מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בבלוטות הלימפה סרטן שדgal18/11/2010
אני שנתיים אחרי כריתה חלקית בשד, נדגמו גם בלוטות בית השחי, עברתי כימותרפיה, הקרנות וכל מה שצריך.
גילי 38...
יש לי כאבים בבית השחי בצד המנותח. מידי פעם, לא דרמטי, לא מהכאבים אכחד (-: ברצוני לדעת האם מדובר בתופעה שכיחה אחרי ניתוח או שמא עליי לדאוג לצרות חדשות... מידי פעם מופיעים הכאבים, תחושה כזו שמשהו מפעפע שם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה רבה על המענה
gal18/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהת
gal19/11/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בבלוטות הלימפה סרטן שד - תגובה
פרופ` אברהם קוטן19/11/2010מדובר בתופעה שכיחה, עם זאת אני מציע שתדווחי לאונקולוג המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול כימי בסרטן ריאותרעיה כהן17/11/2010
שלום,
אימי בת 52,לא מעשנת,חולת לופוס,אין בעיות בתפקודי כבד.
אובחנה לפני שנה בסרטן ריאות.עברה ניתוח הגידול הוצא בהצלחה.לא היה סימן לתאים סרטניים.
לאחר שנה בידיוקבבדיקה שיגרתיית גילו שהסרטן חזר,יש גורות בגוף ובעמוד השדרה.אובחנה כמתאימה לטיפול תרופתי ביולוגי ולקחה כחודשיים איריסה.המצב השתפר אך החמיר שוב לאחר תקופה זו,והיה פרוגרס במחלה.
החלט על 5 טיפול קרינה ולאחר מכן טיפול כימי.
השאלה שלי,למה יש לצפות מהטיפול הכימי,האם הוא יכול לרפא את המחלה ולהרוס את הגרורות,האם הוא ישפר ויאריך באופן משמעותי את חייה של אימי?
תודה מראש
רעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול כימי בסרטן ריאות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר17/11/2010הטיפול הכימי אינו יכול לרפא בשלב זה של המחלה. ניתן לעצור את המחלה למשך מספר חודשים, והטיפול הכימי יכול להאריך את החיים עד סדר גודל של כשנה.
כיום קיימות תרופות ביולוגיות חדשות בשלבי פיתוח ומחקר. יכול להיות שבתקופה הנ"ל יופיעו טיפולים חדשים יעילים יותר.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן מעי הגסענבר15/11/2010
היי.....
אז ככה כבר כמה פעמים בזמן האחרון אני שמתי לב שכל פעם שאני הולכת לעשות את צרכיי ואחרי זה אני מנגבת,מופיע על הנייר קצת דם ויש גם ריר על הצואה...והיא שונה ממה שהיא הייתה פעם.
סבא שלי היה חולה בסרטן מעי הגס ונפטר מהמחלה....
ועם זה משנה...אני בת 14 :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מעי הגס - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/11/2010יש לפנות לגסטרואנטרולוג, ולמרות גילך הצעיר לבצע בירור אנדוסקטופי (קולונוסקופיהI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- aggressive NK-cell lymphomasאורנית15/11/2010
שלום רב,
האם בדיקת פט סיטי יכולה לגלות סרטן זה בשלבי ההתהוות שלו וכן האם בכלל קיים טיפול יעיל שכן לפי מה שהבנתי סרטן זה עמיד בד"כ לכימוטרפיה אם כי לפי מה שהבנתי היו מקרים של רמיסיה מלאה לאחר טיפול מסיבי בכימו+הקרנות. כמו כן כמה מקרים של סרטן זה היו בישראל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן16/11/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המנגיופריציטומהעינת15/11/2010
לאחיינית שלי שהיא בת 34 התגלה גידול בבסיס הגולגלת. היא נותחה להוצאת הגידול. בבדיקת ביופסיה התגלה שמדובר בגידול נדיר מסוג המנגיופריציטומה. נאמר לה שהוא בדרגה 3. מצד שני לא נאמר שהוא ממאיר. איך זה ייתכן? היכן אפשר לקבל יותר מידע על סוג זה של גידול (אני לא יודעת אם לקרוא לזה סרטן או גידול כיוון שגם הרופאים המטפלים לא אומרים סרטן)? אני מרגישה מבולבלת וחסרת מידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המנגיופריציטומה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/11/2010מדובר בגידול סרטני, וראוי להתייעץ ולהיות במעקב של נוירואונקולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמנגיופריציטומה - תגובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ16/11/2010מצטרפת להמלצתו של פרופ' קוטן. דרגה 3 מעלה את הסיכוי שמדובר בגדול לא תמים. הייתי מוודא שהגדול הוצא עם שוליים נקיים. וכמובן יש צורך במעקב לבסיס הגולגולת ואולי אף יותר כתלות בגודל הגדול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
מנוסה15/01/2011מאחר והמחלה מאד נדירה, כבעל ניסיון, ממליץ לך להיכנס לפורום המנגיופריציטומה ביאהו (yahoo groups). יש שם קבוצה של חולים מכל העולם שמתייעצים.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכויי חזרה והשרדותרון15/11/2010
בת 48.נמצא אצלה :
stage II left breast cancer with extensive lymph node blastizzatian.in addition she had associated ductal crcinoma and positive sentinel lymph node.
זה מה שנכתב בדווח הפתולוגי בסכום הניתוח .
החולה פרה מנופאוזלית עם רצפטורים חיוביים לאסטרוגן .סרבה לטיפול קרינתי וכימוטרפיה ומטופלת כעת רק בטמוקסיפן.עד כה בבקורת נמצאה התעבות של רירית הרחם(ביופסיה לא צלחה) ועדיין החולה לא במנופאוזה .
אבקש לדעת את חוות דעתכם לגבי סכויי השרדותה ל5 שנים הקרובות .תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכויי חזרה והשרדות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/11/2010אין מספיק נתונים על מנת לתת מענה. מציע שתיווצו עם האונקולוג ותבקשו לבצע הערכה באמצעות תוכנית ADJUVANTONLINE, אליה יכניס האונקולוג את כל הנתונים הדרושים להערכה. בהערכה גסה, אי שימוש בכימותרפיה במקרה זה מפחית הסיכויים בכ-10%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים בדפנות הריאותריקי12/11/2010
בריאותיו של בן זוגי זו הפעם השלישית מצטברים נוזלים. הוא הוזמן לביופסיה ביום שלישי הקרוב 16.11.2010והדבקת הדפנות. הוא עדין מעשן אם כי פחות מבעבר.
א. האם ההרדמה הכללית עשויה להיות קטלנית עקב העישון?
ב. האם ניתן לעשות את בייופסיה בהרדמה מקומית?
ג. ברור שחייו בסכנה אך עד כמה?
תודה על תשובתכם המהירה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן16/11/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגית_חזה_גידולי_סרטן_ריאות_גידולי_ריאה' id=link]כירורגית חזה, גידולי סרטן ריאות, גידולי ריאה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוזלים ברגליים ובחלל הבטןגליה12/11/2010
אימי עם סרקומה מטופלת בגליבק הייתה מיובשת לפני שבוע במשך שבוע קיבלה נוזלים דרך הוריד בעקבות זה הצטברו נוזלים ברגליים ובבטן קיבלה רק אתמול פוסיד 20מ"ל דרך הוריד ואין תגובה של שתן מרובה היום בבוקר גילית שיוצאים לה נוזלים מהרגליים מה זה אומר והאם זה התופעה של הפוסיד? והאם הכמות של הפוסיד שקיבלה מספיקה כדי לראות תוצאות?
תודה על תושבתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוזלים ברגליים ובחלל הבטן - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/11/2010הנוזלים המופרשים מהרגליים קשורים לבצקת מהגליבק. כדאי לנסות 40 מ"ג פוסיד אבל כדי למנוע התיבשות כדאי לקחת משתנים תוך כדי מעקב של רופא ומעקב תפקוד כלייתי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה שקרית - אפשרי?איש שמתעניין11/11/2010
שאיפת טלק יכולה להשאיר בריאות פצעים בלתי מזיקים
שיראו בביופסיה כסרטן ריאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה שקרית - אפשרי? - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/11/2010לסרטן סממנים אופיניים בביופסיה. מדובר בסרטן עם או בלי קשר לטלק.
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגליבק עם אסייקגליה11/11/2010
אימי מטופלת בגליבק לסרקומה מזה כשבועיים המליצו לנו את משקה האסייק האם המשקה לא פוגע ביעילות של הגליבק ? האם יש אפשרות לשלב את שניהם ?
יש לציין שהיא מלאת נוזלים ברגליים ובבטן עד למצב של קושי בנשימה והליכה מהנפיחות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגליבק עם אסייק - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/11/2010המשקה הזה שהאינדיאנים נהגו להשתמש בו נבדק בעבר ולא הוכחה יעילותו בריפוי סרטן. יכול להילקח ביחד עם כימותרפיה, שכן בתרחיש זה לא נמצאה ירידה ביעילות הכימותרפיה, אבל המשקה לא נבדק בשילוב עם גליבק (וספק אם ייבדק, לאור חוסר יעילותו של המשקה הזה בסרטן) ועל כן נראה לי שמחמת הספק עדיף שלא לשלב עם גליבק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בגליבק עם אסייק - תגובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/11/2010יש כנראה משמעות לרמה של גליבק בדם. הפינוי של גליבק מהדם יכול להיות מושפע ממזון או תרופות אחרות ולכן הייתי נמנעת מלשלב אותו עם טיפול פומי אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיוע להיפטר מנוזלים מהגוף
גליה11/11/2010אם זה לא מומלץ האם יש דרך להיפטר מהנוזלים שהצטברו בבטן וברגליים ? שהצטברו בעקבות החדרת נוזלים דרך הוריד בעקבות התייבשות?
מזה כשבוע
תודה רבה על התשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת שיער בלייזר .. .חסוי11/11/2010
היה לי לימפומה בשנת 2003 במדייסטינום ומאז 02/2005 אני לא עובר טיפולים ולא כדורים בכלל ...
האם הסרת שיער בלייזר בגב , כתפיים חזה ובטן יכולה להיות מסוכנת עבורי ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער בלייזר .. . - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/11/2010לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח מרקרים-מטופלת בקסלודהיונית11/11/2010
שלום
אני מטופלת בכדורי קסלודה זה 4 חודשים בעקבות סרטן במעי הגס אשר הוצא בניתוח,
בבדיקה שונו הערכים בקופת החולים התוצאות הן:
CA 19-9 = 8.9
CEA = 2.3
CA 125 =3.5
אודה לכם באם תסבירו לי מה אומרות התוצאות הללו, היות ובבדיקה הקודמת התוצאות שלי היו אמנם תקינות, אבל הערכים היו אחרים לחלוטין
בברכה
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח מרקרים-מטופלת בקסלודה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/11/2010הערכים הללו בגדר התקין. יש גם לדעת את הדינמיקה, קרי, מה היו הערכים הקודמים, ולעקוב באופן סדרתי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קבוצת תמיכה לקרובי נפטריםסוזי11/11/2010
אני פונה למנהלי האתר ולכל הגולשים האם ידוע לכם על קבוצת תמיכה להורים שבנם/בתם נפטרו מסרטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבוצת תמיכה לקרובי נפטרים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/11/2010במחלקות האונקולוגיות הגדולות עובדים/ות פסיכולוגים/ות, עובדי/ות רווחה וברמב"ם יש גם צוות ליווי רוחני, אשר לבטח יכולים לייעץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקבוצת תמיכה לקרובי נפטרים - תגובה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ12/11/2010גם בהדסה יש צוות של פסיכואונקולוגים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן הקיבהאיציק10/11/2010
שלום,
אחותי כנראה חלתה במחלת סרטן הקיבה. כנראה עם גרורות לשחלות.
שאלתי היא: האם ישנו מומחה ספציפי, בארץ או בעולם, אשר יכול לתת מענה לטיפול במחלה מסוג זה, ואשר אני יכול לפנות אליו לקבל יעוץ לגבי אופן הטיפול הדרוש?
תודה מראש,
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן הקיבה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/11/2010בכל מחלקה ובכל יחידה אונקולוגית בארץ ישנם אונקולוגים העוסקים בתחום זה, אשר כלל איננו נדיר והניסיון בארץ לגביו אינו נופל לעומת הניסיון במרכזים בעולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן קיבה
איציק16/11/2010ראשית, מודה על תשובתך.
אשמח לדעת האם מנסיונך קיימת אפשרות בסרטן הקיבה להשתתף בניסויים חדשיים ( כדוגמת תאי גזע וכד' ).
לחילופין האם ישנם טיפולים נוספים מלבד טיפולים כימוטרפיים או ביולוגים אשר ניתן לפנות אליהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן קיבה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/11/2010לא מתקיימים בארץ ניסויי קליניים עם תאי גזע בסרטן קיבה. אינני מכיר טיפולים אחרים לבד מכימותרפיה ותרופות ביולוגיות (ארביטוקס)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטת התריסיניב10/11/2010
שלום רב אני פונה אליכם לאחר שלא הצלחתי לקבל תשובה ברורה לתוצאות הבדיקה שביצעתי ולומר את האמת אני די בלחץ
תוצאות בדיקה של בלוטת התריס T3-5.1 T4-17.1 TSH-0.70
כמו כן בבדיקת האולטרסאונד גילו בצד ימין ממצא הטרטגני 2.3 ס"מ שמאל מקודים הטרוגנים עד 12 מ"מ קשרי למפה עד 15 מ"מ בודדים בשני הצדדים
יש לציין שאני נוטל תרופות לאסטמה מסוג סימביקורט אודה לעזרתם במתן תשובה אני די בלחץ שהדבר אינו ממאיר או שהוא סרטני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
יניב10/11/2010רופא רשם זפק מגורגר בולט יותר מימין ללא למפאדנופתיה צוארית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטת התריס - תגובה
פרופ` אברהם קוטן11/11/2010בדיקות הדם לא מעידות על סרטן, והקשריות מחייבות המשך בירור (כגון ע"י ניקור דיאגנוסטי). לציין כי קשריות שכאלה ובלוטות לימפה בגדלים שכאלה אינן ממצא נדיר ואינן בהכרח מעידות על תהליך גידולי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

