מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיסהדנה08/05/2010
שלום,
אני בהריון בשבוע 20. לפני שבוע, כמה שעות לאחר קיום יחסי מין הופיע אצלי דימום והתברר שמדובר בפצע בצוואר הרחם.
רציתי לדעת האם אני יכולה לטוס מכיוון שיש לנו כרטיס טיסה לעוד שבועיים. בינתיים הדימום הפסיק, לאחר מנוחה של שבוע.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את יכולה לטוס
ד''ר יואב פלד08/05/2010זכרי לבצע ביטוח של נשים הרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר דילול עוברים!!שרית08/05/2010
שלום רב,
ביום רביעי בתאריך 5.5.10 עברתי דילול עוברים מ 5 ל 2 עוברים
התהליך היה מאוד מאוד קשה וקיבלתי מהפרופסור המטפל חופשת מחלה של מנוחה בבית בת שבוע ימים.
שאלותיי הן:
*האם יש סיכוי שאני מרגישה פרפרים בבטן ו/או דגיגון ששוחה לו,או שזה פסיכולוגי שאני רוצה להרגיש ? (אני בשבוע 12)
*האם מותר לקיים יחסי מין?
אודה לכם מאוד על ההתייחסות,
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי , זה מאוד חשוב!!!!
שרית08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילול.
ד``ר איילון לחמן09/05/2010לשרית שלום.
תנועות עובר מקובל להתחיל להרגיש מהשבוע ה-18.
לגבי יחסי מין,התיעצי עם רופאך המכיר את כל סיפורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות גנטיותרומי08/05/2010
שלום הריון קודם בשנת 2008 עשיתי את כל הבדיקות הגנטיות שהיו לאשכנזים כולל SMA שאז רק נכנס האם מאז עודכנו בדיקות חדשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקשרי למכון לגנטיקה ושאלי
ד''ר יואב פלד08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור של 7 ימיםעזרה08/05/2010
שלום,
התחלתי לקחת גלולות לראשונה בחיי ב-2.4, ביום השני של המחזור. לקחתי מליאן.
ב-6.4 קיימתי יחסי מין בלי קונדום. עדיין דיממתי קצת, הפרשות בצבע חום. לא בטוח שהבחור גמר, אבל בהנחה שכן.
ב-7.4 יום למחרת,איחרתי בנטילת הגלולה (ב-4 שעות) ולמחרת כבר הפסקתי לקחת.
כעת המחזור שלי מאחר ב-7 ימים. מה הסיכוי שאני בהריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בצעי בדיקה ביתית ותדעי
ד''ר יואב פלד08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחריי לפרוסקופיהא07/05/2010
היי אני יומיים אחריי ויש לי כאבים בקיבה ממש באיזור העליון האם זה נורמלי? אני ממש מרגישה מיחושים כל הזמן. אציין כי אני אוכלת בריא ומסודר . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נורמלי
ד''ר יואב פלד08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריוןלימור07/05/2010
ד"ר שלום
אני לפני כניסה להריון ולחץ הדם שלי בממוצע במהלך היום במנוחה 140/90 האם זה בעייתי להתחיל כך את ההריון??
אציין אני אחרי 2 הריונות שבהם לחץ הדם שלי היה תקין ואפילו נמוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני לרופא
ד''ר יואב פלד08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לאחר הלידה לחוצה מאוד!!דורוש07/05/2010
שלום ילדתי בתאריך 28.3 לידה רגילה לידה שניה
פסק לי הדימום אחרי חודש ימים ביקרתי כבר אצל הרופא אמר שהכל תקין ושאני עומדת לקבל מחזור ואחרי יומים קיבלתי מחזור מאוד מאוד חזק לפני שלושה ימים המחזור פסק לי והיום התחיל לי שוב דימום העם זה נורמלי????
יש לי רופא רק יום רביעי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יכולה להמתין לבדיקה עד יום רביעי
ד''ר יואב פלד08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי הפלהדניאלה07/05/2010
עברתי הפסקת הריון בכדורי ציטוטק ביום רביעי בשבוע 9 אחרי שההריון נמצא ללא דופק אשר התאים לשבוע 6+3 (יש לציין שבשבוע 6 היה דופק)
1. מאז ההפלה התחיל דימום שהיה ביום הראשון די מסיבי למחרת היה יחסית חלש(אפילו יותר ממחזור)האם זה אומר שההריון עדיין בפנים ואני אאלץ לבצע גרידא?
2. מה יכולה להיות הסברה שההריון הפסיק להתפתח אחרי שכבר היה דופק?
3.ההריון הזה היה ספונטני,יש לי ילד בן שנה וחצי מהפרייה חוץ גופית,ההריון איתו היה תקין-האם לאור הנתונים האלו לא עדיף לי להמשיך בהפרייה ולא לנסות טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי
ד``ר איילון לחמן08/05/2010לדניאלה שלום.
כדי לדעת אם ההפלה הושלמה או לא,ניתן לעשות בדיקת על קול ולדעת המצב.
2. יש הרבה מאד סיבות להפלה נדחית כמו שקרה לך.
3.לא ציינת הסיבה להפריה חוץ גופית שעברת.בהתיעצות עם רופאך החליטי לגבי הנסיון ההריוני הבא. בכל מקרה שיהיה בהרבה הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהדנה 3107/05/2010
שלום,
אני בשבוע 7+0 ולפני כשבוע וחצי היו לי יומיים של דמומים עם התכווצויות שהתגלה בסוף כהמטומה
מכל לשק העובר בנמצא תיקן ועם דופק.
הרופא שלי אמר לי לעשות הכל ב-easy אבל בעוד כ-4 שבועות(אהיה בשוע 12 בע"ה),מתוכננת
נסיעת נופש של 4 ימים לכרתים(נסיעה שיהיה לי חבל מאוד לפספס...).
מה אני יכולה לעשות כדי שההמטומה תספג מהר יותר עד לנסיעה?
האם יש משהו בתזונה? במנוחה?אסור לקיים יחסים גם בהמשך?
יש טיפים?
אם ההמטומה תשאר מותר לי לנסוע או לא ?
תודה
דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר את לא יכולה לעשות כלום
ד''ר יואב פלד08/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכת נוזליםדנה07/05/2010
אני בהריון שני שבוע 12. אני מודעת לחשיבות שתיית נוזלים רבים במהלך ההריון (בהריון הקודם סבלתי מצירים מוקדמים ונדרשתי לשתות 3 ליטר מים ביום). אני שונאת מים (בלשון המעטה!) ורציתי לדעת האם שתיה של תרכיז מהול במים (שזה הדבר היחיד שממנו אוכל לשתות כ-3 ליטר) שוות ערך לשתיית מים, על מנת לעבור את ההריון הנוכחי בשלום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא צריך לשתות 3 ליטר
ד''ר יואב פלד07/05/2010שתי עד שהשתן בצבע בהיר
אפשר לשתות תרכיז אם אין לך סוכרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםדקלה06/05/2010
שלום,
אחרי כמה ימים מיום ההתעברות ניתן לזהות הריון בבדיקת דם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 10-14
ד''ר יואב פלד07/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרנזיט אוסטאופורוזיס בהריוןאור06/05/2010
שלום
לפני שנה וחודשיים בהריון הראשון אובחן לי טרנזיט אוסטאופורוזיס במפרק הירך השמאלי.
החלמתי לאחר הלידה. אני לוקחת 15 טיפות של ויטמין די מידי יום כדי לתקן מחסור חמור ברמת הויטמיו . כרגע רמת הויטמין היא 32 .
היום אני בהריון שני, שבוע 17, לפני כמה שבועות התחלתי לחוש כאבים קלים מאוד בישבן, כאבים שניתן להתעלם מהם, הבעייה שהכאבים הללו מלווים אותי כבר כמה שבועות ואני מאוד מאוד מודאגת שמה מדובר שוב פעם באוסטאופורוזיס הריוני.
קבעתי תור לאורטופד אבל בנתיים אשמח לקבל תשובה לשאלה האם יש סיכוי שמדובר באוסטאופורוזיס? כי לפי מה שהבנתי המחלה לא מתפרצת בשליש הראשון אלה בשליש השלישי.
כמו כן הבנתי שהסיכוי שהתופעה תחזור על עצמה בהריונות הבאים הוא מאוד קטן.
אבקש לדעת האם לדעתך החשש שלי מוצדק. האם מוכר לך מקרה שהתופעה חזרה על עצמה בהריון עוקב?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
אור09/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוסטאופורוזיס
ד``ר איילון לחמן09/05/2010ממליץ שאכן תתיעצי באתר של אורטופדים.להם הרבה יותר נסיון ומידע בנושא זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נורא מודאגתליאת06/05/2010
שלום.,
היום השתמשתי באקנומיקה . רציתי לדעת אם זה יכול לגרום נזק לעובר.
אני מרגישה מעט חנק בנשימה..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
ליאת06/05/2010אני בשבוע 6+5 ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ולא
ד''ר יואב פלד07/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלותחוששת06/05/2010
1. האם הגיוני שבהיריון ראשון בשבוע 19 מרגישים תנועות עובר? כאשר אני שמה את היד על הבטן לפעמים אני מרגישה מעיין תנודה או שאני שוכבת עם בטן חשופה אני רואה שפתאום הבטן קופצת. האם הגיוני? ואם לא,אז מה זה?
2. האם מותר להיכנס לבריכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 1 כן 2 כן
ד''ר יואב פלד07/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאלהטלי06/05/2010
לפני כשבוע היו לי מספר פעמים הפרשות חומות מועטות ובאותו זמן נצפה דימום מסביב לעובר בבדיקת US חוץ מזה הכל היה תקין, אני בהריון שבוע 9 . מאז אני ללא הפרשות. האים זה מעיד על כך שאין יותר דימום? מתי אני יכולה להיות רגועה ולהבין שהדימום תוך רחמי פסק ואין יותר סכנה של הפלה מאיימת? יש לציין שלא התבקשתי לעשות בדיקת US חוזרת.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרוב לודאי שהכל תקין
ד''ר יואב פלד07/05/2010למען הסר ספק בצעי סוונר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



