מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרפס וגינלי - דחוףףףףףףףמיכל14/10/2010
שלום,
אני בשבוע 23 ולפני כשלושה ימים התחלתי להרגיש מעין גירוד שהפך לאחר מכן לעקצוץ כואב באיבר המין ומלווה בהפרשות מרובות...(סליחה על התיאור)
בעבר כבר סבלתי מהרפס והתחושה דומה ומוכרת - לצערי.
פניתי לרופא שיבדוק האם באמת יש שלפוחיות/כיבים, אולם הוא אמר שאינו רואה דבר
עם זאת הוא ציין שכך לפעמים מתבטאת המחלה, שלא רואים אך מרגישים - ומי שהיה לה יודעת כיצד זה מרגיש....
הוא החליט ליתן לי כדורי אציקלוביר 400 מ"ג ובנוסף 3 נרות אגיסטן (כי טען שאולי גם מדובר בנוסף בפטרייה)
אני מאד חוששת לקחת את התרופה כדי לא לפגוע בעובר - ומעדיפה אפילו לסבול עד שזה יחלוף מעצמו..
בינתיים מרחתי רק משחת זובירקס כי הבנתי מהמרכז הטרטולוגי שזה מותר
רציתי לשמוע את דעתכם בעניין - האם כדאי לקחת את הכדורים בכל זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרפס וגינלי - דחוףףףףףףף - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלוםםםםםםםםםםם..
אם כבר התיעצת עם המרכז חמניעת מומים על משחת הזווירקס, שווה להתיעץ גם בנושא הכדורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלתי
מיכל18/10/2010התייעצתי ואמרו שמותר לקחת את הכדורים
למרות זאת החלטתי שלא לקחתם בינתיים ולראות האם די במשחה והאם זה עובר
אני מרגישה הקלה מסויימת, כבר לא כואב, לא שורף, אין כיבים/שלפוחיות, למעשה נותר רק מעט גרד מרגיז
אני ממשיכה לשים את המשחה משהו כמו 3 פעמים ביום
רציתי לדעת מתי כדאי להפסיק
מתי הגרד אמור לעבור? והיתכן ומדובר בכלל בפטריה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 7סיוון13/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע ה-7 להריון ולא לקחתי 3 חודשים מקדימים להריון חומצה פולית.
אבל כן נטלתי בחודשים וחצי לפני כן omega 3. ברגע שגיליתי שאני בהריון הוספתי גם כן חומצה פולית של 5 מ"ג לכדור.
האם עליי ליטול יותר מ-5 מ"ג ליום ואם כן מה המינון המומלץ במ"ג ליום?
האם העובדה שנטלתי omega 3 לפני הכניסה להריון עוזרת למנוע גם כן מומים בעובר?
איזה ויטמנים נוספים מומלץ ליטול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 7 - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
המינון המומלץ של חומצה פולית הוא 400 מקג.כדי לקבל תוצאה מלאה יש להתחיל 3 חודשים לפני הכניסה להריון.נטילה מוקדמת של אומגה 3 אינה ידועה כמונעת מומים..לגבי ההמשך,התיעצי בבקשה עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזותרון13/10/2010
אשתי בשבוע 36 הריון ראשון תקין יחד עם זאת יש רחם דידלפי.
משום מה איננו רואים מכות חדות/בטן זזה מתזוזות עובר של העובר כמו בכל הריון רק מרגישים מכות עדינות !!! ביותר של העובר
האם זה טבעי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזות - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
תחושת התנועות תלויה בתנוחת העובר ובמיקום השיליה.אם מודאגים פונים להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא....שואלת13/10/2010
תאריך אחרון של וסת 5/9.
מחזור לא סדיר.
היום 13/10 בדיקת דם
BETA-HCG קטן מ3.
האם זה אומר שאין הריון?
אולי מוקדם מידי לדעת בוודאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא.... - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
בדיקת BHCG קטנה מ-5 נחשבת שלילית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עוברייעל13/10/2010
שלום
האם הבדיקות תקינות?
שבוע 17.3
שקיפות עורפית 1.4 מ"מ סקירת מערכות 1 תקינה לגמרי.
הריון ivf
AFP 1.48 MOM 62.13 ng/ml
HCG 2.75 MOM 52.22 u'ml
uE3 1.30 MOM 2.05 ng/ml
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלבון עוברי - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
לא ציינת מה הסיכוי לתסמונת דאון.על פיו תבחן התוצאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 1260 בשבוע5+2רוניתי13/10/2010
שלום רב,
בבדיקת דם יצא שבשבוע 5+2 הבטא הוא 1260.האם הגיוני?לא נמוך מדי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא 1260 בשבוע5+2 - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
התוצאה נמוכה יחסית לשבוע ההיריון אותו את מציינת . מכל מקום ממליץ המשך מעקב ביטא
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטאשלו13/10/2010
שבוע 5+2 בטא 13400 שבוע לאחר מכן בטא 63724 עלייה של בערך 1.5 כל יומיים, האם תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
בערכים כאלו רצוי לבצע אולטרהסאונד לתקינות ההריון ותחילת מעקב הריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת בדיקת דםמישהי13/10/2010
תאריך אחרון של וסת 5/9.
היום 13/10 בדיקת דם
BETA-HCG קטן מ3.
האם זה אומר שאין הריון?
אולי מוקדם מידי לדעת בוודאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה..
מישהי13/10/2010ואם הוסת לא סדיר?
אולי מוקדם מידי לבדיקת הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקה במפשעהיונייב סבטלנה13/10/2010
שלום!אני ב שבועה 37 להריון ויש לי בקה בצד ימין במפשעה.הרופא לא שם לב לזה במיון גם כן לאף אחד זה לא מעניין ואני לא יכולה לעמוד על הרגליים יותר מ 5 דק'.זה מאוד כואב.האם זה יכול להשפיעה על הלידה.?ומה אני עושה במצב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקה במפשעה - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
הבקע מורגש יותר מתמיד בהריון. במידה והבקע אינו כלוא ( פני לכירורג לשם כך) תצטרכי להמתין עד לאחר הלידה ובאם עדיין קיים ומפריע להינתח.
במידה והבקע כלוא יש לתכנן ניתוח קיסרי ושחרור הבקע באותו מעמד
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור רציני....יאנה13/10/2010
שלום ...
בת 36 מנסה להכנס להריון מזה שנה...
מחזור אחרון ב-07.09.10
ביוץ היה ב-25.09.10 ועד היום לא הגיע המחזור
ביום חמישי לפני שבוע בדיקה ביתית שלילית וגם ביום ראשון האחרון שלילית...
יש לי כאבי בטן דמוי מחזור אבל ממש לא חזקים הולכים ובאים מדי פעם
ואתמול הפרשה שקופה צמיגית מוגזמת...
מה לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איחור רציני.... - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
מצתיע שתבצעי בדיקת דם להריון . עם התוצאה אנא פני לרופא המטפל שלך
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
יאנה13/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסת סוכר ושיליית פתחציפי13/10/2010
אני מאושפזת כשבוע בבית חולים עקב דימום בשל שיליית פתח, כיום שבוע 25 להריון.
1. הרופאים ערכו בדיקת אולטראסאונד ולא ממש מצליחים להבין את מיקום השילייה עקב מיומות שנמצאות גם הן באזור הנרתיק. הם ביקשו לערוך בדיקה וגינלית אך אני חוששת מאוד, מה דעתך?
2. בדיקת העמסת סוכר 50 גר' בשבוע 24 לא היתה מוצלחת ואני אמורה לעבור בדיקת 100 גר'. אך קיבלתי זריקות צלסטון להבשלת ריאות העובר והבנתי כי יש צורך להתרחק מיום קבלת הזריקות בכדי לקבל תוצאה אמינה. בכל אופן, האם נכון הדבר שבדיקת הסוכר אמינה במיוחד בשבוע 28? כיוון שהרופאים קבעו לי את הבדיקה לשבוע הבא, קרי שבוע 26 להריון. האם להתעקש על המתנה נוספת? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העמסת סוכר ושיליית פתח - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
בעקרון רצוי לא לבצע בדיקה וגינלית בחשש לשליית פתח. אך לפי דברייך מיקום השליה אינו ברור ולכן איך נקבע כי מדובר בשליית פתח. ? במידה והבדיקה נ חוצה לאבחנה אין להמנע ממנה אלא אם כן מדובר בשליית פתח ודאית.
אפשר לבצע העמסת סוכר מלאה
בשבוע 26.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלתי
ציפי13/10/2010אך האם רק לשם ה"אבחנה" כדאי להסתכן בבדיקה וגינלית, או שזו תתרום במשהו לטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אומפרדקס z בהריוןאביטל13/10/2010
שלום רב. אני בשבוע 35 וסובלת מצרבות שלא מרפות יום ולילה וטאמס לא עוזר כלל. האם מותר ליטול כדור אחד של אומפרדקס Z ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אומפרדקס z בהריון - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום רב
מותר להשתמש באומפרדקס
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אני בהריון??חסויה13/10/2010
אני ובעלי נשואים שנה ו - 8חודשים ומנסים להרות..
המחזור שלי סדיר אך בפעם האחרונה יש לי איחור של 5 ימים בווסת . עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצאו שני פסים אך אחד מהם חלש מהשני. בנוסף, עשיתי בדיקת דם והבטא יצא 304 האם זה הריון?? הרופאת משפחה אמרה לי שאני בהריון ושמחתי מאוד...אך אני רוצה לוודא זאת... תודה רבה ..
חשוב לציין שאני מרגישה כאבים בבטן התחתונה כבר שבוע שלם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אני בהריון?? - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
תוצאת הביטא חיובית ומוכיחה קיום הריון. רצוי להמשיך ולעקוב אחר קצב עליית הערכים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TSH=6.89 בשבוע 9רינה13/10/2010
שלום ,
בת 38.5
יש לי השימוטו מקבלת אלטרוקסין , לפני חודש היה תקין 2.5 ,
במהלך שבועות 4-8 להריון ה-TSH הדרדר ל- 6.89 , העלתי מינון ואעקוב שיהיה שיפור.
שאלתי - האם תת הפעילות שהייתה לי במהלך החודש יכולה עשויה לפגוע בהתפתחות העובר, האם יכול להיות נזק בלתי הפיך, האם ניתן יהיה לראות זאת בבדיקות מי שפיר ?
תודה,
רינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TSH=6.89 בשבוע 9 - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום לך
אין חשש לעובר מתקופה קצרה זו שייצאת מאיזון. אי אפשר לגלות תפקוד טירוידלי עוברי במי השפיר. ממליץ המשך אלטרוקסין תוך כדי מעקב TSH
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפוך למצב עכוז שבוע 39.4מרינה13/10/2010
אני בשבוע 39.4 ביום ראשון 39.1 עשיתי אולטרסאונד תינוק היה במצב ראש, היום עשיתי שוב הוא במצב עכוז. עשיתי מוניטורת הכל תקין. תינוק שוקל 2900. יש לציין שיש לי 2 כלי דם. רופא אמר שזה מאוד נדיר שתינוק מתאפך בשבוע כזה ונתן לי הפנייה למיון למחרת ששם יחליטו מה לעשות. או להפוף אותו או ניתוח קיסרי. מה מומלץ לעשות? האם היפוך זה מסוכן לתינוק. זאת לידה שניה, ראשונ היתה רגילה. אודה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפוך למצב עכוז שבוע 39.4 - תגובה
ד``ר אריה לידור13/10/2010שלום רב
מציע לבצע נסיון היפוך .במידה ויצליח לזרז את הלידה בטרם יתהפך שוב. במידה ולא ייצלח - יהיה צורך בניתוח
בהצלחה
ד:ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
