מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- מאמ טיק טק או טיק טק פלוסנעמה27/11/2019
הי קובי,
האם יש הבדל בין מאמ טיק טק לטיק טק פלוס? ואם כן, מהו?
תודה,
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת המשך
נעמה27/11/2019ועוד שאלה - ראית שכתבת במענה למישהו אחר, שההבדל בדגם הקליק הוא בצורת הקיפול.
האם זהו ההבדל היחיד? האם הקליק מומלץ לדעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום נעמה,
בטיקטק פלוס הגגון טיפה יותר גדול.
אכן, עיקר ההבדל בין הטיקטק לקליק הוא מנגנון הקיפול.
יש הבדלי עיצוב קלים אבל המושב והמנגנון שלו זהים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
נעמה28/11/2019תודה רבה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרוש טיולון קל מאוד - נשבר לי הגברותי דה הרטוך26/11/2019
שלום,
מחפש טיולון קל מאוד, סביב ה5 קילו (או פחות) אם קיים.
המשקל הוא הקריטריון העיקי.
כמובן שאשמח שזו תיהיה גם עגלה נוחה, איכותית, בטוחה לתינוק. וטיולון חזק שיהיה לכמה ילדים.
יש דבר כזה?
ממה שחיפשתי כבר, יש את הביבה m, דגמים של ג׳וי, סילבר קרוס ג׳ט, מינימו של שׂיקו, בייביסייף.
אשמצ אם תעשה לי סדר ותמליץ לי בבקשה.
תןדה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום רותי,
הג'ט לדעתי לא הכי מוצלח אבל האיכותי ביותר מכל הדגמים שציינת. דגם הווינג שלהם לדעתי עונה מעולה לכל הדרישות שלך, בסגנון שלו יש גם את איזי ווקר XS.
כדי להגיע למשקל קל תצטרכו ללכת על טיולון עם גב שרוך שלדעתי זה מנגנון פחות נוח לתפעול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות מומלץ לגיל שנהשרה26/11/2019
איזה כסא בטיחות מומלץ בדגש של נוחות לילד ורוחב (כמה שיותר צר) בתקציב עד 500
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום שרה,
במחיר הזה ההמלצה שלי היא רק לקוסקו סנרה שעונה היטב לדרישות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד איזה גיל הכסא מתאים?
שרה27/11/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום שרה,
18 ק"ג, זה בממוצע גיל 4 שנים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות לגבי עגלות וסלקלבתאל26/11/2019
לגבי עגלות- מתלבטים בין בי 5 למיוס 2. החסרון מבחינתנו בבי 5 זה שהיא מאוד נמוכה, שהאמבטיה קטנה ולא קשיחה ושלא עומדת לבד לאחר הקיפול. החסרונות של המיוס 2 הם המחיר הגבוה (זה ילד חמישי...) ושאנחנו חוששים שהיא עדינה מידי- אנחנו גרים בקומה ראשונה עם 5 מדרגות שנרד ונעלה בהם עם העגלה לפחות פעמיים ביום ולא יודעת אם העגלה תעמוד בזה ואם תהיה נוחה. (מיוס 1 היא לא אופציה כי אני לא אוהבת את המראה של האמבטיה).
לגבי סלקלים- איזה סלקל בטיחותי יותר ומומלץ- איזי גו של בי סייף או אחד הסלקלים של סייבקס? אם של סייבקס אז איזה דגם?
אשמח לחוות דעתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום בתאל,
ראשית אך עגלה לא בנויה למדרגות אבל המיוס ביחוד, אין לה ידית טלסקופית ולכן יופעל לחץ מאסיבי על הידית, לכן אני פחות ממליץ עליה. בחלק הזה לדעתי המבנה של הבי הרבה יותר חזק.
כדי להבין את הכוונה, אני ממליץ לשים משקל של 12 ק"ג (משקל של תינוק בגיל שנה בממוצע) ולעלות ולרדת מדרגה גבוה בחנות.
הבי יותר נוחה גם בניוד ולדעתי הטיולון שלה טוב יותר כי המושב יצוק מפלסטיק. החיסרון הגדול שלה זה האמבטיה אבל מה שמשמש להרבה יותר זמן זה הטיולון ולכן לא הייתי פוסל בגלל האמבטיה.
לגבי סלקלים, בי סייף מעולה. סייבקס אטון 5 עדיף עליו בטיחותית. אפשר גם לבדוק את ג'ואי אייג'ם שזהה לאטון 5 בטיחותית ללא בסיס אך עם בסיס לאטון יש דירוג גבוה יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
בתאל27/11/2019תודה על התשובה.
מנסה להבין, במה ידית טלסקופית עוזרת בעליה במדרגות?
האם יש הבדל בין הגלגלים של המיוס לבי מבחינת עליה במדרגות? כי בשתיהן הגלגלים קטנים ובאותו גודל...
ולגבי הסלקלים, כנראה שלא נקנה בסיס לסלקל, עדיין ההמלצה מבחינת בטיחןת היא כנ"ל?
שאלה נוספת, יש לנו אפשרות לקחת מאחי סלקל סייבקס בייסיק, איך הוא מבחינת בטיחות ואיפה נכנס בדירוג של האפשרויות הנ"ל?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום בתאל,
כמו שאמרתי, גשי לחנות, שימי 12 ק"ג בעגלה, בבי משכי את הידית עד הסוף ותנסי לעלות מדרגה, את לבד תביני במה הידית עוזרת!
לגבי סלקל, אם ללא בסיס אז ג'ואי אייג'ם נותן את התמורה הכי טובה לכסף. הבייסיק של סייבקס נחשב טוב עם 4 כוכבי בטיחות.
ה-5 או ג'ואי אייג'ם עם 5 כוכבים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלות ואיזופיקס - תאריך תפוגה ויד שנייהשקד26/11/2019
הי.
אשמח לשמוע השוואה בין העגלות סייבקס מיוס, איזיווקר צ׳ארלי ובייביבוס טייגר.
וגם - האם לאיזופיקס יש תאריך תפוגה? או שאפשר לקנות יד שנייה בלי לחשוש? (או שעדיף להשקיע בחדש? סלקל קיבלתי מאחי, מ 2016). תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום שקד,
לגבי סלקלים או כיסאות, אכן יש תאריך תפוגה. בדרך כלל מצוין על המוצר. אם מצוין תאריך יצור ולא תפוגה אז לוקחים 6 שנים מיום היצור. אם לא מצוין כלום אז לוקחים 5 שנים מיום השימוש הראשון.
לגבי העגלות:
הטייגר לדעתי הכי נוחה לניוד ובעיקר ככל שהדרך תהיה משובשת. המיוס לדעתי הכי פחות נוחה, בעיקר לעליה וירידה ממדרכות כי אין לה ידית טלסקופית.
המיוס והטייגר שוקלות כ-8 וחצי קילו בעוד הווקר 8.
בקיפול כולן נוחות אבל המיוס לא ניתנת לקיפול יחד עם הטיולון כשהוא פונה לכיוונכם, בטייגר ובווקר זה אפשרי לשני הכיוונים.
הטייגר היחידה מה-3 שנותנת מושב יצוק מפלסטיק, לדעתי זה מספק תמיכה טובה יותר.
גם באמבטיה היא היחידה שהאמבטיה יצוקה מפלסטיק, זה אטום יותר לרוח ואבק לדעתי, כמוכן אין לה ברזלים מתחת למזרן. מצד שני היא לא ניתנת לקיפול בגמר השימוש.
לטייגר לא ניתן לחבר סלקלים של סייבקס בניגוד ל-2 האחרות. לכולן ניתן לחבר סלקלים של מקסיקוזי, ג'ואי או אבינוט.
הסל בטייגר הוא הגדול ביותר.
האיזיווקר הזולה מבין ה-3.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
שקד27/11/2019* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Chicco MyFit LE vs Graco Nautilus SnugLock LXיוגב25/11/2019
שלום קובי,
בגדול, מתלבטים בין שני הכיסאות הנ"ל.
המחיר שלהם בערך זהה.
תוצאת מבחני הריסוק זהה (better).
שני הדגמים חדשים בשוק.
השוני, להבנתנו: הקיקו צר יותר ובעל יותר מצבי שכיבה. הגרקו מעט רחב יותר ונותן אפשרות לבוסטר ללא גב (אם כי בוסטר כזה יחסית לא יקר). הקיקו בעל תוקף של 8 שנים והגרקו- 10.
2 שאלות:
1) על איזה מביניהם אתה ממליץ? האם יש משהו מהותי שלא לקחנו בחשבון?
2) אילו כיסאות טובים קיבלו ציון BEST במבחני הריסוק של CR?
רב תודות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום יוגב,
שניהם מעולים ולכן קשה להמליץ על אחד מהם. לצ'יקו יש יתרון אם רוצים להשתמש מגיל שנה, לדעתי הגרקו לא יהיה נוח לילדים לפני גיל שנתיים. כמוכן לדעתי הבדים של צ'יקו נעימים יותר.
לגרקו יש דגם ארגוס שלא משווק בארץ שקיבל דירוג בסט וגם להבנתי יצא לגרקו דגם נאוטילוס חדש (שעדיין לא משווק בארץ) שקיבל דירוג בסט. חשוב לציין שלעיתים יורד דירוג בשל מחיר יקר כי הCR גם מדרג ערך לכסף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשורה תחתונה
יוגב27/11/2019אז בשורה התחתונה, האם יש היום כיסא משולב בוסטר יותר מומלץ משני אלה וניתן לרכוש אותו בארץ?
אציין שזה מיועד לילד בן שנתיים.
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום יוגב,
לדעתי לא. אני אישית יותר מתחבר לצ'יקו אך שניהם מצוינים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינגליזינה אפטיקה או אייביסי סלסהנעמה25/11/2019
שלום, אשמח להמלצות איזה מבין שתי העגלות עדיפה. תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום נעמה,
יתרונות הסלסה: גגונים יותר גדולים באמבטיה ובטיולון, אמבטיה מתקפלת בגמר השימוש לאחסון, גבוהה יותר, קפיצים טובים יותר, יותר נוחה לניוד ולעליה וירידה ממדרכות וגם יותר נוחה לניוד לדעתי. קלה יותר כמעט בקילו.
מתחברים עליה סלקלים בטיחותיים יותר, סל חפצים גדול יותר, יש לה פטנט שסל החפצים יכול להתקפל מעלה ואז אם רוצים לחבר טרמפיסט לאח גדול הוא ישב/יעמוד יותר בנוחות, גם להורה יהיה יותר נוח לנייד את העגלה.
יתרונות האינגלזינה:
ניתנת לקיפול ביד אחת, צרה יותר ברוחב ב-11 ס"מ ולכן יותר קל להתנייד במעברים צרים ובקיפול יותר צרה. לאמבטיה יש מצבים ואפשר להושיב מעט את התינוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אויסטר זירו מול סיטי מינינופר25/11/2019
מהם ההבדלים אם בכלל?
והאם קיימת לדעתך עדיפות מסויימת ולמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2019שלום נופר,
אין הרבה הבדלים. אני אישית נוטה פחות להמליץ על עגלות שבהן הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים רצוי שתינוקות יהיו מול ההורה עד גיל שנה +.
בינהן לזירו יש יתרון במדרך רגליים מתכוונן, ידית מתכווננת וגלגלים מעט יותר טובים. בחו"ל כבר יש סיטי מיני 2 ובה פתרו את החסרונות האלו. אם יש זמן אולי שווה לחכות לה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כסא בטיחות לתינוק בן 4 חודשיםנטלי25/11/2019
אני מעוניינת לקנות כסא בטיחות לבן שלי, הוא כרגע בן 4 חודשים
המליצו לי על 2 דגמים:
ציקו נקסטפיט ix
גרקו 4אבר
איזה מבין השניים הוא טוב יותר? ולא אכפת לי המחיר, אני רוצה לדעת מה יותר נוח לילד ,בטיחותי, ונוח לתפעול ברכב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2019שלום נטלי,
שניהם מעולים וכמעט זהים בטיחותית עם נטייה לכיוון הצ'יקו שדורג מעט טוב יותר. בצ'יקו אני ממליץ ללכת על גרסאות הזיפ שמאפשרות הורדה קלה של הבדים לכביסה, הפער בין הIX לדגמי הזיפ לא גבוה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיולון Evenflo Pilot להליכה עירוניתהילה25/11/2019
היי קובי,
מה דעתך על טיולון Pilot כטיולון שישמש להליכה עירונית לגן ובחזרה (רבע שעה כל כיוון)
לילד בן שנתיים
המחיר מפתה אבל האם מקבלים מוצר סביר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2019שלום הילה,
מאוד קשה לי להמליץ מהסיבות הבאות:
א. מדובר בדגם ממש חדש גם ברמה העולמית ככה שאיני יכול למצוא ביקורות לטובה או לשלילה.
ב. היבואן בארץ מוכר רק אונליין ולכן אני לא בדקתי פיזית את המוצר ואיני יכול לחוות דעה לגבי איכותו, יתרונותיו או חסרונתיו
ג. בהמשך לסעיף ב. גם אתם אינכם יכולים להתנסות עם המוצר טרם הרכישה, יהיה קשה לקבל לגביו שירות ואחריות לדעתי (אם בכל זאת בוחרים בו, רצוי לברר מול היבואן כיצד מקבלים שירות: כתובת וכו').
לאור אלו אני אישית פחות ממליץ. בבלאק פריידי יש המון טיולונים זולים בחנויות שאפשר להתנסות ולבדוק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה במקום
הילה25/11/2019תודה על תגובתך, אכן טיעונים הגיוניים.
על איזה טיולון אתה ממליץ תקציב של 1000 שקל, שכיבה לא רלוונטית כי זה באמת רק לגן וחזרה אבל חשוב לנו שהנסיעה תהיה חלקה וקלה לניוד כי בעיקר הסבתא והסבא ישתמשו בה ורוצים שיהיה להם נוח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר27/11/2019שלום הילה,
יש את מאמ טיקטק, ספורטליין וייפר שבאמצע בין 500ל1000
היתרון שלהן ששינוי המצבים עם לחצן ולא שרוך. לדעתי עד 1000 ש"ח הן הכי מומלצות. באזור ה-500 יש את מאמ נאו ואינפנטי מגנום שטובות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיסא בטיחות מגיל שנהמיטל25/11/2019
היי קובי,
הבת שלנו תהיה בת שנה בקרוב ואנחנו רוצים לעבור מסל קל לכיסא בטיחות. הבנתי שההמלצה היום היא להושיב נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים ובנוסף מקריאה פה בפורום אני מבינה ממך שמומלצים יותר הכסאות האמריקאים, בעיקר הצ'יקו והגרקו.
על איזה דגמים ספציפיים אתה ממליץ בהתחשב בהמלצה להושיב נגד כיוון הנסיעה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2019שלום מיטל,
אם המטרה לחגור נגד הכיוון עד שנתיים (שזה מעולה לדעתי) אז, לדעתי דגמי גרקו מסדרת אקסטנד טו פיט מומלצים. כמוכן צ'יקו נקסטפיט זיפ מקס מומלץ, לדעתי גם מעט יותר מהגרקו אך הוא יקר יותר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התלבטות על עגלות מה הכי מומלץPTR25/11/2019
היי אשמח לקבל המלצות
הייתי בכל כך הרבה מקומות ובכל מקום הציעו לי עגלות שונות
אני אהבתי ממש את העגלה של ABC הדגם סלסה 4
אשמח לקבל עלייה היתרונות / חסרונות
מיוס2 של חברת סייבקס
ארמדילו פליפ
פג פרגו אשמח גם לשמוע עלייה ועל איזה דגם מומלץ
ובין הקבוצה הזאת אשמח לדעת מה הכי מומלץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר25/11/2019שלום,
ראשית יש הסלסה שונה לחלוטין מהמיוס או הארמדילו. לכן מאוד תלוי מהן הדרישות שלכם.
בסלסה יש דגש על נוחות התינוק באמבטיה וטיולון סופר מרווחים עם גגונים ענקיים ודגש על נוחות ניוד (גלגלים גדולים עם מערכת קפיצים ייחודית).
במיוס יש דגש על נוחות ההורה וזה מתבטא במשקל קל של העגלה 8.8 ק"ג לשלדה + טיולון לעומת 11.9 בסלסה. כמוכן הקיפול יותר קומפקטי ומתאפשר ביד אחת, לכן מאוד תלוי מה סדר העדיפויות שלכם.
לדעתי אם יש תנאים (בניין עם מעלית, קומת קרקע, רכב עם תא מטען סביר) אז אני אישית תמיד בעד נוחות התינוק קודם כל (אני אישית גם יעדיף את נוחות התינוק גם אם אין תנאים נוחים).
הפליפ לדעתי נופלת באמצע כי היא שוקלת כמעט כמו הסלסה ומרווחת כמו המיוס (כלומר לא הכי) אבל בניוד היא עדיפה על המיוס.
לפג יש את הבוק שמרווחת מאוד כמו הסלסה, לדעתי פחות נוחה לניוד ובלימת זעזועים אך מעט יותר נוחה בקיפול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בסיס איזופיקס לסלקל סייבקסטל23/11/2019
שלום רב,
קניתי סלקל סייבקס מדגם XL ורציתי לדעת איזה בסיס איזופיקס עדיף? האם התקן האמריקאי או האירופאי? גם מבחינת בטיחות וגם ונוחות.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר24/11/2019שלום טל,
האמריקאי מציע אפשרות לתת זווית שכיבתית יותר ולכן זה יתרונו.
הסלקל שנמכר בארץ עבר תקינה אירופאית יחד עם הבסיס האירופאי ולא האמריקאי ולכן בנושא הבטיחותי האירופאי עדיף לדעתי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה על עגלה טובהשני22/11/2019
שלום ותודה על העזרה!
אני מחפשת עגלה חזקה ויציבה שתחזיק גם לשאר הילדים, קיפול נוח, ושלא יתפוס את כל הבגאז', קלה לניוד, טיולון לשני הכיוונים שעושה צל, תיק מתחת לעגלה לא קטנטן ובקיצור עגלה טובה! ראיתי את הפג פרגו והרגשתי שענה על הדרישות אך לא אהבתי את המראה שלה, אשמח לדעת אם יש עגלה אחרת בסגנון, עגלה טובה אחרת שאולי יותר אוהב איך שהיא ניראת. תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2019שלום שני,
הפג לא נחשבת מהקלות. בסגנון שלה יש את אינגלזינה אפטיקה שיותר כבדה. אפשר לבדוק את ארמדילו פליפ 3 דומה לפג ברעיון ובמשקל אך מעוצבת מעט שונה.
אם רוצים לרדת במשקלים וגם בגודל הקיפול אפשר לבדוק את בוגבו בי 5, בייבי בוס טייגר או סייבקס מיוס.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על עגלה טובה
שני22/11/2019אבל העגלות האלה עם גלגלים קטנים, אני מחפשת עגלה יציבה.
אז בסגנון שלה מה עדיף הארמדילו פיליפ 3, אייבי סי או המלצה על משהו אחר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר22/11/2019שלום שני,
בטייגר הגלגלים גדולים כמו בפליפ (אולי אפילו טיפה יותר).
מעבר לזה כפי שציינתי האינגלזינה אפטיקה מאוד דומה לבוק וגם הסלסה של איי.בי.סי מעולה וחזקה. כל הדגמים האלו הוכיחו שרידות יוצאת דופן (האפטיקה חדשה אך דגמי העבר כמו הטרילוג'י היו כך).
הפליפ והטייגר שרשמתי מעט שונות. הן יותר קומפקטיות לאחר הקיפול, הטייגר גם קלה משמעותית אך הפג, אניגלזינה או סלסה יותר מרווחות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עגלת פג פרגו בוק או פופ אפהילה22/11/2019
אני רוצה לקנות עגלת פג עם שלדה 51 s
השאלה אם הפופ אפ שמתקפלת או האמבטיה שלא מתקפלת, מה החסרונות של הפופ אפ ביחס לשניה?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר22/11/2019שלום הילה,
אני לא חושב שמישהו יקפל את הפופאפ עם האמבטיה, זה מאוד מסורבל והרבה יותר קל ומהיר לפרק את האמבטיה טרם הקיפול.
היתרונות היחידים שהפופאפ מציעה הם רק באמבטיה:
1. קלה יותר בקילו מהאמבטיה הקשיחה
2. ניתנת לקיפול בגמר השימוש ולכן האחסנה יותר נוחה.
מעבר לזה הטיולון והשלדה זהים טכנית ולכן זה שיקול שלכם אם 2 היתרונות של האמבטיה מצדיקים עבורכם את פער המחיר.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



