מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בונפוסאור23/12/2010
סרטן שד גרורתי, סרטן שחזר לאחר 11 שנים.
מקבלת טיפול הורמונלי ארומוזין שעוזר, יחד עם ארדיה(קבלה 3 פעמים) לאחרונה הוצע בונפוס.
האם מלבד אופן הלקיחה כדאי יותר בונפוס?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בונפוס - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010פעילות זהה
חוסך את ההגעה לבית חולים
צריך להקפיד על הוראות הנטילה של התרופה כדי שספיגת התרופה מהמעי תהיה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן המעי הגסהילה23/12/2010
שלום,
אני כותבת בשם אמי שלה סרטן מעי גס עם גרורות בכבד, אשר חזרו לאחר ניתוח. בבדיקת KRAS היא נמצאה מתאימה לטיפול בוקטיביקס או בארביטוקס עם אירסה. מהם סיכויי ההצלחה בכל טיפול ומה ההבדל בין הטיפולים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן המעי הגס - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010אם מדובר בקו טיפולי ראשון עם פולפירי אז הסיכוי להגיב מגיע ל 60-70%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לצערי הגידול חזר וצריכה לעבור ניתוחגולללשת22/12/2010
ישנו גידול ב מיטת הבלוטה וסמוך לעורק הרופא אומר שזה יכול לפגוע בעצבים, השאלה שלי האם פתיחה שנייה של אותו חתך יכול בעייתי בהפרש של שנה מהניתוח הקודם? אני מאד מפחדת מהניתוח השני. אנא חזק אותי!!!! האם יש סיכוי שהגידול יחזור אלי שוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לצערי הגידול חזר וצריכה לעבור ניתוח - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010האם מדובר בגדול בבלוטת התריס?
אם כן הטיפול הוא בדרך כלל ביוד רדיואקטיבי ולא כריתה חוזרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- SCCorit22/12/2010
לאבא שלי הובחן םרטן SCC. היו גרורות לבלוטות לימפה בבית השחי. לאחר הקרנות, וכן ניתוח להסרת בלוטות לימפה נוצר פצע ענק לא לרפא, הלימפה זורם כל הזמן. הרופא מתעקש על כימותרפיה. איך הכימיה יכולה לעזור לרפא את הפצע? כמה יעיל carboplatin? מהן התחזיות של הטיפול כימותרפיה ? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SCC - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010הסיבה שהפצע אינו נרפא היא קרוב לוודאי שיש שם תאי גדול. מטרת הכמותרפיה בין השאר לחסל את התאים במקום.
היעילות תקבע ע"פ הקטנת הגדול כעבור 2 קורסי טיפול. ניתן לשקול אולי להוסיף גם 5FU לטיפול כדי להשיג שעור תגובה גבוה יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפומה חוזרתשרה22/12/2010
שלום
לימפומה חוזרת.
בוצעו כבר כ20 בדיקות ct pet
מעוניין להמנע מבדיקות אלו בשל קרינה מצטברת.
האם mri יכול להחליף בדיקה זו?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפומה חוזרת - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010לא
האינפורמציה מ PET CT שונה מזו הצתקבלת מ MRI
PET מוסיף אינפורמציה על רמת הפעילות המטבולית בגדולו MRI מדגים אנטומיה בלבד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולהנעמה21/12/2010
שלום, יש לי מן בליטה בראש שאינה כואבת גם אם אני לוחצת עליה.
אין לה צבע מסויים והיא לא גודלת. מה שכן, היא לא הייתה שם עד לפני שנה.... מיקומה קצת מתחת לקרקפת... הייתי אצל רופאת משפחה. היא אמרה שזה כתם של הגוף ורק לשים לב אם משהו משתנה.... מה דעתך? מודאגת.... תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ23/12/2010חסרה אינפורמציה לגבי מרקם וגודל הממצא. בכל מקרה אם מדובר בממצא תת עורי אולי כדאח לשקול לפנות גם לרופא עור
קשה ליעץ לגבי ממצא שכזה בלי תאור מפורט יותר וגם אז עדיף להתרשם ממנו בבדיקה גופנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באלימטה.חיימקיס20/12/2010
שלום רב. לחולת סרטן ריאות מסוג NSCLC שעברה טיפול כימוטרפי ולאחריו במשך שנתיים טיפול בטרסבה הופסקה לקיחת הטרסבה עקב עליה במרקרים. הטיפול המוצע כעת הוא באלימטה, פעם ב - שבועות. מה הסיכוי בטיפול באלימטה לאורך זמן והאם יש לצפות לעצירת הגידול והתפשטות גרורת כתוצאה מטיפול זה ? עד כמה הטיפול יכול להאריך חיים ואיכותם ? מה לגבי תופעות לוואי ? בטיפול בטרסבה הופיעו תופעות לוואי עוריות שגרמו סבל רב מאד ולא נעלמו עד היום. תודה על עזרתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול באלימטה. - תגובה
פרופ` אברהם קוטן21/12/2010הסיכוי להגיב לקו טיפולי שלישי בסרטן ריאה הוא כ-1:10. במידה ונצפית תגובה משמעותית - ישנה הארכת תוחלת חיים. אין תופעות לוואי משמעותיות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - בנוגע למוצרים מסרטנים .אריק מ19/12/2010
שלום . קוראים לי אריק ואני בן 27 . קראתי לפני מספר ימים בוואלה שקפה הוא מוצר מסרטן האם זה נכון ? ואם כן איזה סוגי קפה בדיוק ?
תודה מראש אריק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - בנוגע למוצרים מסרטנים . - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/12/2010מדובר בחשד בלבד, ובחשיפה לכמויות עצומות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך טיפול- סרטן צוואר הרחםדנה18/12/2010
שלום למומחים,
אשמח לשמוע את חוות דעתכם לגבי הסוגיה הבאה:
אמי חלתה לפני כחצי שנה בסרטן צוואר הרחם (עם מעורבות הרחם).
היא עברה טיפולי הקרנות יומיומיות, כימותרפיה (ציספלאטין) ו-3 טיפולי ברכיתרפיה.
היא ניגשה שוב לבדיקת PET CT והתוצאות חזרו תקינות, בלי קליטה בשום מקום.
לפי הרופא המטפל, מבחינת הרפואה היא נחשבת "בריאה", אך הוא מתלבט האם כדאי גם לעבור כריתת רחם/צוואר רחם, כדי למנוע אפשרות של התפרצות המחלה מחדש באם נותרו תאים בודדים שלא ניתן לראות ב-PET CT. מאידך, הוא הסביר לנו את הסיכונים שבניתוח ולא בטוח שכדאי לנתח.
כרגע אנחנו מאוד מודאגים ולא יודעים מה כדאי לעשות,
כמובן שנרצה למנוע את הישנות המחלה, אך השאלה היא האם זה הכרחי והאם התועלת תעלה על העלות במקרה של ניתוח כזה.
תודה רבה על עזרתכם!
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך טיפול- סרטן צוואר הרחם - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/12/2010קשה לענות ב"שלט רחוק" וללא כל הפרטים שעומדים בפני הרופא המטפל. בעיקרון, אם הושגה תסוגה מלאה של המחלה ע"י קרינה לא חייבים לנתח, אלא אם כן מתקיימים תנאים או מדדים מסוימים המחייבים זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה בלוטת התריסיהודה17/12/2010
שלום
אני בן 52
בבדיקה של בלוטת מגן
אונה ימנית תפוסה על ידי קשר סולידי בעל הדיות מעורבות בגדלים 4X5 ס"מ עם זרימת דם מגברת הקפית
אונה שמאלית בגודל 1.2X1,4 X4.6 מרקמה אינו אחיד מגורגר עם מספר קשוריות בגדלים שונים עד 1.3 ס"מ זרימת דם תקינה
איסטימוס:מעט מעובה
בלוטות רוק: תקינות
בלוטות לימפה:נצפו מ"ס קשריות לימפה מוגדלות במקצת משני צידי הצוואר הקשריות במבנה סונגרפו ת דם תקינה
לסיכום ממצאים מתאימים לזפק רב קשרי עם קשר גדול באונה הימנית
שאלות:
האם לפי הממצאים של האולטסאונד זה יכול להיות גידול סרטני?
האם יתכן שזה דלקת?
תוצאות הבדיקות של TSH תקינות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה בלוטת התריס - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/12/2010לפני מספר ימים נשאלה אותה שאלה וניתן מענה. יש להיבדק ע"י אנדוקרינולוג אשר יחליט על הצטרך בניקור לציטולוגיה או פתולוגיה. יש להדגיש, כי ממצא של קשריות שפירות בבלוטת התריס הינו ממצא נפוץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העמסה סוכר 75מרק16/12/2010
בן 62 סובל מלחץ דם גבוה וכן מאורטה בלב 4.7
מטופל בכדורים
בשנה האחרונה בדיקות הסוכר שלי בין 102 עד 117
הרופא בערד שלח אותי לבדוק C1 5.3
היום עברתי העמסה סוכר 75
בצום בזמן 0 הסוכר 117
לאחר שעתיים הסוכר 118
השמח לדעת מה מצבי ועים יש לי סכרת??
ומה ממלוץ לי לעסות
נ.ב סליחה על שגיעות הכתיב עולה חדש בישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן17/12/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_סוכרת_אנדוקרינולוגיה_' id=link]סוכרת אנדוקרינולוגיה [/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוש קליטה פתולוגית של FDGקרן ד.16/12/2010
שלום רב,
לפני כשנה לאמא שלי אובחן גידול סרטני בוושט. לאחר הוצאתו בניתוח וטיפולים כימיוטרפיים מצבה השתפר. עכשיו היא עשתה סיטי pt ואלה התוצאות, בבקשה תפרשו לי מה זה אומר. היא הגידול חזר?
חזה : קליטה פתולוגית של FDG בעוצמה גבוהה בושט הדיסטלי ובאזור מעבר GE לאורך קטע שאורכו כ 6- ס"מ. דופנות הושט הדיסטלי מעובים מאוד. חלק מהתהליך פוליפואידי, בולט כלפי
הלומן .
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוש קליטה פתולוגית של FDG - תגובה
פרופ` אברהם קוטן17/12/2010חשוד מאד להישנות גידול - יש לבצע אנדוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרתרמיהgal16/12/2010
ראשית, תודה על המענה החשוב והמבורך שלכם.
ברצוני לברר עבור שתי בנות משפחה האם לטיפול בסרטן שד, סרטן קולון וסרטן צוואר הרחם מתאים הטיפול היפרתרמיה. סרטן הקולון הנו בעל גרורות לריאות.
האם הטיפול נעשה בארץ? היכן? ומה עלותו.
ושוב המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היפרתרמיה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר16/12/2010טיפול בהיפרתרמיה יכול להתאים לחולים עם הגידולים שציינת אך אפשרות הטיפול נקבעת בכל מקרה לגופו.
הטיפול בארץ מתבצע במרפאת "ניו-הופ" בתל-אביב
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אחרי ארביטוקסדוד15/12/2010
לפני כ-20 חודש נתגלה אצלי גידול במעי הגס עם גרורות בכבד וגרורה אחת בריאה. טופלתי בתחילה באווסטין ופולפרי. הטיפול באווסטין הופסק לאחר גילוי PE מאסיבי בריאות. מטופל מזה כ-6 חודשים בארביטוקס. בתחילה המחלה הגיבה במצופה ו-CEA ירד עד למדד של 6.8. החל מלפני חודשיים הסמנים נמצאים בעליה מתונה. כיום CEA עומד על 71. בדיקות CT קודמות העידו על צמצום גודל הגרורות בכבד. בדיקת CT אחרונה הצביעה על גידול מתון בגרורות בכבד. מה הן אפשרויות המשך טיפול במקרה כזה.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה אחרי ארביטוקס - תגובה
ד''ר דניאלה כץ15/12/2010ניתן לתת שילוב כימותרפי שנקרא FOLFOX
שכולל במקום אירינוטקאן (CPT11) אוקסליפלטין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יחסי מין וסרטןשם15/12/2010
שלום,
רציתי לדעת האם יש סיכון כלשהו בקיום יחסי מין מלאים (מכל סוג שהוא) עם אדם שלוקה או לקה בעבר בסרטן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסי מין וסרטן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר16/12/2010ברוב המקרים אין כל בעיה. רק גידולים הקשורים לוירוס הפפילומה או ל HIV יש להימנע ממגע מיני.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

