מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סיכונים ב ct אגן בטןשי31/01/2011
שלום רציתי לדעת אים יש סיכון בבדיקת ct לכל הבטן עכשויות או עתידיות והאים צריך להמנע החסיפה לשמש בעתיד בגלל הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכונים ב ct אגן בטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ01/02/2011ראשית אין קשר בין הבדיקה לחשיפה לשמש.
אם בדיקות ה CT נעשות לצורך מעקב אחר סרטן חשיבות גילוי מוקדם בחלק מהמחלות עולה על הנזק מכמות הקרינה אליה תיחשף בבדיקות עתידיות או שנחשפת כבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בלוטת התריסמיה31/01/2011
שלום
חברי בן ה45 חלה לפני שנה בסרטן בלוטת התריס.
האם מותר לו לקיים יחסי מין מכל סוג ללא קונדום? כרגע אינו מטופל בשום צורה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בלוטת התריס - תגובה
ד''ר דניאלה כץ31/01/2011בוודאי! יש להמנע מקרבה לאחר טיפול ביוד פרט לכך אין שום מגבלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמק עצםנטע30/01/2011
שלום,
שנתיים אחרי טיפול הקרנתי וכימוטרפי למחלת nk tcell בחלל האף והחיך הקשה. בעקבות הטיפול והגידול, נוצר נמק בחיך הקשה ובעקבותיו יש דלקות חוזרות בחניכיים ובמערות הפנים.
הייתי מעוניינת לדעת על טיפולים, שטיפות מיוחדות וכודמה לטיפול.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן30/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגית_פה_ולסת_סרטן_הפה_והלוע' id=link]כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן בשד עם גרורות בעצמותשני30/01/2011
שלום,
לחברתי גילו סרטן בשד עם גרורות בעצמות בעמוד השדרה.
עדיין לא הגיעו תוצאות הביופסיה אז אין יותר מידי אינפורמציה.
בינתיים אמרו לה שבכל מקרה היא תזדקק לכימותרפיה.
האם יש סיכוי "לצאת" מזה בעזרת הטיפולים שיינתנו לה?
מה המשמעות של גרורות בעצמות? זה משהו שאפשר לרפא באמצעות
כימותרפיה או טיפול אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בשד עם גרורות בעצמות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/01/2011חסרים מאפיינים פתולוגיים ומאפיינים אחרים כגון קולטנים להורמונים, ל-HER2 גיל החולה וכ"ה. בעיקרון - לא ניתן לרפא סרטן גרורתי לעצמות, אך בחלק מהמקרים, ובהתאם למאפיינים הקליניחם והפתולוגיים, ניתן להשיג הפוגות, לעתים ממושכות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ct המנגיומהשי29/01/2011
שלום רציתי לברר לגבי אישתי לפניי 3 שנים בגיל 25 לאחר אולטראסאונד נתגלה ממצא בכבד המנגיומה קטנה 12 מ"מ האים היה מוצדק לעשות לה ct לכל הבטן והאם יכולות להגרם מחלות או סיכונים כתוצאה מהבדיקה עכשיו או בעתיד. תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ct המנגיומה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011המנגיומה הוא ממצא שפיר לחלוטין שלא דורש טיפול או בירור נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סי טי בטןשי29/01/2011
שלום רב, האם יש הבדל בכמות הקרינה בבדיקת סיטי בטן עם חומר ניגוד לבדיקה בלי חומר ניגוד?והאם הקרינה גורמת לסיכון עכשוי או לסיכון בעתיד? ( אני בן 30 )תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סי טי בטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011חומר הניגוד המוזרק בבדיקה אינו חומר רדיואקטיבי ואינו משפיע על כמות הקרינה בבדיקה.
חומר ניגוד עשוי לעורר תגובה אלרגית בשעה שהוא מוזרק ובחולים עם תפקוד ירוד של הכליות יכול לדרדר את התפקוד הכלייתי ולכן ישד להמנע מהזרקתו בחולים עם אי ספיקת כליות.
בדיקות CT חוזרות באדם בריא יכולות תאורתית להעלות את הסיכוי לחלות בסרטן.
סטיסטית הטענה היא ש 1% מסך כל מקרי סרטן השד נגרם עקב סקירות הממוגרפיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחישוב כמות קרינה msv
שי30/01/2011שלום רב !איך ניתן לחשב את כמות הקרינה מבדיקת ct בטן שבוצע הנתונים בדיסק אינם מובנים לי כלל ומה כמות הקרינה הממוצעת מבדיקה כזאת והאים היא עלולה לגרום למחלות בגיל כמו שלי (27)או בעתיד והאים זה מעמיד אותי בסיכון כל שהוא ,תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחישוב כמות קרינה msv - תגובה
ד''ר דניאלה כץ30/01/2011יש מאמר ב NEJM על כמות קרינת CT מ 3 השנים האחרונות זה עיתון רפואי אולי הטוב ביותר חפשי שם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שד גרורותישמעיה פנינה28/01/2011
אמי כיום בת 60 ולפני כ3 חודשים בעקבות כאבים וגושיים בבית השחי ניגשה לממוגרפיה ושם קיבלנו את ההלם כי אימי חולת סרטן שלב 4 סרטן שד גרורתי בעצמות בטחול בראות בלימפה בשתי הצדדים וגרורות בגרון .
אמי אדם שלא מאמין ברפואה ובשבילה כל מי שאמר שהוא חולה צחקה ממנו ואני הרגשתי שחיי נגמרים כי אמי היא כול עולמי אומנם אני נשואה +5 עדיין אימי היא עולמי אני חיה ברגשות מצפון מפני שעבודתי היא מטפלת בקשיים ובגלל חוסר הערנות שלי פספסתי אונם גם בשל העקשנות של אימי לראות רופא.
מאז התשובה פעלתי הכי מהר שאפשר ולאחר חודש התחלנו טיפולים כימיים הרצפטין וטקסול שבועי כך אנו כבר חודשיים אמי היום אדם שבור עייף כואב אך כול בקשתה להישאר בחיים אני מוכנה לעשות למענה הכול אפילו לתת את חיי עבורה מפני שהיא גידלה אונו לבד אלמנה בגיל 35 עם 4 ילחדים וגדלנו למופת.
שאלתי היא האם להמשיך את הטיפול בעוד חודש הרופא אמר לשיקוליי כעת אימי אחרי אישפוז של זיהום בשתן השתן בצבע אדום ויש בו גם דם היא מטופלת גם במשככי כאבים היא לא יכולה ללכת היא עייפה ידיה נפוחות שאי אפשר להרים אותם אפילו חסר לה מלחים וןכדומה אין לה שום טעם בפה הכול מר לה לכו לא אוכלת בקיצור אני מרגישה שאני מאבדת אותה .
מה אני יכולה לעשות כדי לעזור לה כיצד להמשיך את הטיפול הרפואי האם עוד חודש של טיפול לא יפיל אותה יותר אני ממש לא יודעת כיצד לנהוג אנא עיזרו לי בכיוון וברעיונות אימי מטופלת באיכילוב.
ושאלה נוספת האם טיפולים הומופטיים טבעונים וכדומה עוזרים הביאו לי פטריות כוח שהם טובים לחוליים בטיפול מה דעתכם
אני מאוד מקווה שתעזרו לי בהקדם אני נואשת אנא כוונו אותי בתודה פנינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שד גרורותי - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011הדאגה הכנה לאימך מובנת. טקסול יכול לגרום לעייפות חולשת שריירם קיצוניים והעלמות הטעם יכולים לנבוע מפטרת בלע שכדאי לשלול ואם יש לטפל.
בכל אופן לפני שמחליטים על הפסקת טיפול כדאי לשמוע חוות דעת נוספת מרופא אחר אולי מבית חולים אחר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים לבנים בפהדניאלה28/01/2011
הי ד"ר, אני בת 26 בריאה בדרך כלל, לא מעשנת ולא שותה.
הייתי היום אצל רופאת השיניים והיא אמרה לי שהיא ראתה אצלי כתמים לבנים בפה.
הענין הוא שאני נושכת את עצמי כי סתם יש לי שם עור יבש כזה וזה מסתם הרגל.
אציין שלאחרונה עברתי סוג של טראומה (לא יודעת אם יש קשר).
האם יש סיבה לדאגה?? אני גם ככה היפוכונדרית.. בב'קשה תענה לי.
שבת שלום ותודה מראש..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים לבנים בפה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011כדאי להיבדק אצל רופא אף אוזן גרון שיבחן את ריירת הפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלת התייעצותדנה28/01/2011
שלום,
לפני כ 5-6 שנים היתה לאחותי אוסטואוסרקומה- היא עברה ניתוח וכמוטרפיה עם החלמה מלאה. בסיטי חזה שגרתי כחלק מביקורת שהיא עושה מדי חצי שנה, התגלה ממצא חשוד בריאות עם גראונד גלאס. הרופא אמר שייתכן שמדובר בדלקת ריאות או שזה גרורות.
יש לציין שבדיוק לפני סיטי חזה היא היתה חולה כמה ימים בשפעת.
השאלה שלי, האם יכול להיות שהסרטן חזר לאחר 5 שנים (כמעט 6) שהיא בריאה לחלוטין מהמחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלת התייעצות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011אוסטאוסרקומה יכולה לחזור גם אחרי שנים רבות אך הסיכוי לחזרה גבוה בעיקר בשנים הראשונות.
בהילט יתכן שהממצאים שנמצאו קשורים לזהום חריף בדרכי הנשימה.
יש לחזור על בדיקת CT בעוד 3 חודשים ולקוות שאין ממצאים חשודים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניורובלסטומהשמש28/01/2011
שלום רב ,
רצית לקבל מידע הודות תרופות ביולוגיות מצילות חיים לסרטן הניורובלסטומה במידה וקיימות, כיצד ניתן להשיגם ?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_סרטן_ילדים_המטואונקולוגיה_ילדים' id=link]סרטן ילדים, המטואונקולוגיה ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בחוש הטעם לאחר טיפול כימותרפירונן27/01/2011
אימי חלתה בסרטן המעי הגס
היא קיבלה תרופה בשם קסילודה במשך שלושה חודשים
לא היו לה תופעות לוואי במשך התקופה וחודש שעבר פתאום התחילה להרגיש את הסימפטומים שהתבטאו בכאבי בטן שילשולים חריפים בחילות וחולשה כללית
אחריי שבוע במצב הזה אף עברה התקף לב וצינתור
לאחר הצינתור היא התחילה להתלונן על טעם מוזר (רע) בפה המקשה עליה לחוות טעמים אחרים (טובים)
האם יש למישהו מידע על מקרים כאלה ועל דרכים לעזור לה לפתור את בעיית הטעם
(כרגע היא הפסיקה כל טיפול כימותרפי עד להודעה חדשה )
תודה לכל מי שיעזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בחוש הטעם לאחר טיפול כימותרפי - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011כדאי לשלול פטריה בלע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטןשרון27/01/2011
שלום אני בת 31
לפני שלושה וחצי חודשים ילדתי ומאז סובלת מכאבי בטן נוראיים שאני ממש מתקפלת הבטן גם מתנפחת וכשאני נוגעת בה היא ממש כואבת הכאבים הם בבטן העליונה ואני מאוד חוששת ממה זה יכול לנבוע?
היכן אפשר לעשות בדיקת סיטי באופן פרטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011את צריכה לקבל הפניה מרופא כדי לבצע את הבדיקה. עם ההפניה לגשת לב"ח או מכון מ.א.ר ושם לאמר להם שאת מעוניינת לשלם באופן פרטי ולא דרך קופת החולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שד שהתפשטאסתי27/01/2011
שלום רב,
בגיל 56 , לאחר גילוי המחלה בדיקת סי טי מעידה על פיזור לעצמות וגם לכבד,
רגישות להורמונים גבוהה, רוצים לנתחיל כימו' נמסר לנו בפרוש תוחלת חיים ממוצעת 3 שנים,אנו מסרבים להאמין..
האם הרופאים בפורום זה מכירים מקרים שטופלו ולאו דווקא בטיפול הקונבנציונלי
והאריכו חיים, על ידי כך?ואם כן לאן פונים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לך
שלומי גון29/01/2011שלום רב , שמי שלומי , אני רוצה לספר לך מתוך כוונה אמיתית לעזור ,
על אדם מיוחד שבעבודתו ופועלו היום יומי מלמד בדרך ייחודית שפותחה על ידו
בני אדם כיצד לרפא את גופם ממחלות שונות כולל סרטן
הדברים שהוא עושה ושהיתה לי הזכות לחוות על בשרי ונפשי
הינם יוצאי דופן ומשנים הלכה למעשה את כל מה שמוכר וידוע כיום.
תוכלי ליצור עימי קשר בכל עת 0507637617 שלומי גון.
כל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן שד שהתפשט - תגובה
ד''ר דניאלה כץ29/01/2011הטיפול בסרטן שד המאריך תוחלת חיים מושתת על הטיפול הקונבנציונאלי. כיום טיפול זה מורכב מכמותרפיה ומטיפול ביולוגי הניתנים יחד או ברצף.
כדאי ליצב את המחלה עם כמותרפיה בהתחלה ולהמשיך עם טיפול ביולוגי -הורמונלי למשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת סיטי והשלכותיהשי26/01/2011
שלום.אני בן 30 ולאחרונה עברתי בדיקת סי טי בטן.יש לציין שהופנתי לבדיקה בעקבות תלונה על כאבי בטן.מה כמות הקרינה בבדיקה זו,והאם כמות קרינה כתוצאה מבדיקת סי טי גורמת למחלות (סרטן).מה רמת הקרינה שבן אדם יכול להחשף אליה בלי שיגרם לו נזק?אני מודאג מהעניין( לאור הממצאים באינטרנט)יש לציין שזו בדיקת הסי טי היחידה שעברתי עד כה.(מי יכול לפענח לי את כמות הקרינה שקיבלתי מהבדיקה הנל רשום כמויות של msv)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת סיטי והשלכותיה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן26/01/2011תרגע - אין שום סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן שהתפשטרונית25/01/2011
שלום לפני כחצי שנה לאימי היה סרטן רחם מסוג קרצינוסרקומה. הרחם הוצא במלואו ללא חדירת הסרטן. נאמר לנו שזה סוג של סרטן שעלול לחזור ולכן על אימי שהיא בגיל 79 לקבל 6 טיפולי קרבופלטין. לאחר 2-3 טיפולים הורידו מינון בגלל שהכדוריות הלבנות היו נמוכות אבל לאחר מכן קיבלה זריקת נופוגן. לפני כחודש וחצי בערך תוך כדי הטיפולים התחילו לה כאבי בטן עזים ולפני שבוע בC.T. ראו שיש סרטן גדול בחלל הבטן. הוסבר שאין מה לעשות לא עושים ניתוח. הרופאה רוצה לנסות DOXIL 2 טיפולים ואז שוב C.T. לראות אם זה עוזר. לא אושרה לנו התרופה והומלץ לנו על אדריאמיצין. אימי לא מעוניינת כי יש לזה הרבה תופעות לוואי. בינתיים עברו שבועיים מהקרבו ובעוד שבוע אמורה לקבל את הטיפול החדש. אם זה ה-DOXIL זה יהיה אחת לחודש ואם הסוג השני אחת לשבוע. אולי נרכוש את ה-DOXIL באופן פרטי. בינתיים היא עם אלגוליזין פורטה נגד כאבים. האם יש מצב לצאת מהסרטן האגרסיבי הזה? לחוות דעתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן שהתפשט - תגובה
ד''ר יוסף ברנר25/01/2011המצב המתואר הינו מצב שלא ניתן לרפא את החולה אך ניתן לעצור את התקדמות המחלה.
דוקסיל הינו למעשה אדריאמיצין העטוף בחומר המונע נזק ללב ומחדיר אותו טוב יותר לתוך תאי הגידול. גם אדריאמיצין הינה תרופה טובה מאד וניתן להשתמש בה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך
רונית25/01/2011אבל באדרומיצין יש הרבה תופעות לוואי כולל ללב ועוד ... לפי מה שקראתי נשירת שיער מוחלטת כבר מהטיפול הראשון ונזק ללב, דימום הקאות בחילות. המינון של הDOXIL הינו 65 מ"ג וזה עולה 8000 ש"ח. אני בהלם - מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך - תגובה
ד''ר יוסף ברנר26/01/2011לטיפול באדריאמיצין נלווים טיפולים בשמירה על שריר הלב ובמניעה של בחילות וירידות במספר כדוריות הדם ולכן אין מניעה להשתשמש בטיפול זה שהינו לחלוטין ללא תשלום.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך נוסף
רונית27/01/2011לפי הסיטי הגידול הוא באגן בגודל של 15 ס"מ. מה הסיכוי לעצור את ההתפשטות ולאחר כמה טיפולים תהיה השפעה? האם כבר לאחר הטיפול הראשון בדוקסיל או לחלופין אדריאמיצין יש עצירה בהתפשטות של הסרקומה שהינו קריטי. האם זה ודאי שהתרופה הנ"ל עוזרת? האם באולטרה סאונד אפשר להעריך את גודל הגידול? קראתי על טיפול באלקטרודות היפרתרמיה. האם הנך ממליץ על טיפול זה או מה אתה ממליץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתינה לתשובה דחופה מהרופא
רונית02/02/2011ממתינה לתשובה דחופה מהרופא. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

