פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח כתף האם מולץ לקרע בגיד בכתף
    אדית
    24/04/2012

    לפני כ- 4 חודשים אובחן קרע מלא בגיד הסופרה-ספינטוס באזור אחיזתו אל הגבשושית הגדולה בכתף, ב- MRI. כאבים אין כמעט בכלל וגם לא מוגבלות בפעילות ביום-יום.
    אחד הרופאים ממליץ על ניתוח [הוא בעצמו מנתח, גם פרטי] בנימוק שיש 50% סיכוי שהקרע יגדל וכי דחייה תביא להחמרה ולצורך בניתוח גדול/קשה יותר. לדבריו ההחלמה היא של 6-8 חודשים.
    ואילו אורתופד שיקומי המליץ לא לנתח, בנימוק שהניתוח כרוך בהחלמה איטית של קרוב לשנה, כאבים, מוגבלות ממושכת של חודשים, סבל , סיכון לסיבוכים/זיהום ובעיקר-- שטווח התנועה בתום שנת ההחלמה לא תהיה טובה יותר מזו של היום.
    לדבריו, אנשים רבים בגילי חיים עד 120 ללא בעיות מיוחדות, עם קרע בגיד וחלקם אף אינם יודעים שיש קרע.

    אני בת 62, בריאה בס"ה, עם גלאוקומה, אוסטיאופניה, דלקת ב-3 מפרקים ביד וציסטה בשחלה, כולסטרול וסוכר מעל לנורמה, ללא טיפול בתרופות בינתיים בסוכר וכולסטרול שאני מנסה לאזן באמצעות דיאטה. ריפוי איטי מהרגיל של כל פצע או מכה [כך זה ברוב ימי חיי].

    מאוד אודה על המלצתכם.
    אדית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאדית מנסיון אישי

    מזל
    05/05/2012

    אדית שלום! אני בת גילך אשר לפני מספר שנים עברתי קרע בגיד בכתף ימין. היתה לי מוגבלות וכאבים חזקים. הרופא (המנתח) המליץ,כמובן על ניתוח אך אני התעקשתי. הלכתי לטובי הפיזיוטרתיסטים והקפדתי על תרגול יום יומי עם רצועות גומי ומקלות ולאחר מספר חודשים, כאילו כלום לא קרה לי. לא כאב ןלא מוגבלות ב"ה. מסקנה, במיוחד אם לא כואב , לא לנתח.במשך הזמן הכל חוזר למקומו.בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך מזל, על תגובתך. ברוכה תהיי

    אדית
    14/05/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח כתף האם מולץ לקרע בגיד בכתף - תגובה

    ד``ר רם ירון
    06/05/2012

    אדית שלום
    אמנם הגיד קרוע ולזה ישנן השלכות עתידיות במידה וייווצרו קרע גדול שלא ניתן לתפרו שינוים שחקתים במפרק ובראש הכתף אל מול האקרומיון העצם העליונה
    מאחר ןאין כאבים ואין הגבלה בתנועה והמוטיביציה לניתוח (שלך) לא גבוהה במיוחד
    אולי עדיף לדחות החלטה לניתוח אבל לקחת בחשבון השלכות עתידיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח של הסופרה והאינפרה ספינטוס

    דורית שבח
    15/03/2016

    שלום רב,
    אני בת 61.5, ועקב נפילה נקרעו לי שני גידים באופן מלא: הסופרה ספינטוס והאינפרה ספינטוס. עברו מאז הנפילה 3 חודשים, ובשבוע הבא - 23.3.16 אני אמורה לעבור ניתוח. כיוון שחששותי מהניתוח גדולים מאוד ( עקב ההחלמה הקשה, עקב חשש מסיבוכים, עקב החשש מההרדמה וכיוצ' ) אני מבקשת לדעת מה תהיינה ההשלכות העתידיות על הכתף ועל השריר האחורי אם לא אעבור את הניתוח. כרגע המצב הולך ומשתפר, ופעולות שלא יכולתי לעשותן קודם לכן, הולכות ונעשות יותר קלות. מן הראוי לציין שעברתי פיזיותרפיה אינטנסיבית בתקופה הראשונה שלאחר הנפילה, ולאחרונה גם חיזקתי את היד במכון כושר שיש בו מכשירים מיוחדים לחיזוק השרירים.
    למרות זאת, הפיזיותרפיסט, שיש לו מומחיות בפציעות, הגיע למסקנה שעלי לעבור את הניתוח, וכך גם שני רופאים, מנתחי כתף, שהייתי אצלם בהתייעצות, וודאי המליצו על ניתוח.
    מבקשת לדעת: האם מדובר בניתוח עם סיבוכים, מהן ההשלכות העתידיות אם לא עושים ניתוח כזה, וכן האם המצב לאחר הניתוח יהיה טוב יותר מהמצב אליו אגיע בתפקוד הכתף ללא ניתוח.
    אשמח לייעוץ שלכם.
    בתודה מראש
    דורית שבח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בסופרה ספינטוס

    מליק אילן
    01/08/2016

    היי דורית
    גם אני סובל מקרע מלא בסופרה ספינטוס ורציתי לדעת איך עבר עליך הניתוח ?
    ואם את ממליצה לעבור את הניתוח ?
    תודה אילן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח לחיבור גידים בכתף

    דורית שבח
    12/08/2016

    שלום אילן,
    אני עברתי את הניתוח, בהחלט, באופן מוצלח. התקופה הראשונה הייתה לא קלה, אבל הריפוי שלי הוא די מהיר. אני קושרת אותו, פרט למנתח שעשה עבודה טובה, גם לתרופות הומיאופתיות שקיבלתי לפני הניתוח ואחריו, ובעיקר, לתרגול ולפיזיותרפיה, שיש להתמיד בהם אחרי הניתוח לפי הנחיות שמקבלים. נמצאת כחמישה חודשים אחרי הניתוח, והגעתי לטווח תנועה כמעט מלא. יש עוד עבודה, אבל ההתקדמות שלי מאוד טובה.
    רוצה להדגיש - ניתוח לחיבור גידים הוא ניתוח עדין ולא פשוט. הוא מחייב נחישות, עקביות, ותרגול יומיומי, על מנת להחזיר את היד כמעט לקדמותה. אם אתה אדם שלא מוותר, יודע להתמיד ומסוגל להתגבר על כאבים - ממליצה לעשותו. מכירה גם אנשים, שהחליטו להמשיך את שגרת חייהם עם מגבלה של גידים קרועים. הרופאים הם אלה שצריכים להסביר מה עלול לקרות בהמשך. כמובן, הרופאים תמיד ימליצו על ניתוח. הפיזיותרפיסטים - פחות. אני החלטתי לבחור בניתוח, רק לאחר שהפיזיותרפיסט שלי אמר לי שמיצה איתי את הטיפול, ולדעתו אין מנוס מניתוח.
    בברכה ובהצלחה
    דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בגיד

    מליק אילן
    12/08/2016

    היי דורית
    עזרת לי מאוד המון תודה
    עדיין ממש לא החלטתי אם לעבור את הניתוח, קראתי כאן תגובות של אנשים שלא עשו את הניתוח והחלימו כך שאני עדיין בדילמה
    בכל מקרה תודה והחלמה מהירה
    אילן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה משבר במרפק המלווה בפלטה
    g.g
    23/04/2012

    שלום.
    לפני כ-3 וחצי שנים קרתה לי תאונה שבעיקבותה ניזוק המרפק דיי קשה ונישבר. בוצע לי ניתוח פלטינה ו 9 ברגים לאורך הזרוע משני צידי המרפק כולל המרפק. היום לאחר ההחלמה אני עם מיגבלה בכיפוף ויישור של היד וכמו כן מיגבלה של פורנצייה וסופינציה. בביקורות שאני עושה מידי פעם נודע שהשבר כבר היתחבר ללא בעיות מיוחדות מלבד המיגבלות שאיתם אשר ככל הניראה כל חיי.השאלה שלי היא האם כל עוד אני מישתמש ביד לעבודות פיזיות למיניהם (שביניהם גם קשות) ולא חש כאבים כלל יש סיבה לדאגה? האם משהו יכול להיתפרק? האם זה עלול להשפיע בעתיד הרחוק עומסים שכאלה?
    תודה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלמה משבר במרפק המלווה בפלטה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/04/2012

    נראה לי שהצילום ישן ואיכולו לא טובה. אם הפציעה מלפני 3 שנים, השבר מחובק ונותרו רק הגבלות בתנועה ללא כאבים, אני מעריכה שלא ייתפרק כלום. בעתיד הרחוק - מוקדם לומר, ייתכן ויהיו גם כאבים אבל לא בטוח בכלל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגבלה בטווחי תנועת כתף ימין מנותחת
    סמדר
    22/04/2012

    לאחר נפילה ובנסיון לבלום את הנפילה קרעים בגידי כתף ימין - נאלצתי לעבור ניתוח כעבור שנה וחצי מהנפילה, ואלה תוצאות האלטרסאונד שנעשו כ-5 חודשיםם לאחר הניתוח:

    להלן ממצאי בדיקה העל קולית של כתף שמאל:

    הסיבה לביצוע הבדיקה – כאבים.
    ACJ: שינויים ניווניים.
    Infraspinatus: בעובי וצורה תקינים. אין עדות לנוזל תוך-מפרקי.
    Supraspinatus:בעובי תקין, עם מרקם היפואקוגני ובלתי הומוגני, כך שלא ניתן לשלול קרע חלקי.
    Subscapularis: בעובי וצורה תקינים. אין עדות לקרע.
    Subdeltoid and Subacromial Bursa: אין לראות נוזל בתוכן.
    Biceps Tendon: בעובי ומרקם תקינים. נוזל יתר במעטפת פרה-ארטיקולרית דו-צדדית.
    המבנה הגרמי תקין.
    לסיכום: סימני טנדיניטיס בגיד סופרה-ספינטוס.
    סימנים קלים של Peri-Bicipital Tendinitis.

    להלן ממצאי בדיקה העל קולית של כתף ימין:
    הסיבה לביצוע הבדיקה – כאבים.
    ACJ: ב.מ.פ
    Infraspinatus: בעובי וצורה תקינים. אין עדות לנוזל תוך-מפרקי.
    Supraspinatus: מעובה, עם מרקם היפואקגני ובלתי הומוגני, גבולות מטושטשים.
    Subscapularis: בעובי וצורה תקינים. אין עדות לקרע.
    Subdeltoid and Subacromial Bursa: אין לראות נוזל בתוכן.
    Biceps Tendon: בעובי ומרקם תקינים.
    אי-סדירות בשטח של GT.
    לסיכום: סימני טנדיניטיס בגיד סופרה-ספינטוס.

    מה זה שטח GT
    מה המשמעות של שינויים ניוונים ב-ACJ דווקא בכתף שאינה כואבת.

    תודה מראש על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מגבלה בטווחי תנועת כתף ימין מנותחת - תגובה

    ד``ר רם ירון
    23/04/2012

    חמישה חודשים לאחר תפירת גיד בכתף
    תיתכן הגבלה מסוימת בתנועות הכתף
    אני מקווה שאת עובדת לפי פרוטוקול שיקום לאחר ניתוח
    לפעמים לוקח קצת יותר זמן להגיע לטווחי תנועה מלאים
    יש להיוועץ עם המנתח שלך לגבי המשך הפיזיותרפיה
    ושיפור טווחי התנועה בכתף המנותחת
    סונר אבחנתי חמישה חודשים לאחר ניתוח יכול להטעות
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על תשובתך ד" רם ירון

    סמדר
    29/04/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • EMG תקין, הכאבים נמשכים
    שירן
    21/04/2012

    היי,
    התייעצתי עמכם שבוע שעבר, לאחר מכן ביקשתי מרופאת המשפחה הפניה לEMG וסיפרתי לה מה כואב לי.

    לידה לפני שנה (הריון תאומות), עוד בהריון נימול של 3 אצבעות 1.2.3 מאז הלידה חל שיפור בכאב הנימול, אך עדיין עם זרמים לאורך היד, נמלים ונימול ביד שמאל בעיקר.

    אינני יכולה לישון על הבטן כי נרדמות לי הידיים כך.

    בימים האחרונים הכאבים התגברו ויש לי כאבים לאורך כל היום ביד שמאל, במיוחד לאחר משמרת בעבודה (נציגת מכירות בטלפון) או לאחר שאני מרימה את הילדות על הידיים.

    EMG יצא תקין לגמרי.

    אז מה זה יכול להיות בכל זאת?
    אני מקבלת אטופן 600 מ"ג כדור 1 ביום נגד הכאבים (הרופאה חושדת בדלקת למרות שזה לא מסתדר לי עם העובדה שאת הנימול ושאר התופעות אני סוחבת איתי כבר שנה ואילו רק הכאבים הגיעו לאחרונה).

    אשמח לעצתכם, כי בינתיים אני ממתינה לתור לכירורג כף היד שנקבע רק באמצע מאי לצערי!

    בינתיים אני עם כאבים ולא יודעת מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    EMG תקין, הכאבים נמשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    שירן
    22/04/2012

    חייבת לציין שהיום הכאבים החמירו ואני מרגישה חולשה ביד וקושי ביצוע פעולות עימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    24/04/2012

    עלייך ללכת לכירורג של יד או לאורתופד להבדק!!! הביאי אתך את בדיקות הEMG

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעת ספורט בברך
    רותם
    21/04/2012

    ספורטאית בת 17,מתאמנת בענף הג'ודו.
    בחודש ספטמבר של השנה הנוכחית במהלך אימון "נעלו" לי את הברך,הלכתי לאורטופד ספורט שבדק אותי ורשם בבדיקה כי האבחנה שלו היא "susp partial tear of MCL". הוא חשד שיש לי קרע חלקי או מתיחה של הרצועה בברך והמליץ לי על מנוחה לשבועיים ולאחר מכן להתאמן עם חבישה.

    נחתי תקופה מסויימת ואני מתאמנת עד היום עם מגן לברך שאיתו אני מסוגלת להתאמן כמעט בלי כאבים.

    אתמול במהלך אימון התחלתי להרגיש כאב חזק באותה ברך ואני לא מצליחה ליישר אותה,כשאני מנסה ליישר אותה אני מרגישה כאב חד וחזק,אינני מסוגלת ללכת ואני נמצאת בכאבים.

    רציתי לשאול לדעתך מה אני צריכה לעשות ולאן לפנות מפני שכשפניתי לאורטופד הספורט בפציעה הקודמת הוא לא ממש פתר את הבעיה ולא נתן לי תשובה ישירה על מה יש לי.לאן אני צריכה לפנות?האם לפנות לרופא משפחה שיתן לי הפניה למיון ושם יטפלו בי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פציעת ספורט בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פציעת ספורט בברך - תגובה

    ד``ר רם ירון
    23/04/2012

    יש לנסות להתאמן ללא מגן
    במעדה ועדיין כואב או הרגשת חוסר יציבות יש לבצע MRI לבירור נזק מניסקיאלי וקרע נריב של ה mcl

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    רותם
    29/04/2012

    לא יצא לי להתאמן מאז הפציעה,דאגתי לנוח...היום אני יכולה ללכת וליישר את הרגל בפחות כאב אבל עדיין יש לי כאב...מחר יש לי אימון ואני יעשה מה שאמרת.

    במקרה שכואב לי תוך כדי האימון,לאן או למי אני צריכה לפנות בקופ"ח כדי שדברים יזוזו ולא סתם יעבירו אותי בין אורטופדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שברי מאמץ
    יעל
    20/04/2012

    שלום, שמי יעל ואני בת 18, התגייסתי לא מזמן. לפני גיוסי לצבא הייתי בתנועת נוער המכינה לצבא ובה התאמנתי בצורה לא מבוקרת ולאחר כאבים ממושכים ומיפוי עצמות אובחנתי בשברי מאמץ בכף הרגל בדרגה 3-4. לאחר שנה של מנוחה יחסית התגייסתי לקורס מכים שהוא קורס מאוד אינטנסיבי מבחינת כושר. כרגע, רק לאחר כחודש בקורס חזרו לי הכאבים ברגל, והחלו גם כאבים בשוקיים בשתי הרגליים, הצבא כמובן לא ממהר לטפל בכאבים של טירונית ולאור העבר שלי אני חוששת מאוד, אני בקושי עומדת על הרגליים לפעמים והכאבים חזקים מתמיד. מה עליי לעשות? מה גם שאני לא ממש רוצה לעשות שוב מיפוי עצמות כי הבנתי שזה לא בריא, מצד שני אני לא יכולה לסבול את הכאבים יותר שמופיעים גם כשאני נחה וישנה. ממה עלולים להיות הכאבים החדשים? יכול להיות שחזרו לי שברי המאמץ בפחות מחודש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שברי מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    יעל
    20/04/2012

    רציתי גם לדעת מהן דרכי הטיפול בשברי מאמץ? אני פשוט הפסקתי להתאמן אבל כן ללכת על עקבים, כן לעמוד הרבה זמן על הרגליים וכו'...בנוסף ברצוני לציין שאני סובלת מקשת רחבה בכף הרגל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לפני ניתוח
    רן
    19/04/2012

    ביום ראשון אני יעבור ניתוח לכריתת דיסק
    מאיזה יום מומלץ לא לשתות אלכוהול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות לפני ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונתת קוביטלית קלה דו צדדי

    אלי
    22/04/2012

    בבדיקה EMG אובחן פגיעה בתעלה קובטלית קלה דו צדדי ותסמונת תעלה קרפלית דו צדדי האם ניתן לאבחן לאשר או לשלול האבחון ע"י בדיקה על קול (אולטרסנאוד), ומה משמעות בדיקה זאת למקרה הנ"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI לזיהוי קרע במיניסקוס
    אייל
    18/04/2012

    שלום
    אני עוסק בספורט, עברתי לפני 6 שנים ניתוח מיניסקוס מדיאלי.
    היום שוב תחושה של סימני קרע במיניסקוס באותה רגל באותו מקום.
    השאלה: האם אפשר לאבחן בבדיקת MRI את הקרע במיניסקוס לאחר שנותחתי בעבר במקום זה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת MRI לזיהוי קרע במיניסקוס - תגובה

    ד``ר רם ירון
    19/04/2012

    כן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת MRI
    זלדה
    18/04/2012

    שלום רב,

    מזה כשבועים הנני סובלת מכאב בברך שמאל, כך שאין באפשרותי ליישרה ,לא כתוצאה מחבלה (אציין, כי הנני מתעמלת שלוש פעמים בשבוע, יוגה ואירובי). בהמלצת רופא אוטופד קיבלתי טיפול תרופתי שלא סייע (ארקוקסיה) + פזיוטרפיה + בדיקת MRI. להלן תוצאות הבדיקה: הודגמו אותות תקינים ממח העצם ללא עדות לשברים בצקות או אוסטיאונקרוזיס. הרצועות הצולבות והרצועות הקולטרליות הודגמו תקינות. מודגם אות חריג אלכסוני מינימלי בהיקף הקרן האחורית של המניסקוס המדיאלי אשר אינו מערב את המשטחים הפירקיים, כך שאינו מוגדר כקרע. המיניסקוס הלטרלי מודגם תקין. המנגנון המיישר מוגדם תקין. סחוס הפיקה שמור. הודגם נוזל תוך פירקי בכמות קטנה, ללא עדות ליצירת ציסטה פופליטיאלית. אודה לקבלת חוות דעתך באם קיים הצורך בביצוע ארטרוסקופיה או במקרה זה פיזיוטרפיה עשויה להועיל. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת MRI - תגובה

    ד``ר רם ירון
    19/04/2012

    זלדה שלום
    מאחר ואנו נוהגים לא לטפל ב MRI אלא בחולה עצמו אני ממליץ לך לתת צאנס לטיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים תוך נטילת נוגדי דלקת ואפילו נסיון הזרקת דיפרוספאן לברך במינון נמוך
    בשלב זה להמנע מפעילות מאומצת הכוללים HIGH IMPACT כגון ריצות הליכות מהירות ואופניים למשך שבועיים שלושה
    במידה וכל הטיפולים השמרניים ייכשלו אזי אפשר לשקול ארתרוסקופיה
    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בצוואר

    חדווה אורן
    20/04/2012

    שלום מזה שבועעים אני סובלת מכאבים בצוואר המקרינים לכתף ימין והזרוע . אני מטופלת בארקוקסיה90 ופיזיוטרפיה האם כדאי לי לבצע בדיקת CT ? יש לציין כי הכאבים לא עוברים בפרט בלילה יש לי כאב חד ביד ימין למרות שקיבלתי זריקות להקלה על הכאב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר לטיפול בייתי בכאבים
    הילה
    18/04/2012

    שלום רב,
    אני סובלת מכאבים בגב התחתון ,
    לאחרונה ראיתי מודעה למכשיר לייזר לטיפול ביתי , המכשיר נקרא B CURE LASER
    האם זה מומלץ? האם יש תופעות לוואי?
    תודה רבה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכשיר לטיפול בייתי בכאבים - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    18/04/2012

    שלום רב
    איני מכיר מאמרים רפואיים התומכים בטכנולוגיה זו.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת סי טי
    מני
    17/04/2012

    בעקבות כאבי גב תחתון שאחרי מאמץ הקרינו גם כאב לירך עשיתי בדיקת סיטי:
    בבדיקה נמצא: במרווח -l3-l4 -זיזים קידמיים מינימלים בגופי החוליות הסמוכות.ניוון דיסק עם תופעת ואקום מזערית בקידמתו,ללא בלט דיסק אחורי או הצרות פרמונלית משמעותית. (גם בין l4-l5 זיזים קידמיים מינימלים בגופי החוליות הסמוכות).אני גבר בן 47.
    מה משמעות הממצא:ניוון,זיזים,ואקום??. האם הכאב המוקרן קשור לדיסק מנוון?
    האם בעקבות הניוון של הדיסק אחווה כאבי גב באופן חוזר ונשנה?
    מה הטיפול .מנוחה מסייעת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת סי טי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת סי טי - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    18/04/2012

    שלום רב
    הבדיקה אינה חד משמעית ומתאימה לשינויים רגילים בעמוד שדרה בגילך.
    יש לפנות לאורטופד עם הבדיקה על מנת להחליט האם יש לה משמעות.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בססמואיד
    נמרוד
    16/04/2012

    שלום דוקטור .

    אני חייל ובמהלך ריצה יחפה לפני מספר ימים דרכתי על אבן .
    הגעתי למיון משם לאורטופד ששלח אותי לצילומים ובהם לא נמצא דבר .
    לאחר שהרופא חשש שמדובר במשהו מעבר מכיוון שהרגל הייתה נפוחה וכחולה הוא שלח אותי לבצע בדיקת ct של הרגל ולאחר מכן הוא גילה שיש לי שבר בססמואיד פיבולרית (זה מה שכתוב במכתב שחרור מהמיון) , הוא ציין שהוא רואה שאחד מהחלקים של העצם השבורה נכנס לתוך גיד ואם זה לא יחלים לבד אני אצטרך לעבור ניתוח , הוא שלח אותי לעשות גבס ומשם נסעתי לביתי עם רגל כואבת וגבס עד הברך .

    האם תוכל בבקשה לציין מה הוא אורך תהליך ההחלמה ( בערך ) לדעתך ?
    ומה הסבירות באמת שהעצם לא תסתדר מעצמה וללכת לניתוח ?

    תודה רבה מראש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שבר בססמואיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבר בססמואיד - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    18/04/2012

    שלום רב
    שבר בעצם ססמואידית יש לטפל או בגבס או בניתוח, תלוי במידת התזוזה ובמידת הריסוק.
    הטיפול בגבס כ6 שבועות.
    במידה ואין שיפור ניתן להוציא חלק מהעצם השבורה בניתוח.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות ידיים בעת שינה
    שירן
    15/04/2012

    היי, אני בת 27 לפני כשנה עברתי לידה רגילה של תאומות.
    זכור לי שגם לפני ההריון סבלתי מזה אך זה התחיל להיות חמור יותר בעת ההריון ולאחריו.

    כשאני ישנה על הצד וישנה על יד מסויימת מהר מאוד אני מתחילה להרגיש עיקצוצים, לפעמים אני כבר מתעוררת אחרי שהיד נרדמה.

    אינני יכולה לישון על הבטן בצורה מלאה כי יד ימין נרדמת לי במצב זה תמיד.

    בהריון זה היה קורה בעיקר באצבעות, וגם מאז קורה לי המון שכשאני מתעוררת אני צריכה להזיז את האצבעות שלי מעט כדי שיפסיקו לכאוב.
    אני מתעוררת עם כאבים באצבעות.

    מה זה? ומה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הירדמות ידיים בעת שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הירדמות ידיים בעת שינה - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    17/04/2012

    עלייך להבדק ע"י כירורג של יד. הוא כנראה גם יישלח אותך לבדיקת עצבי הידיים - EMG ועל פי בדיקתו והEMG ניתן יהיה לעשות אבחנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת מיפוי עצמות בגלל פציעות טורדניות באזור הגיד אכילס וכאבי ברכיים
    ד``ר רם ירון
    15/04/2012

    שלום, לפני מספר ימים עשיתי בדיקת מיפוי עצמות בכלל פציעות טורדניות באזור הגיד אכילס וכאבי ברכיים.
    אלו הם ממצאי הבדיקה: "קיימת קליטה מוגברת בטלוס אחורי דו"צ בולטת מימין ובאספקט מדיאלי בפמור דיסטלי מימין"
    וזהו סיכום הבדיקה:"קליטות מוגברות כנ"ל ככל הנראה על רקע אוסטריגונום בכפות הרגליים ו- NOF בפמור מימין, לקורלציה רדיולוגית"

    מיותר לציין שלא הבנתי מילה, מישהו יכול לשפוך לי קצת אור על הממצאים והמשמעות שלהם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר אלון בורג
    18/04/2012

    שלום רב
    הקליטה באיזור הקרסוליים משמעותה פעילות עצם או איזור דלקתי.
    אוס טריגונום זה עצם בולטת נוספת באיזור קרסול אחורי.
    יש לבצע צילום מכוון לקרסוליים ולפנות לאורטופד כף רגל וקרסול.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום מרפק- דחוף
    דנה
    15/04/2012

    יש לי כאבים עזים במרפק- אני לא מסוגלת לישר את היד.
    הרופא שלח אותי לצילום מרפק והתוצאה היא:
    חוסר חיבור גרמי של אפופיזות באיזור אפיקונדיל חיצוני.
    ללא מצא פתלוגי נוסף.

    אציתי לדעת מה פרוש התשובה:
    האם יש דלקת בעצם המרפק או שיש חוסר בסידן?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צילום מרפק- דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילום מרפק- דחוף - תגובה

    ד''ר יונה יניב
    17/04/2012

    לא זה ולא זה. צריך בעיקר לבדוק אותך, לראות מה ההגבלה בתנועה והיכן כואב. כמו כן יש לראות את הצילומים, פיענוח הרנטגנולוג לא מספיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום