מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר בדיקת MRIמיכאל06/04/2012
אני כדורסלן מקצועי ולמרות כאבים מאוד חזקים בברך אני ממשיך לשחק כבר 4 חודשים למרות הכאבים ועושה טיפולי פיזיוטרפיה בנוסף אבל רק עכשיו התחלתי אינטנסיבי כי הכאבים החמירו..
עשיתי MRI ולהלן התוצאות:
נוזל תוך מפרקי תקין
הסהרונים בעלי צורה תקינה ללא עדות לקרע.
הרצועות הצלובות והצידיות ציפות ללא קרע.
אין קווי שבר או הרס עצם.
יש בצקת מח עצם בגבול הלטרלי קדמי של הקונדיל הפמורלי הלטרלי.
הסחוס המפרק בעומי ובעוצמת אות תקינים.
הרצועה הפטלופמרלית המידאלית תקינה.הגידים תקינים כולל גיד הקוודריצפפס הדיסטלי.
לסיכום:חבלת עצם ב-LFC הלטרלי יתכן משנית לפריקה לטרלית של הפיקה עם חזרה ספונטנית אך אין סימנים נוספים לכך.יתכן ומדובר בטראומה ישירה.
מה אני אמור להבין מזה?איך זה אמור להשפיע על העתיד שלי בכדורסל?
כמה זמן מנוחה?דרכי טיפול?
תודה מיכאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר בדיקת MRI - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר10/04/2012שלום וחג שמח,
יתכן שהייתה תזוזה של הפיקה (העצם בקידמת הברך) לכיוון חיצוני. חשוב להבדק על ידי אורתופד שגם יבדוק ספציפית את המפרק הפטלו-פמורלי (מפרק בין הברך לפיקה) כולל באם יש נטייה לפריקה של המפרק. טיפול בהתאם לבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוב קרסולדקל06/04/2012
סובבתי את קרסול שמאל לפני חודש במשחק כדורגל והוא התנפח מאוד והיה לי שטפי דם, מאז הלכתי לטיפולי פיזיוטרפיה שעזרו לי חלקית אבל הנפיחות נשארה קצת ולא ירדה עד הסוף ועדיין כואב לי שאני מבצע שינויי כיוון בריצה. אני רוצה לחזור להתאמן באופן מלא, ועשיתי בדיקת CT בתאריך 28.3 אם אפשר לפענח את הבדיקה:
"פרטים קליניים: מצב לאחר חבלה סיבובית בקרסול שמאל
הבדיקה בוצעה בלי הזרקת חומר ניגוד
הבדיקה נעשתה בחתכים דקים במישור האקיסאלי עם שיחזורים במנחים שונים
בוצעה סריקה גם של צד ימין לצורך השוואה
מימין - זיזים גרמיים קטנים באספקט מדיאלי דורסלי בצוואר הטאלוס ובטיביה דוסטלית מדיאלית. מוקדים מסוידים
קטנים אחורי גיד FHL ונוזל בכמות קטנה סביב הגיד הנ"ל. כמו כן נוזל במפרק טיביו-טלארי וסבטאלרי ובגאטר מדיאלי.
משמאל- נוזל מפרקים טיביו-טלארי וסבטאלרי ובגאטר מדיאלי. תפיחות רקמות רכות בעיקר באספקט מדיאלי של הקרסול.
מודגם מוקד גרמי קטן חושפי בצמוד למטה-אפיפיזה דיסטלית של הפיבולה באספקטה הקידמית.
זיזים גרמיים קטנטנים באספקט מדיאלי דורסלי של צוואר הטאלוס ובטיביה דוסטלית מדיאלית."
חג שמח וכשר ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו בקשה יכול לענות זה חשוב לי
דקל10/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים אנטזופתיםרינה06/04/2012
יש לי כאבים בירך שמאל- עשיתי צילום- תוצאה- שינויים אנטזופתים בטרוכנטר גדול משמאל מה הפירוש ומה הטיפול הנחוץ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים אנטזופתים - תגובה
ד''ר יונה יניב10/04/2012אנתזופטיה זה הסתיידות של גיד באיזור האחז שלו לעצם, אין צורך לעשות כלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות סיטיאורית04/04/2012
שלום,
אני (בת 38) סובלת כשבועיים כאבי תופת מהצוואר עד אצבעות כף היד, כולל איבוד תחושה באמה ובשתי אצבעות. היום קיבלתי את תוצאות הסיטי האם תוכלו לומר לי בשפה מובנת מה זה אומר? האם זה פריצת דיסק? ומה מומלץ לעשות. תודה
כתוב כך:
היצרות של המרווח הדיסקלי קיימת בגובה C5-C6 C7-C6
אין לזהות פתולוגיה גרמית אות פתולוגיה מפרקית
בסריקת המרווחים הדיסקלים -
C2-C3 עיבוי PLL משיק לשק הטקטלי
C3-C4 עיבוי PLL משיק לשק הטקטלי
C4-C5 זיז גרמי מסוייד מתבלט לתעלנ ספינלית במדור הפרה מדיאני מימין ולוחץ על השק האקלי
C6-C7 מבנים הגרמיים, כולל גופי החוליות, קשתות אחוריות ומפרקים פאצטליים והאונקוורטברליים הודגמו תקינים. הנקבים הבין חולתיים שמורים. סחוחס הדיסקי הבין חולייתי הודגם בצפיפות תקינהץ
לסיכום: זיזיים גרמיים C5-C6 עם מרכיב ניורו פורמינלי ימני ופרה מדיאני שמאלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות סיטי - תגובה
ד''ר יונה יניב04/04/2012לא ציינת איזו יד בעיתית. לפי הCT ע"ש שלך סה"כ לא נורא, אין פריצות דיסק. עלייך לחזור לרופא ששלח ובדק אותך להמשך, לא ניתן להפריד בדיקה גופנית מתוצאות הדמייה. בנוסף ייתכן ויהיה צורך בבדיקת EMG מפורטת כולל בדיקת מחט כדי לברר מה מקור הבעיה העצבית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכייםעידו04/04/2012
שלום רב,
אני סובל מזה שנה מכאבים בברך. הייתי רוכב אופניים בצורה אינטנסיבית. תחילה הכאבים הופיעו רק בברך שמאל ולפני כחודש גם בברך ימין. הכאבים מופיעים כמעט בכל פעילות - ירידה/עלייה של מדרגות, התכופפות, ועל פעילות ספורטיבית אין בכלל מה לדבר. הכאבים מחמירים עם המאמץ.
מיקום הכאבים - בחלק העליון של הפיקה. זה מרגיש כאילו רצועה מסוימת שם כואבת ולא כל השטח. כמו פס ברוחב סנטימטר מתחילת הברך (למעלה) ועד לאמצעה.
* עברתי מיפוי עצמות - לא היה שם משהו שנראה חריג או חד משמעי. לא נשלל נזק מניסקאלי.
* עברתי בדיקת MRI - שם לא נתגלה שום ממצא חריג.
לכל אורך הדרך עברתי טיפולי פיזיותרפיה שכללו תרגילים לחיזוק השירים מעל לברך ומתיחות. עם זאת, לא היה שיפור, ואף להפך, המצב הולך ומחריף, וכאמור, הכאבים התחילו גם בברך ימין, בדיוק באותה הצורה. כמובן שהפסקתי כל פעילות מאמצת כדי לא לפגוע.
אורתופד הברך, על סמך תוצאות הבדיקות, אומר כי הבעיה היא בסחוס - הוא אמנם שלם ולא שחוק אבל יכול להיות שהוא "חולה" וצריך לטפל בו ע"י מנוחה ופיזיותרפיה (תרגילים). בפועל, כאמור, זה לא עוזר לי כלל.
הפיזיותרפיסט טוען שעל פי תיאור מיקום הכאב, נראה שהבעיה היא גידית, ואני נוטה להסכים (למרות שאין לי מושג, אך מקצת שקראתי פה ושם, התסמינים די זהים לדלקת גידית). במקביל התחלתי טיפול של אולטרסאונד לברך. האם יכול להיות שמדובר בדלקת? אם כן, מהו הטיפול?
אשמח לחוות דעת מנסיונכם. איכות החיים שלי הולכת ומדרדרת מיום ליום ואני סה"כ בן 28.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום עדו
אליאור19/05/2012ממליץ לך לשקול להיעזר בטיפול אפוסתרפיה (לי עזר באופן אישי ואני גם עובד עם החברה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליק בגבחי03/04/2012
שלום ד"ר בתקופה האחרונה (3 חודש בערך) מופיע אצלי דבר מוזר כאשר אני נימחת אחורה יוצא לי קליק די חזק בגב וחוץ מיזה אין לי שום כאב גב שאלותי הם:
1 האם התופעה מדאיגה ודורשת בירור יסודי?
2 אני מפחד שיש לי פגיעה עצבית השאלה אם אין כאבי גב יכול להיות שזה פגיעה עצבית? (בן 20 אם זה עוזר)
תודה ד"ר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי להוסיף
חי03/04/2012א תמיד יש קליק שאני נימתח אבל כמעט כל יום לפחות באחת מין המתיחות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת אחיזהאור02/04/2012
דוק' שלום וברכה!
מזה כמס' חודשים יש לאמא שלי בת 54 תחושת אחיזה בראש,בגב וברגל.
שלא מרפה לאורך מס' שעות כאשר מצב זה מתרחש הדבר גורם לה לחוסר נוחות ופוגע בתפקוד היומיומי שלה.
אימי ביקרה אצל רופא המשפחה שטען שמצב זה יכול להגרם מבעיה בגב או בלב.
האם בעיה זו מוכרת לך?? ואיך לדעתך יש לטפלה?
אשמח לקבלת תשובתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת אחיזה - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר02/04/2012איני בטוח באם מדובר בבעיה אורתופדית. ממליץ להתחיל עם בדיקה אצל נוירולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת distensive hydroplastyאורנה27/03/2012
ערב טוב...
מעוניינת לקבל פרטים לגבי הזריקה distensive hydroplasty.האם מדובר בסוג של סטרואידים או של חומרים אחרים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר DISTENSIVE HYDROPLASTY
סשה04/07/2012עשיתי את זה וזה היה קל פשוט וללא כאב והבעיע של כתף קפועה נפתרה מיד כלא הייתה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפ? רק מהזריקה החלמת? אם לא, אז מה
להמ28/07/2016היה התהליך ואיך שימרת את התוצאה לאורך זמן והאם זה חזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלמה מניתוח כירורגי פתוח בכף רגלאני26/03/2012
שלום רב,
לפני כשבוע ניתחו אותי בניתוח כירורגי פתוח להוצאת גוש בכף רגל בחלק העליון בין תחילת העצמות של הרגל פלוס לקיחת ביופסיה.
אני אמור להגיע שבוע הבא להוצאת תפרים אך עדיין אני לא יכול לדרוך על הכף רגל עקב כאבים.
הכאבים היום מתרחשים בעיקר במקום הספציפי בו נותחתי והם קורים בעיקר כאשר אני משנה תנוחה מישיבה חעמידה או מעמידה למצב שינה.
השאלה שלי האם נורמלי שאחרי שבוע עדיין אני יחוש כאב חזק לפעמים במקום הניתוח בעיקר לאחר שינוי תנוחה ?
האם הכאב מתרחש עקב זרימת דם לאזור ?
מתי הכאב אמור להיעלם ואוכל לדרוך על הרגל האם רק אחרי הוצאת התפרים ?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלמה מניתוח כירורגי פתוח בכף רגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון31/03/2012השאלה שלי האם נורמלי שאחרי שבוע עדיין אני יחוש כאב חזק לפעמים במקום הניתוח בעיקר לאחר שינוי תנוחה ? - כן.
האם הכאב מתרחש עקב זרימת דם לאזור ? - כאב זה כי עברת ניתוח...
מתי הכאב אמור להיעלם ואוכל לדרוך על הרגל האם רק אחרי הוצאת התפרים ? - לא ניתן לענות כי לא בדקתי אותך ולא ברור בדיוק איזה ניתוח עברת.עליך לפעול בהתאם להמלצות המנתח.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבירת פרק כף ידנורית (בדוי)26/03/2012
שלום רב,
אמי קשישה ששברה את פרק כף ידה הימנית לפני כחודש וחצי. בתחילת חודש פברואר
בפענוח הצילום שנערך לה כ-10 ימים אחרי הארוע נכתב - "מצב לאחר שברים ברדיוס ואולנה המרוחקים".
אתמול ערכנו לה צילום והפענוח אמר "עמדה טובה , סימני קלוס גס" - שאלתי מה זה אומר?
לציין שלפני הצילום האחרון נגשנו לאורתופד והוא על סמך בדיקה ידנית אמר שהשבר
טרם התאחה והוא ממליץ על גבס לתקופה של עוד חודש וחצי.
היום אגש אליו עם הפענוח והדיסק אך אודה לכם על תשובתכם
לציין שהבנו שמדובר בשני שברים ושהיא רסקה את היד , לא הצליחו לשחזר לה עצם והעדפנו טיפול שמרני על ניתוח
כי מדובר באישה לא בריאה סוכרתית , כלי דם וכו' ופחדנו לסכן את חייה.
תודה רבה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבירת פרק כף יד - תגובה
ד''ר יונה יניב26/03/2012הסיפור קצת מבולבל אבל אנסה לראות אם הבנתי נכון - שבר לפני כחודש וחצי - אין שום צורך בזמן נוסף בגבס. באנשים מבוגרים רצוי להפעיל די מהר וסביר להניח שהשבר מחובר, גם אם אולי לא כל כך נראה בצילום.
אשה מבוגרת עם מחלות רקע - צדקתם כשהחלטתם על טיופל שמרני.
לפי הצילום - עמדת השבר תקינה, כך שאכן טיפול בגבס מספק.
מקוה שהצלחתי לענות על שאלותיך. בעיקרון - חודש וחצי לאחר שבר ברדיוס ואולנה דיסטלים - אין צורך יותר בגבס עבל יש צורך בטיפוי פיזיותרפיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובתי לתשובתך
נורית01/04/2012שלום רב דר' יניב,
אני מנסה כבר יומיים להגיב לתשובתך אלי ואיני מצליחה לשלוח משום מה , ניסיונותיי מעלים חרס, מקווה שהפעם תקבלי ותקראי.
ראשית אני רוצה להודות לך על תשובתך המהירה והמפורטת בדבר אמי הקשישה והגבס.
נפגשתי עם האורתופד בקשר לאמי והוא לאחר שראה את הצילום האחרון אמר שהשבר לא התאחה אך יחד עם זאת שהוא יושב טוב והוא מעוניין להורידו מיד לאחר הפסח (רק אז)
שאלתי האם השהות הנוספת, עוד שבועיים, עלולה לגרום נזק לעור ביד של אמי ? ליד עצמה אני די לחוצה מזה ..... דרך אגב יש לה כאבים on and off .
בסה"כ היא תשהה חודשיים וחמישה ימים.
אמר שלאחר מכן מיד נצטרך להתחיל בפיזיותרפיה ושהיד תחזור רק לתפקוד חלקי.
תשובתך נטעה בי ביטחון, באתי מוכנה לאחר הסברייך ושמחתי לשניכם אותה דעה
(הוא רק האריך לה קצת....)
כך שעזרת לי מאוד מאוד ועל כך תודתי.
בברכת חג פסח שמח וכשר
נורית - בדוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התכוצויות שרירים ברגלייםזאב26/03/2012
יש לי כל לילה תוך כדי שינה התכוצויות, מה הסיבה ומה הטיפול? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התכוצויות שרירים ברגליים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון31/03/2012הסיבות בד''כ חוסר איזון הורמונאלי, חוסר ויטאמינים, הפרעה במלחי הדם, בעיה בכלי דם או בעיה עצבית.
פנה לבדיקת רופא המשפחה.
הטיפול הוא בהתאם לסיבה.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בברך שמאל + תמונותעדיוס24/03/2012
עברתי תאונת דרכים ויש לי כבר כמה חודשים כאבים בברך השמאלית מהצד הפנימי,
סימנתי על העור נקודות כואבות
כל מידע יעזור, תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בברך שמאל + תמונות - תגובה
ד''ר אלון בורג25/03/2012שלום רב
אין תחליף לבדיקה גופנית אצל אורטופד
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלה בכף הידבת 2824/03/2012
בוקר טוב ,
לפני כחודש נפלתי על היד . בזמנו הלכתי למיון ושם שמו גבס למרות שאין שבר ( היה חשד לשבר) , כף היד היה נפוח מאוד פי 1.5 מהיד השנה והיה קשה לזיז את האצבעות . כשהלכתי אחרי שבוע למרפאה הוציאו את הגבס ושמו שד מגבס יותר קל עם חבישה אלסטית . ובקשו ממני לעשות CT לכף היד . עשיתי את הצילומים המבוקשים והלכתי פעם נוספת (אחרי שבועיים וחצי) ... במכתב היה כתוב כך :
הגיעה היום ללא גבס ( אני שהורדתי אותו-היה ממש מפריע לי) .
קלינית רגישות דיפוזית שאינה עקבית . ווטסון תקין .
צילומים + CT - אלש ודאי בסקפואיד .
הפעלה עצמית ושימוש ביד .
ביקורת 2-3 שבועות ע"י כירורג יד .
בנתיים היד בסדר , נפיחות קלה וכמעט אין כאבים ( רק אם עובדת ביד כמה דקות אז תנפח וצבעה יהיה כחול-שחור .
למה הרופא ביקש כירורוג לכף היד ולא אורטופד כללי ? והאם נראה לך מהסיפור שהיד עכשיו התרפאה והיא בסדר ? ולמה הכוונה "אלש ודאי בסקפואיד" והאם שאין דבר ?
תודה ושבת שלום ,
בת 28* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלה בכף היד - תגובה
ד''ר אלון בורג25/03/2012שלום רב
לפי תיאורך ככל הנראה אין שבר בעצם הסירה.
מעקב לשברים או בעיות בשורש היד עושים אצל כירורג כף יד שזה אורטופד שמתמחה בבעיות כף יד
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתף שכם קליקים וכאבים קשיםמיקי24/03/2012
שלום רב, אני בת 29, סובלת כשנה מכאבים בכתף ימין. אני גם מאובחנת במחלת האנדומטריוזיס וגם כל הנגעים היו רק בצד ימין באגן- הנגעים הוצעו בניתוח ואני לא סובלת יותר מכאבים באגן אך במקביל סבלתי מכתף כאבים שרק מחריפים עם הזמן ואתמול קמתי משינה כמה פעמים - משחות בקבוק חם - שום דבר לא עוזר ואני לא אוכל לחזור לעבודה שלי בלי לפתור את הבעיה הזאת.... לאיזה סוג אורתופד כדאי לפנות? הייתי אצל אורתופד שנתן לי ארקוקסיה - לא עזר.....
יש לי קליקים בכתף בכל תנועה הכי קטנה ואני ממש מתוסכלת לפעמים זה מקרין לצוואר. האם יש תזונה משהו שאוכל לעשות בינתיים עד שאראה אורתופד?
תודה רבה לתשומת הלב ושבת שלום. מיקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתף שכם קליקים וכאבים קשים - תגובה
ד''ר אלון בורג25/03/2012שלום רב
יש לשלול אנדומטריוזיס באיזור סרעפת ימין שיכולה לגרום לכאבים בכתף (קשורים למחזור כמובן).
במידה ולא, יש לפנות לאורטופד לבדיקה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בכף רגל ימנית ב-2, 5 ניתוק הפטיאלבז יפה23/03/2012
ד''ר יחזקאל טיטיון שלום רב!
ברצוני לדעת מהן ההשלחות של התנתקות קלה של הפטישון האם זה יכול לגרום לי לכאבים עזים בהליכה ? כי במהלך היום כואב לי ומתנפחת לי הרגל האם השבר יכול לגרום לי לנכות כל שהיא כי היום זה כבר 11 חודשים מאז ויש לי כאבים עזים לא חזרתי לנעול נעלים רגילות אלא רק נעלי ספורט הרגל מתנפחת במאמץ הליכה פשוט ורגיל מה ההשלחות העתידיות:?
הייתי רוצה לדעת אם יש לזה הכרה בנחות כלשהיא תאונת עבודה.
בתודה מראש
אלבז יפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בכף רגל ימנית ב-2, 5 ניתוק הפטי - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון31/03/2012האם זה יכול לגרום לי לכאבים עזים בהליכה ? - מסתבר שבמקרה שלך, כן.
מה ההשלחות העתידיות:? - נראה שבמקרה שלך, כאבים.
הייתי רוצה לדעת אם יש לזה הכרה בנחות כלשהיא תאונת עבודה. - נכות נקבעת בהצאם לממצאים בבדיקה ובצילום.
לא ניתן להעריך את נכותך לפי התאור.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




