מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן בזנב הלבלב שהפריש גרורותדלית12/01/2011
שלום לאמי התגלה מלפני חודשיים סרטן בלבלב שהפריש גרורות לבטן היום היא מטופלט בכימותרפיה . רציתי לדעת אם יש טיפול אחר שיכול לעזור.גם קראתי על תרופה בשם סוטנט שיכולה לעזור אך השאלה היא האם הסוטנט עוזר גם במצב של גרורות .ועד כמה באמת הכימותרפיה עוזרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן בזנב הלבלב שהפריש גרורות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ13/01/2011יעילות הכמותרפיה והטיפולים הביולוגיים מוגבלת בסרטן לבלב גרורתי כולל התועלת מסוטנט.
כל עוד המחלה לא מתקדמת תחת הטיפול הכמותרפי הנוכחי יש להתמיד בו. העבודות מראות שהטיפול הכמותרפי המחלה יש לו תועלת קלינית בשיפור איכות החיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול כימותרפיהסיגל12/01/2011
האם לאחר טיפולים כימותרפים הגוף פולט החוצה חלק מהחומרים?השאלה היא האם זה בסדר לישון ליד מי שמקבל טיפולים כאלו?או שעדיף בזמן הטיפולים לא לישון יחד באותה המיטה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול כימותרפיה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ13/01/2011הכמותרפיה מופרשת או דרך הכליות או דרך המעי ולכן אין מה לדאוג לישון ליד מטופל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תאי עור תת סרטנייםאיתמר12/01/2011
שלום-
אני סובל מ-keratosis solar ן-dermatitis contact irritant
אני מקש בבקשה לקבל המלצה למומחה בתחום באזור גוש דן.
בברכה,איתמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר דניאלה כץ13/01/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_עור_ומין' id=link]מחלות עור ומין[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהליאת11/01/2011
האם סרטן יכול לגרום לנשירת שיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ13/01/2011לא הסרטן עצמו אלא הטפול ככל שידוע לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרקומה ד"ר כץרמי11/01/2011
c.t לכל החיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרקומה ד"ר כץ - תגובה
ד''ר דניאלה כץ13/01/2011כן במרווחי זמן שונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אישה בהיריון אשר חשופה לחולת סרטןרחל10/01/2011
אימי חולת סרטן מעי גס גרורתי המקבלת טיפול כימותרפי (fu5 אווסטין ועוד). בנוסף אימי מקבלת כל יום זריקת קלקסן (אני זאת שמזריקה לה). אני בהיריון, ושאלתי היא, האם יש סכנה להיות נוכחת ליד אימי? האם יש סכנה שפליטת החומרים הכימותרפיים יחדרו לגופי ולעובר? אני בלחץ עצום אני עזרתכם תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרופסור - אנא התייחסותכם תודה
רחל10/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גושציפי10/01/2011
מצאו אצלי גוש בחזה עשיתי מימוגרפיה וכתוב הכל תקין ואין צורך בבדיקה חוזרת הרופאה שלחה אותי לרופא חירוג הרופא עשה לי ביופסה וגם אמר לי שני צריכה ניתוח השאלה שלי למה אני צריכה לעשות ניתוח שכחתי הגוש די גדול 60.00ממ תודה אשמח לישמוע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש - תגובה
ד''ר דניאלה כץ10/01/2011יש גושים שלא נראים בממוגרפיה מה שקובע זה ביופסיה שאומרת שמדובר בסרטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרקומה ד"ר כץרמי10/01/2011
ידועה לך בדיקה שיכולה לבדוק אם נשארו תאים סרטניים(אוכל לעבור את הבדיקה גם בחול אם יש צורך)? נ.ב:הגידול הוסר במלואו עם שוליים נקיים,יש מצב שנשארו תאים? מודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרקומה ד"ר כץ - תגובה
ד''ר דניאלה כץ10/01/2011לא
המעקב הוא עם CT כל 3-4 חודשים בשנתיים הראשונות ואח"כ כל 4-6 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרוג'יןניצה09/01/2011
אני בת 46 עברתי כריתה של בלוטת התריס כשמסביב היו גידולים סרטניים כרגע אני שבועיים ללא ההורמון אלקטרוסין ואני מרגישה רע , אני צריכה להמתין כמה שבועות עד לטיפול ברדיו אקטיבי , שמעתי שיש תרופה שמונעת את תופעות הלוואי ושמה תרוגי'ן הרופאה שלי מנסה להתחמק מלתת את התרופה שלא נמצאת בסל הבריאות ,אנא מכבוד הרופאים בפורום אני מבקשת תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תירג"ון בסל הבריאות
רן10/01/2011תירג"ן זה תרופה רק לבדוק את מצב התירגלובלין בגוף
זה תחליף סינתתי להרמון הTSH זה בסל הבריאות!!!
רק לבדיקה התירגלובלין וכן לטיפול ביוד ומפוי כל גופי
יש תרופה בשם צינומל עד שתקבלי טיפול של יוד ומפוי
בדרך כלל זה עד חודש ימים מיום הניתוח
יש בפרום של טפוז פרום תמיכה סרטן בלוטת התריס
יש שם בנות שעברו את כל הסיפור ויש להם נסיון יותר גדול
גדול בסוג זה של סרטן מנסיון אישי
נ.ב סליחה על השגיעות עולה חדש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרוג'ין - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/01/2011ראשית - התרופה ב"סל"
שנית - תופעות הלוואי יחלפו לאחר שיחודש הטיפול באלארוקסין לאחר הטיפול ביוד ר"א.
אין טעם בשלב זה לתת את התכשיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתירוגן אל תאמיני ותלחצי לקבל
נחצה4716/01/2011הייתי במצבך. לפני כחודשיים, עברתי כריתה מלאה של בלוטת התריס בגלל קרצינומה פפילרית. כחמישה שבועות לאחר מכן יוד 131 150 מיליקירי. ה-tsh שלי עלה ל-37 . באם תקחי תירוגן ה-tsh שלך יעלה יותר ללא תופעות לוואי ( בתנאי שתקחי אלטרוקסין ) לא תסבלי משום תופעות לווי , אני הייתי על הקרשים. הרופאים מתחמקים משום מה לתת תירוגן בפעם ראשונה, מתרצים בכל מיני תירוצים, הרגשתי היא שיש הנחייה של קופות החולים לא לתת אותה בפעם ראשונה בגלל מחירה היקר כ-6500 שקל. בכל אופן שיהיה בהצלחה.
לידיעה לאחר קבלת היו שוהים בבידוד מספר ימים כך שרצוי להערך בהתאם לפני כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרורה או מקור חדש?דוד09/01/2011
האם ניתן לדעת אם גידול מסוג ליפוסרקומה- שעבר מהירך לרטרופריטנאום- הוא גרורה או מקור חדש?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורה או מקור חדש? - תגובה
ד''ר יוסף ברנר09/01/2011גרורה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתולוגיה מפורטת?
דוד09/01/2011האם דו"ח הפתולוגיה צריך להיות מפורט (נוכחות תאים עגולים, מיטוטיות, תוצאות צביעות אימונוהיסטוכימיות וכו') כדי להתאים טיפול כימוטרפי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתולוגיה מפורטת?
דוד09/01/2011וגם האם הגידול הוא dedifferentiated או well differentiated
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפתולוגיה מפורטת? - תגובה
ד''ר דניאלה כץ09/01/2011אם הגדול גרורתי כרגע לא חשובה דרגת ההתמיינות כי הגדול כבא הוכיח שהוא אלים מספיק לשלוח גרורות.
כדי לקבוע טיפול יש צורך לדעת את סוג הגדול. גדול בגפה שחוזר ברטרופריטונאום מאד אופייני לגדול ששמו מיקסואיד ליפוסרקומה.
בגדול שהזכרתי שעור התאים העגולים קובע את מידת ההתמינות מעל 25% מדובר בגדול יותר ממאיר
עוד חשוב פרק הזמן שעבר מהגדול הראשוני ועד הופעת הגרורה-ככל שהוא קצר יותר זה סימן פחות טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיסוי לימפתי...
דוד11/01/2011האם עיסוי לימפתי שקיבלתי ברגל עלול לעודד גרורה בבטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכון טיפול בחמצן אחרי החלמה מסרטןאילן09/01/2011
שלום, אמא שלי עברה ניתוח להוצאת גרורה ממאירה מבלוטת ליפה בצוואר לפני שנה ושלושה חודשים לאחר מיכן עברה הקרנות לאיזור הצוואר והלסת עד לפני תשעה חודשים. לצורך שיקום השיניים נאמר לה שהיא צריכה לבצע ל20-30 טיפולי חמצן בתא לחץ לפני עקירת השיניים. האם יש בזה סיכון עקב המחלה שהייתה לה? הרופאה המטלת אמרה בהתחלה שכן ואחרי זה שלא, האם אנו צריכים לחשוש מטיפול זה? לתושבתכם אודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון טיפול בחמצן אחרי החלמה מסרטן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר09/01/2011אין מקום לחשש.
תאי סרטן זקוקים לסביבה נטולת חמצן (אנאירובית)
יש אגב שיטת טיפול בסרטן שנעשית בתאי לחץ.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אילן09/01/2011תודה רבה על תשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CT מוח אצל אדם מבוגראור09/01/2011
בעקבות החלקה נערך סיטי מוח, נמצא שהחדרים מוגדלים..
קראתי שחדרים מוגדלים עלולים לקרות כתוצאה מאירוע, וגידולים..
לאור אבחוןן, שעדיין יחזרו עליו, נקבע שיתכן ושנט יעזור..
איך נדע אם אין שם באמת משהו אחר שגרם להרחבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CT מוח אצל אדם מבוגר - תגובה
ד''ר יוסף ברנר09/01/2011אין כאן כל בעיה אונקולוגית. נא לפנות לפורום של נאורוכירורגיה או נאורולוגיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות: אודה למענה!מיתר08/01/2011
שבוע טוב!
אני מעוניין לברר כיצד ניתן לקבל את התרופות אבאסטין, ארביטוקס או וקטיביקס במסגרת הסל, עבור סרטן מעי גס?
באיזה קו או פרוטוקול הן ניתנות? אפשר לשלב או לעבור מאחת לשנייה?
תודה מקרב לב,
מיתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות: אודה למענה! - תגובה
ד''ר יוסף ברנר09/01/2011אבסטין ניתן כקו ראשון למחלה גרורתית. ארביטוקס ווקטיביקס ניתנים כקו שלילי, ארביטוקס עם כימותרפיה ווקטיביקס כטיפול נפרד.
ניתן לטפל בארביטוקס כטיפול טרום ניתוחי (ניאואדג'ובנטי)
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאת CT בברךגילה08/01/2011
דר' שלום
נפלתי בעבודה. היתה נפיחות ושתפי דם במשך חודש ימים.עשיתי מיפוי עצמות והתוצאה היא:ישנה קליטה מוגברת פוקלית בברך ימין , טיביאלי לטרלי.כמו כן שינוי טראומטי(חשד לשבר באזור LTC). רופא קבע כי ישנו שבר בברך. רופא המליץ על מגן ברך וקביים
ביצעתי CT ברך אחרי חודש מאז הנפילה והתוצאה היא:הודגם תהליך פוקלי בפיבולר פרוקסימלי מימין עד כ-16X17 מ"מ, מכיל הסתיידויות ומייטריקס עם גבול סקלרוטי וסדיר עם סביבה שמורה.
התהליך גורם להרס קורטיקלי קל באספקט הקדמי, טיבו של התהליך לא ברור.בסיכום : תהליך פוקלי בפיבולרי ימני.
מה זה אומר ? יש לציין כי יש יותר כאבים מקודם כמו כן קצת נפיחות.
בתודה גילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאת CT בברך - תגובה
ד''ר יוסף ברנר09/01/2011לעיתים , גידולים בגפים מתגלים לאחר חבלה. במקרה שלך קרוב לוודאי שמדובר במשהו הקשור לחבלה. אולם צריך לעקוב כדי לשלול דבר אחר.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליפוסרקומה אל ד"ר כץרמי08/01/2011
ממה הגידול יכול לחזור? אם שנה וחצי לא קרה כלום(תאים סרטניים יכולים להיות "רדומים) .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליפוסרקומה אל ד"ר כץ - תגובה
ד''ר דניאלה כץ09/01/2011תאים שמתחלקים בקצב מאד איטי ועד שהם מגיעים לגודל הנראה ב CT מדובר בשנים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

