מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כפות ידיים נפוחות - עצהמיכל15/10/2010
שבוע 27, מתנפחות לי כפות הידיים, למישהו יש עצה מה ניתן לעשות על מנת להוריד את הנפיחות או לפחות להקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כפות ידיים נפוחות - עצה - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010אין פתרון שיקל אך מומלץ לבצע פעם בשבוע מעקב אחות כדי לראות שלא מתפתחת רעלת הריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דם אחרי הפלהמיכל15/10/2010
בת 37 עברתי הפלה (רביעית) עם ציטוטק לפני שבועיים (הייתי בשבוע 7 לא היה דופק)
עשיתי בדיקת דם 12 יום אחרי ההפלה להלן תוצאות הבדיקה:
TSH- 0.85 mIU/L
T3-5.1pmol/L
T4- 15.3 pmol/L
PROGESTERONE-3.9 nmol/L
BETA-HCG-218 IU/L
VITAMIN B12-383 pmol/L
FOLIC ACID ->54.5 nmol/L
FERRITIN- 21.0 ng/ml
האם רמת הפרוגסטרון תקינה? הבטא עדיין לא ירדה עד הסוףהאם תקין?
האם התוצאות תקינות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם אחרי הפלה - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010התוצאות תקינות
להמשיך לעקוב אחרי הבטה עד שיורד לאפס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה ברמת HCG כמותירותי15/10/2010
שלום רב,
קיבלתי את הוסת האחרונה ב-12.09.10.
ביום ראשון האחרון עשיתי בדיקת HCG כמותית, שתוצאתה הייתה 40.
ביום חמישי האחרון עשיתי בדיקה נוספת, שתוצאתה הייתה 15.
הפנתה אותי לבדיקות רופאת משפחה, שהמליצה לי להתייעץ על התוצאות עם גניקולוג.
ראשית, הייתי רוצה לדעת מה אומרות התוצאות (האם זה מעיד על כך שעברתי הפלה טבעית?), ומה אמור לקרות עכשיו (האם אני צריכה לקבוע תור אצל הגניקולוג? האם אני ווסת שלי אמורה לגיע בקרוב)?
אשמח לתשובתכם במהרה,
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה ברמת HCG כמותי - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010נראה שמדובר בהריון כימי כלומר כמעט היה הריון אך לא הצליח
יש צורך בבדיקה אחת נוספת כדי לוודא שירד לאפס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בהריוןמורן15/10/2010
שלום
הריון תאומים שבוע 26
מתחילת ההריון יש לי הפרשות מרובות, לרוב מיימיות, לבנות, לעיתים נוטות לצהבהב. במשך כל היום ובעיקר בבוקר. לעיתים ריח לא נעים
אני עושה כל חודש תרבית שתן שיוצאת שלילית ואין לי LEUCOCYTES
מספר חודשים לפני ההריון עשיתי פאפ
ממה זה יכול לנבוע, האם יש בדיקות נוספות שעלי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות
מיכל15/10/2010הי
לא רופאה אבל...
אני בשבוע 27 עם אותן תופעות
גם אצלי כל הבדיקות תקינות
כנראה שזה טבעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אצלי
סיגל15/10/2010אני בשבוע 21 וגם אצלי יש בדיוק את אותה תופעה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרשות בהריון - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010ההפרשות שאת מתארת מתאימות לפטרת
ניתן לטפל בטרת בהריון כרגיל עם נרות ומשחה.
אם יש ריח לא נעים אז קרוב לוודאי שיש גם חיידקים
בנתיים הדיעות חלוקות האם לטפל בחיידקים בנרתיק בעת הריון.
כאשר תהיה לנו תשובה ברורה ממחקרים שמתבצעים כעת אשמח להפיץ אותה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד ניתן לבדוק?
דנה16/10/2010תודה רבה על התשובה ד"ר דוידסון
סבלתי מפטרת בנרתיק בעבר, התחושה אינה דומה- איני סובל מגרד בנרתיק כלל.
הרופא המטפל נמנע מלבצע בדיקות וגינליות בשל חשש לצירים ולידה מוקדמת (יש לי תפר צווארי)
האם ישנה דרך אחרת, מלבד בדיקה גניקולוגית, לבדוק אם מדובר בפטריה?
האם אי טיפול בפטריה יכול להיות מסוכן לעוברים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוטרדת וחוששתמיכל15/10/2010
שלום רב,
אני בת 29.1 בשבוע ה19 להריון -עובר אחד.
הגיעו תוצאות החלבון עוברי שאומרות כך:
חלבון עוברי 0.76 טווח הנורמה עד MOM 0.20-2.00
גונדוטרופין שילייתי 1.20 טווח הנורמה הוא MOM 0.15-3.00
אסטריול 1.12 הנורמה מעל MOM 0.15
*סיכון סטטיסטי לפי גיל: 1:964
*סיכון לפי גיל =תשובות הבדיקות 1:2400
מה בדיקות אלו אומרות האם זה תקין ,או שמא יפנו אותי למי שפיר בבקשה אני לחוצה ומודאגת ויש לי תור רק עוד עשרה ימים לרופא מעבר לזה עדיין לא מרגישה תזוזות העובר... מקווה שיענו לי לפני כניסת השבת תודה רבה רבה בברכה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מיכל - איני רופאה אך מניסיון..
נעמה15/10/2010אני יכולה לנסות ולהסביר לך מעט מהניסיון שלי
התשובות שקיבלת הן סטטיסטיות כמובן ועל כן הן בעצם אומרות שאם היו הולכים לפי הגיל שלך בלבד יש לך סיכוי של 1 לכל 2400 לידות שיוולד לך ילד עם דאון (חס וחלילה), כאשר משקללים את הגיל שלך יחד עם הבדיקות הסיכון יורד ל960 (במקום 2400)
אני יכולה לספר לך שקיבלתי תוצאות דומות (אפילו יותר נמוכות) ונורא חששתי והמליצו לי הרופאים לעשות מי שפיר.
בדיקת מי השפיר היא וודאית ונותנת לך תשובה חד משמעית. אני מאד חששתי מהבדיקה אך התבדיתי...הבדיקה הרבה הרבה הרבה יותר מפחידה ממה שהיא באמת. בדיקת דם פשוטה כואבת יותר. ואני אחת שממש היסטרית ממחטים...פשוט צריך ללכת לרופא טוב שמומחה בדיקורים כאלה ואז זה באמת שטויות.
זה הכל עניין של איזה ריזיקה את לוקחת, האם תשובה סטטיסטית מספיקה לך או לא. בדר"כ קופו"ח ממנות את מי השפיר רק כשהתוצאות יוצאות בסביבות ה1:380-450 (לאחר שקלול גיל+בדיקות), כך שמבחינתן את לא בסיכון והם לא יממנו את זה עבורך
בכל אופן, אני ממליצה לך בשביל השקט הנפשי לעשות את מי השפיר
אצלי הכל יצא תקין ב"ה וחזרתי לנשום כרגיל....
לגבי התנועות - אל תתרגשי,אמורים להרגיש רק משבועות יותר מתקדמים...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוטרדת וחוששת - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010לא ברור ממה את מוטרדת וחוששת
האם יש קשר בין התוצאות ותחושותייך או משהו אחר מטריד אותך?
אם את מקבלת בדיקות שכולן בטווח הנורמה ובכל זאת מוטרדת
צריך לשוחח על כך עם הרופא שלך ולראות איך עוברים את ההריון יותר רגוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmv - בדיקות קדם הריוןעדי15/10/2010
בוקר טוב,
אנו מתכננים להכנס להריון, ערכתי בדיקת CMV והתשובה יצאה לא חד משמעית. לאור כך ערכתי עוד 2 בדיקות נוספות. גם הן לצערי אינן חד משמעיות.
אודה לקבלת חוו"ד מה עליי לעשות. אני לא רוצה להמתין לשווא. אני מחכה כבר מיולי ואני מאוד רוצה שחוסר הידיעה תבוא לסיומה.
מצ"ב תוצאות 3 הבדיקות:
בדיקה ראשונה - 20.7
Order Comments - REMARKS (GENERAL)
Negative 3> - TOXOPLASMA IgG
Negative - TOXOPLASMA IgM
CMV IgM Bord - CMV IgM(Add.-VIDAS)
positive>30 - RUBELLA Ab IgG
Positive>10 -CMV IgG
borderline CMV IgM
high avidi 0.88 - CMV AVIDITY
בדיקה שניה - 12.8
CMV IgM POSCMV- IgM(Add.-VIDAS)
Positive>10 IU/ml -CMV IgG
borderline -CMV IgM
בדיקה שלישית - 11.10
CMV IgM POS -CMV IgM(Add.-VIDAS)
Positive>10 - CMV IgG
borderline -CMV IgM* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - בדיקות קדם הריון - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010הבדיקות מראות שנדבקת ב CMV לפני יותר מ 3 חודשים
למעשה אין מניעה להרות כעת ומומלץ להפסיק לבדוק CMV כי אין בבדיקות הנוספות כל תועלת
אם את רוצה להיות עוד יותר זהירה אז ניתן לדחות הריון ב 3 חודשים נוספים ואז לבטח כבר אין כל סיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםשני15/10/2010
אני בשבוע 37
עשיתי מוניטור שגרתי ודופק העובר במוניטור של 20 דקות היה בין 160-173
והיו גם ירידות לדופק של 140
האם תקין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010לפי התיאור שלך הבדיקה לא תקינה
אך כנראה התיאור לא נכון כי אם הבדיקה היתה לא תקינה כבר היו אומרים לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- cmvטלי14/10/2010
שלום, אני בטיפולי פוריות, אחרי הפסקה של 3 חודשים עשיתי שוב בדיקת cmv. עד שאפגוש את הוירולוגית, אשמח לדעת אם מותר לי כבר לחזור לנסיונות להרות:
CMV Ab IgG AU/mL 136.5 Nonreactive: <6.0 AU/mL
Reactive: >=6.0 AU/mL
CMV Ab IgM Index 1.11 Reactive Nonreactive: <0.85 Index
Reactive: >=1.00 Index
CMV IgG Avidity % 46.32 IgG with low avidity: <35%
IgG with high avidity: >45%
CMV IgG (VIDAS) aU/mL 19 Negative: < 4 aU/mL
Equivocal: 4 - 6 aU/mL
Positive: >= 6 aU/mL
CMV IgM (VIDAS) Index 0.81 Equivocal בדיקה בוצעה פעמיים
Negative: <0.70 Index
Equivocal: 0.70 - 0.90 Index
Positive: >=0.90 Index
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר cmv - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום. התשובות אינן חד משמעיות.ממליץ להמתין עד לקבלת IGM =NEGATIVE.או NON REACTIVE.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא בשבוע 6דור14/10/2010
שלום,
לפני שבוע (07.10.10) תוצאת בדעקצ הבטא הייתה 903 והיום שבוע אחרי (14.10.10) התוצאה היא 1322 האם זה מעיד על הריון לא תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסיון שלי
שיר14/10/2010אני לא רופאה אבל קרה לי.
זה הריון כימי וכנראה לי תקין. הבטא אמורה להכפיל את עצמה כל יומיים בערך.
בשבוע 6.5 התחיל אצלי דימום.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
דור14/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאsool14/10/2010
שלום רב,
האם עלייה בבטא מערך 10931 ב 10.10 ל- 30647 ב- 14.10 תקינה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכי בטא - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
בערכים כאלה הקובע זה בדיקת העלקול ולא ערכי הבטא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 35+5סיגל14/10/2010
שלום,
אני בשבוע 35+5 ובתרבית שתן התגלה זיהום ולכן קיבלתי אנטיביוטיקה בשם צפורל.
יש לי גרד באיזור השפתיים והכניסה לנרתיק לא יודעת אזה נובעמהשימוש באטיביוטיקה האם צריך לקחת במקביל אגיסטן והאם מותר בהריון?
או לחכות לסוף הטיפול באנטיביוטיקה צפורל ואז לבדוק אם יש פטריה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 35+5 - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
אם הופיע גרד,כנראה כתופעת לואי לאנטיביוטיקהשהיא הופעת פטריה, יש לגשת להיבדק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות שנעלמויעל14/10/2010
שלום,
אני בשבוע 7+4 ולאחר שבועיים של בחילות נוראיות, היום הבחילות פשוט נעלמו. גם הצורך להטיל שתן פחת משמעותית (כבר לא מתעוררת בלילה בשביל זה). יצוין, כי לפני 3 ימים עשיתי אולטרסאונד ונמצא דופק.
חושב לומר, שביומיים האחרונים אני מקוררת ואין לי תיאבון בכלל (לפני כן היה תיאבון רגיל).
יש סיבה לדאוג מכך שהבחילות נעלמו פתאום?
תודה מראש,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות שנעלמו - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
אם את מודאגת ,כנראה משאלתך,גשי בבקשה לבדיקה חוזרת וניהיה כולם רגועים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון- האמנם?ליאה14/10/2010
שלום רב,
מזה כמה ימים אני סובלת ממיחושים בבטן (כמו תחושה של קלקול קיבה). אתמול עשיתי בדיקת YES OR No והתשובה הייתה חיובית. אציין כי עשיתי את הבדיקה לפני האיחור (עקב תחושות נוספות) ושני קווים הופיעו (קודם הקו ב T ואח"כ C). האם יש חשיבות לסדר הופעת הקווים? האם זו אינדיקציה מהימנה להריון? והאם הכאבים בבטן נובעים מתחילתו של ההריון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון- האמנם? - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
כל השאלות הרבות שלך תפתרנה לאחר בדיקת רופא.לכן אנא גשי להיבדק ויעלמו סימני השאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפיר ובדיקות נוספותקרולי14/10/2010
שלום רב,
אני בשבוע 13 להריוני.
הרופא שלי טוען כי אם אני מתכוונת לבצע מי שפיר אין צורך בשום בדיקה פרט לסקירות- לוותר על בדיקות דם, חלבון עוברי, שקיפות וכו'.
אני לא רגועה עם זה. האם אין לבדיקת השקיפות ולבדיקות הדם ערך מוסף על הדיקור.
אני מבינה עכשיו שאם חלילה תוצאות השקיפות אינן טובות ניתן 'להרחיב' את בדיקת מי השפיר ולבצע במסגרתה בדיקות נוספות...
מה עושים?
אני גבולית עם הזמן ולכן זקוקה לתשובה מהירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר תוצאה וודאית
נטע14/10/2010כל הבדיקות שציינת אלו אך ורק בדיקות סקר שנותנות רק אינדיקציה לגבי העובר, אך אף אחת לא וודאית פרט לבדיקת מי השפיר שנותנת תוצאה וודאית לגבי העובר. בדיקה חודרנית ופולשנית-שנלקחים בה מי השפיר שמכילים את כל התאים הגנטיים של התינוק. הצעה שלי- אם את מעוניינת לערוך מי שפיר- אין צורך כלל וכלל בשקיפות. אני עשיתי את כולן וקיבלתי תוצאה לא כל כך טובה של החלבון העוברי ונאלצתי לעשות מי שפיר...אם הייתי יודעת לפני כמובן שלא הייתי עושה את השקיפות ואולי ככה גם הייתי חוסכת כמה ש"ח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי שפיר ובדיקות נוספות - תגובה
ד``ר איילון לחמן14/10/2010שלום.
הבדיקות של שקיפות עורפית והחלבון העוברי הינן בדיקות סטאטיסטיות.בדיקת מי השפיר נותנת תשובה חד משמעית.במי השפיר בודקים גם המבנה הגנטי וגם את רמת החלבון העוברי באופן מדויק יותר.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרדמאיה14/10/2010
שלום,
אני בשבוע 36 בתחילת הריון גילו שיש לי צהבת C ואמרו שהטיפול יהיה רק לאחר הלידה, לפני חודש התחיל אצלי גרד בכל הגוף כולל קרקפת הגרד הוא לא באופן קבוע יש התקפים שזה בלתי נסבל, בעיקר זה מציק לי בלילה ואני ממש לא ישנה טוב.
פניתי לרופא משפחה והוא נתן הפניה למיון, במיון אמרו לי שזה אלרגיה או גרד הריוני,
תפקודי כבד שלי קצת יוצר גבוהים מהנורמה אבל זה היה כך גם לפני הריון ושחררו אותי הביתה עם טיפול לורטדין. לאחר שבוע בערך לורטדין לא כל כך עזר ופניתי לרופא עור והוא נתן לי אהיסטון לא ראה שום דבר מיוחד כי אין לי פריחה אלא רק אדמומיות לאחר שאני מגרדת. גם אהיסטון לא עזר פניתי לרופא נשים והוא טוען שהוא לא יכול לעזור לי בזה כי זה לא התחום שלו, פניתי לרופא משפחה וגם הוא טוען שזה לא התיום שלו כך שאני נופלת בין הכסאות. באינטרנט קראתי על כולסטוזיס ונבהלתי ופניתי שוב לרופא משפחה והוא הפנה אותי ל US כבד ומרפאת כבד, ובדיקות דם.לאחר ביצוע הבדיקות
US תקין, בדיקות דם ישנה עליה קלה בתפקודי כבד רופא משפחה ונשים אמרו שזה לא נורא, ובמרפאת כבד אמרו שהעליה היא עקב צהבת C ותמיד ישנם עליות וירידות לפי הבדיקות דם לא מדובר בכולסטוזיס, להלן התוצאות
ALK.PHOSPHAT. 84.00 U/L ( 30.00- 140.00) (...*.....)
ALT(GPT) 65.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.........)*
AST(GOT) 100.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.........)*
BILIRUB.TOTAL 1.46 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
GGT(GAMMA GT) 41.00 U/L ( 5.00- 38.00) (.........)*
העניין שהגרד ממשיך וזה נורא מציק, ואין לי למי לפנות ואני לא יודעת מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפה
מאיה15/10/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרד - תגובה
ד''ר עדי דוידסון16/10/2010התיאור שלך של גרד קשה עם הפרעה בתפקודי כבד דורשת התיחסות רצינית:
מעקב תפקודי כבד כל 3 ימים.
מעקב מוניטור עוברי פעמיים בשבוע
מעקב צמיחה של העובר ב US
לשקול זירוז הלידה בשבוע 38
להיות במעקב ביחידה להריון בסיכון גבוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



