מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- gbmהילה רון24/01/2011
שלום לכם,
בעלי עבר ניתוח להסרת גידול מהמוח באוקטובר 2009 שאובחן כ-gbm דרגה 4.
עד היום הוא טופל ב 350 מ"ג 'טימודל, היום בישרה לנו האונקולוגית שבדיקת ה- mri לא תקינה. חזרה לו הבצקת והתגלו מספר מוקדים של גידולים.
נקבעו לו 4 טיפולים ב"אווסטין".
רציתי לדעת מה מידת היעילות של התרופה, והאם ישנם עוד טיפולים שיכולים לעזור לו בהמשך.
מחכה לתשובתכם.
בברכה,
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר gbm - תגובה
ד''ר יוסף ברנר25/01/2011בד"כ אבסטין ניתן ביחד עם תרופה כימותרפית בשם קמפטו.
אבסטין מאריך את חיי החולים ב 3 חודשים בממוצע.
קיימים כיום טיפולים נוספים הנחשבים בעל פוטנציאל לעזור בסרטן ראש מסוג GBM, אך הם בגדר ניסוי ואין עדין הוכחה מלאה ליעילותם. בין השאר מדובר על ארביטוקס, טרסיבה, לפטיניב ואחרים.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה משמעות תוצאות בדיקות הדםנחצה4724/01/2011
תודה מראש
לפני חודשיים וחצי כריתה מלאה של בלוטת התריס בעקבות קרצינומה פפילרי. לפני חודש וחצי יוד 131 במינון 150 מיליקירי ולאחר שבוע התחלתי לקחת אלטרוקסין במינון 150 ליום .בדיקות דם מהיום, 5 שבועות לאחר תחילת לקיחת האלטרוקסין .
התקבלו התוצאות הבאות:
3t free- 4.3
thyroglobulin ab -204
tsh -23.49
t4 free -16.1
thyroglobulin <0.9
אשמח לקבל תשובה עם פענוח התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה מראש על העזרה
נחצה4725/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרצינומה פפילרי בדיקות דם
נחצה4725/01/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאג מאוד ולא יודע למי לפנותעידו24/01/2011
שלום רב,
אני בן 29 ולפני כמעט חודשיים נתקפתי בכאב ראש עצום אשר התלווה בבחילה והקאה
מאז כחודשיים אחרי אני עדיין סובל מבחילות רבות (אומנם עוד לא הקאתי שוב)
הבחילות מתעוררות במיוחד בבוקר או בזמן שאני רעב (וגם במהלך נסיעה)
נשלחתי לנוירולוג ולרופא א.א.ג. ואף אחד לא מצא ממצא מיוחד
בעוד כשבועיים יש לי תור לגסטרו
אך הזמן עובר והבחילות לא עוברות ועולות בי מחשבות חרדתיות בכיוון של סרטן הקיבה וסוגים אחרים של סרטן...
מה אני צריך להגיד לרופא?
האם התסמינים שלי מכוונים לשם?
למי אני צריך לפנות?
אשמח לכל עזרה שהיא....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג מאוד ולא יודע למי לפנות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר24/01/2011אתה צריך לפנות לרופא משפחה אשר יכוון אותך לבצע את כל הבדיקות המתאימות
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה
עידו24/01/2011תודה על התגובה המהירה
האם אתה יכול לכוון אותי לגבי מה הן הבדיקות הרפואיות שאני צריך לדרוש?
כלומר,האם אני צריך לשאול את הרופא האם הוא חושב שיש מקום לחשוד שזה סימנים של סרטן?
שוב תודה
עידו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותחן23/01/2011
היי פרופסור
אמי התלוננה על כאבים בגב העליון, היא ניגשה לאורתופד שהמליץ לה לעשות מיפוי עצמות, במיפוי עצמות נימצא ש"קיים שבר או דלקת או SOL ב SIJ" בנוסף החומר התרכז באגן בצד ימין, ויתר המיפוי הוא בגדר הנורמה, כשאימי חזרה עם ההמצאים, הכירוג הפנה אותה לתחום הקניקולוגי כי הוא חשב שזה בכייון הזה ובנוסף לבצע בדיקת סיטי, ורנטגן, ובדיקות דם.
מבחינה קניקולוגית ובדיקות הדם הכל תקין, גם בדיקת הסיטי נימצאה תקינה לפי הכירוג, אך ברנטגן הופיע נקודה שנימצאת באגן בצד ימין כפי שניראה במיפוי עצמות, הכירוג אמר שלפי דעתו מדובר בגוש אך הוא לא בטוח בזה כי הסיטי יצא תקין, וכרגע הוא שלח את אימי לבצע ביופסיה
הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי שמדובר בגוש שיכול להיות סרטני, או שממצאי הסיטי פסלו את זה, כי גם הרופא טוען שאין ממה לחשוש אך בכל זאת רוצה לבדוק זאת
אימי כבר מבולבלת כי חלק מהבדיקות יצאו תקינות וחלק לא, והחשש שלה שמדובר בגוש שיכול להיות סרטני, האם באמת מדובר בזה?
שוב חשוב לי לציין שברנטגן ובמיפוי עצמות נימצא ממצא בצד ימין באגן ש"קיים שבר או דלקת או SOL ב SIJ" , כאשר בממצא המיפוי נירשם ואילו בסיטי בבדיקות הדם הכל תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר23/01/2011הפורום הזה מיועד לחולים עם אבחנה בסרטן. במקרה של אמך אין אבחנה כזאת. את צריכה להתייעץ עם הרופא המטפל
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה לסרטן מעי גסאלומה הרפז22/01/2011
שלום לצוות המשיב,סבא שלי בן 68 ויש לו סרטן מעי גס. הוא טופל כבר על ידי אבסטין בכמה מחזורי טיפול, אך מצבו לא משתפר מבחינת הסמנים.
כעת רוצים שהוא יעבור לקבל תרופה חדשה, אולם לפני כן אמור לעבור בדיקה שתבדוק התאמה שלו לתרופה החדשה. אני לא ממש זוכרת את שם התרופה אבל לבדיקה קוראים קייראס.
האם תוכלו להבהיר לי באיזו בדיקה ותרופה מדובר? באם הוא ימצא מתאים לתרופה, אז מה זה אומר? שבטוח הוא יבריא? האם התרופה מצילת חיים או שהיא רק מאריכת חיים ואז בעצם צריך ליטול אותה במשך כל חייו?
אני מודה לכם מראש על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה לסרטן מעי גס - תגובה
ד''ר דניאלה כץ22/01/2011הטיפול הביולוגי בקו השני הוא ארביטוקס ווקטיביקס. שתי התרופות פועלות במנגנון דומה-נוגדנים לרצפטור ל EGFR
מחקרים הראו שהתרופות פעילות רק בגדולים שאין מוטציה ב KRAS ולכן מבוצעת הבדיקה לפני מתן הטיפול. ב 40% מהגדולים לא תזוהה מוטציה ואלו החולים שייתאימו לטיפול.
התרופות הללו ניתנות במחלה גרורתית.
כשהמחלה גרורתית בדרך כלל מדברים על הארכת תוחלת חיים ולא הבראה.
מיעוט המקרים יש להם מלכתחילה מחלה גרורתית מצומצמת-למשל גרורות ספורות בכבד וע"י טיפול ניתן לצמק את המחלה עוד יותר לנתח ולהשיג ריפוי-לציין שוב שאלו מיעוט המקרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהו דירוג ה- T? מצו"ב היסטולוגיהאבי22/01/2011
מה דרגת הסרטן (בדירוג T) מהיסטולוגיית הערמונית שהוצאה רדיקאלית בניתוח פתוח כדלהלן?
מציין שבכל הבדיקות הרקטאליות הידניות לפני הניתוח היתה - 'ערמונית אלסטית ולא חשודה',
ולאחר הוצאתה בניתוח לביופסיה נכתב - 'ערמונית מכוסה קופסית חלקה עם שלפוחית זרע'.
. האבחנה הפתולוגית:
RADICAL PROSTATECTOMY:
PROSTATIC ADENOCARCIOMA, GLEASON SCORE 6 (3+3) PRESENT IN RIGHT LOBE AND INVOLVING APROXIMATELY 10% OF TISSUE SUBMITTED (MAXIMAL TUMOR DIMENTION 1.2 CM).
THERE IS NO PERINEURAL OR CAPSULAR INVATION.
APEX, BLADDER NECK, PERIURETHRAL AREA, SEMINAL VESICLES ARE FREE OF TUMOR.
NO EVIDENCE OF EXTRAPROSTATIC EXTENTION.
IN ADDITION, AREAS OF HIGH GRADE PIN AND FOCI OF NON SPECIFIC GRANULOMATOUS PROSTATITIS ARE IDENTIFIED.
לדברי המנתח, הניתוח מוצלח על כל היבטיו והשלכותיו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מהו דירוג ה- T? מצו"ב היסטולוגיה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/01/2011להערכתי - T2a
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול ניורואנדוקרינישלומית20/01/2011
שלום
לאבי ,בן 75,גידול ניורואנדוקריני בקיבה .היה אמור לעבור כריתה אבל התגלה פיזור בסרעפת, בלפרוסקופיה.הומלץ על כימותרפיה.אין לו שום סימפטומים.של מחלה.מה הסיכויים לריפוי?כמה טיפולים צריך לעבור?האם גידול מסוג זה מגיב טוב לכימותרפיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול ניורואנדוקריני - תגובה
פרופ` אברהם קוטן22/01/2011חסרים פרטים נוספים לגבי הסוג ההיסטולוגי הספציפי, שכן יש תת סוגים של גידולים נוירואנדוקריני.
בסה"כ הפרוגנוזה בעייתית לאור היקף המחלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול ניורואנדוקריני - תגובה
ד''ר יוסף ברנר23/01/2011בגידולים נאורואנדוקרינים הפקטור החשוב ביותר הינו דרגת הממאירות הנמדדת בבדיקת K-67. כאשר הערכים נמוכים מאד (מתחת ל 2) גם אם יש גרורות באברים חיוניים, החולים שורדים שנים רבות (ראה סטיבן ג'ובס מנכ"ל חברת אפל).
במקרים כאלה אין צורך בכל טיפול למרות הגרורות.
בערכים גבוהים של ל-67 המחלה הינה מאד אגרסיבית והטיפול בה הינו בכימותרפיה.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול אנדוקריני-המשך
שלומית23/01/2011k-67 הוא 40 אחוז ,האם זה נחשב אגריסיבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול אנדוקריני-המשך - תגובה
ד''ר יוסף ברנר24/01/2011כן.
מדובר בגידול הדורש טיפול בכימותרפיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהיפית20/01/2011
שלום
אבי קיבל מסמך רפואי שבו רשום:
סיכום אבחנה:
"תהליך תופס מקום בקיבה עם סימניי התפשטות מקומת ופיזור ציפקי, פקקת של הורידים הפרונטלים ורושם לנגעים מישניים בכבד,"
הבנו שהמצב לא טוב, לפי דבריי הרופא, האם ניתן לעשות משהו??
נא לפרט לפי המצאים שרשמתי , את גודל הבעיה, ואם ניתן לעזור בכול דרך?
ממתינה לתשובתכם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ20/01/2011לפי התשובה מדובר בגדול ראשוני בקיבה עם גרורות לכבד
צריך לבצע ביופסיה כדי לברר באיזה סוג סרטן מדובר
הטיפול הכמותרפי שיומלץ תלוי בבריאות הכללית של אביך ובסוג הסרטן שיאובחן בביופסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח מרקרים - קצת מודאגתיונית20/01/2011
שלום
לפני 6 חודשים נותחתי במעי הגס, עדיין בטיפול בכדורי קסלודה
הבדיקות האחרונות:
CEA 2.6 הקודמת מלפני חודשיים 2.3
CA 19.9 9.6 הקודמת מלפני חודשיים 8.9
5.3 CA 125 הקודמת 3.5
האם זה עדיין בגדר הנורמאלי היות ואני רואה עליה מסויימת תוך חודשיים
אודה לכם מאוד על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח מרקרים - קצת מודאגת - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/01/2011השינויים קלים ואינם מעידים על חזרת מחלה, עם זאת יש להמשיך במעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפענוח מרקרים - קצת מודאגת - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/01/2011השינויים קלים ואינם מעידים על חזרת מחלה, עם זאת יש להמשיך במעקב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעה באצבע - יד שעברה הסרת בלוטותאור19/01/2011
שלום,
לפני כ11 שנים התגלה סרטן שד שמאל-עברה כריתה והוצאת בלוטות..
כיום מאובחנת כסרטן שד עם גרורות לעצמות.
היום נחתכה ביד שמאל- זרת..
קצת היה קשה לעצור את הדימום, אך לאחר חבישה ופולידין זה בסדר..
נשאלת השאלה האם יש לקחתה במיידית לבית החולים?
גם אין מי שיענה לשאלות מהירות של חולים אונקולוגיים ובני משפחותיהם..מבינה שהמחלה נפוצה וחולים רבים..אך עומדת חסרת אונים מול המערכת הזו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעה באצבע - יד שעברה הסרת בלוטות - תגובה
ד''ר דניאלה כץ19/01/2011אם החתך קטן יחסית ומחר לא יהיה אודם קיצוני או כאב חזק שימי משחה אנטיביוטית יום יומיים ותשכחי מזה
אם החתך נוצר תוך כדי חיתוך דגים המצב יותר מורכב ואולי כדאי להתיעץ ולקחת אנטיביוטיקה מניעתית בגלל סוג החידקים שעשוי לזהם.
לסיכום הוספי משחה אנטיביוטית מקומית והשגיחי שלא תהיה החמרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורי אמנדלולי19/01/2011
אני רוצה לברר בקשר לכדורי אמנד שלוקחים כדי למנוע בחילות והקאות בעקבות טיפול כימותרפי.
צריך לקחת 3 כדורים. כדור אחד כשעה לפני הטיפול ועוד 2 כדורים בשני הימים הבאים שאמורים לקחת אותם בבוקר.זה תופס לגבי אלה שמקבלים את הטיפול בביום אחד.
אצלי הטיפול הוא בן 3 ימים רצופים היות ואני מקבלת את הטיפול דרך צנתר.
באיזו דרך אני אמורה לקבל את הכדורים?
(ביום הראשון אני מקבלת טיפול כימותרפי לאחר מכן אני מחוברת לבקבוק שמטפטף חומר כימותרפי במשך כ 44 שעות עם הפסקה של שעתיים ביום השני שבו אני מקבלת השלמת טיפול בבית החולים).
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדורי אמנד - תגובה
ד''ר דניאלה כץ19/01/2011דרך הפה בדיוק כפי שציינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- adenocacinomaיולי16/01/2011
שלום, הייתי מבקשת הרחבה או הבהרה לגבי המשפט adenocarcinoma with high grade cell מה משמעות ה - high grade cell והאם ניתן להבין מכך באיזה שלב הגידול בברכה יולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר adenocacinoma - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/01/2011יש כאן שיבוש - האם נכתב - WITH HIGH GRADE CELLS ? הכוונה, שיש בתכשיר גידול בלוטי עם תאים בעלי התמיינות פראית יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לסרטןרונן15/01/2011
מלפני שנה לאחר מאמץ גופני שלאחריו הרגשתי חולשה זרמים בלתי פוסקים ועויתות בגוף וכמעט איבוד הכרה התגלה אצלי ציסטה בהיפופיזה נאמר לי שזו ציסטה מדממת וכנראה זו ציסטה על שם רטקה וזה ממצא מקרי שאינו קשור לתמונה הקלינית בהמשך הבדיקות התברר שיש לי כליית פרסה ושתפקוד הכליות שלי מעיד על אי ספיקה קלה קרי היה לי יתר סידן בשתן וקריטנין גבוה . טוב שאלתי היא האם יכול להיות קשר בין הממצאים שהרי כאמור כליית פרסה מגבירה את הסיכון לסרטן כליות וכי סוג סרטן זה שולח גרורות שלעיתים ציסטיות להיפופיזה . אני בחרדה לא קטנה מפחד שהרופאים מפספסים את התמונה הקלינית הנכונה וכל אחד בתחומו .כך שלא מחברים את הכל לממצא יחיד . אודה על תשובתך גם אם תגיד לי שכדאי לי ללחוץ לבדוק עניין זה. תודה מראש רונן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לסרטן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/01/2011הסבירות לקשר בין הממצא בהיפופיזה לכלית הפרסה היא אפסית, אם בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בלבלבדלית15/01/2011
איזו תרופה או ניסוי יש שיכול לעזור להעריך חים לאנשים שחולים בסרטן הלבלב שהפריש גרורות לחלל הבטן חוץ מכימותרפיה. שכן או לא בסל התרופות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול בלבלב - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/01/2011מציע לפנות למרכז אונקולוגי (כגון - תה"ש, רמב"ם, בילינסון וכ"ה) ולבדוק איתם אפשרות להשתתפות במחקר קליני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהאלעד14/01/2011
שלום לכל המומחים ...
רציתי להיוועץ לגבי טיפול של אבא שלי,
לאבא שלי הייתה נפיחות בכתף מספר חודשים כבר, ולאחר היוועצות עם אורטופדים הוא נשלח לאולטרסאונד, הוא הגיע למומחה מסוים בתחום האונקולוגיה עם התוצאות של האולטרסאונד, המומחה לא אהב את התוצאות של הבדיקה ואמר לאבא שלי לעשות כמה בדיקות בדחיפות ואז לחזור אליו ודי הבהיל את אבא שלי בכך שאמר שיש סיכוי של 50 אחוז לגידול או שאולי זו דלקת.
אבא שלי עשה בדיקת סי.טי, לאחר שהמומחה עיין בסי.טי הוא אמר שלא נראה שיש איזו שהיא התפשטות לאיברים אחרים, אבל עדיין הוא לא יודע מה יש שם? אולי גידול.. אולי דלקת ...
מה שהפריע לי שכעת שהמומחה ראה בסי.טי שאין התפשטות הוא די הוריד הילוך ואמר לאבא שלי לבוא לבי"ח להרשמה שלפני הטיפול עצמו רק בעוד שבועיים, ואז גם יעשו ביופסיה ו- MRI בעוד שבועיים בערך... והשאלה שלי, מדובר בזמן סביר או שמא יש פה שאננות מצד הרופא המטפל? לשמחתי האולטרסאונד לא מצא בעיות באיברים אחרים אבל בשבועיים האלו עד לביופסיה ועד שיגלו מה זו הנפיחות זה מסוכן כל ההמתנה הזו? אני פשוט חושש שמא יקרה משהו בהמתנה לטיפול, כי לא מדבר כאן בהמתנה לתוצאות בדיקה מסויימת אלא מדובר בהמתנה סתם... אני אדם מן היישוב ולכן מבקש את עצתכם... האם ההמתנה הזו סבירה? או שמא יש בכך נטילת סיכון... ואיך ניתן עם זה...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן15/01/2011הסיפור הזה מאד לא ברור. לפני שהולכים לאונקולוגיה יש להשלים הבירור ע"י ביופסיה ! הבירור האורטופדי לא הסתיים !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

