מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עור פנים לאחר הקרנותאלי30/12/2010
שלום
עברתי במהלך 10 השנים האחרונות 6 ניתוחים כולל הקרנות בבלוטת הפרוטיס צד שמאל של הפנים גידול שפיר שחזר כל הזמן
כיום אני כ-5 שנים אחרי ההקרנות העור מאוד אדמומי צד שמאל שפנים קעור ולא סימטרי ואין שער של הזקן על שטח די גדול +צלקת ארוכה של חיתוך מהניתוחים
אני מעוניין לטפל היום באסתטיקה ולזחר את פני והעור מהו הטיפול הנכון?
הבנתי שיש אפשרות של מותחנים
אשמח לדעת כל טיפ אפשרי תודה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר דניאלה כץ30/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואה_אסתטית_רפואת_עור_אסתטית' id=link]רפואה אסתטית, רפואת עור אסתטית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי סרטן המופיע בפעם השלישית לאחרנחי30/12/2010
שני ניתוחים של המעי וטיפול כימותרפי, הופיע כעבור כשנה, תהליך משני באזור הריטרופריטנאום. לפי הידוע, מה אחוזי ההצלחה בטיפול כימותרפי נוסף בגידול, ללא ניתוח. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי סרטן המופיע בפעם השלישית לאחר - תגובה
ד''ר יוסף ברנר02/01/2011יש סיכוי טוב לעזור עם כימותרפיה,אך סיכויי הריפוי (מצב בו לא תהיה יותר הישנות המחלה) אינו גבוה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נייטרופילים והמוגלוביןמנחם30/12/2010
שלום לכל הדוקטורים , מה שלומכם
לפני טיפול כימוטראפי שלישי ( סרטן שד ולימפה ממאיר )
איך להעלות המוגלובין במהירות
נייטרופילים ( ספירת דם נמוכה מאד ) ירדו מ 7000 תוך יום אחד ל - 300
איך מעלים אותם מהר כדי לקבל את הטיפול השלישי .
תודה רבה מנחם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נייטרופילים והמוגלובין - תגובה
ד''ר דניאלה כץ30/12/2010חוזרים על הספירה לוודא שה אמתי
אם אמיתי בפעם הבאה לברר עם האונקולוג המטפל לגבי זריקות של נאולסטים או נאופוגן למנוע ירידה של הספירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בהמוגלובין - סרטן השדמנחם29/12/2010
שלום
לאחר טיפול שני בכמותראפיה ( סרטן השד קרסינומה )
ההמוגלובין יורד כל הזמן
האם ישנו מזון להעלאת ההמוגלובין ???
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בהמוגלובין - סרטן השד - תגובה
ד''ר דניאלה כץ30/12/2010הכצותרפיה פוגעת גם בתאי הדם. זה זמני.
המרכיבים החשובים שיכולים להשפיע הם חומצה פולית B12 וברזל אם רמתם בדם תקינה אין מזון מיוחד שיכול להעלות את הספירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול להצרת היקפים לאחר סרטן שדרונית29/12/2010
שלום רב,
ביולי 2008 חליתי וטופלתי בכימותרפיה(6/8) והקרנות(33) +אווסטין לסרטן השד לאחר כריתת גוש(1 ס"מ ,תלת שלילי,שוליים נקיים+1 בלוטה בשד נגועה).
באפריל עברתי כרתת רחם ושחלות.
ברצוני לעבור טיפול באולטראסאונד להצרת היקפים(בטן, ירכיים וישבן)..
האם יש סכנה כלשהי להישנות המחלה?
האם יש פרק זמן מינמלי להתחלת טיפול קוסמטי שכזה?
תודה
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול להצרת היקפים לאחר סרטן שד - תגובה
ד''ר דניאלה כץ30/12/2010עבר מספיק זמן מאז הטיפולים
לא צריכה להיות בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה בגודל אפונהאנה28/12/2010
אתמול הופיעה אצלי גולה בגודל אפונה באיבר המין . הגולה קשה ונמצאת מתחת לעור. מרגישה מעט כאב בלחיצה.
האם זה יכול להיות גידול סרטני?
לאיזה רופא לפנות במצב כזה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה בגודל אפונה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/12/2010סרטן לא מתפתח בין לילה. עליך לפנות לאורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי ערכי מרקריםאביבה28/12/2010
שלום.
לפני חצי שנה חליתי בסרטן צוואר הרחם שהתפשט לרחם.
עברתי הקרנות פנימיות וחיצוניות וכימותרפיה.
אתמול עשיתי את בדיקות הדם הראשונות מאז שסיימתי עם הטיפולים, ולאחר שה-CT יצא תקין, וערכי המרקרים קצת מטרידים אותי.
אשמח אם תוכלו לעזור לי לפרש אותם:
CA 125 - 9.4
CA 15.3- 6.3
CEA - 2
האם הערכים הללו תקינים או שזה אומר שהסרטן עדיין קיים בגופי?
תודה רבה,
אביבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי ערכי מרקרים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/12/2010הערכים בגדר התקין. אין ערך לבדיקת סמנים בסרטן צוואר הרחם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך, שימחת אותי מאוד
אביבה28/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
אינה01/08/2012כע גכעכ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- gbm-בקשת מידע מפרופ' קוטןהילה רון27/12/2010
בעלי אובחן כחולה ב gbm באוקטובר 2009. הוא מטופל בטימודאל (380 מ"ג). הוא עובד הרבה שעות ביום ולא נותן למחלה להשפיע עליו. לאחרונה אני מבחינה בירידה בזיכרון לטווח קצר. האם מדובר בתופעת לוואי של התרופה, או חלילה המחלה פרצה שוב?
תודה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר gbm-בקשת מידע מפרופ' קוטן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/12/2010רצוי ללבצע הערכת מצב המחלה ע"י בדיקה נוירואונקולוגית והדמיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקטודת חן שהוסרהרונן27/12/2010
שלום,
לפני חודש וחצי הוסרה אצלי בניתוח נקודת חן.
האבחון הראשוני היה Nevus junc. והתוצאה לאחר האבחון הייתה "clark back".
המנתח בביקורת אמר שזה בסדר, אך יש להעמיק את הניתוח פעם נוספת.
מה בדיוק האבחנה והרופה אומרים?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן28/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחים_פלסטיים_ניתוחי_אף_כירורגיה_פלסטית' id=link]ניתוחים פלסטיים, ניתוחי אף, כירורגיה פלסטית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטןסיגל26/12/2010
שלום רב
האם שמעתם על הפיטריה היוגית העוזרת לסרטן ולעוד מיני מחלות
תודה סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר02/01/2011אין כל הוכחה שהפיטריה היוגית יעילה בסרטן
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיהודה26/12/2010
שלום
מה הסיכון כאשר ב US בבלוטת התריס מוצאים גידול בגודל 4X5 ,ו FNA התשובה לא חד משמעית אם זה סרטני או לא ,ובכל זאת מחליט החולה לא לבצע ניתוח למשך חצי שנה
בכדי לבצע שוב לפחות עוד שני US לראות אולי הגידול יקטן
ב:האם במצב שאין תשובה חד משמעית של FNA כדאי לעשות MRI
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/12/2010כאשר השתובה הציטולוגית איננה חד משמעית - יש לחזור על הבדיקה. גידולי בלוטת התריס בד"כ בעלי אופי אטי וניתן גם לבצע בדיקת הדמיה ביקורת כעבור 3-4 חודשים על מנת לקבל מושג על הדינמיקה של הממצא..אינני בטוח של-MRI ערך באתר זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום בית חזהאיציק26/12/2010
בצילום בית חזה שנעשה לאדם בגיל 70 התקבלה התשובה הבאה
צל הלב אינו מוגדל
שינויים אינטרסטיציאלים ונפוח יתר בריאות
מימין סרעפת מורמת
סינוסים קוסטופרניים חופשיים
רציתי לדעת מה זה אומר?
והאם צריך לבצע עוד בדיקות?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן26/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_ריאה_אסטמה' id=link]מחלות ריאה אסטמה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בכבדסיגל24/12/2010
לבעלי גילו שחמת בכבד וסרטן מסוג הפטוצלולר קרצינומה בכבד ששלח גרורות ליתרת הכליה ולריאה
הוחלט לטפל בו בכדורי נקסבר ונאמר לנו שלא ניתן לבצע כמוטרפיה,הקרנות או ניתוח
מה תפקידו של הכדור כטיפול במחלה והאם להיות אופטימית או לקחת בחשבון הכל
מנסיונכם!!!
בעלי בן 49 בריא פרט ללחץ דם,לא מעשן ולא שותה אלכוהול
תודה סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בכבד - תגובה
פרופ` אברהם קוטן24/12/2010מדובר בטיפול חדשני (ומאד יקר - אלפי דולרים לחודש) ביולוגי, עם סיכוי לתגובה ולהארכת חיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריות בסרטןדנה24/12/2010
שלום, אני חוקרת את העניין של שימוש בפטריות (מיטקה, שיטקה, קורדיספס,קודזו וג'ינסנג) בסרטן. בהתייחס למניעה, טיפול ולטיפול בתופעות לוואי. אשמח מאוד לקבל ממך חוות דעת בעניין בהתייחס לפטריות אלו. והאם הם מתאימים לסגי סרטן ספציפיים?והאם ניתן לקבל המלצה ללמוצרים ספציפיים?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריות בסרטן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן24/12/2010נבקש את ד"ר ברנר להתייחס
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן האשכיםאנונימי23/12/2010
גיליתי גוש שמחובר לאשך הימני, לא גדול אבל אני מעוניין לדעת אם יש סיכון לסרטן האשכים?
האם זה מסוכן? צריך להיבדק אצל רופא משפחה או רופא אחר?
אם כן, זה אפשרי ללא ליווי של הורים? אני לא מעוניין להלחיץ אותם עד שלא אדע בוודאות אם זה רלוונטי, אני מתחת לגיל 18.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן האשכים - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010יש צורך לבצע בדיקת אולטרסאונד וכדי לקבל הפניה יש לגשת לרופא המשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול
אנונימי23/12/2010מה הסבירות שזה גידול סרטני?
אפשרי שזה גידול שפיר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול - תגובה
ד''ר דניאלה כץ24/12/2010אבחנות אחרות שפירות יכולות להיות למשל הידרוצלה (שק עם נוזל מנורתק). אם היו כאבים יתכן אבצס או פתול של האשך סביב עצמו TORSION אבל בראש וראשונה מו כרחיםלשלול גדול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול - תגובה
ד''ר דניאלה כץ25/12/2010הכי חשוב יתכן ומבדובר בהרניה. מה שנקרא "שבר" אם הבליטה בולטת יותר בשיעול זה מאד מתאים-שוב הכתובת שלך היא רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

