מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יש סיכוי להריון תקין?נני13/05/2010
בטא ראשונה ב - 22/4 42 פרוגסטרון 20.5 יחידות ישנות
בטא שניה ב-27/4 337 פרוגסטרון 28 יחידות ישנות
4/5 בבדיקת אולטרסאונד נמצא שק הריון קטנטן שגודלו 2 מ"מ , עדיין לא נצפה שק חלמון
6/5 בדיקת בטא 2119 ופרוגסטרון 33 יחידות ישנות
11/5 ביצעתי אולטרסאונד נוסף ונצפה שק שגדל ל 8 מ"מ (לא נצפה שק חלמון)
11/5 עשיתי גם בדיקת בטא ופרוגסטרון הבטא 3130
והפרוגסטרון ירד ל 17 מתוך 33 לפני 5 ימים
1.האם יתכן הריון תקין גם כשהבטא בקושי עלתה בבדיקה האחרונה??????????
2.אבל השק התפתח האם זה גדילה תקינה?
3.האם ניתקלת במקרה כזה ובכל זאת היה הריון תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לך! אני מכירה את זה מקרוב
חן13/05/2010גם אצלי היה סיפור דיי דומה..
קודם כל באיזה שבוע את???
אצלי היתה הכפלה סדירה של בטא כל יומיים והשק הריון התפתח גם..אבל לא כנדרש..עד שנפל לצערי..
אם את עדיין לא עברת את השבוע השמיני אין לך סיבה לדאגה פשוט להתאזר בסבלנות ולבצע אולטראסאונד מידי שבוע עד שיראו דופק בע"ה! נקווה לטוב! ההריונות האלה דורשים המממווווןןןןן סבלנותתת!!!!!
בשורות טובות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון
ד''ר דורון רוזן14/05/2010העליה הלא תקינה בביטא יחד עם הירידה בפרוגסטרון אינם מבשרים טובות. יותר מזה חובה לוודא שאין מדובר בהריון חוץ רחמי. גשי לרופאך. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל ביצעתי אולטרסאונד ונצפה שק
נני14/05/2010כתבתי לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עישון אחרי מיפיג'יןזהבה13/05/2010
כמה זמן אחרי נטילת מיפג'ין ניתן לחזור לעשן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אף פעם
ד''ר דורון רוזן14/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיופי של תשובה.
רונית24/05/2010פשוט מקסים. אינפורמטיבי, מתחשב....
אני מניחה שהוד רוממותו לא מבצע שום מנהג שיכול לגרום לנזק לגוף, לא שותה, לא נוהג בצורה מסוכנת, לא אוכל דברי מתיקה, מצחצח שיניים כראוי, לא צורך כולסטרול באופן מוגזם ומתעמל כל יום...
רופא יקר, מתפקידך הוא לעזור, לא לשפוט. ישנן הנחיות מדויקות באשר למתי דרגת הסיכון אחרי נטילת המפיג'ין יורדת, למה לא פשוט לתת תשובה?
אתה יכול לסייג את תשובתך ולציין את מה שכולנו יודעים: עישון מזיק לבריאות אבל תשובה כזו היא מזלזלת ומעידה על אופי לא נעים. לפעמים אפשר פשוט לקבל את העובדה שלא כולם חושבים ונוהגים כמוך, למרות שבלב אתה בטוח שאתה הכי צודק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה תמיד מרגיש ככה כאן, אני התייאשתי
מייקי25/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקירות בצד ימין בהריוןדנה13/05/2010
אני בשבוע 29 להריון מהבוקר יש לי דקירות בצד ימין לסרוגין...
האם צריך לבדוק את זה?
או שזה חלק מתופעות ההריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ניתן להעריך מרחוק
ד''ר דורון רוזן14/05/2010אם זה מציק לך גשי להבדק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף-הקאות מרובות שבוע 14מורן13/05/2010
אני כבר בשבוע 14.שבועות קודמים היו בחילות ורפלוקס חזקים והקאות בערך פעם או פעמיים בשבוע.כעת בימים אילו דווקא בשבוע 14 הקאות מרובות כ-6 פעמים ביום לערך,קשה לשתות וכמעט לאניתן לאכול במצב הזה.גם כאבים מפןשטים בבטן עליונה ומעט בתחתונה.הייתי במיון בבית חולים ולאחר יממה ומתן נוזלים שחררו אותי.התופעות קשות ואני מודאגת ולא מתפקדת.האים זה יכול להיות קשור להריון(אני כבר בשבוע 14 שזה צריך לחלוף) או מצריךבירור אחר? בבקשה לתשובתכם המהירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סביר שקשור להריון
ד''ר דורון רוזן14/05/2010זה לא משהו שנפסק בדיוק בנקודת זמן מסויימת. כמובן שגם בהריון יכול להיות קלקול קיבה מסיבות אחרות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ושיעולאילנה12/05/2010
שלום
אני בשבוע חמישי, הבעיה שאני מנוזלת מאוד ומשתעלת שיעול שמרעיד לי את כל הגוף, הבחילות בלתי נסבלות שהן באות בשילוב השיעול. השיעול מחמיר והופך ליחתי.
מה לעשות? מה מותר לקחת לשיעול?
האם לפנות לרופא המשפחה או לרופא נשים?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לרופא המשפחה לבדיקה
ד''ר דורון רוזן14/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבון עובריחוששת12/05/2010
תוצאות בדיקת תבחין מרובע:
AFP : 0.62 MOM, 26.6 IU/ML
HCG: 090 MOM, 25.0 IU/ML
U-E3 : 1.16 MOM, 1.43 NG/ML
הסיכון לפי גיל בלבד 1:1300
הסיכון לפי גיל וארבע הבדיקות : 1:2200
=======
אודה לתשובה האם הבדיקה יצאה תקינה? האם ממולץ/יש צורך בבדיקת מי שפיר? תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
חוששת13/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקינה להפליא
ד''ר דורון רוזן14/05/2010בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת ריאות והריוןאור12/05/2010
שלום
רציתי לדעת האם יש בעיה לשהות ליד אדם שחולה בדלקת ריאות וכרגע מטופל באנטיביוטיקה?
האם זה מסוכן לעובר? מדובר בשהייה של יותר מ 24 שעות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת ריאות והריון
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
דלקת ראות חיידקית או וירלית הינה מחלה מדבקת. לכן אמליץ לך להשמר מחשיפה למזהם האפשרי.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בבקשה לרופאיםהללויה12/05/2010
שלום לכם,
נמצאת בשבוע 4.5 . הבטא היום 360, התחילה נמוך-ערך 13 ביום ה-12 לאחר החזרת עוברים.
בודקת הכפלה כל יומיים והיא תקינה ברוך השם. כולי תקוה שהכל יהיה טוב.
היום בצהרים רציתי לשבת על שמיכה שהיתה על הדשא, ובגלל שאני אשה מלאה, פשוט התיישבתי עם הישבן ישירות על השמיכה, כאילו נפילה. הרגשתי תחושת טלטלה כזו. וסוג של חבטה מרצפת
הדשא בישבן. יש לי מאז מן תחושה כזו, ספק כאב, בבטן ליד הטבור. חוששת. מה דעתכם?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
מזל טוב . לא סביר שהחבטה שספגת תשפיע על המשך התפתחות ההריון. המשיכי לעקוב אחרי ערכי הביטא ללא קשר לארוע שחוית
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןלימור12/05/2010
ד"ר שלום עברתי הפלה לפני חודשיים בסיום הדימום והבטא קטן מ 2 הרופאה עשתה לי אולטרסאונד ואמרה שהכול תקין ואני יכולה להרות בווסת הבאה
קיבלתי ווסת ראשונה ואני רוצה לנסות להרות שוב
אך מאז ההפלה אני קצת בחרדות וללחץ רוצה מאוד שוב את ההריון כבר עכשיו ולחץ הדם שלי משתנה דוגמה יכול לעלות ל 160/100 ואחרי 5 דקות להיות 130/90 או 125/85 כבר עשיתי 2 הולטרים לפני חצי שנה האחרון והם תקינים . שאלתי האם אני כשרה להיכנס להריון כך?? לחץ דם משתנה הייתי אצל מומחה ללחץ דם לפני חצי שנה ואמר שהקפיצות האלה הם רק מחרדה ולא מלחץ דם אמיתי אציין בנוסף 2 הריונות קודמים לא הייתה בעיית לחץ דם וגם ההריון האחרון שנגמר בהפלה הלחץ דם היה תקין בממוצע 120/80
מה דעתך גם לגבי זמן הכניסה אחרי הפלה וגם לגבי הלחץ דם....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום
אין שום קשר למדידות לחץ הדם העכשויות ווההפלה שחוית. מאידך מדדים אלו מלמדים על ערכי לחץ דם קופצניים. רצוי לאזן את לחץ הדם בערכים תקינים בטרם הריון נוסף וכמובן וללהמשיך ולעקוב אחר ערכים אלו גם במהלך ההריון לשם השגת לחץ דם מאוזן
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- COOMBS INDIRECT + RHמ12/05/2010
COOMBS INDIRECT neg
RH pos
מה זה אומר?
תודה,
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר COOMBS INDIRECT + RH
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
מכיוון שסוג דמך RH חיובי לכן הקומבס הבלתי ישיר שלילי (כפי שצריך להיות)
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןורד12/05/2010
שלום רב
המחזור האחרון שלי הוא 28/2/10
בתאריך 13/3/10 קיימנו יחסי מין.
ובתאריך 25/3/10 שוב קיימנו יחסי מין - שכביכול זה היה יומיים לפני מחזור. שלבסוף לא קיבלתי.
רציתי לדעת מתי נכנסתי להריון? האם בתאריך 25/3 בקיום יחסי המין היית כבר בהריון?
יש לציין שהגעתי בשבוע ה 6 לבדיקה הרופא אמר שהעובר קטן, אך בשבוע 8 העובר נמצא בשבוע מתאים לשבוע 8.
עשיתי גם בדיקות דם בשבוע 6 שיצא 9,697.
חשוב לי מאוד לדעת...מאוד מאוד
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
גיל ההריון נקבע על פי האולטרהסאונד. מהתאריך בו תועד ההריון כ8 שבועות הפחיתי 6 שבועות והרי לך תאריך הביוץ המשוער בו נקלטת להריונך הנוכחי
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוקטורנו בהריוןנטע12/05/2010
בס"ד
שלום רב,
אני נמצאת בשבוע 8 להריוני וסובלת מאד מהפרעות בהירדמות ובשינה, הפוגעות בתפקודי.
התרופה נוקטורנו (זופיקלון) 3.75 מ"ג, מסייעת לי מאוד, אולם הבנתי שתרופה זו משתייכת לקבוצה C בהריון (כלומר , אין מידע לגבי בטיחותה).
אני משתדלת מאוד שלא ליטול את התרופה, אולם בערך פעמיים בשבוע אני מגיעה למצב שבו אני לא מצליחה להחזיק מעמד ונוטלת את התרופה.
השאלה היא, האם נטילת התרופה פעמיים בשבוע (לא צמודות) עלולה אף היא לפגוע בעובר, או שמינון כזה אינו מזיק.
תודה ויום טוב,
נטע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוקטורנו בהריון
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
תרופה זו מוגדרת בקטגוריה C כלומר שאין ודאות לגבי בטיחותה ולכן רצוי להמנע ממנה עד כמה שאפשר. נסי לברר עם פסיכיאטר חלופות אחרות ובטוחות יותר .
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזורים לא סדירים אחרי הפסקת גלולותדניאלה12/05/2010
שלום,
אני ובעלי מנסים כבר ארבעה חודשים להיכנס להריון. אני אומנם מקבלת מחזור כל חודש אבל לא סדיר וזה הגיוני. מחזור ראשון קיבלתי אחרי 40 יום. מחזור שני קיבלתי אחרי 26 יום. מחזור שלישי קיבלתי אחרי 29 יום. והמחזור הרביעי עדין לא הגיע... כיום עברו כבר 33 יום.
עשיתי בדיקת ביוץ ביתית שהראתה שאני מבייצת ביום ה- 15-16 ז"א כבר היה אמור להגיע המחזור לא? מרוב סקרנות.... עשיתי בדיקת הריון יום לפני האיחור כביכול והתוצאה הייתה שלילית!
האם המחזורים אמורים לעלות ולרדת ככה? האם זה הגיוני שזה עדין לא הסתדר?
אשמח לתשובה
תודה על העזרה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחזורים לא סדירים
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
אכן מחזורים לא סדירים. לא הגלולות גורמות לכך. כנראה שמחזורים אלו לא היו סדירים גם לפני תחילת הגלולות. בכל מקרה מומלץ לבצע ברור לאי סדירות זו
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- b12חלי12/05/2010
האם b12 של הדס טוב להריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר b12
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
אין חשש מנטילת B12 בהריון . רצוי להשתמש בB12 רק אם יש בכך צורך
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיונות :(עדי12/05/2010
שלום,
אנחנו למעלה מ-3 חודשים מנסים להיכנס להריון
מקיימים יחסים בימים שמסביב לביוץ וביום הביוץ עצמו
המחזור סדיר (כל 27-28 יום) מחזור אחרון 26/4/10 ביוץ היה ב-8-9/5/10
מה יכולה להיות הבעיה??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיונות להרות
ד``ר אריה לידור12/05/2010שלום לך
3 חודשים אינם זמן מספיק כדי לקבוע כי קיים ליקוי פריוני. התמידי בנסיונותייך לפחות עוד 6 חודשים.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון??
עדי17/05/2010בהמשך להודעותיי למעלה, משלשום אני מרגישה כאבי בטן כמו כאבי מחזור אבל חזקים בד"כ אני מרגישה כאבים כאלה ביום השני של המחזור. יש סיכוי להריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון???
עדי17/05/2010אני אמורה לקבל רק ביום שבת ואף פע לא היו לי כאבים כאלה. האם אלו הכאבים שמרגשיים כשנמצאים בשלבים המוקדמים של ההיריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון???
ד``ר אריה לידור17/05/2010שלום לך .
אותם הסימניים המאפיינים תחילת הריון מאפיינים גם את חלקו השני של המחזור כלומר לאחר ביוץ ולפני וסת. במידה ויתאחר הוסת נא בצעי בדיקת הריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



