מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הערכת משקלטניה05/05/2010
שלום
שבוע 38+2, תוצאות של הערכת משקל:
BPD מתאים לשבוע 37+3 92שערכת מ מ"מ
OFD 121 מ"מ
HC מתאים לשבוע 38+4 334 מ"מ
AC1 101 מ"מ
AC2 105 מ"מ
AC מתאים לשבוע 37+0 323 מ"מ
FEMUR מתאים לשבוע 36+6 72 מ"מ
ממוצע גיל הריון לפי HC ו - FL - 37+5
הערכת משקל 2985 גר' עפ"י HADLOCK 1
3018 גר' לפי HADLOCK4
השאלה שלי האם טווח המדדים הוא סביר (טווח של כשבועיים בין מדד הכי נמוך לבין מדד הכי גבוה)
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
טניה06/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתקין וסביר לחלוטין
ד''ר דורון רוזן06/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי לעשן אחרי הפלה בדורים?חופית05/05/2010
עברתי אתמול הפלה בכדורים אחרי שלא מצאו דופק לעובר, האם מותר לי לעשן סיגריה?מתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצוי תמיד להפסיק לעשן
ד''ר יואב פלד05/05/2010אבל אין קשר בין עישון לפעולה שעברת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון שבוע 24ליאת05/05/2010
שלום רב
אני בהריון ובשבוע 22.
כל שבוע יש לי מנקה בבית ולפני שבוע היא הניחה חומרי ניקוי וסקוטצ' שהיא מנקה את השירותים על משטח מפלסטיק שבו אנחנו אוכלים וליד מתקן שאנו מניחים כלים.
אני ניקיתי אחריה. האם נגרם כל נזק כי יש פעמים שאני משאירה אותה לבד בבית לנקות.
בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא
ד''ר יואב פלד05/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםשיר04/05/2010
ערב טוב,
שבוע 29, ולצערי לפני כשבועיים החלו להופיע טחורים.
חשבתי שהזמן יעשה את שלו אך הם לא נעלמים ולא קטנים..
האם יש משהו שכדאי לעשות? מה יקרה אם זה עוד יחמיר בהריון או בלידה?
איזה משחה אפשר לשים בהריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש משחות שניתן לשים רופא הנשים שלך
ד''ר יואב פלד05/05/2010ידע להמליץ לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לידה לאחר קרע דרגה 3שיר04/05/2010
שלום רב,
אני בשבוע 36, לקראת לידה שניה.
בלידה הראשונה שהתרחשה לפני שנתיים וחודשיים היה קרע דרגה 3 בפרינאום. נתפרתי בחדר לידה ע"י כירוג. הלידה התרחשה בשבוע 41+ 3 לאחר זירוז PG ולידה מהירה ביותר. בתי נולדה 3 ק"ג.
7 חוד' לאחר הלידה עברתי ניתוח להרחבת פתח הנרתיק בעקבות הצרותו (צלקת פיברוטית בפתח הנרתיק).
לאחר הלידה הראשונה, פרוקטולוגים טענו שבלידות הבאות לשקול ניתוח קיסרי, ולאחר הניתוח גניקולוגים טענו שיש צוך בניתוח קיסרי.
היום, אני בדילמה כיצד ללדת כי בועדה לניתוח קיסרי אמרו שאין זה מחייב ללדת בקיסרי וההחלטה היא שלי... הערכת משקל נוכחית של העובר 2.500-2.800 ק"ג.
אשמח לחוות דעתכם המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נו באמת
ד''ר יואב פלד05/05/2010את תנהגי לפי מה שאומרים לך בפורום ללא בדיקה והכרות מעמיקה עם המקרה שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון כימי?רונית04/05/2010
שלום רב,
ערכתי בדיקה ביתית לגילוי הריון ביום המשוער של הווסת ויצא פס חלש. לאחר 3 ימים ביצעתי שוב והפס התחזק, אך לא הגיע לכהות כמו של ה-C. לכן ביצעתי בדיקה נוספת 3 ימים אחרי (של חברה אחרת) ואז כלל לא נצבע הפס של ה-T. עדיין לא הספקתי ללכת לרופא או לבצע בדיקות דם.
האם כנראה מדובר בהריון כימי? האם יש דחיפות לגשת לבדיקות?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרוב לוודאי שאת צודקת
ד''ר יואב פלד05/05/2010בצעי בדיקה נוספת עוד שבוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צביעצ שיער בהריוןענבל04/05/2010
שלום אני בשבוע 13 בהריון וברצוני לדעת אם זה בעיתי לצבוע שיער בגון חום-שחור (הצבע הטכעי שלי)? האם יש בזה סיכון לעובר?
בהזדמנות זו רציתי לשאול האם יש סכנה לטוס לאילת בשבוע 18? עליי לציין כי בהריון הקודם חוויתי צירים מוקדמים משבוע 34 ולכן אני חוששת. האם יש סיכון בנסיעה באוטו?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין בעיה לטוס
ד''ר יואב פלד05/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת tshעינת04/05/2010
היי
אני בשבוע 9 בשבוע 8 רופא הנשים שלח אותי לבדיקות דם וגם את הבדיקה הנ"ל יצא לי-free thyroxine 22.7 ובבדיקה-triiodothyronine free ft3 9.1 .
מעולם לא סבלתי מבלוטת התריס ובשני ההריונות הקודמים גם לא נביקשו ממני לבצע בדיקה כזאת.
נשלחתי לאנדוקרינולוגיה ואמרה לי לעשות שוב בדיקת דם ואם יצא גבוה יכול להיות שזהו הורמון שמופרש ע:י השילייה ושאני יצטרך בטיפול של כדורים וכל שבוע לבצע בדיקת דם
מה עליי לעשות כן להתחיל אם הכדורים ללכת לרופא נוסף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה יצא ה- TSH?
מיכל04/05/2010אני בייעוץ אצל אנדוקרינולוג (ונוטלת כדורי אלטרוקסין).
הרופא אמר לי שכל עוד ה- TSH < 2 זה בסדר. מעל לזה צריך לקחת כדורים או להגדיל מינון (למי שכבר נוטלת).
זאת, משום שהעובר עצמו לא מייצר את ההורמונים הדרושים לו (שמייצרת בלוטת התריס) ולכן הוא צריך לקבלם מהאמא.
עוד הבנתי שיש קשר בין חוסר בהורמונים אלו לירידה ב- IQ אצל הילדים.
פשוט תלכי לרופא משפחה או עדיף אנדוקרינולוג שיתאים לך מינון של אלטרוקסין כך שה- TSH שלך ירד מהר ועד מתחת ל-2.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהנינה04/05/2010
תאריך וסת אחרון: 18.1.10
תאריך ביוץ (לפי מעקב זקיקים + ערכת ביוץ): 5.2.10
אני כבר משתגעת מזה שכל אחד אומר לי שאני בשבוע אחר להריון. כמובן שיש לגיל ההריון חשיבות לעניין ביצוע בדיקות שונות אותן מבצעים עפ"י השבוע...
גיל העובר לפי גודלו ב-US יצא ביום 18.4.10 מתאים לשבוע 12.6 (תואם לתאריך הוסת האחרון...)
אני רוצה לקבוע תור לבדיקת חלבון עוברי ועליי לדעת באיזה שבוע אני בדיוק.
האם אני היום בשבוע 15.1? או שמא בשבוע 14.4 (גיל הריון אמיתי לפי ביוץ)?
אודה לתשובה ברורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה
מיכל06/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתלכי לפי האולטראסאונד
ד''ר דורון רוזן06/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
מיכל06/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות בכף הרגלאא04/05/2010
אני בהריון ואני סובלת מפטריות ברגליים.
אני לא רוצה למרוח משחה בזמן ההריון, אבל רציתי לדעת האם הפטריה עצמה מסוכנת להריון ולתינוק דרך מחזור הדם או שאני יכולה להיות רגועה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה.
ד``ר איילון לחמן04/05/2010שלום.
אם את סובלת מהפטריה למה לא לטפל.?.היא לא עוברת למחזור הדם בדרך כלל.אבל בהחלט יש טיפולים אפשריים בהריון.כדאי לטפל.התיעצי עם רופאך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אא04/05/2010דבר ראשון, תודה רבה על התשובה המהירה.
דבר שני, אין לי מה לדאוג על כך שהפטריה לא טופלה עד כה במהלך ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח כמה תוצאות בדיקת דםדורוש03/05/2010
Vitamin B12 *
219 *
MCH-Mean Cell Hemoglobin | pg/cell 25.5
RDW-Red Cell Distri.Width 15 *
18.1
Lymphocytes % 44 *
46
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מובן
ד''ר דורון רוזן03/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות בזמן הריוןליאת03/05/2010
אני בשבוע 35 להריוני, זהו הריון ראשון.
לאחרונה ישנה תופעה התוקפת אותי של התכווצויות ונימול בכפות הידיים ובזרועות במשך היום ובלילות.
יש לציין שהכאב בלילות מתעצם ובלתי נסבל כך שאני קמה מהמיטה ומייבבת בדמעות.
הכאב מתעצם כשהידיים במצב של שכיבה וכשאני עומדת עדיין יש תחושת נימול עם זאת נסבלת.
נשים אחרות אמרו לי שהתופעה שכיחה יותר ברגליים ולא בידיים.
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי (הרופאים אמרו לי כי זה נורמלי ושכיח)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול
ד``ר אריה לידור03/05/2010שלום לך
אנא פני לבדיקת אורטופד ובהמשך נאורולוג
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהסיגל03/05/2010
שלום,
אני בשבוע 12 כמה שאלות:
1. כאבי בבטן תחתונה כשאני יושבת או נוגעת בבטן יש כאבים שלא היו עד עכשיו, ממה זה נובע?
2. באיזה שבוע הבטן כבר תראה לעין?
3. עד איזה שבוע זה נחשב חודש שלישי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבוע 12
ד``ר אריה לידור03/05/2010שלום לך
מיחושי בטן בתחילת ההריון ובמהלכו שכיחים מאד. יחד עם זאת תמיד כדאי להבדק לשלילת סיבות שונות לכאבי בטן כאלה שאת מתארת. הבטן תראה בהתאם למבנה גופך ככל שרזה יותר כך תתבלט מוקדם יותר.חודש שלישי נחשב עד לשבוע ה12 בד"כ אם כי אנו סופרים את גיל ההריון בשבועות ולא בחודשים
בהצלחה
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דליפת מי שפירקרן03/05/2010
שלום,
אני בשבוע 34+2.
קראתי שאחד הסממנים של דליפת מי שפיר היא ריח שדומה לנוזל זרע.
בסביבות שבוע 20 סבלתי מהפרשות שהריחו כמו נוזל זרע, אבל לא הרגשתי דליפה או משהו דומה.מה גם שאני סובלת מפטרייה נרתיקית.
התופעה נמשכה כחודש-חודשיים, אבל נעלמה. (גם ספירת הכדוריות הלבנות בדם היתה יחסית גבוהה, כיום היא ירדה).
כמו כן, בבדיקות האולטרה סאונד שנערכו לאחר מכן, נאמר לי שכמות מי השפיר תקינה.
רציתי לדעת האם יתכן שסבלתי מדליפת מי שפיר?? האם זה יכול להשפיע על העובר ??
תודה מראש
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליפת מי שפיר
ד``ר אריה לידור03/05/2010שלום לך
זמן רב עבר מאז התעורר חשדך לראשונה. היות ובדיקות האולטרהסאונד החוזרות מראות כמויות מי שפיר תקינות לא סביר שחוית דליפת מי שפיר
המשך מוצלח
ד"ר אריה לידור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיסה בתחילת הריוןאלה03/05/2010
שלום, אחרי 4 טיפולי IVF גיליתי בשבוע שעבר שאני בהריון, היום - שלושה שבועות אחרי החזרה. רציתי לשאול - אני אמורה לטוס לאנגליה בעוד שבועיים האם הדבר יסכן את ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה.
ד``ר איילון לחמן03/05/2010לאלה שלום.
ברכות על ההריון. לגבי הקשר עם טיסה,התיעצי עם רופאך כמובן לאחר ביצוע בדיקת על קול וכו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לטוס
מנוסה06/05/2010מתוקה, למה לסכן משהו שעבדת עליו קשה מאוד.
שמרי על עצמך, עצם השאלה מבהירה את זה שגם אם פיזית זה לא יזיק הפחד הוא בראש ולכן עדיף לדחות.
הייתי מתחלפת איתך ברגע ( :* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)