מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם יתכן הריון חוץ רחמי ותוך רחמי?הריונית11/05/2010
שלום רב,
לפני כחודשיים הייתי בהריון וממש בתחילתו החל דימום דמוי וסת שנמשך כחמישה ימים (הדימום החל עם התכווצויות חזקות ברחם- דמויות צירים). לאחר מכן הייתי אצל רופא נשים שמצא רחם נקי, ללא הריון, מה שהגביר את החשד שהיתה הפלה טבעית. בחודש לאחר מכן, גיליתי שאני שוב בהריון בבדיקת הריון ביתית. בבדיקת דם להורמון hcg beta קיבלתי את התוצאה 26767 שכלל אינה מתאימה לשבוע ה-5 שבו חשבתי שאני נמצאת. יום לאחר מכן הייתי אצל רופא נשים שמצא בבדיקת אולטראסאונד שק הריון ושק חלמון וקוטב עוברי עם דופק. למרות זאת, אני עדיין מבולבלת לגבי ערכי ה- HCG הגבוהים. האם יתכן מצב שבו אכן יש לי הריון חוץ רחמי מהחודש הקודם והריון תוך רחמי מהחודש האחרון? האם יתכן שיש הריון תקין של תאומים שלא נצפה באולטראסאונד? יש לציין כי אין לי תחושות חריגות של כאבים מלבד בחילות, עייפות ומעט אי נעימות בבטן התחתונה (משהו שיכול להיות קשור גם בעיכול או בדלקת בדרכי השתן). אשמח לתשובתכם המהירה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר דורון רוזן11/05/2010הריון תוך רחמי וחוץ רחמי יכולים להתפתח במקביל (1:30000) אבל רק אם הם מתרחשים באותו החודש, לא בחודשים עוקבים. תאומים הוא מצב סביר יותר כהסבר לערכים. בכל מקרה - מעקב הדוק ואולטראסאונד מקצועי חשובים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבולבלת עדיין
הריונית11/05/2010אך האם יתכן כי הרופא לא ראה תאומים במהלך האולטרא סאונד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורה בשבועות מוקדמים לא מעט
ד''ר דורון רוזן11/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבולבלת עדיין
הריונית11/05/2010אך האם יתכן כי הרופא לא ראה תאומים במהלך האולטרא סאונד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפלה נדחיתבתרון11/05/2010
שלום.
אתמול בשבוע 7, בעקבות דימום קל מאד, התברר בבדיקת אולטראסאונד שלעובר אין דופק.
1. האם יכול להיות שהטכנאית לא ראתה, אך יתכן ויראו עוד כמה ימים?
2. למה אני אמורה לצפות? האם פתאום יהיה לי דימום חזק? אני המשכתי את חיי כרגיל, עבודה וכו' וקצת מלחיץ אותי חוסר הידיעה...
האם פתאום באמצע שאעמוד מול לקוח, כל הרצפה תתמלא בדם?
הרופא לא הכין אותי לשום דבר, רק אמר שזה יפול לבד...
אנא עזרתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפלה
ד''ר דורון רוזן11/05/2010שבוע 7 (אם זה בבטחון השבוע) חייב להיות דופק. אני בטח לא יכול לענות על האפשרות שטכנאית טעתה אבל אם יש לך ספק גשי לבדיקה נוספת.
אם תקרה הפלה סביר שתחווי משהו כמו ווסת חזק מבחינת הדימום. אחר כך תגשי שוב לבדיקה לוודא שהכל התרוקן. אם אכן ההריון ללא דופק ולא תקרה הפלה תוך כשבועיים עליך לגשת לרופא לתאם גרידה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי שפירחוששת11/05/2010
אני מחכה לתוצאה של חלבון עוברי (תבחין מרובע), רציתי לשאול מאיזה ערך שמתקב לזה נחשב לגבולי וממליצים על בדיקת מי שפיר? ועד איזה שבוע ניתן לעשות את הבדיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי שפיר
ד''ר דורון רוזן11/05/2010הטווח 17-21 שב'. מבחינת המלצות משרד הבריאות מומלץ דיקור כאשר הסיכון המחושב גדול מ 1:380
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת מגן משוגעתנויה10/05/2010
שלום רב הריון מס 7 לאחר הלידה השניה החלה היפרתירואיד ללא כל טיפול כל הלידות הם פגים אחד רעלת הריון השאר היפרדות שיליה לידות בשבועות 32-36 משקלים 1700-2400 כיום הריון
שבוע 10 עובר מתאים לשבוע עם דופק בבדיקות הדם לפני חודשיים t4=66.8 t3=14
בטא 13.400וtsh=0.01 כיום הכל הישתגע ללא שום טיפול תרופתי להלן התוצאות:t4=5.2 t3=1.9 tsh=0.01 אני הישתגעתי לגמריקר לי אני בקושי אוכלת אך עליתי כבר 3 קילו זה פשוט הזוי חסרת חשק לזוז מותשת הדופק שלי ירד מ 100 שזה הנורמה שלי ל 57 יכול להיות שזה התחלה של היפו אני ממש עצבנית ויש לי ילדים לטפל בהם אנא עיזרו לי אני לא רוצה שהעובר יפגע עקב כך יש לי טור לאנדוקרינולוג בעוד 3 שבועות הרופא אמר שיכול לרשום לי אלרוקסין במינון נמוך זה מסוכן ? תמיד בהריונות זה ניהיה פעם היפו פעם היפר וברוך ה הילדים שלי יצאו בריאים חוץ מפגות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טירואיד
ד''ר דורון רוזן11/05/2010אלטרוקסין אינו מסוכן בהריון. לגבי ההחלטה לטפל - לשיקול דעת הרופא שלך. הייתי מנסה להקדים האנדוקרינולוג כמה שאפשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרדות שיליהאורית10/05/2010
שלום,
ההריון הראשון שלי הסתיים בשבוע 37+2 בהיפרדות שיליה ובעקבות זה עברתי ניתוח קיסרי יזום חירום.
אני מנסה כעת להרות שוב, והרופא שלי אמר לי שבהריון הבא אצטרך "להזהר מאוד".
- האם הכוונה לכך שההריון יהיה בסיכון גבוה?
- האם יש דרך שבה אוכל למנוע היפרדות שיליה נוספת?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מציע
ד''ר דורון רוזן11/05/2010שתשאלי אותו למה התכוון.
לעצם העניין, הסיכוי שתחזור היפרדות קטן מאוד אך גבוה יותר ממה שיש לאישה ללא רקע כמו שלך. יש גם בדיקות לקרישיות יתר שאפשר לשלוח אותך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ולחץ דםלימור10/05/2010
ד"ר שלום
אני בת 36 אחרי 2 לידות תקינות ללא בעיית לחץ דם
היום אני מנסה להיכנס להריון כאשר מדי פעם יש לי קפיצות לחץ דם של 150/100 ומבחינת הרופא זה מלחץ או חרדה ולא לחץ דם אמיתי עשיתי 2 הולטרים שהיו תקינים . אך עדין יש קפיצות שקצת מלחיצות.
אני לא מקבלת טיפול כלשהו ושאלתי האם יש בזה סיכון להריון???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר
ד''ר דורון רוזן11/05/2010אם הולטריםתקינים זה כנראה אכן מלחץ ואין סיכון יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני הריוןנטלי נעים10/05/2010
שלום, הרופא נשים שלי אמר שאני מבייצת ביום ה 20-25 לחודש במקום ביום ה14
האם ישנה אפשרות בכל זאת שאני יכנס להריון ביום ה14?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד''ר דורון רוזן11/05/2010ניתן להרות רק ב 24 שע' סביב הביוץ, מתי שלא יהיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תלסמיהחני10/05/2010
שלום
אני בשבוע 10 + 4 ימים
נאמר לי שעושים בדיקה של תלסמיה בזמן ביצוע הספירת דם
בתוצאות של הספירת דם אני לא רואה כל התייחסות לתלסמיה (אני לא רואה בכלל את המילה תלסמיה)
אלו ערכים מתוך הספירת דם מעידים על תלסמיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תלסמיה
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
אכן נכון. על פי תוצאות פרמטרים שונים בבדיקת הדם שעשית ניתן לאבחן אפשרות לטלסמיה המוגלובין המטוקריט נפח כדוריות אדומות וכ"ו)
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבוע 5נלי10/05/2010
שלום רב,
אתמול עשיתי בדיקות דם להלן התוצאות:
E2 1043
Progresteron 96.8
HCG 2595
זה בפעם השלישית שעשיתי את בדיקת הדם והרופא אמ שזו הכפלה יפה.
בשבוע שעבר לפני שגיליתי שאני בהריון בניגוב הייתה קצת הפרשה חומה (ממש קצת) ואז לאחר מס' ימים זה הפסיק.
היום ראיתי כתם ממש קטן על התחתונית (גם חום) זה לא המשיך (רק כאשר אני בודקת עם עצבה בפנים אני רואה ממש קצת הפרשה חומה לא דמית), אבל אני קצת מודאגת כי בהריון הקודם נעלם דופק בשבוע 8+3 ועבקתי הפלה.
1.קראתי שהפרשות מועטות חומות בתחילת הריון זה לא נוראה, האם זה נכון?
2. הרופא שלי קבע לי בדיקת US ראשונה 25.5 שזה בשבוע 7 וקצת. האם עד אז פשוט להרגע כי הכל בסדר?
3. האם הפרוגרסטרון לא קצת נמוך ולא צריך תמיכה? הבנתי שכל עוד הוא לא יורד מתחת ל- 40 אז זה בסדר?
תודה מראש על התשובה,
נלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 5
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
מזל טוב על הריונך החדש. אם בינתיים קיימת עליה יפה בערכי הביטא זהו סימן לכך שההריון ממשיך להתפתח. כמובן שיש להמשיך לעקוב אחר קצב העליה ובעוד כשבוע ניתן כבר לבצע אולטרהסאונד ראשון. מדד הביטא אמין יותר ממעקב הפרוגסטרון
בהצלחה
ד,"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיטי והריון עתידימורן10/05/2010
שלום רב,
לפני מספר ימים (לאחר המחזור החודשי) עברתי בדיקת CT בטן. אנו מנסים להרות (כעת אני סביב ימי הביוץ) האם יש סכנה להיכנס עוד החודש (החודש בו בוצעה הבדיקה) להריון מפאת השפעת הקרינה?
האם מומלץ להמתין זמן מה לאחר הבדיקה ועד הכניסה להריון? או שאין השפעה וניתן כבר החודש לנסות להרות?
אשמח לתשובה מפורטת כדי להוריד לחץ...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת CT
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
אין כל חשש מקרינת הCT שבצעת עוד בטרם הרית. יכולה להמשיך בנסיונותיך להרות כרגיל
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לך דוקטורלורן09/05/2010
אני בת 27 הריון ראשון
אני בשוע 17+4 ימים השלאה שלי היא כזה האם אני צריכה להרגיש תנועות או שלא
ושאלה שניה שלי היא לפעמים אני מרגישה מין דיגדוגים בבטן כזה כאילו משהו הולך ולפאמים לא האם זה בסדר או תקין ? שלפעמים אני לא מרגישה כלום
ולמה הבטן שלי לא גודלת לי אוף ?
אודה לך אם תענה לי על שאלתי בבקשה והמשך יום טוב ועבודה נעימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 17
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
בהריון ראשון מתחילים להרגיש תנועות עובר בסביבות שבוע 19 -20. צמיחת הבטן תלויה גם במבנה הגוף כך שאצל רזות תבלוט מוקדם יותר.
המשך מעקב הריון מוצלח
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אריה תודה על התשובה שאלה נוספת
לורן10/05/2010אני במבנה גוף יחסית מלא אבל אני לא מרגישה שהבט שלי דוגלת לה עם הזמן חחח אני ממש מפחדת
האם זה יכול להיות משהו שלא בסדר או להמשיך רגיל היתי בבדיקות נאמר לי שהכול תקין ברוך השם אודהלך מאוד ואני שמחה שאתם עושים פה עבודה נפלאה גם מעבר לעבודתייך בקופה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוטר ראשאסנת09/05/2010
אני בת 28, שבוע 27.4, הריון ראשון.
באולטרא סאונד בשבוע 25, הBPD היה מתאים לשבוע 23.3
באולטרא סאונד בשבוע 26.6 הBPD היה מתאים לשבוע 25.1
באולטרא סאונד היום שבוע 27.4 הBPD היה מתאים לשבוע 25.6.
בנוסף הHFD היה מתאים לשבוע 29.1
האם זה תקין? שאר הממדים מתאימים לשבוע ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוטר ראש
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
הממדים תקינם וחשוב מזה הצמיחה עקבית ו. תקינה
מדד שחוב נוסף הוא הקף הראש (HC) אשר גם הוא חייב להתאים לגיל ההריון
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיקף הראש
אסנת10/05/2010היקף הראש בשבוע 27.4 מתאים לשבוע 27.1.
תודה רבה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופהנויה09/05/2010
אני סובלת מפעילות יתר ומטופלת ב ptu בשבוע 6 נהפך להיפו והחליפו לאלטרוקסין כרגע שבוע 17 ואני שוב ביתר אולךי ביגלל מינון גבוה של אלטרוקסין מה לעשות האם גוגע בעובר ? מה הסיכונים אשמח לתשובה בהקדם tsh 0.01 ft3 =22 ft4=47
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טירויד
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
תפקוד הבלוטה שלך אינו יציב. יש לאזן את פעילותה לפי הצורך אם בהיפו ואם בהיפר. כל עוד תפקוד הבלוטה נשמר מאוזן אין סכנה לעובר. לכן צריך לשאוף לאיזון מירבי של תפקודה ואת באמצעות מעקבים תכופים של מדדי הבלוטה
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון - בטן קשה בבקריםליאת09/05/2010
לד"ר שלום!
אני רוצה להתייעץ איתך:
אני בשבוע 15
כשאני מתעוררת בבקרים האחרונים, הבטן שלי קשה מאוד, ויותר קטנה ממה שהיא ביומיום (גם מתרכזת יותר קרוב למפשעה)
כשאני קמה, אחרי דקה שתיים הבטן מתרככת וחוזרת להיות כמו שהיא תמיד
האם זה בסדר?
האם זה תקין, הבטן הקשה בבקרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן קשה
ד``ר אריה לידור10/05/2010שלום לך
כשאת שכובה - הופך להיות הרחם ההריוני שטחי יותר ולכן את מרגישה את הנוקשות. בעמידה הרחם משום כח הכובד נמצא בעמדה נמוכה יותר ועמוקה יותר ולכן מורגשת הבטן כרכה יותר.
בברכה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון או לא הריוןnnt09/05/2010
שלום רב, אני שנה אחרי לידה ראשונה. עד לפני ארבעה חודשים נטלתי סרזט אח"כ הפסקתי להניק, חודש עם נובורינג ולאחר מכן חזרתי להרמונט.
אני לא בטוחה אבל נראה לי ששכחתי מתי שהוא גלולה אחת ומיד הופיע דימום. המשכתי למחרת לקחת כרגיל.
בחודש האחרון, בעודי ממשיכה ליטול גלולות כרגיל היו לי כל מיני בחילות שהזכירו לי בחילות של הריון.
עשיתי לא מעט בדיקות ביתיות שיצאו שליליות. ביום ד' האחרון סיימתי את החבילה של הגלולות והמתנתי לוסת. זו לא הופיעה. ביום שישי בבוקר שוב עשיתי בדיקה ביתית שיצאה שלילית. היום בבוקר (יום א') החל דימום קל.
יש סיכוי שאני בהריון?? מה לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון או לא.
ד``ר איילון לחמן09/05/2010שלום.
ממליץ שתבצעי בדיקת דם להריון וגם תבדקי אצל רופא הנשים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



