מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיסון לשפעת בהריוןמיכל17/10/2010
שלום,
רופא הנשים שלי המליץ לי להתחסן נגד שפעת
אני בשבוע 23 וסובלת מאסטמה כמעט ולא פעילה, בדר"כ הייתי נוהגת לקבל את החיסון כי אני נחשבת בקבוצת סיכון בגלל האסטמה
רציתי לדעת האם אין בחיסון משהו שעלול להזיק לעובר?
האם באמת נהוג לחסן נשים בהריון?
והאם מדובר בחיסון שהוא ייחודי לנשים בהריון-או שזה אותו חיסון שבו מחסנים את כלל האוכלוסיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסון לשפעת בהריון - תגובה
ד''ר עדי דוידסון17/10/2010ההמלצה של משרד הבריאות היא חד משמעית להמליץ ולחסן את כל הנשים ההרות נגש שפעת.
כך שמסתבר שאין סיכון להריון
זה אותו החיסון שמקבלים כולם באוכלוסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת שתן בהריון צעירדנה17/10/2010
שלום רב היום עשיתי בדיקת שתן - שתן כללי הריון בגיל 6 שבועות
ישנם כמה תוצאות חריגות לפי מה שקראתי באינטרנט ..
protein=10 mg/dl
leuco cytes (u) =25
erythrocyte s (u) =25
הבנתי שזה לא בגבול הנורמה אבקש אם תוכל להסביר לי את התשובות
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת שתן בהריון צעיר - תגובה
ד''ר עדי דוידסון17/10/2010מומלץ להמתין לתשובת תרבית השתן אשר תגיע בעוד יום יומיים ואז לפנות עם התשובות לרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר 100מורן17/10/2010
שלום
אני מבינה שלקראת העמסת סוכר 100 צריך לצום 8 שעות.
האם מותר לשתות מים במהלך הצום של 8 שעות?
ומה לגבי ה 3 שעות בין בדיקה לבדיקה, מותר לשתות מים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף- הבדיקה מחר!
מורן18/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעמסת סוכר 100 - תגובה
ד``ר איילון לחמן19/10/2010שלום.
מקוים שעברת בהצלחה הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד ראשוןענת17/10/2010
שלום, בבדיקת בטא ביום שישי (לפני יומיים) יצא ערך של 4,400 ולפי מחזור אחרון אני אמורה להיות בערך בשבוע 6. האם אפשר בשלב זה כבר לראות משהו באולטרסאונד - דופק או לפחות שק הריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשלב זה
שני17/10/2010אמורים לראות שק הריון ואולי גם דופק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרסאונד ראשון - תגובה
ד''ר עדי דוידסון17/10/2010כן עם תוצאה כז\את אמורים לראות משהו ב US אך אם תמתיני עוד קצת תוכלי לראות הרבה יותר
אין מה למהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר אנרגיהמור17/10/2010
נושקת ל- 40 בשבוע 28.
סובלת מזה מספר ימים מחוסר אנרגיה.
אין לי כוח לביצוע משימות יומיומיות בסיסיות (בישול, תלית כביסה - בעצם כל דבר שמצריך עמידה לרוב).
בבדיקת ברזל שבוצעה לפני כשבוע התוצאה היתה מעל 11 (נמוך אבל לא נמוך מאוד).
מה יכול להסביר את התחושה הנ"ל - ואיך ניתן לשפר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר אנרגיה - תגובה
ד''ר עדי דוידסון17/10/2010חוסר אנרגיה פתאומי מצריך בדיקת רופא. עדיף רופא משפחה שיבדוק את כל המערכות כמו לב, ריאות ועוד..
זה יכול להיות ללא סיבה אך יתכן גם מחלה וירלית או מחלה אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריר התאומים נתפסמיכל17/10/2010
שלום,
בשבוע 23
מתעוררת כמעט כל לילה כששריר התאומים נתפס (איני עושה פעילות גופנית כלל והתופעה התחילה רק בהריון)
מישהי אמרה לי שיתכן שיש לי מחסור במינרל כלשהו ולכן זה קורה, אך לא ידעה לומר באיזה מינרל מדובר..
התופעה מציקה וכואבת מאד - ממה היא נובעת? מה הפתרון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
לימור19/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריר התאומים נתפס - תגובה
ד``ר איילון לחמן19/10/2010שלום.
יתכן והבעיה היא בחוסר סידן.אבל תופעה כמו שאת מתארת הינה שכיחה בהריון.התיעצי עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לכל נשות הפורוםד''ר עדי דוידסון16/10/2010
חזרתי מחופשת חגים ארוכה
אשמח לחזור ולענות על שאלותיכם המעניינות
דר' דוידסון עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לכל נשות הפורום - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010מקפיץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור ובטא....מישהי16/10/2010
תאריך אחרון של וסת 5/9.
מחזור לא סדיר.
בתאריך 13/10 בדיקת דם
BETA-HCG קטן מ3.
עדיין אין מחזור, אבל יש סימפטומים של בחילות בבוקר, מתן שתן מרובה, שדיים כואבות.
האם יכול להיות שהבדיקה נעשתה מוקדם מידי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איחור ובטא.... - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010אכן בנתיים אין הריון
אם המחזור ימשיך לאחר ניתן לחזור על הבדיקה גם בעוד שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
מישהי16/10/2010מה פירוש "בנתיים אין הריון".
האם זה אומר שיכול להיות שהבדיקה נעשתה מוקדם מידי?
לציין שיש שאני רצה יותר למתן שתן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזורסיון16/10/2010
לא מזמן סיימתי שימוש ממושך בגלולות. מחזור אחרון הגיע כעבור 31 יום והנוכחי מאחר (יום 32), מזה מספר ימים "תסמיני הריון" חולשה, מיחוש בחזה וטמפ' גוף מעט גבוהה מהרגיל. בדיקת הריון בשתן של הבוקר היום יצאה שלילית (כביכול שבוע 4 +) האם יש טעם בבדיקת דם?
בברכה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איחור במחזור - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010אין טעם בבדיקת דם כאשר בדיקת שתן שלילית
אך יש טעם לבדוק שוב בעוד שבוע אם עדיין יהיה איחור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לאחר לידהמיטל16/10/2010
ילדתי לפני חודשיים וחצי ולפני שבועיים הפסקתי להניק סופית אחרי הנקה חלקית.
עדין לא קיבלתי מחזור האם זה תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזור לאחר לידה - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010זה עדיין תקין.
אם לא יחזור המחזור תוך שבועיים נוספים אז מומלץ לבצע בדיקת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריוןליאת16/10/2010
קיבלתי מחזור בתאריך 10.09.2010 ...קיימתי יחסים בתאריך 17.09.2010 ...חששתי מהריון ... לכן באוקטובר ביצעתי בדיקת הריון ביתית שעתיים לפני קבלת המחזור ויצאה שלילית ...
את הדיקה ביצעתי בשש בבוקר ויצאה שלילית ...לפני זה התעוררתי בשתיים וחצי בבוקר ועשיתי פיפי ... האם התזמון לביצוע הבדיקה תקין והתוצאה וודאית מאחר וקיבלתי מחזור שעתיים אחרי ...גם כן עשיתי פיפי ארבע שעות לפני הבדיקה?
נא תשובתכם,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הריון - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010הסיפור והממצאים מראים שאינך בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון
מזל19/10/2010עוד שאלה דוקטור ברשותך
חמישה ימים אחרי סיום המחזור ביצעתי שוב בדיקת הריון ביתית בשעות אחרי צהריים ולא בבוקר וקיבלתי תוצאה שלילית.
האם זה מוודא שאינני בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון - תגובה
ד''ר עדי דוידסון19/10/2010אכן אין הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש עדיין סיכוי להריון?אלונה15/10/2010
שלום דר'
ב- 2.10 בערב בדיקת ביוץ חיובית. קיימנו יחסים מיד אחרי זה ולא המשכנו בימים הבאים. עשינו בדיקת הריון היום בבוקר כי אמרו שאפשר לגלות 12 יום אחרי הביוץ. השאלה אם סופרים מהביוץ עצמו או מהבדיקה שלו. בקיצור יש עדיין למה לצפות? בדקנו הריון מוקדם מדי?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש עדיין סיכוי להריון? - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010אכן יש עדיין סיכוי להריון ואפשר לחזור על הבדיקה בעוד מספר ימים
שימוש בערכות ביוץ ממש מזיק ומונע הריון במיוחד אצלך שקיימת יחסים רק לפי הערכה ואם יש טעות בתוצאה אז בעקבות הערכה פיספסת את הביוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברישירן15/10/2010
עשיתי בדיקת חלבון עוברי וקיבלתי את התוצאות דרך האינטרנט
שם הבדיקה:estriol e-3
תוצאה: נשלח למעבדת חוץ
יחידות: ng\ml
ערכי נורמה: -
הערה: (1) :prenatal diagnosis
מה אני אמורה להבין? מה המסקנה של הבדיקה הנ"ל?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010קיבלת טופס ריק ללא התשובה
אם תמתיני בסבלנות תגיע גם התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שקיפות עורפית ועודשירה15/10/2010
לרופאים שלום רב
נקבעה לי בדיקת שקיפות עורפית לשבוע 13+1 האם בסדר
או שמא מאוחר מדי?
אני נוטלת חומצה פולית 500
האם המינון גבוה מדי ויש לעבור למינון 400?
תודות חמות ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שקיפות עורפית ועוד - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010המועד שנקבע לך בסדר.
מומלץ לבצע מוקדם יותר אך לא קריטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 10פ15/10/2010
אני יודעת שיש איסוא לאכול ביצים לא מבושלות.
יצא לי לאכול כבר כמה פעמיםקרמבו בלי לחשוה על זה.
האם מותר לאכול קרמבו בהריון?
האם נגרם נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 10 - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010מותר קרמבו בהריון
למעשה כל דבר שאכלת ולא קיבלת ממנו זיהום לא הזיק לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
