פורום סרטן (אונקולוגיה) - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן הלבלב
    רחל
    21/04/2011

    שלום ד"ר
    האם נכון שסרטן בשד שחזר פעם שלישית עם גרורות בלבלב בטחול מסביב ללב ובריאות נחשב לסרטן קטלני שאחוזי השרדות שלו נמוכים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן הלבלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן הלבלב - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    אם התיאור נאמן למציאות - מדובר בתרחיש מאד רציני המחייב טיפול אונקולוגי ע"י כימותרפיה או הורמונים על פי הבדיקות הרקמתיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי עצמות
    gal
    21/04/2011

    אימי חולת סרטן מעי גס עם גרורות בריאות. מקבלת כימותרפיה מזה שנה וארבעה חודשים. במיפוי עצמות אחרות נתקבלו המימצאים הבאים:
    קליטה מוגברת מוקדית באזור פריאטלי אחורי של גולגולת מימין אוסטאומה? אחר? מציעים המשך בירור רדיולוגי.
    קיימת קליטה מוגברת באספקת לטרלי משמאל של חוליה L3 קליטה מעט מוגברת בחוליה L4 L5
    בRT.ACJ בפרק ירך שמאל ואי סדירות קשה בקליטה ע"ש מותני. כנראה שינויים ניווניים או דלקתיים.
    אין לראות קליטה פתולוגית בשאר השלד.

    מה אומר המידע הנ"ל?
    האם בהכרח מצביע על גרורות נוספות? היכן?

    רב תודות על העזרה, חג שמח ובשורות טובות לכולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי עצמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי עצמות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    מרוח התשובה עולה, כי כנראה לא מדובר בגרורות אלא בשינויים ניווניים - עליכם לפנות לאונקולוג המטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רב תודות פרופסור

    gal
    27/04/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקש עזרתכם לגבי בדיקת בת"מ
    רובי
    21/04/2011

    שלום רב
    אבי כבן 80 סובל ממחלת הקורהן שנים רבות לפני כחודש ביצע בדיקת MRE ושם רשום כך
    "נצפית לימפומה באגן משמאל בקוטר 5.7 ס"מ
    אבקש מכם הרופאים להסביר לי מה עושים מהיכן מתחילים בטיפול הבעיה אני חושש שמה המצב לא ניתן לטיפול ואים כן מה מציעה הרפואה המודרנית בטיפול בבעיה זו
    תודה רבה לעונים וחג שמח לכל עם ישראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקש עזרתכם לגבי בדיקת בת"מ - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    האפ כתוב לימפומה או ליפומה או בלוטת לימפה ? אנא דייק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות
    יוסי
    21/04/2011

    לפני חודשיים התברר לי שהריאה הימנית שלי נגועה באדנוקארציומה
    בכמה מקומות עם התפשטות לצלע.
    10 הקרנות הקלו מאד על הכאבים ומצבי הכללי עכשיו טוב,עם ידיעה שנותרו לי רק עוד כמה חודשי חיים,כאשר גילי 57 שנים.
    עכשיו אני ממתין לתוצאות הבדיקה שתאשר או תפסול טיפול ביולוגי,עם אפשרות שיוצע לי טיפול כימי,אם תוצאות הבדיקות
    לביולוגי יהיו שליליות.
    בידיעה שמצבי בדרגה 4,אני שוקל שלא לעבור עוד שום טיפול,מחשש שתופעות הלוואי ימררו את חיי ולא יתרמו כמעט כלום להארכה משמעותית של החיים,מעבר אולי לעוד כמה חודשים.
    אודה לכם מאד על חוות דעתכם מנסיונכם המקצועי האישי והמשפחתי ועל המלצה,אם בכלל יש, על
    טיפול כימותראפי או ביולוגי שתופעות הלוואי שלו מינמאליות
    ומאפשרות המשך תפקוד ללא אישפוזים וריתוקים למיטה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזדהות עמוקה

    gal
    21/04/2011

    יוסי,
    היה לי מאוד עצוב לקרוא את דבריך.
    לפני כשנתיים עברתי סדרה מייגעת של טיפולים. גילי 35.
    הדילמה שלך מוכרת לי היטב. אני החלמתי אולם החלטתי מבעוד מועד שאם תתפתחנה גרורות לא אעבור שום טיפול, היה לי מאוד קשה.
    יחד עם זאת, יש טיפולים היום, וגם שוב, מניסיונה של אימי, בעלי מינון נמוך שכן משפיעים וכן מאריכים את תוחלת החיים. שווה לך להתייעץ עם אנשים שעברו טיפול דומה לשלך. תבדוק מה ממליצים האונקולוגים, על אילו תרופות, תפרט את הדילמות שלך ותשקול.
    אולי אנשים יואילו בטובם לשתף מניסיונם האישי ולעזור לך בקבלת ההחלטה המורכבת והקשה.
    יש סדרה בהוט, ערוץ 3 בימי שני שנקראת מזל סרטן. לגברת נותרה שנה לחייה ומראים כל מיני דברים שהיא בוחרת לעשות.
    כדאי שגם אתה תהנה מכל רגע שנותר לך. אני יודעת שחיי השתנו מקצה אל קצה בעקבות הידיעה שתוחלת החיים שלי לא תהיה מן המשובחות.
    שיהיה לך חג שמח ומלא אור!
    חיבוק גדול!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוסי יקר

    שגית
    21/04/2011

    קודם כל רוצה להצדיע לך על המודעות ובעיקר על האומץ!!!!
    עושה רושם שאתה מתמודד בצורה נהדרת ובוחר לראות את הדברים כמו שהם.
    יכולה לשתף אותך ,מנסיונה של אימי האהובה והיקרה שהלכה לעולמה לפני כחצי שנה.
    אמא היתה אשה בריאה ופעילה מאוד ופתאום ביום בהיר התהפכו החיים כשהתגלתה בגופה מחלה גרורתית. כל הרופאים המליצו על כימי . קראנו באינטרנט שהכימו יכול להאריך את חייה במעט חודשים תוך תופעות לוואי שיכולות להיות נוראיות
    אמא ניסתה טיפול כימי, פרק זמן קצר מאוד וזה היה עבורה בלתי נסבל. אמא חיה עם מחלה גרורתית כ-חצי שנה בלי שאף אחד כמעט יכל להרגיש מה מתחולל בתוך גופה. בחודש האחרון חלה התדרדרות במצבה והיא נהייתה יותר ויותר ישנונית . היא נפטרה כמעט ללא סבל וללא כאבים. זה מנחם אותנו מאוד.
    אמא התמודדה וקיבלה החלטות בצורה מעוררת כבוד
    ואגב לא הרמנו ידיים וניסינו המון שיטות אלטרנטיביות שיתכן שהועילו לאיכות חייה.
    לדעתי זו שאלה קשה מאוד. יצא לי לשאול בדמעות את אחד הרופאים של אימי מבלי שתהיה נוכחת , למה בכלל ממליצים במצבה על כימו בידיעה שאין אפילו אחוז אחד של סיכוי שהיא תתרפא? והתשובה שנתן הרופא היא: שזה תלוי בבן אדם. יש אדם שבשבילו עוד יום של חיים, שווה כל סבל ...כך שזו שאלה נורא נורא אישית.
    מה שאותי באופן אישי מכעיס, זה שהרופאים ישר מציעים "טיפול" כימי. במקרים סופניים קשה לי לקרוא לכימוטרפיה "טיפול". הארכת חיים בכמה חודשים ספורים (במקרה הטוב) תוך כדי תופעות לוואי לרוב מאוד קשות - איננה טיפול. בן אדם זכאי לדעת הכל על מצבו (ואני לא מדברת על חברה צעירים שיכולים לקבל מידע באינטרנט אלא גם על מבוגרים שתולים עיניים רק במוצא פיהם של הרופאים) ואז לקבל החלטה תוך מודעות ובחירה והשלמה עם המצב.
    זכור לי שאימי הגיעה לאשפוז יום, על מנת לקבל מנת דם והיתה שם אישה מבוגרת כבת 80 עם אלצהיימר ועם סרטן לבלב סופני שהיתה מחוברת בעירוי לתרופה כימית. למה? האין זו התעללות? האם התרופה הזו תציל אותה? לשם מה לטרטר אישה בגילה ובמצבה לבית חולים הלוך ושוב ? לא עדיף לאישה כזו להיות בביתה עם הקרובים לה סביבה ולסיים את חייה בכבוד? במקרה הנל הבחירה לתת כימו היתה של הבת שלה וממעט הדיבורים שהחלפתי איתה, הבנתי שהבת אפילו לא היתה מודעת שיש אפשרות לא לטפל...פשוט זה ה"טיפול" שהרופאה נתנה...

    אני מציעה לך קודם כל לא לאבד תקווה. הרפואה מתקדת כל יום ומי יודע אולי מחר או עוד חודש ימצאו תרופה למחלה הארורה הזו.
    שנית תעשה את השיקולים שלך , תשתף אנשים קרובים . איכות החיים במצב של מחלה שלא ניתנת לריפוי בעיניי היא החשובה מכל. אבל שוב זו החלטה אישית של כל אדם .
    עוד דבר חשוב שאני יכולה להמליץ והיה הדבר היחידי שהקל על הבחילות ושיפר את מצב רוחה של אימי בשבועיים האחרונים לחייה הוא - קנביס רפואי.
    מאחלת לך החלמה מהירה ועוד שנים ארוכות וטובות של בריאות. אמן.
    מאוד נגעת לליבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי

    מיה
    22/04/2011

    יוסי יש לך נשמה חזקה... אני מאחלת לך רגעים של אושר עד הסוף... בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לכם מאד על דבריכם המיוחדים

    יוסי
    22/04/2011

    שוודאי יתרמו להחלטה הסופית.
    עמדת הרופאים היא:
    כדאי לנסות, כי הרי תמיד אפשר להפסיק מתי שרוצים.
    לא בלתי-הגיוני.
    אודה אם יש עוד היכולים לחוות דעה מניסיון אישי/משפחתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוסי, תהנה מכל יום ויום ותנסה

    אורה
    23/04/2011

    כמו שאמרו לך הרופאים-תמיד אפשר להפסיק.
    יוסי, אני בגילך ונרפאתי - נכון לעכשיו - משתי מחלות סרטן.
    כשסיימתי עם הכימותרפיה, הצהרתי שאם אצטרך לעבור שוב טיפולים לא אעשה אותם בשום פנים ואופן, הרגשתי מורעלת לחלוטין. בינתיים עברו שנתיים ואני חוגגת כל יום ומנעימה את זמני. יותר מדי שנים חייתי בשביל העתיד, אני חיה עכשיו את ההווה, ולא מהרהרת על הקץ - גם לא הבטיחו לי אותו - בזה מצבי שונה כמובן משלך. אבל כמו שאני שוב אוהבת את עצמי, אם אצטרך לעבור שוב טיפולים, אנסה! ואפסיק אם זה יהיה מעבר לכוחותי.
    תהייה חזק. החיים הם מתנה. תהנה מכל יום ומכל שעה. והלוואי שתרגיש טוב ותבריא!
    חיבוק חזק חזק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסור לאבד תקוה

    לילי
    26/04/2011

    שלום לך יוסי.אני חייבת לשתף אותך בתהליך קשה וכואב שעברתי עם אימי.כמובן שלא ניתן להשליך ממקרה כזה על האחר ,אולם אולי בכל זאת תוכל לשאוב מהמקרה שלה כוחות.
    לאימי אובחן בנובמבר האחרון גידול ברמה 4 בחלל הבטן לא ברור מה היה המקור .אבל הבטן הייתה מלאה בגידול.
    בצר לי נתתי לחברה טובה שהיא אחות במחלקה כירוגית באחד מבתי החולים הטובים בארץ את כל החומר הרפואי כולל הסיטי .כשהרופאים ראו את המצב אמרו שהיא במצב שלא ניתן לנתח.חברתי חזרה אלי ואמרה לי שהיא ממש מצטערת ושאין מה לעשות, הכימותרפיה היא רק לצורך הארכת חיים של תקופה קצרה מאוד.זה היה היום השחור בחיי כמובן שלא שיתפתי את אימי .בכיתי ללא הפסק בידיעה שעוד מעט נצטרך להיפרד.
    ואז הגענו לאונקולוג מדהים שהרגיע אותנו ואמר בואו נתחיל טיפול ונראה איך מתקדמים.הכוונה היתה להקטין את הגידול ואז במידה ונצליח יהיה ניתן לנתח.3 חודשים היא קיבלה כימותרפיה.ליוויתי אותה בכל שלב בתהליך שהיה לא פשוט ,אבל אני חייבת להגיד לך שהיא התמודדה איתו בגבורה .היו נפילות היה קשה אבל היא המשיכה לעבוד בבית ומחוצה לו.המרקרים החלו לרדת .היא עשתה pet ct נוסף והמדהים היה שכמעט ולא ניצפה גידול.תוך פרק זמן קצר היא עברה ניתוח .הפתולוגיה הראתה שהגידול הצטמצם ונשאר ברמה מינמאלית .התאים הוצאו וכיום היא אמורה להמשיך עוד 3 חודשים נוספים כימותרפיה.הרופא אמר שהיא יכולה לעמוד על רגל אחת ולרקוד. אתה מבין מדרגה 4 הגעו למקום הזה.
    אולי אני ממהרת לשמוח כי הגידול עשוי לחזור בשנתיים הקרובות .אתה יודע מה ואולי לא
    אולי היא ברת מזל ואלוהים אוהב אותה.מה שאני מנסה להגיד לך שאסור לאבד תקווה ,
    תנסה להיות חזק למרות הקושי והכאב .אני כולי תקווה שהחיים ימשיכו לחייך אלייך ואתה אליהם ותזכה לשנים רבות של בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    לטיפול הביולודגי תופעות לוואי מינימליות, אם בכלל.
    מבין טיפולי הכימותרפיה ניתן לבחור טיפול עם תופעות לוואי מינימליות, כגון התרופה נבלבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה פרופ' קוטן,ועוד דבר קטן

    יוסי
    26/04/2011

    ומבין התרופות הביולוגיות,אם אתאים,
    למי מבינהן מינימום תופעות?
    האם כל הטירחה ראוייה להארכת החיים בחודשים ספורים,או שמדובר אולי מעבר לכך?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • FNA בלוטת התריס
    דן
    21/04/2011

    שלום
    בעקבות בדיקת US של בלוטת התריס גודל צד ימין 3.7X5 בצעתי בדיקת FNA באיכלוב
    תוצאות הבדיקה:
    קולואיד חופשי בכמות מוגבלת קבוצות רבות של תאים פולקולארים מסודרים בעיקר בצורת פולקולים או במבנים מיקרופולקולרים,
    מאקרופגים
    לסיכום:התמונה מתאימה לתהליך פולקולארי
    הומלץ לי לבצע ניתוח לכריתה של הבלוטה
    שאלות:
    א:האם התהליך סרטני?
    ב:אני לא מעוניין לבצע את הניתוח מה הסיכונים שאני לוקח על עצמי?
    ג:האם מעקב של US כל חצי שנה מספיק בכדי לבדוק שהבלוטה לא סרטנית

    בתודה מראש וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    FNA בלוטת התריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • FNA בלוטת התריס - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    התשובה הציטולוגית מעלה חשד לגידול ולכן הוטמלץ על ניתוח. גידולי בלוטת התריס מצטיינים בד"כ בסיכויי הישרדות טובים. עם זאת, לא הייתי מוותר על ניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטיסטיקות... ארץ אוכלת יושביה????
    gal
    21/04/2011

    גם אני תוהה.......
    האם אין עלייה בשיעור התחלואה בסרטן אצלנו במדינה?
    מה בנוגע לממוצע הגילאים? האם אין שינויים? לא ירד הגיל הממוצע של התחלואה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטיסטיקות... ארץ אוכלת יושביה???? - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/04/2011

    המצב לא שונה מיתר העולם, ואולי אפילו טוב יותר מאזורים מסוימים בכדור הארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח לפרופ' קוטן ולכל באי הפורום
    gal
    18/04/2011

    תודה על עבודת הקודש אשר אתה עושה למען האנשים הזקוקים לעזרתך.
    בריאות איתנה לכל באי הפורום וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח לפרופ' קוטן ולכל באי הפורום - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    19/04/2011

    חג שמח, הרבה בריאות, אושר ונחת, ובעיקר - שלווה, קצת שקט ואולי סוף - סוף שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיאלומה נפוצה
    מלי
    18/04/2011

    שלום רב,

    הנני חולת MM מזה 6 שנים , שבמהלכן קיבלתי 10 הקרנות בעמוד שידרה לאחר גילוי גידול, וכן טופלתי בסטרואידים ובארדיה.

    בבדיקות האחרונות תוצאתה-ESR הייתה 16 כשה-IGA היה 1043. האם אין קשר במחלה זו בין שתי בדיקות אלו? הייתכן שה-ESR נמוך וה-IGA גבוה? על מה זה מורה אם בכלל על משהו? ד.א. ערכי הפריטין, המוגלובין וברזל תקינים אצלי דיים.

    תודה וחג שמח
    מלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיאלומה נפוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אברהם קוטן
    18/04/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ביולוגיות וניתוח כריתה
    גיתית סלע
    17/04/2011

    שלום רב.
    לחמותי יש גידול סרטני של המעי הגס (8 ס"מ לערך).
    לאחר עליה במרקרים (CEA=8) הוחלט על ניתוח כריתה ולאחר מכן סטומה.
    המלצת האונקולוג המטפל היא כימו' בשילוב תרופות ביולוגיות. בעברה קיבלה אבסטין בקו הראשון והשני.
    אנו מעדיפים להימנע מניתוח אלא אם הוא מוצא אחרון. מהי התרשמותך? אכן מדובר במוצא אחרון?
    אלו תרופות ביולוגיות נוספות יש היום מלבד האבסטין אשר לא ממש סייע לה?
    האם ישנה אפשרות לנבא את הצלחתן (היחסית) מראש?
    גיתית סלע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ביולוגיות וניתוח כריתה - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    17/04/2011

    שלום גיתית,
    מכיון שפרטי המקרה לא מוכרים די הצורך ההחלטה לגבי ניתוח היא לשקול דעת הרופא המטפל.
    טיפולים ביולוגיים נוספים הם ארביטוקס או וקטיביקס שפעילותם זהה אולם החברה המשווקת שונה. ואכן בהתקדמות קו הטיפול הבא הוא בשלוב אחת מהן.
    התרופה הראתה יעילות בהעדר מוטציה ב KRAS ולכן לפני רשום התרופה יש לשלול מוטציה בגן זה.
    רפואה שלמה,
    דר' כץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזל עכור בחלל הבטן וממצאים בכבד
    שרה
    16/04/2011

    אחותי התאשפזה שלשום בבית חולים בעקבות כאבי בטן חזקים
    בבדיקת הCT נמצאו ממצאים בכבד וננמצאה עטיפה רירית עם גרורות מסביב למעיים
    הרופאים לא נותנים לזה שם ובגלל החגים הכל מתעכב
    האם יש סכוי שזה לא סרטן? האם אפשר לדעת בCT אם זה סרטן עם גרורות
    לר נוכל להמתין לעוד בדיקות ולאחרי החגים מה אם הצמב יחמיר עוד יותר?
    נא עזרתך והמלצתך
    מקווה במהרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוזל עכור בחלל הבטן וממצאים בכבד - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    כמובן שללא תשובה פתולוגית לא ניתן לקבוע סופית שזה ממאירות. יש עוד מחלות שעלולות לגרום למיימת. אבל התיאור מאד חשוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה , אולם,

    שרה
    17/04/2011

    האם מוטיב הזמן הוא פקטור במצב?
    אם ניתן לבית החולים להתנהל עפ החגים המצב עלול להדרדר.
    איזה מומחה יכול לומר לנו בוודאות מCT מה מצבה ומה דרך הטיפול הכי טובה
    האם אפשר להגיע אלייך לקלינקה עוד היום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקבלה תוצאה של בדיקת דם

    שרה
    17/04/2011

    CA 125-545.7
    CA 15.3- 36.8
    האם זה עוזר באבחנה? עפ מה שהבנו שזה מראה אכן סרטן בכבד באיזה רמה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקבלה תוצאה של בדיקת דם - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    17/04/2011

    הסמן CA 125 גבוה - אבל כל נוזל בבטן יכול לגרום לעלייתו. הסמן CA 15-3 מוגבר במקצת.
    ראוי להדגיש, כי כאשר יש מיימת וגרורות בכבד - המחלה חשוכת מרפא ומטרת הטיפול להקל ולגרום לנסיגה זמנית בממצאים. מספר ימים לא משנים בפרוגנוזה. אולם אם במהלך החג תתרשמו מהדרדרות במצב - פנו בדחיפות לחדר המיון הקרוב, רצוי בביה"ח שיש בו מחלקת אשפוז אונקולוגית
    באשר לפרקטיקה - אינני מנהל פרקטיקה פרטית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארץ אוכלת יושביה
    לימור
    15/04/2011

    אבי חלה בסרטן וכעת גם אימי.אני מלווה אותם בכל התהליך.זהו תהליך קשה כואב פיזית ונפשית.את זה אתם בטוח יודעים ומכירים מקרוב.
    מישהו עצר לחשוב מה קורה כאן.אשפוז היום מלא עד אפס מקום .אם אני מדברת עם מכר הוא מספר לי שגם אימא שלו,דודה שלו,חברה שלו וכך הלאה חולות במחלה.
    מה קרה יש פה ממש מגפה.
    האם אתם כרופאים לא אמורים מעבר לכישוריכם הידע והמסירות האין סופית לצאת בראש המחנה ולהתריע.אני מרגישה אזרח קטן וחסר יכולת .האם זהו האוכל שאנחנו אוכלים,זיהום האויר,הקרינה המרובה...מכרו את המדינה לטייקונים וככה זה נראה.אנשים מובלים ממש לטבח ואין כאן שמץ של גוזמה .אני כואבת את כאבם וחשה חסרת אונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ארץ אוכלת יושביה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייתי במערב אירופה יותר ממחצית חיי

    אורה
    15/04/2011

    וזה לא חסך ממני בצעירותי ובבגרותי 2 מחלות סרטן.
    כך שעם כל ההשתתפות בצערך הרב, הכותרת שלך למדינת ישראל לא מצדיקה את עצמה. יש פה רפואה מצויינת והומנית! וזיהום הסביבה נמוך מהרבה מדינות מתועשות מערביות, ויש פה מזון טרי בשפע.
    הרבה בריאות להורייך ולך שעוברים תהליך לא פשוט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייתי במערב אירופה יותר ממחצית חיי - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    מילים כדורבנות - אני מסכים איתך ב-100 טחוזים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארץ אוכלת יושביה - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    תמיד היו הרבה מקרי סרטן, זה לא בגלל הטייקונים, זיהום האוויר או הקרינה. את פשוט לא נחשפת לנושא עד שלצערי הוא פגע גם במשפחתך. לגבי הצפיפות והעומס - אלה ישתפרו רק כאשר המדינה, מנהיגיה ואזרחיה יחליטו על סדרי עדיפויות בהשקעת הכספים ובחלוקת העוגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארץ אוכלת יושביה

    לילי
    19/04/2011

    חג שמח לכם.שלא יתפרש מדברי שאני מטילה ספק באיכות הרפואה והרופאים.אני עדין חושבת שהמזון שאנחנו אוכלים לא תמיד עובר את כל הבדיקות המחמירות ולראייה כל שני וחמישי מתברר שלמוצרים כאלו ואחרים מזריקים הורמונים.הילדים שלנו מתבגרים בגרות מינית טרם זמנם.בדגים יש כספית,רשימה ארוכה של חומרים משמרים שמפורסמים ואסורים למאכל ויש דוגמאות למכביר.
    מה קורה במפרץ חיפה איזה אחוזי סרטן יש שם?מה אומרת הסטטיסטיקה?
    חזרתי מאילת וברקע באזור יש המלח ראיתי את העשן המיתמר מהארובות של מפעליי ים המלח של מי הם במקרה של סמי עופר?סתם דוגמה...
    אני בכל זאת לא ילדה, בת 47 ולא זכור לי שכל כך הרבה אנשים סביב היו חולים בסרטן ,לא זכור לי פוקדת כל כך הרבה הלוויות .
    זה פגע במשפחה שלי יותר מפעמיים בנוסף לאבי שנפטר ואימי שמתמודדת כיום בגבורה ,גם בעלי חלה בסרטן הכלייה וברוך השם הוא בריא היום.חמותי חלתה בסרטן ברחם ,חמי בלוקמיה.ואני אמורה להמשיך ולהיות שאננה לטמון ראשי בחול ולהגיד תמיד זה היה .
    צר לי אבל אני לא מסכימה אתכם .אני חושבת שהמדינה שלנו מדהימה ,אני אוהבת אותה אבל אני לא חושבת שהדברים מתנהלים כשורה והרבה פעמים מוכרים אותנו בשל צרכיי הקידמה וכן גם בשל בצע כסף.
    בגלל שאני כל כך דואגת אני חושבת שיש לזעוק את הזעקה הזו ולבדוק דברים לעומקם.
    שיהיה לכולנו שוב חג שמח והעיקר הבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארץ אוכלת יושביה - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    19/04/2011

    כאשר בודקים את הנתונים בצורה יסודית - אין שום עדות לעודף תחלואה בסרטן או לבעיות רפואיות אחרות במדינת ישראל לעומת שאר העולם המערבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפומה???
    שחר
    15/04/2011

    מזה חודשיים לפחות אני סובלת מכאבים בצוואר כמו של צוואר תפוס. חשבתי כי מדובר בהתקררות ושזה יעבור לב, אך לא חל כל שינוי. אני בת 49 ולפני 3 שנים סיימתי טיפולים בסרטן השד. האם כאבים כמו של צוואר תפוס יכולים להעיד על לימפומה? ואיזו בדיקת דם לבקש מהרופא? תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לימפומה???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימפומה??? - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    יש להיבדק ע"י אונקולוג ולהזמין בדיקות דימות ודם המתאימות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן הקיבה עם גרורות ללבלב
    is
    14/04/2011

    שלום רב,
    אבי בן 67, מאובחן בסרטן הקיבה מסוג קרצינומה. בדיקת ה - CT גילתה גידול רק בקיבה (גוש מאד גדול) ונקבע תור לניתוח כריתה מלאה. בניתוח עצמו, הרופא החליט שלא לכרות את הקיבה מאחר והוא ראה גרורות בחלל הבטן ובלבלב.
    הרופא האונקולוג דרש בדיקת Pet לפני תחילת כימותרפיה, וכעת אנו ממתינים לפענוח התוצאות.
    האם ההחלטה שלא לכרות היא סבירה?
    האם במקרים אלו הכימותרפיה אכן יעילה?
    אני מצרף כמה תמונות מה PET, בתקווה שאולי תוכלו לסייע לי בחוות דעת.
    רב תודות,
    בן של


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן הקיבה עם גרורות ללבלב - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    כישנן גרורות בחלל הבטן ובלבלב אין טעם בכריתת הקיבה. הטיפול הוא להקלה בלבד, ע"י כימותרפיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT מהי האבחנה ?
    דרור
    14/04/2011

    שלום ,
    כללי: נקבה , גיל 30 ,שנתיים לאחר לידה (קיבלה אפידורל).
    רקע : במשך שנה לאחר הופעת כאבים חזקים באזור עצם הזנב , וכן בגב צמוד לעמוד השדרה בגובה החזה , נעשתה הבדיקה ואלו התוצאות :

    צוואר : אין לראות קליטה פתולוגית של FDG.
    אברי הצוואר שמורים.
    לא הודגמו בלוטות לימפה מוגדלות.

    חזה : בתי השחי ושאר קבוצות דופנות בית החזה שמורים.
    מודגמים ממצאים קביטרים מרובים ביותר בשתי הריאות עד קוטר 1 ס"מ בחלקם עם
    קליטה פתולוגית של FDG בעוצמה גבוהה.
    המדיאסטינום שמור. שערי הראות חופשיים.
    אין עדות לתפליט פלאורלי או פריקרדיאלי.

    בטן ואגן : אין לראות קליטה פתולוגית של FDG.
    הכבד בגודל תקין, מרקמו אחיד.
    טחול לבלב ואדרנלים תקינים. הכליות במימדים תקינים. אין עדות להידרונפרוזיס.
    רטרופריטונאום חופשי מבלוטות.
    אין עדות לבלוטות מוגדלות לאורך כלי הכסל או האובטורטורים.
    אין עדות לבלוטות מוגדלות במפשעות.

    עצמות : מודגמת קליטה פתולוגית של FDG בראש הפמור הימני עם ממצא בקוטר
    1 ס"מ היפודנסי ב- CT. בחוליה L4 ובסקרום אין מזהים קליטה פתולוגית של FDG ואין ממצא
    ברור ב- CT.

    לסיכום :
    תהליכים ריאתיים מרובים קביטרים עם קליטה פתולוגית של FDG בחלקם.
    בנוסף קליטה בראש הפמור. נחוצה קורלציה היסטלוגית. באבחנה מבדלת תהליך נאופלסטי
    או מחלה גרנולומטוטית. נחוץ בירור היסטו-פתולוגי, בהתאם לקורלציה קלינית.

    תודה מראש ,
    דרור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות PET-CT מהי האבחנה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קליטות בבדיקת PET

    אברהם קוטן
    05/11/2014

    פרט לתוצאת בדיקת ה-PET אין שום מידע קליני נוסף. יש קליטות בריאות ובעצמות, ממצאים המחייבים בדיקות נוספות (כגון ביופסיה מאחד מאזורי הקליטה המוגברת, במידה ואין מידע היסטופתולוגי אחר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT מהי האבחנה ? - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    יש לדגום את אחד הממצאים הריאתיים. באבחנה המבדלת - תהליך זיהומי או גרנולומטוטי (שניהם שפירים) לעומת תהליכים גידוליים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT מהי האבחנה ? - המשך

    דרור
    17/04/2011

    תודה על התשובה ,
    בנוסף לממצאים אלו שהגיעו בבדיקה זו ,
    אני מטופלת כבר שנה :
    הכאבים המוזרים התחילו בברך אחת לאחר חודש הכאבים עברו גם לברך שנייה , לאחר כחודש התחילו הכאבים החזקים בגב תחתון צמוד לעמוד השדרה .
    CT -  תאריך (14/10/2010)" ... חלק האחורי של גוף החוליה L4 הודגם תהליך ליטי החודר אל תוך גוף החוליה בפתח שדרכו נכנס עורק הספינלי. הודגמה מלאות רקמה רכה בתוך החלל עם בספק סקלרוזציה עדינה של השוליים."
    מיפוי עצמות - לא נראתה אבחנה.
    MRI - בבדיקה הראשונה (22/10/2010) : " ... תהליך תופס מקום במחצית האחורית של חוליה L4 ,בצקת אך ללא ווסקלריזציה בולטת,ספק נידוס במהלך התהליך,ללא קריסה מכנית או חדירה לתעלת הדרה ..."
    ניתוח - ביופסייה תחת CT - תאריך(30/11/2010) : CHRONIC OSTEOMYELITIES WITH DEGNERATIVE CHANGES .
    MRI - בבדיקה השנייה (2/1/2011) : " ... אבחנה מבדלת מדובר בהמאנגיומה לא טיפוסית,נגע כונדרלי בעל אופי רדיולוגי שפיר,נגעים של EO אשר ידוע שלא קולטים במיפוי ויכולים להיות SELF-LIMITED. ..." .
    ניתוח - (10.1.2011) :"... נעשתה המילמינקטומיה בגובה L4 של הדורה וקורטאז של התהליך.יצא רקמה רירית ונלקחו שולי עצם לתרבית(פטריות , מיקובקטריה, איירובי, אנירובי, PCR). ..."
    כל הבדיקות יצאו ללא ממצא מיוחד.
    תשובת ביופסייה-פתלוגית - תאריך(23/1/2011) :"יש גרנולומות אפיתליאידיות ותאי ענק רב גרעיניים הן ברקמה רכה והן במח העצם. ..."

    בנוסף אני רוצה לציין שבדיקת CRP - 0.95.
    נעשו בדיקות דם שכולן תקינות :
    שחפת , HIV ועוד.
    כיום קיימים כאבים חזקים מאוד בגב תחתון , גב עליון , לאחרונה התחילו כאבים חזקים בחיבור האגן עם עם ירך ימין , צורכת על בסיס קבוע כבר חודשיים 30cc אוקסיקוד סירופ ליום, מתעוררת מתוך כאב.
    בנוסף מטופלת אצל פסיכולוגית וכן מקבלת תרופות לשיפור מצב פסיכולוגי .
    איני עובדת בגלל המחלה הלא ברורה , ובקושי מתפקדת .

    האם היסטוריה זו בנוסף לממצאי CT-PET שהוזכר בהודעה הראשונה יכולים להוביל למסקנה ממוקדת יותר וכן על הצעדים הבאים ?.
    האם כדאי לבצע בדיקת מח עצם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT מהי האבחנה ? - המשך - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    17/04/2011

    הממצאים אותם הבאת אינם תומכים באבחנה שלח גידול ממאיר אלא בתהליך אחר - דלקתי כרוני או גרנולומטוטי.
    באיזה מחלקה את מטופלת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT מהי האבחנה ? - המשך

    דרור
    18/04/2011

    כרגע אינני מטופלת בשום מחלקה, לא יודעים אפילו לאיזה כיוון ללכת הן מצד האורטופדיה והן מצד הראומטולוגיה או זיהומולוגיה, לכן אני נשלחת לבדיקות שונות ללא כיוון מבוסס אלא רק כדי לשלול את כל המחלות האחרות .
    "שאלת המיליון דולר" מהי המחלה כדי שיהיה אפשר לטפל במשהו כדי לשפר את המצב ?
    איך אני יידע לאיזה מחלקה עליי להגיע ? או האם פספסו משהו באחד מהתחומים המוזכרים ?
    זה כמו להיות בתוך מבוך במקום מבודד ללא מציאת כיוון ליציאה כאשר היציאה ממנו זו רק תחילת הדרך ליעד - להיות בריאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות PET-CT מהי האבחנה ? - המשך - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    18/04/2011

    נראה לי שאת ניהול המקרה שלך צריכה לקחת על עצמה מחלקה פנימית בבי"ח אוניברסיטאי. מציע שרופא המשפחה ידאג לכך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח סיטי

    דליה
    05/11/2014

    אבקש הסבר לפיענוח סיטי אשר לא ברור לי:
    בשד ימין הודגמו כשני גושים סמיכים אחד מהם עם הסתיידות גסה בקוטר של 2 ס"מ.
    כמו כן נגעים ליטים בגופי חוליות T12 ו T3 ורושם לנגע ליטי פתלוגי בראש הפמור. לציין עוד מספר מוקדים היפודנסים בעמוד שדרה גבי אשר קרוב לוודאי מייצגים המנגיומות.
    תודה מראש על פיענוח עם הסבר למה הכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממצאים בצילומים

    אברהם קוטן
    05/11/2014

    על פי הדו"ח יש חשד לגידול בשד ולממצאים משניים בעצמות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהם ממצאיים משניים בעצמות

    דליה
    12/11/2014

    מהם ממצאים משניים בעצמות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה - סרטן הלבלב
    אילנה
    14/04/2011

    שלום, שמי אילנה ואני לומדת בכיתה י''ב במגמת רפואה.
    אני עושה עבודה על סרטן הלבלב ואשמח אם רופא יוכל לענות לי על כמה שאלות.
    1.ספר על תחום התמחותך, באילו נושאים אתה עוסק ומה הן הבעיות השכיחות בהן אתה נתקל?
    2.מה היא שכיחות המחלה באוכלוסיה המטופלת על ידך?
    3.מה הם גורמי הסיכון הנפוצים למחלה זו? האם קיימים גורמים מאפיינים בארץ?
    4. מה הם הסיבוכים הקשים ביותר של המחלה?
    5. מה הם השיקולים המנחים אותך בעת בחירת טיפול מתאים לחולה מסויים?

    אם ישנה בעיה לענות על השאלות במסגרת של פורום אני אוסיף את המייל שלי, תודה רבה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבודה - סרטן הלבלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבודה - סרטן הלבלב - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    16/04/2011

    הפורום לא מיויעד לשאלות מסוג זה - אלא לתשובות ענייניות קצרות.
    תפני למרכז המידע של האגודה למלחמה בסרטן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום