מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בכף יד ימין ובכתפייםשלמה04/11/2014
מזה כ- חודש ימים אני סובל מכאבים ונפיחות בכף יד ימין בצעתי מיפוי עצמות וצילום לא נמצאו ממצאים מיוחדים . בצעתי בדיקת דם להלן חלק מהתוצאות
1. בדיקת ESR תוצאה 86 חריגה גדולה
2.בדיקת C-REACTIVE PROTEIN תוצאה 4.48 חריגה גדולה
טופלתי ב- 10 כדורי ארקוסיה 90 מ"ג לא היתה הקלה
טופלתי ב- 10 כדורים אטודולק 600 מ"ג ללא תוצאות
גילי66 בריא בדר"כ
מדי פעם הכאב מגיע גם לכתפיים
אנא עזרתך תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בכף יד ימין ובכתפיים - תגובה
ד''ר אנה קופרמן06/11/2014שלום שלמה
תמונה קלינית ו מעבדתית שלך מאד חשוד לתהליך דלקתי
לפי תאויר מקומי בכף יד
אתה חייב בדיקה רופא מומחה- אורטופד יכול לעזור
או בדיקה ראומטולוג
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקות בוטוקוסרונית03/11/2014
אני בת 45 נוטלת קבוע מספר שנים תרופה בשם מתוטרקסט נגד דלקת מפרקים.
שאלתי היא אם אני יכולה לעשות הזרקות בוטוקס או חומצה האילרונית {טיפולי יופי} לפנים.
בברכה רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקות בוטוקוס - תגובה
ד''ר אנה קופרמן06/11/2014אין שום מידע לגבי התנגדות הזרקות בוטוקס לחולים עם דלקת פרקים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים אצל חולה ב-p.aאנונימית02/11/2014
שלום רב, אני בחורה בת 22, מאובחנת כבר כ-3 שנים כחולה בדלקת מפרקים פסוריאטית ואנטזופתיה. אחרי שעברתי מגוון תרופות כעת אני מזריקה סימפוני אחת לחודש. בשנה האחרונה, נאלצתי להתאשפז פעמיים בכדי לקבל פולס של סולומדרול עקב התלקחות. מזה כחודשיים אני סובלת מכאבי גב מאוד חזקים, בשבועיים האחרונים מקשים עלי בשינה ואני מתעוררת כמה וכמה פעמים בלילה מרוב כאב. בנוסף, לפני כמה ימים הופיעו לי כאבים במפרקי הידיים שלאט לאט מתחזקים- היום אני כבר לא יכולה להחזיק את הנייד ולהסתרק לדוגמה. מה קורה לי? הרבה תודה על תגובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים אצל חולה ב-p.a - תגובה
ד''ר אנה קופרמן08/11/2014שלום רב
סבליחה על תשובה מאוחרת
כנראה טיפול בסימפוני לא מתאים לך,את צריכה להיפגש עם ראומוטולוג שלך בשביל להחילף טיפול
לא כל החולים מגיבים תמיד ו ב100% לטיפול ביולוגי, חשוב מאד להמשיך טיפול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחמרת כאבים- דחוף
אנונימית09/11/2014שלום,
הכאבים התפשטו כמעט לכל המפרקים. CRP מוגבר לאחר שבוע של נקסין וארקוקסיה.
קיבלתי IV של סולומדרול 250 מ״ג ביום שישי והתחלתי לקחת מזוליד. כאבים חזקים ביותר, כמעט ולא ישנה בלילה. לא מסוגלת לתפקד.
אציין כי אני גם סובלת מאנטזופתיה.
האם יש צורך באשפוז לצורך קבלת פולס סולומדרול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחמרת כאבים- דחוף - תגובה
ד''ר אנה קופרמן09/11/2014שלום רב
לא ברור מה הבעיה שלך , מה האבחנה שקיבלת דרך הוריד טיפול ב סטרודים
בדרך כלל אחרי טיפול דרךל הוריד אנחנו ממליצים המשך טיפול בפרדניזון דרך הפה - תקופה
אך חשוב מה האבחנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת פרקים והשתלת שינייםמירי30/10/2014
שלום,בשבוע הבא אני אמורה לעבור השתלת שיניים מסיבית.(עם רקע של מיעוט עצם)
לאחרונה,אובחנה אצלי דלקת פרקים די קשה. הריאומטולוג הורה לי להשתמש בmtx.
אני חוששת ביותר מהשילוב ומעונינת שההשתלה תצליח.
האם קיימת תרופה עדינה יותר היכולה להשתלב עם ההשתלה?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת פרקים והשתלת שיניים - תגובה
ד''ר אנה קופרמן30/10/2014שלום מירי
מטוטרקסת תרופה מאד בטוחה וחשובה בטיפול חולים עם דלקת פרקים
לפחות 90% מהחולים מקבלים את התרופה לפעמים גם בשילוב עם תרופות אחרות
בכל פעולה כירורגית כוחח השתלה אנחנו ממליצים הפסקת
mtx שבועיים לפני ו שבועיים אחרי פעולה גדולה
לגבי טיפול אחר את חייבת לדבר עם ראןמטולוג שלך כי טיפול ללא ספק קשור למצב שלך
בהלצחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
מירי30/10/2014תודה על תגובתך,ד"ר.
מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- as בדיקת M.R.I.תמרה24/10/2014
שלום רב
בת 61 מאובחנת עם A.S מזה מס' שנים ומטופלת בזריקות אנברל. סובלת מכאבים חזקים ובהמלצת הריאומטולוג, עברתי בדיקת M.R.I של עמוד שדרה מותני.
להלן התוצאות בסריקות האקסיאליות:
D 12-L1 בלי ממצא פתולוגי
L 1-2 בלי ממצא פתולוגי
L 2-3 קרע אנולרי ימינה מקו האמצע. בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על קדמת השק.
השורשים בגובה הנקבים חופשיים. פסטות שמורות
L 3-4 בלט אנולוס דיפוזי עם בקע דיסק צדדי ימני הגורם ללחץ על השורש הימני בגובה הנקב. השורש השמאלי חופשי יותר. סריקה 33 אקסיאלית והסריקות השכנות, שינויים ניווניים בפסטות ימין יותר משמאל.
L 4-5 בלט אנולוס דיפוזי עם השטחת השק התקלי. לחץ על מוצא השורש השמאלי בגובה הנקב. השורש הימני חופשי יותר. סריקה 27 במשקולים האקסיאלים והסריקות השכנות. שינויים ניווניים בפסטות שמאל יותר מימין.
L5-S1 לאחר הזרקת גדוליניום ללא הדגמת האדרה חריגה ברקמות הרכות או בלשד העצם.
....יש לציין סלסול של הקאודה אקווינה בחלל התעלה מגובה L 2-3
מה משמעות התוצאות? צריך להתייעץ גם עם אורטופד? והאם ניתוח יכול לעזור?
שאלה נוספת: האם במחלה מסוג זה, (למרות החלשות המערכת החיסונית.)
בברכה
תמרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר as בדיקת M.R.I. - תגובה
ד''ר אנה קופרמן24/10/2014ערב טוב תמר
לפי סיפור שלך ותאויר MRI את סובלת משתי מחלות
AS עם טיפול באנברל
מחלה דגנרטיבית סחוסית של עמוד השידרה עם בלטים- מצב לפי MRI
את חייבת יעוץ אורטופד גב ו מרפאת כאב
במצב הזה אנברל לא עוזר
לגבי ניתוח- במידה ואורטופד גב מחליט על אפשרות ניתוחי - אין שום התנגדות
בדרך כלל אנחנו ממליצים על הפסקת אנברל- שבועיים לפני ושבועיים אחרי ניתוח
בהצלחה
שבת שלום
דייר אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם דחוף !!!! בבקשה המשך שאלהרפאל20/10/2014
תודה על התשובה מדוע לפנות האם לא תקינות ???? מה זה אומר? מעיד על חולי כלשהוא??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם דחוף !!!! בבקשה המשך שאלה - תגובה
ד``ר יונתן וולמן21/10/2014אינני בקיא בערכים כך שלמען ההסברים על משמעות הבדיקות ותוצאותיהן, פנה למומחים הרלוונטים- אנדוקרינולוגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!
רפאל21/10/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם דחוף לי!!!!!רפאל19/10/2014
עשיתי בדיקות ורציתי את עזרתכם בבקשה ובתודה מראש!!אני מאוד לחוץ מהתוצאות הלא מובנות. האם תוצאה של 20.0> לבדיקת נוגדנים לחלבון תירוגלובולין זהו ערך תקין?? האם תוצאה של 10.0> לבדיקת נוגדן אנטי תירואיד פראוקסידאז זהו ערך תקין?? האם תוצאה של 10> לבדיקה של גורם ראומטידי זהו ערך תקין?? ושוב תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות דם דחוף לי!!!!! - תגובה
ד``ר יונתן וולמן20/10/2014לחלק השני של השאלה- גורם ראומטואידי מתחת ל10 זה תקין.
לגבי כל השאר- פנה לאנדוקרינולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת CPK גבוההיוגב14/10/2014
שלום
הרקע שלי: אני בן 66. ב-2010 -גידול במעי הגס וגרורה בכבד - שהוסרו ב-2 ניתוחים. המחלה לוותה בהתפרצות של דרמטומיוזיטיס. הוסבר לי שבשל קיום MI2 חיובי המחלה הנלווית קיימת בי והתפרצה בעקבות הגידול וכי כיום אין בהכרח זיקה בינה ובין התחדשות הגידול. טופלתי בפרדניזון ומתוטרקסאט. המינונים הלכו וירדו(הופסק ב- 3.2014) ורמת ה- CPK חזרה לנורמה. המופע העורי לא נעלם לגמרי והשרירים תקינים. אני במעקב אונקולוגי (CT שנתי ובדיקות דם).
היום קבלתי תוצאת בדיקת דם CPK של 393 ( ב-8.2014 היה 193) .GOT ו-GPT=30 (מגמת עלייה)
שאלותי:
1. האם המגמה העולה והחריגה מהתחום מחייבת חזרה לתרופות כגון מתוטרקסאט?
2. האם ניתן "לטפל" בעצם שיעור העלייה של ה-CPK (ללא התייחסות לסיבתו) ע"י שתיה מרובה (בבית החולים בוצעה בתחילה "שטיפה" באינפוזיה)?
3. האם הבדיקה מדליקה נורית אזהרה דחופה לפנייה לאונקולוג (יש לי תור בינואר)?
בתודה ושנה טובה – יוגב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת CPK גבוהה - תגובה
ד``ר יונתן וולמן20/10/2014הי, מבדיקה אחת עדיין לא עושים אבחנה של התלקחות דרמטומיוזיטיס אבל אין ספק שהחשד עולה ובצדק.
עירוי נוזלים ניתן לעיתים כדי "לשטוף" את הכליות ולמנוע נזק ולא כדי להוריד את רמת ה CPK בדם. בכל מקרה זה כאשר הרמות גבוהות הרבה יותר.
שתיה מרובה חשובה בכל מקרה אבל לא רלוונטית במקרה הספציפי ששאלת.
מציע לך: לחזור על הבדיקה ומידה ואכן היא מוגברת- פנה לרואמטולוג והקדם את התור לאונקולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לגבי נטילת מתוטרקסאט
רונה05/06/2016אני אשה צעירה בת 36 סובלת מזה כ- 3 שנים ממחלת שרירים אוטואמונית של השרירים(פולימיוזיטיס) בשיא המחלה רמות ה- cpk אצלי בדם הגיעו ל- 4000 וה ldh לכמעל 1000 כך ש 393 זה ממש לא נורא קרוב לנורמה אתה יכול להירגע
..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמותמירב11/10/2014
שלום רב,
בת 40, לאחרונה התחילו לי כאבים במפרקי הידיים ושורש כף היד. רופא המשפחה שלי רוצה לשלוח אותי למיפוי עצמות אך מכיוון שיש לי בעיה בבלוטת התריס (בעברי טופלתי ביוד בעקבות פעילות יתר. כיום, אני מאוזנת) היה צורך להתייעץ עם בית החולים האם ניתן לעבור את הבדיקה במקרה כזה.
התשובה היתה שאכן ניתן לבצע את הבדיקה אך ללא הכנה...
מה זה אומר? האם אוכל לעבור את הבדיקה למרות הכל?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיפה
ליאורה20/11/2014בעקבות יתר פעילות של בלוטת התריס קבלתי תרופה (שכחתי את שמה משום שכבר שנתיים אני לא נוטלת אותה).
כשנה מאז התחלתי לקחת את התרופה התפרצה אצלי דלקת פרקים וגידים שיגרונית.
לא רציתי לקחת את הסלזופירין שנרשם לי אז פניתי לטיפול נטרופטי.
כיום, אני במצב גבולי עם פעילות היתר. אני לא מסכימה לקחת תרופה אחרת כי מי יודע איזה נזק היא תעשה?
טיפול ביוד רדיואקטיבי הוצע לי ע"י האנדוקרינית, אך שללתי אותו על הסף.
כיום אני ממשיכה עם התוספים שרשמה לי הנטרופטית ועם הדיאטה, ואין לי בעיה עם זה שבלוטת התריס גבולית. מעדיפה את זה, על פני תופעות לוואי עם נזק בלתי הפיך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייב עזרה!אלון06/10/2014
כבר כ 8 חודשים אני סובל מבעיות בריאות בגוף, השתנה לא טובה ומהוססת, כמה פעמים הגעתי כמעט למצב של עצירת שתן(אני עדיין בבירור אצל אורולוגי האם יש סיבה אורולוגית, עשיתי צילום ציסטוגרפיה של השופכה כאשר שני אורולוגים איבחנו שיש היצרות בשופכה אבל אורולוג אחר, פרטי ומומחה יותר קבע שהצילומים לא חד משמעיים וצריך לבצע בדיקה נוספת ציסטוסקופיה כדי לברר), יציאות של צואה גם לא כל כך סדירות ובעייתיות, המהלך היום יש לי כאבים בגוף, צוואר, עורף, פרקים, צלעות, כאב ראש נקודתי קבוע מאחורה ליד האוזן, כמעט באופן קבוע סובל ממין תחושת בעירה מעיקה בכף יד שמאל ובעין שמאל, כמו כן יש לי הרבה תחושות גופניות כלליות מעיקות שקשה לי להסביר אותם, מין חוסר יציבות עצבית, אי נחת בגוף, תחושות שמוחמרות אפילו בזמן ישיבה קצר לעבוד במחשב...
בנוסף כבר הרבה זמן יש לי בעיה שינת מוזרה ומטרידה נורא, הגוף כאילו לא רוצה שאני ישן יותר מ 4 שעות בלילה, תמיד אחרי 4 שעות שינה אני מתעורר עם ידיים רדומות ולא נעימות והגוף מרגיש באי נחת, בסבל, לפעמים נוקשות, תחשות שמקשות להירדם שנית, אם איכשהו אני מצליח להירדם שנית אז אחרי בערך שעה אני עוד פעם מתעורר עם מצב גופני קשה יותר, עם כאבים מוחמרים בגוף, יותר סבל והרגשה כאילו העצבים בגוף מזועזעים, לא תקינים...
לפני כ 4 חודשים עשיתי בדיקת EMG ביד ימין וברגל ימין שיצאה תקינה...
אני כבר הרבה יותר ממיואש ומתוסכל מהמצב החמור שלי, אני מעל חצי שנה מושבת ולא יכול לעבוד בגלל המצב הזה, אני סובל המון...
מה יכול להיות הסיבה, האם ראומוטולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייב עזרה! - תגובה
ד``ר יונתן וולמן06/10/2014מבחינה ראומטולוגית קשה לקבוע על סמך התלונות שמדובר בבעיה רפואית רלוונטית. אני מניח שכל התלונות קשורות לאבחנה אחת, אבחנה שכעת עדיין קשה לקבוע אותה.
יתכן שמדובר בשיבוש של סף כאב/רגישות יתר לכאב.
בכל מקרה, כדאי שראומטולוג יהיה בתמונת הברור, לפחות להערכה מעבדתית ובדיקה גופנית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת שיניים ומערכת חיסונית מוחלשתאלדוהן05/10/2014
שלום,
אבקש לדעת אם ישנה מניעה כלשהי לאדם הלוקח MTX לעבור השתלת "עצם" ושיניים בגלל המערכת החיסונית המוחלשת. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת שיניים ומערכת חיסונית מוחלשת - תגובה
ד''ר אנה קופרמן05/10/2014שלום
אין התנגדות לפעולות כמו השתלת שיניים או טיפול כירורגי אחר תחת מטוטרקסט
המלצה בדרך כלל - שבועיים לפני ו שבועיים אחרי פעולה לא לוקחת מטוטרקסט
כמובן טיפול אנטיביאטי לפי המלצות רופא שיניים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשתלת שיניים ומערכת חיסונית מוחלשת
אלדוהן06/10/2014תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זריקת אורנסיה מעלה סוכר בדםאינגה01/10/2014
מקבלת זריקת אורנסיה.. ולדעתי זה העלה לי סוכר.. האם זה הגיוני?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זריקת אורנסיה מעלה סוכר בדם - תגובה
ד''ר אנה קופרמן05/10/2014שלום אינגה
לא ידוע על תופעות לוואי כמו עלית סוכר מאורנסיה
כניראנ במקרה שלך - תגובה אינדיבידואלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצד שמאל של חזהשלום29/09/2014
שלום,
אני בן 65 לא מעשן, מזה כ25-30 שנה מרגיש כאבים בצד שמאל של החזה.
הכאב יכול להופיע פתאום ולהמשך מספר שעות או ימים.
ניסיתי להקל על הכאב בעזרת תכשירים בשביל הלב ואחרים ללא הועיל.
לפני 4 שנים עברתי צנתור ושמו לי 3 סטנטים. סיפרתי לרופא על הכאבים שאני חש וביצעתי בדיקות מאמץ, מיפוי לב ואמרו לי שהכאבים לא קשורים ללב.
לאחר מכן הלכתי לאורטופד שהפנה אותי לבדיקת סיטי ומיפוי עצמות.
סיכום תוצאות סיטי:
1- קיפוזיס גבית
2- זיזים גרמיים צדדיים, משמאל ומימין - מתאים לDISH גבית
3- ללא הרס גרמי
סיכום תוצאות מופוי עצמות:
1- קליטה מוגברת בחוליות T6 וT10 - שינויים ניווניים
2- קליטה מוגברת ב lt.costo vertebral junction - שינויים נוייניים? שבר?
3- קליטות מוקדיות בצלעות 7 ו8 כמפורט - שברים.
רציתי להתיעץ מה זה יכול להיות ומה ניתן לעשות.
תודה,
שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצד שמאל של חזה - תגובה
ד``ר יונתן וולמן01/10/2014יתכן והתלונות משניות לשברים- האם עברת טראומה (תאונת דרכים למשל)?
אפשרות נוספת היא בעיה בעמוד השדרה- בחוליות, כפי שנרמז במיפוי עצמות. מציע להפנות את האפשרות לאורטופד ואולי להדמות גם את עמוד השדרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקטמרהרינה26/09/2014
שלום רב,
האם ייתכן שאקטמרה גורמת לשילשולים נשירת שיער וסחרחורת?
שלושת התופעות הללו לא היו לפני לקיחת אקטמרה,אני לא לוקחת מעבר לזה תרופות אחרות
בתודה לתשובה
שנה טובה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקטמרה - תגובה
ד``ר יונתן וולמן01/10/2014התשובה לשאלה- כן. התרופה יכולה לגרום לכל אלו, במיוחד אם הם לא היו לפני הטיפול.
השאלה אם את לא לוקחת עוד תרופות עם תופעות לוואי אפשריות.
מציע לדון על כך עם הראומטולוג המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בדרכי השתן עם קשר לדלקת גידיםדני24/09/2014
אני סובל מ teniselbow בתקופה זו ובנוסף לכאבים בפרקי הידיים.
קיבלתי אנטיביוטיקה בשם אופלדוקס לטיפול בדלקת בדרכי השתן אולם לאחר 2 מנות שמתי לב שכאבי הדלקת בגידים החמירי בדקתי וגיליתי שתרופה זו אסורה למי שסובל מדלקת בגידים וזה יכול ליצור קרע בגיד האם להמשיך?
ומה האנטיביוטיקה החלופית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בדרכי השתן עם קשר לדלקת גידים - תגובה
ד``ר יונתן וולמן01/10/2014הסבירות לדלקת בגידים כתוצאה מהאנטיביוטיקה היא נמוכה ביותר. יש אופציות נוספות לטיפול אנטיביוטי, כמו זינט ואפילו מוקסיפן. כדאי לבדוק בתרבית השתן למה החיידק רגיש ולבחור את הטיפול המתאים משם.
אפשרות נוספת היא התלקחות של דלקת בגידים או מפרקים כתוצאה מזיהומים, גם בשתן. אם התלונות ממשיכות כדאי להתייעץ רשמית עם ראומטולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




