונכחד מהחנויות בארץ ולכן לא יצא לי לראותו בחודשים האחרונים. גם הג'ואי נמכר תחילה במחיר כפול ממה שהוא כיום. מה שאומר שהביקוש לסלקל נשכב כמעט ולא קיים בארץ שזה רווח גדול לכם שכן רוצים.
לגבי הסיבוב, לדעתי כשיש בסיס זה ממש לא יתרון. לי היו מגוון סלקלים עם בסיס ולקח בדיוק שנייה להקליק את הסלקל לבסיס.
דאגנו שהסלקל יהיה בבית והיינו חוגרים את התינוק טרם ההכנסה לרכב ואז מקלקלים כשמגיעים לרכב.
ושוב אני מזכיר, משך השימוש בסלקל מאוד קצר, שווה יותר להשקיע בכיסא בטיחות ויש כאלו מסתובבים ברמת בטיחות גבוהה. אז לסיבוב יש יתרון נוחות גדול.
ידית טלסקופית מעבר לנוחות להפרשי גובה בין הורים אם יש, משמשת כמנוף כאשר היא פתוחה במקסימום. כאשר תעלו מדרכה תפעילו לחץ על הידית כלפי מטה וכאשר היא טלסקופית הלחץ יעבור למרכז העגלה ויגרום לכמעט חוסר מאמץ בפעולה.
כאשר יש ידית לא טלסקופית עם כיוונון זווית, הלחץ שתפעילו יעצר בלחצני כיוונון הזווית מה יצריך הרבה יותר מאמץ וגם מניסיוני, זה מוביל לבלאי מהיר יותר. אם יש לכם מוצי אבו אני בטוח שהרגשתם שאתם מפעילים מאמץ ולמוצי יש גלגלים גדולים שמחפים על זה, במיוס או בג'וגר הגלגלים הקטנים יצריכו עוד מאמץ. הניסוי שאני ממליץ לעשות זה לשים משקל של 12 ק"ג בעגלה (זה בערך משקל של תינוק בגיל שנה) גם 9 ק"ג זה בסדר. לאחר מכן לעלות ולרדת מדרגה/מדרכה עם המיוס או הג'וגר ולעשות אותו דבר עם הבי ולבד תרגישו כמה ההבדל הוא משמעותי.
הבי עונה לרוב הדרישות פרט למעקה ולסל הפחות נגיש.
היא גם מעט חורגת מ9 ק"ג. אפשר לרכוש מעקה אוניברסלי מאתרים בחו"ל. לגבי הסל אפשר לרכוש סלי תליה או ווים לתלות קניות, לא הכי אידאלי אבל הבי יכולה להתמודד עם זה.
אפשר גם לבדוק את:
בייבי בוס טייגר או סיילו XL שתי עגלות פחות ממותגות שיכולות גם להתאים לדרישות לדעתי. הטייגר תהיה בעייתית להתאמת הסלקלים (לא הסייבקס ולא הג'ואי הנשכב יתאימו) ועל הסיילו צריך לבצע בדיקה אם הג'ואי מתחבר, הסייבקס לדעתי יתאים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלת אופן ליקי של דונהמישה27/04/2020
בוקר טוב קובי,
האם אתה יודע להגיד לי מה ההבדל בין דגם ליקי S1 ולדגם S3 של דונה? האם בכלל שווה להשקיע את האקסטרה כסף פה?
מחפשים תלת אופן לילדה בת שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום מישה,
ארשום את ההבדלים, ההחלטה אם הם שווים את האקסטרה כסף היא שלכם.
טכנית המוצר זהה כאשר בS3 מקבלים:
תיק אחסון מאחור
רפידות לכתפיים
ריפוד למעקה
5 רצועות חגירה לעומת 3
מעל לפדלים בS3 יש מדרך ככה הפדלים לא פוגעים ברגלי התינוק בזמן הדחיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת סלקל לעגלה - בייביג'וגר וספורטלייןטליה27/04/2020
שלום, אני בודקת את ההבדלים בין הבייביג'וגר לספורטליין סיילו. אשמח לקבל ממך קצת מידע על כך.
אחד הדברים שחשובים לי הם האפשרות להחליף בין אמבטיה או טיולון לסלקל. כרגע יש לנו כבר סלקל של חברת איבנפלו, והבנתי שהוא מתחבר לעגלת הבייביג'וגר. האם גם לספורטליין?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום טליה,
לגבי בייבי ג'וגר, איזה דגם?
איזה סלקל של אוונפלו? כבר המון שנים לא שיווקו סלקל שלהם.
כיום התחילו לשווק עגלה שלהם שנמכרת יחד עם סלקל (יש חנויות שמפרידות). האם הכוונה אליו?
לדעתי הסלקל שמתחבר לעגלה לא צריך להוות שיקול בבחירת העגלה, זה יתרון נוח ונחמד אבל, זה לא בריא לתינוקות ולדעתי התפקיד של הסלקל הוא לשמש כמושב בטיחות ברכב, להוציא תינוק יחד עם הסלקל לדעתי צריך להעשות כמה שפחות וגם לכמה שפחות זמן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קובי, כואב הלב להעיר תינוק ישן
טליה27/04/2020זה לא ילד ראשון, אז אני יודעת כבר שאחד הדברים המבאסים בשבילי זה להוציא אותם ישנים בשביל להעביר לעגלה....
בכל מקרה המשכתי עוד קצת לקרוא וראיתי שהשלדה של הסיילו לא כזאת חזקה בעיניך. האם גם בדגמים החדשים שלהם זה כך? יש לנו לא מעט מדרגות לעלות ולרדת לעתים ואנחנו לא רוצים לשחוק את העגלה... הבעיה היא שהמחיר שלה הוא דיי המקסימום שלנו.. מה היית ממליץ?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום טליה,
לגבי הסלקל, אני מסכים, אני השתמשתי באופציה הזו לא מעט אבל זה היה בעיקר להעביר מהרכב למיטה. גם נוח כשיש גשם לשלוף וללכת מהר. אין ספק שיש בזה יתרונות נוחות רק לזכור שעדיף באמבטיה.
לגבי העגלה, שוב, אני צריך לדעתי דגם של הסלקל.
הסיילו XL מציעה גלגלים יותר גדולים ולכן לדעתי היא תהיה יותר עמידה וחזקה. יש לקחת בחשבון שגם יותר כבדה קצת וכמו שציינת יותר יקרה.
עוד לקחת בחשבון שאסור לעלות ולרדת מדרגות עם עגלה פתוחה זה אחד מגורמי השחיקה הכי ממהירים (מלשון מהירות).
לא משנה איזו וכמה חזקה העגלה השחיקה והלחץ שמופעל על העגלה בסוף שוחק אותה עד מצב של שבר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדגם של הסלקל
טליה09/05/2020Embrace 35
זה סלקל מ2012, אבל נשמר לנו ממש טוב אז מעדיפים להישאר איתו.
השאלה אם הוא מתאים לסיילו? לבייביג'וגר?
אם לא אז אתה יודע להגיד לי למי כן?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר10/05/2020שלום טליה,
1. הוא לא מתחבר לאף עגלה.
2. חשוב לציין שע"פ היצרן הוא פג תוקף, רשום על המוצר תאריך אחרון לשימוש אבל בדרך כלל זה 6 שנים מיום היצור!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, לא ידענו שיש תוקף
טליה11/05/2020התוקף לא תלוי בכלום? למשל בזה שהחנייה שלנו תת קרקעית והסלקל לא שוהה הרבה בשמש וחום? בגדול הוא במצב מצוין.. בכל מקרה ניקח זאת בחשבון.
ראיתי פה כמה סקירות שלך על ספורטליין לעומת הבייבי בוס, ויש לי כמה שאלות נוספות -
1. האם ההבדל בגלגלים ניכר גם בדגם הxl של סיילו לעומת הטייגר? אנחנו מסיימים עכשיו 9 שנים עם בייבי ג'וגר ורגילים ממש לנוחות בניוד, דרכי עפר ומה לא.. מחפשים משהו סביב אותה רמה.
2. לגבי הבד - האם ניתן לשליפה וכיבוס? בשני הדגמים.
3. האם בשני הדגמים אפשר להושיב את התינוק בטיולון בצורה זקופה? כמה מצבים יש למשענות?
4. הסל מתחת לעגלה בגודל דומה בשני הדגמים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר12/05/2020שלום טליה,
אכן כן, התוקף לא תלוי בכלום. היצרנים מגדירים זאת כעייפות חומר. בנוסף הם לא רוצים לקחת אחריות לאחר תקופה מסוימת. כמוכן כשיש שוק יד 2 גדול בעולם וקיים סיכוי ענק שימכרו המון מושבים לאחר תאונה, היצרן רוצה לדעתי שלאחר זמן מסוים לפחות המוצר ירד מהכביש.
1. לדעתי כן, הטייגר לדעתי יותר יעילה, שקטה ופחות קופצנית.
לגבי בייבי ג'וגר תלוי בדגם ואז אוכל להשוות.
2. כן, גם בבייבי בוס וגם בסיילו ניתן לשלוף את הבדים.
3. בבייבי בוס אכן כן. יש 3 מצבים: שכיבה כמעט שטוחה, ביניים וישיבה.
4. בטייגר הסל יותר גדול בכ- 10%.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס טייגראלירן26/04/2020
רכשנו את העגלה בנובמבר 2019 לאחר שגם לא ראינו ביקורות.
הלכנו לבדוק אותה פעמיים בתינוקות זה אנחנו מול קניון איילון.
העגלה מצויינת גם בדרכים משובשות וגם במקומות צפופים כמו תל אביב, בהחלט רכישה מצויינת.
עונה על כל הדרישות, ממליץ בחום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום אלירן,
תודה רבה על חוות הדעת ומשמח מאוד שהיא חיובית מאוד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי בוס טייג או ספורטליין xlחן26/04/2020
היי קובי,
אני מתלבט בין שני סוגי העגלות.
אחרי שלקחתי את שתיהן למבחן עם משקל שמדמה תינוק, עליתי וירדתי מדרכות, בדקתי היגוי, חופשים בשלדה, קיפול וכד'.
לא מצאתי הבדלים מלבד הבולמים וגובה העגלות.
בדגם של הספורטליין קיימים בולמים בגלגלים האחוריים והקדמיים בעוד בטייגר רק בקדמיים.
מצד שני בטייגר הגלגלים האחוריים מעט גדולים יותר ועשויים מגומי שסופג יותר.
מבחינת משקל וקיפול לדעתי הן זהות+-.
מה דעתך על שתיהן? למי שלדה יותר חזקה ועמידה (בשתיהן היה חופש יחסי למול המיוס 2..)?
מי מהן מתאימה יותר לעיר?
האם יש יתרונות שפיספסתי לאכל אחת מהן?
אשמח לתשובתך
תודה,
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/04/2020שלום חן,
ראשית, לטייגר יש בולמים גם בגלגלים האחוריים. הם מוסווים בתוך השלדה אך אם לוחצים על ידית האחיזה (נשענים עליה) מרגישים אותם.
אכן איכות הגלגלים של הטייגר לדעתי משמעותית יותר גבוהה, זה גם יהיה יתרון בדרך משובשת, בבלאי שלהם וישמור גם על העגלה כי לדעתי הגלגלים ככל שהם איכותיים יותר כך בלאי העגלה יהיה נמוך יותר. זו גם הסיבה שבחרנו לטייגר להוסיף את סוג הגלגלים האלו למרות הידיעה שהם יקרים משמעותית וגם מוסיפים משקל למוצר.
יחד עם זאת הטייגר יותר קלה (להערכתי כי לא מפורסם מידע אודות משקל הסיילו יחד עם טיולון) בקילו בהשוואה לסיילו או קילו + לעומת הסיילו XL וכמעט 2 ק"ג בהשוואה לPL.
הקיפול אכן יחסית זהה, חשוב לציין שבטייגר צריך לקפל ללא הפגוש או לפתוח צד אחד שלו.
לדעתי גם הטייגר וגם הסיילו (בעיקר הXL או PL) לא נופלות מהסייבקס באיכות ואף מתעלות עליה ביכולת הניוד ועליה וירידה ממדרכות. שתיהן מתקפלות עם הטיולון שהוא פונה לכיוון ההורה, במיוס רק לכיוון בנסיעה.
עוד יתרונות של הטייגר שלדעתי לא ראיתם:
האמבטיה עם מזרן נושם. יש רשת איוורור בגגון האמבטיה ובסיילו רק בגרסאות היקרות (שגם מציעות הצללה טיפה יותר גדולה לעומת הטייגר).
הטיולון של הטייגר יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר וגם זווית הישיבה זקופה בעוד שבסיילו יש הטייה לאחור, תינוקות מאוד אוהבים לאחוז במעקה ובטייגר עדיין תשאר תמיכת הגב בעוד שבסיילו יווצר רווח והתינוק יצטרך להתאמץ ולקרב גופו למעקה.
סל החפצים בטייגר יותר גדול.
הטייגר יכולה להישאר עומדת לאחר הקיפול בעוד שהסיילו נופלת לרצפה אם לא אוחזים בה.
על הסיילו ניתן לחבר סלקלים של סייבקס ובי סייף
על הטייגר לא אבל על שתיהן גם סלקלים של: מקסי קוזי, ג'ואי ואבינוט.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה.
חן29/04/2020* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי עגלותאור26/04/2020
היי, בילד הראשון הייתי עם סייבקס מיוס ומאוד התאכזבתי. אני גרה במושב ולא הרגשתי שהעגלה יציבה מספיק ובטיחותית.
רעדה הרבה ולתינוק היה נוח. אני מחפשת עגלה יציבה ושנוח לטייל איתה במושב ועם קצת אבנים. ראיתי את האינגלזינה אפטיקה, האם אתה ממליץ עליה? או על הספורטליין/גואי כרום? או שיש עוד סוגים וחברות מומלצות..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר26/04/2020שלום אור,
ראשית אני רושם את זה המון כאן וחשוב להבין.
הסייבקס מציעה נוחות להורה עם יתרון של משקל ממש קל עבור עגלה עם טיולון דו כיווני, קיפול מאוד נוח וקומפקטי וכמו שאני מציין תמיד, מצד שני זה בא על חשבון דברים כמו נוחות התינוק ונוחות הניוד.
חשוב להבין שזה גם עובד הפוך, עגלות שכן יתנו לכם יכולת ניוד טובה ונוחות לתינוק יהיו כבדות יותר, מסורבלות יותר לקיפול וגדולות יותר לאחר הקיפול, גם ביומיום יותר רחבות אז במעברים צרים יהיה פחות נוח.
לכן צריך לקבל החלטה מה חשוב לנו יותר.
בגדול הג'ואי בגרסאת הדלוקס מציעה לדעתי גלגלים יותר טובים + קפיצים ולכן תהיה יותר נוחה בניוד לדעתי. כמוכן מושב הטיולון גם גבוה יותר וגם לדעתי מספק תמיכה טובה יותר כי הוא יצוק מפלסטיק. מצד שני היא כבדה יותר וגדולה יותר לאחר הקיפול. כשהן פתוחות הן די באותו הגודל.
האפטיקה היא רמה מעל הג'ואי לדעתי אבל בהתאם גם יותר כבדה. בסגנון של האפטיקה יש את פג בוק ואת איי.בי.סי דיזיין סלסה (שלדעתי הכי מתאימה למושב מבחינת ניוד בזכות גלגלים איכותיים ומערכת הקפיצים הכי איכותית לדעתי).
מהקלות בסגנון הספורטליין הייתי ממליץ על בייבי בוס טייגר (גילוי נאות אני משווק שלה ושל הסלסה) שיש לה גלגלים טובים לדרך משובשת ואני מקבל פידבקים ממשתמשים שרושמים לי שהיא מעולה לזה, היא גם יחסית מרווחת לתינוק ויש לה מושב יצוק כמו בג'ואי. מבחינת משקל היא שוקלת כמו המיוס, קומפקטית כמוה ומתקפלת ביד אחת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

