מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים ותחושת צריבה פנימית לאורך הזרחן20/05/2012
שלום אני בת 23,
עובדת כרגע על פרוייקט גמר בלימודים ויושבת שעות ע"ג שעות ליד מחשב נייד.
כבר מס' ימים שיש לי כאב לאורך כל זרוע היד ממפרק כף היד כולל הכתף והשכמה -בצד ימין.
הכאב שכולל מעין תחושת צריבה והתקשות האיזור ממוקד יותר באיזור שמתחת המרפק.
כמו מה זה נשמע ומה על לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ותחושת צריבה פנימית לאורך הזר - תגובה
ד''ר יונה יניב21/05/2012נשמע שיש צורך בבדיקת רופא, אולי יש לחץ על עצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף רגל.מוטי20/05/2012
שלום רב.
בתקופה האחרונה יש לי כאבים חזקים בין האצבעות ברגל שמאל לעקב (בפלטפוס)
אין לי הגבלה בתנועה, הכאב מלווה בתחושות כאב קלות גם בגב תחתון שמאלי ולאורך רגל שמאל, האם זה מהגב ( פעמיים בשנה הגב שלי נתפס ) או בעיה אחרת .
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם נעשה צילום לגב ?
ליאת ג'רבי21/05/2012הי,
הגוף הוא מכונה מיוחדת והכל יכול להיות, לכן שווה תחילה לבדוק
אם זה כתוצאה מליקוי תנועה, קיצור שרירים, השפעה של מפרקים אחרים וכד'
תרגיש טוב
ליאת, ליאתנועה
מאמנת לשיקום הגוף בשיטת סטוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים בכף רגל
מוטי21/05/2012תודה על התשובה , ,
בהמשך לשאלתך כן ביצעתי צילום גב ואלה התוצאות.
בגובה l4 -l5 בלט דיסק עם לחץ על השק התקאלי, שורשים חופשיים,פסטות עם שינויים ניווניים קלים,
בגובה l5-s1 ללא בלט דיסק משמעותי , השורשים חופשיים למדי,הפסטות עם שינויים ניוונים קלים ימין יותר משמאל.
הכאבים הם בין כפות האצבעות לבין העקב ( בפלטפוס) ברגל שמאל כמו כן עם כאבים נקודתיים בגב בצד שמאל, האם זה כתוצאה ממה שניתן להבין מהצלום?
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאחרי שנתת את מלוא הפרטים...
ליאת ג'רבי21/05/2012היות ואני מאמנת תנועה ולא ד"ר - אני נותנת את מלוא הכבוד לחברים שמנהלים את הפורום, רק שאני מעריכה שעכשיו משיש להם את מלוא הפרטים הם יוכלו לענות לך תשובה מעמיקה
תרגיש טוב ושמור על אנרגיה למרות הכל, כי זה מה שהכי משפיע על הכאב !
ליאת, ליאתנועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומשהו שכן קשור לתחומי...
ליאת ג'רבי22/05/2012שכחתי לציין, שמלימודי בתחום התנועה, אנו רואים השפעה רבה של תהליכים ומיקרים כאלו ואחרים שמשפיעים על יתר מפרקי הגוף
אני גם ממתינה לתשובה ממנהלי הפורום - תמיד זה מעניין לראות זויות נוספות על אותו המקרה, כי על-בסיס האבחונים של רופאים אני פועלת
ומסקרנות - הפנו אותך לפיזיותרפיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במרפק - לילדה בת חמשאליה19/05/2012
ערב טוב,
בתי בת החמש נפלה וכעת היא עם גבס. נאמר לנו שיש שבר קטן במרפק, ושככל הנראה היא תהייה עם הגבס למשך שלושה שבועות. ולשאלותיי:
1. מדוע לא עושים לילדים קטנים את הגבס "הקל..", הילדה מגובסת בכל היד, מיותר לציין כמה מסורבל וכבד לה כל הסיפור.., האם בביקורת שאנו אמורים לקחת אותה כעבור עשרה ימים מהגבוס שנעשה, אנו יכולים לבקש שיחליפו לה את הגבס..?,
וסתם מתוך סקרנות..האם לא עושים בבתי החולים את הגבס "הקל" יותר משיקולי תקציב..או שהוא פחות מוצלח מבחינת הריפוי מהגבס הרגיל- הכבד?
2.האם רצוי שהיד המגובסת תהייה יותר במנוחה..או שהילדה יכולה להמשיך להתנהג רגיל..האם רצוי למשל שתתעסק עם האצבעות של אותה יד מגובסת כשהיא משחקת..או שעדיף הפוך כמה שפחות להתעסק..? בהנחה שלא כואב לה..מה עדיף לריפוי..להשתמש באצבעות היד המגובסת או לא..?
בברכה ותודה, אורחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר במרפק - לילדה בת חמש - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר20/05/2012היתרון היחיד של הגבס הקל הינו כשמו - יותר קל מהגבס הרגיל. אך גבס הינו גבס ומסורבל באותו מידה . בתי חולים בארץ אינם משתמשים למיטב ידיעתי בגבס פלסטי - יתכן משיקול כלכלי אך איני יודע.
לגבי החלפת הגבס - תלוי באיזה שבר מדובר והאם מותר להוריד ולהחליף גבס.
ליד מגובסת עדיף מנוחה אך חשוב מאד להזיז את האצבעות על מנת למנוע מצב של קישיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע בגיד בזרת יד ימיןמורן19/05/2012
לפני כחודש וחצי נחתכתי וקרעתי את הגיד בזרת יד ימין. עברתי ניתוח שבו תפרו לי את הגיד וקיבעו לי את המפרק DIP במסמר לשישה שבועות.
לפני כשלושה ימים הוציאו לי את המסמר אך כשחזרתי הביתה ראיתי שהזרת עדיין נפולה ונפוחה.
רציתי לדעת מה עליי לעשות? האם זה עניין של זמן עד שזה יסתדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע בגיד בזרת יד ימין - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר20/05/2012לא ניתן לענות על שאלה זו ללא בדיקה פיזיקלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בגב תחתון + הקרנה לירך וישבןטלי19/05/2012
שלום,
אני בת 29, בריאה בדרך כלל.
בחודש באחרון ובימים האחרונים במיוחד אני סובלת מכאבים בגב התחתון בצד שמאל, הכאבים החזקים הם בעיקר בירך החיצונית והפנימית ובאגן בצד שמאל, עד לכף הרגל, כאבים חזקים במפשעה (מבפנים). אני מוגבלת בתנועה, כלומר, לא מצליחה למתוח את הרגל הצידה ולמעלה. אני מנסה לעשות מתיחות, זה לא מקל על הסבל.
הכאבים מתגברים בזמן ישיבה.
בשבוע שעבר הלכתי לאורתופד, הוא הפנה אותי לבדיקת EMG והתור הכי קרוב הוא רק לעוד חודש (!) ולצילום רנטגן. אני אתחיל פיזיותרפיה רק בשבוע השני של יוני.
הוא לא בדק אותי אלא רק קיבל דיווח מילולי ממני על הכאבים.
מה עושים?
מה זה יכול להיות?
אני ממש לחוצה ודואגת, אין הקלה למרות שלוקחת בטרן ומוסקול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא להיבהל אבל לטפל
כירופרקט19/05/2012כח הכובד הוא הסיבה העיקרית לכאב גב ובנוסף, כאבי גב יהיו קשורים בדרך כלל לתפקוד לא תקין בחיי היומיום שלנו. במקרים מסוימים הרמת חפצים כבדים או עבודה ממושכת במצב של גב קמור, כמו עובדי מחשב,גננות המרימות ילד, או רכיבה על אופניים ואופנוע, נהגי מוניות ורכב כבד היושבים שעות רבות, יכולים לגרום לכאב גב עליון או כאב גב תחתון ואפילו לשינויים במבנה עמוד השדרה (בלט או פריצת דיסק). לכן חשוב מאוד להקפיד על יציבה זקופה ככל האפשר ולחזק את שרירי הבטן והגב כדי לתמוך באזור זה באופן מרבי. הטוב ביותר למניעת כאבי גב , פריצת דיסק או בלט דיסק לפני כאב גב ובמיוחד אחר הופעתו , הוא מכשיר ההיפוך: גב BACK שמשחרר את הלחץ בין חוליות הגב כאשר השיטה נקראת inversion table .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסי אולי...
ליאת ג'רבי21/05/2012להקדים את התור ל EMG למכון אחר, אם את בלחץ - יש הרבה מכוני EMG בארץ ובדר"כ אנו נוטים לפנות לזה שהכי קרוב אלינו :)
וכמו שהכירופרקט ציין - לא להיבהל - לטפל...
ומניסיון, תציקי למכון הפיזיותרפיה אם ביטלו תור
כמאמנת שיקומית - באופן אישי, אני לא נוטה להמליץ על תרגילים ש"יכולים לשחרר" כשאין פיקוח לאופן הביצוע, עם זאת - אני בטוחה שהכירופרקט ציין התרגילים מתוך ידיעה שאין בתרגילים האלה סיכון, אז להפסיד מזה - לא תפסידי
תרגישי טוב !
ליאת, ליאתנועה
מדריכה לשיקום הגוף בשיטת סטוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברכייםרותם18/05/2012
שלום רב.
אני בחורה בת 22 שסובלת קשות מהברכיים , הכל התחיל בצבא
כששירתתי בתפקיד של עמידה ממשוכת במשך כל היום + משא כבד
שסחבתי על הגוף (כ12 קילו קירמי ונשק). התחלתי לסבול מהברכיים ולאט לאט זה החמיר, היום כשאני משוחררת שנה אני מרגישה
מוגבלת כמעט בכל צעד וכל תנועה הכי פשוטה, יש לי רגישות
מטורפת בפיקות, לא מצליחה ליישר ולכופף בלי חריקות שמאוד
מרעישות , אני לא מצליחה ללכת רגיל כי הפיקות במיוחד הפיקה בברך השמאלית זזה תוך כדי הליכה אני מרגישה כאילו היא קופצת לי במקום ובורחת , לא יכולה לעמוד נורמלי אני חייבת להאחז במשהו כיוון שאין לי יציבות הברכיים נכנסות פנימה + קריסה של כפות הרגליים פנימה (הקרסול מתעקמת פנימה נראה שלי זה פלטפוס) , כשאני ישנה בלילה אני מכינה את עצמי חצי שעה עד שמגיעה לתנוחה הנוחה חייבת כרית מתחת לברכיים אחרת אני מאוד סובלת כי הן שוקעות לי (גמישות יתר) כשאני מסתכלת על הברכיים אני רואה הבדלים , הפיקה השמלאית נראת יותר מעוכה מהימינית , וכשאני נוגעת בפיקות אני מרגישה סדקים רציניים כאילו ששברו לי שם חלקים (סליחה על הדימוי) עשיתי רנטגן הוא אמר מדובר בדלקת נתן כדורים , לא יכולתי לעמוד בסבל הלכתי לרופא מומחה שכתב בממצאים :רגישות באספקט קדמי מעל הפיקה , מבחן אפרינהשן חיובי , תנועות מלאות אך מלוות בכאב (לא יודעת למה כתב כך כי התנועות בכלל לא מלאות אני מתה מפחד ליישר ולכופף כי אז הכל יזוז ויחרוק) , פזילה של הפיקה דו צדדי , נפיחות באיזור הגיד הפטלרי , סימני ציסטה בפרק סדק חיצוני בברך שמאל. בצילום רנטגן - " אי סדירות פטילרית" , שלח אותי למיפוי עצמות לשלול נזק למניסקוס.. עשיתי תצילום ומחכה לתוצאות , בנתיים דוקטור תגיד לי בבקשה איך אני מחזירה לעצמי תרגליים הבריאות שהיו לי לפני הצבא? פיזיותרפיות ניסיתי והכאיבו לי מאוד בשרירי הגוף , כל נגיעה צרחתי (הפיזיותרפיסט אמר שגם קיים חוסר איזון שרירים באגן) אני מרגישה מוגבלת ולפי כל מה שקראתי מדובר בתסמינים של שחיקת סחוס מוקדמת , ומה שהכי עצוב שסחוס אי אפשר לרפא , אז מה אני יכולה לעשות כדי להמשיך את החיים שלי בלי לצלוע תוך כדי הליכה (כי בורחות לי הפיקות מהמקום) , המנעות מכיפוף ויישור הברך בשביל שלא יהיה חיכוך רועש ומכאיב , והרבה בכי? רק בת 22, לכן הכאב שלי.
תודה רבה..!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברכיים - תגובה
ד``ר רם ירון19/05/2012גמישות יתר מפרקית וחולשת מייצבי פיקה בעיה ידועה ולא פשוטה
יש לחזק את מיצבי הפיקה מציע ללכת לאורטופד המומחה בברכיים על מנת שיבדוק מנח ואיזון הפיקה ולפעול לפי הנחיותיו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלי עזר גם ...
ליאת ג'רבי21/05/2012הי
כאחת שסבלה רבות מברך ימין (בעיקר...)
בנוסף למה שצויין, והיות ואני לא רוצה לפרסם כאן מוצר שעזר לי, אם תרצי לכתוב את המייל שלך, אשמח לשלוח לך בנפרד
תרגישי טוב
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמישהו כתב כאן למטה, אז אולי מותר ..
ליאת ג'רבי21/05/2012מה שעזר לי באופן אישי ואני גם הולכת עם מתאמנות שלי שסובלות מבעיות ברכיים זה אפוסתרפיה
מערכת האפוסתרפיה יוצרת תהליך אחד ואני תומכת בתהליך בפעילות גופנית שמותאמת עבורם - פילאטיס שיקומי
תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גיד אכילס- זירוז החלמהדרור, בן 1818/05/2012
שלום,
לפני כחודשיים הסתובב לי הקרסול (מישהו נפל חזק על הרגל שלי וסובב אותה). לא יחסתי חשיבות והמשכתי בפעילות כרגיל למרות שהיה כאב קל. בשבוע שאחרי הפגיעה יצאתי לטיול שטח בן שבוע שבסופו התגבר הכאב.
מאז ועד היום, אני מרגיש כאב ברור בחלק התחתון של גיד אכילס, כאב יציב שלא משתפר. אורתופד רשם לי ארקוקסיה לעשרה ימים וכן פיזיותרפיה.
האורטופד הבחין בשטף דם קטן באזור הכאב וציין שהוא עשוי לסמן קרע כלשהו בגיד.
על מנת שתוכלו להבין במה מדובר, מה שהכי מעורר את הכאב זה "עליות תאומים".
בכל בוקר אני מתעורר עם כאב ובמשך היום מופיע הכאב בהליכה.
אני מתגייס בעוד פחות מחודשיים וחשוב לי לזרז את ההחלמה.
האם עלי להימנע מהליכה?
לקבע את הקרסול?
אני לא מבחין בשום שיפור לאורך זמן וזה מטריד אותי.
תרגילי הפיזיותרפיה מכאיבים ואני חושש שהם מפריעים לאיחוי. (פלקס ופוינט עם התנגדות של גומייה). להמשיך לבצעם?
תודה רבה על כל התייחסות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת, פיזיותרפיה וטיפול...
ליאת ג'רבי21/05/2012הי
האם אין כלל שיפור ? אם אין, חשוב שתשתף את הרופא או הפיזיותרפיסט יש החמרה בכאב או אין שיפור ?
בדר"כ התרגילים לגיד האכילס כוללים גם פקס ופוינט, אך כאחת שחוותה דברים.. תשתף את הרופא המטפל, הפיזיותרפיסט ואם צריך תבקש להיכנס למנהל השיקום של מכון הפיזיותרפיה להתייעצות
יום מקסים ותרגיש טוב
ליאת, ליאתנועה
מדריכה לשיקום הגוף בשיטת סטוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתוסכלת ומיואשת - כתף קפואהavivit5916/05/2012
אני סובלת בחודשים האחרונים ממה שהוגדר ככתף קפואה, בשתי הכתפיים.
ממה שקראתי באינטרנט, אני בשלב השני של התופעה, אחרי שהכאבים פחתו במקצת,
טווח התנועה התקצר משמעותית, בעיקר ביד ימין.
רופא אורטופד שפניתי אליו התחיל בזריקות, קיבלתי 3 זריקות בכתף ימין, ללא שיפור במצב.
כדורים נוגדי דלקת/כאבים אסור לי לקחת בגלל בעיות בכליות.
ממה שקראתי באינטרנט יש המלצות לטיפול בגלי הלם, אולם האורטופד שלל, אמר שהטיפול
יקר מאד, לא ממומן ע"י קופת החולים ולא תמיד עוזר.
רופא המשפחה המליץ לי על פנייה למרפאה בבית חולים איכילוב אך למיטב ידיעתו קשה מאד להשיג שם תור.
עשיתי מספר טיפולי פיזיוטרפיה, אולם בלי שום שיפור והרגיש כמו בזבוז זמן מוחלט.
כרגע מנסה גם טיפול בדיקור, אולם זה רק בתחילתו וטרם הורגש שיפור.
מחפשת המלצה על טיפול, שם של רופא מומלץ שמתמחה בנושא (אני בקופת חולים מכבי) וחוות דעת
לגבי הטיפול בגלי הלם.
מיואשת לגמרי מחוסר טווח התנועה בידיים, בעיקר ביד ימין הבעייתית יותר :(
אשמח לכל המלצה/מידע בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבלנות - גם לי היה ב-2 הידיים
יפית17/05/2012וחזר שוב לעוד יד
כשנה וחצי לקח בכל יד
סירבתי לעשות ניתוח ולא זריקות
רק זמן ופיזיוטרפיה
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות גיד יד+רגליוסי15/05/2012
שלום,
לפני כשנה וחצי אובחנה אצלי (MRI) דלקת בגיד פרק כף היד (ECU). טופלתי בזריקה. לאחר מספר חודשים הכאבים חזרו, שוב קיבלתי זריקה, ושוב לאחר מספר חודשים הכאבים חזרו, ואז נוספו כאבים גם ביד השניה, אבל יותר חלשים.
במקביל הופיעו לי כאבים בקרסול (בד"כ שמאל ולפעמים ימין), והיום US הראה דלקת בגיד קרסול שמאל. בדיקת דם שלי תקינה.
מה קורה איתי ? האם דלקת בגיד יכולה "להדביק" את כל הגידים ? האם זוהי בעיה מערכתית ? מה אפשר לעשות ?
תודה
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות גיד יד+רגל - תגובה
ד''ר יונה יניב21/05/2012דלקת גידים לא יכולה "להדביק". צריך לברר למה החלו הדלקות. ייתכן שמפעילות יתר, במקרה גם ליד וגם לקרסול. אם לא - יש לפנות לרופא ראומטולוג לבדיקה, למרות שבדיקות הדם תקינות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצד ראומטולוג כדי לבחון אולי
ליאת ג'רבי21/05/2012הי
אני חושבת שלצד הבדיקה של הראומטולוג, כדי לך לבדוק ליקויי תנועה - שלפעמים גם מעודדים דלקות
תרגיש טוב
ליאת, ליאתנועה
מדריכה לעפילות גופנית, מתמחה בשיקום הגוף בשיטת סטוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בקרע במיניסקוס בזמן הריוןשרונה15/05/2012
שלום,
יש לי חשד לקרע במיניסקוס, אני מחכה בימים אלה לתור למומחה. במקביל אני נמצאת בטיפולי פוריות.
אם אכנס להריון, האם אוכל לעבור ניתוח לתיקון הקרע? האם זה יגביל באיזשהו אופן את הטיפול בבעיה?
אני מתלבטת אם לעכב את הטיפולים, אבל חבל לי על כל ההורמונים שכבר הזרקתי לעצמי החודש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בקרע במיניסקוס בזמן הריון - תגובה
ד``ר רם ירון16/05/2012ממש לא
אין סיבה להפסיק טיפולי הפריה
אין בהילות לטיפול בברך בשלב זה
בהצלחה בטיפולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולי כדאי לך גם להיוועץ ב
ליאת ג'רבי21/05/2012מערכת של אפוסתרפיה ? לאחת המתאמנות שלי זה עזר וחסך לה ניתוח
ליאת, ליאתנועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר בעצם הסירהיוחאי13/05/2012
שלום רב, לפני כשנה נפלתי במהלך חופשת סקי על הידיים. לאחר צילום השבוע, התגלה לי שבר רוחבי בעצם הסירה ביד שמאל. (הסיבה שרק אחרי שנה עשיתי את הצילום כי הרופאת משפחה אמרה שזה מכה יבשה בהתחלה ואז לא ייחסתי לזה חשיבות כי הכאבים היו רק במהלך מאמצים מסויימים) האורתופד שלח אותי לעבור ניתוח (לא הסביר יותר מדי מה יהיה בניתוח). השאלות שלי הן ככה: א. מהו תהליך הניתוח שאותו הרופא המליץ? ב. האם ישנה אופציה "שמרנית" יותר (בלי חתכים וניתוחים) לטפל בבעיה? בברכה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בעצם הסירה - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר13/05/2012מדובר ככל הנראה באי-חיבור של עצם הסירה - ההמלצה הינה לניתוח לאיחוי השבר בד"כ על ידי לקיחת שתל עצם כגון מהאגן.
צריך לראות בדיוק מיקום השבר + נתונים כגון היחס של שאר העצמות לעצם הסירה.
מדובר בבעיה מורכבת וצריך להבדק על ידי מומחה ידיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התגובה
יוחאי14/05/2012אלך להבדק על ידי מומחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ברכייםטלי09/05/2012
שלום דר ביצעתי צילום ברכיים בעמידה עקב כאבי ברכיים שמהם אני סובלת מידי פעם.בפענוח הצילום נכתב כי ישנו ממצא גרמי בסמוך ל-טיביה המקורבת משמאל מדילאית, פרט לכך ללא ממצא חריג. האם תוכל להסביר לי את האבחנה הרפואית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים - תגובה
ד''ר מרדכי ויגלר09/05/2012צריך לראות את הצילום על מנת לענות לשאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היצרות פנומנלית בחוליות הצוואררונית כהן08/05/2012
דר שלום
מבקשת הסבר מפורט מהו הנזק והטיפול בו
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היצרות פנומנלית בחוליות הצוואר - תגובה
ד''ר אלון בורג09/05/2012שלום רב
האם את מתכוונת להצרות פורמינלית?
הכוונה להצרות במוצא העצבים מעמוד השדרה.
הטיפול בהתאם לקליניקה.
בברכה
ד"ר אלון בורג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בכף הרגל מכלי רכבשאול08/05/2012
רכב פגע בי בחלק התחתון החיצוני של הקרסול ובכף הרגל לפני כשבוע. בתחילה לא יכולתי ללכת בכלל. כיום ההליכה קשה עלי ואני צולע כי הכף ואצבעות הרגל כואבות אם אני מנסה לצעוד רגיל. בצילום רנטגן לא התגלה שבר. האם ייתכן שיש סדק או שבר קטן או גיד קרוע כתוצאה מהמכה? האם הריפוי הוא עניין של זמן בלבד? כמה זמן אם כן? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בכף הרגל מכלי רכב - תגובה
ד''ר אלון בורג09/05/2012שלום רב
תמיד ישנה אפשרות של פציעה שהוחמצה, אך יש לזכור כי לא כל פציעה מתבטאת בשבר או סדק, לעתים פשוט יש פגיעה ברקמות הרכות.
בברכה
ד"ר אלון בורג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה... ועוד שאלה ברשותך...
שאול09/05/2012תודה דוקטור. ברשותך, עוד שאלה: אם הפגיעה היא בריקמה רכה, האם זה עניין של זמן ריפוי בלבד או שאני חייב לקבע את הרגל או לעשות משהו אחר? נכון להיום, עברו 10 ימים מאז התאונה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרט נוסף
שאול09/05/2012אני צולע היות ואינני יכול להרים את העקב של הרגל הפגועה ולהניח את משקל הגוף על כריות האצבעות של כף הרגל שנפגעה. הליכה רגילה מחייבת הרמת עקב והעברת משקל לקדימת כף הרגל, דבר שאיני יכול לעשות כרגע. אני שואל אם הזמן והמנוחה ירפאו את הבעיה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לקבל תשובתך
שאול13/05/2012אני מודאג היות ואני עדיין צולע גם בהליכה רגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני רוצה שמות של ספרים באורטופדיהאביטל08/05/2012
שלום אני צריכה שמות של ספרים עדכניים באורטופדיה גם על אנטומיה וגם על מחלות באורטופדיה .
אני מעדיפה ספרים שיצאו בלוש שנים האחרונות אבל לא חובה(את הספרים אני צריכה בשביל עבודה במגמת רפואה בתיכון)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני רוצה שמות של ספרים באורטופדיה - תגובה
ד''ר אלון בורג09/05/2012שלום רב
ראי תשובתי המפורטת בפורום השני.
בברכה
ד"ר אלון בורג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
