פורום דלקת פרקים, ראומטולוגיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לגבי דלקת פרקים
    שרית
    31/08/2015

    אני סובלת כבר במשך 3 חודשים מדלקת פרקים קשה.
    וולטרן אדוויל או כל התרופות במרשם כבר אינן עוזרות.
    הבנתי שלהקלה בדלקת פרקים מקבלים מרשם רפואי למדבקות פנטניל . האם זה נכון? והאם זה מסוכן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לגבי דלקת פרקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי דלקת פרקים - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    01/09/2015

    פנטניל היא תרופה לכאבים, נגזרת של מורפיום. ניתנת ע"י רופא כאב. תופעות לוואי של סחרחרות, עצירות ועוד.
    אם יש לך דלקת מפרקים כל כך קשה, הרי שאת חייבת להגיע לראומטולוג!! הטיפול, במידה ואכן מדובר בדלקת, הוא טיפול אנטי-דלקת.
    פנטניל הוא טיפול לכאבים בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתיידות ברקמות הרכות
    תמרה
    28/08/2015

    שלום רב
    בת 62, מאובחנת מזה 6 שנים עם a.s. סובלת בעקבות כך גם מבעיות במערכת העיכול ומיובש בעיניים (מטופלת בריפרש טירס)
    5 שנים טופלתי בזריקות אנברל וכעת הוחלף הטיפול להומירה.
    בעקבות כאבים חזקים שאני חשה בחודשים האחרונים, בעיקר בירך שמאל, כאשר כמעט כל תנועה מכאיבה לי, כמו בהליכה, כל בעליית מדרגות וכד'. (רוצה לציין שכל התרופות נגד כאבים משפיעות עלי לרעה.)
    נשלחתי לעשות
    צילום אגן ופרקי ירכיים וכך כתוב:
    מבנה גרמי שמור, ללא ממצא חריג, הסתיידות ברקמות הרכות צמוד לגג האצטבולום משמאל.
    אבקש את חוות דעתך?
    בברכה
    תמרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסתיידות ברקמות הרכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתיידות ברקמות הרכות - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    01/09/2015

    ההסתיידות יכולה להיות ביטוי לדלקת כרונית בגידים, דבר שאופייני למחלת ה AS שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירוש תסמינים
    יואב
    28/08/2015

    שלום,

    טופלתי לאחרונה בדורבן קל ב-2 כפות הרגליים ועם הפחתה בכאבי הדורבן, התחלתי לחוש בכאב בכריות כף הרגל, בשתי כפות הרגליים. הכאב מסוג "שורף". ייחסתי זאת לכך שהנעליים היו לוחצות זה תקופה (כי תחבתי לתוכן רפידות עבות בגלל הדורבן).

    הוזמנו לי מדרסים והחלפתי נעליים לסוג קשיח. הפודיאטריסט הזהיר שהשינויים הללו יכולים לגרום לכאבי ברכיים - וכך היה. אחרי שבוע של שימוש חזרתי לנעליים הקודמות כדי לראות אם מצב הברכיים יחזור לקדמותו - בינתיים הכאבים נמשכים.

    אני יודע שבינתיים הסיפור נשמע כלא קשור לפורום. אבל: כשהפודיאטריסט בדק את הכאב בכריות כף הרגל, הוא העלה השערה שמא מדובר בדלקת פרקים (יש לי גם דלקת באכילס). הכאב שהתפתח בברכיים הוא כאב "שורף" בצדדים - אני מרגיש כאילו יש לי חומצה בתוך המפרק או לידו.

    בהמשך (בהפרש של כמה ימים) התפתח אצלי כאב במרפקים, שהתחיל כאותו גל "שורף" שמתביית על המפרק (בינתיים גורם גם לכאב "בלתי שורף" במרפק שמאל; מרפק ימין עדיין רק "שורף"). לפעמים הגל השורף הזה עובר בעוד מפרקים בגוף כמו הכתף, אבל בינתיים התביית רק בברכיים ומרפקים ב-2 הידיים.

    אני מרגיש כאילו ה"נבואה" של הפודיאטריסט מתממשת והייתי שמח לחוות דעתך...

    (קצת לרקע - אני בן 35, לא מעשן, רזה, שומר על כושר גופני בצורה סבירה - נוהג להתאמן כ 3 פעמים בשבוע).

    בתודה,

    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פירוש תסמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירוש תסמינים - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    01/09/2015

    יכול להיות שהכאב נובע מדלקת ברקמות הרכות בכפות הרגליים, כולל גיד אכילס. כדי לקבוע זאת צריך מספר קריטריונים- ממצאים בבדיקה גופנית או הדמיה (XR, US), אופי התלונות, תגובה לטיפולים אנטידלקתיים, בדיקות דם, סיפור משפחתי רלוונטי ועוד.
    מציע לקבוע תור לראומטולוג להערכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב.

    יואב
    03/09/2015

    האם יש בדיקות נוספות ששווה לי לעשות? (אלרגיות? וירוסים?)

    תודה!

    יואב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI -דלקת באגן ובעמוד השדרה
    שרון
    27/08/2015

    שלום,

    רציתי לשאול אם בדיקת MRI שלילית לגילוי דלקות מפרקים באגן ובעמוד השדרה שוללת את קיום המחלה (AS או דלקת מפרקים בעמוד השדרה), או שיכול להיות מצב שבראשית המחלה לא יראו את הדלקת במקומות אלו בבדיקה זאת.

    במילים אחרות- האם אי מציאת דלקת בבדיקה זאת יכולה לשלול לחלוטין את קיום המחלות הנ"ל ?
    תודה לך,
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI -דלקת באגן ובעמוד השדרה - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    01/09/2015

    באופן תיאורטי לא צריך נוכחות דלקת בMRI כדי לקבוע דלקת בעמ"ש. ישנם קריטריונים נוספים לאבחנה, כמו בדיקות דם, סיפור משפחתי וכמובן מעל הכל אופי התלונות.

    מצד שני, הסבירות שמדובר בדלקת פעילה כאשר אין כלום בהדמיית MRI, נמוכה מאוד.

    אם הכאבים כרוניים (כבר כמה חודשים) ונובעים מדלקת, אמור להיות שינוי מתאים בMRI

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקות
    מודאגת
    20/08/2015

    עשיתי בדיקות עקב חשד לדלקת פרקים ..
    rheumatoid factor - 13.7 (בדיקה קודמת פחות מ 10 )
    igm - 517
    igg 820
    iga162.6
    creactive protein -0.75
    ישנם עוד בדיקות שעדיין לא ניתנו תוצאות ( ana, globulin לסוגיהם, albumin,protein ) ..
    חלק מהבדיקות יצאו שליליות ( ,dna ,הבטיטיס סי ובי )
    האם זה אומר שיש לי דלקת פרקים ? או שמא משהו אחר ועליי להיות מודאגת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקות - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    20/08/2015

    שלום
    בדיקות דם שלך לא ספיציפיות
    חשוב מאד להתאים בדיקות לסימנים קלינים
    רק לפי בדיקות שלך אין שום אפשרות לאבחן מחלה דלקתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במעלה החזה במשך שנה- טיפול?
    עדי
    16/08/2015

    לפני כשנה התאמנתי בשיעור עיצוב בתרגילי בטן סטטית וכנראה שאימצתי את השרירים יותר מידי למרות שלא חשתי בכך באימון עצמו. מיד אחר כך חליתי בדלקת גרון עם שיעול יבש כבד עד כדי כאב שורף בבית החזה.
    מאז אני עם כאבים שהולכים וחוזרים ולא מרפים אבל הם תמיד שם.
    הכאבים הם כאבים חודרים ושורפים במרכז בית החזה העליון שמקרינים לעמוד השדרה לחוליות העליונות ולמפרקי הכתף. המקום רגיש למגע וכואב כשנוגעים או מפעילים שרירים.
    באותה תקופה הכאבים היו מאוד חזקים וחייתי על משככי כאבים. הייתי לוקחת משהן כל 4 שעות (נורופן, אקמול, איבופן) הכאבים היו חזקים עד כדי כך שהעירו אותי בלילה.
    עשיתי בדיקות רנטגן של החזה, עצם החזה, MRI תעלה ועמוד שדרה גבי. כל הבדיקות יצאו תקינות
    לקחתי 10 ימים ארקוקסיה 90 מ"ג, Xefo, איבופרופן 400 מ"ג, וימובו, ועכשיו שוב מטופלת בארקוקסיה 120 מ"ג למשך 15 יום.
    קיבלתי גם זריקה לשריר של DIPROSPAN (10+4)MG 2ML שממש עזרה והעלימה את הכאב אבל לצערי רק לשלושה שבועות.
    הייתי אצל ראומטולוג, אורטופד וכירורג אך הכאב לא עוזב אותי. אף אחד מהם לא ממש יודע מה הבעיה.
    אני אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות כדי לטפל בבעיה ולא רק לשכך כאבים

    אשמח לחוות דעתך? ומה הטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים במעלה החזה במשך שנה- טיפול? - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    20/08/2015

    שלום כאביםבמרכז בית החזה יכולים להתאים לתיסמונת טיאטסה
    בדרך כלל טיפול במשככי כאבים מסוג NSAIDS
    גם זריקה DIPROSPQAN עוזרת
    במידה שכל הבדיקות תקינות
    במידה שאת לא סובלת ממחלות כרוניות כמו פסוריאזיס , או דלקת במעי הגס
    אין דאגה , בדרך כלל כאבים אחרי זמן עטברים
    אני בטוחה שראומטולוג כבסר שלל כל הבעיות כרוניות
    לכן טיפול רק במשככי כאבים
    לגבי ספורט להימנע מנעות יתר באזור ביצ החזה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שהתחיל ברקה שמאל
    שירה
    15/08/2015

    ד"ר שלום רב,

    סליחה מראש על אורך המייל אך אנסה לתאר כמה שיותר את מצבי ולנסות לקבל את תשובתך האדיבה.

    בת 58. בריאה בד"כ.

    לפני כחודש וחצי לערך התחיל לי כאב לחץ באזור רקה צד שמאל כאב לוחץ ואשר הרגיש לי בהתחלה גם עם לחץ באוזניים (למשך שבוע לערך באוזניים -שחלף) ולחץ קבוע באותו הזמן על שיניים טוחנות. כל זה כאמור באופן מובהק בצד שמאל של הרקה ושיניים טוחנות עליונות בצד שמאל. הכאב מרגיש לי גם בנגיעה, אך לא תמיד בנגיעה.
    כעבור שבועיים ואולי טיפה יותר התחיל לי גם בצד ימין של הרקה תחושת לחץ אומנם באופן פחות אך קיים וכן לחץ בלסת עליונה כאשר בצד שמאל שוב הכאב /לחץ מורגש כמעט באופן קבוע ובצד ימין מידי פעם.

    פניתי לנוירוכירורג מכיוון שהרגשתי בליטה בגולגולת מצד שמאל וחשבתי שאולי זה מקור הכאב, אך הוא ביצע לי MRI מח והבדיקה יצאה תקינה למעט עיבוי פוליפואידי בסינוס מקסילרי משמאל.
    מכיוון שכך פניתי לרופא א.א.ג. - אשר שלל כי זה מקור הכאב.
    מכיוון שהרגשתי מעין תחושת דמעה וגירוי בעין שמאל, פניתי לרופא עיניים שאמר שיש לי דלקת הלחמית ונתן טיפול עם טיפות למשך ספר ימים. לא ראה קשר עם הסיפור של כאביי.
    פניתי לפה ולסת ביצעתי צילום פנורמי נשללה בעיה דנטלית ובעיה במפרק הלסת, ובכל זאת קיבלתי למשך עשרה ימים אסיוול 5 מ"ג כי עלתה מחשבה שאולי זה בעיה בשרירי הלעיסה המאסטר והטמפולריס. - הטיפול לא עזר במאומה.
    אציין כי כאשר אני נוגסת את הביס הראשון באוכל יש לי תחושת לחץ באזור לסת תחתונה דווקא, ולאחר הביס הראשון היא חולפת, ואין לי בעיה בזמן האכילה, אך שוב אציין כי הלחץ ברקות ולסת עליונה הוא כמעט קבוע.
    מידי פעם משתחרר לי הלחץ ברקה השמאלית אך חוזר שוב למשך כל היום לסירוגין וכעט חודש וחצי ככה.
    אקמול לא עוזר.
    פניתי לניורולוג, שאמר שהבדיקה תקינה, ביצעתי בדיקת דם שקיעת דם תקינה וCRP תקין, אך ביקש בכל זאת שאבצע אולטרסאונד לשלול ארטריטיס טמפולרי.

    האם יתכן עפ"י הסימפטומים שציינתי כי זה ארטריטיס טמפולריס?
    בגילי? 58 ייתכן?
    עם שקיעת דם וCRP תקין?
    ובשני צידי הרקה? אומנם אחת כואבת יותר.
    אזור שרירי הלעיסה כואב, האם יש כזה דבר כזה קשר?
    וכפי שאני חושבת כנראה שלא, אז מה לדעתך זה יכול להיות מה עוד אני יכולה לבדוק ?

    אנא תשובתך ותודה מראש
    בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב שהתחיל ברקה שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שהתחיל ברקה שמאל - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    20/08/2015

    שלום אמה
    באבחנה מבדלת של תלונות שלך קיימת טאוריטי אפשרות של טמפורל ארטריטיס
    אך ברוב המקרים מחלה קשה עם כאבים שלא מגיביםן לטיפול רק למינון גבוה של סרוידים
    חשוב שבמידה טיפול לא ניתן בזמן יכול להיות סיבוך כגמו עיורוןמ וכמובן עליה משמעותי של כל מדדי דלקת כמן שייד ו CRP
    במידה שבדיקות תקינות , רופא עינייםן לא רואה סימנים פטולוגים קשים כנראה אבחנה לא מתאימה
    לגבי בדיקת אולרטדאסונד
    - אפשרי במסגרת בירור לבצע בדיקה , בדיקה לא קשה , לא פולשנית ו יחיסית מדויקת לאבחנה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שהתחיל ברקה שמאל - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    20/08/2015

    שלום
    תמונה MRI לא מתאימה לתהליך דלקתית
    סימנים אוסאויטס קונדנסנס - הם רק בהדמיה , מצב לא דלקתי , בדרך כלל רואים סימנים אצל נשים אחרי מספר הריונות
    בכל זאת אני ממליצה על יועצ ראומטולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מרפקים
    גל
    12/08/2015

    שלום,

    אני סובלת מכאבי שרירים עזים במרפקים במשך שנה וחצי. גם במנוחה ברקע טרשת נפוצה ללא טיפול תרופתי, לחץ דם וכולסטרול. בבדיקות הדם התקבלו התוצאות הבאות: ANA­1:80 ANTI LA­POS ANTI DNA­N ENA­N C3+C4­N ANTI SCL70 ­N ANTI CENTROMERE­N ESR­14 RF­N CBC­N CREAT­N SMAC­N Urinalysis­N מה זה יכול להיות?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי מרפקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מרפקים - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    12/08/2015

    שלום גל
    טרשת נפוצה מחלה אוטו איממוני
    לכן כמו בכל מחלה מסוג יכולה להיות עלית נוגדנים כמו ANA
    בנוסף טיטר 1/80 לא גבוה
    יכול להיות גם אצל אנשים ללא מחלות
    דייר אנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שקשורה ל AS
    שרון
    10/08/2015

    שלום,
    הבנתי שלאחרונה התגלו שני גנים נוספים שאחראים לA.S
    א. ARTS1
    ב. IL23R.
    האם כבר ניתן לבדוק את הגנים הללו בבדיקת דם? (אפילו במעבדה פרטית ולאו דווקא בקופת חולים)

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה שקשורה ל AS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שקשורה ל AS - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    11/08/2015

    לא בודקים אלא במסגרת מחקר
    אין לכך משמעות טיפולית בכל מקרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CRP
    גםזו
    05/08/2015

    שלום הנני בן 60 חולה בראומטיד ארטריטיס בתחילת המחלה קיבלתי 15 מג מטוטרקסט לאחר שנה ירדתי ל 7.5 מג ככה חייתי 15 שנה מיוצב לפני כשנתיים המצב החמיר עליתי ל 15 מג מטוטרקסט והוסיפו לי פלקווניל 200 כדור ביום לאחרונה הפלקווניל עושה לי רע אז הפסקתי ואני מקבל התקפים בפרקים ולפעמים גם נפיחות כרגע אין דפורמציה CRP 4.3 נמוך רוב השנים הוא היה נמוך מדיי פעם עלה קצת RF 600 הרמאומטולוג שלי שואל אותי ממה אני סובל שאני מראה לו את הפרקים ביידים ברגליים אז הוא מראה לי בדיקות דם תקינות נ.ב זה ראמוטולוג חדש אחרי ש20 שנה לא הייתי אצל ראמוטולוג בזמנו טופלטי אצל דר אהרנפלד השאלה היא ממה אני סובל והאם הטיפול נכון ומה אפשר לעשות (בדיקות) או ללכת למומחה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CRP

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CRP - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    11/08/2015

    שלום. יכול להיות שישנה התלקחות של דלקת המפרקים שלך. בערך ב 20% מהמקרים מדדי דלקת יכולים להיות תקינים בזמן התלקחות. חשוב לראות איך "התנהגו" מדדי הדלקת שלך בהתלקחויות קודמות.
    כדי להחליט אם מדובר בהתלקחות או במשהו אחר צריך לקחת בחשבון פרמטרים כמו בדיקה גופנית ובדיקות מעבדה נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שדה אלקטרומגנטי
    תמרה
    04/08/2015

    שלום
    בת 62, סובלת מ a.s מזה כשבע שנים והייתי מטופלת בזריקות אנברל, מה שסייע לי מאד. בחודשים האחרונים הוחמרו הכאבים והרופא המטפל, העביר אותי לטיפול בהומירה ובכדורי קולכיצין, שהתחלתי בשבוע שעבר.
    בזמן האחרון ישנם פרסומים שמזכירים שמות כמו שדה אלקטרומגנטי, מגנטים רפואיים וכד', לטיפול בכאבים.
    ברצוני לשאול, האם יש בפרסומים האלו מן האמת, מה משמעותם ואם כן - איך ניתן להיעזר בהם.
    בברכה
    תמרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שדה אלקטרומגנטי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שדה אלקטרומגנטי - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    11/08/2015

    לא מכיר קשר בין AS לבין טיפול ב: קולקיצין וקרינה אלקטרומגנטית.
    הטיפול בהומירה יכול להתאים כמובן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת מפרקים תגובתית
    מלי
    02/08/2015

    רציתי בבקשה לשאול האם דלקת פרקים תגובתית שלא מטופלת בזמן או לא מטופלת מ"התחלה" בגלל שלא אובחנה בזמן יכולה לגרום לנזקים הלתי הפיכים כמו נכות למשל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת מפרקים תגובתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת מפרקים תגובתית - תגובה

    ד``ר יונתן וולמן
    04/08/2015

    בדר"כ לא אמור להיגרם נזק ישיר למפרק. נזק בלתי ישיר, כמו כזה שנגרם מצליעה או חוסר שימוש יכול לקרות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באף
    שרון
    31/07/2015

    שלום,
    יש לי בימים האחרונים כאבים בתוך האף בדופן השמאלית (הדופן החיצונית של האף-אבל בפנים האף).
    הכאבים קיימים רק כשאני נוגע באזור, ואני מרגיש אותם בפנים. הייתי אצל רופא א.א.ג. שלא מצא שום דבר.
    שמתי ע"פ הוראתו משחה אנטיביוטית שבוע, אבל המצב נשאר אותו דבר. כיוון שלאחרונה אובחנתי כחולה בדלקת מפרקים פסוריאטית חשבתי שאולי יש קשר בין הדברים ? כי מדובר ברקמה סחוסית.
    האם יש קשר לדעתך לעניין המחלה הראומטולוגית ?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים באף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים באף - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    01/08/2015

    שלום דוד
    במידה ורופא אאג לא רואה שום סימן פטולוגי כמו דלקת רקמהב או פצע בפנים אני לא חושבת על תהליך קשור לדלקת פרקים
    צריך לחכות ו לחזור במידת צורך עוד פעם לאאג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער המשך
    מלי
    30/07/2015

    כן יש סימנים מוכחים בבדיקות והם יובש בעיניים חוסר ויטמין d והכי מדאיג דלקות חוזרת בשתן עד כי אורולוג נתן לי מיקרודנטין למניעה ותופעות נוספות שלא נבדקו הם קליקים אינסופיים בברכיים בקרסוליים וגם על עמוד השדרה ועכשיו גם באצבעות הידיים אני הופניתי לראאומטולוג ועדיין לא הגיע התור אני מודאגת מאוד במיוחד מהדלקות בשתן יש לציין שעשיתי אולטרסנד שלפוחית ודרכי השתן שיצא תקין וגם אולטרסאונד אגן קטן אצל אופא נשים שהיה תקין ורופאת נשים אמרה שהבעיה אינה גיניקולוגית אודה לך אם תוכלי לענות לי אם לפי דעתך זה נראה כמו דלקת מפרקים שגרונית או פסוריאטית33

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער המשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער המשך - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    01/08/2015

    שלום מלי
    דלקת פרקים פסודיאטית בדרך כלל קשורה למחלת עור אצל החולה ו סיפור משפחתי
    דלקת פרקים תגובתית יכטולה להיות כיתוצאה מדלקת דרכי שתן או מערכת עיכול עם חידקים ספיציפים
    חוסר ניטמין D בחלל לא קשור לדלקת
    אני חושבת שדאגה שלך יותר מדי גדולה
    את צריכה פגישה עם ראומטולוג אך אני לא חושבת בדחיפות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער מאחורי האוזניים
    מלי
    30/07/2015

    האם נשירת שיער מאחורי האוזניים אופיינית לדלקת מפרקין פסוריאטית או שגרונית או לאיזה סוג דלקת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער מאחורי האוזניים - תגובה

    ד''ר אנה קופרמן
    30/07/2015

    שלום מלי
    נשירת שיער כלל יכולה להיוצ בגלל מספר רב סיבות
    כולל חוסר ברז , חוסר ויטמין ב 12
    כן יכולה להיות סימן של מחלות אוטו אממונית
    חשובה תמונה קלינית - האם יש עוד סימנים של מחלה
    נשירת שיער פחות מתאימה לדלקת פרקים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום