מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרשה וצריבה אחרי קיום יחסיםיעל01/06/2010
שלום,
אני בהריון שבוע 16 + ויש לי צריבה בנרתיק בעת קיום יחסים כבר חודשיים.
הרופא נתן לי נרות להחדיר וזה לא עזר.
ואחכ נתן לי KY ג'יל שגרם לצריבה בעת שמרחתי.
ולאחר הקיום יחסים מאוד שרף לי. ויצא הפרשה עם גושים לבנים כמו קוטג'.
בבוקר כבר אין הפרשה עם הגושים. האם הגושים היו בגלל הג'ל?
מה קורה איתי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש לך פטריה בנרתיק
ד''ר יואב פלד01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון לאחר גרידהאתי01/06/2010
עברתי גרידה לפני כשבועיים, עקב הריון בן מס שבועות שהפסיק להתפתח.
האם יש סכנה בכניסה להריון בחודש הנוכחי?
(לפני קבלת מחזור נוסף)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין כל בעיה
ד''ר יואב פלד01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטי בטן והריוןמורן01/06/2010
שלום רב,
בתחילת חודש מאי עברתי בדיקת סיטי בטן. הבדיקה התבצעה בימים האחרונים של המחזור. מספר ימים לאחר הבדיקה, אני ובעלי קיימנו יחסים (לא קיימנו כלל יחסים לפני וכולל מועד הבדיקה) וכעת גילית שהרתי.
רציתי לשאול האם ההריון כרוך בסיכונים מפאת לוח הזמנים הקרוב בין הבדיקה לקיום היחסים- זמן ההפריה.
האם יש לעשות מעקב מסוים?
האם לקרינה או לחומר ניגוד (יוד) השפעה גם לאחר הבדיקה ועל ההריון ?
כמה זמן לוקח עד שהיוד מתנקה מהגוף לאחר הבדיקה ?
האם ייתכן כי הקרינה פגעה בתאי הביציות עוד לפני ההפריה?
אני חוששת בגלל הקרבה הפיסית של מערכת הרבייה לאזור הנבדק.
אודה לשתובתך המפורטת.
יום טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם היחסים היו לאחר הבדיקה
ד''ר יואב פלד01/06/2010אין כל חשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיטי בטן והריון
ד``ר אריה לידור02/06/2010לסיטי בטן שבצעת בתיזמון המחזורי שבצעת ( בטרם ביוץ) אין שום סיכון להריון הנוכחי אותו התחלת עכשיו . לא לקרינה שלו ולא לחומר הניגוד.
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטאטל31/05/2010
שלום, ביום ד' הקודם ערכי הבטא שלי היו 98, ערכתי היום , 31.5.10, בדיקת דם נוספת וערכי הבטא היו 321, מהי משמעות התוצאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייי
דגנית31/05/2010מזל טובבבבב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון תאומים והפרשות חומות- דחוףאילנה31/05/2010
שלום
אני בהריון תאומים שבוע 7+2.
לפני יומיים היו לי הפרשות חומות מימיות (ללא דם טרי). הלכתי לרופא שראה דופק של שני העוברים ואמר שאולי התאמצתי יותר מידי. באותו יום טיילתי הרבה ברגל-היה יום חם.
ההפרשות פסקו ליום וחצי והיום אחרי יום עבודה בגן ילדים, חזרתי הביתה שוב עם הפרשות חומות מימיות.
בנוסף אני משתעלת כבר 3 שבועות, שיעול שמרעיד את כל הגוף- רופא המשפחה אומר שעדיף לא להכניס אנטיביוטיקה לגוף.
1) האם ההפרשות החומות הן סימן להוריד הילוך?
2) האם לגשת שוב לרופא?
3) האם זה מסוכן ומצביע על התפתחות לא תקינה של ההריון?
4) האם זו סיבה לחופשת מחלה/מנוחה?
מבקשת תשובה בהקדם..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מור - מנסיוני האישי
שרית31/05/2010עברתי גם הריון תאומים יקר (אחרי טיפולים) ובשבועת ראשונים (לא זוכרת בדיוק) היו לי כתמים חומים שמאוד נלחצתי מהם.
אחרי בדיקת רופא שאישר שהכל תקין ושניתן לחזור לפעילות רגילה הורדתי בעצמי הילוך וביקשתי ימי מחלה. זרמתי עם האינטואיציה שלי ולא עם הספרות הרפואית.
נחתי המון, שתיתי המון (כמובן לשתות זה מאוד חשוב בעיקר בימים החמים ובעיקר עם תאומים)
ועשיתי כל מה שביכולתי על מנת לשמור על ההריון.
נכון שהריון זו לא מחלה אבל הגוף משתנה, צרכיו, עולמות נוצרים בתוכך, חיים חדשים - מופלאים ומדהימים וצריך להיות עם יד על הדופק ולסמוך על האינטואיציה שלך בכל השינויים שאת מרגישה
בהצלחה רבה ובשעה טובה ומוצלחת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשרית
אילנה01/06/2010שרית תודה רבה!
את נהדרת!
העלת חיוך על שפתי והצלחת להרגיע אותי
אני מאוד משתדלת לנוח (כגננת בגן ילדים זה מאוד קשה)
נראה לי שאקח את עצתך ואבקש ימי מחלה מרופא המשפחה
תודה רבה, מאחלת לך רק טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה חדה בברזל בזמן הריוןסלסה4831/05/2010
שלום רב
אני בהריוןן של תאומים בשבוע 20 ולפני שבוע עברתי בדיקת מי שפיר מאחר ובשקיפות עורפית יצא ה לי עובר אחד 1:200 והשני 1:168 (תשובהשל המי שפיר טרם קיבלנו) ובבדיקות דם הראה כי ישנה ירידה בברזל מ12 ל9 ואחר כך ל 7.5 ואחרי יומיים עליה קלה ל 9
יש לציין שאני לוקחת כדור ברזל אחד ביום למרות שהמליצו לי על 2 .
הרופאים מודאגים מרמת הברזל.
מה זה אומר? למה הברזל יורד כל כך? האם יכול להיות שיש פגיעה בהריון בגלל המי שפיר?
אילו סיבות יכולות להיות הירידה הזו?
ומה בדרך כלל אפשר לעשות כדי למנוע ?
אשמח לקבל תשובה בהקדם
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון
סלסה4831/05/2010עובר אחד 1:2000
והשני 1:168
בשקיפות עורפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיצור צוואר הרחםאור31/05/2010
הרופא שלי אומר שצוואר הרחם התקצר ל3 ס''מ אבל מצד שני אחרי שראתי קצת הבנתי שזה לא קיצור משמעותי-האם הבנתי נכון? אני בשבוע 36 כרגע-וגם כשנבדקתי בחודש פברואר אורך הצוואר היה 3.6 לפי מה שכתוב בדף הבדיקה-לפי הנתונים האלו ניתן להבין משהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
אור31/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה שוב את השאלה
אור01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין לך שום בעיה
ד''ר יואב פלד01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיצור צוואר הרחם
ד``ר אריה לידור02/06/2010שלום לך
קיצור צואר רחם זה אינו משמעותי. אורך 3 הוא אורך תקין. יחד עם זאת רצוי ולהמשיך ולעקוב
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה טבעית?קרני30/05/2010
שלום,
שבוע שביעי, עם דימום (לא מאסיבי, אבל בהחלט דימום של הפלה - יש גושים בדם והוא אדום בוהק)
הייתי במיון ושלחו אותי הביתה כי טענו שיש לתת לעובר לצאת באופן טבעי. קבעו לי USS ליום רביעי.
הדבר נראה לי קצת תמוה?
האם יש צורך לעשות גרידה? להתערב?
אודה לתשובה כי אני קצת מבולבלת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה.
ד``ר איילון לחמן31/05/2010שלום.
לא ציינת ממצאי העלקול במיון.בכל מקרה אם הדימום מתחזק או כאבים,גשי לרופאך או שובי למיון.אגב האם התיעצת עם רופאך בענין?.זה הרי החשוב ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובכן...
קרני01/06/2010לא עשו לי בדיקת USS
לא התייעצתי עם הרופא מכיוון שאין לי קבוע
<לא נשמע משהו... אני יודעת...
ובכל זאת, מה נהוג לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ידע כלליADI30/05/2010
והאם בזמן הביוץ הזמן הזה הוא היחידי שאפשר להיכנס להיריון ?
ומה ההבדל בין ווסת למחזור ?
אשמח אם תענו לשאלותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ווסת.
ד``ר איילון לחמן31/05/2010שלום. הווסת היא התקופה בה יש דמם. המחזור נחשב לתקופה שבין וסת לוסת.אם כי לעיתים משתמשים במילה מחזור במקום המילה וסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור וסת והיריוןADI30/05/2010
ידע כללי
אשמח אם תענו לכמה מהשאלות שלי
מחזור כמה זמן נמשך כמה ימים והתדירות שהוא מופיע ?
מתי יודעים שהאישה מבייצת וכמה זמן נשמך הביוץ ?
האם אחרי הביוץ מופיע ואחר כך מופיע הווסתו אזאפשר לקיים יחסי מין והאישה לא תיכנס להיריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון..
ד``ר איילון לחמן31/05/2010שלום. הביוץ מופיע בד"כ שבועיים לפני בוא המחזור.. לזכור שהזרע נשאר בגוף האשה לעיתים עד שבוע.לכן שיטת הימים הבטוחים אינה בטוחה.גם הביצית מחכה ב072 שעות לזרע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריוןadi30/05/2010
שלום,
לפני שלושה חודשים הפסקתי ליטול גלולות (פמינט) במטרה להיכנס להריון. המחזור שלי המשיך להיות סדיר בדיוק כמו שהוא היה בזמן נטילת הגלולות. למרות זאת, ולמרות שאנחנו משתדלים לקיים יחסי מין יום כן ויום לא במיוחד סביב הביוץ (כשבועיים לפני המחזור, נכון?), אני עדיין לא נכנסת להריון. האם זה יכול להצביע על בעיה? אני מניחה שאם המחזור סדיר כך גם הביוץ...
אשמח לתשובתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון.
ד``ר איילון לחמן31/05/2010לעדי שלום.
קודם כל זמן הממוצע לכניסה להריון ללא טיפולים הוא שנה.אז שלושה חודשים זה בודאי לא סחבה ללחץ.בהצלחה והחשוב לצאת מהלחץ והמתח בענין שהוכחו כמפריעם בכניסה להריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה מאוד!!!!מיטל30/05/2010
שלום רב האם בתחילת ההריון שבוע 5 אפשר להשתמש בכמוסות כדורים נגד פטריות של : SUPHERB ביו פימייל פרוביוטיקה לנשים???????
האםחלילה זה יכול לגרום לביעה בהריון?????
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף
ד``ר איילון לחמן31/05/2010שלום.
לגבי תרופות בהריון הכתובת הרשמית לתשובות היא במשרד הבריאות בטל-02-6243669.בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה וגרד בהריוןרוית30/05/2010
שלום, אני בשבוע 12 בימים האחרונים הופיע לי פריחה מגרת שמתמקדת בכל פעם באיזור אחר.אני נוטלת ויטמינים -פרנטאל מזה שבועיים. זה יכול להיות קשור לויטמינים? יש משהו שאפשר לעשות? האם להפסיק לקחת אותם?
כמו כן , אני לא יודעת אם זה קשור אבל אני סובלת מתסמונת סיוגרן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה
ד``ר איילון לחמן31/05/2010לרוית שלום. ממליץ שתתיעצי גם עם רופא עור.לגבי הויטמינים בצעי הפסקה בלקיחתם ונראה מה קורה עם הפריחה.בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכיבה על הבטן ובגד לוחץנירית30/05/2010
שלום,
2 שאלות בהן אני מהרהרת לעצמי ואין לי תשובה של רופא (רק כל מיני השערות ואזהרות של הדיוטות).
1. האם מותר לשכב על הבטן בהיריון (שבוע 18)? האם זה עשוי לגרום נזק לעובר?
2. האם עשוי להיגרם נזק בעקבות לבישת מכנסיים צמודים?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?
נירית31/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכי בטהמור30/05/2010
שלום,
רציתי לברר אם ערכי הבטה שנמדדו אצלי תקינים:
יום ראשון לוסת אחרונה (15.04.10) - (המחזור אצלי לא סדיר)...
יום ביוץ - 07.05.10
בדיקת בטה ראשונה - 23.05.10 = 309 (הפרוגסטרון היה 160.1)
בדיקת בטה שנייה - 30.05.10 = 624 (הפרוגסטרון היה 63)
האם זה לא נמוך מדי? הבנתי שהבטה אמורה להכפיל עצמה כל יומיים שלושה. זה לא המקרה אצלי... האם ישנה בעיה כלשהי ? אם כן - מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש על התשובה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
ד``ר איילון לחמן31/05/2010למור שלום.
אכן העליה בערכי הבטא מדאיגה.ממליץ שתגשי להיבדק אצל רופאך.שיהיה בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון קטן להודעה הקודמת
סלסה4831/05/2010עובר אחד 1:2000
והשני 1:168
בשקיפות עורפית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)