מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- טיולון קל נוח לקיפול וזול לבת שנה+ענבל03/02/2020
שלום קובי ותודה רבה על כל המענה עד היום!
רציתי לשאול לגבי טיולון, מחפשת טיולון קל, נח לקיפול, מתנייד בנוחות וזול (גג 400) לבת שנה וקצת (עד עכשיו היינו עם הטאי טאי שתכף נצטרך לקטן והיינו מאוד מרוצים) אם אפשר להשכיב גם תינוק מגיל לידה זה בונוס (שאוכל להניח גם את האח הקטן לפעמים..)
ראיתי את העגלות של ביבה m ואשמח לשמוע אם הן מומלצות וגם על דגמים נוספים..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/02/2020שלום ענבל,
אני פחות ממליץ על דגמי ביבה M מכיוון שאין אפשרות להתנסות עם המוצר טרם הרכישה. גם לא אין דרך לבדוק את המוצר ולחוות דעה ולכן אני פחות ממליץ.
אין יותר מדי אופציות בתקציב. יש את טיולון מאמ קליק שטיפה חורג מהתקציב אך יש לו שכיבה מלאה ושינוי מצבים עם לחצן ולא שרוך ולכן בתקציב נמוך הייתי ממליץ להתאמץ מעט וללכת עליו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלה
ענבל04/02/2020את evenflo pilot אתה מכיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר05/02/2020שלום ענבל,
איני מכיר, שיטת המכירה שלה אינה מאפשר לי או לכם לבדוק את המוצר טרם הרכישה. אני אישית פחות ממליץ לרכוש כך טיולון.
גם קשה למצוא ביקורות עליה בחו"ל והיא אינה מוצגת באתר היצרן כלל, עוד סיבה לדעתי לוותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי סל קליעל02/02/2020
היי קובי,
יש לי מס' שאלות לגבי הסלקל של סייבקס:
התוקף של הסלקל הוא מזמן היצור או מתחילת השימוש?
הציעו לנו חצי מחיר על סייבקס 4 לעומת 5 בטענה שאין הבדל בין הדגמים, האם אכן אין הבדל?
בנוסף רציתי לדעת האם יש הבדל בין איזופיקס אירופאי לאמריקאי
תודה רבה
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/02/2020שלום יעל,
בדרך כלל מזמן היצור, אם יש תאריך יצור אז 6 שנים מיומו ובדרך גלל גם מצוין תאריך אחרון לשימוש. אם אין אף אחד מאלו אז 5 שנים מיום השימוש מכיוון שמדובר בסלקל אירופאי.
לגבי 4 לדעתי המון זמן לא מיוצר, אני לא בעד לרכוש סלקל שישב הרבה מאוד זמן במחסן, לא משנה אם התוקף שלו זה 5 שנים מיום השימוש.
לגבי הבסיס, היות ובישראל נמכרת הגירסא האירופאית של הסלקל אני לא ממליץ לרכוש את הבסיס האמריקאי שכן הסלקל האמריקאי הוא שונה והדגם האירופאי לא נבדק במבחן יחד עם הבסיס האמריקאי!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגלות
יעל04/02/2020תודה על התשובה.
אנו בנוסף מתלבטים לגבי 2 עגלות:
אויסטר 2
מוצי NIO
מה לדעתך עגלה מומלצת יותר מבחינת בולם זעזועים, נוחות וניוד, משקל העגלה ועוד דברים שנראים לך רלוונטים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר04/02/2020שלום יעל,
האויסטר 2 מיושנת וכבר קרוב לשנה יש בשוק את האויסטר 3 ששופרה משמעותית אך יחד עם זאת משקל טפח וכך מחירה.
לדעתי האויסטר מסורבלת לתפעול, הקיפול שלה יחד עם הטיולון יחסית גדול. המוצי כבדה והאמבטיה והטיולון שלה לא הכי מרווחים, בדרך כלל עגלות כבדות מהממוצע מציעות זאת והמוצי פחות. בניוד שתיהן נוחות, המוצי לדעתי טיפה יותר בדרך משובשת בגלל הגלגלים היותר גדולים, כמוכן היא יותר קטנה לאחר הקיפול עם הטיולון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות אוונפלו טריומף lxבתאל02/02/2020
עד עכשיו היה להו צ׳יקו יש שניה.
מתלבטים אם לקנות את אוונפלו.. בגלל המחיר האטרקטיבי.
אם יש לו חסרונות אשמח לדעת.. הוא מומלץ מגיל לידה?
ולגבי איזופיקס - האם ניתן להתקין בכל רכב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/02/2020שלום בתאל,
הטריומף נחשב לכיסא ברמה בטיחותית גבוהה, ניתן להתקינו בכל רכב שיש בו איזופיקס (כמעט כל הרכבים משנת 2004 והלאה).
סך הכל מקבלים תמורה טובה למחיר. לדעתי כיסאות כמו גרקו מיי סייז מתקדמים יותר אך גם במחיר יש הבדל אך לא ממש גדול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל + בסיס לעגלת פיליפ XT3מעיין02/02/2020
היי, מחפשת סלקל בטיחותי לעגלת מאמס אנד פאפס פיליפ XT3.
האם חייב לקנות בסיס לסלקל? האם יש סכנה באי קניית בסיס לסלקל? נראה לנו קצת מוגזם לשלם 400-500 שקל לבסיס ומנסים לבדוק האם אפשר לוותר על ההוצאה הנ"ל
תקציב עד 600 שקל לסלקל.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/02/2020שלום מעיין,
הבסיס אינו חובה וגם אינו משפר את הבטיחות, בחלק מהדגמים אף ירד הדירוג לסלקל כשנבדק עם בסיס. אך יש כאן אבל וזה אבל גדול, מעל ל-70% מההורים מתקינים את הסלקל או הכיסא בצורה שגויה, כאן לבסיס יש ערך ענק מכיוון שהוא מקובע וכל שנשאר זה לנעול את הסלקל עליו, זה מצמצם את הטעות בהתקנה לכמעט 0. לכן זה נתון לשיקולכם.
אין סלקל עם בסיס במחיר הזה. ג'ואי איי ג'ם הכי בטיחות בטווח המחיר הזה. טיפה מעל יש את ג'ואי איי לבל שנמכר עם בסיס, הוא כבד וחייבים להתקינו רק עם בסיס (חיסרון עם יש 2 רכבים או נוסעים במוניות).
באזור ה- 1000 ש"ח יש את מקסי קוזי מיקו שנמכר עם בסיס, לדעתי יחד זו התמורה הכי טובה לכסף. החודש זה חודש בטיחות, יתכן ויהיו עליו מבצעים בשילב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלות חזקות ויציבות שיתאימו לקיפולצופיה02/02/2020
שלום קובי!
מחפשת עגלה שמצב אחד תהיה חזקה ויציבה ותתאים ליישוב עם עליות וירידות ומצד שני שתתקפל יחסית טוב ושיחסית המשקל שלה יהיה סטנדרטי, שיהיה אפשרי לכבס את הבדים, ושהגלגלים יהיו חזקים וטובים.
המליצו לי על ספורטליין או על מאמס אנד פמפס או על מוצי..התבלבלתי:)
אשמח לשמוע את דעתך..
הספורט ליין מצד אחד גבוהה וקלה יותר אבל עדיין לא מספיק בשוק כדי לדעת אם היא מחזיקה מעמד שנים..
ולגבי הדגמים של המאמס אנד פמפס האם יש הבדלים משמעותיים בין הסולה לבין הפיליפ FL2?ואם כן מהם?
מוצי בכלל לא מכירה..
תודה רבה על הסדר בראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר04/02/2020שלום צופיה,
ראשית, מוצי לא עונה להגדרה של משקל סטנדרטי, היא כבדה מהממוצע. הפליפ כבר קיימת בדור ה-3 שלה ולכן אני פחות ממליץ על הדור ה-2. בין הפליפ לסולה, הפליפ מתקפלת יותר בנוחות, יותר קומפקטית, הבד מכונס כלפי פנים בגמר הקיפול, היא עונה טוב לדרישות שלך, היא טיפה כבדה מהממוצע.
הספורטליין לדעתי פחות נוחה לניוד מהפליפ 3 אבל מעט יותר קלה. עד עכשיו אני לא מכיר תלונות חריגות כך שמדובר במוצר טוב. ההמלצה שלי ללכת על דגמי הXL עם גלגלים יותר גדולים ולכן העבירות תהיה יותר טובה.
בנוסף הייתי ממליץ לך לבדוק את בייבי בוס טייגר, לדעתי תתאים יותר כי יש לה גלגלים יחסית גדולים אך מחומר איכותי יותר בהשוואה למאמאס אנד פאפאס או סיילו, היא גם קלה יותר משתיהן ועדיין נוחה מאוד לקיפול וקומפקטית.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות סל קל ואיזופיקסשני02/02/2020
הי קובי, תודה מראש על העזרה!
בע"ה אנחנו די סגורים על המאמאס אנד פאפאס ארמידלו XT.
העניין הוא שצריכים לרכוש סלקל חדש. שלושת הגדולים היו עם מקסי קוזי קבריו והיינו מרוצים.
עכשיו ההתלבטות לגבי סל קל חדש. אנחנו נוסעים המון ולכן חשוב לי שהסלקל יהיה בטוח.
אשמח גם להבהרה של איך אני יודעת איזה סלקלים מתחברים לארמדילו.
ועוד שאלונת לסיומת- איך בוחרים איזופיקס? יש כמה סוגים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום שני,
לארמדילו יש מתאם אחד שמתאים לסלקלים של:
סייבקס, מקסי קוזי, בי סייף וג'ואי. יש עוד מותגים אבל הם לא ברמה של ה-4 שציינתי.
לגבי איזופיקס, לאחר שתבחרו דגם של סלקל, אז לאותו דגם בדרך כלל קיים בסיס איזופיקס שרוכשים בנוסף לסלקל.
לגבי דגמים לסלקל, מאוד תלוי מה התקציב.
סלקל עם בסיס איזופיקס יכול להגיע לסכום לא מבוטל.
עד 1000 ש"ח לסלקל עם בסיס איזופיקס יש את ג'ואי איי לבל
טיפה מעל 1000 יש את מקסי קוזי מיקו שנמכר יחד עם בסיס ומאוד דומה לקבריו, אם הייתם מרוצים לדעתי זו הבחירה הכי נכונה לכם.
ב-1200+ יש את סייבקס כאשר הבסיסי (אטוןXL) באותה הרמה של הבטיחותית של המיקו (ולכן הייתי יותר ממליץ על המקסי קוזי) והאטון 5 כבר יקר מאוד יחד עם בסיס איזופיקס אבל מספק את רמת הבטיחות הכי גבוהה מבין כל הסלקלים שמניתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היכן ניתן לרכוש עגלת טייגר של בייבי בוסריעות02/02/2020
הי קובי. התרשמתי מאוד מנתוני העגלה טייגר של בייבי בוס. אך לא ממש מוצאת ברשת באיזו חנות ניתן לרכוש או לפחות להתרשם מהמוצר ממש. אשמח מאוד לשמוע על חנויות שמוכרות את העגלה ואם יש בדרום ועד אילת, ייטב לנו אפילו יותר.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום רעות,
האמת היא שבדרום אין יותר מדי נקודות. היא מוצגת בכלבו סימה ב"ש, דגם הבובקט מוצג בסוויט בייבי נתיבות (אפשר להתרשם ממנו כי הוא מאוד זהה לטייגר), באשדוד יש בבייבי סנטר.
רוב הנקודות הן במרכז.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לכסא בטיחות לילד בן שנתייםמרים01/02/2020
היי, אשמח לקבל המלצה על כסא עם רמת בטיחות גבוהה עם עדיפות לתקציב של אזור ה 500-600. האם קיים כסא כזה כי לפי מה שראיתי פה בפורום ההמלצות שלך הם על כסאות מעל 1000₪.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום מרים,
הייתי ממליץ לרכוש בוסטר עם רצועות, זה מתאים לגיל שנתיים, זול משמעותית מכיסא וגם תופס פחות מקום ברכב. הייתי ממליץ על אוונפלו מאסטרו שעולה סביב ה500 ש"ח.
אם תוכלו למצוא גרקו פוראבר טרושילד ב-700-800 ש"ח זו התמורה הכי טובה לכסף כיום.
בברכה,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
מרים02/02/2020מה רמת הבטיחות של הכסאות הללו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום מרים,
ברמות הכי גבוהות שיש.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רכישת עגלה לפני לידהק.ב31/01/2020
היי,
מחפשת עגלה לעיר שתענה על הצרכים הבאים
גרים בבנין עם מעלית
עגלה קלה
נכנסת לבגז של סוזוקי סוויפט
ידית מתכוונת
קיפול קל, ביד אחת
טיולון לשני הצדדים
טיולון שנשכב עד 180
אמבטיה מרווחת
נסיעה נוחה עם הלמים טובים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/02/2020שלום,
יש מספר אופציות אך לפני שאפרט רצוי לציין תקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרכישת עגלה לפני לידה המשך
קרן01/02/2020אין מגבלה.
מחפשת עגלה value for money* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר01/02/2020שלום קרן,
אז נעשה זאת כך.
לתקציב של עד 2000 ש"ח יש את ספורטליין סיילו או בייבי מונסטרס מרלה.
אם מוכנים להתאמץ טיפה אז בין 2000-2500 יש את בייבי בוס בובקט שלדעתי נותנת את הוליו פור מאני הכי טוב כיום (היא דומה לבוגבו ברעיון רק קלה יותר, עם גלגלים יותר גדולים ולכן יכולת ניוד עדיפה בדרך משובשת, עם מדרך רגליים מתכוונן, פגוש, גגון יותר גדול עם רשת איוורור ועולה כמחצית מהבי) ויש גם את ספורטליין סיילו XL או פרימיום שגם נותנות תמורה טובה מאוד לכסף אך הן מעט כבדות, הן עדיפות על הסיילו הבסיסית לדעתי. יש גם את ארמדילו פליפ XT3 אבל אם משקל הוא פקטור חשוב אז פחות הייתי ממליץ כי היא כבר כבדה משמעותית.
באזור 3000 יש את בייבי בוס טייגר שהיא בובקט משופרת עם גלגלים יותר גדולים, סל יותר גדול, קיפול טיפה יותר קטן.
מעל 3000 יש את בוגבו בי 5 או סייבקס מיוס, בשתיהן משלמים הרבה על המותג ומבין שתיהן לדעתי הבי יותר מוצלחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרכישת עגלה לפני לידה המשך
קרן01/02/2020תודה על התשובה המפורטת.
בהרבה חנויות המליצו לי על הבייבי בוס טייגר. הופתעתי שבקושי דיברו על הבוגבו.
המיוס הרבה יותר יקרה מהבייבי בוס. מתלבטת בין שתיהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר01/02/2020שלום קרן,
על הבי פחות ממליצים כי היא פחות ריווחית לחנויות. כפי שציינתי לדעתי היא יותר טובה מהמיוס בעיקר בפרמטרים של ניוד, עליה וירידה ממדרכות, קיפול (ניתן לקפלה עם הטיולון שפונה לשני הכיוונים במיוס רק לכיוון הנסיעה), מושב (יצוק מפלסטיק במיוס רשתי, לדעתי הרשת במיוס פחות תומכת ועלולה לסבול מבלאי וזה חלק שאינו מכוסה באחריות).
הטייגר מציעה את אותם יתרונות של הבי וכמו שציינתי בבובקט, עם יכולת ניוד עדיפה, פגוש, מדרך רגליים מתכוונן, אמבטיה איכותית יותר, גגונים יותר גדולים עם רשתות הצצה ומחיר הרבה יותר אטרקטיבי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרכישת עגלה לפני לידה המשך
קרן01/02/2020ומה דעתך לגבי הסייבקס איריס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום קרן,
לדעתי דגם פחות מוצלח שכבר לא משווק בארץ ולדעתי גם ירד מפס היצור של המותג (יכולות להיות השלכות עתידיות של חלפים). נוחות הניוד הייתה די בינונית, הגגונים לא היום מכסים מספיק לדעתי, הטיולון לא נשכב למצב ישר אלא לתנוחת עירסול (עם שקע בין בגב לישבן).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשים טיולון דומה לניקי מושן - המלצות?יובל31/01/2020
היי,
אני ואשתי התלבטנו בין טיולונים וניסינו להכריע בין ניקי מושן לבייבי ג'וגר ארבעה גלגלים.
אנחנו מעדיפים ארבעה גלגלים גדולים או כפולים מתוך הבנה שזה משפר את היציבות של העגלה' בתנועה במצב ברקס.
למעשה הכרענו לזכות הניקי מושן בזכות הבד שלה, אבל אז המוכרת השוויצה שזאת פירמה גרמנית, ואני מחרים לחלוטין פירמות גרמניות.
מה דעתכם על הבייבי ג'וגר?
האם השיקולים שלנו לגבי יציבות נכונים?
האם יש לכם המלצה לפירמה/דגם אחרים באותו תקציב?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר01/02/2020שלום יובל,
ניקי מושיין זה מותג אוסטרי ולא גרמני, לא שיש המון הבדל.
לבייבי ג'וגר יש דגם חדש של הסיטי מיני, סיטי מיני 2, לדעתי דגם מוצלח ומשופר, הוא גם קיים בגירסאת 4 גלגלים ואכן יותר יציב מדגמי ה-3 גלגלים. הבדים אכן לדעתי הם החלק החלש של המותג אבל באמבטיה הבדים בסדר וניתן לשים סדין כותנה או במבוק, בטיולון שמים מזרן איכותי מכותנה כך שאין לכך משמעות רצינית. הבעיה העיקרית בג'וגר או במושיין היא הקיפול, הן מתקפלות כאשר כל הבד חשוף כלפי חוץ, מה שהופך את המושב לפחות סטרילי וחשוף ללכלוך, שפשופים ואפילו קרעים. בכל אופן אני אישית פחות ממליץ על עגלות בסגנון הזה מהסיבה העיקרית שהטיולון שלהן חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שהתינוק יהיה מול ההורים עד גיל שנה +.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
יובל01/02/2020תודה רבה, קובי, על המהירות ועל התשובה המפורטת!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנ"ב
יובל01/02/2020האם יש טיולונים מהסוג שאתה ממליץ עליהן - קיפול פנימה, דו-כיוונים - באותו טווח מחירים של הניקי מושן והאיזי ג'וגר? (כאלף ש"ח)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום יובל,
קיפול פנימה יש בטאי טאי של ביבה, זה באזור התקציב, לדעתי דגם מאוד מוצלח.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה!
יובל02/02/2020שוב תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות לתינוק מגיל שנהתהילה אפטר30/01/2020
היי, איזה כסא בטיחות הכי מומלץ לתינוק החל מגיל שנה? אין הגבלת תקציב, רוצה שיהיה בטיחותי, לא מסורבל, ושתופס כמה שפחות מקום ושיחזיק לאורך זמן. אמרו לי שחברת Britax clicktight הכי טובה, זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר30/01/2020שלום תהילה,
המובילים בטיחותית הם:
ברייטקס קליק טייט כאשר לדעתי הבלווארד הוא הטוב ביותר אם אין הגבלת תקציב וצ'יקו נקסטפיט. הם המומלצים אם אין הגבלת תקציב.
שניהם יחסית מרווחים ולכן כן תופסים טיפה יותר מקום ברכב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת לגבי עגלת בוגבו פוקסחופית29/01/2020
היי קובי,
אני ממש אשמח לחוות דעתך לגבי עגלת בוגבו פוקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/01/2020שלום חופית,
מה שאני אוהב בה: נוחות הניוד מעולה והצמיגים האיכותיים, ידית טלסקופית (נוח להורים עם הפרשי גובה ונוח לעליה וירידה ממדרכות גבוהות), אמבטיה וטיולון מרווחים, גגון גדול לאמבטיה ולטיולון (זה אותו גגון).ביחס לעגלה גבוהה היא יחסית קלה.
מה שאני פחות אוהב: האמבטיה והטיולון חולקים מסגרת משותפת, כלומר מסורבל להחליף בינהן ולכן עושים את ההחלפה פעם אחת, כלומר לא ניתן לעשות רוטציה בין האמבטיה לטיולון ויש תינוקות שמתקשים להסתגל לטיולון, ולכן נוח שניתן להחליף בקלות בין השניים, בפוקס זה לא פשוט ולכן לא ריאלי להחליף. צריך לפרק את הטיולון טרם הקיפול.
הטיולון לא נשכב למצב ישר אלא לתנוחת עירסול ולכן יש שקע בין הישבן לגב. המושב לא יצוק מפלסטיק כמו בדגם הבי שלהם, לדעתי בעקבות זאת תמיכת הגב פחות יעילה בהשוואה לדגם הבי שלהם. מחיר יקר בדרך כלל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
חופית02/02/2020היי קובי, קודם כל תודה רבה על המענה המהיר,
בהמשך לייעוצך המשכנו לבדוק ונסגרנו על 4 עגלות כרגע: אשמח לחוות דעתך .
סייבקס פריאם
סילבר קרוס פיוניר
אי בי סי דיזיין סלסה
בוגבו פוקס
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר02/02/2020שלום חופית,
ראשית, גם בפיוניר וגם בפוקס, כפי שציינתי, הטיולון לא נשכב למצב שטוח.
הפריאם והסלסה יחסית דומות ביתרונות: מרווחות מאוד ועם טיולון בעל שכיבה שטוחה אבל הפריאם יקרה משמעותית.
לדעתי הסילבר קרוס הכי פחות נוחה בניוד מה-3 ויש לה את האמבטיה והטיולון הפחות מרווחים (למרות שהיא מרווחת ביחס לרוב העגלות בשוק).
הפריאם מאוד מסורבלת לקיפול, הפוקס יחסית גם מכיוון שהיא מחייבת פירוק של הטיולון טרם הקיפול.
הפוקס הכי קלה יחד עם טיולון.
לסלסה יש את מערכת הקפיצים הכי טובה.
לסלסה ולפוקס יש את הגגונים היותר מצלים.
בעיקר בגלל זווית הטיולונים הייתי ממליץ להתלבט בין הפריאם לסלסה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין עגלות לקראת לידהאופיר28/01/2020
שלום.
אנחנו מתלבטים בין עגלות לקראת לידה.
מבין מה שראינו עד עכשיו, 2 הדגמים שהכי נראו לנו הם:
sportline cielo xl, וגם peg perego מדגם class.
העגלה של peg נמכרת ביחד עם אמבטיה, טיולון וגם סל קל בכ2900ש"ח.
האם הcielo מומלץ? האם שווה לעשות את הקפיצה במחיר עבור הpeg? האם ישנם דגמים מומלצים אחרים בסגנון?
תודה מראש,
אופיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/01/2020שלום אופיר,
מאוד תלוי מהן הדרישות שלכם מהעגלה.
בפג תקבלו עגלה יותר מרווחת לתינוק אמבטיה וטיולון, אמבטיה עם אפשרות לשינוי מצבים, טיולון עם 4 מצבי שכיבה/ישיבה לעומת 3, מושב יצוק מפלסטיק שאין בסיילו, סל חפצים יותר גדול, מוצר אירופאי שמיוצר באיטליה אבל, מלבד המחיר היותר יקר, תקבלו מוצר יותר כבד וטיפה יותר גדול לאחר הקיפול. כמוכן לדעתי רצוי לשדרג לשלדת S, כך יכולת הניוד תהיה טובה יותר גם בהשוואה לסיילו XL אבל אז, פער המחיר יגדל עוד יותר.
הסלקל של פג מצוין מבחינה בטיחותית אבל לדעתי יש סלקלים בשוק יותר נוחים לתינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בייבי גוגר טיולון סיטי טור לוקס City Tour Luxעידן28/01/2020
היי קובי, בהמשך לשאלתי לגבי טיולון לתינוק בן חצי שנה. ראיתי את הטיולון הזה שהוא דו כיווני. האם מומלץ? ממליץ על טיולון אחר שהוא חלק מעגלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/01/2020שלום עידן,
לדעתי דגם פחות מוצלח של היצרן. הטיולון יחסית צר וקצר, הגלגלים קטנים ואין ידית טלסקופית ולכן יכולת הניוד לדעתי בינונית ופחות מכך בדרך משובשת. הקיפול מאוד נוח אבל הפתיחה לאחר הקיפול מאוד מסורבלת.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל שמתחבר לעגלת ארמדילושרה28/01/2020
קובי שלום,
לקראת לידה קנינו עגלה של ארמדילו ואנחנו מחפשים סלקל שהתחבר אליה.
בחנות הציעו לנו את הסלקל של joie (i level)עם בסיס מובנה לרכב בעלות של 799 ש"ח
או סלקל של סייבקס בעלות של 550 ש"ח
נשמח גם לשמוע המלצות אחרות אם יש לך
כמו כן אשמח לדעת האם המתאם הוא מתאם אחיד לכל הסלקלים (בחנות שקנינו את העגלה היה חסר המתאם, אז עכשו אנחנו מחפשים מתאם בחנויות אחרות, רק לא יודעים האם הוא יתאים רק לסוג אחד של סלקל או לכולם...)
תודה לך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר28/01/2020שלום שרה,
ראשית, זה אותו המתאם והוא מתאים לסלקלים של:
סייבקס, ג'ואי, בי סייף או מקסי קוזי.
האיי לבל ברמת בטיחות גבוהה ומציע גם יתרון של שכיבה כאשר מחברים לעגלה, כמוכן הוא נותן תמורה מעולה כי הוא כולל בסיס במחירו. החיסרון הגדול שהוא כבד מאוד ביחס לסלקל.
סייבקס של 550 טוב בטיחותית אך לדעתי רצוי לרכוש בסיס איזופיקס מה שיותר מיכפיל את מחירו.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

