מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- התלבטות בין 2 עגלותיוסי28/12/2019
מתלבטים בין עגלת סיטי תור לאקס של בייבי גוגר לעגלת צ'ארלי של איזי ווקר שנמכרת בשילב.
שתיהן עונות על הדרישות שלנו מבחינת קומפקטיות ומחיר
אם מישהו מפה התנסה באחת מהן אשמח לשמוע
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/12/2019שלום יוסי,
הצ'ארלי לדעתי יותר נוחה בניוד ובעיקר לעליה וירידה ממדרכות, יותר נוחה לקיפול ובעיקר לפתיחה. הג'וגר מציע מושב יצוק מפלסטיק מה שלדעתי מספק תמיכה טובה יותר לתינוק וגם זוויות ישיבה ושכיבה יותר טובות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לטיולון של סייבקססיגי28/12/2019
היי קובי אשמח לשמוע את דעתך לגבי
טיולון של סייבקס. ואם מתאים מגיל חודש
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר29/12/2019שלום סיני,
איזה דגם? יש להם 2. איזי S פלוס ואיזי טוויסט. באופן כללי אני לא חושב שאף טיולון מתאים לתינוק גם אם מוגדר ע"י היצרן שכן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבדל בין דגמי נא אז אנד פאפאסבר27/12/2019
היי, מתלבטת בין שלושה דגמי מאמאס אנד פאפאס;
1. אוקרו
2.ארמדילו XT2
3.ארמדילו XT3
המוכר טוען שהאוקרו קלה יותר עם גלגל גדול יותר ושבין XT2 לXT3 ההבדל הוא אך ורק בבד.
זה נכון ? מכיר הבדלים אחרים ביניהן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/12/2019שלום בר,
תשאלו את המוכר מה הוא לקח בבוקר? האוקרו הרבה יותר כבדה (כ-2 ק"ג יותר).
אם הוא מאמין למה שמספר שיחזיק משקל בחנות.
היות והאמבטיה והטיולון זהים והאוקרו יותר כבדה אני ממליץ יותר לכיוון הארמדילו אלא אם יש צורך בעגלה שתוכל להתמודד עם דרך משובשת מאוד.
הXT3 יותר נוחה לניוד מה2, לדעתי יותר חזקה ועתידית יהיה יותר קל לקבל שירות וחלפים שכן הXT2 יצאה מהליין לפני כשנה. היתרון היחיד של ה2 זה המשקל היותר קל שלה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מייפיט ונקספיט איפה כדאי לחגוראני26/12/2019
היי קובי! יש לנו את 2 הכסאות הנ"ל. תאומים בני שנה ו 8 חודשים אמורים לעבור אליהם - עד עכשיו ישבו בסלקלים.
אחד ישב באמצע - חגורת בטיחות, השני בצד - איזופיקס. איזה כסא עדיף באיזופיקס ואיזה בחגורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/12/2019שלום,
לדעתי בגלל שהמייפיט יותר צר אני חושב שעדיף שהוא יהיה באמצע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלה
אני27/12/2019המושבים זהים בגודל ובמבנה - טיוטה ורסו. השוני רק בחגירה ובמיקום כמובן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר29/12/2019שלום,
אכן די זהים, המייפיט לדעתי יותר נגיש כי הוא מעט יותר פתוח ולכן הגישה אליו יותר נוחה, לכן לדעתי עדיף שיהיה באמצע.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתאם וכיסוי גשם לבייבי בוסג`וליה26/12/2019
היי,
מחפשת ברחבי הרשת מתאם לעגלת טייגר של בייבי בוס לסלקל ג'ואי איי ג'ם, וכיסוי גשם לעגלה.
האם יש מקום להזמנה אונליין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/12/2019שלום ג'וליה,
את המקורי הפסקנו להביא, יש אונברסליים שיותר יעילים לדעתי.
לגבי מתאמים, כל חנות שמוכרת את העגלה ניתן לרכוש דרכה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שק שינה בייביסנס כתחליף לשמיכהשלי26/12/2019
קובי שלום,
רציתי לדעת האם יש המלצות על שק שינה לתינוקות כתחליף לשמיכה? האם כדאי לקנות אחד עם שרוולים או ללא?
בנוסף רציתי לדעת על המלצה למכשיר בייביסנס ואיפה כדאי לרכוש.
ולגבי קורס עזרה ראשונה, האם אתה ממליץ ואם כן איפה אפשר לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/12/2019שלום שלי,
בעגלה זה אכן משמש כתחליף לשמיכה, באזורים קרים במיוחד לדעתי זה עדיף על שמיכה. לדעתי עדיף ללא שרוולים.
לגבי בייבי סנס, בייבי סנס זה מותג ולדעתי המוביל בתחום ולכן הייתי ממליץ לרכוש מהמותג הזה.
לגבי עזרה ראשונה, לא רק מומלץ אלא חובה לדעתי. הבייבי סנס לא שווה כלום בלי הידע. אפשר לבדוק מול בטרם או מול מגן דוד אדום היכן ניתן לעשות את הקורס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לרכב לתינוק 8.5 קילוהילה25/12/2019
תינוק בן 8 חודשים, שוקל בסביבות 8.5 קילו.
אנחנו עדיין עם סלקל אייג'ם של ג'ואי. לא מתלונן על אי נוחות בסלקל ומבחינת משקל עוד יש לנו זמן (כתוב על בסלקל שהוא עד 13 קילו).
מתחילים לחשוב, לברר וללמוד על כיסא בטיחות.
אין לנו רכב משלנו כרגע.
השאיפה היא כן להמשיך עם נגד כיוון הנסיעה כמה שאפשר וכמה שהבן שלנו יזרום על העניין.
נשמח לקצת סדר בקטגוריות השונות של כסאות הבטיחות.
ואם יש דגמים מומלצים לא מאוד יקרים, נשמח להמלצות.
משתמשים ברכבים של ההורים, לחלקם יש איזופיקס ולחלקם אין.
בגדול לא מאוד ממהרים להיפרד מיתרונות הניידות והקלות של הסלקל והעובדה שהוא מתחבר לעגלה שלנו (טאי טאי).
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום הילה,
אין בעיה למשוך עם הג'ואי. לגבי כיסאות יש זולים ויש יקרים, לצערנו ליקרים יש יתרונות והם לא סתם יותר יקרים.
כל כיסא ניתן להתקין עם איזופיקס או חגורה כך שלא משנה לאיזה רכב מעבירים. אם רוצים למשוך נגד הכיוון אז אני ממליץ להתמקד בדגמי גרקו אקסטנד טו פיט וצ'יקו נקסטפיט זיפ מקס, שניהם בנויים כך שיהיה לתינוקות נוח להיות נגד הכיוון ככל שניתן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה למנשא בטיחותי ולא יקראוריה25/12/2019
שלום!
אשמח בבקשה להמלצה למנשא בטן גב בטיחותי ולא יקר..
אשמח לדעת מה טווח הגילאים בהם ניתן להשתמש, חברת המנשא ומהיכן ניתן לרכוש אותו.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום אוריה,
לצערי בארץ נמכרים מנשאים די בסיסיים לגב, כולם בטיחותיים ועושים את העבודה, כרגע יש של טוויגי בחנויות שסך הכל זול וטוב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבחירת עגלה נוחה וקלה לקיפולהדס25/12/2019
שלום קובי,
אשמח לקבל המלצה לגבי עגלה,
חשוב לי שתהיה נוחה לתינוק וגם נוחה וקלה לקיפול, עדיפות לקיפול שיהיה באמת ביד אחת..
חשובה לי גם איכות הבד והאם ניתן בקלות לפרק את כל החלקים לכביסה.
כרגע ההתלבטות העיקרית שלי היא בין ספורטליין סיילו לבין בייבי ג'וגר סיטי מיני 4 גלגלים.
אשמח לשמוע קצת יתרונות/חסרונות על כל אחת מהן.
ולהבין מה ההבדל בין ספורטליין סיילו לסיילו xl.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרט חשוב נוסף
הדס25/12/2019פרט חשוב נוסף, בגאז' הרכב שלנו לא גדול (יונדאיי i20) האם שני הסוגים מתקפלים לגודל קטן מספיק בשביל להיכנס בבגאז' הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום הדס,
לדעתי הספורטליין הרבה יותר מתקדמת. במשקל הן די זהות וגם ביכולת הניוד, גם בגודל לאחר הקיפול, שתיהן די זהות ונכנסות ברוב המוחלט של הרכבים, כולל קטנים. מכאן יש לספורטליין יתרון בטיולון דו כיווני, מדרך רגליים מתכוונן, שינוי מצבים עם לחצן ולא שרוך, בגמר הקיפול הבד מכונס כלפי פנים מה ששומר עליו סטרילי ונקי.
שתיהן מתקפלות ביד אחת עם מנגנון יחסית דומה, בבייבי ג'וגר זה מעט יותר נוח אך לא הבדל רציני בכלל לדעתי.
הייתי גם ממליץ לבדוק עגלות דומות לספורטליין של המותג בייבי בוס, לדעתי נוחות יותר לניוד וגם מעט יותר קלות במשקל. כמוכן לדעתי המושב יותר תומך כי הוא יצוק מפלסטיק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
הדס25/12/2019תודה רבה על התשובה המהירה ועל הפירוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון לתינוק קטן עם קיפול קלשרון24/12/2019
הי, ילד שלישי. טיולון הבייבי ג'וגר מהאחים הגדולים כבר עשה את שלו (האמבטיה עוד סבירה וכרגע בשימוש) ...מחפשת טיולון נוח שמתאים לגיל קטן 4/5 חודשים שיהיה עם קיפול קל, קליל אך יציב, עם שכיבה כמעט מלאה אבל כדאי גם מתיישר למצב ישיבה לשלב מאוחר יותר. האם יש משהו מומלץ ולא קורע את הכיס? טיולון שצריך לשמש לפחות לשנה שנתיים...תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום שרון,
במחירים הסבירים באזור ה-800 יש את מאמ טיקטק וספורטליין וייפר שלדעתי מומלצים ונוחים.
יש זולים מהם אך לדעתי פחות מוצלחים והפער לא גדול.
יש יקרים מהם שנותנים טיפה ערך מוסף אך השניים שהמלצתי בהחלט מספקים את הדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
שרון25/12/2019תודה רבה על התגובה. באמת התלבטתי לגבי המאמ טיק טק. אין איתו בעיה בגיל כזה צעיר (4 חודשים) ? הבן שלי מאוד מאוד גבוה ולא אוכל ל"משוך" עוד הרבה באמבטיה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום שרון,
יש לו שכיבה מלאה, אני אישית ממליץ על טיולונים מעל גיל שנה בגלל שלדעתי ולפי מחקרים רצוי טיולון דו כיווני. אם בכל זאת הולכים על חד כיווני, למרות שהטיקטק מתאים אני ממליץ לנסות למשוך ולעבור בגיל חצי שנה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהווואו
שרון25/12/2019מעל גיל שנה? אז מה עושים עד אז? הוא עוד לא בן 4 חודשים ומגיע מקצה עד קצה באמבטיה של הבייבי ג'וגר... אם הייתי משקיעה יותר כסף יש טיולונים יותר מתאימים? תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/12/2019שלום שרון,
לצערי יותר מדובר בעגלות ולכן אם אין ברירה אז הייתי ממליץ להמתקד בוייפר או בטיקטק. להשקיע בעגלה זה כבר להגיע לסכומים שקרובים ל-2000 ש"ח עם סבירות שבעתיד תרכשו עוד טיולון.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות בין פג פרגו בוק לבין ארמדילו פליפ XT3ליליה24/12/2019
היי קובי,
אני לקראת לידת ילד ראשון וכרגע מתלבטת בין 2 העגלות האלה.
מה שחשוב לי זה יציבות ובטיחות העגלה, כלומר שלא אצטרך להחזיק את העגלה חזק אם יש רוח בחוץ או להרגיש כל אבן (בגלל זה ויתרתי על עגלות קלות יותר), אמבטיה רחבה יחסית, שתכנס לרכב עם באגז' לא גדול יחסית.
לא ראיתי שבפג פרגו יש חלון הצצה בטיולון כמה זה חשוב?
אשמח לעזרה בהתלבטות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום ליליה,
לדעתי מכיוון שהן כמעט באותו משקל, לפג יש מושב ואמבטיה יותר מרווחים, גלגלים יותר גדולים ולכן לדעתי היא עדיפה בנוחות התינוק ובניוד (בתנאי שמשדרגים לשלדת S). בפג יש חלון הצצה בדגמים היקרים, לדעתי לא כלכך קריטי מכיוון שיש טיולון דו כיווני.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליליה26/12/2019תודה רבה על המענה המהיר!
ראיתי שאתה ממליץ להרבה לשדרג בפג פרגו את השלדה ל- S, יש באמת הבדל כ"כ מורגש? כלומר, ללא השדרוג באמת מרגישים קושי בניוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/12/2019שלום ליליה,
אכן יש הבדל גדול לדעתי, גם בניוד, גם בבלימת זעזועים שהפג גם ככה לא מצטיינת בנושא, גם הנסיעה שקטה יותר והבלאי לגלגלים נמוך יותר. בדרך כלל עלות השדרוג מאוד זולה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות מגיל לידה ציקו נקסטפיט מקסשלי24/12/2019
היי קובי,
ראשית רוצה להודות לך על כל התשובות והעזרה המרובה.
אני מעוניינת לרכוש כיסא בטיחות של ציקו נקסטפיט מקס, ורציתי לדעת לאיזה מתקין מורשה ניתן לגשת? האם מקבלים את זה כחלק מהקניה של הכיסא? (כנראה שאקנה משילב).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/12/2019שלום שלי,
לגבי התקנה בשילב, אני לא יודע לומר, צריך לברר מולם.
ניתן לפנות לבטרם שיפנו אתכם למתקין מורשה בתשלום.
בחנות טוילנד בכפר סבא מתקינים ללא עלות אך ההמתנה להתקנה ארוכה מאוד.
ישנן עוד חנויות עם מתקינים מורשים אבל אני לא יודע לומר אם יתקינו כאשר לא רכשתם מהם את הכיסא. אפשר לברר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סלקל מותאם לעגלת ג'ואירחל22/12/2019
שלום!
קנינו עגלת ג'ואי כרום, רצינו לשאול אם הסלקל של ג'ואי מומלץ (הבנו שהרצועות קצרות מידי..) ואם לא איזה סלקל מומלץ.. (זול אבל בטיחותי). תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/12/2019שלום רחל,
יש להם דגם שנקרא אייג'ם הוא לדעתי יותר מוצלח.
מתחברים גם סלקלים של סייבקס ומקסי קוזי אבל לדעתי הם באותו מחיר או יותר יקרים (זה כל הזמן משתנה בהתאם למבצעים). יש אופציות נוספות זולות יותר אך פחות בטיחותיות ולכן אני פחות ממליץ.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המהירה!
רחל22/12/2019כל סלקל של סייבקס מומלץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/12/2019שלום רחל,
בהשוואה לג'ואי הרגיל האטון XL יותר מומלץ.
בהשוואה לג'ואי אייג'ם הXL לדעתי פחות מומלץ אבל אטון 5 או אם מוצאים אטון Q באותה רמה ללא בסיס אבל מדורגים טוב יותר עם בסיס אבל הם משמעותית יותר יקרים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצויין, תודה רבה!!
רחל24/12/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות במחיר סבירדנה22/12/2019
שלום,
אני מחפשת לקנות כסא בטיחות נוסף שיאפשר להוריי לאסוף את בני בן החצי שנה מהגן, מדובר בנסיעה של 10 דקות בתוך העיר, ולא כל יום.
אשמח לקבל המלצה על כסא זול לשם כך שעדיין יהיה בטיחותי. יש יצור כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/12/2019שלום דנה,
האופציה הכי מומלצת בטיחותית במחיר יחסית זול היא קוסקו סנרה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכסא בטיחות במחיר סביר
דנה23/12/2019תודה רבה על התגובה המהירה!
האם יש עדיפות לדגם הרגיל או לדגם next?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/12/2019שלום דנה,
לדעתי נמכר רק הנקסט, זה דגם ששופר לפני קצת יותר משנתיים, טיפה יותר מרווח ומרופד.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת ומחפשת עגלה עד 1500 שחאורלי22/12/2019
קובי שלום, מחפשת עגלה לא יקרה , ראיתי מספר אופציות , הייתי ממוקדת על בייבי ג'וגר ואז לאחר ששוחחתי עם מספר בנות הבנתי שהיא כבדה בעוד המגמה היום לעגלות קלות . אני עם מעלית ותא מטען סביר ( טויטה)
ראיתי את הג'ואי כרום
בבה קומפורט
מה עדיף ? אשמח לדעתך אם יש לך עוד עגלות מומלצות
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/12/2019שלום אורלי,
דווקא הג'וגר נחשבת קלה יחסית, יותר קלה מהג'ואי לפחות.
כמוכן היא יותר קומפקטית, אני אישית פחות ממליץ עליה כי הטיולון חד כיווני, אין מדרך רגליים מתכוונן ושינוי המצבים עם שרוך, מנגנון שלדעתי פחות נוח מלחצן.
לגבי בבה קונפורט, הדגמים שנמכרים בארץ מאוד מיושנים.
אם המשקל והגודל יהיו לך טובים אז אני ממליץ על הג'ואי כרום ובנוסף לה על מאמאס אנד פאפאס סולה.
אם רוצים קל וקומפקטי יותר ומוכנים למתוח את התקציב לאזור של 2000 יש את ספורטליין סיילו ובייבי מונסטרס מרלה המרלה קלה יותר בקילו.
אם מוכנים למתוח ל-2200 יש את בייבי בוס בובקט שהיא עוד יותר קלה מהמרלה וגם יותר נוחה לניוד לדעתי, בעיקר ככל שהדרך משובשת. כל שלושת העגלות האחרונות שציינתי קומפקטיות יותר מהכרום או הסולה כאשר המרלה והבובקט גם יותר קלות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

