מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- EMGכלנית13/07/2011
שלום
היום עשיתי בדיקה והייתי שמחה לדעת במילים פשוטות מה זה אומר.
moderate It. ulnar neuropathy at the elbow level.
mild It. motor radial (PIN branch)
normal other NCS results
no need for needle investigation
אשמח לתשובה
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר EMG - תגובה
ד''ר יונה יניב14/07/2011שיש בעיה קלה בשני עצבים באיזור המרפק. אין לי מישג למה נשלחת לבצע את הבדיקה ולכן אין לי אפשרות להרחיב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפענוח MRI בבקשהמתן13/07/2011
אחרי תאונת אופנוע. כאבים בברך שמאל טווחים 30\60 כואבים כבר חודשיים מאז התאונה, לאחר 12 טיפולי פיזיותרפיה ללא שיפור.
ציטוט מה-MRI:
נראה אזור של בצקת מח עצם לא קשה באספקט האחורי של משטח הטיביה החיצוני.
בצקת קלה גם במרכז קונדיל הפמור הלטרלי.
המניסקי תקינים ללא קרע.
רצועות צולבות וצדדיות תקינות.
סחוס הפיקה ומנגנון היישור תקינים.
בצקת ברקמה הרכה בקדמת הברך סמוך לפיקה.
ללא נוזל מוגבר משמעותית במפרק.
לסיכום:
קונטוזיות עצם קלות בהיקף המדור החיצוני של הברך.
ללא ממצא תוך מפרקי חריג.
אם זה עוזר עשיתי מיפוי עצמות לפני הMRI ושם היה כתוב שיש חשש לקרע במיניסקוס.
כתוב שמנגנון היישור תקין אבל אני לא יכול ליישר את הרגל.. מה עושים ומה זה אומר השלוש בצקות האלה האם זה מה שמשפיע על החוסר יכולת ליישר ולקפל את הרגל?
תודה רבה לעוזרים!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו יכול בבקשה לעזור לי? תודה.
מתן14/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים פה?
מתן15/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה מראש..........13/07/2011
תוצאות בדיקת אולטרה סאונד היא: קרע חלקי בגיד SM עם המטומה מסביב . מה מומלץ במקרים כאלו איזה טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו עונה על השאלה?????
..........16/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם הסירהסם13/07/2011
זה צילום 3 שבועות אחרי הניתוח והצילום שלמעלה זה אחרי עוד 3 שבועות
תודה רבה רבה על כל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם הסירה
סם13/07/2011זה לא העלה לי את התמונה אז בהודעה שלמעטה יש צילום לפני הניתוח וצילום 6! שבועות אחרי הניתוח אז סליחה על הבאלגן שנוצר ואודה לכם על כל תשובה!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם הסירהסם13/07/2011
שלום וברכה דר, שברתי את עצם הסירה לפני כשנתיים ועברתי ניתוח עם השתלת עצם
ולפי הרופא המנתח שלי אין שיפור בינתיים אז הייתי מאוד מודה לך אם הייתה יכול להביט בשלושת הצילומים הנל ולהביע את דעתך כי זה מאוד מאוד חשוב לי
ישנם שלושה
זה הצילום ביום הניתוח-לפניו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם הסירה
סם13/07/2011זה צילום אחרי עוד 3 שבועות
תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצם הסירה - תגובה
ד''ר יונה יניב14/07/20113 שבועות מהניתוח זה זמן מאד! קצר ואי אפשר לומר כלום. צריך צילום חדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצם הסירה
סם14/07/2011קודם כל תודה רבה על התשובה
אבל נוצרה טעות באתר בזמן שהעלתי תצילום וצילום השני הוא לא 3 שבועות אלה כמעט חודש וחצי אחרי...
אז אולי בכל זאת את יכולה להביעה את דעתך בהאם יש איזשהו שינוי לטובה או שלא
אני מאוד מאוד מודה לך!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצם הסירה - תגובה
ד''ר יונה יניב14/07/2011דיין חודש וחצי - לא מספיק זמן. אתה כבר שנתיים אחרי, לא? אז צריך צילום חדש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות מיפויzion12/07/2011
שלום לכם
במשך שבועיים סובל מכאבים בירך באגן ובמפרק הירך מתקשה בהליכה
צילום רנטגן ואולטראסאונד-תקינים
טיפול במשך שבוע ברקוקסיה ושבוע באטופן 600 הכאבים עדיין ממשיכים.
בשבוע האחרון-טיפול ב קסיפו 8 חלה הטבה קלה.
היום קיבלתי תוצאות של מיפוי עצמות-מבקש תשובה ראשונית כדי לדעת מה מידת הדחיפות עד שאצליח לקבל תור לאורטופד.
להלן התוצאות:המיפוי מדגים:
-קליטת יתר דיפוזית במפרק הירך מימין,אין לשלול ארטריטיס/סינוביטיס.
-מוקדי קליטת יתר באספקט קידמי של ראש ההומרוס משמאל(ENTHESOPATHY?)
ואספקטתחתון של עצם הפיקה מימין(?TENDINITIS )
-מוקד באזור גשר האף אשר טיבו אינו ברור ודורש קורלציה רנטגנית.
אין לראות ממצא גרמי חריג בשאר חלקי הסריקה.
מודגמות שתי כליות במנח רגיל.
אבקש את התייחסותכם
בתודה ובברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממתין לתשובה
zion14/07/2011אודה מאוד לאחד הרופאים על התייחסותו
בתודה
ציון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחותאמל12/07/2011
שלום אחותי בת 19 הרגישה לפני יומיים בלילה קצת קושי נשימה וכאב בבית החזה כלומר בצלעות החזה ביום שאחרי הריגשה נפיחות באזור צלעות החזה (מעל השדיים)
היא מרגישה כאב קצת כאשר לוחצת או כאשר הגוף שלה יורד למטה הנפיחות גם התרחבה קצת בערב
הלכה לרופא משפחה אמר שאין דבר מדאיג אולי זו תנועה לא נכונה או אופן שינה לא נכון ונתן לה צילום חזה כדי שתהיה רגועה
אנחנו בלחץ והראש שלנו התחיל לחשוה על דברים רעים .....נשמח אם תתנו חוות דעת תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות - תגובה
ד''ר יונה יניב14/07/2011זו לא בעיה אורתופדית יש לפנות לפורום המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מותר לקחת ארקוקסיה ודקסמול יחד?נינה12/07/2011
עקב דלקת בגיד בקרסול קיבלתי כדורי ארקוקסיה 90 מ"ג למשך 20 ימים,האם אני יכולה לקחת גם דקסמול במקביל? (פשוט כעת גם הגרון כואב)..מה לגביי למוסין..??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מותר לקחת ארקוקסיה ודקסמול יחד? - תגובה
ד''ר יונה יניב12/07/2011כן, אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במסרק 5 כף רגל שמאלאלינה11/07/2011
אני בת 34. לפני 10 ימים שברתי כף רגל ללא תזוזה.שמו לי גבס. היום הלכתי לאורטופד לביקורת. הוא אמר שבמקרה שלי בכלל לא היה צריך לשים גבס. היה אפשר להסתפק בתחבושת אלסטית. הוא אמר שביום ה' אפשר יהיה להוריד גבס ולשים גרב אלסטי. לא עשה לי צילום נוסף. האם אני יכולה להוריד גבס בתום שבועיים של שבר. האם אני צריכה לעשות עוד צילום?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר במסרק 5 כף רגל שמאל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011בד''כ ניתן לטפל כפי שנאמר לך בשברים ללא תזוזה של מסרק 5.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר מסוג radius fractureמקס11/07/2011
שלום.
לפני כשלושה שבועות נפלתי במשחק כדורסל ונגרם לי שבר מרוסק מסוג radius fracture עם פריקת מפרק. טופלתי בגבס
הייתי מאז אצל שלושה אורטופדים שניים מהם אמרו שהטיפול בגבס מספיק ולא צריך מעבר לזה.
היום הייתי אצל השלישי שאמר לי שיש לי שבר מאוד חריף מסוג die fist fracture ואמר לי לנתח במהרה את היד במידה ואני רוצה להחזיר אותה לתפקוד.
השאלה שלי היא כזאת, הניתוח מאוד יקר ואני מעוניין לדעת במידה ולא אנתח אני מסכן לעצמי את היד בנכות?
כלומר, הוא אמר לי שללא ניתוח אני אהיה מוגבל בתנועה ביד עד שאאלץ לעבור ניתוח לקשירת הגידים ואז היד תהיה חסרת תועלת. זה נכון?
אני שואל זאת מכיוון שאני סטודנט למדעי המחשב ואני מעוניין לדעת אם בלי ניתוח לא אוכל לעבוד עם יד שמאל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר מסוג radius fracture - תגובה
ד''ר יונה יניב12/07/2011הניתוח לא יקר כלל בבי"ח ציבורי. אבל כדי לדעת בודאות אם יש צורך בניתוח יש לבצע CT של שרש כף היד. שבר die-punch לא תמיד נראה בצילום רגיל אבל נראה היטב בCT וניתן למדוד אותו. המדייה תקבע אם יש צורך בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע חיצונ ליד קיבוע פנימי בפלטינותרחל11/07/2011
לפני 13 שנה עברתי שבר בקרסול וקיבעו בבית חולים כרמל בהצלחה בעזרת פלטינות וברגים.
השבוע בעקבות גרוד חזק [שאולי התרחש בגלל אזור בו התחושה פגומה במקצת] הזדהם הפצע [בגודל 4X3 סמ]. הייתי אצל רופא עור שזיהה זיהום שטחי בלבד והמליץ על טיפול חיצוני במשחה אנטיובטית. אני מאוד מודאגת מחדירת הזיהום לעצם. האם הדאגה הגיונית? האם בגלל הקיבוע בפלטינות אני חשופה יותר לזיהום ולכן זקוקה לטיפול דרסטי יותר?
אודה לתשובה דחופה היות ואני בטיול בחו"ל.
תודה
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע חיצונ ליד קיבוע פנימי בפלטינות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011האם הדאגה הגיונית? - כן. הגיונית בהחלט.
האם בגלל הקיבוע בפלטינות אני חשופה יותר לזיהום ולכן זקוקה לטיפול דרסטי יותר?
- במידה ומדובר בזיהום שטחי בלבד אז לא אבל בקרסול אין הרבה כיסוי רקמה רכה מעל המתכות ולכן כשיש ספק אני כן ממליץ על אנטיביוטיקה. צפוראל או אוגמנטין בד''כ מספיק.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדר יניבלדר יונה יניב10/07/2011
תודה על תשובתך המהירה עוד שאלה מרפאת כאב מורידה את הכאב שמשדר לנו שמשהו לקוי בגוף ואז נורת האזהרה נעלמת זה בסדר לדעתך? ריקי שמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדר יניב - תגובה
ד''ר יונה יניב12/07/2011הקונספט הזה לא תמיד נכון. לפעמים כאב הוא המחלה, בודאי בRSD (CRPS
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RSD ,עזרה דחופהדוד09/07/2011
לפני שנתיים עברתי תאונת דרכים ושברתי את כף יד ימין
ביצעתי מיפויי שאמר שש חשד להתפתחותRSD לאחר מכן נשלחתי לEMG
שגילה תסמונת תעלה קרפלית ,לאחר שנתיים כאבים שלא עוברים והגבלות בתנועה הרגשת קור ביידים ומין לחץ פנימי,פניתי לרופא ששלח אותי שוב לEMG ושם נמצא כיהתעלה קרפלית ביד ימין החמירה והתחיל לי גם ביד שמאל,יש לציין שלא נפגעתי ביד שמאל וכיום אני סובל גם בה מרדימות ונימלולים וכאבים.דברים נופלים לי משתי היידים ואיכות השינה נפגעה בצורה משמעותית.פיזיוטרפיסט טען שיש לי תופעת ראי ביד שמאל וזה יכול לקרות בRSD/ רציתי להבין את המשמות של תופעת ראי והאם זה מה שקרה אצלי?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר RSD ,עזרה דחופה - תגובה
ד''ר יונה יניב10/07/2011בעית התעלה הקרפלית היא די נפוצה וכנראה לא שייכת לRSD שלך. בדכ"ל RSD חולף לאחר מספר חדשים-שנה. נראה שאצלך הבעיה כרוני ויכולה להחמיר דוקא עם תסמונת התעלה הקרפלית. לכן, למרות הכל ממליצה לנתח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי עצמותדקירות בראש08/07/2011
שלום
בתאריכים
2.7.2009
ובתאריך
8.4.10
עשיתי מיפוי עצמות
בשני המקרים נמצא
ממצא לא ספציפי בפיבולה מימן ב DD : שבר מאמץ, איך עקב תחונות הממצא והדגמתו כבר במיפוי מלפני 9 חודשים,
דרוש בירור מכוון, מעקב וקורלציה נוספית
יש לציין, שאני לא מרגיש כאבים באזור, וגם לא הרגשתי בעבר, לכן אני לא לוקח את העניין הזה בדחיפות כל כך גבוה.
רק רציתי לדעת מה זה אומר
דבר נוסף, פעם הרגליים שלי היו הולכות בסגנון, של צארלי צפלין . ולכן שמו לי נעליים מיוחדת עם ברזלים, יכול להיות שזה מה שמצוא במיפוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי עצמות - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון14/07/2011זה לא אומר הרבה ללא בדיקה קלינית וצילומי רנטגן.
פנה לבדיקה ובירור אורתופדי.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיפוי עצמות
דקירות בראש15/07/2011אף פעם לא היה לי כאבים מאזור הזה
ועברתי שני מיפוי עצמות בתוך שלוש שנים
אז השאלה אם לפי דעתך זה חשוב לבדוק או שאפשר להתעלם מזה ?
מה דעתך בעניין ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקוקה לעזרהלדר יונה יניב08/07/2011
אני מושתלת מפרק הברך מלפני 16 שנה ובצילום ברכיים אחרון קיימת שחיקה רבה במפרק הברך השמאלי כאילו לא די קיימת שחיקה גם במפרק יד שמאל. כולי כואבת לא מצליחה להרדם ואין לי מנוח, לרופאים האורטופדים שהייתי תשובתם שאין מה לעשות ואף רופא אורטופד לא יסכים לנתח אותי בגלל שאני חולת לב יש לי קוצב ופרפור לוקחת קומדין. מה עלי לעשות? אני מאד נואשת לאורך זמן השחיקה הנפשית קשה למרות שאני מאד חיובית. בתודה מראש ריקי שמר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה - תגובה
ד''ר יונה יניב10/07/2011שלום ריקי. אני כירורגית של ידיים לכן אתיחס ליד - בדכ"ל אין מניעה מניתוח גם עם מחלות הרקע שלך. מצד שני אפשר להשתמש בסד למנוחה, מה שיוריד את הכאבים. האורתופדים "לא מסכימים לנתח" בגלל מספר סיבות - 1. המרדימים לא כל כך יאשרו להרדים אותך וזו הבעיה המרכזית, הקוצב לא מפריע. 2 אולי! בעיה - הקומדין, אבל גם את זה ניתן לפתור.
ואם גם המרדימים נגד, אזי לא נותר לך אלא לפנות למרפאת כאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)




.jpg)